Identification

UMIS Number BG05M9OP001-2.061-0004-C02
Project Name Disability Support Center - Asenovgrad
Beneficiary 000471059 ASENOVGRAD MUNICIPALITY
Funding ESF ==> Human Resources Development
Date of the Contract/Order 09.07.2020
Start Date 09.07.2020
End Date 15.01.2024
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Югозападна и южно-централна България (BG4), Южен централен (BG42), Пловдив (BG421), Асеновград

Description

Brief description
Проектното предложение ще се реализира чрез предоставяне на подкрепа по приоритетна ос № 2 на ОПРЧР „Намаляване на бедността и насърчаване на социалното включване“ и е в синхрон с осн. стратегически документи, целящи създаването на условия за соц. включване на лицата с увреждания, включително лицата с тежки увреждания и техните семейства и  и с Националната стратегия за дългосрочна грижа и Националната здравна стратегия 2014 г, а центърът се създава,  съгласно Картата на услугите за подкрепа в общността към Плана за действие за периода 2018-2021 г. за изпълнение на стратегията.

Основната цел на проектното предложение е осигури качествена грижа за лица с увреждания и да бъде апробиран иновативен модел на социална услуга чрез създаването на функциониращ „Дневен център за подкрепа на лица с увреждания, включително с тежки множествени увреждания“ и техните семейства от община Асеновград. Целеви групи са:
-	Лица с увреждания, включително с тежки множествени увреждания в риск и техните семейства;
-       Лица с увреждания, включително с тежки множествени увреждания, ползващи резидентни услуги и техните семейства;
Чрез изпълнение на дейностите, предвидени в проекта ще се създадат условия и предпоставки, насочени към подобряването на достъпа до соц. и здр. услуги на целевата група. По проекта се създава Дневен център за подкрепа на лицата с увреждания и техните семейства, вкл. с тежки множествени увреждания – Асеновград, който ще осигури дневни, полудневни и почасови услуги - рехабилитация, терапия, консултиране, информиране и подкрепа на 35 нуждаещи се лица. Предвидено е извършване на ремонт и оборудване на подходяща сграда, както и закупуването на специал.транспорт за предоставяне и на мобилни услуги, предвидени са и други подкрепящи дейности, съгласно спецификата и потребностите на целевата група.
При изпълнение на проекта ще бъдат спазени хоризонталните принципи: Равни възможности и недопускане на дискриминация; Равенство между половете и Устойчиво развитие.
Activities
  • Activity: ДЕЙНОСТ № 1: Ремонт на сграда за предоставяне на услугата "Дневен център за център за лица с увреждания и техните семейства, вкл. с тежки множествени увреждания". Обзавеждане и оборудване на Центъра и закупуване на специализиран автомобил за хора с увреждания.: Целта на дейността да се осигури ремонтирана и оборудвана матер. база с достъп за хора с увреждания за разкриване и функциониране на ДЦЛУ и техните семейства, вкл. с тежки множествени увреждания, чрез извършване на основен ремонт на сграда, общинска собственост. 1. Ремонтни дейности: Община Асеновград осигурява сграда, публична общинска собственост, в която ще бъде извършен основен ремонт, за да отговаря на критериите и стандартите за материална база на социалните услуги и в съответствие с функционалните изисквания за дневен център. Помещенията, в които ще бъде разположен дневния център, се намират на втория етаж на сградата. На първия етаж функционира Дневен център за деца и младежи с увреждания. Сградата се намира в центъра на гр. Асеновград и е с добра социална инфраструктура - училище, детска градина, многопрофилна болница. Функционално помещенията са обособени като самостоятелен обект. Тъй като същите са на втори етаж на сградата, ще бъде изграден асансьор, чрез който ще се осигури достъпност за хора със затруднена мобилност. Ще бъдат обособени: зали за рехабилитация, за индивидуална работа и за арт- и трудотерапия; две спални помещения за предоставяне на заместваща грижа - едно за жени и едно за мъже; две помещения за почивка на потребителите, кабинети за работа на специалистите - медицински кабинет, кабинет на психолога, на управителя и на социалния работник; кухненски бокс и трапезария; санитарни помещения за потребителите и др. Към сградата има прилежащо дворно пространство, което ще може да се ползва от потребителите на услутага, като се предвижда да бъде поставена беседка и пейки за отдих. Извършването на ремотните дейности ще се възложи на външен изпълнител по реда и условията на Закона за обществените поръчки. 2. Оборудване и обзавеждане на помещенията на дневния център След извършване на ремонта и провеждане на обществена поръчка по ЗОП помещенията ще бъдат обзаведени и оборудвани за нуждите на бъдещите потребители на услугата, както и за специалистите на центъра. Ще бъде закупено специализирано оборудване - тренажор за пасивна и активна рехабилитация на долен или горен крайник; пациентски лифтер-2 броя; рехабилитационни уреди; шведска стена; стълба за рехабилитация; масажен стол и др., съгл.Прил.VIII-Информация пазарни цени, шийт III. Помещенията ще бъдат обзаведени с необходимите мебели и техника - диван, секция, маси, столове, легла, гардероби, компютри, сушилна машина, проектор, дръжки за тоалетна/опорна ръкохватка, двойна степенка,вътрешни щори, комарни мрежи, вътрешни первази, кухненски гръб, алуминиев въздухопровод,брави/патрони за врати и ел.крушки,съгл.Прил.VIII-Информация паразни цени, шийт III. 3. Закупуване на специализиран автомобил за хора с увреждания. Дневният център ще обслужва хора с увреждания, вкл. и хора с тежки множествени увреждания и техните семейства, ще се извършва и мобилна социална работа с потребителите. Автомобилът ще се ползва за транспорт на потребителите от и до дома им, за мобилна работа; при необходимост за транспортиране до болнично заведение и др. Към настоящия момент община Асеновград не разполага със специализиран транспорт за хора с увреждания. След приключване на проекта автомобилът ще се ползва както от дневния център за пълнолетни лица, така и от дневния център за деца и младежи с увреждания. Закупуване на специализиран автомобил за хора с увреждания със следните параметри: брой места минимум 2 + 1 място за шофьор и 1 обособено място за инвалидна количка; усилена подова конструкция за фиксиране на инвалидни колички; специализирано сертифицирано оборудване за укрепване на инвалидна количка; подемна хидравлична рампа/платформа за инвалидни колички с товароподемност минимум 120 кг. или телескопична алуминиева рампа; еконорма минимум EURO 5; предпазни колани; климатик. За нуждите на потребителите ще бъде закупен специализиран автомобил за хора с увреждания. Направено е проучване на пазара за стойността на автомобила и средната пазарна цена е 59 474,26лв. , Contracted Amount: 499 329.20 , Reported Amount: 471 205.80
  • Activity: ДЕЙНОСТ № 2: Разработване на вътрешни правила за работа и програми за предоставяне на новите услуги и извършване на социалните оценки на потребителите. Подбор, обучение и супервизия на екипа/персонала на Дневния център.: Основните цели на дейността са свързани с осигуряването на качествена соц. услуга, чрез разработване на вътрешни правила и програми за работа, извършване на социални оценки на потребителите и подбор на подходящ екип на услугата. Дейността включва: 1. Разработване на вътрешни правила и програми за работа – ще се разработят необходимите и задължителни вътрешни документи, процедури и образци - Правилник за вътрешния ред; Процедура за защита от насилие, злоупотреба и дискриминация; Процедура за подаване и разглеждане на жалби; регистри; дневници; графици; образците на оценка и други. Ще се разработят и програми за работа - за рехабилитация; за психологическа подкрепа; за терапии (арттерапия, занимателна, игрова, ерготерапия и др); за сътрудничество и изграждане на партньорска мрежа с други институции и организации; за работа с родители и близки и други. При разработването на програмите се включват целите, към кои потребители е насочена, описание на дейностите, методи за работа, какви специалисти ще се включат и др. 2. Подбор на подходящ екип на услугата Екипът за управление на проекта (ЕУП) ще разработи процедура с критерии за оценка на кандидатите за всяка длъжност. В процедурата ще са описани критериите за оценка на кандидатите за подбор на персонала, етапите на процеса, участниците в комисията, необходими документи, в която да се включат изисквания за образование, квалификация, опит, личностни качества, начин на провеждане на подбора и начин на обявяване на резултатите. Длъжностната характеристика за всяка длъжност ще очертава основните роли и отговорности, ще описва обхвата от задължения, които се очаква да бъдат изпълнявани от специалистите. Предвижда се наемането на 2 социални работника, 2 рехабилитатора; по 1 психолог, мед. сестра, логопед, трудотерапевт, арттерапевт, шофьор; санитар-1½ хигиенист на ½ бр. Услугата ще се управлява от Ръководител. За наетия персонал се предвижда въвеждащо и поддържащо обучение с продължителност по 3 дни, индивид., групова и екипна супервизия. - Въвеждащото обучение ще запознае обучаващите се с целите на услугата, с организацията на работа и функциите на всеки служител, както и с обхвата на услугата и основната документация. Подддържащото обучение ще е на база заявени потребности, за отстраняване на установени пропуски и усвояване на допълнителни умения. - Супервизията е професионална дейност, насочена към оказване на подкрепа на екипите от действащи социални услуги за развиване на специфични умения и повишаване качеството на работата им. Супервизията е задължителен компонент при подпомагащите професии и има основна роля за изграждане и поддържане на компетентността на специалистите, работещи в социалните услуги. Целите на супервизията са насочени към подобряване на директната работа на специалистите от помагащите професии и превенция на професионалното прегаряне. Супервизията е изключително полезна за подкрепа на новоназначен персонал, какъвто е случая с персонала на дневния център. Обект на екипната супервизия са отношенията, ролите, проблемите в екипа, по същество е организационно консултиране и медиация. При новосъздадени екипи в социалната услуга екипната супервизия се извършва поне веднъж месечно. 3. Извършване на социални оценки на потребителите Предвидено е извършване индивидуална социална оценка на потребностите от подкрепа на всеки един потребител на Дневния център и съставяне на индивидуален план за подкрепа. Оценката и планът, ще се извърши от мултидисциплинарен екип от специалистите, назначени в Дневния център с активното участие на потребителя и/или неговите роднини и близки. Оценката ще се извършва както в дома на потребителя, така и на място в центъра. В индивидуалния план за подкрепа могат да бъдат включени и препоръки за мерки за подкрепа от социален, здравен, трудов, образователен и друг характер в зависимост от конкретните потребности на лицето. Оценката и планът се преразглеждат и актуализират при необходимост не по-късно от 12 месеца от изготвянето им. , Contracted Amount: 8 799.00 , Reported Amount: 8 683.48
  • Activity: ДЕЙНОСТ № 3: Осигуряване на дневни, полудневни и почасови услуги за грижа за лицата с увреждания, вкл. с тежки множествени увреждания. Осигуряване на терапевтична и специализирана помощ, рехабилитация, осигуряване на подкрепа за достъп до други услуги, насочване и други, според индивидуалните потребности.: Целта на настоящата дейност е да се създаде дневен център за лицата с увреждания, вкл. с тежки множествени увреждания и да се осигури качество на предоставяните дейности в новосъздадения център - по-добро качество на живота с подкрепяща социална и здравна грижа; превенция за преодоляване на социалната изолация и активиране на личностните ресурси. Целта ще се реализира чрез различни дейности за компенсиране на дефицитите, в следствие на увреждането, дейности за формиране на социални умения и умения за самостоятелен живот, подкрепа за включване в образователни дейности и формиране на трудови навици и умения. Предвижда се в Дневния център да бъдат обслужени в рамките на проекта лица с увреждания, включително с тежки множествени увреждания в риск и техните семейства. В Дневния център ще се предоставя комплекс от социални услуги, които създават условия за цялостно обслужване на пълнолетни лица с увреждания, вкл. с тежки множествени увреждания през деня, свързани с предоставяне на храна, задоволяване на ежедневните, здравните, образователните и рехабилитационните потребности, както и на потребностите от организация на свободното време и личните контакти; ще се осигури дневна и почасова грижа, рехабилитация, терапия, консултиране, информиране и подкрепа, включително и на лицата, полагащи грижи за лицата от целевата група в домашна среда, мобилни услуги и други. Дейността на центъра ще е насочена в следните направления: Осигуряване на терапевтична и специализирана помощ, чрез игрова терапия, сензорна терапия, терапия за развитие на невербалната комуникация и поведенческа терапия; занимателна терапия – изобразителна дейност (рисуване, апликиране) и приложна дейност (работа с мъниста, камъчета, глина, прежда, хартия тип "пяна", листове от сукно, панделки и ширити, конци за шиене, игли за шиене, изкуствени цветя за декорация, дизайнерска хартия, силиконови пръчки и силиконов пистолет, елементи за декорация, дървени пана, блок за ръчно творчество с картинки и брокат, дървен пъзел); Рехабилитация - рехабилитацията е насочена към профилактика, преодоляване или компенсиране на уврежданията чрез различни средства. Социална - създаване на възможности за социална интеграция чрез обучения в умения за самостоятелен живот - закупуване на хранителни продукти за приготвяне на салати, топли и студени предястия, супи. Закупуване на препарат за пералнята. Създаване на условия за социални контакти, различни изяви и възстановителни дейности чрез различни методи; Функционална – битов труд, изграждане на основни хигиенни навици - лична хигиена и хигиена на околната среда; Осигуряване на подкрепа за достъп до други услуги, насочване и други, според индивидуалните потребности, чрез сътрудничество и изграждане на партньорска мрежа с други институции, организации и услуги, създаване и поддържане на контакти и приятелства с потребители на други социални услуги. Дневния център ще осигурява дневни, полудневни и почасови услуги като грижа. 1. почасови – лицето ще посещава дентъра само за назначения терапевтичен час при съответния специалист; 2. полудневни, съобразно потребностите на лицето с увреждане и/или в комбинация с посещаването на други услуги; 3. целодневни, в отговор на специфичните потребности; 4. денонощни, когато се налага предоставяне на услугата заместваща грижа (подробно разписана в Дейност 4 от настоящият проект). Предоставянето е гъвкаво, така че да подпомогне включването на лицата с увреждания, вкл. и множествени такива в останалите сфери на обществения и социалния му живот. Дейностите в Дневния център ще се осъществяват от специалистите - 2 социални работника, 2 медицински сестри; по 1 психолог, рехабилитатор, трудотерапевт, арттерапевт, Те ще се подпомагат от санитари шофьор и хигиенист. Услугата ще се ръководи и управлява от Ръководител. Възнагражденията на персонала ще бъдат съобразени с Методологията за регламентиране на възнагражденията по ОП РЧР 2014-2020. , Contracted Amount: 0.00 , Reported Amount: 307 635.33
  • Activity: ДЕЙНОСТ № 4: Мобилна работа, консултиране, информиране и подкрепа, включително и на лицата, полагащи грижи за лицата от целевата група в домашна среда и осигуряване на подкрепа за семействата, полагащи грижи за лицата с увреждания, чрез поемане на грижата за лицата от целевата група чрез краткосрочно настаняване в центъра (заместваща грижа за срок не по-дълъг от 14 дни).: Основната цел на дейността е да бъде осигурена подкрепа както на лицата с увреждания, така и на техните семейства/близки, чрез информиране, консултиране, подкрепа чрез различни дейности. Основна цел на „заместващата грижа“ от една страна, е оказване на подкрепа на семействата и лицата, които полагат грижи за пълнолетни лица, зависими от грижа, а от друга – създаването на условия и подкрепа за ефективно упражняване на правото на лицата, зависими от грижа на независим живот и социално включване и намаляване на риска на зависимост от институционален тип грижи. В рамките на дейността освен подкрепата, която ще бъда оказвана на хората с увреждания в Дневния център, част от дейностите ще се предоставят мобилно на място в дома на потребителя на услугата. Ще се извършва консултиране, информиране и подкрапа на семействата на лицето с увреждания или близките, които полагат грижи за него. Чрез осъществяването на мобилната работа близките на потребителите ще бъдат активно включени в процеса по подобряване на емоционалното и социално развитие на потребителите, с цел превенция на институционализацията, особено при лица с тежки множествени увреждания. Мобилната социална работа ще се извършва от специалистите в Дневния център - психолог, социален работник, рехабилитатор, медицинска сестра. Ще се ползва закупения автомобил по проекта както за извършване на мобилната работа, така и при необходимост от транспортиране на потребителя до болница, административна служба и др. Включването на лицата, полагащи грижи за потребителите на услугата, ще подпомогне процеса за по-активно включване на потребителите в различни дейности и ще осигури възможност за включване на лицата с увреждания в социални живот на общността. В рамките на дейността подкрепа ще получават общо 60 лица - потребителите на услугата дневен център и не по-малко от 30 лица, полагащи грижи в семейна среда на потребителите на центъра. На територията на община Асеновград е разкрит ЦНСТ за деца и младежи с увреждания, в който са настанени деца и младежи, изведени от специализирана институция. Младежите от ЦНСТ ще получават подкрепа както в дневния център, така и чрез мобилна социална работа на специалистите. За младежите с множествени увреждания услугите за подкрепа ще се осигуряват в центъра на настаняване от семеен тип. Заместващата грижа е краткосрочна грижа, която ще се предоставя на възрастни хора, в невъзможност за самообслужване, хора с увреждания, зависими от грижа, така че лицата, които обичайно се грижат за тях, да получат определена подкрепа. Заместващата грижа предоставя възможност за осигуряване на подкрепа на близките на потребителите, полагащи грижи за пълнолетни лица с трайни увреждания за определен период от време, в който основният обгрижващ е в невъзможност да полага грижи или с цел превенция на раздялата чрез даването на кратковременна подкрепа на обгрижващия. Заместваща грижа ще се предоставя за осигуряване на краткосрочна професионална грижа за лицето с увреждане в сигурна среда за осигуряване на възможност за лично време на лицето или семейството, полагащо грижи, например когато последните са с ангажименти извън дома си, при пътуване в друго населено място или в чужбина и др.; при заболяване на лицата, полагащи грижи за времето, когато друг член на семейството не може да осигури адекватни грижи за лицето; при смърт, сериозен инцидент или внезапно заболяване на родител или друг близък роднина, когато друг член на семейството не може да осигури грижата за лицето с увреждания; за подпомагане изграждането на умения за самостоятелен живот у лицето, което я ползва., Contracted Amount: 0.00 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: ПРОДЪЛЖЕНИЕ НА ДЕЙНОСТ № 3: "Осигуряване на дневни, полудневни и почасови услуги за грижа за лицата с увреждания, вкл. с тежки множествени увреждания. Осигуряване на терапевтична и специализирана помощ, рехабилитация, осигуряване на подкрепа за достъп до други услуги, насочване и други, според индивидуалните потребности".: -, Contracted Amount: 426 394.32 , Reported Amount: 41 519.55
  • Activity: ПРОДЪЛЖЕНИЕ НА ДЕЙНОСТ № 1: "Ремонт на сграда за предоставяне на услугата "Дневен център за център за лица с увреждания и техните семейства, вкл. с тежки множествени увреждания". Обзавеждане и оборудване на Центъра и закупуване на специализиран автомобил за хора с увреждания".: -, Contracted Amount: 0.00 , Reported Amount: 14 986.05
  • Activity: ПРОДЪЛЖЕНИЕ НА ДЕЙНОСТ № 2: Разработване на вътрешни правила за работа и програми за предоставяне на новите услуги и извършване на социалните оценки на потребителите. Подбор, обучение и супервизия на екипа/персонала на Дневния център.: ПРОДЪЛЖЕНИЕ: Гр. супервизия ще се провежда на всеки 2 месеца с обща продължителност 3 ч. - 2 ч. супервизия и подготовка и отчитане от супервайзора - 1 час. В гр. супервизии персонала ще се раздели на2 групи - едната група от 6 души, втората - от 7 души. Предвиждаме провеждане на гр. супервизия на всеки 2 месеца, предвид факта, че персоналът на ДЦ ще бъде новоназначен и без опит в предоставянето на този тип услуга. Предоставянето на дейностите за подкрепа в ДЦ са иновативни, няма натрупана практика в страната и чрез груповата супервизия ще се ползва ресурсът на целия персонал за учене и подобряване на работата с потребителите. Акцент в груповата супервизия е работата по конкретен случай с потребител и неговото семейство. Супервизията е задължителна за соц.работа в соц.услуги. Супервизията може да бъде индивидуална, в група, на екип, управленска супервизия или интервизия. При соц.услуги основно се предоставя индив. и гр.супервизия. Екипната супервизия е изключително полезна при новосфермирани екипи за работа в соц.услуги. Осн.теми, които най-често се обсъждат по време на супервизия са: Несправяне със ситуацията при клиенти, чиито проблеми не се разрешават; Полето на взаимодействие с клиенти със соц.проблеми е многозначно и неспецифично и поради натрупване на проблеми от различно естество често възниква нужда от рефлексия; Трудно измеримият успех в професията води до конфликт между специалиста с помагаща професия и управлението /между контрол и помощ/;Проблеми, свързани с позицията на власт в отношенията с клиента и на безсилие към причинителите на проблемната ситуация; други подобни. Целите на супервизията са свързани с подобряване на директната работа на специалистите от помагащите професии, подобряване взаимодействието в екипа и превенция на профес.прегаряне. Емоц. и личностни характеристики на специалиста се проявяват в единство с профес. му дейност и чрез супервизия се постига ясно разграничаване между личност, роля и функция на специалиста. - Индивидуалната супервизия - Индивид. супервизия е структурирана като процес на две нива – на нивото на подкрепа на специалиста/специалистите/екипа; и на ниво конкретна среща със специалиста/специалистите/екипа. Ориентирана е към работата на супервизирания по конкретен случай с потребител и/или семейство. Индив. супервизия ще се провежда на всеки член от екипа веднъж на два месеца. - Групова супервизия - при нея се ползва ресурсът на цялата група и ефектът на учене е за всички участници. Ориентирана е към работата на супервизирания по конкретен случай с потребител и/или неговото семейство. Групова супервизия се провежда с всички работещи в рамките на една услуга, също така може да се провежда с мултидисциплинарни екипи, където са включени специалисти от други услуги и/или други свързани сектори(образование, здравеопазване, полиция и т.н.). Груповата супервизия се провежда по-често от екипната супервизия или по заявка при необходимост, тъй като касае работата с конкретен потребител и неговото семейство. Груповата супервизия е работа по случай, където в центъра на супервизията е конкретен случай, за който се търси решение през ресурсите на групата. - Екипна супервизия - Обект на тази супервизия са отношенията, ролите, проблемите в екипа, по същество е организационно консултиране и медиация. Екипната супервизия е изключително ефикасна при новосъздадени екипи и/или при голямо текучество на персонала в социалната услуга. В рамките на проекта ще се извършва екипна супервизия на целия екип на ДЦ общо 8 пъти. Екипната супервизия има за цел да подобри отношенията в екипа, който предоставя социалната услуга и да подобри взаимодействието между служителите. При необходимост екипна супервизия може да се извършва по заявка при необходимост. Основната разлика между груповата и екипната супервизия е, че груповата е насочена към подобряване работата на мултидисциплинарния екип по конкретен случай, а екипната супервизия цели подобряване на отношенията и взаимодействието в екипа на ДЦ., Contracted Amount: 0.00 , Reported Amount: 0.00

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: RUSE-SPORT-K EOOD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 468.00
  • Contractor: MedAp Konsult OOD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 396.00
  • Contractor: SELCHO OOD, Contracted Amount*: 10 796.00 , Reported Amount**: 406.79
  • Contractor: STM "NOVA NADEJDA-K" EOOD, Contracted Amount*: 450.71 , Reported Amount**: 450.71
  • Contractor: EVRO PEST EOOD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 595.00
  • Contractor: JUMBO EC.B, Contracted Amount*: 249.82 , Reported Amount**: 450.66
  • Contractor: MASTERSOCIAL LTD, Contracted Amount*: 259.90 , Reported Amount**: 259.90
  • Contractor: PRAKTIKER RETAIL, Contracted Amount*: 993.82 , Reported Amount**: 993.82
  • Contractor: SELCHO OOD, Contracted Amount*: 10 796.00 , Reported Amount**: 737.39
  • Contractor: JYSK , Contracted Amount*: 200.00 , Reported Amount**: 2 265.00
  • Contractor: "KOLIBRI-48" EOOD, Contracted Amount*: 1 137.56 , Reported Amount**: 1 137.56
  • Contractor: VT-Treid EOOD, Contracted Amount*: 3 969.60 , Reported Amount**: 55.40
  • Contractor: Bulgarian Telecommunications Company EAD, Contracted Amount*: 3 436.02 , Reported Amount**: 3 217.83
  • Contractor: EXCOM EOOD, Contracted Amount*: 45 936.00 , Reported Amount**: 10 296.00
  • Contractor: BIBOV I KO OOD, Contracted Amount*: 359 751.47 , Reported Amount**: 359 745.29
  • Contractor: MEDILINK-2001 EOOD, Contracted Amount*: 334.00 , Reported Amount**: 334.00
  • Contractor: Valeriy, Contracted Amount*: 4 180.00 , Reported Amount**: 4 179.92
  • Contractor: doc., Contracted Amount*: 4 604.95 , Reported Amount**: 4 418.70
  • Contractor: TRANS KO 04, Contracted Amount*: 14 765.62 , Reported Amount**: 213.68
  • Contractor: Texnomarket , Contracted Amount*: 899.00 , Reported Amount**: 5 465.00
  • Contractor: MOLBG DOT KOM EOOD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 1 101.04
  • Contractor: BMB OOD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 2 489.28
  • Contractor: HOLIDAY MOBILE LTD, Contracted Amount*: 90.00 , Reported Amount**: 90.00
  • Contractor: BYALATA VODENITZA, Contracted Amount*: 103 950.00 , Reported Amount**: 23 520.31
  • Contractor: Lidercar - 3000, Contracted Amount*: 59 450.00 , Reported Amount**: 59 450.00
  • Contractor: KISYOVGROUP LTD, Contracted Amount*: 750.00 , Reported Amount**: 750.00
  • Contractor: HRANDI GRUP, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 116.93
  • Contractor: EKOBELAN OOD, Contracted Amount*: 3 969.62 , Reported Amount**: 1 051.74
  • Contractor: EKOBELAN EOOD, Contracted Amount*: 3 969.62 , Reported Amount**: 627.74
  • Contractor: „CAN BAU” Ltd., Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 3 597.00
  • Contractor: TEHNIKA BG-GRUP EOOD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 3 087.98
  • Contractor: ZK LEV INS AD, Contracted Amount*: 357.38 , Reported Amount**: 357.39
  • Contractor: JORO - SPORTEKS, Contracted Amount*: 880.00 , Reported Amount**: 880.00
  • Contractor: ADAPT BG-OOD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 4 200.00
  • Contractor: GETZ BG EOOD, Contracted Amount*: 1 320.00 , Reported Amount**: 510.00
  • Contractor: BENT OIL AD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: DIAMANT 70, Contracted Amount*: 210.00 , Reported Amount**: 210.00
  • Contractor: YAZON TREID EOOD, Contracted Amount*: 824.45 , Reported Amount**: 824.45
  • Contractor: COOPERAZIA "PANDA", Contracted Amount*: 24 265.62 , Reported Amount**: 24 037.88
  • Contractor: "MENA FAYER" OOD, Contracted Amount*: 639.00 , Reported Amount**: 639.00
  • Contractor: VMG STROY EOOD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 3 954.12
  • Contractor: FORMA VITA BULGARIA, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 685.01
  • Contractor: EVN, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 7 135.79
  • Contractor: RM-TITAN SECURITI OOD, Contracted Amount*: 1 512.00 , Reported Amount**: 726.54
  • Contractor: SOLARSHOP, Contracted Amount*: 408.55 , Reported Amount**: 408.55
  • Contractor: FITZONA COM EOOD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 879.80
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Участници, получаващи консултативни и други подобни услуги, Measure Unit: Number, Base Value: 0.00 , Target amount: 60.00 , Reached amount: 116.00
Indicator 2 Participants over 18, receiving community-based social and health services after leaving the institution, Measure Unit: Number, Base Value: 0.00 , Target amount: 2.00 , Reached amount: 18.00
Indicator 3 Participants with disabilities over 18, Measure Unit: Number, Base Value: 0.00 , Target amount: 35.00 , Reached amount: 27.00
Indicator 4 Participants with disabilities above 18 years of age receiving services, Measure Unit: Number, Base Value: 0.00 , Target amount: 30.00 , Reached amount: 29.00

Financial Information

Total Project cost 863 552.45 BGN
Grant 863 552.45 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 862 821.23 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

Reason % of financial
correction
Financial corrections amounts1,2 Contract
Grant Self-financing Total
Нарушения в документацията за обществени поръчки 10.00 35 974.53 0.00 35 974.53 БИБОВ И КО ООД

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: Доставка и монтаж на мебели, Estimated Amount: 0.00
  • Differentiated position 1: Доставка и монтаж на мебели
    Contractor: COOPERAZIA "PANDA"
    Contract total funded value: 24 265.62
Procedure 2 Subject to due process: Доставка на автомобил, Estimated Amount: 49 541.67
  • Differentiated position 1: Доставка на авгомобил
    Contractor: Lidercar - 3000
    Contract total funded value: 59 450.00
Procedure 3 Subject to due process: Доставка на канцеларски материали, Estimated Amount: 125 000.00
  • Differentiated position 1: Доставка на канцеларски материали
    Contractor: VT-Treid EOOD
    Contract total funded value: 3 969.60
Procedure 4 Subject to due process: Доставка на канцеларски материали, включени в списъка по чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП за нуждите на община Асеновград и звената на общинска бюджетна издръжка, Estimated Amount: 41 666.67
  • Differentiated position 1: Доставка на канцеларски материали, включени в списъка по чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП за нуждите на община Асеновград и звената на общинска бюджетна издръжка
    Contractor: TRANS KO 04
    Contract total funded value: 3 969.62
Procedure 5 Subject to due process: Доставка на перилни и почистващи препарати и пособия за почистване, Estimated Amount: 250 000.00
  • Differentiated position 1: Доставка на перилни и почистващи препарати и пособия за почистване
    Contractor: TRANS KO 04
    Contract total funded value: 10 796.00
Procedure 6 Subject to due process: Канцеларски материали, Estimated Amount: 69 999.00
  • Differentiated position 1: Доставка на канцеларски материали
    Contractor: EKOBELAN OOD
    Contract total funded value: 3 969.62
  • Differentiated position 2: Доставка на канцеларски материали
    Contractor: EKOBELAN EOOD
    Contract total funded value: 3 969.62
Procedure 7 Subject to due process: Осигуряване на охрана със сигнално-охранителна техника, Estimated Amount: 27 864.00
  • Differentiated position 1: Обособена позиция №2. „Извършване на охрана със сигнално - охранителна техника на обекти общинска собственост на територията на община Асеновград”
    Contractor: RM-TITAN SECURITI OOD
    Contract total funded value: 756.00
Procedure 8 Subject to due process: Осигуряване на охрана със сигнално-охранителна техника, Estimated Amount: 34 020.00
  • Differentiated position 1: Обособена позиция №2. „Извършване на охрана със сигнално - охранителна техника на обекти общинска собственост на територията на община Асеновград”
    Contractor: RM-TITAN SECURITI OOD
    Contract total funded value: 756.00
Procedure 9 Subject to due process: Приготвяне и доставка на храна по заявка, Estimated Amount: 43 312.50
  • Differentiated position 1: Приготвяне и доставка на храна по заявка
    Contractor: BYALATA VODENITZA
    Contract total funded value: 51 975.00
Procedure 10 Subject to due process: Строително-монтажни работи, Estimated Amount: 0.00
  • Differentiated position 1: СМР
    Contractor: BIBOV I KO OOD
    Contract total funded value: 359 751.47

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN