Identification

UMIS Number BG16RFOP002-2.002-0292-C01
Project Name Developing management capacity and economic growth of Roprint EAD through information and communication technologies
Beneficiary 175368280 Roprint EAD
Funding ERDF ==> Innovations and Competitiveness
Date of the Contract/Order 06.03.2017
Start Date 06.03.2017
End Date 15.08.2018
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Югозападна и южно-централна България, Югозападен, София-Град, Столична, гр.София

Description

Brief description
Ропринт ЕАД развива дейност в областта на полиграфските изделия от 2007 година. Компанията се е специализирала в ролния хийт-сет и листовия офсетов печат. Основните полиграфични дейности, които предлага са: печат на периодични издания – списания, приложения и книжки към вестници и др.; печат на различни видове рекламни материали – каталози, дипляни, листовки, брошури, плакати и др.; печат на книги и учебници. Ропринт ЕАД основно оперира на местния пазар, като от 2014 г. предприема активности за излизане на чуждестранния пазар. Необходимостта от реализирането на инвестициите, предвидени в бюджета на проектно предложение, възниква в унисон със стремежа за запазване на пазарните позиции на компанията на местния пазар и засилването на международния и повишаване на конкурентноспособността на компанията посредством подобряване на управлението на бизнес процесите. Освен висококачествен продукт и кратки срокове, екипът на компанията се стреми и към гъвкаво и бързо обслужване, което да отговори на очакванията на клиентите, което ще бъде осигурено при реализирането на настоящия проект. Проектът предвижда дейности за придобиване и въвеждане на ИКТ базиран софтуер - ERP система за управление на бизнес процесите и специализиран софтуер, предоставящ възможност за иновативен процес за комуникация меджу печатницата и клиентите. Ще бъдат осъществени всички необходими мерки за гарантиране на информираност и публичност съгласно Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014 - 2020.
Activities
  • Activity: Дейности за насърчаване използването на информационни и комуникационни технологии и услуги чрез придобиване и въвеждане на ИКТ базиран софтуер - ERP система и система за клиентски портал: Дейността предвижда закупуването и имплементирането на ERP система за управление на бизнес процесите в компанията, както и закупуване на система, осигуряваща клиентски портал, обезпечаващ комункикацията с клиентите на етап предпечатна подготовка, включително управление на поръчките и планирането. Предвидено е ERP системата да разполага с модули за управление на: - управление на доставките; - управление на складовото стопанство; - планиране на производството; - управление на търговската дейност; - управление взаимоотношенията с клиентите; - управление на работния процес; - управление на отпадъците от дейността - управление на финансово-счетоводната дейност. Инвестицията в ERP система ще допринесе за изпълнението на заложените проектни дейности, чрез въвеждането на ИКТ базиран софтуер за управление на бизнес процесите, което от своя страна ще допринесе за постигането на заложените цели по проекта. Втората инвестиция в софтуерна система, осигуряваща клиентските взаимоотношения и управлението на поръчките и планирането ще осигурява проверка на файловете, дадени от клиента или създадени в звеното за предпечат на печатницата. Основно се проверяват параметри, свързани с цветопредаването, версията и вида на файловете, изображения, шрифтове и др. Web-базиран портал ще дава възможност за комуникация между клиент и печатница, като съкращава до минимум предаването на техническа информация по телефона или други комуникационни канали. В контекста на дейността и в заложения срок са предвидени следните стъпки: 1. Избор на изпълнител (от 1 до 4 месец); 2. Сключване на договор (4 месец); 3. Доставка, Инсталиране, настройка, тестване и пускане в експлоатация на ERP системата. Подписване на финален приемо-предавателен протокол (от 5 до 18 месец)., Contracted Amount: 180 847.78 , Reported Amount: 180 823.67
  • Activity: Дейности за насърчаване използването на информационни и комуникационни технологии и услуги чрез инвестиции в ново оборудване и/или специализирани софтуерни приложения: Дейността предвижда закупуването на следното специализирано оборудване, необходимо за инсталацията на софтуерната система "Клиентски портал: 2 бр. сървъри. Инвестицията в ДМА ще спомогне за изпълнението на заложените проектни дейности, с оглед на това, че е необходимо и допринасящо за въвеждането на системата за управление на взаимоотношенията с клиентите, което от своя страна ще допринесе за постигането на заложените цели по проекта. В контекста на дейността и в заложения срок са предвидени следните стъпки: 1. Избор на изпълнител (от 1 до 4 месец); 2. Сключване на договор (4 месец); 3. Доставка и инсталация на оборудването, подписване на финален приемо-предавателен протокол (от 5 до 6 месец)., Contracted Amount: 20 340.63 , Reported Amount: 20 340.63

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: FTS Bulgaria Ltd, Contracted Amount*: 91 665.00 , Reported Amount**: 130 950.00
  • Contractor: Graphitech Ltd, Contracted Amount*: 49 150.01 , Reported Amount**: 70 214.30
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Number of enterprises receiving grants, Measure Unit: предприятия, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 1.00
Indicator 2 Private investment matching public support to enterprises (grants), Measure Unit: евро, Base Value: 0.00 , Target amount: 30 859.80 , Reached amount: 30 856.58
Indicator 3 Number of enterprises receiving support, Measure Unit: предприятия, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 1.00

Financial Information

Total Project cost 201 188.41 BGN
Grant 140 831.89 BGN
Self amount 60 356.52 BGN
Total actual amounts paid 140 815.01 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

None

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: Доставка и внедряване на ERP система, Estimated Amount: 130 974.11
  • Differentiated position 1: Доставка и внедряване на ERP система
    Contractor: FTS Bulgaria Ltd
    Contract total funded value: 91 665.00
Procedure 2 Subject to due process: Доставка и внедряване на: ОП1 - Софтуерна система „Клиентски портал“ ОП2 - Хардуер, необходим за инсталацията на софтуерната система, осигуряваща „Клиентски портал“, Estimated Amount: 70 214.30
  • Differentiated position 1: ОП1: Доставка и внедряване на Софтуерна система "Клиентски портал"
    Contractor: Graphitech Ltd
    Contract total funded value: 34 911.57
  • Differentiated position 2: ОП2: Доставка и внедряване на хардуер, необходим за инсталацията на софтуерната система, осигуряваща "Клиентски портал"
    Contractor: Graphitech Ltd
    Contract total funded value: 14 238.44

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN