Identification

UMIS Number BG16RFOP001-1.024-0001-C01
Project Name Renovation of urban areas in the town of Kazanlak
Beneficiary 000817778 KAZANLAK MUNICIPALITY
Funding ERDF ==> Regions in Growth
Date of the Contract/Order 08.12.2016
Start Date 08.12.2016
End Date 17.06.2019
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Северна и югоизточна България, Югоизточен, Стара Загора, Казанлък, гр.Казанлък

Description

Brief description
В проектното предложение се предвижда възстановяване на две съществуващи зелени площи/зони за отдих (междублокови пространства) и реконструкция и рехабилитация на четири улици и прилежащите им тротоари на град Казанлък. 
С цел преодоляване на недостига на зелени площи и места за отдих в ж.к. Изток на град Казанлък се предвижда да се изградят и обособят такива, чрез изграждане на кътове за отдих и игра, реконструкция на вътрешноквартални улици и оформяне на джобове за контейнери в обхвата им; изграждане, реконструкция и рехабилитация на вътрешноквартални пешеходни алеи и тротоари; възстановяване на тревни площи и цветни градини; изграждане на енергоспестяващо (улично и парково) осветление; изграждане на новопроектирани детски площадки и фитнес съоръжения/ площадки за спортни дейности. Чрез дейностите по рехабилитация и реконструкция на четири улици и прилежащите им тротоари ще се подобри техническата и транспортната инфраструктура на зоната.
Activities
  • Activity: Дейност 1: Организация и управление на проекта: С оглед ефективното и качествено изпълнение на настоящия инвестиционен проект и осигуряване на ясно разделение на функциите и задачите, свързани с провеждането на обществени поръчки, верификации, осчетоводяване и разплащания, мониторинг и докладване, осигуряване на информация и публичност, ще бъде сформиран Eкипа за управление на проекта (ЕУП). Бенефициентът по проекта ще сформира Екип за управление на проекта в следния състав: Ръководител, 2 броя Инвеститорски контрол, Юрист, Счетоводител, Административен координатор и Технически сътрудник. В началото на проекта ще бъде прегледан календарният график за изпълнение на дейностите, членовете на екипа на проекта ще бъдат запознати с индивидуалните си задачи и отговорности. Новосформираният екип ще администрира проекта чрез изпълнение на заложените дейности при спазване на одобрения бюджет на проекта, графика на дейностите и управление на проекта с насоченост към постигане на заложените резултати. Екипът ще изготвя, събира и съхранява цялата документация във връзка с проекта при условията и по реда на Договор за безвъзмездна финансова помощ (ДБФП) и указания на Управляващия орган на Оперативна програма „Региони в растеж" 2014-2020г., както и утвърдените процедури към Система за финансово управление и контрол (СФУК) на Община Казанлък. Екипът подготвя искане за авансово, междинни и окончателно плащане. Ще бъдат разработени и утвърдени инструкции, процедури и правила, съгласно ДБФП (ако е приложимо). При изпълнение на проектa екипът ще осъществява вътрешен мониторинг и контрол. Мониторингът ще се осъществява съгласно утвърдена процедура за вътрешен мониторинг и контрол на Община Казанлък и съгласно подписания ДБФП на настоящата процедура. При осъществяване на мониторинга екипът ще следи за напредъка на проекта по дейности, бюджет и график. Текущо и постоянно членовете на екипа ще констатират напредъка на проекта и докладват на Ръководителя на проекта и на Ръководството на Община Казанлък. Екипът изготвя регулярни отчети за напредъка на проекта. Дейността допринася за изпълнение на всички специфични цели и общата цел на проекта, чрез която ще се допринесе за постигане целта и на процедурата, също така допринася за прозрачност и контрол в процесите. , Contracted Amount: 71 392.00 , Reported Amount: 70 839.65
  • Activity: Дейност 2: Изготвяне на документация и провеждане на процедури за избор на изпълнители: След сключване на ДБФП екипа за управление на проекта ще изготви и внесе за одобрение от УО/ДО на ОПРР графика на обществените поръчки за избор на изпълнители, който е част от Формуляра за кандидатстване. Изготвянето на тръжните документации за включените в графика процедури ще бъде възложено на екипа по проекта и на служители на общинска администрация Казанлък. Пълната тръжна документация по процедурите, които подлежат на предварителен контрол съгласно Закона за обществените поръчки, ще бъдат изпратена за съгласуване в Агенцията за обществени поръчки. Екипът по проекта ще спазва всички срокове и указания при провеждане на обществените поръчки. Възложителят по процедурите ще назначи със заповеди комисии за оценка на предложенията по всяка процедура, след приключването на които се сключва договор с всеки изпълнител по проекта. Целта е прилагане на законодателството в областта на обществените поръчки, изпълнение на Договора за безвъзмездна помощ и избор на качествени изпълнители за дейностите по проекта. По проекта ще се провеждат процедури за избор на изпълнители по реда на Закона за обществените поръчки (ЗОП) за следните дейности: - Строително-ремонтни работи/ строително-монтажни работи на обектите от градска среда; - Упражняване на строителен надзор на обектите на градска среда; - Осъществяване на мерки за публичност и визуализация на проекта; - Независим одит на проекта; - Упражняване на авторски надзор на обектите на градска среда. - Извършване на геодезическо заснемане за издаване на удостоверение от службата по ГКК по чл. 54 от ЗКИР на обекти от градска среда. Основната цел на тази дейност е да се осъществи максимално ефективно и прозрачно разходване на средствата по проекта, както и да се координира и контролира постигането на заложените цели. Дейността е необходима с цел обезпечаване изпълнението на следващите дейности. Допринася за изпълнение на всички специфични цели и общата цел на проекта, чрез която ще се допринесе за постигане целта и на процедурата. Дейността допринася за прозрачност и контрол в процесите., Contracted Amount: 0.00 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Дейност 3: Изпълнение на СРР и СМР на обекти от градска среда: За изпълнението на тази дейност Община Казанлък ще избере изпълнител чрез провеждане на процедура за възлагане на обществена поръчка по реда на Закона за обществените поръчки. Избраният изпълнител за строителните и ремонтните работи ще извърши предвидените в работните проекти дейности, които са описани в количествените сметки и са неразделна част от настоящото проектно предложение. Строителните интервенции в рамките на проекта обхващат четири улици и две зелени площи на територията на града: - ул. „Капитан Петко Войвода“; - ул. „Сент Ерблен“; - ул. „Верия“; - ул. „Кремона“; - „Зелена площ/зона за отдих 1 (Междублоково пространство), УПИ I-кв. 374 и УПИ II-кв. 371 по плана на гр. Казанлък“; - „Зелена площ/зона за отдих 2 (Междублоково пространство), УПИ I, II и XX, кв. 372 по плана на гр. Казанлък“. Предвидените в инвестиционните проекти мерки за изпълнение на интервенциите за четирите улици и прилежащите им тротоари в ж.к. „Изток“ са свързани с: - Пълна рехабилитация и реконструкция на уличните и тротоарните настилки; - Ремонт и подмяна на съществуващи бордюри или изграждане с нови; - Полагане на нова тротоарна настилка; - В района на кръстовищата ще се оформи понижен тротоар за създаване на достъпна среда на хората с увреждания;. - Повдигане/сваляне или ремонт нивото на съществуващи ревизионни шахти; - Повдигане/сваляне нивото на съществуващи дъждоприемни отводнителни улеи и решетки и/или изграждане на нови и спирателни кранове в уличното платно и/или тротоарите; - Подобряване на хоризонталната маркировка и вертикалната сигнализация на улиците; - Внедряване на ново енергоспестяващо улично осветление; - Реконструкция на прилежащите зелени зони. При изпълнение на строителните/ремонтните работи на четирите улици, фирмата изпълнител ще се съобрази изцяло и с изискванията на „Техническа спецификация 2014г." на Агенция "Пътна инфраструктура". Предвидените в инвестиционните проекти мерки за изпълнение на интервенциите за двете зелени площи/зони за отдих в ж.к. „Изток“ са свързани с: - Изграждане/реконструкция и рехабилитация на вътрешнокварталната улична мрежа и обществени паркинги, вътрешноквартални пешеходни алеи и тротоари; - Изграждане на комбинирани детски площадки за деца от различни възрастови групи, спортна площадка за фитнес на открито и места за отдих; - Поставяне на беседки, перголи, пейки, кошчета, антипаркинг устройства, указателни табели, предпазни парапети, огради при детски площадки и спортно игрище; - Създаване на достъпна архитектурна среда, включително за хора с увреждания; - Реконструкция на прилежащите зелени зони; - Внедряване на автоматизирана поливна система и на ново енергоспестяващо улично и парково осветление. Всички дейности по инвестиционните решения за обектите са съобразени изцяло с нуждите на местната общност, действащите подробни устройствени планове и организацията на движение в конкретната зона, проектите за реконструкция, рехабилитация и обновяване на зелени зони/ зелени площи (междублокови пространства) и улици и прилежащите им тротоари от ИПГВР на гр. Казанлък. Строителните и ремонтните работи по шестте обекта ще се изпълняват изцяло под надзора на двете лица, упражняващи инвеститорки контрол в Екипа за управление на проекта, и при осъществяване на авторски надзор и строителен надзор от лицензирани фирми. Изпълнителят на строителните работи координира и съгласува изцяло действията си по договора с Екипа по проекта и Ръководството на Община Казанлък. След приключване на дейностите по строително-ремонтните работи и строително-монтажните работи изпълнителят участва и при въвеждане на обектите в експлоатация. , Contracted Amount: 5 452 220.02 , Reported Amount: 5 311 163.64
  • Activity: Дейност 4: Авторски контрол: Авторският надзор се изпълнява от авторите на инвестиционните проекти, избрани в рамките на Дейност 2: "Изготвяне на документация и провеждане на процедури за избор на изпълнители". Лицето, до което ще се изпраща поканата е проектантът, изработил съответния инвестиционен проект за обекта. Възлагането на обществената поръчка на друго лице би довело до нарушаване на авторски или други права на интелектуална собственост, или на изключителни права, придобити по силата на закон или на административен акт. Съгласно разпоредбите на Закона за устройство на територията „Условията и редът за осъществяване на авторски надзор по време на строителството се определят чрез договор между възложителя и проектанта. Авторският надзор по всички части е задължителен за всички строежи от първа до пета категория включително". Целта е осъществяване на контрол по време на изпълнението на строително-монтажните работи с оглед точно изпълнение на изготвените проекти. Лицата по авторския надзор ще осъществяват авторски надзор и ще следят да спазват действащото законодателство и договора за възлагане в периода на изпълнение на строителните и монтажните работи. Екипа за управление на проекта ще контролира и координира изпълнението на сключения с изпълнителя договор., Contracted Amount: 21 808.88 , Reported Amount: 21 808.88
  • Activity: Дейност 5: Строителен надзор: За изпълнението на тази дейност Община Казанлък ще избере изпълнител чрез провеждане на процедура за възлагане на обществена поръчка - по реда на Закона за обществените поръчки. Съгласно разпоредбите на националното законодателство, за задължително упражняване на независим строителен надзор за изпълнението на строителни дейности се предвижда осъществяването на строителен надзор по време на всички строително-ремонтни работи. Лицензираната фирма за упражняване на строителен надзор ще бъде отговорна за изпълнението на всички нормативни изисквания съгласно Закона за устройство на територията, свързани с надзора на предвидените строителните дейности. Избраният изпълнител за упражняване на строителен надзор ще подготвя и подписва всички актове и протоколи по време на строителството, необходими за оценка на строежите, относно изискванията за безопасност и за законосъобразно изпълнение, съгласно Наредба за актовете и протоколите, съставяни по време на строителството. Екипа за управление на проекта ще контролира и координира изпълнението на сключения с изпълнителя договор. След приключване на строително-ремонтните работи изпълнителят ще изготви окончателен доклад до Възложителя., Contracted Amount: 38 165.54 , Reported Amount: 15 120.00
  • Activity: Дейност 6: Въвеждане на обектите в експлоатация: Съгласно изискванията на Закона за устройство на територията, всички строежи следва да бъдат приети и въведени в експлоатация, независимо от тяхната категория. III категория са обектите: Ул. „Капитан Петко Войвода“, ул. „Верия“, ул. „Кремона“, „Зелена площ/зона за отдих 1 (Междублоково пространство), УПИ I-кв., 374 и УПИ II-кв., 371 по плана на гр. Казанлък“ и „Зелена площ/зона за отдих 2 (Междублоково пространство), УПИ I, II и XX, кв. 372 по плана на гр. Казанлък“, а IV категория - ул. „Сент Ерблен“. Процедурите по съгласуване и въвеждане на обектите в експлоатация са различни, в зависимост от тяхната категория. След приключване на строителните и ремонтните работи по обектите, Екипа за управление на проекта, строителния надзор и служители на общинска администрация Казанлък ще подготвят и предвижат необходимите документи за процедурите по въвеждането им в експлоатация. Външен за Община Казанлък изпълнител ще извърши геодезическо заснемане и изготви необходимата документация по чл. 54 от Закон за кадастъра и имотния регистър във връзка с чл. 175 от ЗУТ за шестте обекта от градската среда. Процеса по въвеждане на шестте обекта от градска среда ще се осъществя съгласно Закона за устройство на територията (ЗУТ) и подзаконовите нормативни актове на Република България., Contracted Amount: 33 600.00 , Reported Amount: 12 148.00
  • Activity: Дейност 7: Независим одит: След стартиране на проекта, ще бъде проведена процедура за избор на лицензирана фирма/експерт-счетоводител, който да извършва независим одит на цялата документация, свързана с изпълнението на проекта. Броят и периодичността на одиторските проверки ще се определя в зависимост от изискванията на Община Казанлък и УО на ОПРР. Изпълнителят ще осъществява одит по проекта, като при подготовката на междинни и окончателни проверки по ангажимента за договорени процедури изготвя доклади за фактически констатации, в които ще представи одиторското си мнение за законосъобразността на обществените поръчки, по които има плащания, включени в искането и други съгласно изискванията. Междинните одитни доклади съдържат мнение и за осчетоводяването в счетоводната система на Община Казанлък на действителност на разходите, включени в искането. Окончателният одитен доклад ще бъде изготвен при подготовката на окончателното искане за плащане по проекта. В него ще се съдържа одитно мнение и за цялостното изпълнение на проекта. Бенефициентът предоставя на одитора пълен достъп до досието на проекта. При осъществяване на одитната дейност избраният изпълнител се ръководи от Договора за безвъзмездна финансова помощ, указанията на УО на ОПРР и указания за счетоводната отчетност на Община Казанлък. , Contracted Amount: 10 030.55 , Reported Amount: 4 320.00
  • Activity: Дейност 8: Публичност и визуализация: Изпълнението на част от дейността по осъществяване на мерки за публичност и визуализация ще се осъществява от външен за Бенефициента изпълнител, избран след провеждане на процедура по ЗОП. ЕУП ще контролира и координира изпълнението на сключения с изпълнителя договор. В рамките на настоящия проект са планирани следните мерки за информация и публичност: - Информация на сайта на Община Казанлък - след подписване на ДБФП ще бъде публикувана на сайта на Община Казанлък следната информация - кратко описание на проекта. - Пресконференция: Ще се провеждат две пресконференции (начална и заключителна) по проекта. Началната пресконференция ще се проведе след сключване на ДБФП и ще бъде изцяло организирана от Бенефициента. Заключителната - преди приключване изпълнението на проекта. Тя ще бъде организирана от Изпълнителя. - Официална церемония: Ще се провеждат 4 церемонии (2 церемонии по „първа копка" и 2 церемонии по откриване на обектите) по проекта, на които да бъдат представени целите на проекта и планираните дейности. Съгласно изискванията на „Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014 - 2020", след сключване на договор с изпълнителя за СМР ще се проведе церемония по „първа копка" за обекти ул. „Кремона" и Зелена площ/зона за отдих 2. Церемония по откриване за двата обектите се дава след приключване на СМР. - Билборд: Изпълнителят ще изработи 3 броя билборд. Те ще се монтират на достъпно място за широката общественост, на подходящо място на или в близост до строителните площадки, обхвата на имотите, предмет на интервенции по проекта. Два от билбордовете ще бъдат поставени по време на СМР в близост до ул. „Кремона“ и Зелена площ/зона за отдих 2 спазвайки условията за информация и визуализация на ОПРР. Билбордовете, поставени в началото на дейностите по СМР, ще бъда заменени с постоянни обяснителни табели след приключване на дейностите по СМР. - Постоянна обяснителна табела – 6 броя. Изпълнителят ще ги монтира в рамките на една седмица след датата на отстраняване на билборда, след приключване на СМР. - Информационна табела пред сградата на Община Казанлък. - Прессъобщения: През целия период по изпълнение на проекта на интернет страницата на Община Казанлък ще се организира публикуване на информация за напредъка на проекта, за процедури за избор на изпълнители, за предстоящи и минали публични мероприятия по проекта. - Брошура/диплян в тираж 1000 броя. Печатния материал ще представи целите, дейностите и очакваните резултати от изпълнението на проекта. - Банер (бе стойка) – 1 брой. Банера се предвижда да се използва при провеждане на публичните събития и официалните церемонии. - Изработване и монтаж на рекламно-информационна табела/съоръжение за плакати – 3 броя. Те ще се монтират на достъпно място за широката общественост. - Платен репортаж в национална медия – 2 броя; - Лесно сгъваема шатра – 2 броя. Те ще бъдат използвани при провеждане на официалните церемонии по обектите. При изпълнението на всички дейности по проекта ще се спазват всички изисквания за публичност и комуникация, съгласно Регламент (ЕК) 1303/2013 г., Приложение ІІ от Регламент за изпълнение (ЕС) № 821/2014 на Комисията и „Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014 - 2020". Дейностите, свързани с осигуряването на публичност и комуникация целят постигането на прозрачност на полученото финансиране и разпространяването на информация относно целите и дейностите на проекта, финансиран в рамките на ОПРР., Contracted Amount: 27 831.60 , Reported Amount: 20 114.40

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: PATNO STROITELNA KAMPANIYA ES BI ES AD, Contracted Amount*: 2 779 552.64 , Reported Amount**: 2 856 066.50
  • Contractor: DZZD VS KONSTRUKTSII, Contracted Amount*: 2 420 340.10 , Reported Amount**: 2 455 097.14
  • Contractor: Sergey, Contracted Amount*: 8 528.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: SKG - Ilian Todorov, Contracted Amount*: 5 760.00 , Reported Amount**: 5 760.00
  • Contractor: BULGARKONTROLA , Contracted Amount*: 1 440.00 , Reported Amount**: 1 440.00
  • Contractor: Arhont SOLLC, Contracted Amount*: 9 750.36 , Reported Amount**: 9 750.36
  • Contractor: FINANS ODIT KONSULT, Contracted Amount*: 4 320.00 , Reported Amount**: 4 320.00
  • Contractor: Zdravko, Contracted Amount*: 12 480.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Marian, Contracted Amount*: 8 528.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: BULPROJEKT SOLLC, Contracted Amount*: 12 058.52 , Reported Amount**: 12 058.52
  • Contractor: Luks Print SOLLC, Contracted Amount*: 20 114.40 , Reported Amount**: 20 114.40
  • Contractor: Elektrorazpredelenie Yug EAD , Contracted Amount*: 1 048.00 , Reported Amount**: 1 048.00
  • Contractor: STAND-F SOLLC, Contracted Amount*: 15 120.00 , Reported Amount**: 15 120.00
  • Contractor: Habibe, Contracted Amount*: 12 480.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: AGENTSIYA PO GEODEZIYA, KARTOGRAFIYA I KADASTAR, Contracted Amount*: 300.00 , Reported Amount**: 300.00
  • Contractor: Botyo, Contracted Amount*: 8 528.00 , Reported Amount**: 3 782.40
  • Contractor: Hristina, Contracted Amount*: 10 176.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Ioana, Contracted Amount*: 9 600.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Ivelina, Contracted Amount*: 9 600.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: DIREKTSIYA ZA NATIONALEN STROITELEN KONTROL, Contracted Amount*: 3 600.00 , Reported Amount**: 3 600.00
Subcontractors
  • Subcontractor: STROITELSTVO I MONTAJ, Contracted Amount*: 0.00
Members of the Consortium
  • Member of the Consortium: STILSTROI-M, Contracted Amount*: 0.00
  • Member of the Consortium: VEIL KONSTRUKCII, Contracted Amount*: 0.00

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Брой население, ползващо се от подобрена градска среда, Measure Unit: лица, Base Value: 0.00 , Target amount: 45 000.00 , Reached amount: 46 717.00
Indicator 2 Open space created or rehabilitated in urban areas, Measure Unit: квадратни метри, Base Value: 0.00 , Target amount: 67 399.88 , Reached amount: 69 148.12

Financial Information

Total Project cost 5 016 564.85 BGN
Grant 5 016 564.85 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 5 016 564.85 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

Reason % of financial
correction
Financial corrections amounts1,2 Contract
Grant Self-financing Total
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 121 017.01 0.00 121 017.01 ДЗЗД ВС КОНСТРУКЦИИ
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 138 977.63 0.00 138 977.63 ПЪТНО СТРОИТЕЛНА КОМПАНИЯ ЕС БИ ЕС АД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 420.00 0.00 420.00 СТАНД- Ф ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 336.00 0.00 336.00 СТАНД- Ф ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 988.92 0.00 988.92 ЛУКС ПРИНТ ЕООД

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: "Избор на изпълнител за извършване на геодезическо заснемане за издаване на удостоверение от службата по ГКК по чл.54 от ЗКИР на обекти общинска собственост по проект „Обновяване на градската среда в град Казанлък“, по Оперативна програма „Региони в растеж“ 2014-2020г.", Estimated Amount: 10 000.00
  • Differentiated position 1: Геодезическо заснемане за издаване на удостоверение от службата по ГКК на шестте обекта по проект „Обновяване на градската среда в град Казанлък“, по Оперативна програма „Региони в растеж“ 2014-2020г."
    Contractor: SKG - Ilian Todorov
    Contract total funded value: 5 760.00
Procedure 2 Subject to due process: „Дейност за независим одит нa проект „Обновяване на градската среда в град Казанлък“ по Оперативна програма „Региони в растеж“ 2014-2020г.", Estimated Amount: 8 358.79
  • Differentiated position 1: „Дейност за независим одит нa проект „Обновяване на градската среда в град Казанлък“ по Оперативна програма „Региони в растеж“ 2014-2020г."
    Contractor: FINANS ODIT KONSULT
    Contract total funded value: 4 320.00
Procedure 3 Subject to due process: „Осъществяване на дейности по авторски надзор за обекти общинска собственост по проект „Обновяване на градската среда в град Казанлък“ по Оперативна програма „Региони в растеж“ 2014-2020г.", Estimated Amount: 18 174.07
  • Differentiated position 1: Обособена позиция №1 „Рехабилитация и реконструкция на четири улици и прилежащите им тротоари“
    Contractor: BULPROJEKT SOLLC
    Contract total funded value: 12 058.52
  • Differentiated position 2: Обособена позиция № 2 „Обновяване/реконструкция на две зелени площи/ зони за отдих (междублокови пространства)“
    Contractor: Arhont SOLLC
    Contract total funded value: 9 750.36
Procedure 4 Subject to due process: „Осъществяване на дейности по СМР/СРР на обекти общинска собственост в град Казанлък по две обособени позиции: Обособена позиция № 1 „Рехабилитация и реконструкция на четири улици и прилежащите им тротоари“ и Обособена позиция № 2 „Обновяване/реконструкция на две зелени площи/зони за отдих (междублокови пространства)“, по проект „Обновяване на градската среда в град Казанлък“, по Оперативна програма „Региони в растеж“ 2014-2020г." , Estimated Amount: 4 543 516.68
  • Differentiated position 1: Обособена позиция №1 „Рехабилитация и реконструкция на четири улици и прилежащите им тротоари“
    Contractor: PATNO STROITELNA KAMPANIYA ES BI ES AD
    Contract total funded value: 2 779 552.64
  • Differentiated position 2: Обособена позиция № 2 „Обновяване/реконструкция на две зелени площи/ зони за отдих (междублокови пространства)“
    Contractor: DZZD VS KONSTRUKTSII
    Contract total funded value: 2 420 340.10
Procedure 5 Subject to due process: „Осъществяване на дейности по СМР/СРР на обекти общинска собственост в град Казанлък по две обособени позиции: Обособена позиция № 1 „Рехабилитация и реконструкция на четири улици и прилежащите им тротоари“ и Обособена позиция № 2 „Обновяване/реконструкция на две зелени площи/зони за отдих (междублокови пространства)“, по проект „Обновяване на градската среда в град Казанлък“, по Оперативна програма „Региони в растеж“ 2014-2020г." - ПРЕКРАТЕНА, Estimated Amount: 4 543 516.68
  • Differentiated position 1: Обособена позиция №1 „Рехабилитация и реконструкция на четири улици и прилежащите им тротоари“
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 2: Обособена позиция № 2 „Обновяване/реконструкция на две зелени площи/ зони за отдих (междублокови пространства)“
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 6 Subject to due process: „Осъществяване на дейности по строителен надзор за обекти общинска собственост в град Казанлък по две обособени позиции: Обособена позиция № 1 „Рехабилитация и реконструкция на четири улици и прилежащите им тротоари“ и Обособена позиция № 2 „Обновяване/реконструкция на две зелени площи/зони за отдих (междублокови пространства)“, по проект „Обновяване на градската среда в град Казанлък“, по Оперативна програма „Региони в растеж“ 2014-2020г.", Estimated Amount: 31 804.62
  • Differentiated position 1: Обособена позиция №1 „Рехабилитация и реконструкция на четири улици и прилежащите им тротоари“
    Contractor: STAND-F SOLLC
    Contract total funded value: 8 400.00
  • Differentiated position 2: Обособена позиция № 2 „Обновяване/реконструкция на две зелени площи/ зони за отдих (междублокови пространства)“
    Contractor: STAND-F SOLLC
    Contract total funded value: 6 720.00
Procedure 7 Subject to due process: „Осъществяване на мерки за публичност и комуникация на дейностите по проект „Обновяване на градската среда в град Казанлък“ по Оперативна програма „Региони в растеж“ 2014-2020г.", Estimated Amount: 23 193.00
  • Differentiated position 1: • Обособената позиция №1: „Изработване и доставка на печатни брошури/дипляни“;
    Contractor: Luks Print SOLLC
    Contract total funded value: 336.00
  • Differentiated position 2: • Обособената позиция №2: „Дейности по публичност, комуникация и изработване на рекламно-информационни елементи“.
    Contractor: Luks Print SOLLC
    Contract total funded value: 19 778.40
Procedure 8 Subject to due process: Административен координатор на проект "Обновяване на градската среда в град Казанлък" по Оперативна програма "Региони в растеж" 2014-2020 г., Estimated Amount: 9 600.00
  • Differentiated position 1: Административен координатор
    Contractor: Ivelina
    Contract total funded value: 9 600.00
Procedure 9 Subject to due process: Изготвяне на доклади за съответствие на съоръженията и площадки за игра - новоизградени по проекта, Estimated Amount: 3 600.00
  • Differentiated position 1: Доклади за съответствие на съоръженията и площадки за игра - новоизградени по проекта
    Contractor: BULGARKONTROLA
    Contract total funded value: 1 440.00
Procedure 10 Subject to due process: Издаване на Разрешение за ползване на обекти - за улици и прилежащите им тротоари, Estimated Amount: 600.00
  • Differentiated position 1: Разрешение за ползване - улица "Капитан Петко Войвода"
    Contractor: DIREKTSIYA ZA NATIONALEN STROITELEN KONTROL
    Contract total funded value: 200.00
  • Differentiated position 2: Разрешение за ползване - улица "Верия"
    Contractor: DIREKTSIYA ZA NATIONALEN STROITELEN KONTROL
    Contract total funded value: 200.00
  • Differentiated position 3: Разрешение за ползване - улица "Кремона"
    Contractor: DIREKTSIYA ZA NATIONALEN STROITELEN KONTROL
    Contract total funded value: 200.00
Procedure 11 Subject to due process: Издаване на Разрешение за ползване на обекти - зелени площи/зони за отдих (междублокови пространства), Estimated Amount: 3 000.00
  • Differentiated position 1: Разрешение за ползване - Зелена зона 1
    Contractor: DIREKTSIYA ZA NATIONALEN STROITELEN KONTROL
    Contract total funded value: 1 500.00
  • Differentiated position 2: Разрешение за ползване - Зелена зона 2
    Contractor: DIREKTSIYA ZA NATIONALEN STROITELEN KONTROL
    Contract total funded value: 1 500.00
Procedure 12 Subject to due process: Издаване на Удостоверения от СГКК - Стара Загора - за улици и прилежащите им тротоари, Estimated Amount: 200.00
  • Differentiated position 1: Удостоверение- улица "Капитан Петко Войвода"
    Contractor: AGENTSIYA PO GEODEZIYA, KARTOGRAFIYA I KADASTAR
    Contract total funded value: 50.00
  • Differentiated position 2: Удостоверение- улица "Сент Ерблен"
    Contractor: AGENTSIYA PO GEODEZIYA, KARTOGRAFIYA I KADASTAR
    Contract total funded value: 50.00
  • Differentiated position 3: Удостоверение- улица "Верия"
    Contractor: AGENTSIYA PO GEODEZIYA, KARTOGRAFIYA I KADASTAR
    Contract total funded value: 50.00
  • Differentiated position 4: Удостоверение - улица "Кремона"
    Contractor: AGENTSIYA PO GEODEZIYA, KARTOGRAFIYA I KADASTAR
    Contract total funded value: 50.00
Procedure 13 Subject to due process: Издаване на Удостоверения от СГКК - Стара Загора - зелени площи/зони за отдих (междублокови пространства), Estimated Amount: 100.00
  • Differentiated position 1: Удостоверение - Зелена зона 1
    Contractor: AGENTSIYA PO GEODEZIYA, KARTOGRAFIYA I KADASTAR
    Contract total funded value: 50.00
  • Differentiated position 2: Удостоверение - Зелена зона 2
    Contractor: AGENTSIYA PO GEODEZIYA, KARTOGRAFIYA I KADASTAR
    Contract total funded value: 50.00
Procedure 14 Subject to due process: Инвеститорски контрол на проект "Обновяване на градската среда в град Казанлък" по Оперативна програма "Региони в растеж" 2014-2020 г., Estimated Amount: 17 056.00
  • Differentiated position 1: Инвеститорски контрол 1
    Contractor: Marian
    Contract total funded value: 8 528.00
  • Differentiated position 2: Инвеститорски контрол 2
    Contractor: Sergey
    Contract total funded value: 8 528.00
  • Differentiated position 3: Инвеститорски контрол 2
    Contractor: Botyo
    Contract total funded value: 8 528.00
Procedure 15 Subject to due process: Проучване на условията и начина на присъединяване обекти на клиенти на електрическа енергия към електроразпределителната мрежа, Estimated Amount: 5 000.00
  • Differentiated position 1: Проучване на условията и начина на присъединяване обекти на клиенти на електрическа енергия към електроразпределителната мрежа - ул. "Капитан Петко Войвода"
    Contractor: Elektrorazpredelenie Yug EAD
    Contract total funded value: 80.00
  • Differentiated position 2: Договор за присъединяване - ул. "Капитан Петко Войвода"
    Contractor: Elektrorazpredelenie Yug EAD
    Contract total funded value: 444.00
  • Differentiated position 3: Проучване на условията и начина на присъединяване обекти на клиенти на електрическа енергия към електроразпределителната мрежа - Зона 1
    Contractor: Elektrorazpredelenie Yug EAD
    Contract total funded value: 80.00
  • Differentiated position 4: Договор за присъединяване - Зона 1
    Contractor: Elektrorazpredelenie Yug EAD
    Contract total funded value: 444.00
Procedure 16 Subject to due process: Ръководител на проект "Обновяване на градската среда в град Казанлък" по Оперативна програма "Региони в растеж" 2014-2020 г., Estimated Amount: 12 480.00
  • Differentiated position 1: Ръководител на проекта
    Contractor: Habibe
    Contract total funded value: 12 480.00
Procedure 17 Subject to due process: Счетоводител на проект "Обновяване на градската среда в град Казанлък" по Оперативна програма "Региони в растеж" 2014-2020 г., Estimated Amount: 10 176.00
  • Differentiated position 1: Счетоводител
    Contractor: Hristina
    Contract total funded value: 10 176.00
Procedure 18 Subject to due process: Технически сътрудник на проект "Обновяване на градската среда в град Казанлък" по Оперативна програма "Региони в растеж" 2014-2020 г., Estimated Amount: 9 600.00
  • Differentiated position 1: Технически сътрудник
    Contractor: Ioana
    Contract total funded value: 9 600.00
Procedure 19 Subject to due process: Юрист на проект "Обновяване на градската среда в град Казанлък" по Оперативна програма "Региони в растеж" 2014-2020 г., Estimated Amount: 12 480.00
  • Differentiated position 1: Юрист
    Contractor: Zdravko
    Contract total funded value: 12 480.00

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN