Identification

UMIS Number BG05M9OP001-1.003-1398-C01
Project Name New employment opportunities in Smugler Ltd.
Beneficiary 119648535 Smugler Ltd.
Funding ESF ==> Human Resources Development
Date of the Contract/Order 01.07.2016
Start Date 01.07.2016
End Date 01.01.2018
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Северна и югоизточна България, Югоизточен, Сливен, Сливен, гр.Сливен

Description

Brief description
Смуглер ЕООД, производител на кухненски мебели, планира да създаде в рамките на проектното предложение 8 нови работни места, които да бъдат заети от безработни и неактивни лица. По този начин фирмата ще разшири дейността си на българския пазар и същевременно ще подпомогне за постигането на конкретните цели на процедура "Ново работно място" като:

- Осигури заетост на 8 безработни и неактивни лица;
- Повиши професионалните умения и компетенции на 7 безработни и неактивни лица, чрез включването им в обучение за професионална квалификация
- Създаде условия за устойчиво професионално развитие и индивидуална реализация на избраните представители на целевата група

Планирано е закупуване на допълнително оборудване, с което да се осигури заетост на новонаетите лица. 

Продължителността на проекта ще бъде 18 месеца, а избраната целева група се състои от 8 безработни и неактивни лица, от които поне 50% ще бъдат продължително безработни и неактивни лица или безработни лица на възраст над 54 г.
Activities
  • Activity: Организация и управление на проекта : Целта на тази дейност е да създаде условия за успешна реализация на проекта. Дейността цели създаване на предпоставки и методика за изпълнение на проекта, които да спомогнат за постигане на заложените проектни цели и очаквани резултати. Дейността ще продължи до края на проекта и ще обхване следните етапи: 1) Фаза 1 - Управлението на проекта ще се извършва от Ръководителя на проекта. 2) Фаза 2 - Провеждане на процедури за избор на изпълнители по дейностите за провеждане на обучение за професионална квалификация (ключови компетентности) на представителите на целевата група, както и за избор на изпълнител за доставка на оборудване за създадените нови работни места. При осъществяване на избор на изпълнител Смуглер ООД ще съблюдава предвидените в Постановление на Министерски Съвет № 118/2014 г. условия, както и изискванията на Управляващия орган. На база прогнозната стойност на предвидените услуги и доставки, както и въз основа на указанията от Управляващия орган, Смуглер ЕООД ще реализира съответния вид процедура за определяне на изпълнители, описани в чл. 7 на Постановление на Министерски Съвет № 118/2014 г. – избор с публична покана или избор без провеждане на процедура. След провеждане на съответната процедура за избор на изпълнител, фирмата ще пристъпи към сключване договор с избраните доставчици. 3) Фаза 3 – Управление на проекта. Третата фаза от дейността ще продължи до края на проекта и ще обхване дейностите по провеждане на срещи на екипа за следене напредъка на дейностите по проекта, финансово управление, координация с Управляващия по програмата орган, както и координация на дейностите и целите на проекта с представителите на целевата група и отчитане (финансово и техническо) на проектните дейности и резултати. Дейността е основополагаща за изпълнение на останалите проектни дейности и постигане на заложените цели на проекта., Contracted Amount: 8 000.00 , Reported Amount: 8 000.00
  • Activity: Доставка на оборудване: В момента наличното оборудване в Смуглер ЕООД работи на пълен капацитет. Без разширяване на машинния си парк, препдриятието не може да осигури заетост на новонаетите лица. Поради тази причина в бюджета на проектното предложение са включени разходи за ДМА, свързани със създаването на новите работни места. В рамките на дейността ще бъде доставено и инсталирано следното ново технологично оборудване, което ще допринесе за заетостта на новонаетите лица по следния начин: - CNC пробивна машина - 1 бр. Закупуването на гореописаното ново оборудване създава необходимите материално-технически условия за разкриване на 6 от новите работни места в производството. Машината е с много висок капацитет и дава възможност на нея да работят едновременно и 3-мата машинни оператори, които са предвидени за назначаване при изпълнението на проектното предложение. Произведените от машината мебели ще осигурят заетост на 2-ма монтажници, които ще ги монтират на обектите. Новонаетото лице на позиция Техник ще управлява машината, ще задава стойности за бройки и размер, както и ще контролира целият производствен процес. Новозакупеното оборудване индиректно ще подпомогне осигуряването на заетост на 2-те новооткрити работни места в търгоски отдел Продавач-консултант 5223 2001 (НКПД 2011), които ще са заети с продаването на готовата продукция. Общата стойност на планираната за доставка техника ще бъде 27 500лв. , което няма да надвишава допустимите 30%. Дейността допринася пряко за постигане на проектните цели, като подпомага предприятието в откриването на нови работни места за представителите на целевата група. Без закупуването на новите машини, разкриването на нови работни места в Смуглер ЕООД на този етап няма да бъде възможно., Contracted Amount: 27 500.00 , Reported Amount: 27 500.00
  • Activity: Подбор и наемане на безработни и неактивни представители на целевата група: Дейността ще обхване следните етапи: 1) Подбор на представителите на целевата група - безработни и неактивни лица. Целевата група по проекта ще се състои от 8 на брой безработни или неактивни лица, от които поне 50% ще бъдат: • Продължително безработни и неактивни лица; и/или • Безработни лица на възраст над 54 г.; В рамките на етапа ще бъде извършен подбор на представителите на целевата група, с които ще бъдат сключени договори за трудово правоотношение. Смуглер ЕООД ще разработи критерии за подбор и селекция на безработните лица, въз основа на които ще бъдат избрани 8 безработни, които да вземат участие в проекта. Етап 1 от дейността ще продължи 4 месеца, с цел осигуряване на достатъчен времеви ресурс, в който фирмата да извърши подбор на представителите на целевата група. 2) Осигуряване на заетост – в рамките на втория етап, селектираните 8 безработни и неактивни лица ще бъдат наети на трудови договори и ще стартират своята професионална реализация в производството на Смуглер ЕООД. Новонаетите лица ще бъдат назначени в предприятието за период от 12 месеца и ще осъществяват дейности съгласно полученото назначение и длъжност. Ще бъдат открити следните нови работни места: - 3 Машинен оператор, производство на мебели 7523 2018 (НКПД 2011) - МОД 390 лв. - 2 Монтажник, мебели от дърво и други подобни материали 8219 2008 (НКПД 2011) - МОД 390 лв. - 1 Техник, мебелно производство 3119 3005 (НКПД 2011) - МОД 400 лв. - 2 Продавач-консултант 5223 2001 (НКПД 2011) - МОД 360 лв. Общият брой на новонаетите лица ще бъде 8. Повечето от тях (7 на брой) ще преминат допълнително обучение по професионална квалификация, които ще бъдат описани подробно в следващата дейност. Дейността допринася пряко за постигане на заложените цели, като създава условия за устойчива заетост за представителите на целевата група. Чрез придобитата професионална квалификация и натрупания практически опит, участниците в проекта ще повишат своите знания, умения и конкурентни предимства на пазара на труда. , Contracted Amount: 48 225.00 , Reported Amount: 47 788.26
  • Activity: Обучение за придобиване на професионална квалификация : I. Oбучение по професия 543020 „Оператор в дървообработването”, специалност 5430201 „Производство на мебели” за 5-те новонаети служители в производството. Необходимост от обучението: Общата продължителност на обучителния курс ще бъде 660 учебни часа, с времетраене от 5 месеца. Обучението ще включва теория и практика за основните дейности, които ще са необходими за успешното изпълнение на задълженията на един служител в „Производство на мебели”: • видовете суровини за дървообработващата промишленост и съхранението им; • видовете инструменти, съоръжения и машини в дървообработването; • основните технологии и техники при операциите за рязане на дървесина, формиране на детайли от дървесина, формиране и допълнителна механична обработка на сборни единици; • екологичната и икономическата необходимост от оползотворяването на отпадъците от дървообработването и прилагането на съвременните ефективни технологични решения; • основните видове съединения на детайли и агрегати на изделията от дървесина и дървесни материали; • определяне на подходящите инструменти, съоръжения и машини за обработване на дървесина, дървесни материали, детайли от дървесина и сборни единици; • обясняване и сравняване на основните технологии и техники при операциите за рязане на дървесина, формиране на детайли от дървесина, формиране и допълнителна механична обработка на сборни единици; • изчертаване на видовете съединения на детайлите и агрегатите на изделията от дървесина и дървесни материали; Обучението ще бъде разпределено в 3 модула: Обща задължителна професионална подготовка - общо 102 учебни часа, от които 102 учебни часа теория Отраслова задължителна професионална подготовка - общо 114 учебни часа, от които 114 учебни часа теория Специфична за професията и специалността задължителна професионална подготовка - 444 учебни часа, от които 114 учебни часа теория и 330 учебни часа практика Общият хорариум на обучението ще бъде разпределен в 330 учебни часа теория и 330 учебни часа практика. Успешно обучените избрани представителя на целевата група след завършване на курса по специалност „Производство на мебели” ще придобият Свидетелство за професионална квалификация, доказващ новопридобитите им знания и умения. II. Oбучение по професия 341020 „Продавач консултант”, специалност 3410201 „Продавач консултант” за 2-мата новонаети служители в търговски отдел. Необходимост от обучението: Общата продължителност на обучителния курс ще бъде 672 учебни часа, с времетраене от 5 месеца. Обучението ще включва теория и практика за основните дейности, които ще са необходими за успешното изпълнение на задълженията на един служител в „Продавач консултант”: • работа с правни понятия и документи, свързани с фирмената дейност; • съхранение и опазване на паричните средства в поверената му каса; • разчитане на маркетингова информация; • проучване и анализиране на потребителското търсене и поведение; • прилагане на нормите за етично поведение и бизнес етикет; • поддържане на търговския интериор и екстериор в търговския обект; • провеждане на търговски демонстрации; • подбиране на средства и методи за насърчаване на продажбите; Обучението ще бъде разпределено в 3 модула: Обща задължителна професионална подготовка - общо 126 учебни часа, от които 102 учебни часа теория, 24 учебни часа практика Отраслова задължителна професионална подготовка - общо 138 учебни часа, от които 114 учебни часа теория, 24 учебни часа практика Специфична за професията и специалността задължителна професионална подготовка - 408 учебни часа, от които 120 учебни часа теория и 288 учебни часа практика Общият хорариум на обучението ще бъде разпределен в 336 учебни часа теория и 336 учебни часа практика. Успешно обучените избрани представителя на целевата група след завършване на курса по специалност „Продавач консултант” ще придобият Свидетелство за професионална квалификация, доказващ новопридобитите им знания и умения., Contracted Amount: 8 400.00 , Reported Amount: 8 295.00
  • Activity: Информиране и публичност: В рамките на дейността, с цел популяризиране на инвестиционната подкрепа и това, че проектът се финансира от ЕСФ, "Смуглер ЕООД" ще предприеме следните дейности: - Поставяне на разяснителна табела с информация за проекта и финансовата подкрепа на Европейския Съюз и Република България чрез ЕСФ в местата за изпълнение на проекта; - Поставяне на стикери на закупеното в рамките на проекта оборудване с информация за проекта и получената финансова подкрепа; - Поставяне на информация за полученото финансиране от Европейския Съюз и Република България чрез Европейски Социален Фонд на всички разработени по проекта материали и документи. Всички гореописани мерки ще бъдат в съответствие с Приложение XII от Регламент (ЕС) № 1303/2013 на Европейския парламент и на Съвета, Единния наръчник на бенефициента за прилагане правилата за информация и комуникация 2014-2020 г., както и чл. 6 от Общите условия към договора за безвъзмездна финансова помощ., Contracted Amount: 0.00 , Reported Amount: 0.00

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: DIMAX LTD, Contracted Amount*: 27 500.00 , Reported Amount**: 27 500.00
  • Contractor: Vladimir, Contracted Amount*: 8 000.00 , Reported Amount**: 6 000.00
  • Contractor: TECHNICAL TRAINING BULGARIA LTD, Contracted Amount*: 8 400.00 , Reported Amount**: 8 295.00
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Безработни и неактивни участници, които при напускане на операцията придобиват квалификация, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 7.00 , Reached amount: 7.00
Indicator 2 Безработни и неактивни участници, които при напускане на операцията имат работа, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 4.00 , Reached amount: 8.00
Indicator 3 Безработни и неактивни участници, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 8.00 , Reached amount: 8.00

Financial Information

Total Project cost 92 125.00 BGN
Grant 92 125.00 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 91 583.26 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

None

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: Доставка на оборудване за нуждите на разкритите нови работни места във връзка с изпълнението на ДБФП BG05M9OP001-1.003-1398-C01, Estimated Amount: 27 500.00
  • Differentiated position 1: Доставка на CNC пробивна машина - 1 бр.
    Contractor: DIMAX LTD
    Contract total funded value: 27 500.00
Procedure 2 Subject to due process: Провеждане на обучения за придобиване на професионална квалификация, Estimated Amount: 8 400.00
  • Differentiated position 1: Провеждане на обучение за придобиване на втора степен на професионална квалификация по професия 543020 "Оператор в дървообработването", специалност 5430201 „Производство на мебели”; Провеждане на обучение за придобиване на втора степен на професионална квалификация по професия 341020 „Продавач консултант”, специалност 3410201 „Продавач консултант”.
    Contractor: TECHNICAL TRAINING BULGARIA LTD
    Contract total funded value: 8 400.00

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN