UMIS Number | BG16RFOP002-5.005-0001-C02 |
Project Name | Support for effective and efficient implementation of actions related to the programming, management, monitoring, evaluation and control of OPIC and OPISME in accordance with the current legislation and existing best practices |
Beneficiary | 176789453 General Directorate „European Funds for Competitiveness“, Ministry of Economy,- Managing Authority of OPIC and OPISME |
Funding | ERDF ==> Innovations and Competitiveness |
Date of the Contract/Order | 27.11.2017 |
Start Date | 01.01.2018 |
End Date | 23.08.2021 |
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant | Closed (completion date) |
Location of Performance |
|
Brief description |
Бюджетната линия цели да се осигури още по-фокусирана подкрепа на успешното и добро управление на интервенциите по оперативна програма "Иновации и конкурентоспособност" 2014-2020 и Оперативна програма „Инициатива за малки и средни предприятия“ (ОПИМСП)за постигане на ефективно, ефикасно и правилно изпълнение на оперативната програма в съответствие с принципа за разумно финансово управление и съгласно разпоредбите на европейското и националното законодателство; планираните дейности ще допринесат за надграждане на капацитета в Управляващия орган. Изпълнението ще е обусловено както от добрата структура и организация на работата на Управляващия орган на ОПИК и ОПИМСП и неговите регионални звена, високата квалификация, мотивация и ангажираност на служителите, така и от правилното функциониране на Комитета за наблюдение на програмите. |
Activities | None |
Partners | None |
Contractors |
|
Subcontractors | None |
Members of the Consortium |
|
Notes: * The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:
** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary |
Indicator 1 | Trained beneficiaries/applicants, Measure Unit: Number, Base Value: 500.00 , Target amount: 1 000.00 , Reached amount: 0.00 |
Indicator 2 | Number of on the spot verifications, Measure Unit: Number, Base Value: 1 600.00 , Target amount: 4 600.00 , Reached amount: 785.00 |
Indicator 3 | Analyses, studies and other consultancy support, Measure Unit: Number, Base Value: 16.00 , Target amount: 36.00 , Reached amount: 12.00 |
Indicator 4 | MA staff, including in regional offices, having received training, Measure Unit: Number, Base Value: 80.00 , Target amount: 170.00 , Reached amount: 0.00 |
Indicator 5 | Monitoring Committee meetings held, Measure Unit: Number, Base Value: 6.00 , Target amount: 12.00 , Reached amount: 1.00 |
Indicator 6 | Internal and external evaluations performed, Measure Unit: Number, Base Value: 2.00 , Target amount: 5.00 , Reached amount: 1.00 |
Total Project cost | 3 633 069.10 BGN |
Grant | 3 633 069.10 BGN |
Self amount | 0.00 BGN |
Total actual amounts paid | 3 633 069.10 BGN |
Percentage of EU co-financing | 85.00 % |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Notes: 1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower. 2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment. |
Procedure 1 |
Subject to due process: "Доставка на оригинални тонери и други консумативи за печат за копирни и печатащи устройства с различни марки за нуждите на Министерство на икономиката",
Estimated Amount: 0.00
|
Procedure 2 |
Subject to due process: “Доставка на оригинални тонери и други консумативи за печат на копирни и печатащи устройства с марка НР /Ейч Пи/", обособена позиция 1.
,
Estimated Amount: 0.00
|
Procedure 3 |
Subject to due process: „Логистично и техническо обезпечаване на мероприятия/събития на Управляващия орган на Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност“ 2014–2020 г. и Управляващия орган на Оперативна програма „Инициатива за малки и средни предприятия“ 2014-2020 г. и на обучения на бенефициенти“.,
Estimated Amount: 0.00
|
Procedure 4 |
Subject to due process: „Междинна оценка на Оперативна програма “Иновации и конкурентоспособност“ 2014-2020“,
Estimated Amount: 350 000.00
|
Procedure 5 |
Subject to due process: „Осигуряване на застраховки за нуждите на Министерството на икономиката по две обособени позиции”, по позиция №2 „Осигуряване на застраховки на сухопътните превозни средства, собственост на Министерство на икономиката”,
Estimated Amount: 35 000.00
|
Procedure 6 |
Subject to due process: „Периодична доставка на консумативи за принтери, копирни машини, скенери и мултифункционални устройства“ в три обособени позиции:
1. Обособена позиция 1 „Периодична доставка на тонер касети и касети с мастила за принтери, копирни машини и мултифункционални устройства за нуждите на Управляващия орган (УО) на Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност“ 2014-2020 г. (ОПИК) и Оперативна програма „Инициатива за малки и средни предприятия“ 2014-2020 г. (ОПИМСП)“,
2. Обособена позиция 2 „Периодична доставка и монтаж на други консумативи за принтери, копирни машини, скенери и мултифункционални устройства за нуждите на УО на ОПИК и ОПИМСП“ и
3. Обособена позиция 3 „Периодична доставка на тонер касети и касети с мастила за мултифункционални устройства за нуждите на Министерство на икономиката“.
,
Estimated Amount: 0.00
|
Procedure 7 |
Subject to due process: „Предоставяне на експертна подкрепа на Управляващия орган при осъществяване на процесите на оценка и подбор на проектни предложения по процедури за предоставяне на безвъзмездна помощ по Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност“ 2014-2020 чрез осигуряване на външни оценители“.,
Estimated Amount: 800 000.00
|
Procedure 8 |
Subject to due process: "Водоснабдяване, отвеждане и пречистване на отпадни води за нуждите на административните сгради на Министерство на икономиката по три обособени позиции ", ,
Estimated Amount: 0.00
|
Procedure 9 |
Subject to due process: "Доставка на автомобилно гориво , чрез карти за безналично плащане за нуждите на Министерство на икономиката".,
Estimated Amount: 0.00
|
Procedure 10 |
Subject to due process: "Доставка на канцеларски материали за нуждите на Министерство на икономиката",
Estimated Amount: 55 000.00
|
Procedure 11 |
Subject to due process: "Доставка на копирна хартия за нуждите на Министерство на икономиката",
Estimated Amount: 92 500.00
|
Procedure 12 |
Subject to due process: "Доставка на питейна вода, отвеждане и пречистване на отпадни води за нуждите на МИ в три обособени позиции:
Обособена позиция № 1 "Доставка на питейна вода, отвеждане и пречистване на отпадни води за нуждите на Министерството на икономиката, обхващаща административните сгради на МИ на територията на гр. София";
Обособена позиция № 2: "Доставка на питейна вода, отвеждане и пречистване на отпадни води за нуждите на офис на МИ в административна сграда на ул. "Мария Луиза" № 19, гр. Русе";
Обособена позиция № 3: "Доставка на питейна вода, отвеждане и пречистване на отпадни води за нуждите на офис на МИ в административна сграда на ул. "Апостол Карамитев" № 12, гр. Бургас".
,
Estimated Amount: 0.00
|
Procedure 13 |
Subject to due process: "Доставка на резервни части, поддръжка и ремонт на автомобили, собственост на Министерство на икономиката”,
Estimated Amount: 69 900.00
|
Procedure 14 |
Subject to due process: "Доставка на топлинна енергия с топлоносител гореща вода за имоти, предоставени за управление на Министерство на икономиката - имоти публична държавна собственост, находящи се в гр. София",
Estimated Amount: 0.00
|
Procedure 15 |
Subject to due process: "Избор на доставчик на нетна електрическа енергия и на координатор на балансираща група за обектите, предоставени на Министерство на икономиката",
Estimated Amount: 360 000.00
|
Procedure 16 |
Subject to due process: "Избор на предприятие за предоставяне на фиксирана телефонна услуга чрез обществена електронна съобщителна мрежа за нуждите на Министерство на икономиката",
Estimated Amount: 120 000.00
|
Procedure 17 |
Subject to due process: "Избор на предприятие за предоставяне на фиксирана телефонна услуга чрез обществена електронна съобщителна мрежа за нуждите на Министерството на икономиката",
Estimated Amount: 250 000.00
|
Procedure 18 |
Subject to due process: "Осигуряване на интернет достъп до следните адреси: гр. Варна, ул. "Преслав" 51; гр. Бургас, ул. "Апостол Карамитев" 12, ет. 2; гр. Враца, ул. "Мито Цветков", 2, ет. 5; гр. Пловдив, пл. "Централен" 1, ет. 6; гр. Русе, ул. Мария Луиза 19, гр. Ст. Загора, бул. "Цар Симеон Велики: 108, ет. 1; гр. Белико Търново, ул. Христо Ботев 2, ет. 3",
Estimated Amount: 0.00
|
Procedure 19 |
Subject to due process: "Осигуряване на интернет достъп до следните адреси: ул. "Славянска" 8, ул. Княз Батенберг I" 12, ул. "6-ти септември" 21",
Estimated Amount: 0.00
|
Procedure 20 |
Subject to due process: "Осигуряване на устни преводи за нуждите на Министерство на икономиката”.,
Estimated Amount: 25 000.00
|
Procedure 21 |
Subject to due process: "Предоставяне на електронни съобщителни услуги чрез обществена мобилна наземна мрежа по стандарта GSM/UMTS с национално покритие и допълнителни услуги, свързани с тази дейност за нуждите на Министерство на икономиката“
,
Estimated Amount: 220 000.00
|
Procedure 22 |
Subject to due process: "Разработване на Стратегия за приноса на Програмата за иновации и конкурентоспособност за периода 2021-2027 г. за постигане на целите на политиката за икономическо, социално и териториално сближаване",
Estimated Amount: 69 800.00
|
Procedure 23 |
Subject to due process: "Укрепване на капацитета на служителите от Управляващия орган на Оперативна програма "Иновации и конкурентоспособност" 2014-2020 (УО на ОПИК) и на служители от обща администрация на Министерство на икономиката, подпомагащи работата на Управляващия орган, чрез организиране и провеждане на обучения, семинари и обмяна на опит".,
Estimated Amount: 800 000.00
|
Procedure 24 |
Subject to due process: „Демонтаж на съществуваща климатична техника, доставка, монтаж, въвеждане в експлоатация и гаранционна поддръжка на нова климатична техника, за нуждите на регионалните структури на Главна дирекция „Европейски фондове за конкурентоспособност“.,
Estimated Amount: 30 000.00
|
Procedure 25 |
Subject to due process: „Доставка на топлинна енергия с топлоносител гореща вода за имоти, предоставени за управление на Министерството на икономиката , находящи се в гр. София, присъединени към топлопреносната мрежа“. ,
Estimated Amount: 0.00
|
Procedure 26 |
Subject to due process: „Доставка на автомобилно гориво чрез карти за безналично плащане за Министерство на икономиката”.,
Estimated Amount: 100 000.00
|
Procedure 27 |
Subject to due process: „Доставка на нерециклирана хартия за нуждите на Министерство на икономиката“,
Estimated Amount: 36 000.00
|
Procedure 28 |
Subject to due process: „Доставка на нетни количества активна електрическа енергия (средно и ниско напрежение) и избор на координатор на стандартна балансираща група за недвижимите имоти на Министерство на икономиката“,
Estimated Amount: 345 000.00
|
Procedure 29 |
Subject to due process: „Доставка на оригинални тонери и други консумативи за печат за копирни и печатащи устройства с марка Brother (Брадър) и Canon (Канон) за нуждите на Министерство на икономиката”.,
Estimated Amount: 3 200.00
|
Procedure 30 |
Subject to due process: „Доставка на оригинални тонери и други консумативи за печат за копирни и печатащи устройства с марка HP (Ейч Пи) за нуждите на Министерство на икономиката”.,
Estimated Amount: 260 000.00
|
Procedure 31 |
Subject to due process: „Доставка на оригинални тонери и други консумативи за печат за копирни и печатащи устройства с марка Lexmark (Лексмарк) за нуждите на Министерство на икономиката”.,
Estimated Amount: 64 000.00
|
Procedure 32 |
Subject to due process: „Доставка на оригинални тонери и други консумативи за печат за копирни и печатащи устройства с марка Xerox (Ксерокс) за нуждите на Министерство на икономиката”.,
Estimated Amount: 39 000.00
|
Procedure 33 |
Subject to due process: „Доставка на пощенски бланки и пликове за нуждите на Министерство на икономиката“.,
Estimated Amount: 0.00
|
Procedure 34 |
Subject to due process: „Доставка на резервни части, поддръжка и ремонт на автомобили, собственост на Министерство на икономиката”. ,
Estimated Amount: 0.00
|
Procedure 35 |
Subject to due process: „Доставка на рециклирана копирна хартия за нуждите на Министерство на икономиката“ ,
Estimated Amount: 0.00
|
Procedure 36 |
Subject to due process: „Доставка на рециклирана копирна хартия за нуждите на Министерство на икономиката”.,
Estimated Amount: 56 000.00
|
Procedure 37 |
Subject to due process: „Закупуване и доставка на ИТ техника за нуждите на Министерство на икономиката по шест обособени позиции",
Estimated Amount: 214 416.66
|
Procedure 38 |
Subject to due process: „Осигуряване на застраховки за нуждите на Министерство на икономиката по три обособени позиции“, по Позиция 2. „Осигуряване на застраховки за сухопътните моторни превозни средства, собственост на Министерство на икономиката“,
Estimated Amount: 45 000.00
|
Procedure 39 |
Subject to due process: „Осигуряване на застраховки за нуждите на Министерство на икономиката“ по две обособени позиции, позиция 1 „Осигуряване на застраховки на сухопътните моторни превозни средства, собственост на Министерството на икономиката“,
Estimated Amount: 47 000.00
|
Procedure 40 |
Subject to due process: „Осигуряване на самолетни билети за превоз на пътници и багаж при служебните пътувания на служители на МИ в страната и в чужбина”-2016г. ,
Estimated Amount: 0.00
|
Procedure 41 |
Subject to due process: „Осигуряване на самолетни билети за превоз по въздух на пътници и багаж при служебни пътувания в страната и чужбина и хотелски резервации и настаняване в чужбина по три обособени позиции“,
Estimated Amount: 1 450 000.00
|
Procedure 42 |
Subject to due process: „Осигуряване на самолетни билети за превоз по въздух на пътници и багаж при служебни пътувания до Брюксел за нуждите на Министерство на икономиката“ -2018,
Estimated Amount: 0.00
|
Procedure 43 |
Subject to due process: „Осигуряване на самолетни билети за превоз по въздух на пътници и багаж при служебни пътувания до други дестинации за нуждите на Министерство на икономиката“-2018,
Estimated Amount: 0.00
|
Procedure 44 |
Subject to due process: „Осигуряване на устни и писмени преводи за нуждите на Министерство на икономиката”,
Estimated Amount: 0.00
|
Procedure 45 |
Subject to due process: „Периодична доставка на копирна хартия и канцеларски материали за нуждите на Управляващия орган на Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност“ 2014-2020 г. и Оперативна програма „Инициатива за малки и средни предприятия“ 2014-2020 г. по четири обособени позиции“ : 1. Периодична доставка на рециклирана копирна хартия; 2. Периодична доставка на нерециклирана копирна хартия; 3. Периодична доставка на офис принадлежности; 4. Периодична доставка на канцеларски материали,
Estimated Amount: 125 000.00
|
Procedure 46 |
Subject to due process: „Предоставяне на далекосъобщителни услуги чрез обществена далекосъобщителна подвижна клетъчна мрежа по стандарт GSM/UMTS с национално покритие от лицензиран оператор и извършване на специализирани доставки и услуги, свързани с тази дейност, за нуждите на Министерство на икономиката”.,
Estimated Amount: 225 000.00
|
Procedure 47 |
Subject to due process: „Услуги по почистване, щадящи околната среда, за нуждите на Управляващия орган на Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност“ 2014-2020 г.”,
Estimated Amount: 160 000.00
|
Procedure 48 |
Subject to due process: Осигуряване на интернет достъп до следния адрес в гр. София- ул. 6-ти септември 21 и на РС на ГД ЕФК към МИ,
Estimated Amount: 0.00
|
Procedure 49 |
Subject to due process: Процедура събиране на оферти с обява, с предмет: "Осигуряване на застраховки за нуждите на Министерството на икономиката" при две обособени позиции:
1. Застраховка на имущество
2. Застраховка на сухопътни превозни средства.,
Estimated Amount: 40 000.00
|
Notes:
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN