UMIS Number | BG05M9OP001-2.008-0004-C04 |
Project Name | Centre for supporting people with disabilities, including those with multiple severe disabilities |
Beneficiary | 000093442 Municipality Varna |
Funding | ESF ==> Human Resources Development |
Date of the Contract/Order | 16.11.2018 |
Start Date | 01.01.2019 |
End Date | 12.09.2022 |
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant | Closed (completion date) |
Location of Performance |
|
Brief description |
Проектното предложение на Oбщина Варна по Процедура за безвъзмездна финансова помощ BG05M9OP001-2.008 "Подкрепа за лицата с увреждания" ще се реализира в рамките на Приоритетна ос 2 "Намаляване на бедността и насърчаване на социалното включване" по ОП"Развитие на човешките ресурси" 2014-2020 г. Планирани са мерки за осигуряване на подкрепа в домашна среда и в общността на лица с увреждания, зависими от грижа. Целеви групи на проекта са лица с увреждания, включително с тежки множествени увреждания, които са в риск и ползващи резидентни услуги, както и техните семейства. Целта е да се осигури качествена грижа за лицата увреждания, чрез създаването на функциониращ Център за подкрепа на лица с увреждания, включително с тежки множествени увреждания. Чрез комплексни интегрирани мерки с иновативен характер, се цели повишаване качеството на живот на лицата с увреждания, преодоляване на социалната изолация, превенция на институционализацията на лица с увреждания, мотивиране и насърчаване участието на пазара на труда на родителите и близките, полагащи грижи за зависими членове на семейството. Дейностите са съобразени с допустимите по процедурата и включват: Ремонт, обзавеждане, оборудване на сграден фонд и закупуване на специализирано транспортно средство за предоставяне на услугите, съгласно потребностите на целевата група; Подбор на персонала, провеждане на обучение и супервизии; Предоставяне на дневни и почасови услуги в Център за подкрепа на лица с увреждания, включително с тежки множествени увреждания; мобилна работа, консултиране, информиране и подкрепа, включително и на лицата, полагащи грижи за лицата от целевата група в домашна среда; Осигуряване на терапевтична и специализирана помощ, рехабилитация, осигуряване на подкрепа за достъп до други услуги, насочване, според индивидуалните потребности; осигуряване на подкрепа за семействата, полагащи грижи за лицата с увреждания, чрез краткосрочно настаняване в Центъра. |
Activities |
|
Partners | None |
Contractors |
|
Subcontractors | None |
Members of the Consortium | None |
Notes: * The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:
** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary |
Indicator 1 | Participants over 18, receiving community-based social and health services after leaving the institution, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 10.00 , Reached amount: 10.00 |
Indicator 2 | Participants with disabilities above 18 years of age receiving services, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 30.00 , Reached amount: 30.00 |
Indicator 3 | Participants with disabilities over 18, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 90.00 , Reached amount: 91.00 |
Indicator 4 | Участници, получаващи консултативни и други подобни услуги, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 60.00 , Reached amount: 61.00 |
Total Project cost | 989 064.00 BGN |
Grant | 989 064.00 BGN |
Self amount | 0.00 BGN |
Total actual amounts paid | 989 064.00 BGN |
Percentage of EU co-financing | 85.00 % |
None | |
Notes: 1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower. 2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment. |
Procedure 1 |
Subject to due process: "Доставка на канцеларски материали - касови книги, приходни ордери, касови и сторни бележки, авансови отчети, папки, класьори, кутии, кашони, кламери и кабари за нуждите на община Варна и второстепенните разпоредители с бюджет",
Estimated Amount: 250 000.00
|
Procedure 2 |
Subject to due process: "Доставка на канцеларски материали - копирна хартия, амбалажна хартия, паус, самозалепващи пликове е листчета, тетрадки, джобове, поставки - хоризонтални и вертикални, куб, индекси, перфоратори, телчета, коректори, лепила, химикали, маркери и дискове идруги извън списъка на чл.12, ал.1, т.1 от ЗОП за нуждите на община Варна и второстепенните разпоредители с бюджет ЕИК 000093442",
Estimated Amount: 450 000.00
|
Procedure 3 |
Subject to due process: "Доставка на лекарства и медицински консумативи за нуждите на община Варна и второстепенните разпоредители с бюджет",
Estimated Amount: 149 933.33
|
Procedure 4 |
Subject to due process: "Доставка на хигиенни и почистващи материали за нуждите на Община Варна и подразделения ѝ",
Estimated Amount: 350 000.00
|
Procedure 5 |
Subject to due process: "Доставка на хигиенни и почистващи материали за нуждите на Община Варна и подразделенията й",
Estimated Amount: 100 000.00
|
Procedure 6 |
Subject to due process: "Избор на доставчик на електрическа енергия и координатор за стандартна балансираща група за нуждите на община Варна",
Estimated Amount: 3 000 000.00
|
Procedure 7 |
Subject to due process: "Извършване на услуги по сключване на застраховки за нуждите на община Варна и второстепенните и разпоредители с бюджетни средства по обособени позиции",
Estimated Amount: 678 513.46
|
Procedure 8 |
Subject to due process: "Изпълнение на инженеринг ( проектиране, авторски надзор и строителство) на обекти по обособени позиции за "Основен ремонт и промяна на предназначение на два обекта във връзка със създаване на функциониращ "Център за подкрепа на лица с увреждания, включително с тежки множествени увреждания" в община Варна по обособени позиции".,
Estimated Amount: 327 000.00
|
Procedure 9 |
Subject to due process: "Предоставяне на електронни съобщителни услуги чрез обществена подвижна клетъчна мрежа по стандарта GSM/UMTS с национално покритие и изграждане на свързаност за нуждите на община Варна и бюджетните й звена",
Estimated Amount: 1 300 000.00
|
Procedure 10 |
Subject to due process: „Доставка чрез покупка на 1 брой ново специализирано транспортно средство за хора с увреждания във връзка с изпълнение на проект № BG05M9OP001-2.008-0004 „Център за подкрепа на лица с увреждания, включително с тежки множествени увреждания“ на Община Варна, процедура BG05M9OP001-2.008 „Подкрепа за лицата с увреждания“, Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“ 2014 – 2020 г.",
Estimated Amount: 66 666.67
|
Procedure 11 |
Subject to due process: „Изготвяне на оценки за съответствието на инвестиционните проекти със съществените изисквания към строежите и упражняване на строителен надзор при изпълнение на основни ремонти и промяна на предназначение на два обекта във връзка със създаване на функциониращ „Център за подкрепа на лица с увреждания, включително с множествени увреждания“ в община Варна по Проект № BG05M9OP001-2.008-0004 „Център за подкрепа на лица с увреждания, включително с тежки множествени увреждания“, по процедура BG05M9OP001-2.008 „Подкрепа за лицата с увреждания“, Приоритетна ос 2 „Намаляване на бедността и насърчаване на социалното включване“ по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“ 2014 – 2020“,
Estimated Amount: 5 931.00
|
Procedure 12 |
Subject to due process: „Обследване за енергийна ефективност на сгради, обследване за енергийна ефективност на системи за външно изкуствено осветление, обследване за енергийна ефективност на промишлени системи, самостоятелна проверка за енергийна ефективност на водогрейни котли и климатични инсталации, оценка на съответствието на инвестиционни проекти на общински обекти със съществените изисквания за енергийна ефективност, оценка на енергийни спестявания в сгради, оценка на енергийни спестявания в системи за външно изкуствено осветление” ,
Estimated Amount: 1 000 000.00
|
Procedure 13 |
Subject to due process: „Организиране и провеждане на обучение и супервизии по проект № BG05M9OP001-2.008-0004 „Център за подкрепа на лица с увреждания, включително с тежки множествени увреждания“ на Община Варна, процедура BG05M9OP001-2.008 „Подкрепа за лицата с увреждания“, Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“ 2014 – 2020 г. по обособени позиции“,
Estimated Amount: 5 750.00
|
Procedure 14 |
Subject to due process: Доставка и монтаж на обзавеждане и оборудване по Проект № BG05M9OP001-2.008-0004 „Център за подкрепа на лица с увреждания, включително с тежки множествени увреждания“, по процедура BG05M9OP001-2.008 „Подкрепа за лицата с увреждания“, Приоритетна ос 2 „Намаляване на бедността и насърчаване на социалното включване“ по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“ 2014 – 2020“ по обособени позиции" ,
Estimated Amount: 64 166.67
|
Procedure 15 |
Subject to due process: Доставка на автомобилни горива за нуждите на община Варна и второстепенните и разпоредители с бюджети,
Estimated Amount: 1 100 000.00
|
Procedure 16 |
Subject to due process: Доставка на канцеларски материали - касови книги, приходни ордери, касови и сторни бележки, авансови книги, папки, класьори, кутий, кашони, кламери и кабари за нуждите на община Варна и второстепенните разпоредители с бюджет ЕИК 000093442 -2021г.,
Estimated Amount: 83 333.00
|
Procedure 17 |
Subject to due process: Доставка на канцеларски материали - копирна хартия, амбалажна хартия, паус, самозалепващи пликове е листчета, тетрадки, джобове, поставки - хоризонтални и вертикални, куб, индекси, перфоратори, телчета, коректори, лепила, химикали, маркери и дискове идруги извън списъка на чл.12, ал.1, т.1 от ЗОП за нуждите на община Варна и второстепенните разпоредители с бюджет ЕИК 000093442 -2021г.,
Estimated Amount: 150 000.00
|
Procedure 18 |
Subject to due process: Доставка на оригинални консумативи, доставка на съвместими консумативи /заместители/ за принтери и МФУ за нуждите на Община Варна и второстепенните й разпоредители по обособени позиции -2021г.,
Estimated Amount: 515 000.00
|
Procedure 19 |
Subject to due process: Доставка на питейна вода и отвеждане на отпадъчни води за нуждите на община Варна,
Estimated Amount: 900 000.00
|
Procedure 20 |
Subject to due process: Доставка на питейна вода и отвеждане на отпадъчни води за нуждите на Община Варна - 2022г.,
Estimated Amount: 900 000.00
|
Procedure 21 |
Subject to due process: Доставка на хигиенни и почистващи материали за нуждите на Община Варна и подразделения й включени в списъка по чл.12, ал.1, т.1 от ЗОП за нуждите на Община Варна,
Estimated Amount: 250 000.00
|
Procedure 22 |
Subject to due process: Доставка на хигиенни и почистващи материали за нуждите на Община Варна, включенив списъка по чл.12, ал.1, т.1 от ЗОП,
Estimated Amount: 80 000.00
|
Procedure 23 |
Subject to due process: Избор на доставчик на електрическа енергия и координатор на стандартна балансираща група за нуждите на Община Варна - 2021г.,
Estimated Amount: 1 750 000.00
|
Procedure 24 |
Subject to due process: Извършване на услуги по сключване на застраховки за нуждите на община Варна и второстепенните разпоредители с бюджетни средства по обособени позиции -2021г.,
Estimated Amount: 500 000.00
|
Procedure 25 |
Subject to due process: Предоставяне на електронни съобщителни услуги чрез обществена подвижна клетъчна система по стандарта GSM/UMTS с национално покритие, изграждане на свързаност за нуждите на община Варна и бюджетните й звена,
Estimated Amount: 800 000.00
|
Procedure 26 |
Subject to due process: Предоставяне на електронни съобщителни услуги чрез обществена подвижна клетъчна система по стандарта GSM/UMTS с национално покритие, изграждане на свързаност за нуждите на община Варна и бюджетните й звена - 2022г.,
Estimated Amount: 433 333.00
|
Procedure 27 |
Subject to due process: Предоставяне на услуга за достъп до Интернет - пренос на данни чрез високоскоростна оптична среда за нуждите на Община Варна и бюджетните й звена -2021г.,
Estimated Amount: 70 000.00
|
Procedure 28 |
Subject to due process: Предоставяне на услуга за достъп до Интернет -пренос на данни през високоскоростна оптична среда за нуждите на община Варна и бюджетните й звена - 2022г.,
Estimated Amount: 55 000.00
|
Procedure 29 |
Subject to due process: Предоставяне на фиксирани телефонни услуги за нуждите на Община Варна и бюджетните й звена -2021г.,
Estimated Amount: 166 666.00
|
Procedure 30 |
Subject to due process: Предоставяне на фиксирани телефонни услуги и услуга за достъп до Интернет за нуждите на Община Варна и бюджетните й звена по обособени позиции,
Estimated Amount: 695 000.00
|
Procedure 31 |
Subject to due process: Приготвяне и доставка на готова храна ежедневно за нуждите на Община Варна, социалните услуги за деца и пълнолетни лица и други второстепенни разпоредители с бюджет, включително и доставка на готова храна за деца и пълнолетни лица, нуждаещи се от специфичен режим на хранене - 2020-2021г.,
Estimated Amount: 1 400 000.00
|
Notes:
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN