Identification

UMIS Number BG16RFOP001-2.001-0039-C02
Project Name "Improving the energy efficiency of 8 civil buildings in town of Popovo"
Beneficiary 000875856 POPOVO MUNICIPALITY
Funding ERDF ==> Regions in Growth
Date of the Contract/Order 24.10.2016
Start Date 24.10.2016
End Date 09.10.2019
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Северна и югоизточна България, Североизточен, Търговище, Попово, гр.Попово

Description

Brief description
Проектът е насочен към изпълнение на мерки за енергийна ефективност в 8 бр. жилищни сгради.  Обектите на интервенция попадат в строителните граници на гр. Попово, който е  определен като опорен център от ниво 4 на националната полицентрична система, съгласно Националната концепция за пространствено развитие 2013-2025 г.
Проектните дейности  ще допринесат пряко за намаляване на крайното потребление на енергия и косвено – за намаляване на емисиите на парникови газове в жилищни сгради, с обща разгъната площ 12856.54 м2, на адрес:
1.	ул. „15 януари” № 2-  РЗП  1240,37м²
2.	ул. „Каломенска” № 8/10 – РЗП 933,63м²
3.	ж.к. „Русаля” бл. 24 и 25 – РЗП  2644,22м²
4.	ж.к. „Русаля” бл. 41 – РЗП  1954,40м²
5.	ул. „Михаил Маджаров” № 15 – РЗП 1387,76м²
6.	ж.к. „Русаля” бл. 49 – РЗП  1828,44м²
7.	ж.к. „Младост” бл. 104 - РЗП 1643,52 м²
8.	ж.к. „Младост” бл. 106 - РЗП 1224,20 м²

На база предварително разработени доклади от обследване за енергийна ефективност и техническите характеристики на сградите, в проектното предложение са заложени задължителните и съпътстващи мероприятия, чрез които да се осигури повишаване на енергийните характеристики на сградите, намаляване на разходите за енергия, подобряване цялостния облик, създаване на по-добри условия за живот и топлинен комфорт на гражданите на гр. Попово.

С реализиране на настоящият проект се очаква годишното намаление на първичната електроенергия да бъде около 2 001 940 KWh/год., а годишното намаление на емисиите от парникови газове да бъде около 211,42 тона CO2/годишно.
Activities
  • Activity: Дейност №1: Организация и управление на проекта: Дейността цели да гарантира изпълнение на проекта при спазване на графика, изразходване на средствата според изискванията на програмата и постигането на заложените цели. По проектът ще бъдат назначени петима експерта: Ръководител на екип, координатор, финансов инвеститорски контрол и експерт „Обществени поръчки”. Назначението на екипа и определянето на възнагражденията ще бъде съобразено с изискванията на ПМС № 119/ 20.05.2014 г. свързани с изпълнението на дейностите по сключени договори и указанията на Управляващия орган. Дейността предвижда: - Сформиране на екип на проекта, отговорен за осъществяване на проектните цели и за гарантиране на успешната реализация на дейностите; - Разпределение на отговорностите на членовете на екипа и конкретни задачи. - Провеждане на ежемесечни срещи за уточняване на логистични въпроси, свързани с изпълнението на проекта и обсъждане и уточняване на механизми за наблюдение и текущ контрол върху изпълнението на проекта; - Изпълнение на процедурите за вътрешен мониторинг чрез регулярни срещи на екипа, и отчетност пред Договарящия орган. Контролът ще се извършва с обичайни методи: Изготвяне на график по дейности и прогноза на финансовия поток; Времеви графици на задачите; Набиране и обработка на ежемесечна оперативна информация по дейности и разходи. - Осъществяване на инвеститорски контрол от страна Общинска администрация-Попово; Отговорностите на конкретните членове на екипа и минималните изисквания за заемане на длъжността, са подробно разписани в т.9 "Екип" от формуляра за кандидатстване Всички обществени поръчки ще бъдат обявени до третия месец от сключване на договора за безвъзмездната финансова помощ, като до 12 месец от стартирането на проекта ще бъдат сключени всички договори със съответните изпълнители., Contracted Amount: 41 140.00 , Reported Amount: 34 463.84
  • Activity: Дейност №2 "Публичност, визуализация на проекта и информационна кампания за информиране на целевите групи и обществеността": Целта на тази дейност е популяризиране на проекта, неговите цели и дейности, източника на финансовата помощ, прозрачност при неговото изпълнение, и недопускане на дискриминация. Дейността обхваща и провеждане на информационна кампания за информиране на целевите групи. Изпълнението на дейността ще бъде извършено съгласно Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020. ДЕЙНОСТТА ОХВАЩА: 1. ПРОВЕЖДАНЕ НА ИНФОРМАЦИОННА КАМПАНИЯ ЗА ИНФОРМИРАНЕ НА ЦЕЛЕВИТЕ ГРУПИ: През периода 10.2015 г.-02.2016 г., Общинска администрация-Попово организира подготовката на мероприятия по информиране на гражданите и всички заинтересовани лица, допустими за кандидатстване по процедурата. Във връзка с това са подготвени, листовки, плакати и комплект информационни материали с основните акценти на програмата, изискванията за кандидатстване и стъпките за учредяване на сдружение на собствениците. Листовките и плакатите бяха разпространени на видни места в града. На 17.11.2015 г. в сградата на „Дом на културата” – гр. Попово се организира и информационна среща с жителите на гр. Попово. На срещата са представени основните акценти и изискванията за кандидатстване на сдруженията, като също са разпространени подготвените информационни материали и документи за учредяване на сдружение на собствениците. На срещата присъстваха над 80 граждани. В Общинска администрация –Попово бе сформирана и работна група, която ежедневно да предоставя информация и разяснения на гражданите относно учредяването и кандидатстването на сдруженията на собствениците. Служителите предоставяха образци на приложенията за кандидатстване и допълнителни информационни материали. Предварителните разходи за организирането на кампанията са включени в общата стойност на дейността. По време на изпълнението на проекта се предвижда и още две срещи с членовете на сдруженията на собствениците за сградите, които са обект на интервенция. На срещите ще бъде подготвена презентация и ще се представи информация за вече подготвения работен проект и конкретните мерки в обектите на интервенция съгласно проектната документация. 2. ИНФОРМАЦИЯ И ПУБЛИЧНОСТ ПО ПРОЕКТА 1. Организиране на две пресконференции – при стартиране и при приключване на проекта – минимум по 60 участника - медии, представители на местна и държавна власт, граждани и др.; 2. Презентационни материали за пресконференциите по 60 бр. тефтери (А5), химикалки, рекламни чаши, чантичка и USB 8gb флаш памет - мин. клас 5; 2. Изработване на 50 бр. плакати, формат А3, с информация за проекта - цели, дейности/резултати, стойност.Плакатите ще бъдат разпространени на видни места в града и около обеките на интервенция; 4. Листовки с информация за проекта (100 бр.) 5. Изработване, доставка и инсталиране на два броя билбордове на видно място в града, съгласно изискванията на Наръчника. Билбордът ще бъде с размер 4х3 м. и ще съдържа задължителните реквизити, съгласно изискванията на програмата 6.Изработка и монтаж на 8 бр. обяснителни табели (50х70см) след приключване на СМР дейностите. Табелите ще бъдат монтирани на осемте сгради, обекти на интервенция. 7. Провеждане на церемония "Първа копка" за 30 души, съгласно изискванията на Наръчника. 8. Публикации в регионална и местна преса – 3 бр. Материалите ще съдържат задължителните реквизити за популяризиране на проекта и финансовата подкрепа на ЕС. При провеждането пресконференцията ще бъдат разработени и мултимедийни презентации, чрез които да се визуализират дейностите, целите и очакваните резултати по проекта. Потенциален брой участници за всяка пресконференция –60. Информираността на гражданите ще се извърши, чрез публикувана на покана на интернет страницата на Община Попово и публикация в пресата. Организирането на пресконференцията и публикацията на интернет страницата на общината ще се осъществи от екипа и по проекта. , Contracted Amount: 18 735.00 , Reported Amount: 8 092.80
  • Activity: Дейност №3: Разработване на инвестиционни проекти и изпълнение на строително-монтажни работи във връзка с изпълнението на задължителните мерки в докладите от техническото и енергийно обследване : I. ОБЕКТИ НА ИНТЕРВЕНЦИЯ Дейността предвижда интервенции по осем многофамилни жилищни сгради с адрес: 1. ул. „15 януари” № 2- РЗП 1240,37м² 2. ул. „Каломенска” № 8/10 – РЗП 933,63м² 3. ж.к. „Русаля” бл. 24 и 25 – РЗП 2644,22м² 4. ж.к. „Русаля” бл. 41 – РЗП 1954,40м² 5. ул. „Михаил Маджаров” № 15 – РЗП 1387,76м² 6. ж.к. „Русаля” бл. 49 – РЗП 1828,44м² 7. ж.к. „Младост” бл. 104 - РЗП 1643,52 м² 8. ж.к. „Младост” бл. 106 - РЗП 1224,20 м² Обща РЗП на сградите е 12856,54 м² II. ВНЕДРЯВАНЕ НА МЕРКИ ЗА ЕНЕРГИЙНА ЕФЕКТИВНОСТ И СЪПЪТСТВАЩИ СМР ЗА ПРИВЕЖДАНЕ НА СГРАДАТА, СЪГЛАСНО НОРМАТИВНИТЕ ИЗИСКВАНИЯ: - Изпълнение на всички енергоспестяващи мерки, които са предписани като задължителни за сградите в обследването за енергийна ефективност и които водят до най - малко клас на енергопотребление "С". - Изпълнение на мерки по конструктивно възстановяване/усилване, които са предписани като задължителни в техническото обследване на сградите /съгласно техническите паспорти на сградите част Б "Мерки за поддържане на строежа и срокове за извършване на ремонт", т.2 "Необходими мерки за поддържане на безопасната експлоатация на стоежа и график за изпълнение на неотложните мерки"/. - Изпълнение на мерки, свързани с подобряването на достъпа за лица с увреждания до сградите в съответствие с Наредба № 4 от 01.07.2009 г. за проектиране, изпълнение и поддържане на строежите в съответствие с изискванията за достъпна среда за населението включително за хората с увреждания., Contracted Amount: 1 986 394.96 , Reported Amount: 2 054 699.64
  • Activity: Дейност №4 "Строителен надзор и оценка за съответствие" : Съгласно българското законодателство упражняването на независим строителен надзор е задължително за изпълнението на строителните дейности за строежите от първа до четвърта категория, следователно обектите в настоящето проектно предложение, които са трета и четвърта категория, задължително подлежат на строителен надзор. Изпълнителят на тези услуги - ще има за задача да извършва мониторинг (да наблюдава) Изпълнителя на строителните дейности (Строителя) и да докладва на Възложителя при откриване на несъответствия в качеството на използваните материали, техническите характеристики, стандартните норми и други отклонения от предварително договорения обхват и качество на строителните дейности. Дейността включва и изготвяне на доклад за Оценка за съответствие на инвестиционния проект със същественото изискване по чл. 169, ал. 1, т. 6, изготвена на основание чл. 142, ал. 9 от ЗУТ и по реда на Наредба № 7 от 2004 г. за енергийна ефективност, топлосъхранение и икономия на енергия в сгради Изпълнителят упражняващ строителен надзор ще бъде отговорен за изпълнението на всички изисквания на ЗУТ и поднормативните актове към него, свързани с надзора на строителни дейности. По време на изпълнението на строителството надзорът ще следи основно за: - Законосъобразно започване на строежа - Пълнота и правилно съставяне на актовете и протоколите по време на строителството - Изпълнение на строежите съобразно одобрените инвестиционни проекти и изискванията на приложимите нормативни актове и техническите спецификации - Спазване на условията за безопасност на труда - Недопускане увреждането на трети лица и имоти вследствие на строителството - Годността на строежа за въвеждане в експлоатация - Оценката за достъпност на строежа от лица с увреждания - Достоверността на данните в изготвените протоколи и актове, Contracted Amount: 48 212.03 , Reported Amount: 20 092.80
  • Activity: Дейност №5 "Въвеждане в експлоатация на обновените обекти": Обновените многофамилни жилищни сгради представляват строежи трета и четвърта категория, съгласно ЗУТ и се въвеждат в експлоатация след издаване на Разрешение за ползване или Удостоверение за въвеждане в експлоатация, съгласно чл.177 ал.2 и ал.3 от ЗУТ. След изпълнението на строително-ремонтните работи, в съответствие с издадените строителни книжа, заверената екзекутивна документация, всички изисквания към строежите съгласно ЗУТ и поднормативната база към него, както и в съответствие с условията на сключения договор/и ,се пристъпва към издаване на съответните документи. Към тях се прилагат изготвените окончателни доклади за всеки един обект от лицето, упражняващо строителен надзор, акт образец No.15 и други документи, съгласно изискванията на ЗУТ и ЗЕЕ Дейността включва разходи за издаване на удостоверение от „Агенция по геодезия, картография и кадастър”, издаване на окончателни енергийни паспорти, становища, замервания, такси и съгласувателни писма. Забележка: За някои от разходите не е начисляван ДДС. , Contracted Amount: 26 419.37 , Reported Amount: 2 971.24
  • Activity: Дейност №6 "Извършване на независим финансов одит": Дейността е необходима с оглед спазването на стриктна финансова дисциплина при разходването на отпуснатите безвъзмездни средства и осигуряване на прозрачност при изпълнението на проекта. При изпълнение на дейността ще се спазва Инструкцията за извършване на ангажименти за договорени процедури във връзка с проекти, съфинансирани със средства от Структурните фондове и Кохезионния фонд на ЕС на Сертифициращия орган от м.юли 2013 г. Сертифициран одитор ще изготви доклад за финансов одит на проекта при приключване на проектните дейности;, Contracted Amount: 19 900.00 , Reported Amount: 7 164.00

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: ENERJYDESIGN Ltd., Contracted Amount*: 8 974.30 , Reported Amount**: 8 974.29
  • Contractor: Valentin, Contracted Amount*: 7 920.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Nikolay, Contracted Amount*: 16 500.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: DZZD POPOVO 2017, Contracted Amount*: 150 677.35 , Reported Amount**: 152 913.41
  • Contractor: Obedinenie Haq Siti, Contracted Amount*: 387 582.00 , Reported Amount**: 393 043.45
  • Contractor: Injenering Mladost 104 DZZD, Contracted Amount*: 271 236.00 , Reported Amount**: 275 304.54
  • Contractor: DZZD Eskalibur, Contracted Amount*: 216 600.30 , Reported Amount**: 219 724.79
  • Contractor: Info Training Ltd., Contracted Amount*: 7 600.80 , Reported Amount**: 7 048.80
  • Contractor: Eko bild 2017 DZZD, Contracted Amount*: 288 600.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Kolu, Contracted Amount*: 990.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Iliana, Contracted Amount*: 8 580.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Balance M EOOD, Contracted Amount*: 5 970.00 , Reported Amount**: 7 164.00
  • Contractor: "P i D ingenering"DZZD, Contracted Amount*: 229 009.20 , Reported Amount**: 232 442.58
  • Contractor: DZZD Kvadrant, Contracted Amount*: 504 840.00 , Reported Amount**: 510 396.58
  • Contractor: Cable tech OOD, Contracted Amount*: 244 536.00 , Reported Amount**: 244 536.00
  • Contractor: Milena, Contracted Amount*: 7 150.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: MULTIPLEX ENGINEERING, Contracted Amount*: 17 364.00 , Reported Amount**: 17 364.00
  • Contractor: DZZD "CONSORTIUM MULTIPLEX ENGINEERING - LIFE ENERGY, Contracted Amount*: 20 092.80 , Reported Amount**: 20 092.80
  • Contractor: DMI DEVELOPMENT LTD, Contracted Amount*: 1 044.00 , Reported Amount**: 1 044.00
Subcontractors None
Members of the Consortium
  • Member of the Consortium: Vesela OOD, Contracted Amount*: 0.00
  • Member of the Consortium: Dekumanus OOD, Contracted Amount*: 0.00
  • Member of the Consortium: Poly yord EOOD, Contracted Amount*: 0.00
  • Member of the Consortium: Arni bradurs OOD, Contracted Amount*: 0.00
  • Member of the Consortium: MULTIPLEX ENGINEERING, Contracted Amount*: 0.00
  • Member of the Consortium: Stroigroup - international EOOD, Contracted Amount*: 0.00
  • Member of the Consortium: Junion korekt Varna OOD, Contracted Amount*: 0.00
  • Member of the Consortium: Helio Sity OOD, Contracted Amount*: 0.00
  • Member of the Consortium: Life enerjy OOD, Contracted Amount*: 0.00
  • Member of the Consortium: Haia-S OOD, Contracted Amount*: 0.00
  • Member of the Consortium: Kaleya trade EOOD, Contracted Amount*: 0.00
  • Member of the Consortium: Tekom invest OOD, Contracted Amount*: 0.00
  • Member of the Consortium: Bul stroy consult - Varna EOOD, Contracted Amount*: 0.00
  • Member of the Consortium: Urban green EOOD, Contracted Amount*: 0.00
  • Member of the Consortium: Vi Kej Enjineering EOOD, Contracted Amount*: 0.00
  • Member of the Consortium: Real EOOD, Contracted Amount*: 0.00

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Estimated annual decrease of GHG, Measure Unit: тонове CO2 екв., Base Value: 0.00 , Target amount: 211.42 , Reached amount: 299.54
Indicator 2 Енергийна ефективност: Брой обновени сгради, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 8.00 , Reached amount: 8.00
Indicator 3 Number of households with improved energy consumption classification, Measure Unit: домакинства, Base Value: 0.00 , Target amount: 103.00 , Reached amount: 103.00

Financial Information

Total Project cost 1 954 754.45 BGN
Grant 1 954 754.45 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 1 954 754.45 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

Reason % of financial
correction
Financial corrections amounts1,2 Contract
Grant Self-financing Total
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 10 830.02 0.00 10 830.02 ДЗЗД "Ескалибур"
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 7 533.87 0.00 7 533.87 ДЗЗД "Попово 2017"
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 19 379.10 0.00 19 379.10 Обединение "Хая сити"
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 15 168.00 0.00 15 168.00 ДЗЗД "Квадрант"
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 11 450.46 0.00 11 450.46 "ПиД инженеринг" ДЗЗД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 13 561.80 0.00 13 561.80 "Инженеринг Младост 104" ДЗЗД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 10 074.00 0.00 10 074.00 ДЗЗД "Квадрант"
Нарушения в документацията за обществени поръчки 10.00 24 453.60 0.00 24 453.60 КЕЙБЪЛ ТЕХ ООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 358.20 0.00 358.20 БАЛАНС-М ЕООД

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: „Извършване на ангажимент за договорени процедури за проверка на изпълнението на дейностите и отчитането на разходите (одит) по проект „Подобряване на енергийната ефективност на 8 броя жилищни сгради в гр. Попово” по процедура за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ № BG16RFOP001-2.001 „Енергийна ефективност в периферните райони“, финансиран от оперативна програма „Региони в растеж 2014-2020“, Estimated Amount: 19 900.00
  • Differentiated position 1: „Извършване на ангажимент за договорени процедури за проверка на изпълнението на дейностите и отчитането на разходите (одит) по проект „Подобряване на енергийната ефективност на 8 броя жилищни сгради в гр. Попово” по процедура за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ № BG16RFOP001-2.001 „Енергийна ефективност в периферните райони“, финансиран от оперативна програма „Региони в растеж 2014-2020“
    Contractor: Balance M EOOD
    Contract total funded value: 5 970.00
Procedure 2 Subject to due process: „Изготвяне на доклад за съответствие на инвестиционни проекти и упражняване на строителен надзор, във връзка с внедряването на мерки за енергийна ефективност в 8 броя жилищни сгради по договор за безвъзмездна финансова помощ № BG16RFOP001-2.001-0039-С01 по проект „Подобряване на енергийната ефективност на 8 броя жилищни сгради в гр. Попово”; по процедура за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ № BG16RFOP001-2.001 „Енергийна ефективност в периферните райони“, финансиран от оперативна програма „Региони в растеж 2014-2020“, съфинансирана от ЕС чрез ЕФРР”;, Estimated Amount: 48 212.03
  • Differentiated position 1: „Изготвяне на доклад за съответствие на инвестиционни проекти и упражняване на строителен надзор, във връзка с внедряването на мерки за енергийна ефективност в 8 броя жилищни сгради по договор за безвъзмездна финансова помощ № BG16RFOP001-2.001-0039-С01 по проект „Подобряване на енергийната ефективност на 8 броя жилищни сгради в гр. Попово”; по процедура за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ № BG16RFOP001-2.001 „Енергийна ефективност в периферните райони“, финансиран от оперативна програма „Региони в растеж 2014-2020“, съфинансирана от ЕС чрез ЕФРР”;
    Contractor: DZZD "CONSORTIUM MULTIPLEX ENGINEERING - LIFE ENERGY
    Contract total funded value: 20 092.80
Procedure 3 Subject to due process: „Инженеринг – проектиране, изпълнение на строително-монтажни работи и упражняване на авторски надзор при изпълнение на строително-монтажни работи на обект жилищна сграда на ж.к. "Русаля" бл.49", Estimated Amount: 279 380.15
  • Differentiated position 1: „Инженеринг – проектиране, изпълнение на строително-монтажни работи и упражняване на авторски надзор при изпълнение на строително-монтажни работи в жилищна сграда на ж.к. „Русаля” бл. 49 – РЗП 1828,44 м2”
    Contractor: Cable tech OOD
    Contract total funded value: 244 536.00
Procedure 4 Subject to due process: „Инженеринг – проектиране, изпълнение на строително-монтажни работи и упражняване на авторски надзор при изпълнение на строително-монтажни работи на обекти в рамките на проект: BG16RFOP001-2.001-0039 „Подобряване на енергийната ефективност на 8 броя жилищни сгради в гр. Попово”, по осем обособени позиции“, Estimated Amount: 1 964 446.38
  • Differentiated position 1: ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ 1: „Инженеринг – проектиране, изпълнение на строително-монтажни работи и упражняване на авторски надзор при изпълнение на строително-монтажни работи в жилищна сграда на ул. „15 януари” № 2- РЗП 1240,37 м2”
    Contractor: DZZD Eskalibur
    Contract total funded value: 216 600.30
  • Differentiated position 2: ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ 2: „Инженеринг – проектиране, изпълнение на строително-монтажни работи и упражняване на авторски надзор при изпълнение на строително-монтажни работи в жилищна сграда на ул. „Каломенска” № 8/10 – РЗП 933,63 м2”
    Contractor: DZZD POPOVO 2017
    Contract total funded value: 150 677.35
  • Differentiated position 3: ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ 3: „Инженеринг – проектиране, изпълнение на строително-монтажни работи и упражняване на авторски надзор при изпълнение на строително-монтажни работи в жилищна сграда на ж.к. „Русаля” бл. 24 и 25 – РЗП 2644,22 м2”
    Contractor: Obedinenie Haq Siti
    Contract total funded value: 387 582.00
  • Differentiated position 4: ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ 4: „Инженеринг – проектиране, изпълнение на строително-монтажни работи и упражняване на авторски надзор при изпълнение на строително-монтажни работи в жилищна сграда на ж.к. „Русаля” бл. 41 – РЗП 1954,40 м2”
    Contractor: DZZD Kvadrant
    Contract total funded value: 303 360.00
  • Differentiated position 5: ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ 5: „Инженеринг – проектиране, изпълнение на строително-монтажни работи и упражняване на авторски надзор при изпълнение на строително-монтажни работи в жилищна сграда на ул. „Михаил Маджаров” № 15 – РЗП 1387,76 м2”
    Contractor: "P i D ingenering"DZZD
    Contract total funded value: 229 009.20
  • Differentiated position 6: ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ 6: „Инженеринг – проектиране, изпълнение на строително-монтажни работи и упражняване на авторски надзор при изпълнение на строително-монтажни работи в жилищна сграда на ж.к. „Русаля” бл. 49 – РЗП 1828,44 м2”
    Contractor: Eko bild 2017 DZZD
    Contract total funded value: 288 600.00
  • Differentiated position 7: ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ 7: „Инженеринг – проектиране, изпълнение на строително-монтажни работи и упражняване на авторски надзор при изпълнение на строително-монтажни работи в жилищна сграда на ж.к. „Младост” бл. 104 - РЗП 1643,52 м2”
    Contractor: Injenering Mladost 104 DZZD
    Contract total funded value: 271 236.00
  • Differentiated position 8: ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ 8: „Инженеринг – проектиране, изпълнение на строително-монтажни работи и упражняване на авторски надзор при изпълнение на строително-монтажни работи в жилищна сграда на ж.к. „Младост” бл. 106 - РЗП 1224,20 м2”
    Contractor: DZZD Kvadrant
    Contract total funded value: 201 480.00
Procedure 5 Subject to due process: Изпълнение на мерки за публичност, визуализация и информиране на целевите групи по договор за безвъзмездна финансова помощ № BG16RFOP001-2.001-0039-C01 по проект „Подобряване на енергийната ефективност на 8 броя жилищни сгради в гр. Попово”; по процедура за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ № BG16RFOP001-2.001 „Eнергийна ефективност в периферните райони“, финансиран от оперативна програма „Региони в растеж 2014-2020“, съфинансирана от ЕС чрез ЕФРР.” по две обособени позиции. , Estimated Amount: 12 650.00
  • Differentiated position 1: Обособена позиция № 1: „Организиране на информационни събития, публикации в местна преса и изработка и доставка на 2 бр. билборд и 8 бр. информационни табели”
    Contractor: Info Training Ltd.
    Contract total funded value: 7 600.80
  • Differentiated position 2: Обособена позиция № 2: „Дизайн, изработка и доставка на плакати, листовки, рекламни чанти и тефтери.”
    Contractor: DMI DEVELOPMENT LTD
    Contract total funded value: 1 044.00
Procedure 6 Subject to due process: Обследване и изготвяне на технически паспорти за енергийна ефективност на многофамилни жилищни сгради на територията на гр. Попово във връзка с ОПРР 2014-2020 г., Приоритетна ос 2 : "Подкрепа за енергийна ефективност в опорни центрове в периферните райони по обособени позиции : Обособена позиция 1: “Изготвяне на обследвания за установяване на техническите характеристики, свързани с изискванията по чл. 169, ал. 1 (т. 1-5) и ал. 2 от ЗУТ и технически паспорти на многофамилни жилищни сгради по обекти и Обособена позиция 2: „Обследвания за енергийна ефективност на многофамилни жилищни сгради по обекти. , Estimated Amount: 65 601.70
  • Differentiated position 1: обособена позиция 1: “Изготвяне на обследвания за установяване на техническите характеристики, свързани с изискванията по чл. 169, ал. 1 (т. 1-5) и ал. 2 от ЗУТ и технически паспорти на многофамилни жилищни сгради по обекти: Обект 1: Многофамилна жилищна сграда с административен адрес гр. Попово, общ. Попово, ул. „15 януари“ № 2, с приета РЗП 1301,29 кв. м.; Обект 2: Многофамилна жилищна сграда с административен адрес гр. Попово, общ. Попово, ж.к. „Младост“ бл. 104, вх. А, Б, В, Г с приета РЗП 1502,51 кв. м.; Обект 3: Многофамилна жилищна сграда с административен адрес гр. Попово, общ. Попово, ж.к. „Русаля“ бл. 24 и бл. 25, с приета РЗП 2981,03 кв. м.; Обект 4: Многофамилна жилищна сграда с административен адрес гр. Попово, общ. Попово, ж.к. „Младост“ бл. 106, вх. А, Б, В, с приета РЗП 1098,23 кв. м.; Обект 5: Многофамилна жилищна сграда с административен адрес гр. Попово, общ. Попово, ул. „Каломенска“ № 8/10, с приета РЗП 546 кв. м.; Обект 6: Многофамилна жилищна сграда с административен адрес гр. Попово, общ. Попово, ж.к. „Русаля“ бл. 41, с приета РЗП 2242,97 кв. м.; Обект 7: Многофамилна жилищна сграда с административен адрес гр. Попово, общ. Попово, ул. „Михаил Маджаров“ № 15, с приета РЗП 1332,50 кв. м.; Обект 8: Многофамилна жилищна сграда с административен адрес гр. Попово, общ. Попово, ж.к. „Русаля“ бл. 49, вх. А и Б, с приета РЗП 2115,81 кв. м.;
    Contractor: MULTIPLEX ENGINEERING
    Contract total funded value: 17 364.00
  • Differentiated position 2: Обособена позиция 2: „Обследвания за енергийна ефективност на многофамилни жилищни сгради по обекти: Обект 1: Многофамилна жилищна сграда с административен адрес гр. Попово, общ. Попово, ул. „15 януари“ № 2, с приета РЗП 1301,29 кв. м.; Обект 2: Многофамилна жилищна сграда с административен адрес гр. Попово, общ. Попово, ж.к. „Младост“ бл. 104, вх. А, Б, В, Г с приета РЗП 1502,51 кв. м.; Обект 3: Многофамилна жилищна сграда с административен адрес гр. Попово, общ. Попово, ж.к. „Русаля“ бл. 24 и бл. 25, с приета РЗП 2981,03 кв. м.; Обект 4: Многофамилна жилищна сграда с административен адрес гр. Попово, общ. Попово, ж.к. „Младост“ бл. 106, вх. А, Б, В, с приета РЗП 1098,23 кв. м.; Обект 5: Многофамилна жилищна сграда с административен адрес гр. Попово, общ. Попово, ул. „Каломенска“ № 8/10, с приета РЗП 546 кв. м.; Обект 6: Многофамилна жилищна сграда с административен адрес гр. Попово, общ. Попово, ж.к. „Русаля“ бл. 41, с приета РЗП 2242,97 кв. м.; Обект 7: Многофамилна жилищна сграда с административен адрес гр. Попово, общ. Попово, ул. „Михаил Маджаров“ № 15, с приета РЗП 1332,50 кв. м.; Обект 8: Многофамилна жилищна сграда с административен адрес гр. Попово, общ. Попово, ж.к. „Русаля“ бл. 49, вх. А и Б, с приета РЗП 2115,81 кв. м.;
    Contractor: ENERJYDESIGN Ltd.
    Contract total funded value: 8 974.30
Procedure 7 Subject to due process: Управление на проекта, Estimated Amount: 41 140.00
  • Differentiated position 1: Ръководител проект
    Contractor: Nikolay
    Contract total funded value: 16 500.00
  • Differentiated position 2: Финансов експерт
    Contractor: Iliana
    Contract total funded value: 8 580.00
  • Differentiated position 3: Координатор по проекта
    Contractor: Milena
    Contract total funded value: 7 150.00
  • Differentiated position 4: Ибвеситорски контрол
    Contractor: Valentin
    Contract total funded value: 7 920.00
  • Differentiated position 5: Експерт обществени поръчки
    Contractor: Kolu
    Contract total funded value: 990.00

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN