Identification

UMIS Number BG05M9OP001-2.090-0006-C01
Project Name New long-term care for the elderly and people with disabilities - provision of new services
Beneficiary 000565537 Municipality of Silistra
Funding ESF ==> Human Resources Development
Date of the Contract/Order 27.05.2021
Start Date 01.06.2021
End Date 01.11.2023
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Северна и югоизточна България (BG3), Северен централен (BG32), Силистра (BG325), Силистра, гр.Силистра

Description

Brief description
Настоящото проектно предложение е насочено към осигуряване подкрепа на процеса по деинституционализация на грижата за възрастни хора и хора с увреждания чрез развитието на  услуги в общността, осигуряващи им независим и достоен живот и пълноценно включване в живота на обществото.
Изпълнението му е в съответствие с Плана за действие за периода 2018 – 2021 г. за изпълнение на Националната стратегия за дългосрочна грижа и е част от цялостния процес на деинституционализация на грижата за хората с увреждания и възрастните хора и изграждането на алтернативна подкрепа в общността чрез предоставянето на качествени и достъпни услуги за дългосрочна грижа.
При реализацията на проектното предложение ще се разкрият и предоставят за период от 12 месеца социалните услуги от общ икономически интерес Център за грижа за лица с психични разстройства и Център за грижа за възрастни хора в невъзможност за самообслужване, насочени към следните целеви групи:
1.	Възрастни хора над 65 г. с ограничения или в невъзможност за самообслужване;
2.	Лица с психични разстройства и техните семейства;
4.	Служители на доставчици на социални и здравни услуги.
За качествено и ефективно предоставяне на социалните  услуги  ще бъде нает персонал, след извършен подбор, на който ще бъде осигурено обучение и супервизия. 
За да се гарантира мултидисциплинарен подход и качество на предоставяне на услугите, ще се разработят правила за работа и изисквания, регламентиращи дейността по функционирането на новите услуги.
За гарантиране на прозрачност при изпълнение на проектните дейности и за популяризиране целите и дейностите на Европейския съюз, Европейския социален фонд, ОП РЧР и на настоящото проектно предложение, ще бъдат осъществени дейности за информиране и публичност. 
Продължителността на проекта ще обхваща период от 18 месеца.
Activities
  • Activity: Подбор, наемане, обучение и супервизия на персонала : Целта на настоящата дейност е насочена към осъществяване на подбор на подходящи лица, които да осигурят предоставянето на качествени социални и интегрирани здравно-социални услуги и осигуряване защита на здравето, сигурността и благополучието на потребителите. Броят и видът на длъжностите ще бъде съобразен с вида, капацитета и спецификата на всяка от социалните услуги. Процесът на кандидатстване, оценка и класиране на кандидатите ще се извършва при условията на недопускане на дискриминация, основана на пол, възраст, етническа принадлежност и др. Кандидатите ще бъдат допускани по документи и тези, които отговарят на изискванията, ще се интервюират с цел установяване на мотивацията и нагласите им за работа. С всички класирани кандидати ще бъдат сключени договори. За регламентиране задълженията на наетите лица ще бъдат изготвени длъжностни характеристики. В изпълнение на дейността ще се осигури въвеждащо обучение на всички членове на екипа на услугите. Въвеждащото бучението ще бъде реализирано в рамките на 3 дни по изготвена от изпълнителя програма и включващо следните основни направления: 1. Организация и управление на социалните услуги. 2. Специфика на грижата за лица с психични разстройства и възрастни хора в невъзможност за самообслужване. В хода на предоставяне на социалните услуги, на членовете на персонала ще се предоставят групова и индивидуална супервизия. Груповата супервизия ще бъде проведена еднократно в рамките на 2 астрономически часа. Индивидуалните супервизии ще се провеждат по заявка от страна на членовете на персонала и ще бъдат с продължителност 1 астрономически час., Contracted Amount: 0.00 , Reported Amount: 10 853.56
  • Activity: Създаване на нов Център за грижа за лица с психични разстройства и предоставяне на услугите в него: Капацитетът на услугата ще е 15 места за лица с психични разстройства и техните семейства; Основни цели и задачи на новите социалните услуги: 1. Предоставяне на 24-часова грижа на настанените лица; 2.Да се задоволят основните жизнени потребности на лицата от храна, подслон и сигурност в среда, близка до семейната; 3.Да се осигури безопасна и сигурна среда за живеене, в която потребителите да развиват пълноценно своите възможности; 4.Да се осигури равнопоставено участие в живота на местната общност чрез равен достъп на лицата до социални, здравни, образователни и културни услуги в общността; 5.Да се предоставят набор от услуги, грижа и занимания за формиране и развитие на хигиенни навици, умения за общуване, упражняване на различни социални роли, тяхното овладяване и надграждане; 6.Да се осигури необходимата индивидуализирана подкрепа на потребителите за водене на относително самостоятелен и независим живот. Структура на персонала В Центъра ще е ангажиран достатъчно квалифициран персонал, който осигурява 24-часов режим на работа и качествено предоставяне на услугите. Броят и видът на персонала ще бъде съобразен с вида, капацитета и спецификата на социалната услуга и ще включва следните длъжности: Управител, социален работник - 1 щ. бр. Болногледачи -7 щ. бр. Трудотерапевт -1 щ. бр. Социален работник - 1 щ. бр. Медицинска сестра - 1,5 щ. бр.* Домакин - 0,5 щ. бр. Специалист социална услуга - 0,5 щ. бр. Психолог - 1 щ. бр. *При невъзможност за намиране на мед. сестри – 1,5 щ. бр., незаетите длъжности ще се компенсират с болногледачи, в рамките на определения общ щат. Ще бъдат наети две лица по реда на ЗОП, които да осигурят преместване на лицата, които ще бъдат настанени в Центъра за грижа за лица с психични разстройства, след направена оценка на потребностите по проект BG05M9OP001-2.038 „Нова дългосрочна грижа за възрастните и хората с увреждания” – Етап 1, изпълняван от АСП. Средствата за подготвителните дейности са включени в средствата по дейност "Разработване на вътрешни правила за дейността на услугите" от настоящото проектно предложение., Contracted Amount: 0.00 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Създаване на нов Център за грижа за лица с психични разстройства и предоставяне на услугите в него - продължение: Разходите за функциониране на социалната услуга включват: 1. Разходи за трудови възнаграждения и възнаграждения, определени по реда на ЗДСл, вкл. осигурителни вноски за сметка на работодателя, съгласно КТ и КСО на лицата, свързани с предоставяне на услуги по проекта, както и доплащания по приложимото национално законодателство и разходи за договори за услуга по реда на ЗЗД на лица, наети във връзка с предоставяните услуги, в случай че не са наети по реда на КТ или ЗДСл. – 197 112,00 лв., както следва: 1.1. Заплати с % прослужено време, съгласно КТ – 160 760,00 лв. 1.2. Осигурителни вноски за сметка на работодателя – 32 152,00 лв. 1.3. Обезщетения за болничен и отпуск – 1 200,00 лв. 1.4. Договори за услуга – 3 000,00 лв. Предвидените средства за договори за услуга са за наемане на разични специалисти според специфичните нужди на потребителите като: психиатри, психолози, медицински сестри и други специалисти, които да окажат съдействие и подкрепа на персонала в случаите на потребители с проблемно/предизвикателно, автоагресивно и агресивно поведение. В съответствие с Условията за кандидатстване, заложените разходи за възнаграждения за персонал са съобразени с "Методологията за регламентиране на възнагражденията по ОП РЧР 2014 - 2020". 2. Режийни разходи – 15 600 лв. (ел. енергия – в сградата е изградена инсталация с термопомпа, която се захранва с ел. енергия и служи за охлаждане и отопление на всички помещения - 1000лв. месечно потребление ; вода - сградата има прилежащ двор,за който ще е нужно поливане през топлите месеци- 200 лв. месечно; интернет и тел. абонаменти - 100 лв. месечно) . 3. Разходи Храна – 27 375,00 лв. (закуска, обяд и две междинни хранения). 4. Разходи за материали и консумативи – 9 600,00 лв., както следва: 4.1. Канцеларски материали – 500,00 лв.; 4.2. Постелъчен инвентар и работно облекло – 3 000,00 лв. (предвид спецификата на целевата група, спалното бельо на потребителите ще се нуждае от честа смяна - 2 000,00лв.; работно облекло за 15 служителя - 1000 лв.); 4.3. Санитарни материали- 3 500,00 лв. (разходите включват материали за почистване; материали за лична и битова хигиена ;материали за дезинфекция и лични предпазни средства.); 4.4. Консумативи - 1500,00 лв. (подмяна и закупуване на домакинска дребна посуда - чинии,чаши,вилици,лъжици,купи, еднократни кутии, купи и чаши; тонер касети; градински инструменти и приспособления за трудотерапия); 4.5. Медикаменти за Спешен шкаф – 500,00 лв. 5. Разходи за външни услуги – 5 373,38 лв. (обучение и супервизия; пожарогасители; проби БАБХ; ДДД; тр.медицина; фактори раб.среда; видеонаблюдение; СОД; Паник бутон; охрана на труда; абонамент за горене на опасни (медицински) отпадъци ; абонамент за пожароизвестителна с-ма; абонамент за изгаряне на отпадъци от животински продукти; абонамент за кабелна ТВ;). 6. Командировки в страната – 200,00 лв. (Планираните разходи за командировки в страната ще бъдат разходвани в съответствие с Наредбата за командировките в страната (В сила от 01.01.1987 г., посл. изм. ДВ. бр.2 от 7 Януари 2011г.) и в съответствие с утвърдените нормативи в организацията - бенефициент, както и при избор на най-икономичен маршрут и превозно средство.). Обща стойност на разходите за функциониране на услугата - 254 660,38 лв. за 12 месеца., Contracted Amount: 254 660.38 , Reported Amount: 218 136.44
  • Activity: Създаване на нов Център за грижа за възрастни хора в невъзможност за самообслужване и предоставяне на услугите в него: Капацитетът на услугата ще е 15 места за лица - възрастни хора над 65 г. с ограничения или в невъзможност за самообслужване; Основни цели и задачи на новата социална услуга: 1. Предоставяне на 24-часова грижа на настанените лица; 2.Да се задоволят основните жизнени потребности на лицата от храна, подслон и сигурност в среда, близка до семейната; 3.Да се осигури безопасна и сигурна среда за живеене, в която потребителите да развиват пълноценно своите възможности; 4.Да се осигури равнопоставено участие в живота на местната общност чрез равен достъп на лицата до социални, здравни, образователни и културни услуги в общността; 5.Да се предоставят набор от услуги, грижа и занимания за формиране и развитие на хигиенни навици, умения за общуване, упражняване на различни социални роли, тяхното овладяване и надграждане; 6.Да се осигури необходимата индивидуализирана подкрепа на потребителите за водене на относително самостоятелен и независим живот. Структура на персонала В Центъра ще е ангажиран достатъчно квалифициран персонал, който осигурява 24-часов режим на работа и качествено предоставяне на услугите. Броят и видът на персонала ще бъде съобразен с вида, капацитета и спецификата на социалната услуга и ще включва следните длъжности: Управител, социален работник - 1 щ. бр. Болногледачи -7 щ. бр.* Социален работник - 1 щ. бр. Медицинска сестра - 2,5 щ. бр.* Домакин - 0,5 щ. бр. Специалист социална услуга - 0,5 щ. бр. Психолог - 0,5 щ. бр. Работник поддръжка – 1 щ. бр. *При невъзможност за намиране на мед. сестри – 2,5 щ. бр., незаетите длъжности ще се компенсират с болногледачи, в рамките на определения общ щат., Contracted Amount: 0.00 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Създаване на нов Център за грижа за възрастни хора в невъзможност за самообслужване и предоставяне на услугите в него - продължение: Разходите за функциониране на социалната услуга включват: 1. Разходи за трудови възнаграждения и възнаграждения, определени по реда на ЗДСл, вкл. осигурителни вноски за сметка на работодателя, съгласно КТ и КСО на лицата, свързани с предоставяне на услуги по проекта, както и доплащания по приложимото национално законодателство и разходи за договори за услуга по реда на ЗЗД на лица, наети във връзка с предоставяните услуги, в случай че не са наети по реда на КТ или ЗДСл. – 197 112,00 лв., както следва: 1.1. Заплати с % прослужено време, съгласно КТ – 160 760,00 лв. 1.2. Осигурителни вноски за сметка на работодателя – 32 152,00 лв. 1.3. Обезщетения за болничен и отпуск – 1 200 лв. 1.4. Договори за услуга – 3 000,00 лв. Предвидените средства за договори за услуга са за наемане на разични специалисти според специфичните нужди на потребителите като: психиатри, психолози, медицински сестри и други специалисти, които да окажат съдействие и подкрепа на персонала в случаите на потребители с проблемно/предизвикателно, автоагресивно и агресивно поведение. В съответствие с Условията за кандидатстване, заложените разходи за възнаграждения за персонал са съобразени с "Методологията за регламентиране на възнагражденията по ОП РЧР 2014 - 2020". 2. Режийни разходи – 15 600 лв. (ел. енергия – в сградата е изградена инсталация с термопомпа, която се захранва с ел. енергия и служи за охлаждане и отопление на всички помещения - 1000лв. месечно потребление ; вода - сградата има прилежащ двор,за който ще е нужно поливане през топлите месеци- 200лв. месечно; интернет и тел. абонаменти - 100 лв. месечно) . 3. Разходи Храна – 27 375,00 лв. (закуска, обяд и две междинни хранения). 4. Разходи за материали и консумативи – 9 600,00 лв., както следва: 4.1. Канцеларски материали – 500,00 лв.; 4.2. Постелъчен инвентар и работно облекло – 3 000,00 лв. (предвид спецификата на целевата група, спалното бельо на потребителите ще се нуждае от честа смяна - 2000,00лв.; работно облекло за 15 служителя - 1000 лв.); 4.3. Санитарни материали- 3 500,00 лв. (разходите включват материали за почистване; материали за лична и битова хигиена ;материали за дезинфекция и лични предпазни средства.); 4.4. Консумативи - 1500,00 лв. (подмяна и закупуване на домакинска дребна посуда - чинии,чаши,вилици,лъжици,купи, еднократни кутии, купи и чаши; тонер касети; градински инструменти и приспособления за трудотерапия); 4.5. Медикаменти за Спешен шкаф – 500,00 лв. 5. Разходи за външни услуги – 5373,38 лв. (обучение и супервизия; пожарогасители; проби БАБХ; ДДД; тр.медицина; фактори раб.среда; видеонаблюдение; СОД; Паник бутон; охрана на труда; абонамент за горене на опасни (медицински) отпадъци ; абонамент за пожароизвестителна с-ма; абонамент за изгаряне на отпадъци от животински продукти; абонамент за кабелна ТВ;). 6. Командировки в страната – 200,00 лв. (Планираните разходи за командировки в страната ще бъдат разходвани в съответствие с Наредбата за командировките в страната (В сила от 01.01.1987 г., посл. изм. ДВ. бр.2 от 7 Януари 2011г.) и в съответствие с утвърдените нормативи в организацията - бенефициент, както и при избор на най-икономичен маршрут и превозно средство.) Обща стойност на разходите за функциониране на услугата - 254 660,37 лв. за 12 месеца., Contracted Amount: 254 660.37 , Reported Amount: 229 727.34
  • Activity: Разработване на вътрешни правила за дейността на услугите: Целта на настоящата дейност е гарантиране на ефективна организация, управление и качество на предоставяне на социалните услуги Център за грижа за лица с психични разстройства и Център за грижа за възрастни хора в невъзможност за самообслужване. В рамките на дейността ще се разработят вътрешни правила за дейността на услугите, задължителната документация и процедури за дейността на Центровете, като по този начин ще осигури предоставяне на грижи в съответствие с изискванията на минималните стандарти за качество на социалните услуги; ще се осигури инструментариум за проследяване, регулиране и подобряване на тяхната ефективност; ще се подпомогне дейността на персонала на услугите. Разработената документация ще съдържа подробно описание на различните дейности при предоставянето на социалните услуги Център за грижа за лица с психични разстройства и Център за грижа за възрастни хора в невъзможност за самообслужване и ще представи изчерпателно и цялостно процеса на предоставяне и ползване на услугите, като същевременно формулира специфичните права и отговорности на всички участници в този процес., Contracted Amount: 2 000.00 , Reported Amount: 0.00

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: Joan EOOD, Contracted Amount*: 2 563.27 , Reported Amount**: 2 550.19
  • Contractor: ARES GROUP 1 EOOD, Contracted Amount*: 3 398.40 , Reported Amount**: 3 538.40
  • Contractor: GEPARD EOOD, Contracted Amount*: 3 993.00 , Reported Amount**: 3 993.00
  • Contractor: B I O-S OOD, Contracted Amount*: 1 200.00 , Reported Amount**: 1 200.00
  • Contractor: kooperacija panda, Contracted Amount*: 1 905.60 , Reported Amount**: 1 667.40
  • Contractor: BUBOLECHKOUBIYCI - 1 EOOD, Contracted Amount*: 554.28 , Reported Amount**: 774.28
  • Contractor: Zhenya, Contracted Amount*: 348.00 , Reported Amount**: 389.29
  • Contractor: TRANS KO 04 EOOD, Contracted Amount*: 3 692.76 , Reported Amount**: 3 613.00
  • Contractor: TISOFT NET OOD, Contracted Amount*: 1 500.00 , Reported Amount**: 1 499.92
  • Contractor: Bulgarian Telecommunications Company EAD, Contracted Amount*: 3 700.22 , Reported Amount**: 3 755.03
  • Contractor: ART TRIK EOOD, Contracted Amount*: 480.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: VITAMAX-M EOOD, Contracted Amount*: 829.18 , Reported Amount**: 827.00
  • Contractor: ETRO PLAST OOD, Contracted Amount*: 399.17 , Reported Amount**: 393.73
  • Contractor: STANCHEVA EOOD, Contracted Amount*: 294.00 , Reported Amount**: 294.00
  • Contractor: CENTAR ZA PROFESIONALNO OBUCHENIE SEZONI OOD, Contracted Amount*: 2 497.38 , Reported Amount**: 2 222.66
  • Contractor: TODOROV-K EOOD, Contracted Amount*: 455.00 , Reported Amount**: 455.00
  • Contractor: PARALEL 92 TRADE EOOD, Contracted Amount*: 41 858.06 , Reported Amount**: 45 180.14
  • Contractor: OFIS V OOD, Contracted Amount*: 600.00 , Reported Amount**: 599.36
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Participants aged over 18, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 30.00 , Reached amount: 40.00
Indicator 2 Участници над 18 г., получаващи социални и здравни услуги в общността, след извеждането им от институция и от психиатрични болници, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 30.00 , Reached amount: 40.00

Financial Information

Total Project cost 440 216.41 BGN
Grant 440 216.41 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 440 216.41 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

Reason % of financial
correction
Financial corrections amounts1,2 Contract
Grant Self-financing Total
Нарушения при изпълнението на сключения договор с изпълнител 100.00 4 579.07 0.00 4 579.07 ПАРАЛЕЛ - 92 ТРЕЙД ЕООД
Нарушения при изпълнението на сключения договор с изпълнител 100.00 1 218.48 0.00 1 218.48 ПАРАЛЕЛ - 92 ТРЕЙД ЕООД
Нарушения при изпълнението на сключения договор с изпълнител 100.00 2 677.92 0.00 2 677.92 ПАРАЛЕЛ - 92 ТРЕЙД ЕООД
Нарушения при изпълнението на сключения договор с изпълнител 100.00 1 163.70 0.00 1 163.70 ПАРАЛЕЛ - 92 ТРЕЙД ЕООД
Нарушения при изпълнението на сключения договор с изпълнител 100.00 1 776.24 0.00 1 776.24 ПАРАЛЕЛ - 92 ТРЕЙД ЕООД

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: „Доставка на хранителни продукти по проект на Община Силистра BG05M9OP001-2.090-0006-C01 „Нова дългосрочна грижа за възрастните и хората с увреждания – предоставяне на новите услуги“, разделена на обособени позиции: Обособена позиция № 1: „Месо, месни продукти, риба и рибни продукти” Обособена позиция № 2: „Мляко и млечни продукти, яйца” Обособена позиция № 3: „Пресни, консервирани и замразени плодове, зеленчуци и подправки” Обособена позиция № 4: „Пакетирани стоки и подправки” Обособена позиция № 5: „Хляб и хлебни изделия”, Estimated Amount: 45 614.30
  • Differentiated position 1: ОП №1 „Месо, месни продукти, риба и рибни продукти”
    Contractor: PARALEL 92 TRADE EOOD
    Contract total funded value: 13 081.10
  • Differentiated position 2: ОП №2 „Мляко и млечни продукти, яйца”
    Contractor: PARALEL 92 TRADE EOOD
    Contract total funded value: 8 994.72
  • Differentiated position 3: ОП №3 „Пресни, консервирани и замразени плодове, зеленчуци и подправки”
    Contractor: PARALEL 92 TRADE EOOD
    Contract total funded value: 9 942.24
  • Differentiated position 4: ОП №4 „Пакетирани стоки и подправки”
    Contractor: PARALEL 92 TRADE EOOD
    Contract total funded value: 5 509.20
  • Differentiated position 5: ОП №5 „Хляб и хлебни изделия”
    Contractor: PARALEL 92 TRADE EOOD
    Contract total funded value: 4 330.80
Procedure 2 Subject to due process: Доставка на канцеларски материали по проект на Община Силистра BG05M9OP001-2.090-0006-C01 „Нова дългосрочна грижа за възрастните и хората с увреждания – предоставяне на новите услуги, Estimated Amount: 831.40
  • Differentiated position 1: Доставка на канцеларски материали по проект на Община Силистра BG05M9OP001-2.090-0006-C01 „Нова дългосрочна грижа за възрастните и хората с увреждания – предоставяне на новите услуги
    Contractor: OFIS V OOD
    Contract total funded value: 600.00
Procedure 3 Subject to due process: Доставка на Хигиенни /Санитарни материали за нуждите на Център за грижа за лица с психични разстройства и Център за грижа за възрастни хора в невъзможност за самообслужване по проект на Община Силистра № BG05M9OP001-2.090-0006-C01 „Нова дългосрочна грижа за възрастните и хората с увреждания – предоставяне на новите услуги", разделена на обособени позиции: Обособена позиция № 1: „Доставка на Хигиенни /Санитарни материали, включени в списъка по чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП” Обособена позиция № 2: „Доставка на Хигиенни /Санитарни материали ”, Estimated Amount: 5 830.80
  • Differentiated position 1: № 1: „Доставка на Хигиенни /Санитарни материали, включени в списъка по чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП”
    Contractor: TRANS KO 04 EOOD
    Contract total funded value: 3 221.57
  • Differentiated position 2: № 2: „Доставка на Хигиенни /Санитарни материали ”
    Contractor: TRANS KO 04 EOOD
    Contract total funded value: 471.19
Procedure 4 Subject to due process: Закупуване и доставка на работно облекло и работни обувки за нуждите на Център за грижа за лица с психични разстройства и Център за грижа за възрастни хора в невъзможност за самообслужване по проект на Община Силистра BG05M9OP001-2.090-0006-С01 „Нова дългосрочна грижа за възрастни и хора с увреждания – предоставяне на новите услуги, Estimated Amount: 1 660.60
  • Differentiated position 1: Закупуване и доставка на работно облекло и работни обувки за нуждите на Център за грижа за лица с психични разстройства и Център за грижа за възрастни хора в невъзможност за самообслужване по проект на Община Силистра BG05M9OP001-2.090-0006-С01 „Нова дългосрочна грижа за възрастни и хора с увреждания – предоставяне на новите услуги
    Contractor: Joan EOOD
    Contract total funded value: 1 967.23
Procedure 5 Subject to due process: Извършване на дейности по дезинсекция, дератизация и дезакаризация за нуждите на Център за грижа за лица с психични разстройства и Център за грижа за възрастни хора в невъзможност за самообслужване по проект на Община Силистра BG05M9OP001-2.090-0006-С01 „Нова дългосрочна грижа за възрастни и хора с увреждания – предоставяне на новите услуги, Estimated Amount: 493.80
  • Differentiated position 1: Извършване на дейности по дезинсекция, дератизация и дезакаризация за нуждите на Център за грижа за лица с психични разстройства и Център за грижа за възрастни хора в невъзможност за самообслужване по проект на Община Силистра BG05M9OP001-2.090-0006-С01 „Нова дългосрочна грижа за възрастни и хора с увреждания – предоставяне на новите услуги
    Contractor: BUBOLECHKOUBIYCI - 1 EOOD
    Contract total funded value: 554.28

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN