Identification

UMIS Number BG06RDNP001-19.199-0003-C03
Project Name Repair and rehabilitation of playgrounds in villages on the territory of Kardzhali Municipality”
Beneficiary 000235920 Municipality of Kardzhali
Funding EZFRSR ==> Rural Development Programme
Date of the Contract/Order 29.04.2022
Start Date 29.04.2022
End Date 30.06.2025
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Contracted
Location of Performance
  • България, Югозападна и южно-централна България (BG4), Южен централен (BG42), Кърджали (BG425), Кърджали

Description

Brief description
Основната цел на проекта  "Ремонт и рехабилитация на детски площадки в населени места на територията на Община Кърджали" е чрез подобряване  на обществената инфраструктура да се повиши привлекателността  на жизнената средата за обитаване в 15 населени места на територията на Община Кърджали и  да се създадат условия за насърчаване на социално -икономическото развитие..
Специфичните цели на проекта са:
 - Да се създаде привлекателна, сигурна и достъпна жизнена среда в 15 населените места на територията на община Кърджали чрез благоустрояване, ремонт и рехабилитация на детски площадки за игра на открито;
 - Да  се подобри туристическия облика на 14  от населени места, които са в близост до културно-исторически  и природни забележителности. 
Основните дейности на проекта са свързани с ремонт и рехабилитация на детски площадки и облагородяване на пространството около тях в 15 населени места, а именно  селата Чифлик,  Долна крепост,  Горна крепост,  Жинзифово, Калоянци, Конево, Мост, Мургово, Перперек, Сипей, Широко поле, Висока поляна, Звезделина, Звиница  и Рани лист. В тези села  живеят 7 674  жители на община Кърджали, от които 4884 са на възраст от 18 до 29 години.
В резултат от изпълнението на проекта в тези населени места  ще се оформят привлекателни, достъпни и сигурни обществени пространства за отдих и възможност за игри на открито за най-малките жители. Също така  ще се подобри облика на 14 от населените места,  които се намират в близост до археологически комплекс "Перперикон", крепостта "Моняк", природната забележителност "Каменната сватба" и язовир "Студен кладенец".
Activities
  • Activity: Подготовка и провеждане на процедури за избор на изпълнители: Настоящият проект изисква провеждането на обществени поръчки за възлагане на дейностите, които ще се изпълняват от външни за община Кърджали изпълнители. Поради факта, че се разходват публични средства, изборът на изпълнители ще се извърши съгласно нормативните изисквания на Закона за обществените поръчки /ЗОП/ и Правилника за неговото приложение. Подборът на изпълнители чрез провеждането на обществени поръчки ще гарантира прозрачността на избора и спазването на принципите на равнопоставеност между участниците, безпристрастност и равно третиране на кандидатите. Също така ще позволи да се получат икономически най-изгодните оферти, съчетаващи високо качество и оптимална цена. В рамките на 6 месеца ще се подготвят и проведат 3 процедури за избор, а именно за: - Извършване на строително -ремонтните дейности на обектите; - Осъществяване на независим строителен надзор; - Изпълнение на дейностите по информация и публичност. Срокът за изпълнение на тази дейност е определен с оглед гарантиране на максимална прецизност на подготовката и провеждането на обществените поръчки, както и е отчетена възможността за тяхното обжалване. Документациите, необходими за провеждането на процедурите ще бъдат подготвени от експерти в сектор "Обществени поръчки". Видът на процедурите ще е съобразен със стойността на съответните дейности, описани в бюджета на проекта и ще се вземат под внимание всички сходни дейности, които Община Кърджали ще възлага през съответната година. Провеждането на самите процедури ще се осъществява от общинската администрация, в съответствие с изискванията на ЗОП и процедурите в утвърдената Система за финансово управление и контрол на Община Кърджали. С избраните изпълнители ще бъдат сключени договори., Contracted Amount: 0.00 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Извършване на строително-монтажни дейности за ремонт и рехабилитация на детски площадки в 15 населени места на община Кърджали: В проект "Ремонт и рехабилитация на детски площадки в населени места на територията на Община Кърджали" са включени 15 инфраструктурни обекта, свързани с облагородяване и модернизиране на места за обществено ползване в населени места в община Кърджали, а именно: - "Основен ремонт на Детска площадка, Община Кърджали, село Чифлик пред младежкия дом в УПИ XII, кв.7"; -"Изграждане на Детска площадка, Община Кърджали, село Долна крепост местност „Йералтъ“ в ПИ №22134.32.7"; -"Основен ремонт на Детска площадка, Община Кърджали, с.Горна крепост в имот №141, кв.11"; - "Основен ремонт и преместване на Детска площадка, Община Кърджали, село Жинзифово пред бившето училище УЛИ I, кв.15"; - "Основен ремонт на Детска площадка, Община Кърджали, село Калоянци до бившето училище в УПИ I, кв.14"; - "Основен ремонт и преместване на Детскa площадкa, Община Кърджали, село Конево в УПИ III, кв.5" - "Основен ремонт на Детска площадка, Община Кърджали, село Мост отредено за парк и детска площадка в УПИ I, кв.14"; - "Основен ремонт на Детска площадка, Община Кърджали, село Мургово пред бившето училище в УПИ I, кв. 3 с идент.№49343.100.55"; - "Основен ремонт на Детска площадка, Община Кърджали, село Перперек в площада на селото"; -"Изграждане на кът за Отдих, Община Кърджали, село Рани лист зад кметството в УПИ V, кв.34"; -"Основен ремонт на Детска площадка, Община Кърджали, село Сипей в УПИ I, кв.2"; -"Основен ремонт на Детска площадка, Община Кърджали, селo Широко поле площада в УПИ II,кв.12"; -"Основен ремонт на Детски площадка, Община Кърджали, село Висока поляна до бившето училище в УПИ II, кв.5"; -"Основен ремонт на Детска площадка, Община Кърджали, село Звезделина пред бившето училище в УПИ II, кв.24"; -"Основен ремонт на Детска площадка, Община Кърджали, село Звиница отреждане за селски парк в УПИ I, кв.2". Всички обекти ще се изпълняват на терени, собственост на Община Кърджали. Основните видове дейности по отделните обекти са свързани с ремонт на съществуващи детски съоръжения за игри или поставяне на нови такива, обновяване на настилки и прилежащите пространства около площадките и поставяне на пейки и паркови елементи. Видът и количеството на строително -монтажни работи са определени в изготвените технически проекти за отделните обекти. , Contracted Amount: 314 069.74 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Осъществяване на строителен и авторски надзор: Съгласно изискванията на нормативната уредба и спецификата на обектите по време на извършването на строително-монтажните работи за ремонт и рехабилитация на детските площадки в 15-те населени места ще бъде осъществяван строителен и авторски надзор. Избраният Консултант по строителния надзор ще следи и носи отговорност за: 1. Законосъобразното започване на строежа; 2. Пълнота и правилно съставяне на актовете и протоколите по време на строителството; 3. Изпълнение на дейностите, съобразно одобрения работен проект и изискванията на Закона за устройство на територията и нормативната уредба; 4. Спазване на изискванията за здравословни и безопасни условия на труд в строителството; 5. Недопускане на увреждане на трети лица и имоти вследствие на строителството; 6. Годността на строежа за въвеждане в експлоатация. Строителният надзор ще приема всички строително-монтажните работи и ще оформя съответните документи по време на строителството. Той ще координира и контролира изпълнението на строителния процес до въвеждане на обектите в експлоатация. След приключване на строително-монтажните работи, строителният надзор ще изготви окончателен доклад за всеки от петнадесетте обекта на интервенция. Авторският надзор ще се извършва от проектанта, изготвил техническите проекти за отделните обекти на интервенция. Инвестиционните проекти са изготвени служебно от служител на Община Кърджали, притежаващ проектантска правоспособност. По време на строителството, проектанта ще следи за: 1. Изпълнение на строително-монтажните работи на обектите, съобразно инвестиционните проекти и количествено-стойностните сметки. 2. Качество на влаганите строителни материали и изделия и съответствието им с нормите за безопасност. 3. Пълнота и правилно съставяне на актовете и протоколите по време на СМР на обекта. 4. Правилно изпълнение на обекта. 5. Контрол по актуването на действително изпълнените количества от видовете работи. 6. Годност на обекта за въвеждане в експлоатация. При необходимост ще подготвя становища, технически решения за изменения на детайли от инвестиционния проект., Contracted Amount: 18 000.00 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Въвеждане на обектите в експлоатация: Въвеждането на обектите в експлоатация е нормативно установено изискване. След изпълнението на строително-монтажните дейности на отделните обекти, за всеки от тях ще бъде подготвена документацията за неговото приемане в съответствие с действащите нормативни актове. Съобразно спецификата на обектите, а именно детски площадки, те ще бъдат сертифицирани., Contracted Amount: 7 200.00 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Осигуряването на информация и публичност на дейностите по проекта: Осигуряването на информация и публичност на дейностите по проекта е задължителна дейност, която ще се изпълнява в продължение на целия проект. Те ще бъдат осъществявани в съответствие с изискванията от УО на ПРСР. В дейността са включени следните под-дейности: • Публикации на уебсайта на общината - При стартиране на проекта на уебсайта на Община Кърджали ще бъде публикувано резюме на проекта с информация за цели, дейности и резултати. В хода на изпълнение на дейностите на страницата регулярно ще бъде публикувана информация за реализацията му. • Изработване на постоянни обяснителни табели за обозначаване на обектите и визуализация на финансовата помощ от страна на ЕЗФРСР и ВОМР. След приключване на строителните работи ще бъдат поставени 15 броя постоянни обяснителни табели на подходящи места на границите на обектите. , Contracted Amount: 3 600.00 , Reported Amount: 0.00

Participating Organizations

Partners None
Contractors None
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Проекти реализирани извън общинските центрове, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 0.00
Indicator 2 Проекти, финансирани по мярката, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 0.00
Indicator 3 Общ обем на инвестициите, Measure Unit: Leva, Base Value: 0.00 , Target amount: 342 869.80 , Reached amount: 0.00
Indicator 4 Население на територията на МИГ, което се ползва от подобрените услуги, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 7 674.00 , Reached amount: 0.00

Financial Information

Total Project cost 279 724.78 BGN
Grant 279 724.78 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 0.00 BGN
Percentage of EU co-financing 90.00 %

Financial Corrections

None

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

There are no tender procedures

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN