Извършване на СМР по проект за Пристройка и надстройка на Цех за замразяване и солозамразяване на риба и рибни продукти в УПИ ХVI-158 кв.102 по плана на промишлено-складова зона гр. Несебър, ПИ № 1500.500.158 по КК на община Несебър.: Включените в проекта строително - монтажни работи ще бъдат извършени върху съществуващ Цех за замразяване и солозамразяване на риба и рибни продукти в УПИ ХVI-158 кв.102 по плана на промишлено-складова зона гр. Несебър, ПИ № 1500.500.158 по КК на община Несебър.
Съгласно одобрения от Община Несебър технически проект, ще бъдат изградени:
* втори етаж към съществуващия производствен цех;
* нова пристройка с общ вход към двата етажа със стоманобетонна стълба към втория етаж;
* две товарни платформи.
Общата РЗП на новата част е в размер на 614,8 кв. м.
Съгласно чл. 137 , ал. 1, т. 5 „б“ от ЗУТ, както и съгласно чл. 10, ал. 1, т. 1 от наредба № 1 за номенклатурата на видовете строежи, сградата е пета категория - „производствени сгради, инсталации, съоръжения, прилежаща инфраструктура и други с капацитет до 50 работни места“.
На ниво първи етаж, кота +/- 0,00 ще бъде изградена нова постройка с общ вход за двата етажа със стоманобетонна стълба, водеща до втория етаж и две товарни платформи. На ниво втори етаж, кота +3,78 м., стълбището ще извежда до общо предверие пред филтър за двата потока - мъже и жени, работещи на етажа. Филтърното помещение ще се състои от съблекални за цивилното облекло и обувки, душове, съблекални за работно облекло и обувки и умивалници със санитарни възли. Предвидено е и помещение за почивка на работниците в цеха. Ще бъдат обособени следните помещения: основна работна зала (в която ще се извършва същинския процес по замразяване и опаковане на рибата), хладилни камери (плюсови и нискотемпературни), склад за амбалаж и опаковъчни материали, помещение за препарати, помещение за компресори, склад за инвентар, помещение за компютърна система (система за мониторинг на температурата, чрез която ще се регистрират и архивират температурните параметри), миячно помещение за вътрешнооборотни каси, с кът за чисти каси.
Надстройката ще бъде изпълнена от метална скелетна конструкция с преградни и ограждащи стени от хоризонтални носещи елементи и топлоизолационни елементи. Съществуващата плоча ще бъде подсилена чрез нова плоча, топлоизолация, армирана бетонова настилка и краен слой от антибактериална настилка. Товарните платформи ще бъдат изпълнени от метална скелетна конструкция (върху стоманобетонен фундамент), ограждащи хоризонтални елементи и топлоизолационни панели. Предвиден е скатен покрив, върху метална конструкция завършващ с топлоизолационни покривни панели. Дограмата ще бъде алуминиева, с двоен стъклопакет. всички повърхности в помещенията ще бъдат изпълнени от материали, позволяващи ефективно почистване и дезинфекция.
За извършване на строително - ремонтните дейности е издадено Разрешително за строеж № 87 от 09.03.2016г. и Заповед № 143 от 12.10.2016г. |
505 854.42
|
500 529.96
|
Доставка, монтаж и пускане в експлоатация на технологично оборудване : В рамките на проекта ще бъде извършена доставка, монтаж и пускане в експлоатация на следното технологично оборудване:
1. Замразител - 1 бр.
2. Линия за дозиране и пакетиране - 1 бр.
3. Хладилна инсталация - 4 бр!!!
4. Охладителен контейнер с транспортна лента - 1 бр.
5. Транспортна лента с глазиращо устройство - 1 бр.
6. Термо - трансферен принтер - 1 бр.
7. Мониторингова система за следене на температура - 1 бр.
8. Нестандартно оборудване и обзавеждане (работни маси, шкафове за цивилни и работни дрехи, мивки, миещо място за престилки и ботуши);
9. Подемник - 2 бр.
Посоченото оборудване ще обезпечи оптималното протичане на производствения процес и ще осигури достигане на обоснования в технологичния проект и бизнес плана капацитет от 1200 тона/годишно. Функциите на всеки един актив, както и последователността им на използване в производствения процес са подробно описани в приложения технологичен проект. |
1 687 459.46
|
1 687 319.15
|
Разработване и внедряване на Система за управление на околната среда, съответстваща на изискванията на международния стандарт ISO 14001:2015: Дейностите по въвеждане на Система за Управление на Околната Среда (СУОС) в съответствие с международния стандарт за управление на околната среда (ISO 14001:2015) в „МОРСКИ РИБОЛОВ - НЕСЕБЪР" ООД ще включва следните подетапи и съответните дейности в тях:
1. Диагностика:
- Формиране съвместен екип по проекта;
- Провеждане на обучение за запознаване със структурата и изискванията на стандарт ISO 14001;
- Провеждане на първоначални интервюта;
- Извършване на анализ на настоящото състояние по отношение на околната среда;
- Анализ на документите и дейностите, осигуряващи управлението на околната среда, разкриване на слабите места и определяне на необходимата документация, средства, персонал и обучение, произтичащи от изискванията на стандартите.
2. Проектиране и разработка на СУОС:
- Отнасяне на изискванията на стандарта към съществуващите бизнес процеси;
- Обсъждане на възможности за оптимизация на процесите и прилагане на добри практики;
- Дефиниране на желано състояние на процесите след внедряване на СУОС. Състоянието отразява всички изисквания на ръководството на компанията и на стандарта ISO 14001;
- Изготвяне на детайлен план за разработване и внедряване на СУОС;
- Разработка на документите, свързани със СУОС
3. Внедряване на СУОС:
- Провеждане на обучение за запознаване на персонала с изискванията на стандарта ISO 14001;
- Изменения и корекции на СУОС;
- Провеждане на вътрешни одити на СУОС.
Подетапът по внедряването ще продължи за период от минимум 3 месеца, като по този начин ще се покрият изискванията и на сертифициращите организации за минимално функциониране на системата преди провеждане на сертификационния одит. |
7 500.00
|
7 480.00
|
Сертифициране на Система за Управление на Околната Среда (СУОС) в съответствие с международния стандарт за управление на качеството околната среда ISO 14001: Дейностите по сертифициране на Система за Управление на Околната Среда (СУОС) в съответствие с международния стандарт за управление на качеството околната среда ISO 14001 в „МОРСКИ РИБОЛОВ - НЕСЕБЪР" ООД ще включва следните подетапи и съответните дейности в тях:
1. Одит на първи етап – преглед и оценка на внедряването на СУОС на място при „МОРСКИ РИБОЛОВ - НЕСЕБЪР“ ООД за адекватност с изискванията на приложимия стандарт – уточняване на обхвата, местоположения, процеси на СУОС, оценка на готовността за провеждане на втори етап от одита. Изготвяне на доклад от първи етап на одита, получаване и преглед от „МОРСКИ РИБОЛОВ - НЕСЕБЪР“ ООД, планиране на втори етап на сертификационния одит.
2. Одит на втори етап – оценка на внедрената СУОС:
- събиране на доказателства и оценка на внедряването и ефикасността на СУОС;
- анализиране на информацията от събраните доказателства от одита и оповестяване на констатациите и заключението от одита;
- документиране на несъответствията (ако бъдат установени);
- определяне на срок за отстраняване на несъответствията (ако бъдат установени);
- изготвяне на доклад от втори етап на одита, получаване и преглед от „МОРСКИ РИБОЛОВ - НЕСЕБЪР“ ООД.
Времето между етап 1 и етап 2 зависи от това, дали са открити проблеми в прилагането на СУОС, които трябва да бъдат отстранени до одита на етап 2.
След преглед на документите от одита, при положителен резултат, се взема решение за сертификация и се издават сертификати, които се предават на „МОРСКИ РИБОЛОВ - НЕСЕБЪР“ ООД. |
7 300.00
|
7 280.00
|
Разработване и внедряване на Система за управление на здравословните и безопасни условия на труд (СУЗБУТ), в съответствие с международния стандарт BS OHSAS 18001:2007: BS OHSAS 18001:2007 (Ocupational Health and Safety System) е международен стандарт, който определя критериите и изискванията, на които трябва да отговаря една Система за управление на здравето и безопасността при работа. Нейното разработване и внедряване следва цикъла „планиране – изпълнение – проверка – действие” и ще даде възможност на дружеството да контролира и непрекъснато да подобрява безопасните и здравословни условия на труд. Спазването на правните и регулаторните изисквания и непрекъснатото подобрение са два важни аспекта на BS OHSAS 18001:2007.
Системата за управление на здравето и безопасността при работа ще включва:
- Наръчник на системата, включващ наръчник по управление на здравословните и безопасни условия на труд;
- Процедури за непрекъснато идентифициране на опасностите, оценяване на рисковете и за определяне на необходимите мерки за управление;
- Процедури за идентифициране и достъп до изискванията на нормативните актове, свързани с дейността на организацията и други изисквания относно здравословните и безопасни условия на труд;
- Процедури за обучения, свързани със ЗБУТ;
- Процедури за обмен на информацията;
- Процедури за участие и консултации;
- Процедури за управление на документите и записите от системата за управление на здравословните и безопасни условия на труд;
- Процедури за оперативно управление на дейностите, свързани с идентифицираните опасности;
- Процедури за идентифициране на потенциалните извънредни ситуации и готовност да се реагира при настъпването им;
- Процедури за системно наблюдение и редовно измерване на изпълнението на ЗБУТ;
- Процедура за периодично оценяване на съответствието с приложимите нормативни изисквания;
- Процедури за запис, разследване и анализ на инциденти;
- Процедури за коригиращи и превантивни действия;
- Процедура за провеждане на вътрешни одити на системата за управление на здравословните и безопасни условия на труд;
- Процедура за провеждане на преглед от стана на ръководството. |
7 500.00
|
7 480.00
|
Сертифициране на Система за управление на здравословните и безопасни условия на труд (СУЗБУТ), в съответствие с международния стандарт BS OHSAS 18001:2007: Дейностите по сертифициране на Система за управление на здравословните и безопасни условия на труд (СУЗБУТ), в съответствие с международния стандарт BS OHSAS 18001:2007 в „МОРСКИ РИБОЛОВ - НЕСЕБЪР" ООД ще включва следните подетапи и съответните дейности в тях:
1. Одит на първи етап – преглед и оценка на внедряването на СУЗБУТ на място при „МОРСКИ РИБОЛОВ - НЕСЕБЪР“ ООД за адекватност с изискванията на приложимия стандарт – уточняване на обхвата, местоположения, процеси на СУЗБУТ, оценка на готовността за провеждане на втори етап от одита. Изготвяне на доклад от първи етап на одита, получаване и преглед от „МОРСКИ РИБОЛОВ - НЕСЕБЪР“ ООД, планиране на втори етап на сертификационния одит.
2. Одит на втори етап – оценка на внедрената СУЗБУТ:
- събиране на доказателства и оценка на внедряването и ефикасността на СУЗБУТ;
- анализиране на информацията от събраните доказателства от одита и оповестяване на констатациите и заключението от одита;
- документиране на несъответствията (ако бъдат установени);
- определяне на срок за отстраняване на несъответствията (ако бъдат установени);
- изготвяне на доклад от втори етап на одита, получаване и преглед от „МОРСКИ РИБОЛОВ - НЕСЕБЪР“ ООД.
Времето между етап 1 и етап 2 зависи от това, дали са открити проблеми в прилагането на СУЗБУТ, които трябва да бъдат отстранени до одита на етап 2.
След преглед на документите от одита, при положителен резултат, се взема решение за сертификация и се издават сертификати, които се предават на „МОРСКИ РИБОЛОВ - НЕСЕБЪР“ ООД. |
7 500.00
|
7 480.00
|