Identification

UMIS Number BG05M9OP001-1.003-0453-C03
Project Name "New working place in "Wecan Group" Ltd."
Beneficiary 203265066 Wecan Group Ltd
Funding ESF ==> Human Resources Development
Date of the Contract/Order 30.09.2016
Start Date 01.10.2016
End Date 01.02.2018
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Югозападна и южно-централна България, Югозападен, София-Град, Столична, гр.София

Description

Brief description
"Векан Груп" ООД е новосъздадена, бързоразвиваща се организация, като с оглед разширяване обема на дейността планира откриването и трайното запазване на нови работни места. В този смисъл, потребността, която ще бъде удовлетворена с  реализацията на настоящия проект, е откриването и устойчивото запазване на нови работни места във "Векан Груп" ООД. 
Общата цел на проекта съответства напълно на целта на настоящата процедура и е "Да се осигурят предпоставки за създаване на устойчиви работни места за безработни и неактивни лица във "Векан Груп" ООД", като целева група са 4 безработни и/или неактивни лица от следните специфични категории: "Безработни младежи до 29 г. вкл." - 3 лица и "Продължително безработни и неактивни лица" - 1 лице.
Проектът обхваща изпълнението на следния комплекс от допустими по процедурата основни дейности, в следствие на реализацията на които ще се постигнат заложените проектни резултати:
1.Наемане на безработни и/или неактивни лица за период до 12 месеца, основен резултат от която дейност са разкрити 4 нови работни места и наети 3 лица от специфичната категория на целевата група "Безработни младежи до 29 г. включително"  и 1 от  "Продължително безработни и неактивни лица" за период до 12 месеца на длъжности както следва: 21663008 "Графичен дизайнер" - 1 лице ; 25136002 "Програмист, уеб сайтове" - 2 лица; 24316002 "Експерт, маркетинг" - 1 лице.
2.Закупуване на оборудване, обзавеждане, ДНА и стопански инвентар, свързани със създаването на нови работни места, в резултат от която ще бъдат оборудвани и обзаведени 4 работни места;
3.Организация и управление на проекта, в резултат на която ще бъде обезпечена ефективна организация на изпълнението на проекта;
4.Информиране и публичност, в резултат на която ще бъдат осигурени мерки за информиране и публичност в съответствие с приложимите изисквания и указания за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г.
Activities
  • Activity: Наемане на безработни и/или неактивни лица за период до 12 месеца: Целта на настоящата дейност е да бъдат наети 3 лица от групата на Безработни младежи до 29 г. вкл. и 1 лице от групата на Продължително безработни и неактивни лица за период до 12 месеца. Дейността включва наемане на лица от целевата група по трудово правоотношение на следните длъжности съгласно Националната класификация на професиите и длъжностите 2011, попадащи в обхвата на единични групи професии от клас 2: Код на длъжността 21663008 "Графичен дизайнер" - 1 лице - с минимално образователно и квалификационно ниво за заемане на длъжността съгласно НКПД - трета степен на професионална квалификация и/или завършено средно образование или придобито право за явяване на държавни зрелостни изпити за завършване на средно образование. Код на длъжността 25136002 "Програмист, уеб сайтове" - 2 лица - с придобита образователно-квалификационна степен "бакалавър". Код на длъжността 24316002 "Експерт, маркетинг" - 1 лице - с образователно-квалификационна степен "бакалавър". Няма да бъде поставяно изискване за професионален опит или други допълнителни изисквания с оглед позволяване на най-широк кръг заинтересовани лица - представители на целевата група, да участват в подбора на персонал. От основно значение ще бъде личната мотивация на лицата от целевата група. Етапите за изпълнение на дейността са: 1. Подбор на лица от целевата група, организиран посредством разпространение на обяви в БТ и в публични сайтове с оглед осигуряване на възможност на най-широк кръг заинтересовани лица - представители на целевата група да имат достъп до информация за откритите свободни позиции; 2. Провеждане на избор на кандидати при съблюдаване на дефинираната целева група и минималните изисквания за заемане на длъжностите, описани в настоящата дейност; 3. Наемане на избраните лица по трудово правоотношение във "Векан Груп" ООД за период 12 месеца; 4. Запазване на работното място за минимум 12 месеца на минимум 50% от наетите по проекта лица след приключването на дейностите по проекта. Наетите безработни и/или неактивни лица ще бъдат подпомагани ежедневно от ръководството на дружеството и неговите служители с оглед ефективното им включване в работния процес и придобиването на специфични професионални умения, знания и компетенции, в т.ч. трудови навици, които ще повишат конкурентоспособността им на пазара на труда. Дейност 1 на настоящия проект ще допринесе за изпълнение на специфична цел 1 и 3 на проекта, като съответно има пряк принос в постигането на общата цел. Посредством реализацията на настоящата дейност ще бъде осигурена по-висока, качествена и устойчива заетост - ще бъде подобрен достъпа до заетост за лицата от целевата група и повишена икономическата активност и конкурентоспособност на пазара на труда на включените в операцията лица. Началото на изпълнението на настоящата дейност е от 1-вия проектен месец. Продължителността на дейността се планира да е до 16-тия проектен месец. Дейността обхваща процеса на подбор на лица от целевата група, провеждането на избора и наемането на избраните лица по трудово правоотношение за период 12 месеца, като с оглед реалистичност на планираната продължителност на дейността и отчитаната вероятност не всички лица от целевата група да бъдат наети в един и същи момент от изпълнението на проекта, се предвижда по-дълъг период за изпълнение, включващ 4 месеца срок за подготвителни дейности. , Contracted Amount: 57 715.40 , Reported Amount: 55 411.56
  • Activity: Закупуване на оборудване, обзавеждане, ДНА и стопански инвентар, свързани със създаването на нови работни места: Целта на дейността е да бъдат оборудвани и обзаведени планираните за откриване в настоящия проект 4 работни места. В рамките на дейността и с оглед планираните в дейност "Наемане на безработни и/или неактивни лица за период до 12 месеца" за разкриване 4 нови работни места, е налице необходимост от осигуряване на оборудване и обзавеждане с оглед обезпечаване на трудовата дейност на наетите лица от целевата група. Кандидатът по процедурата е новорегистрирана организация, поради което не разполага със свободни и оборудвани работни места, които да осигурят необходимите предпоставки за изпълнение на работните задължения на лицата от целевата група.Естеството на дейността на дружеството и на длъжностите, на които ще бъдат наети лицата от целевата група, изискват следното минимално оборудване и обзавеждане за планираните за откриване 4 работни места: -за1 работно място за длъжност "Графичен дизайнер" са необходими 1бр. работен стол; 1 бюро; 1стационарен компютър с монитор с висока разделителна способност и 1 графичен таблет. Работното място е стационарно, което обстоятелство предполага осигуряване на работен стол и бюро за графичния дизайнер. Необходимостта от разработване на различни, сложни графични изображения и тяхното имплементиране в проектите, по които работи дружеството, налага изискване за оборудване на работното място със стационарен компютър, предназначен за прецизна обработка на графични изображения, графики, анимация и др. Графичният таблет е необходим с оглед прецизно генериране и обработка на графики, илюстрации и други изображения, в.т.ч. обработка в реално време пред клиенти на дружеството и интерактивни презентации. - за 2 работни места за длъжност "Програмист, уеб сайтове" са необходими - 2 работни стола; 2 бюра; 2 мобилни работни станции. Работните места са стационарни, от което обстоятелство произтича необходимостта от оборудването им с работни столове и бюра. Поради естеството на длъжността, в т.ч. възможностите за чести срещи с клиенти на организацията извън офиса на фирмата, налице е необходимост от оборудване на работните места с мобилни работни станции, които да позволят изпълнение на задълженията на лицата и по време на срещи и работа извън офиса на дружеството. Мобилните работни станции, също така, са основно средство за изпълнение на трудовите задължения на наетите на тази длъжност лица. - за 1работно място за длъжност "Експерт, маркетинг" са необходими - 1 работен стол; 1 бюро; 1мобилна работна станция - работното място е стационарно, което налага необходимостта от наличие на работен стол и бюро. Поради естеството на длъжността и възможностите за чести срещи с клиенти на организацията в техен офис, налице е необходимост от оборудване на работното място с мобилна работна станция, която ще позволи изпълнение на задълженията на длъжността и извън рамките на офиса на "Векан Груп" ООД. С оглед осигуряването на здравословни и безопасни условия на труд и поради спецификата на дейността, предполагаща продължителна стационарна работа, предвижда се работните столове за 4-те работни места да бъдат ергономични. Предназначението на закупеното оборудване, необходимо за създаване на новите работни места, планирани в рамките на настоящия проект, ще се запази от кандидата за срок не по-кратък от 5 г. от датата на одобрение на окончателния доклад по проекта без прекъсване. Етапите за изпълнение на дейността са: 1. Провеждане на процедура за избор на изпълнител по реда на ПМС 118 2. Избор на изпълнител, доставка на планираното обзавеждане и оборудване; поставяне на информационни стикери; 3. Подписване на приемо-предавателен протокол. Дейността ще допринесе за изпълнение на СЦ2 и има пряк принос в постигането на общата цел. Началото на изпълнение на дейността е от 1-вия проектен месец с оглед необходимостта от оборудване и обзавеждане на работните места преди назначаване на лицата от целевата група на съответните длъжности, като е предвиден 1 месец срок за подготвителни дейности за изпълнение на дейността. , Contracted Amount: 10 360.00 , Reported Amount: 10 360.00
  • Activity: Организация и управление на проекта: Целта на дейността е да се обезпечи ефективната организация и успешно, законосъобразно и съответстващо на специфичните правила на ОПРЧР 2014-2020 управление на проекта като съвкупност от дейности. С оглед постигане на заложената цел и обезпечаване проектната реализация, предвижда се да бъде избран външен изпълнител от страна на Бенефициента, отговорен за организацията и управлението на проекта от гл. т. неговото администриране, без припокриване на функции с тези на ръководителя на проекта.Задълженията на избрания изпълнител,обхващат: -Цялостно администриране на проекта; -Актуализиране, в случай на необходимост, на План за външно възлагане в съответствие с разписаните в Ръководство за бенефициента изисквания и предоставянето му на УО на етап изпълнението на договора; -Подготовка на всички документи,съпътстващи провеждане на процедури за избор на изпълнител от страна на Бенефициента по реда на ПМС 118, участие в провеждането на избора на изпълнител, проверка на съответствието на документите, съпътстващи избора на изпълнител; -Подготовка на документи, свързани с техническото и финансово отчитане на проекта в съответствие с приложимите образци, комплектоване на технически и финансови отчети и искания за плащане и съгласуването им с ръководителя; -Изготвяне на придружителни писма, обосновки и набавяне на допълнителни документи/разяснения в случай на наличие на Искания за допълнителни документи и разяснения; -Подготовка на официална кореспонденция, свързана с изпълнението на проекта; -Предоставяне на експертни консултации, свързани със законосъобразното управление на проекта в съответствие с указанията на УО, изложени в Ръководството за изпълнение на ДБФП по процедурата и приложимото законодателство и проследяване на промени в нормативната уредба/приложимите указания на УО с оглед своевременното им прилагане при организацията и управлението на проекта; -Проследяване изпълнението на проектните дейности, постигане на заложените цели, очаквани резултати и заложени индикатори и източници на информация за тях; -Навременно идентифициране на необходимост от изменение на ДБФП/промени на обстоятелства, за които е необходимо да бъде уведомен своевременно УО, съгласуването им с ръководителя на проекта и изготвяне на необходимите за целта документи; -Отчитане на дейностите, свързани с изпълнението на дейността по организация и управление на проекта пред бенефициента; -Отговорен за събиране, систематизиране и съхранение на документите, съпътстващи изпълнението на проекта, в отделно досие – организирано и структурирано по начин, който улеснява последващото им проследяване и проверка и при спазване на хронологията на изпълнението -Отговорен за поддържане на ефективна система за комуникация, в т.ч. за разпространяване и координиране потока на информация между всички страни, участващи в управлението, реализацията и контрола на изпълнението на проекта (Бенефициент, представители на УО, избрани външни изпълнители по реда на ПМС 118, одитиращи институции и др.); -Отговаря за оперативната координация на дейностите по проекта, както и за техническата и организационна комуникация, свързана с изпълнението им; -Отговорен за спазване и изпълнение на мерките за комуникация и информация в съответствие с указанията, изложени в “Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация” 2014-2020; Етапи на изпълнение на дейността: 1. Избор на изпълнител по реда на ПМС 118 2. Сключване на договор с избран изпълнител 3. Организация и управление, администриране на проекта, координиране на проектните дейности 4. Изготвяне на междинен/ни и финален отчет за изпълнение на проекта Дейността има принос за изпълнение на СЦ 4 и на общата цел на проекта. Ще стартира от 1-вия проектен месец и ще продължи през целия период на изпълнение с оглед гарантиране на ефективното и успешно управление. Планиран в рамките на продължителността на дейността е срок до 1 месец за подготвителни дейности, свързани с избора на изпълнител, Contracted Amount: 5 966.00 , Reported Amount: 5 966.00
  • Activity: Информиране и публичност: Целта на дейността е да се осигурят мерки за информиране и публичност в съответствие с приложимите изисквания и указания за прилагане на правилата за информация и комуникация и има принос за постигане на СЦ 4 и общата цел на проекта. "Векан Груп" ООД ще спазва стриктно указанията на УО и изложените в Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация указания относно изпълнението на дейността. С оглед на това, в рамките дейността се предвижда: - при всички мерки за информация и комуникация да се указва съфинансирането от ЕСФ на ЕС на проекта посредством поставяне на: емблемата на ЕС в съответствие с техническите характеристики, посочени в акта за изпълнение, приет от ЕК, с упоменаване на ЕС; общото лого за програмен период 2014-2020 г. в съответствие с графичните изисквания и правила за визуална идентичност. По време на осъществяването на проекта бенефициентът ще информира обществеността за получената подкрепа като: - включи на своя уеб сайт подробно описание на проекта, вкл. неговите цели и резултати, като открои финансовата подкрепа от ЕС-публикацията ще бъде направена в рамките на 2 дни от сключването на ДБФП и ще съдържа минимум следната информация: емблема на ЕС и упоменаването "Европейски съюз", наименованието на ЕСФ, общото лого за програмен период 2014-2020 г. с наименованието на ОП "РЧР", наименование на проекта и общата му стойност, в т.ч. размер на европейското и национално съфинансиране, представени в български лева; - постави 2 бр. плакати с информация за проекта (с мин. размер А3), в които се споменава финансовата подкрепа от ЕС, на видно за обществеността място - напр. входа на сградата, в която се намира офисът на организацията. Плакатите ще съдържат следната текстова и визуална информация: емблема на ЕС и упоменаването "ЕС"; наименование на ЕСФ; общото лого на програмен период 2014-2020 г. с наименованието финансиращата ОП "РЧР; наименование на проекта и главната му цел; обща стойност и размер на европейското и националното съфинансиране, представени в български лева; начална и крайна дата на изпълнение. - Във всеки документ, свързан с изпълнението на проекта, ще се посочва, че финансиращата го ОП се осъществява с подкрепата на ЕСФ. С оглед оптимално осигуряване на ефективно информиране и публичност на проекта и приноса на ЕС за реализацията му ще бъдат изготвени печатни информационни материали: - 200 бр. брошури и 20 бр. тефтери, съдържащи емблемата на ЕС, упоменаването "ЕС; наименование на ЕСФ; общото лого за програмен период 2014-2010 с наименованието на ОПРЧР; наименование на проекта и адреса на Единния информационен портал . Брошурите ще се разпространят сред клиенти на организацията и нейни бизнес-партньори, БТ, както и сред служителите на дружеството, в т.ч. сред лицата, наети в рамките на проекта, посредством което ще се достигне до максимално широк кръг лица, информирани за приноса на ЕСФ на ЕС чрез ОПРЧР за реализацията на проекта.Тефтерите ще бъдат разпространени сред ключови клиенти на организацията, представителите на целевата група, наети по настоящия проект и други организации-партьори на фирмата с цел постигане на широк обхват на мерките за информация и публичност. На всички активи, закупени по проекта, ще бъдат поставени информационни стикери на подходящо място с визуализирани емблемата на ЕС, упоменаването "Европейски съюз", наименованието на ЕСФ, общото лого за програмния период и номера на ДБФП. Етапи на изпълнение на дейността: 1.Избор на изпълнител 2.Изработка на материали 3.Подписване на приемо-предавателен протокол с избрания изпълнител 4.Разпространение на информационни и комуникационни материали 5.През целия период на изпълнение-спазване на мерките на информация и комуникация от страна на Бенефициента. Дейността ще протича през целия период на изпълнение на проекта и ще стартира със сключването на ДБФП. Предвиден е 1 мес. срок за подготвителни дейности, свързани с възлагане изработването на материали на външен изпълнител., Contracted Amount: 627.40 , Reported Amount: 627.40

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: EUROPEAN PROJECTS CONSULTING LTD, Contracted Amount*: 5 966.00 , Reported Amount**: 5 966.00
  • Contractor: GEONEL OOD, Contracted Amount*: 800.00 , Reported Amount**: 800.00
  • Contractor: Hype street LTD, Contracted Amount*: 627.40 , Reported Amount**: 627.40
  • Contractor: NetKom - Dupnitsa EOOD, Contracted Amount*: 9 560.00 , Reported Amount**: 9 560.00
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Безработни и неактивни участници, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 4.00 , Reached amount: 6.00
Indicator 2 Безработни и неактивни участници, които при напускане на операцията имат работа, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 2.00 , Reached amount: 3.00

Financial Information

Total Project cost 74 668.80 BGN
Grant 74 668.80 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 72 337.10 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

None

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: Доставка на обзавеждане (работен стол, ергономичен - 4 бр.; бюро - 4 бр.), във връзка със създаване на нови работни места по проект BG05M9OP001-1.003-0453 „Ново работно място във „Векан Груп“ ООД“, Estimated Amount: 1 000.00
  • Differentiated position 1: Доставка на обзавеждане (работен стол, ергономичен - 4 бр.; бюро - 4 бр.), във връзка със създаване на нови работни места по проект BG05M9OP001-1.003-0453 „Ново работно място във „Векан Груп“ ООД“
    Contractor: GEONEL OOD
    Contract total funded value: 800.00
Procedure 2 Subject to due process: Доставка на оборудване (мобилна работна станция – 3 бр.; стационарен компютър с монитор с висока разделителна способност – 1 бр.; графичен таблет – 1 бр.), във връзка със създаване на нови работни места по проект BG05M9OP001-1.003-0453 „Ново работно място във „Векан Груп“ ООД“, Estimated Amount: 9 560.00
  • Differentiated position 1: Доставка на оборудване (мобилна работна станция – 3 бр.; стационарен компютър с монитор с висока разделителна способност – 1 бр.; графичен таблет – 1 бр.), във връзка със създаване на нови работни места по проект BG05M9OP001-1.003-0453 „Ново работно място във „Векан Груп“ ООД“
    Contractor: NetKom - Dupnitsa EOOD
    Contract total funded value: 9 560.00
Procedure 3 Subject to due process: Избор на изпълнител за изработване на материали за визуализация на проект BG05M9OP001-1.003-0453 „Ново работно място във „Векан Груп“ ООД“, Estimated Amount: 900.00
  • Differentiated position 1: Избор на изпълнител за изработване на материали за визуализация на проект BG05M9OP001-1.003-0453 „Ново работно място във „Векан Груп“ ООД“
    Contractor: Hype street LTD
    Contract total funded value: 627.40
Procedure 4 Subject to due process: Избор на изпълнител на дейности по организация и управление на проект BG05M9OP001-1.003-0453 „Ново работно място във „Векан Груп“ ООД, Estimated Amount: 6 000.00
  • Differentiated position 1: Избор на изпълнител на дейности по организация и управление на проект BG05M9OP001-1.003-0453 „Ново работно място във „Векан Груп“ ООД
    Contractor: EUROPEAN PROJECTS CONSULTING LTD
    Contract total funded value: 5 966.00

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN