Identification

UMIS Number BG05M9OP001-1.003-1376-C01
Project Name Jobs for unemployed and inactive persons in ASERA EOOD
Beneficiary 202975800 ASERA EOOD
Funding ESF ==> Human Resources Development
Date of the Contract/Order 24.08.2016
Start Date 24.08.2016
End Date 23.04.2018
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Югозападна и южно-централна България, Югозападен, София-Град, Столична, гр.София

Description

Brief description
Фирма АСЕРА ЕООД е създадена през февруари 2014г. и до момента се развива успешно, добивайки все по-стабилни позиции в областта на строителния екстериор, направата на вертикални планировки и паважни настилки. Бързото развитие на фирмата доведе до основната й потребност към момента - разкриването на нови работни места и назначаване на служители, които да спомогнат за разрастването на дейността.
Удовлетворяването на тази потребност е и една от основните цели на проекта.
Посредством изпълнението на предвидените по проекта дейности
1. Наемане на безработни и неактивни лица за период до 12 месеца
2. Закупуване на оборудване свързано със създаването на новите работни места
3. Дейности за организация и управление на проекта
4. Дейности по информиране и публичност
ще бъде възможно постигането на общата цел на проекта.
Като резултати от изпълнението на дейностите се очаква разкриването на 12 нови работни места и сключване на трудови договори;
запазване на минимум 6 от новоразкритите работни места за срок от минимум 12 месеца след приключване на проекта; закупуване на оборудване пряко необходимо и свързано със създаването на новите работни места и предвидено за използване от новоназначените служители; създаване на екип за управление на проекта; доставени визуализационни материали. 
Целевата група, която ще бъде включена в проекта е Безработни и неактивни лица (12 човека), като 50% от тях (6 човека) ще бъдат от специфична категория Безработни младежи до 29г. включително. По време на изпълнение на проекта и включените в него дейности АСЕРА ЕООД ще използва натрупания до момента опит в изпълнението на подобни дейности и проекти и ще следи за стриктното спазване на хоризонталните принципи на ОП РЧР - равни възможности и недопускане на дискриминация, равенство между половете и устойчиво развитие.
Activities
  • Activity: "Наемане на безработни и неактивни лица за период до 12 месеца": Целта на дейността е разкриване на 12 нови работни места и назначаване на служители за тях от целева група безработни и неактивни лица, като от тях 6 лица ще бъдат от специфичната категория Безработни младежи до 29г. включително По проекта се предвижда разкриването на следните нови работни места по длъжности: 1. Геодезист - 1бр. (код съгласно НКПД 2165 6001) 2. Технически ръководител, строителство - 2бр. (код съгласно НКПД 3123 3001) 3. Работник, полагане на пътни настилки - 9бр.( код съгласно НКПД 7119 2013) Дейността ще включва подбор и наемане на кадри на новоразкритите работни места. Основните етапи за осъществяването й са: изготвяне на списък с изисквания към длъжността, събиране на автобиографии, провеждане на интервюта, подбор на кадри, наемане на работа на избраните лица, сключване на трудови договори на пълен работен ден и съблюдаване за изпълнението на работните задължения. Етапите за изпълнението на дейността ще са съобразени с изискванията на УО описани в Ръководството на бенефициента, законодателството на Република България и ще съблюдават спазването на принципите за равни възможности и недопускане на дискриминация, равенство между половете и устойчиво развитие. В случаи, че някое от наетите лица по проекта напусне или бъде правомерно освободено преди да са изтекли месеците, предвидени за субсидирана заетост, то ще бъде заменено от друго лице от целевата група следвайки установените критерии за подбор. Дейността е планирана да бъде изпълнявана 20 месеца, през които поетапно (предвид голямата бройка на разкритите нови работни места) ще бъде правен подбор на кадри (събиране на автобиографии, провеждане на интервюта, подбор, сключване на трудови договори). Първите новоназначени служители се очаква да започнат работа до 4ти проектен месец и да им бъде осигурена субсидирана заетост в рамките на 12 месеца (до 16ти проектен месец). Втората група новоназначени ще започне работа до 8ми проектен месец и ще им бъде осигурена субсидирана заетост (за 12 месеца) до края на проекта. Фирмата предвижда да създаде устойчивост на резултатите след приключване на проекта, като осигури запазване на шест от новоразкритите работни места за минимум 12 месеца след приключване на дейностите по проекта. Изпълнението на дейността ще допринесе за намаляване на безработицата в района на изпълнение на проекта. , Contracted Amount: 100 108.80 , Reported Amount: 95 476.05
  • Activity: "Закупуване на оборудване свързано със създаването на новите работни места": Целта на дейността е закупуване на оборудване което е пряко необходимо за създаването на новите работни места. По проект е предвидено разкриването на нови работни места, за което е необходимо следното оборудване: 1. Геодезист (1бр.) - основните му задължения са свързани с измерване, трасиране и заснемане. Необходимото оборудване е: Тотална станция (1бр.) и Мобилна работна станция (1бр.) 2. Технически ръководител, строителство (2бр.) - отговарят за организацията на обекта, изготвят актове и протоколи, подготвят оферти и искания за доставката на материали, дават строителни нива. Необходимото оборудване е: Мобилна работна станция (2бр.) и Оптичен нивелир (2бр.) 3. За Работник, полагане на пътни настилки (9бр. разделени в 3 бригади по 3 човека) - основните задължения на служителите са полагане на насип, трамбоване, оформяне и монтиране на бордюри и павета. Необходимото оборудване е: Гилотина (3бр.), Трамбовка (1бр.), Виброплоча (1бр.) и Фугираща машина (1бр.). Предвидени са три броя Гилотина - по една за всяка от новосъздадените бригади и по един брой Трамбовка, Виброплоча и Фугираща машина, които ще бъдат предоставени на една от новосъздадените бригади, а за останалите две фирмата ще закупи оборудването самостоятелно. Дейността ще включва провеждане на процедура по външно възлагане съгласно ПМС 118/20.05.2014г, изменено с ПМС 159/26.06.2015 (или разпоредбите на действащото на етап изпълнение законодателство) и насоките на УО описани в Ръководството на бенефициента. Предвиденото за закупуване оборудване попада в случаите на чл. 8 (2), където се изисква провеждането на процедура избор с публична покана. При провеждане на процедурата, фирмата ще съблюдава спазването на принципите за равнопоставеност и недопускане на дискриминация, пропорционалност, публичност и прозрачност. Екипа по проекта ще разработи тръжните документи и техническата спецификация на необходимото оборудване, като включи минимални изисквания към него, а избора на изпълнител ще се осъществи на база „икономически най-изгодна оферта“. След предоставяне на необходимите документи съгласно чл.22 ал.2 ще се подпише договор с избрания кандидат. Предназначението на закупеното оборудване ще се запази за срок не по-кратък от 5 години от датата на одобрение на окончателния доклад. Дейността е планирана да бъде изпълнявана 3 месеца. През първия проектен месец ще се проведе тръжна процедура за избор на изпълнител за доставка на оборудването. След провеждането на процедурата, на база „икономически най-изгодна оферта“ ще бъдат избрани изпълнители. След доставката на оборудването (което ще следва да се осъществи преди започване на работа на новоназначените служители) новоназначените служители ще могат да изпълняват пълноценно служебните си задължения през 12 месеца на субсидирана заетост., Contracted Amount: 45 200.00 , Reported Amount: 45 010.00
  • Activity: "Дейности за организация и управление на проекта": Целта на тази дейност е да бъде сформирано екипно ядро от специалисти, които да отговарят за цялостното изпълнение на проекта. Екипът ще се състои от следните позиции: Ръководител на проекта и Счетоводител. Изпълнението на дейността ще премине през няколко основни етапа - сформиране на екипа, изпълнение на ангажиментите му, осигуряване на предпоставки за успешно приключване на проекта. Дейността ще бъде осъществена чрез сформирането на екип състоящ се от следните лица имащи определени задължения: 1. Ръководител на проекта Ръководителят на проекта е пряко отговорен за цялостно му управление, ръководене на екипа, планиране, ресурсно обезпечаване, изпълнение на проектните дейности и осигуряване изпълнението на целите на проекта. Подробно описание на задълженията на ръководителя на проекта е описано в т.9 Екип. В допълнение ръководителят на проекта ще осъществява пряка връзка с отговорните служители по процедурата на УО и изготвя официална кореспонденция с УО и договарящия орган, координира работата със служители и подизпълнители. В допълнение към задълженията описани в т.9 Екип, Ръководителят ще: Осъществява контрол по спазването на календарния график по проекта за изпълняването на дейностите Следи за съответствие на проектните дейности с изискванията на документите по процедурата за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ, нормативните документи и стандарти в актуално издание Отговаря за визуализацията на проекта: следи за правилното визуализиране на проектната документация и организира изработване и монтиране на информационна табела и стикери Разработва документи и организира провеждането на процедурите за избор на служители и доставчици. Поддържа оперативните връзки с подизпълнителите и с други контрагенти по всички въпроси, свързани с проекта Отговаря за техническото отчитане по проекта Осъществява техническото обслужване на дейностите по проекта Организира и документира планираните срещи и въвежда периодично информацията в база данни Отговаря за съхраняването на документацията по проекта Координира връзките между всички участници в проекта Подпомага текущото отчитане на активите, свързани с реализацията на проекта 2. Счетоводител на проекта Счетоводителя на проекта ще отговаря за систематичното, законосъобразно и навременно отразяване в счетоводната документация на предприятието на всички имащи финансово изражение дейности по проекта и ще изготвя финансовите отчети във връзка с междинни и окончателно искане по проекта. Основни задължения: - Създаване и поддържане контакти с банкови институции във връзка с банковата сметка на проекта - Планиране и контрол върху навременни плащания и отчитания на счетоводните операции по проекта - Поддържане и отчитане на счетоводната документация по изпълнение на проекта - Проследява за ясното идентифициране на счетоводните отчети и правилното разходване на средствата, свързани с проекта - Изготвяне на счетоводни отчети, отразяващи изпълнението на проекта в съответствие с националното законодателство - Изготвя финансовите отчети по проекта - Следи за управлението на бюджета на проекта - Отговаря за изпълнението на всички финансови операции на проекта и осчетоводяването на всички дейности съгласно действащите нормативни уредби Ангажиментите по проекта на включените в него лица ще бъдат определени след сключване на граждански договор за целите на проекта., Contracted Amount: 7 938.80 , Reported Amount: 6 310.18
  • Activity: "Дейности по информиране и публичност": Основната цел на дейността е информиране на ползвателите и обществеността за получената безвъзмездна помощ. Дейността ще бъде осъществена в съответствие с изискванията на Единния наръчник на бенефициента за прилагане правилата за информация и комуникация 2014-2020г. и приложимото към момента на изпълнение на дейността законодателство. Дейността включва закупуването на 1 бр. информационна табела и 12 бр. стикери за новозакупеното оборудване. Изпълнението на доставката попада в случаите на чл. 9 (1) и чл. 9 (3) от ПМС 118/20.05.2014г., изменено с ПМС 159/26.06.2015 където се допуска доказване на разхода само с първични платежни документи, без да е необходимо сключването на писмен договор. Фирмата ще съблюдава спазването на принципите за публичност и прозрачност, пропорционалност, равнопоставеност и недопускане на дискриминация и ще възложи изпълнението на изпълнител след направено предварително проучване на пазара. След доставката на визуализационните материали ще се подпише приемо-предавателен протокол. Дейността е планирана да бъде изпълнявана 20 месеца. През първия проектен месец ще бъде избран изпълнител, след което ще бъдат доставени визуализационните материали. Дейността ще продължи до приключване на проекта, а закупените визуализационни материали ще бъдат поддържани при бенефициента съгласно разпоредбите на общите условия на договора за БФП., Contracted Amount: 560.00 , Reported Amount: 125.00

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: Liliya, Contracted Amount*: 6 200.00 , Reported Amount**: 4 574.18
  • Contractor: IKO KONSULT-2002 EOOD, Contracted Amount*: 1 736.00 , Reported Amount**: 1 736.00
  • Contractor: KOZIROG Ltd., Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 125.00
  • Contractor: BGS LTD., Contracted Amount*: 13 480.00 , Reported Amount**: 13 480.00
  • Contractor: Comel Soft Multimedia LTD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 6 000.00
  • Contractor: VASILEV VM EOOD, Contracted Amount*: 17 980.00 , Reported Amount**: 17 980.00
  • Contractor: INGCONSULT EOOD, Contracted Amount*: 7 550.00 , Reported Amount**: 7 550.00
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Безработни и неактивни участници, които при напускане на операцията имат работа, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 6.00 , Reached amount: 8.00
Indicator 2 Безработни и неактивни участници, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 12.00 , Reached amount: 22.00

Financial Information

Total Project cost 153 807.60 BGN
Grant 153 807.60 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 145 457.76 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

None

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: Доставка на материали за информиране и публичност както следва: 1) Информационна табела – 1 бр.; 2)Стикери – 12 бр. , Estimated Amount: 560.00
  • Differentiated position 1: Доставка на материали за информиране и публичност както следва: 1) Информационна табела – 1 бр.; 2) Стикери – 12 бр.
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 2 Subject to due process: Доставка на мобилни работни станции - 3 бр., Estimated Amount: 6 000.00
  • Differentiated position 1: Доставка на мобилни работни станции - 3 бр.
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 3 Subject to due process: Доставка на оборудване по обособени позиции както следва: Обособена позиция 1. Гилотина – 3бр. Обособена позиция 2. Трамбовка – 1бр. Обособена позиция 3. Виброплоча – 1бр. Обособена позиция 4. Фугираща машина – 1бр., Estimated Amount: 25 600.00
  • Differentiated position 1: Доставка на гилотина (3 бр.)
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 2: Доставка на трамбовка (1 бр.)
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 3: Доставка на виброплоча (1 бр.)
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 4: Доставка на фугираща машина (1 бр.)
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 4 Subject to due process: Доставка на оборудване по обособени позиции както следва: Обособена позиция 1. Тотална станция – 1бр. Обособена позиция 2. Оптичен нивелир – 2бр. , Estimated Amount: 13 600.00
  • Differentiated position 1: Обособена позиция 1. Тотална станция – 1бр.
    Contractor: BGS LTD.
    Contract total funded value: 11 900.00
  • Differentiated position 2: Обособена позиция 2. Оптичен нивелир – 2бр.
    Contractor: BGS LTD.
    Contract total funded value: 1 580.00
Procedure 5 Subject to due process: Избор на изпълнител, заемащ длъжност „Счетоводител на проекта”, Estimated Amount: 1 738.80
  • Differentiated position 1: Избор на изпълнител, заемащ длъжност „Счетоводител на проекта”
    Contractor:
    Contract total funded value:

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN