Identification

UMIS Number BG16RFOP002-2.048-0003-C01
Project Name MANUFACTURE OF SOFTWARE-CONTROLLED POWER SUPPLIES
Beneficiary 205792626 DETSIMA ENGINEERING OOD
Funding ERDF ==> Innovations and Competitiveness
Date of the Contract/Order 05.04.2021
Start Date 05.04.2021
End Date 05.07.2022
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Югозападна и южно-централна България (BG4), Южен централен (BG42), Пловдив (BG421), Марица, с.Войводиново

Description

Brief description
Проектното предложение на предприятието Децима Инженеринг ООД е да стартира производство на софтуерно управляеми захранвания за съоръжения и машини от преработващата промишленост с възможност за безжичен контрол и управление, изпълнено на територията на община Марица.

Проектното предложение предвижда разработване на собствен хардуер и софтуер, който ще управлява и контролира захранването (захранващ блок). Предложението на предприятието Децима Инженеринг ООД  попада в обхвата на няколко тематичната области на ИСИС: „ ИКТ и информатика“  и „Мехатроника и чисти технологии“. 

Проектът представлява:
1.Хардуерна част: контролна платка, захранващ блок и метална кутия (в зависимост от съоръженията). Контролната платка служи за управление с функция стартиране и спиране на импулсните захранващи блокове. Метална кутия, в която ще се намират контролната платка и захранващия блок.
2.Софтуерна част: софтуер за управление на хардуерната част.

Софтуерното управляемо захранване има за цел – стартиране и спиране на захранването от потребителски софтуер, като ще предпазва от срив на операционната система на съоръжението. Ще има възможност да се интегрира с комуникационен модул – блутут или интернет модул с цел отдалечен (безжичен) достъп и контрол за стартиране и спиране на съоръжението според нуждите на потребителя.
Activities
  • Activity: Откриване на работни места, наемане на служители, създаване на условия и производство за софтуерно управляемо захранване и произвеждане.: В рамката на Дейност 1(Д1) ще се открият работни места на територията на община Марица. Предприятието ще открие две работни места и да наеми двама служители: -Служител 1(Инженер–1 бр.), който да проектира и програмира софтуерно управляемото захранване. -Служител 2(Работник–1 бр.), който ще участва в производството на захранванията. В началото на Д1 ще се събере и назначи екипа от квалифицирани служители, които ще участват в целия процес на производство. Служител 1 и служител 2 ще бъдат назначени на 8 часов работен ден, 5 дневна работна седмица. Ръководителят на проекта и екипа, още от месец 1, ще се съберат да обсъдят детайлно устройството, функционирането и техническото изпълнение на софтуерното управляемо захранването за съоръжения и машините от преработващата промишленост. Първата хардуерната част на проектното предложение представлява контролна платка и захранващ блок с основни функции: филтрирано монофазно мрежово напрежение: ~230V 50Hz и ~110V 50Hz; постоянно оперативно напрежения: +24V|+5V; постоянни захранващи напрежения: +24V|+12V|+5V|+3.3V; контрол на захранващите напрежения. Втората хардуерна част от проекта представлява металната кутия, в които ще се поберат захранващия блок, контролната платка и другите материални части. Предвиждането е да се произвеждат различни типове софтуерно управлявани захранвания в зависимост от съоръженията като кутията и захранващия блок ще са различни в зависимост от нуждите. За създаване на условия на производството ще бъдат закупени следните необходими ДМА-та: 1.Файбър лазерна система- 1 бр.: ще се използва за изрязване на метални листове; 2.Хидравлична абкант преса - 1 бр.: ще се използва за сгъване на метални листове; 3.Ръчноводима палетна количка - 1 бр.: за преместване и повдигане на метални листове и готова продукция; 4. Компресор 1 бр.: ще се използва с файбър лазера. Дружеството не разполага с такива съоръжения и ще изпита затруднение при осъществяване на дейността по проектното предложение. Използването на външни услуги за извършване на рязане и огъване води до следните ограничения, като повишение на стойността на изделието, удължаване на времето за производство и намаляване на производителността. Тези ограничения няма да позволят на предприятието да изпълни специфичните цели и няма да постигне очакваните резултати. Файбър лазерните системи за рязане са предпочитани, поради своите отлични показатели за оперативни разходи на час и скорост на рязане. Те предоставят много силно предимство при консумацията на енергия, като използвате до 70% по-малко енергия в сравнение с CO2 лазерите. Файбър технологията не използва газ, за да генерира лазерен лъч подобно на CO2, той се генерира директно от диоди. С файбър лазерната система ще се изрязват металните листове в подходящи форми и размери в зависимост от размера на кутиите на софтуерното управляемо захранване. Хидравличната абкант преса ще се използва за листоогъване на вече изрязаните метални форми до желаните на кутии. Пресата ще се използва за изготвяне на изделия по метода на многостепенно огъване на метални листове и ленти, както за единично, така и за серийно производство на изделия. Палетна количка ще се използва за да повдигане и транспортиране на метални листове, и подреждане на стоките в склада. Проектното предложение ще се изпълнява на територията на с.Войводиново, община Марица. Тъй като на територията често се извършва прекъсване на захранването с електрическа енергия, а файбър лазерната система изискват точна настройка и прецизност, което отнема време, е необходимо закупуване на компресор за поддръжка на постоянна и стабилна работа. Неделима част от контролната платка ще бъде софтуера, който ще управлява захранването от проектното предложение. Софтуера ще замени бутона за включване и изключване на съоръженията. Преимуществото на софтуера е, че ще предпазва операционната система на съоръжението от сривове. Към контролната платка ще може да се добавя допълнително комуникационен модел за безжичен достъп., Contracted Amount: 199 590.84 , Reported Amount: 195 719.98
  • Activity: Визуализация: С цел осигуряване на публичност за финансирането от страна на Европейския съюз ще бъде изработен временен плакат А3 – 1 бр., поставен на видно място и след това ще бъде заменен с постоянна информационна табела – 1 бр., като за целта ще бъде използван външен изпълнител. Информационният плакат и табела ще бъдат разработени, съгласно всички изисквания на ЕСИФ и ще съдържат всички задължителни елементи, посочени в „Единния наръчник на бенефициента“. Временния плакат ще бъде изработен още след подписването на договора за безвъзмездна финансова помощ и ще бъде за сметка на предприятието. Постоянната информационната табела ще бъде разположена в офис на предприятието в с.Войводиново, община Марица. Ще се изработят информационни стикери - 4 бр., за да се поставят върху всяко закупено ДМА. Дейността ще стартира още през втория месец след подписването на договора за безвъзмездна финансова помощ и изработката ще продължи два месеца., Contracted Amount: 300.00 , Reported Amount: 300.00

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: Bulbrand Media OOD, Contracted Amount*: 210.00 , Reported Amount**: 300.00
  • Contractor: Momchil, Contracted Amount*: 14 280.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: ABO 2012 Ltd., Contracted Amount*: 7 350.00 , Reported Amount**: 10 500.00
  • Contractor: Stivan, Contracted Amount*: 18 480.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: ANONS BULGARIA EOOD, Contracted Amount*: 46 900.00 , Reported Amount**: 67 000.00
  • Contractor: KARMET BULGARIA EOOD, Contracted Amount*: 46 548.75 , Reported Amount**: 66 498.22
  • Contractor: Stivan, Contracted Amount*: 18 480.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: LD GmbH, Contracted Amount*: 8 701.21 , Reported Amount**: 8 701.21
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Employment increase in supported enterprises, Measure Unit: Еквивалент на пълно работно време, Base Value: 0.00 , Target amount: 2.00 , Reached amount: 2.00
Indicator 2 Number of enterprises receiving grants, Measure Unit: предприятия, Base Value: 1.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 1.00
Indicator 3 Number of new enterprises supported (all activities), Measure Unit: предприятия, Base Value: 1.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 1.00
Indicator 4 Прогнозна стойност на нетните приходи от продажби, Measure Unit: %, Base Value: 0.00 , Target amount: 30 000.00 , Reached amount: 0.00

Financial Information

Total Project cost 196 019.98 BGN
Grant 137 214.04 BGN
Self amount 58 805.94 BGN
Total actual amounts paid 137 214.04 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

None

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: Визуализация, Estimated Amount: 300.00
  • Differentiated position 1: Визуализация
    Contractor: Bulbrand Media OOD
    Contract total funded value: 210.00
Procedure 2 Subject to due process: Доставка и въвеждане в експлоатация на ръчноводим електрокар високоповдигач (електрически стакер)., Estimated Amount: 10 591.41
  • Differentiated position 1: Ръчноводим електрокар високоповдигач (електрически стакер)
    Contractor: ABO 2012 Ltd.
    Contract total funded value: 7 350.00
Procedure 3 Subject to due process: Доставка и въвеждане в експлоатация на компресор, Estimated Amount: 8 701.21
  • Differentiated position 1: Компресор
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 2: Компресор
    Contractor: LD GmbH
    Contract total funded value: 8 701.21
Procedure 4 Subject to due process: Доставка и въвеждане в експлоатация на файбър лазер, Estimated Amount: 67 000.00
  • Differentiated position 1: Файбър лазер
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 2: Файбър лазер
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 3: Файбър лазер
    Contractor: ANONS BULGARIA EOOD
    Contract total funded value: 46 900.00
Procedure 5 Subject to due process: Доставка и въвеждане в експлоатация на хидравлична абкант преса, Estimated Amount: 66 498.22
  • Differentiated position 1: Хидравлична абкант преса
    Contractor: KARMET BULGARIA EOOD
    Contract total funded value: 46 548.75

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN