Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 64 629 TREES
Български

Programme: Maritime and Fisheries Programme

Planning region: All

Description

This project is related to the construction of a Cooling, freezing and packaging  frozen shrimps (own production) grown throughout the year using the 'super-intensive growth' method in closed recirculating systems (Recirculating aquaculture systems or RAS).The plant  will be built in a zoned  land  plot/ ZLP / I-64, q.153, Stopanski dvor Area, lands of Suvorovo, Suvorovo municipality.
The investment project envisages the construction of the following buildings:
1. Building-3 providing sanitary-household conditions for manufacturing staff
2. Building-4 for placing the technological equipment, refrigeration equipment and storage equipment. It will be divided into a room for raw material intake, a working room, a dry warehouse for packaging materials, a refrigerating chamber-entrance hall, a refrigerating premise containing a shock freezer and a refrigerating chamber for storing the finished products in a frozen state.
Building 3 and Building 4 will be connected and located in the eastern part of the ZLP near the street regulation.
 "NEPTUN VA" Ltd. envisages the development and implementation of the following standards:
1. International Standard ISO 45001, which defines the requirements for the health and safety management system in the enterprise during work. The main focus of the standard is the continuous identification of hazards, risk assessment and management to reduce the possibility of accidents related to the health and safety of workers, which in turn implies providing better working conditions.
2. International standard IFS Food which defines the requirements for the food quality and food safety management system. The main focus of the standard is the monitoring of the requirements for the production and realization of finished products.
Most of the products / frozen shrimp / will be sold on foreign markets and a smaller part -on the domestic market, according to the buyout requests.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Извършване на Строително-монтажни работи по отделните части за изграждане на сграда 3 и сграда 4 : По дейност 1 ще бъдат Извършени на Строително-монтажни работи по отделните части за изграждане на сграда 3 и сграда 4 както следва: 1 Част: Архитектура 2 Част: Конструкции 3 Част: Електрическа 4 Част: ОВК 5 Част: ВиК 6 Част: Вертикална планировка Изпълнението на Дейност-1 ще допринесе за подготовката на сградите за осигуряване на санитарно битовите условия и за разполагане на технологично оборудване за охлаждане и замразяване на скариди Прозводствената база ще се изпълни от енергоспестяващи термопанели, което ще доведе до намаляване на енергоемкостта и увелечаване на енергийната и ресурсната ефективност и съответно до подобряване на конкурентоспособността и жизнеспособността на предприятието, включително подобряване на безопасността и условията на труд. Изпълнението на Дейност-1 ще се извърши в следните последователни стъпки Изпълнението на Дейност-1 ще се извърши в следните последователни стъпки 1. Провеждане на процедура за избор на изпълнител /за извършване на СМР за сграда3 и сграда 4/, с публична покана съгласно ПМС №160/01.07.2016г. 2.Извършване на СМР за сграда3 и сграда 4 3.Въвеждане в експлотация на сградите. 1 272 671.83 0.00
Доставка и монтаж на Хибридна фотоволтаична система : По дейност-2 се предвижда Доставка и монтаж на Хибридна фотоволтаична система, която ще допринесе за осигуряване на максимален добив на слънчева енергия целогодишно, така ще подпомага енергийните разходи,което в някаква степен ще понижи себестойността на продукцията, което е свързано с по-голямата конкурентноспособност на крайния продукт. Друг плюс на системата е ,че тя може да играе ролята на UPS. При отпадане на централното захранване системата може да поддържа всички производствени процеси за около 2 часа.Ако след този период от време все още няма захранване тогава ще е необходимо да се включи и генераторната група. Предложеното оборудване в тази система е напълно съвместимо с Генераторно оборудване и има възможност за паралелна работа. Всички тези предимства на системата потвърждават целесъобразното и изграждане, което включва 1 Доставка и монтаж на акумулаторни батерии тип тип OPzV2-2000Аh 24 2 Доставка на фотоволтаичен панел 150 Wp,SIGS 231 3 Екотакса 231 4 Транспорт на фотоволтаични модули 231 5 Доставка и монтаж на стелаж за монтаж на акумулатори 1 6 Дставка на проводник -соларен 5000 7 Доставка на конектор-MC4-без кербовка 154 8 Доствка на Проводник ПВА-2 -120м2 300 9 Доставка на табло -DC 1 10 Доставка на табло-AC 1 11 Разходи за изработка ел част 1 12 Разходи за монтаж на Фотоволтаични модули 1 13 Доставка на контролер соларен с MPPT TRUCKER 11 14 Инвертор-чарджер тип Quatro-24/10000/ 6 15 Кабелна скара 65 16 Монтажен Материал-(Кабелни обувки,крепежи...) 1 17 Основа за предпазител-DC 77 18 Предпазител -DC-8A 77 19 Основа за предпазител-DC-400А 6 20 Предпазител -DC-400A 6 21 Основа за предпазител-DC-100А 11 22 Предпазител -DC100A 11 23 Основа за предпазител-DC-80А 11 24 Предпазител -DC80A 11 25 Снхронизиращ модул 1 26 Модул за следене на добива и дистанционно програмиране 1 27 Рутер 1 28 Кабел-NYY-5x75mm2 300 29 Дизелов генератор-80KVA 1 30 Доставкана дизелов генератор 1 31 Доставка на АВР-Табло 1 32 Монтажни работи и пускане в действие 1 Изпълнението на Дейност-2 ще се извърши в следните последователни стъпки 1. Провеждане на процедура за избор на изпълнител за Доставка и монтаж на Хибридна фотоволтаична система с публична покана съгласно ПМС №160/01.07.2016г. 2.Доставка, монтаж, инсталиране и въвеждане в екплоатация на Хибридна фотоволтаична система 318 578.82 0.00
Доставка и монтаж на хладилно оборудване : По дейност-3 се предвижда Доставка и монтаж на хладилно оборудване, както следва: 1 Доставка и монтаж на блок-агрегат "сплит" система за нискотемпературни камери, комплект от: - външно тяло - компресорно-кондензаторна част (затворен тип), въздушноохлаждан кондензатор с регулиране оборотите на вентилаторите - вътрешно тяло - въздухоохладител с ел.нагреватели за обезскрежаване - дистанционен пулт за управление (общ за двата агрегата) Техн.х-ки: Qo gt; 3.3 kW при Тпом/Ток = -18оС/+38оС 2 Зареждане с хладилен агент 3 Доставка и монтаж на медни тръби, фитинги, изолации, кабели, помощни материали - комплект за п.1-2 4 Доставка и монтаж на компресорно-кондензаторен агрегат (затворен тип), въздушноохлаждан кондензатор с регулиране на оборотите на вентилаторитем, комплект с: - отделител на течност - командно табло - защитна, регулираща автоматика Техн.х-ки: Qo gt; 7 kW при То/Ток = -35оС/+32оС 5 Въздухоохладител с Qoхл. gt; 7 kW при То/ ∆Т = -35оС/ 7 К - стъпка между ламелите gt; 8 mm - ел.нагреватели за обезскрежаване в питата, дренажната вана, дренажния тръбопровод и на вентилаторите - електронен терморегулиращ вентил 6 Ел.табло за управление, комплект с кабели и помощни материали 7 Хладилен агент 8 Доставка и монтаж на медни тръбопроводи, фитинги, изолации, помощни материали - комплект за п.4-7 9 Доставка и монтаж на блок-агрегат "сплит" система за нискотемпературни камери, комплект от: - външно тяло - компресорно-кондензаторна част (затворен тип), въздушноохлаждан кондензатор с регулиране на оборотите на вентилаторите - вътрешно тяло - въздухоохладител с ел.нагреватели за обезскрежаване - дистанционен пулт за управление Техн.х-ки: Qo gt; 2 kW при Тпом/Ток = +0оС/+38оС 10 Зареждане с хладилен агент 11 Доставка и монтаж на медни тръби, фитинги, изолации, кабели, помощни материали - комплект за п.9-10 12 Доставка и монтаж на хладилен панел с дебелина на изолацията min 80 mm, включително окомплектовка и монтажни материали 13 Доставка и монтаж на хладилен панел с дебелина на изолацията min 120 mm, включително окомплектовка и монтажни материали 14 Доставка и монтаж на хигиенен профил по вътрешни ъгли 15 Доставка и монтаж на нагревател за под с F=~36 m2 (работен и резервен) комплект с осезатели (работен и резервен) и табло за управление 16 Доставка и монтаж на нагревател за под с F=~6 m2 (работен и резервен) комплект с осезатели (работен и резервен) и табло за управление 17 Доставка и монтаж на хладилна врата нискотемпературана, плъзгаща се, със светъл отвор 1400х2400 mm 18 Доставка и монтаж на хладилна врата нискотемпературана, плъзгаща се, със светъл отвор 1400х2400 mm 19 Доставка и монтаж на хладилна врата нискотемпературана, плъзгаща се, със светъл отвор 1000х2200 mm 20 Доставка и монтаж на PVC завеса за светъл отвор 1400х2400 mm 21 Доставка и монтаж на клапи за изравняване на налягането 22 Доставка и монтаж на мониторингова система за температури 23 Сигнализация "Човек в хладилника" 24 Първа проба за херметичност от сертифицирани лица (юридическо и физическо) 25 Изготвяне на документация по време на строителството (актове, протоколи, екзекутиви и др.) Изпълнението на Дейност-3 ще допринесе да се осигурят необходимите условия за охлаждане, замразяване и пакетиране на скаридите Изпълнението на Дейност-3 ще се извърши в следните последователни стъпки 1. Провеждане на процедура за избор на изпълнител за Доставка и монтаж на хладилно оборудване с публична покана съгласно ПМС №160/01.07.2016г. 2.Доставка, монтаж, инсталиране и въвеждане в експлоатация на хладилно оборудване. 146 861.00 0.00
Доставка и монтаж на технологично оборудване : Доставка и монтаж на технологично оборудване Сграда 3 1 "Гардероб за работно облекло 8 бр. 2 "Стелаж за чисто работно облекло 10 бр. клетки1 бр 3.Гардероб за работно облекло 7 бр. Сграда 4 1 "Стелаж - товароносимост до 120 kg на долните два етажа и до 80 kg. на горните два етажа 18 бр 2 " Шкаф - маса 1 бр 3 "Работна плот тип RP 2650 1 бр 4 "Работна плот тип RP 2200 1 бр 5 "Стелаж - товароносимост до 120 kg на долните два етажа и до 80 kg. на горните два етажа 1 бр 6. "Роли за транспортиране на каси 6 бр 7. "Мивка безконтактна, комплект с контейнер за отпадъциц, вкл: Мивка еднопозиционна моноблок 1 бр 8. "Работна маса тип RM 1700 1 бр 9 "Роли за транспортиране на каси 1 бр Хладилна камера "Преддверие" 0-4°С 1 "Роли за транспортиране на каси 1 бр 2 "Работна маса RMP 1700 - изпълнение от неръждаема стомана ;1 бр 3 "Палет плосък, решетъчен ;1 бр Хладилна камера "Шоков замразител" н.т. -35°С 1 "Роли за транспортиране на каси 8 бр Хладилна камера "Готова продукция" н.т. -18°С 1 "Роли за транспортиране на каси 5 бр 2 "Шкаф за дезинфекционни и опаковъчни материали 1 бр Склад опаковъчни материали - локална смукателна вентилация 1 Палет плосък, решетъчен 1 бр. 2 Стелаж 1 бр. 3 "Работна маса RM 1000 1 бр. Изпълнението на Дейност-4 ще допринесе за доставка и монтаж на технологично оборудване , с което ще се осигурят необходимите условия за технологичния процес. Изпълнението на Дейност-4 ще се извърши в следните последователни стъпки 1. Провеждане на процедура за избор на изпълнител заД оставка и монтаж на технологично оборудване покана съгласно ПМС №160/01.07.2016г. 2.Доставка, монтаж, инсталиране и въвеждане в експлоатация на технологично оборудване 75 250.00 0.00
Доставка на специализирана складова техника: По дейност-5 се предвижда Доставка на специализирана складова техника 1 Електрокар с товароподемност- 2.0 тонафризерно изпълнение и с гелова батерия 1 бр. 2. Ръчноводим електрически нископовдигач с платформа за оператор с товаро-подемност- 2.0 тона 1 бр. Изпълнението на дейност-5, ще доведе до осигуряване на необходимата обслужваща техника Изпълнението на Дейност-5 ще се извърши в следните последователни стъпки 1. Провеждане на процедура за избор на изпълнител за доставка с публична покана съгласно ПМС №160/01.07.2016г. 2. Доставка на специализирана складова техника 51 500.00 0.00
Разработване и внедряване на система за управление в съответствие с изискванията на стандарт IFS "Стандарт за одит на качеството и безопасността на храни и хранителни продукти": „НЕПТУН В.А“ЕООД предвижда се разработване и внедряване на Международен стандарт IFS Food който определя изискванията към системата за управление на качеството и безопасността на хранителни продукти. Основен акцент на стандарта е следене на изискванията към производството и реализацията на готовата продукция Изпълнението на Дейността ще допринесе за много по-добра реализацията на готовата продукция както на външните, така и на вътрешните пазари. Изпълнението на Дейността ще се извърши в следните последователни стъпки 1. Провеждане на процедура за избор на изпълнител за услуга, съгласно ПМС №160/01.07.2016г. 2.внедряване на Международен стандарт IFS Food 12 500.00 0.00
Дейности за подобряване безопасността и условията на труд. : По Дейности за подобряване безопасността и условията на труд се предвижда 1. Обучение на персонала/работници/-заети с производствената дейност, за безопасна работа с нововъведено оборудване и технологии 7бр. 2. Закупуване на специално работно облекло и лични предпазни/комплект от отделни елементи/ 7 комплект 3. Разработване и внедряване на система за управление на здравето и безопасноста при работа в съответствие с изискванията на Международен стандарт ISO 45001, който определя изискванията към системата за управление на здравето и безопасността при работа в предприятието. Основен акцент на стандарта е непрекъснатото идентифициране на опасностите, оценка и управление на рисковете, с цел намаляване на възможността за инциденти, свързани със здравето и безопасността на работниците. Което от своя страна предполага осигуряването на по-добри условия на труд. Изпълнението на Дейността ще се извърши в следните последователни стъпки 1. Провеждане на процедура за избор на изпълнител , съгласно ПМС №160/01.07.2016г. 2.Изпълнение на отделните дейности 20 082.75 0.00
Консултации за управление и отчитане на изпълнението на проекта: Консултации за управление и отчитане на изпълнението на проекта включва: Консултации по подготовка на документи за подписване на договор за финансиране, искания за анекси/ допълнителни споразумения и др. кореспонденции с УО на ПМДР Изготвяне на докумунтация за провеждане на процедури по ПМС 160 Провеждане на процедури за избор на изпълнители по административния договор за БФП Консултации по време на изпълнение на проекта- договориране, разплащания, съставяне на отчетни документи и съхранение,окомплектоване, съдържание на проектното досие и др. Консултации по необходимите мерки за публичност и информираност Подготовка и изготвяне на заявка за междинно плащане и приложения Подготовка и изготвяне на заявка за окончателно плащане и приложения (отчитане на проекта) Консултации по време на мониторинговия период на проекта Изпълнението на Дейността ще допринесе правилното управление и отчитане изпълнението на проекта Изпълнението на Дейността ще се извърши в следните последователни стъпки 1. Провеждане на процедура за избор на изпълнител за услуга, съгласно ПМС №160/01.07.2016г. 2. провеждане на консултации за управление и отчитане на изпълнението на проекта 30 000.00 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).