Identification

UMIS Number BG05M9OP001-2.008-0004-C04
Project Name Centre for supporting people with disabilities, including those with multiple severe disabilities
Beneficiary 000093442 Municipality Varna
Funding ESF ==> Human Resources Development
Date of the Contract/Order 16.11.2018
Start Date 01.01.2019
End Date 12.09.2022
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Северна и югоизточна България (BG3), Североизточен (BG33), Варна (BG331), Варна

Description

Brief description
Проектното предложение на Oбщина Варна по Процедура за безвъзмездна финансова помощ BG05M9OP001-2.008 "Подкрепа за лицата с увреждания" ще се реализира в рамките на Приоритетна ос 2 "Намаляване на бедността и насърчаване на социалното включване" по ОП"Развитие на човешките ресурси" 2014-2020 г. Планирани са мерки за  осигуряване на подкрепа в домашна среда и в общността на лица с увреждания, зависими от грижа. Целеви групи на проекта са лица с увреждания, включително с тежки множествени увреждания, които са в риск и ползващи резидентни услуги, както и техните семейства. Целта е да се осигури качествена грижа за лицата увреждания, чрез създаването на функциониращ Център за подкрепа на лица с увреждания, включително с тежки множествени увреждания. Чрез комплексни интегрирани мерки с иновативен характер, се цели повишаване качеството на живот на лицата с увреждания, преодоляване на социалната изолация, превенция на институционализацията на лица с увреждания, мотивиране и насърчаване участието на пазара на труда на родителите и близките, полагащи грижи за зависими членове на семейството. Дейностите са съобразени с допустимите по процедурата и включват: Ремонт, обзавеждане, оборудване на сграден фонд и закупуване на специализирано транспортно средство за предоставяне на услугите, съгласно потребностите на целевата група; Подбор на персонала, провеждане на обучение и супервизии; Предоставяне на дневни и почасови услуги в Център за подкрепа на лица с увреждания, включително с тежки множествени увреждания; мобилна работа, консултиране, информиране и подкрепа, включително и на лицата, полагащи грижи за лицата от целевата група в домашна среда; Осигуряване на терапевтична и специализирана помощ, рехабилитация, осигуряване на подкрепа за достъп до други услуги, насочване, според индивидуалните потребности; осигуряване на подкрепа за семействата, полагащи грижи за лицата с увреждания, чрез краткосрочно настаняване в Центъра.
Activities
  • Activity: Основен ремонт и промяна на предназначение на помещения за предоставяне на услугата Център за подкрепа на лица с увреждания, включително с множествени увреждания: Предвижда се разкриване на Център за подкрепа на лица с увреждания, включително с тежки множествени увреждания в две помещения в кв. „Аспарухово“ на гр.Варна. Основното помещение е на адрес: гр. Варна, Район „Аспарухово“, ж.к. „Дружба“, бл.11, вх.А, ет.1, обект 1,2 с площ от 272.81 кв.м. Помещението представлява самостоятелен обект в многофамилна жилищна сграда. Сградата е построена и въведена в експлоатация през 1954 г. Към помещението има три мази по 15 кв.м., една от които предвиждаме за целите на проекта да бъде ремонтирана и използвана като складово помещение. В близост се намира другата сграда на адрес: гр. Варна, Район „Аспарухово“, ж.к. „Дружба“, бл.17, вх.Б, ет.1, ап. 11, помещение с площ от 102.36 кв.м. Двете помещения са в лошо техническо състояние и изискват извършване на основен ремонт и промяна на предназначение. Ще се извърши и облагородяване на пространството пред входовете на сградите, адаптиране на входа в съответствие с изискванията за хора с увреждания. Ще се извърши основен ремонт на стаи, санитарни помещения, коридори и фоайе, изразяващ се в цялостна подмяна на подовата настилка, укрепване на подовата конструкция, а на места и преизграждането й, направа на стени и тавани, цялостна подмяна на водопроводни и канализационни инсталации, монтиране на бойлери в санитарните помещения и кухненския бокс, ремонт, а при необходимост и частична или цялостна подмяна на електроинсталацията, мивка с топла вода за медицинския кабинет и кухненски бокс; изграждане на вентилационна система за кухненски бокс; навсякъде по коридори и където е необходимо поставяне на ръкохватки и парапети; подмяна на дограма; комарници на прозорците; сигнална инсталация в спалните помещения и санитарните възли; домофон; телефон и интернет кабели и изводи; Система за отопление и охлаждане на всички стаи и коридори; система за видеонаблюдение; външно осветление на входа; пожароизвестителна инсталация и евакуационно осветление. Ще бъде поставена беседка и пейки в близост до входа на основната сграда и една пейка до входа на бл.17. След изготвяне на инвестиционен проект ще бъдат изготвени и подробни количествено-стойностни сметки с всички необходими ремонтни дейности. С оглед привеждане на помещенията в съответствие с нормативните изисквания и изискванията на програмата в рамките на дейността се предвижда: изготвяне на инвестиционен проект, изготвяне на комплексен доклад за оценка на съответствието на инвестиционните проекти, промяна на предназначение, издаване на разрешително за строеж, упражняване на авторски и строителен надзор, изпълнение на СМР и въвеждане в експлоатация на обектите. При ремонта на материалната база на услугата се цели спазване на основните принципи за достъпност, безопасност и функционалност, като са обособени пространства за разнообразни дейности, помещения за индивидуална и групова работа и помещения за почивка. В помещението на адрес: гр. Варна, ж.к. „Дружба“, бл.11, вх.А, ет.1, обект 1,2 ще бъдат обособени следните стаи и кабинети: Зала за лечебна физкултура /рехабилитация/ психомоторика; Медицински кабинет; Кухненски бокс и трапезария (с връзка между тях); Дневната стая/зала за активни занимания; Зала за арт и трудотерапия; Кабинет на психолог, Зала за индивидуална работа; Помещения за почивка на потребителите (почасов отдих през деня) - 2 бр. (за мъже и жени). С ремонта ще се обособят две бани с тоалет и подвижен душ, ще се свържат помещенията, предвидени за кухненски бокс с трапезарията. Допълнително ще има още две санитарни помещения за потребителите и за персонала. Ще се осигури топла вода в медицинския кабинет и кухненския бокс. В помещение на адрес гр. Варна, Район „Аспарухово“, ж.к. „Дружба“, бл.17, вх.Б, ет.1, ап. 11 ще се обособят две спални помещения за заместваща грижа (за мъже и жени), дневна стая, кухня с кът за хранене, баня с тоалет. , Contracted Amount: 314 069.81 , Reported Amount: 314 069.81
  • Activity: Доставка и монтаж на обзавеждане и оборудване на Център за подкрепа на лица с увреждания, включително с тежки множествени увреждания: Ще се закупи цялостно обзавеждане и оборудване, което е съобразено с функционалните изисквания на процедурата, с размера и разпределението на помещенията и нуждите на целевата група. Предвидено е обзавеждане и оборудване, което максимално да отговаря на здравословното състояние на потребителите, осигурява комфорт, улеснява предвижването и престоя на лицата с увреждания в помещенията и същевременно води до постигане на заложените цели на проекта. Ще бъдат обзаведени и оборудвани следните стаи и кабинети в основната сграда: Зала за лечебна физкултура /рехабилитация/ психомоторика; Медицински кабинет; Кухненски бокс и трапезария (с връзка между тях); Дневната стая/зала за активни занимания; Зала за арт и трудотерапия; Кабинет на психолог; Зала за индивидуална работа и две помещения за почивка на потребителите (за мъже и жени). В помещението в бл.17 ще бъдат обособени: две спални помещения за заместваща грижа (за мъже и жени), дневна стая и кухня с кът за хранене. Подборът на специализирано оборудване за Залата за лечебна физкултура /рехабилитация/ психомоторика е съобразен за рехабилитация на лица с различен вид увреждания, включително множествени увреждания. По-голямото оборудване вкл.: широка кушетка с регулираща се височина, за прилагане на специализирани кинезитерапевтични методи; тренажор за горни и долни крайници с електронно управление; специализирана пътека, предназначена за ходене и рехабилитация; вертикализатор за възрастни; два броя шведски стени; Медицинският кабинет е предвиден да бъде обзаведен и оборудван с всичко необходимо за предоставяне на здравна услуга от лекаря и медицинските сестри, включително и по домовете на потребителите: двусекционна кушетка, шкаф за медикаменти и консумативи, манипулационна маса; бюро с работен стол; шкаф за документи; гардероб; кислороден концентратор с канюла. Кухненският бокс и трапезарията са съобразени с нормативните изисквания за доставка на готова храна и същевременно трапезарията е предвидена с обзавеждане за хранене на лица на инвалидни колички, включват: шкафове с двугнездна мивка и смесител (долен и горен ред); плотове; хладилник; фурна с котлони и абсорбер: съдомиялна; маси и трапезни столове. Предвидено е закупуване и на две масички за хранене за лежащи потребители. За двете стаи - дневната стая/зала за активни занимания и Зала за арт и трудотерапия са предвидени дивани; по една елипсовидна маса за групова работа; столове; шкафове за документи; етажерки; шкаф за дидактични материали; телевизор. Обзавеждането и оборудването на Кабинета на психолог и Залата за индивидуална работа е съобразено с необходимостта да се изготвя голяма част от документацията, съпътстваща предоставянето на услугите и включва работни бюра; офис стол; шкафове за документи; компютърни конфигурации; лазерни многофункционални устройства. За двете помещения за почивка са предвидени легла и гардероби и един пациентен лифтер (хидравличен),с четири колела и стандартна универсална торба. Предвидено е обзавеждане и за фоайето и складовото помещение. Обзавеждането на помещението в бл.17: Спални: болнични легла (механични), антидекубитални дюшеци; гардероби и шкафове за съхранение на личните вещи на потребителите, пациентен лифтер (хидравличен), с четири колела и стандартна универсална торба. За Дневната стая: дивани, етажерка, гардероб, маса, столове и телевизор. За Кухнята и къта за хранене: шкафове с двугнездна мивка и смесител (долен и горен ред); вграден шкаф; плотове; хладилник; фурна с котлони и абсорбер: съдомиялна; маса и трапезни столове. В коридора се предвижда закупуване на портманто. Допълнително сме предвидили за помещенията: 2 броя преносими компютри с лицензирана операционна система и офис пакет за персонала и 2 броя за потребителите; масички за лаптоп за потребителите; проходилка; два комбинирани стола за баня и тоалет; две инвалидни колички; антидекубитални дюшеци и възглавници за количка, за гръб, за сядане - общо - 8 бр.; вертикални щори за всички прозорци и др., Contracted Amount: 70 070.02 , Reported Amount: 70 070.02
  • Activity: Закупуване на специализирано моторно превозно средство с платформа за хора с увреждания и място за две колички.: Предвижда се създаване на Център за подкрепа на лица с увреждания, включително с тежки множествени увреждания в район „Аспарухово“ на гр.Варна. Община Варна е разположена върху площ от 237.5 кв. км, има обособени 5 градски района „Одесос“, „Приморски“, „Младост“, „Вл. Варненчик“ и „Аспарухово“ и 5 кметства: Тополи, Каменар, Казашко, Звездица и Константиново. Дейностите по проекта са насочени към грижа за лицата с тежки увреждания чрез създаване на Център за комплексна подкрепа на лица с увреждания, включително с тежки множествени увреждания и техните семейства. Предвид големите разстояния, целевата група по проекта, а именно лица с физически и тежки множествени увреждания закупуването на превозно средство по проекта е наложително. Част от лицата с увреждания, както и половината от младежите с тежки множествени увреждания от Центровете за настаняване от семеен тип, неползващи услуги в дневни центрове и центрове за социална рехабилитаци и интеграция са на инвалидни колички и транспортирането им до услугите може да се извършва само със специализиран транспорт с платформа за инвалидни колички. Освен за извозване на потребителите за ползване на дневни и почасови услуги до Центъра и обратно до домовете им, микробуса ще се използва от екипа и при извършване на мобилна работа, консултиране, информиране и подкрепа, включително и на лицата, полагащи грижи за лицата от целевата група в дома. В домашна среда дейностите по рехабиритация на лицата с множество увреждания са също толкова ефективни, тъй като те се намират в сигурна и защитена среда, оказват съдействие и участват активно в терапевтичните дейности. В мобилната работа ще участват специалисти от Центъра (рехабилитатор, психолог, трудотерапевт, социални работници, медицински сестри), които подпомагайки семейството ще създадат по-добри условия за водене на пълноценен живот на зависимите от грижа лица. Закупуването на превозно средство ще гарантира участието на повече потребители на Центъра. Специализираните транспортни средства за хора с увреждания, с които разполага Община Варна са недостатъчни за ежедневното извозване на деца с увреждания, посещаващи детски градини и училища и дневни центрове и центрове за почасови услуги и покриване на заявки от граждани с физически увреждания до здравни, социални, културни, спортни и др. институции и услуги. , Contracted Amount: 69 199.99 , Reported Amount: 69 199.99
  • Activity: Подбор на персонала, провеждане на обучение и супервизии и подбор на потребители: Екипът от специалисти и помощен персонал, който ще предоставя услугите в Центъра ще се състои от 23 щатни длъжности, в т.ч.: Ръководител, Социални работници – 3 бр., Психолог; Рехабилитатор – 2 бр.; Арттерапевт 0.5 бр.; Трудотерапевт – 1 бр.; Лекар -0.5%; Медицински сестри – 5 бр.; Шофьор -1 бр.; Санитари – 7 бр.; Хигиенист. Общият брой на служителите на Центъра и длъжностите са подбрани, с оглед предоставяне на комплексни социални и здравни услуги, дневни и почасови услуги, включително мобилна работа и предоставяне на 24 –часова услуга заместваща грижа. С назначаването на персонала ще се проведе въвеждащо обучение, чиято основна цел е не само да запознае служителите със спецификата на работата с хора с тежки множествени увреждания, но и да ги научи да работят в екип за постигане максимален ефект в работата с потребителите. В задълженията на фирмата Изпълнител, с която ще се сключи договор за провеждане на обучението е да разработи детайлна програма, включваща: нормативни изисквания и задължителна документация в предоставянето на услуги за лица с увреждания, работа в екип; добри практики в пряката работа с хора с увреждания и особено с множествени увреждания увреждания и др. Изисканията към изпълнителя ще бъдат изписани в техническата спецификация на поръчката. Предвижда се провеждане на индивидуална и групова супервизия, с честота: до 2 индивидуални супервизии на служител в рамките на предоставяне на услугата по проекта с продължителност 1 астрономически час и по 2 групови супервизии на целия персонал (общо 4 броя с не повече от 12 човека група) с продължителност 1.5 астрономически часа всяка от тях. Целта на проведеното обучение и супервизии е поддържане и повишаване качеството на предоставяната услуга, чрез адекватно обучени и подкрепяни в процеса на полагане на грижи за лица с увреждания служители. В рамките на тази дейност ще бъде извършен и подбор на потребителите на услугите в Центъра - 90 лица с увреждания, включително с тежки множествени увреждания и техните семейства от община Варна. Разработването на правилата и процедурите от задължителната документация за предоставяне на услугите и утвърждаването им ще бъде извършено от членовете на екипа за управление на проекта също преди стартиране на услугите., Contracted Amount: 29 612.87 , Reported Amount: 29 217.09
  • Activity: Функциониращ Център за подкрепа на лица с увреждания, включително с тежки множествени увреждания и техните семейства, в който ще се предоставя дневна и почасова грижа за лицата с увреждания, консултиране, информиране и подкрепа на място, осигуряване на терапевтична помощ и рехабилитация, включително и на лицата, полагащи грижи за лицата от целевата група, мобилна работа, заместваща грижа.: В Център за подкрепа на лица с увреждания, включително с тежки множествени увреждания ще се предоставя дневна и почасова грижа за лицата с увреждания, консултиране, информиране и подкрепа на място, осигуряване на терапевтична помощ и рехабилитация, подкрепа за достъп до други услуги, според индивидуалните потребности, мобилна работа. Ще бъде осигурена и подкрепа за семействата, полагащи грижи за зависими лица с увреждания, като бъде поета грижата за тях чрез краткосрочно настаняване в Центъра (заместваща грижа). Предвидени са интегрирани подходи за мотивиране и насърчаване на близките, които полагат грижи за членове на семейството с тежки увреждания да започнат работа. Поддейностите са: 1.Предоставяне на дневна грижа за 30 лица с увреждания, консултиране, информиране и подкрепа на място, осигуряване на терапевтична помощ и рехабилитация, подкрепа за достъп до други услуги, според индивидуалните потребности. В рамките на дневната грижа ще се извършва обучение на потребителите, чрез различни методи и креативни техники, подходящи за лица с увреждания, като водещ принцип е личностно-ориентираният подход, в т.ч. обучение в практически социални, комуникативни умения и в жизнени умения, включително овладяване на обичайни домакински умения; ще се провежда обучение в трудови умения и арт-занимания; Рехабилитацията ще включва: лечебна физкултура; раздвижващи и дихателни упражнения; спортни занимания; мануално въздействие върху отделни мускулни групи/лечебен масаж; Психологическа подкрепа, която вкл. индивидуална и групова работа. Дейности за подпомагане социализирането на потребителите и развитие на социални умения и опитности, на социалните им контакти. Дневната грижа ще се предоставя в рамките на делничните дни. 2. Предоставяне на почасови услуги, консултиране, информиране и подкрепа на 60 лица с увреждания, включително с тежки множествени увреждания, осигуряване на терапевтична помощ и рехабилитация, подкрепа за достъп до други услуги, според индивидуалните потребности на място в Центъра или в дома. 3. На родителите и близките на лицата с увреждания ще се предоставят услуги по информиране, консултиране и посредничество, според индивидуалните потребности. Предвидени са и интегрирани подходи за мотивиране и насърчаване да започнат работа. Ще се съдейства на лицата, полагащи грижа за лицата с увреждания за регистрация в Дирекция "Бюро по труда" и включване в подходящи курсове за обучение и квалификация, активно ще се следи за свободни работни места, към които да бъдат насочвани. Ще се осъществява психологическа подкрепа, чрез организиране на групи за взаимопомощ в Центъра. 4. Мобилна работа ще се извършва от всички специалисти на Центъра в няколко направления: консултиране, информиране и подкрепа на лица с увреждания в домашна среда, включително осигуряване на терапевтична помощ и рехабилитация, подкрепа за достъп до други услуги, според индивидуалните потребности; Ще се извършва посредничество при изготвяне на документи пред Дирекция „Социално подпомагане“, явяване пред ТЕЛК, настаняване в болнично заведение и др.; подпомагане на родителите и близките и обучение в умения за грижи и развиване на потенциала на лицата с увреждания в дома. 5. Заместваща грижа, изразяваща се в краткосрочно настаняване на потребителите на услугите на Центъра, до 14 дни в годината по предварително съгласуван график или при спешно възникнала необходимост. Услугата ще бъде предоставяна 24 часа, 7 дни в седмицата. 6.Хранене с доставка на готова храна, вкл. по диети за целодневната грижа – 1 обедно и 1 неосновно хранене ( предиобедна или следобедна закуска). За лицата с диабет и предиобедна и следобедна закуска. При полудневна грижа ще бъде осигурено хранене, в зависимост от времетраенето на услугата. За заместващата грижа - 3 основни и 1 неосновно хранене, а за лицата с диабет петкратно хранене. 7. Организиран транспорт на потребителите, ползващи услугите на Центъра. С приоритет ще бъдат извозвани лицата, ползващи дневна и заместваща грижа., Contracted Amount: 451 587.31 , Reported Amount: 507 101.04

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: "Alians Auto Varna" OOD, Contracted Amount*: 69 199.99 , Reported Amount**: 69 199.99
  • Contractor: A1 Bulgaria EAD, Contracted Amount*: 3 760.47 , Reported Amount**: 3 760.47
  • Contractor: GOLDEN 2 OOD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 1 499.83
  • Contractor: " Higienno - Medicinska industria" OOD, Contracted Amount*: 8 199.24 , Reported Amount**: 8 199.24
  • Contractor: CHEZ TREID Bulgaria EAD, Contracted Amount*: 3 717.40 , Reported Amount**: 3 358.60
  • Contractor: STEMO, Contracted Amount*: 1 424.64 , Reported Amount**: 1 424.64
  • Contractor: " An Enerdji" EOOD, Contracted Amount*: 167.74 , Reported Amount**: 83.87
  • Contractor: ZAD "Armeec" AD, Contracted Amount*: 1 690.69 , Reported Amount**: 1 690.69
  • Contractor: Ofis Konsumativi OOD, Contracted Amount*: 28 076.40 , Reported Amount**: 26 589.82
  • Contractor: Trans Ko 04 EOOD, Contracted Amount*: 6 171.75 , Reported Amount**: 6 171.75
  • Contractor: JUMBO EC.B, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 373.46
  • Contractor: ET "AS -Sroi-Qnko Slavchev", Contracted Amount*: 309 840.00 , Reported Amount**: 309 453.54
  • Contractor: Vfdosnabdyavane i kanalizacya - Varna OOD, Contracted Amount*: 1 406.21 , Reported Amount**: 1 406.21
  • Contractor: Insurance Company "OZOK Ins" AD, Contracted Amount*: 899.64 , Reported Amount**: 899.64
  • Contractor: "Pristatreid" OOD, Contracted Amount*: 1 885.57 , Reported Amount**: 1 885.57
  • Contractor: "Office Express Service " AD, Contracted Amount*: 933.26 , Reported Amount**: 933.26
  • Contractor: BENT OIL AD, Contracted Amount*: 7 368.25 , Reported Amount**: 7 368.25
  • Contractor: TIH TRUD EOOD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 1 496.52
  • Contractor: Sdrujenie za pedagogicheska i socialna pomost " Fice - Balgaria", Contracted Amount*: 1 800.00 , Reported Amount**: 1 800.00
  • Contractor: Di Vi Konsult OOD, Contracted Amount*: 4 532.40 , Reported Amount**: 4 532.40
  • Contractor: vis tur, Contracted Amount*: 52.55 , Reported Amount**: 52.55
  • Contractor: Smart Biznes Kampani EOOD, Contracted Amount*: 37 572.00 , Reported Amount**: 37 572.00
  • Contractor: Evrika ZM OOD, Contracted Amount*: 3 864.00 , Reported Amount**: 3 864.00
  • Contractor: ZALIVA 47-SP , Contracted Amount*: 5 852.00 , Reported Amount**: 5 852.00
  • Contractor: HERMES PUBLISHERS, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 138.70
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Participants over 18, receiving community-based social and health services after leaving the institution, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 10.00 , Reached amount: 10.00
Indicator 2 Participants with disabilities above 18 years of age receiving services, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 30.00 , Reached amount: 30.00
Indicator 3 Participants with disabilities over 18, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 90.00 , Reached amount: 91.00
Indicator 4 Участници, получаващи консултативни и други подобни услуги, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 60.00 , Reached amount: 61.00

Financial Information

Total Project cost 989 064.00 BGN
Grant 989 064.00 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 989 064.00 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

None

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: "Доставка на канцеларски материали - касови книги, приходни ордери, касови и сторни бележки, авансови отчети, папки, класьори, кутии, кашони, кламери и кабари за нуждите на община Варна и второстепенните разпоредители с бюджет", Estimated Amount: 250 000.00
  • Differentiated position 1: Доставка на канцеларски материали - касови книги, приходни ордери, касови и сторни бележки, авансови отчети, папки, класьори, кутии, кашони, кламери и кабари за нуждите на община Варна и второстепенните разпоредители с бюджет
    Contractor: Trans Ko 04 EOOD
    Contract total funded value: 42.36
Procedure 2 Subject to due process: "Доставка на канцеларски материали - копирна хартия, амбалажна хартия, паус, самозалепващи пликове е листчета, тетрадки, джобове, поставки - хоризонтални и вертикални, куб, индекси, перфоратори, телчета, коректори, лепила, химикали, маркери и дискове идруги извън списъка на чл.12, ал.1, т.1 от ЗОП за нуждите на община Варна и второстепенните разпоредители с бюджет ЕИК 000093442", Estimated Amount: 450 000.00
  • Differentiated position 1: Доставка на канцеларски материали - копирна хартия, амбалажна хартия, паус, самозалепващи пликове е листчета, тетрадки, джобове, поставки - хоризонтални и вертикални, куб, индекси, перфоратори, телчета, коректори, лепила, химикали, маркери и дискове идруги извън списъка на чл.12, ал.1, т.1 от ЗОП за нуждите на община Варна и второстепенните разпоредители с бюджет ЕИК 000093442
    Contractor: "Office Express Service " AD
    Contract total funded value: 291.88
Procedure 3 Subject to due process: "Доставка на лекарства и медицински консумативи за нуждите на община Варна и второстепенните разпоредители с бюджет", Estimated Amount: 149 933.33
  • Differentiated position 1: Доставка на лекарства и медицински консумативи за нуждите на община Варна и второстепенните разпоредители с бюджет
    Contractor: "Pristatreid" OOD
    Contract total funded value: 1 885.57
Procedure 4 Subject to due process: "Доставка на хигиенни и почистващи материали за нуждите на Община Варна и подразделения ѝ", Estimated Amount: 350 000.00
  • Differentiated position 1: Доставка на хигиенни и почистващи материали за нуждите на Община Варна и подразделения ѝ
    Contractor: " Higienno - Medicinska industria" OOD
    Contract total funded value: 5 202.12
Procedure 5 Subject to due process: "Доставка на хигиенни и почистващи материали за нуждите на Община Варна и подразделенията й", Estimated Amount: 100 000.00
  • Differentiated position 1: "Доставка на хигиенни и почистващи материали за нуждите на Община Варна и подразделенията й"
    Contractor: " Higienno - Medicinska industria" OOD
    Contract total funded value: 835.08
  • Differentiated position 2: Доставка на хигиенни и почистващи материали за нуждите на Община Варна и подразделения й
    Contractor: " Higienno - Medicinska industria" OOD
    Contract total funded value: 398.22
  • Differentiated position 3: Доставка на хигиенни и почистващи материали за нуждите на Община Варна
    Contractor: " Higienno - Medicinska industria" OOD
    Contract total funded value: 5 202.12
  • Differentiated position 4: Доставка на хигиенни и почистващи материали за нуждите на Община Варна
    Contractor: " Higienno - Medicinska industria" OOD
    Contract total funded value: 1 763.82
Procedure 6 Subject to due process: "Избор на доставчик на електрическа енергия и координатор за стандартна балансираща група за нуждите на община Варна", Estimated Amount: 3 000 000.00
  • Differentiated position 1: Избор на доставчик на електрическа енергия и координатор за стандартна балансираща група за нуждите на община Варна
    Contractor: CHEZ TREID Bulgaria EAD
    Contract total funded value: 2 611.89
Procedure 7 Subject to due process: "Извършване на услуги по сключване на застраховки за нуждите на община Варна и второстепенните и разпоредители с бюджетни средства по обособени позиции", Estimated Amount: 678 513.46
  • Differentiated position 1: "Извършване на услуги по сключване на застраховка "Гражданска отговорност" на моторните превозни средства, собственост на община Варна и бюджетните й звена"
    Contractor: ZAD "Armeec" AD
    Contract total funded value: 114.99
  • Differentiated position 2: "Извършване на услуги по сключване на застраховка "Автокаско" на моторните превозни средства, собственост на община Варна и бюджетний звена
    Contractor: ZAD "Armeec" AD
    Contract total funded value: 1 517.56
  • Differentiated position 3: "Извършване на услуги по сключване на застраховка "Индустриален пожар" на имоти - публична и частна общинска собственост за нуждите на община Варна"
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 4: "Извършване на услуги по сключване на застраховка "Злополука на посетители на спортни и развлекателни съоръжения, културни и други мероприятия за нуждите на ОП "Спорт-Варна" -второстепенен разпоредител с бюджет" към община Варна"
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 5: "Извършване на услуги по сключване на застраховка "Имущество" на общинско сървърно и активно оборудване при община Варна"
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 6: "Извършване на услуги по сключване на застраховка "Имущество" на техническото оборудване за нуждите на ОП "ТАСРУД"- второстепенен разпоредител с бюджет към община Варна"
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 8 Subject to due process: "Изпълнение на инженеринг ( проектиране, авторски надзор и строителство) на обекти по обособени позиции за "Основен ремонт и промяна на предназначение на два обекта във връзка със създаване на функциониращ "Център за подкрепа на лица с увреждания, включително с тежки множествени увреждания" в община Варна по обособени позиции"., Estimated Amount: 327 000.00
  • Differentiated position 1: Обособена позиция 1: „Изпълнение на инженеринг (проектиране, строителство и авторски надзор) за извършване на: „Основен ремонт и промяна на предназначение на самостоятелен обект с имотен идентификатор 10135.5502.119.3.7 (с друго предназначение) и прилежаща изба, в сграда с идентификатор 10135.5502.119.3 в обект „Център за подкрепа на лица с увреждания, включително с тежки множествени увреждания“, на адрес: гр. Варна, Район „Аспарухово“, ж.к. „Дружба“, бл. 11, вх. А, ет. 1, обект 1,2“
    Contractor: ET "AS -Sroi-Qnko Slavchev"
    Contract total funded value: 238 800.00
  • Differentiated position 2: Обособена позиция 2: „Изпълнение на инженеринг (проектиране, авторски надзор и строителство) за извършване на основен ремонт и промяна на предназначение на апартамент с имотен идентификатор 10135.5502.108.2.2 в сграда с идентификатор 10135.5502.108.2 в обект за „Заместваща грижа“ към „Център за подкрепа на лица с увреждания, включително с тежки множествени увреждания“, на адрес: гр. Варна, Район „Аспарухово“, ж.к. „Дружба“, бл. 17, вх. Б, ет. 1, ап. 11“
    Contractor: ET "AS -Sroi-Qnko Slavchev"
    Contract total funded value: 71 040.00
Procedure 9 Subject to due process: "Предоставяне на електронни съобщителни услуги чрез обществена подвижна клетъчна мрежа по стандарта GSM/UMTS с национално покритие и изграждане на свързаност за нуждите на община Варна и бюджетните й звена", Estimated Amount: 1 300 000.00
  • Differentiated position 1: Предоставяне на електронни съобщителни услуги чрез обществена подвижна клетъчна мрежа по стандарта GSM/UMTS с национално покритие и изграждане на свързаност за нуждите на община Варна и бюджетните й звена
    Contractor: A1 Bulgaria EAD
    Contract total funded value: 770.30
Procedure 10 Subject to due process: „Доставка чрез покупка на 1 брой ново специализирано транспортно средство за хора с увреждания във връзка с изпълнение на проект № BG05M9OP001-2.008-0004 „Център за подкрепа на лица с увреждания, включително с тежки множествени увреждания“ на Община Варна, процедура BG05M9OP001-2.008 „Подкрепа за лицата с увреждания“, Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“ 2014 – 2020 г.", Estimated Amount: 66 666.67
  • Differentiated position 1: „Доставка чрез покупка на 1 брой ново специализирано транспортно средство за хора с увреждания във връзка с изпълнение на проект № BG05M9OP001-2.008-0004 „Център за подкрепа на лица с увреждания, включително с тежки множествени увреждания“ на Община Варна, процедура BG05M9OP001-2.008 „Подкрепа за лицата с увреждания“, Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“ 2014 – 2020 г."
    Contractor: "Alians Auto Varna" OOD
    Contract total funded value: 69 199.99
  • Differentiated position 2: Изготвяне на оценки за съответствието на инвестиционните проекти и упражвяна на стр.надзор
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 11 Subject to due process: „Изготвяне на оценки за съответствието на инвестиционните проекти със съществените изисквания към строежите и упражняване на строителен надзор при изпълнение на основни ремонти и промяна на предназначение на два обекта във връзка със създаване на функциониращ „Център за подкрепа на лица с увреждания, включително с множествени увреждания“ в община Варна по Проект № BG05M9OP001-2.008-0004 „Център за подкрепа на лица с увреждания, включително с тежки множествени увреждания“, по процедура BG05M9OP001-2.008 „Подкрепа за лицата с увреждания“, Приоритетна ос 2 „Намаляване на бедността и насърчаване на социалното включване“ по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“ 2014 – 2020“, Estimated Amount: 5 931.00
  • Differentiated position 1: „Изготвяне на оценки за съответствието на инвестиционните проекти със съществените изисквания към строежите и упражняване на строителен надзор при изпълнение на основни ремонти и промяна на предназначение на два обекта във връзка със създаване на функциониращ „Център за подкрепа на лица с увреждания, включително с множествени увреждания“ в община Варна по Проект № BG05M9OP001-2.008-0004 „Център за подкрепа на лица с увреждания, включително с тежки множествени увреждания“, по процедура BG05M9OP001-2.008 „Подкрепа за лицата с увреждания“, Приоритетна ос 2 „Намаляване на бедността и насърчаване на социалното включване“ по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“ 2014 – 2020“
    Contractor: Di Vi Konsult OOD
    Contract total funded value: 4 532.40
Procedure 12 Subject to due process: „Обследване за енергийна ефективност на сгради, обследване за енергийна ефективност на системи за външно изкуствено осветление, обследване за енергийна ефективност на промишлени системи, самостоятелна проверка за енергийна ефективност на водогрейни котли и климатични инсталации, оценка на съответствието на инвестиционни проекти на общински обекти със съществените изисквания за енергийна ефективност, оценка на енергийни спестявания в сгради, оценка на енергийни спестявания в системи за външно изкуствено осветление” , Estimated Amount: 1 000 000.00
  • Differentiated position 1: „Обследване за енергийна ефективност на сгради, обследване за енергийна ефективност на системи за външно изкуствено осветление, обследване за енергийна ефективност на промишлени системи, самостоятелна проверка за енергийна ефективност на водогрейни котли и климатични инсталации, оценка на съответствието на инвестиционни проекти на общински обекти със съществените изисквания за енергийна ефективност, оценка на енергийни спестявания в сгради, оценка на енергийни спестявания в системи за външно изкуствено осветление”
    Contractor: " An Enerdji" EOOD
    Contract total funded value: 167.74
Procedure 13 Subject to due process: „Организиране и провеждане на обучение и супервизии по проект № BG05M9OP001-2.008-0004 „Център за подкрепа на лица с увреждания, включително с тежки множествени увреждания“ на Община Варна, процедура BG05M9OP001-2.008 „Подкрепа за лицата с увреждания“, Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“ 2014 – 2020 г. по обособени позиции“, Estimated Amount: 5 750.00
  • Differentiated position 1: „Организиране и провеждане на на специализирано обучение на екипа за предоставяне на услугите по проект № BG05M9OP001-2.008-0004 „Център за подкрепа на лица с увреждания, включително с тежки множествени увреждания“
    Contractor: Sdrujenie za pedagogicheska i socialna pomost " Fice - Balgaria"
    Contract total funded value: 1 800.00
  • Differentiated position 2: "Провеждане на индивидуални и групови супервизии на екипа за предоставяне на услугите по проект № BG05M9OP001-2.008-0004 „Център за подкрепа на лица с увреждания, включително с тежки множествени увреждания“
    Contractor: Evrika ZM OOD
    Contract total funded value: 3 864.00
Procedure 14 Subject to due process: Доставка и монтаж на обзавеждане и оборудване по Проект № BG05M9OP001-2.008-0004 „Център за подкрепа на лица с увреждания, включително с тежки множествени увреждания“, по процедура BG05M9OP001-2.008 „Подкрепа за лицата с увреждания“, Приоритетна ос 2 „Намаляване на бедността и насърчаване на социалното включване“ по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“ 2014 – 2020“ по обособени позиции" , Estimated Amount: 64 166.67
  • Differentiated position 1: Доставка и монтаж на обзавеждане за „Център за подкрепа на лица с увреждания, включително с тежки множествени увреждания“
    Contractor: Ofis Konsumativi OOD
    Contract total funded value: 28 076.40
  • Differentiated position 2: Доставка и монтаж на специализирано оборудване и обзавеждане за „Център за подкрепа на лица с увреждания, включително с тежки множествени увреждания“, в община Варна
    Contractor: Smart Biznes Kampani EOOD
    Contract total funded value: 26 004.00
  • Differentiated position 3: Доставка и монтаж на електроуреди за „Център за подкрепа на лица с увреждания, включително с тежки множествени увреждания“, в община Варна
    Contractor: Trans Ko 04 EOOD
    Contract total funded value: 5 908.20
  • Differentiated position 4: Доставка на компютърна и периферна техника за „Център за подкрепа на лица с увреждания, включително с тежки множествени увреждания“, в община Варна
    Contractor: Smart Biznes Kampani EOOD
    Contract total funded value: 11 568.00
Procedure 15 Subject to due process: Доставка на автомобилни горива за нуждите на община Варна и второстепенните и разпоредители с бюджети, Estimated Amount: 1 100 000.00
  • Differentiated position 1: Доставка на автомобилни горива за нуждите на община Варна и второстепенните и разпоредители с бюджети
    Contractor: BENT OIL AD
    Contract total funded value: 7 368.25
Procedure 16 Subject to due process: Доставка на канцеларски материали - касови книги, приходни ордери, касови и сторни бележки, авансови книги, папки, класьори, кутий, кашони, кламери и кабари за нуждите на община Варна и второстепенните разпоредители с бюджет ЕИК 000093442 -2021г., Estimated Amount: 83 333.00
  • Differentiated position 1: Доставка на канцеларски материали - касови книги, приходни ордери, касови и сторни бележки, авансови книги, папки, класьори, кутий, кашони, кламери и кабари за нуждите на община Варна и второстепенните разпоредители с бюджет ЕИК 000093442
    Contractor: Trans Ko 04 EOOD
    Contract total funded value: 221.19
Procedure 17 Subject to due process: Доставка на канцеларски материали - копирна хартия, амбалажна хартия, паус, самозалепващи пликове е листчета, тетрадки, джобове, поставки - хоризонтални и вертикални, куб, индекси, перфоратори, телчета, коректори, лепила, химикали, маркери и дискове идруги извън списъка на чл.12, ал.1, т.1 от ЗОП за нуждите на община Варна и второстепенните разпоредители с бюджет ЕИК 000093442 -2021г., Estimated Amount: 150 000.00
  • Differentiated position 1: Доставка на канцеларски материали - копирна хартия, амбалажна хартия, паус, самозалепващи пликове е листчета, тетрадки, джобове, поставки - хоризонтални и вертикални, куб, индекси, перфоратори, телчета, коректори, лепила, химикали, маркери и дискове идруги извън списъка на чл.12, ал.1, т.1 от ЗОП за нуждите на община Варна и второстепенните разпоредители с бюджет ЕИК 000093442
    Contractor: "Office Express Service " AD
    Contract total funded value: 641.38
Procedure 18 Subject to due process: Доставка на оригинални консумативи, доставка на съвместими консумативи /заместители/ за принтери и МФУ за нуждите на Община Варна и второстепенните й разпоредители по обособени позиции -2021г., Estimated Amount: 515 000.00
  • Differentiated position 1: „Доставка на оригинални консумативи за принтери и МФУ за нуждите на Община Варна и второстепенните й разпоредители“
    Contractor: STEMO
    Contract total funded value: 1 424.64
  • Differentiated position 2: „Доставка на съвместими консумативи /заместители/ за принтери и МФУ за нуждите на Община Варна и второстепенните й разпоредители“
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 19 Subject to due process: Доставка на питейна вода и отвеждане на отпадъчни води за нуждите на община Варна, Estimated Amount: 900 000.00
  • Differentiated position 1: Доставка на питейна вода и отвеждане на отпадъчни води за нуждите на община Варна
    Contractor: Vfdosnabdyavane i kanalizacya - Varna OOD
    Contract total funded value: 204.14
  • Differentiated position 2: Доставка на питейна вода и отвеждане на отпадъчни води за нуждите на община Варна
    Contractor: Vfdosnabdyavane i kanalizacya - Varna OOD
    Contract total funded value: 1 087.62
Procedure 20 Subject to due process: Доставка на питейна вода и отвеждане на отпадъчни води за нуждите на Община Варна - 2022г., Estimated Amount: 900 000.00
  • Differentiated position 1: Доставка на питейна вода и отвеждане на отпадъчни води за нуждите ан Община Варна
    Contractor: Vfdosnabdyavane i kanalizacya - Varna OOD
    Contract total funded value: 114.45
Procedure 21 Subject to due process: Доставка на хигиенни и почистващи материали за нуждите на Община Варна и подразделения й включени в списъка по чл.12, ал.1, т.1 от ЗОП за нуждите на Община Варна, Estimated Amount: 250 000.00
  • Differentiated position 1: Доставка на хигиенни и почистващи материали за нуждите на Община Варна и подразделения й включени в списъка по чл»12, ал.1, т.1 от ЗОП за нуждите на Община Варна
    Contractor: " Higienno - Medicinska industria" OOD
    Contract total funded value: 1 763.82
Procedure 22 Subject to due process: Доставка на хигиенни и почистващи материали за нуждите на Община Варна, включенив списъка по чл.12, ал.1, т.1 от ЗОП, Estimated Amount: 80 000.00
  • Differentiated position 1: Доставка на хигиенни и почистващи материали за нуждите на Община Варна, включенив списъка по чл.12, ал.1, т.1 от ЗОП
    Contractor: " Higienno - Medicinska industria" OOD
    Contract total funded value: 398.22
  • Differentiated position 2: Доставка на хигиенни и почистващи материали за нуждите на Община Варна, включенив списъка по чл.12, ал.1, т.1 от ЗОП
    Contractor: " Higienno - Medicinska industria" OOD
    Contract total funded value: 1 763.82
  • Differentiated position 3: Доставка на хигиенни и почистващи материали за нуждите на Община Варна
    Contractor: " Higienno - Medicinska industria" OOD
    Contract total funded value: 5 202.12
Procedure 23 Subject to due process: Избор на доставчик на електрическа енергия и координатор на стандартна балансираща група за нуждите на Община Варна - 2021г., Estimated Amount: 1 750 000.00
  • Differentiated position 1: Избор на доставчик на електрическа енергия и координатор на стандартна балансираща група за нуждите на Община Варна
    Contractor: CHEZ TREID Bulgaria EAD
    Contract total funded value: 1 105.51
Procedure 24 Subject to due process: Извършване на услуги по сключване на застраховки за нуждите на община Варна и второстепенните разпоредители с бюджетни средства по обособени позиции -2021г., Estimated Amount: 500 000.00
  • Differentiated position 1: "Извършване на усуги по сключване на застраховка "Автокаско" на моторни превозни средства, собственост на община Варна и бюджетните й звена"
    Contractor: ZAD "Armeec" AD
    Contract total funded value: 58.14
  • Differentiated position 2: "Извършване на сулуги по сключване на застраховка "Гражданска отговорност" на моторните превозни средства, собственост на община Варна и бюджетните звена"
    Contractor: Insurance Company "OZOK Ins" AD
    Contract total funded value: 899.64
Procedure 25 Subject to due process: Предоставяне на електронни съобщителни услуги чрез обществена подвижна клетъчна система по стандарта GSM/UMTS с национално покритие, изграждане на свързаност за нуждите на община Варна и бюджетните й звена, Estimated Amount: 800 000.00
  • Differentiated position 1: Предоставяне на електронни съобщителни услуги чрез обществена подвижна клетъчна система по стандарта GSM/UMTS с национално покритие, изграждане на свързаност за нуждите на община Варна и бюджетните й звена
    Contractor: A1 Bulgaria EAD
    Contract total funded value: 152.22
Procedure 26 Subject to due process: Предоставяне на електронни съобщителни услуги чрез обществена подвижна клетъчна система по стандарта GSM/UMTS с национално покритие, изграждане на свързаност за нуждите на община Варна и бюджетните й звена - 2022г., Estimated Amount: 433 333.00
  • Differentiated position 1: Предоставяне на електронни съобщителни услуги чрез обществена подвижна клетъчна система по стандарта GSM/UMTS с национално покритие, изграждане на свързаност за нуждите на община Варна и бюджетните й звена
    Contractor: A1 Bulgaria EAD
    Contract total funded value: 120.00
Procedure 27 Subject to due process: Предоставяне на услуга за достъп до Интернет - пренос на данни чрез високоскоростна оптична среда за нуждите на Община Варна и бюджетните й звена -2021г., Estimated Amount: 70 000.00
  • Differentiated position 1: Предоставяне на услуга за достъп до Интернет - пренос на данни чрез високоскоростна оптична среда за нуждите на Община Варна и бюджетните й звена
    Contractor: A1 Bulgaria EAD
    Contract total funded value: 480.00
Procedure 28 Subject to due process: Предоставяне на услуга за достъп до Интернет -пренос на данни през високоскоростна оптична среда за нуждите на община Варна и бюджетните й звена - 2022г., Estimated Amount: 55 000.00
  • Differentiated position 1: Предоставяне на услуга за достъп до Интернет -пренос на данни през високоскоростна оптична среда за нуждите на община Варна и бюджетните й звена
    Contractor: A1 Bulgaria EAD
    Contract total funded value: 66.97
Procedure 29 Subject to due process: Предоставяне на фиксирани телефонни услуги за нуждите на Община Варна и бюджетните й звена -2021г., Estimated Amount: 166 666.00
  • Differentiated position 1: Предоставяне на фиксирани телефонни услуги за нуждите на Община Варна и бюджетните й звена
    Contractor: A1 Bulgaria EAD
    Contract total funded value: 1 110.00
Procedure 30 Subject to due process: Предоставяне на фиксирани телефонни услуги и услуга за достъп до Интернет за нуждите на Община Варна и бюджетните й звена по обособени позиции, Estimated Amount: 695 000.00
  • Differentiated position 1: Предоставяне на фиксирани телефонни услуги за нуждите на Община Варна и бюджетните й звена"
    Contractor: A1 Bulgaria EAD
    Contract total funded value: 760.98
  • Differentiated position 2: Предоставяне на услуга за достъп до Интернет - пренос на данни чрез високоскоростна оптична среда за нуждите на Община Варна и бюджетните й звена
    Contractor: A1 Bulgaria EAD
    Contract total funded value: 300.00
Procedure 31 Subject to due process: Приготвяне и доставка на готова храна ежедневно за нуждите на Община Варна, социалните услуги за деца и пълнолетни лица и други второстепенни разпоредители с бюджет, включително и доставка на готова храна за деца и пълнолетни лица, нуждаещи се от специфичен режим на хранене - 2020-2021г., Estimated Amount: 1 400 000.00
  • Differentiated position 1: „Приготвяне и доставка на готова храна за нуждите на Център за подкрепа на лица с увреждания, включително с тежки множествени увреждания и Заместваща грижа към него, включително и доставка на готова храна за пълнолетни лица, нуждаещи се от специфичен режим на хранене по проект № BG05M9OP001-2.008-0004 „Център за подкрепа на лица с увреждания, включително с тежки множествени увреждания“ в община Варна, процедура BG05M9OP001-2.008 „Подкрепа за лицата с увреждания“, Приоритетна ос 2 „Намаляване на бедността и насърчаване на социалното включване“ по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“ 2014 – 2020 г."
    Contractor: ZALIVA 47-SP
    Contract total funded value: 3 647.03
  • Differentiated position 2: „Приготвяне и доставка на готова храна за нуждите на Център за подкрепа на лица с увреждания, включително с тежки множествени увреждания и Заместваща грижа към него, включително и доставка на готова храна за пълнолетни лица, нуждаещи се от специфичен режим на хранене по проект № BG05M9OP001-2.008-0004 „Център за подкрепа на лица с увреждания, включително с тежки множествени увреждания“ в община Варна, процедура BG05M9OP001-2.008 „Подкрепа за лицата с увреждания“, Приоритетна ос 2 „Намаляване на бедността и насърчаване на социалното включване“ по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“ 2014 – 2020 г."
    Contractor: ZALIVA 47-SP
    Contract total funded value: 2 204.97

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN