Identification

UMIS Number BG06RDNP001-19.209-0003-C03
Project Name "Investment support for the preservation and development of the cultural heritage of the village of Malak Preslavets, Glavinitsa Municipality"
Beneficiary 000560287 "YORDAN YOVKOV - 1946" PUBLIC CENTER
Funding EZFRSR ==> Rural Development Programme
Date of the Contract/Order 22.07.2020
Start Date 22.07.2020
End Date 22.07.2022
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Contracted
Location of Performance
  • България, Северна и югоизточна България (BG3), Северен централен (BG32), Силистра (BG325), Главиница, с.Малък Преславец

Description

Brief description
Проектното предложение включва закупуване на музикално-сценично и друго оборудване, както и 15 броя носии за фолклорните състави към НЧ „ЙОРДАН ЙОВКОВ–1946” с.Малък Преславец, обезпечаващи провеждането на различни културно-информационни събития. Читалището, като културна институция, отделя особено внимание на любителското художествено творчество, с цел да съхрани всичко онова, което ни отличава от останалите народи – уникалността на традициите, богатството на песенното творчество, красотата на българските носии и ритъма на танците.
Усилията на читалищното ръководство винаги са били насочени към опазването на културно - историческото  наследство на селото.  В тази връзка проектът предвижда закупуване на музикално-сценично и друго оборудване. Със закупеното оборудване в сградата на читалището ще бъде възможно провеждането на различни културни и информационни събития, по време на които подрастващите, жителите и гостите на селото, ще могат да почерпят от духа на миналото и затвърдят народностното си самосъзнание.
Едно от най-значимите ежегодно провеждани културни мероприятия, на които НЧ „Йордан Йовков - 1946“ е домакин, е Празникът на водните лилии. За неговото популяризиране в проекта е предвидено изработването на различни видове информационни и рекламни материали.
Проектните дейности ще допринесат за опазване и развитие на културното наследство, възраждане на местния фолклор и предаваните от векове история, традиции и бит. Това от своя страна ще способства за привличане на туристически поток и разнообразяване на възможностите за заетост, съответно и подобряване на качеството на живот.
Activities
  • Activity: „Закупуване на облекла за фолклорните състави към читалището“: Изпълнението на настоящата дейност е свързано с доставка на носии, както следва: 1. ДОБРУДЖАНСКИ ДАМСКИ КОСТЮМ ЗА ПЕВИЦИ И ТАНЦЬОРКИ - 15 броя Дейността е приоритетна за Читалището, чрез изпълнението й ще се съхранят местните бит, традиции и култура. Ще се спомогне за развитието на нови инициативи – културен и познавателен туризъм, който ще спомогне за утвърждаването на читалището като културно - средищен център., Contracted Amount: 7 380.00 , Reported Amount: 7 380.00
  • Activity: „Закупуване на оборудване за провеждане на културно-информационни събития“: Изпълнението на дейността е свързана с доставка на оборудване за НЧ "Йордан Йовков - 1946" село Малък Преславец, както следва: 1. Компютър - ЛАПТОП - 1 брой 2. Екран за Мултимедиен проектор - 1 брой 3. Мултимедиен проектор - 1 брой 4. Мултифункционално устройство 3в1 /принтер/копир/скенер/ - 1 брой Със закупеното оборудване в сградата на читалището ще бъде възможно провеждането на различни културно-информационни събития, по време на които подрастващите, жителите и гостите на селото, ще могат да почерпят от духа на миналото и затвърдят народностното си самосъзнание., Contracted Amount: 3 814.44 , Reported Amount: 3 814.44
  • Activity: „Закупуване на музикално-сценично оборудване“: Изпълнението на дейността е свързана с доставка на музикално-сценично оборудване за НЧ "Йордан Йовков - 1946", както следва: 1. Музикална уредба - 1 брой 2. Тонколони - 2 броя Със закупеното оборудване за читалището ще бъде възможно провеждането на различни културни събития, включително ежегодно провеждания Празник на водните лилии, които способстват за привличане на туристически поток ., Contracted Amount: 864.00 , Reported Amount: 864.00
  • Activity: „Изработване на информационни и рекламни материали“: При изпълнението на дейността ще бъдат изработени и доставени: 1. Магнит - 400 броя 2. Шапка - 300 броя 3. Чаша - 100 броя 4. Дипляна - 200 броя 5. Плакат - 100 броя 6. Табела - 1 брой Всички информационни и рекламни материали следва да са съобразени с Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020г. С разпространението на информационните и рекламни материали ще се постигне популяризиране на най-значимото ежегодно провеждано културно мероприятие, на което НЧ „Йордан Йовков - 1946“ е домакин - Празникът на водните лилии, което от своя страна ще способства за привличане на туристически поток и разнообразяване на възможностите за заетост, съответно и подобряване на качеството на живот. Ще се подобри средата за развитие на местната икономика и за задържане на младите и предприемчиви хора в населените места, ще се ускори икономическата и социалната интеграция, както и конкурентноспособността в селския район. , Contracted Amount: 2 214.00 , Reported Amount: 2 214.00
  • Activity: Управление на проекта: Дейностите за организация и управление на проекта имат за цел да обезпечат ефективното му изпълнение. Изпълнителят ще организира дейностите по проекта, ще следи и отговаря за изпълнение на договорените срокове, за постигане на заложените индикатори, за изпълнение и целесъобразно разходване на средствата и осъществява непосредствен мониторинг. Изпълнителят ще бъде отговорен за отчитане на проекта в различните етапи от реализирането му, ще поддържа и съхранява необходимата документация, съгласно изискванията на Договарящия орган, като при поискване ще предоставя наличната документация на Договарящия орган и одитиращите органи. При изпълнение на проектните дейности ще се осъществява текущ мониторинг чрез: • периодични срещи на изпълнителя и възложителя ; • оценка на резултатите от изпълнените дейности. При отклонение от предвидения линеен график или от изискуемото качество, ще бъдат предприемани корективни мерки; • проверки за удостоверяване на административните, финансови, технически и физически аспекти на проекта; • проверки за стриктното спазване на правилата и процедурите за избор на изпълнители; • проверки за установяване на надлежното документиране на извършените дейности за изпълнение на проекта и за спазване на изискването за достъпността на документите при поискване от страна на националните и европейските контролни органи; • проверки за съблюдаване на изискванията за публичност и информиране. Предложеният механизъм за вътрешен мониторинг, контрол и оценка на дейностите по проекта ще допринесе за последователното, навременно и ефективно изпълнение на всички дейности, както и за прозрачното и адекватно разпределение на наличните ресурси съобразно заложения график на дейностите., Contracted Amount: 710.00 , Reported Amount: 710.00

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: ROYAL ELEKTRONIKC TRAID, Contracted Amount*: 864.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: STANZHER, Contracted Amount*: 710.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: PEN SILHOUETTE, Contracted Amount*: 7 380.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: PANDA, Contracted Amount*: 3 814.44 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: TARGOVSKA KOMPANIA-M, Contracted Amount*: 2 214.00 , Reported Amount**: 0.00
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Брой проекти, чрез които са придобити материални активи, за по-добра ресурсна обезпеченост на читалища, НПО, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 1.00
Indicator 2 Брой жители, които се ползват от резултатите по проектите, Measure Unit: number of persons, Base Value: 0.00 , Target amount: 237.00 , Reached amount: 237.00

Financial Information

Total Project cost 14 982.44 BGN
Grant 14 982.44 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 14 982.44 BGN
Percentage of EU co-financing 90.00 %

Financial Corrections

None

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: „Закупуване на музикално-сценично оборудване“, Estimated Amount: 864.00
  • Differentiated position 1: Позиция 3
    Contractor: ROYAL ELEKTRONIKC TRAID
    Contract total funded value: 864.00
Procedure 2 Subject to due process: „Закупуване на облекла за фолклорните състави към читалището“, Estimated Amount: 7 380.00
  • Differentiated position 1: Позиция 1
    Contractor: PEN SILHOUETTE
    Contract total funded value: 7 380.00
Procedure 3 Subject to due process: „Закупуване на оборудване за провеждане на културно-информационни събития“, Estimated Amount: 3 814.44
  • Differentiated position 1: Позиция 2
    Contractor: PANDA
    Contract total funded value: 3 814.44
Procedure 4 Subject to due process: „Изработване на информационни и рекламни материали“, Estimated Amount: 2 214.00
  • Differentiated position 1: Позиция 4
    Contractor: TARGOVSKA KOMPANIA-M
    Contract total funded value: 2 214.00

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN