Identification

UMIS Number BG05SFOP001-4.001-0011-C02
Project Name Functioning of Regional Information Centre - Veliko Tarnovo
Beneficiary 000133634 MUNICIPALITY VELIKO TARNOVO
Funding ESF ==> Good Governance
Date of the Contract/Order 25.02.2016
Start Date 13.12.2015
End Date 31.12.2018
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Северна и югоизточна България, Северен централен, Велико Търново

Description

Brief description
С настоящето проектно предложение Община Вeлико Търново цели продължаване подкрепата за развитието и ефективното функциониране на Областен информационен център – Велико Търново, като част от Мрежата от 27 Областни информационни центрове. Проектът ще осигури устойчивост и непрекъсваемост на дейностите за популяризиране на Кохезионната политика на ЕС и Споразумението за партньорство, предоставяне на актуална и достоверна информация за възможностите по програмите, в периода 2014-2020 г., съфинансирани от ЕСИФ, повишаване разпознаваемостта на Европейските фондове програми, представяне на успешно реализирани проекти в област Велико Търново и популяризиране на добри практики. Проектът ще допринесе и за осигуряването на прозрачност за използването на средствата от ЕС в публична полза. ОИЦ – Велико Търново ще продължи да предоставя четири основни вида услуги – информационни, експертни, комуникационни и логистични с цел гарантиране на равен и лесен достъп до информация и насърчаване активността на потенциални бенефициенти. Предвижда се организиране на  информационни събития за целеви групи в областта, съдействие при провеждането на съвместни събития с Управляващите органи  и участия в общи инициативи и кампании на мрежата от ОИЦ на национално ниво. Ще се продължи активното сътрудничество с Управляващите органи, регионални институции  и организации, Областна администрация, общините от област Велико Търново, образователни институции, регионални медии и други информационни мрежи.
Проектът ще надгради постигнатите до момента резултати, чрез реализирането на три основни дейности: 1.Ефективно функциониране на ОИЦ-Велико Търново; 2. Организиране на публични информационни събития; 3.Предоставяне на услуги, поддържане на информационен масив и осигуряване на публичност и информиране на обществеността за дейността на центъра и проекта. 
При изпълнение на дейностите по проекта ще се спазват принципите за добро управление, ефикасност и прозрачност, както и хоризонталните политики.
Activities
  • Activity: Ефективно функциониране на ОИЦ - Велико Търново: В рамките на Дейност 1 ще бъдат създадени и осигурени всички необходими условия и предпоставки за ефективно функциониране на ОИЦ. С оглед обезпечаване дейността и функциите на управителя и на двама служители на ОИЦ, както и на екипа за управление на проекта ще се осигурят трудовите възнаграждения в т.ч. и дължимите от работодателя осигурителни вноски. Ще бъдат осигурени и средства за командировъчни на служителите на ОИЦ за участие в събития, извън тези, организирани за общините. Относно ежедневното функциониране на офиса на ОИЦ ще бъдат обезпечени всички текущи разходи - за ел. енергия и вода, интернет, телефонни и мобилни услуги, за офис материали и канцеларски консумативи, почистващи, хигиенни и др. консумативи, за пощенски и куриерски услуги, за почистване на помещенията на центъра, разходи за СОТ и др. За нуждите на офиса и на служителите в ОИЦ се предвижда закупуване на 3 бр. преносими компютри, както и 1 бр. мултифункционално устройство - закупеното и предоставено от АМС за подпомагане реализацията на дейностите на предишния проект оборудване е недостатъчно ефективно за нормалното функциониране на работния процес, което се отразява върху подготовката и изпълнението на проекта. Аргументите в подкрепа на това са следните: Предоставеното за ползване оборудване е за срока на действие на проекта по ОПТП, който приключи на 12.12.2015 г.Към момента на кандидатстване по процедурата BG05SFOP001-4.001 на ОП "Добро управление" Община Велико Търново не разполага с протокол за дарение или с писмено уверение за ползването на техниката в следващите 37 месеца. Към настоящото проектно предложение е приложено и писмо на Министър Томислав Дончев до ОИЦ, в което се уточнява, че закупеното оборудване от страна на АМС се предоставя за ползване до края на изпълнението на конкретния проект за създаване и функциониране на ОИЦ. Закупуването на нови преносими компютри се налага и от обстоятелството, че предоставеното от АМС оборудване е технически амортизирано, показало във времето на употреба сериозни дефекти /смяна на дъно/, за което са приложени протоколи от сервизно обслужване. В допълнение, предоставеното мултифункционално устройство е бракувано с доказващ това обстоятелство Протокол за брак.Към настоящия момент община Велико Търново няма необходимата увереност, че предоставеното за ползване оборудване е надеждно, технически изправно във всеки един момент, както и че няма гаранции към датата на представяне на проектното предложение, същото да стане собственост на бенефициента. Предвид спецификата на дейността на служителите на ОИЦ, свързана с организиране на срещи в общините от областта, целесъобразно е закупуването на нови преносими компютри, които да бъдат използвани и за информационните дейности, провеждани по общини. Предвижда се закупуването и на друго необходимо обзавеждане и оборудване - помощен шкаф, ламинатор,подвързващо устройство, конвекторна отоплителна печка и 4 бр. архивни шкафове за съхранение на документацията по проекта. Помощният шкаф е необходим за позициониране на устройството върху него с цел нормалното му функциониране и ергономичност на работа с него. С цел по-доброто и систематизирано архивиране на документацията се предвижда закупуването на допълнителни четири броя шкафове, като три от тях ще бъдат монтирани в офиса на ОИЦ, а един - в сградата на общинска администрация. Необходимостта от закупуване на отоплителната печка се обуславя от това, че помещенията на ОИЦ нямат алтернативно отопление на климатичната система в случай на авария или дефект на същата. В допълнение, отоплението в преходните сезони /пролет-есен/ е по-ефективно при използване на конвекторната печка вместо климатичната система, поради по-малкото киловати на консумация на енергия на топлинния източник. По отношение на новозакупеното оборудване и офис техника са предвидени и необходимите разходи за извънгаранционна поддръжка. Предвижда се и извършването на текущ ремонт за освежаване на помещенията на ОИЦ. , Contracted Amount: 189 092.00 , Reported Amount: 213 188.71
  • Activity: Организиране на публични информационни събития: ОИЦ - Велико Търново предвижда организирането и провеждането на две публични събития на територията на всяка община в областта всяка година, както и организирането на две събития с медиите годишно. ОИЦ - Велико Търново ще вземе участие и в минимум една обща инициатива на мрежата от ОИЦ на годишна база. При необходимост ОИЦ - Велико Търново ще организира и допълнителни събития за популяризиране на актуални теми, свързани с Европейското финансиране и политики. С публичните информационни събития се предвижда популяризиране на услугите, предоставяни от ОИЦ и мрежата, както и предоставяне на актуална информация за програмите, съфинансирани от ЕСИФ, възможности за кандидатстване по открити процедури и други теми и информация, насочени към целевите групи, които включват настоящи и бъдещи бенефициенти, представители на средствата за масова информация и широката общественост. При организирането на публичните събития ще бъдат спазвани хоризонталните политики за насърчаване равенството между мъжете и жените, недопускане на дискриминация, както и осигуряване на достъпност. ОИЦ - Велико Търново ще осигури равен и лесен достъп до информация за всички заинтересовани страни, с което ще спази хоризонталната политика за партньорство. В рамките на Дейност 2 за организирането и провеждането на предвидените информационни събития ще се осигурят необходимите средства за командировки на служителите на ОИЦ до общините в областта. С оглед организацията и провеждането на събития и кампании ще бъде обезпечено и покриването на транспортните разходи до общините от областта. Ще се осигурят и нужните средства, свързани с разработването и предоставянето на информационни материали (печатни, аудио-визуални и електронни), които ще се разпространяват по време на организираните информационни събития., Contracted Amount: 90 895.00 , Reported Amount: 90 460.76
  • Activity: Предоставяне на услуги, поддържане на информационен масив, осигуряване на публичност и информиране на обществеността за дейността на ОИЦ и проекта: В рамките на Дейност 3 се предвижда екипът на ОИЦ да предоставя четири основни услуги – информационни, комуникационни, експертни и логистични. Информационните услуги включват популяризиране на Споразумението за партньорство, актуални възможности за кандидатстване по програмите, съфинансирани от ЕСИФ, както и информация за успешно реализирани проекти. Експертните услуги включват предоставяне на информация на място в офиса, по телефон или по електронна поща на посетители и заинтересовани лица и организации, както и предоставяне на информация на медиите. В обхвата на комуникационните услуги попадат сътрудничеството с целеви групи, настоящи и бъдещи бенефициенти, управляващите органи, областна и общински администрации, други информационни мрежи. Логистичните услуги включват предоставяне на свободен достъп в центъра до интернет и специализирана литература, свързана с европейското финансиране и политики. При организиране на информационни кампании и събития от ЦКЗ, МОСВ, ЦИКО и управляващите органи, ще се оказва необходимата логистична подкрепа за провеждането им от екипа на ОИЦ - Велико Търново. Поддържа се и периодично ще се актуализира информационният масив и базата данни на Центъра с информация за потенциални потребители на услугите, партньорски институции и организации на територията на областта. Екипът на ОИЦ - Велико Търново подготвя и разпространява електронен бюлетин с актуална информация, с което се осигурява прозрачност и публичност в процеса на изпълнение на проекти в региона, включително и за дейността и проекта на ОИЦ. Периодично и при подходящи поводи служителите на ОИЦ ще информират широката общественост за дейността на ОИЦ и за проекта, включително и чрез регионалните медии, фейсбук профила на Центъра и секцията на Центъра в информационния портал eufunds.bg. За осигуряване на публичност и визуализация на проекта се предвижда издаването на печатни материали, а с оглед пространствената идентификация на ОИЦ - Велико Търново ще се осигурят необходимите средства за брандиране на центъра, съгласно концепцията за брандинг., Contracted Amount: 3 497.00 , Reported Amount: 2 664.10

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: VERIGA DOMINO EOOD, Contracted Amount*: 3 372.70 , Reported Amount**: 3 196.23
  • Contractor: BULGARIAN POST EAD, Contracted Amount*: 400.00 , Reported Amount**: 14.15
  • Contractor: SIRA OOD, Contracted Amount*: 12 772.00 , Reported Amount**: 10 813.20
  • Contractor: ATC-BULGARIA LTD, Contracted Amount*: 4 970.50 , Reported Amount**: 3 894.68
  • Contractor: EVROPOS LTD, Contracted Amount*: 480.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: VALI COMPUTERS LTD, Contracted Amount*: 4 494.61 , Reported Amount**: 4 494.61
  • Contractor: Mariela, Contracted Amount*: 23 509.64 , Reported Amount**: 1 853.73
  • Contractor: Reneta, Contracted Amount*: 7 988.29 , Reported Amount**: 757.17
  • Contractor: AVESTA, Contracted Amount*: 9 340.00 , Reported Amount**: 13 098.10
  • Contractor: NESI-97 OOD, Contracted Amount*: 12 149.00 , Reported Amount**: 3 876.63
  • Contractor: Mamp;BM EXPRESS LTD, Contracted Amount*: 355.00 , Reported Amount**: 4.09
  • Contractor: VELTTED SECURITI LTD, Contracted Amount*: 4 320.00 , Reported Amount**: 3 537.62
  • Contractor: ISJ GROUP LTD, Contracted Amount*: 219.60 , Reported Amount**: 439.20
  • Contractor: Svetla, Contracted Amount*: 62 087.69 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Svetoslav, Contracted Amount*: 48 001.70 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Ioanna, Contracted Amount*: 23 201.33 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: D-media Ltd, Contracted Amount*: 9 100.00 , Reported Amount**: 24 691.94
  • Contractor: NADEJDA HRISTOVA, Contracted Amount*: 31 092.80 , Reported Amount**: 9 326.30
  • Contractor: Greta, Contracted Amount*: 16 133.56 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: MOBILTEL EAD, Contracted Amount*: 15 928.02 , Reported Amount**: 3 840.57
  • Contractor: HYGIENE MEDICAL INDUSTRY Co, Contracted Amount*: 4 185.50 , Reported Amount**: 3 002.79
  • Contractor: COOOLBOX, Contracted Amount*: 198.00 , Reported Amount**: 198.00
  • Contractor: ET PROLET -YORDAN YORDANOV, Contracted Amount*: 3 043.86 , Reported Amount**: 3 043.86
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Number of employees, whose remunerations are co-funded by technical assistance, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 3.00 , Reached amount: 6.00
Indicator 2 Number of public information events, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 66.00 , Reached amount: 80.00
Indicator 3 Брой консултации, предоставени по телефон, електронна поща или на място в областните информационни центрове, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 1 295.00 , Reached amount: 1 541.00
Indicator 4 Information materials published by type (handbooks, guidelines, books, booklets, information flyers etc.), Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 2.00 , Reached amount: 2.00

Financial Information

Total Project cost 282 998.71 BGN
Grant 282 998.71 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 282 998.71 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

Reason % of financial
correction
Financial corrections amounts1,2 Contract
Grant Self-financing Total
Нарушения в документацията за обществени поръчки 0.00 0.00 0.00 0.00 ВЕЛТТЕД СЕКЮРИТИ ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 10.00 1 214.91 0.00 1 214.91 НЕСИ-97 ООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 277.51 0.00 277.51 МОБИЛТЕЛ ЕАД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 25.00 1 984.75 0.00 1 984.75 ДЗЗД АВЕСТА
Нарушения в документацията за обществени поръчки 25.00 745.66 0.00 745.66 СИРА ООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 10.00 1 500.00 0.00 1 500.00 ЕТ "НАДЕЖДА-НАДЕЖДА ХРИСТОВА"
Нарушения в документацията за обществени поръчки 10.00 17.00 0.00 17.00 БЪЛГАРСКИ ПОЩИ ЕАД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 10.00 30.18 0.00 30.18 МИБМ ЕКСПРЕС ООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 0.00 0.00 0.00 0.00 ХИГИЕННО-МЕДИЦИНСКА ИНДУСТРИЯ ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 9.90 0.00 9.90 КУЛБОКС АД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 2.00 4.39 0.00 4.39 АЙ ЕС ДЖЕЙ ГРУП ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 61.28 0.00 61.28 МОБИЛТЕЛ ЕАД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 10.00 36.16 0.00 36.16 МОБИЛТЕЛ ЕАД
Неизпълнение на мерките за информация и публичност 5.00 455.00 0.00 455.00 Д-медия ООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 10.00 1 241.60 0.00 1 241.60 ЕТ "НАДЕЖДА-НАДЕЖДА ХРИСТОВА"
Нарушения в документацията за обществени поръчки 10.00 1 500.00 0.00 1 500.00 ЕТ "НАДЕЖДА-НАДЕЖДА ХРИСТОВА"

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: Доставка и монтаж на различни мебели /бюра, столове, шкафове, стелажи и др/ и интериорни елементи в зависимост от конкретните потребности на община Велико Търново по предварителна заявка, Estimated Amount: 270.00
  • Differentiated position 1: Доставка и монтаж на различни мебели /бюра, столове, шкафове, стелажи и др/ и интериорни елементи в зависимост от конкретните потребности на община Велико Търново по предварителна заявка
    Contractor: ISJ GROUP LTD
    Contract total funded value: 219.60
Procedure 2 Subject to due process: Доставка на интернет без ограничение на трафика и предоставяне на фиксирана телефонна услуга за нуждите на Община Велико Търново, по обособени позиции. Позиция 1: Услуга по доставка на интернет без ограничение на трафика за Административна сграда на Община Велико Търново и общински структури на територията на град Велико Търново, съгласно приложен списък. , Estimated Amount: 2 590.00
  • Differentiated position 1: Доставка на интернет без ограничение на трафика и предоставяне на фиксирана телефонна услуга за нуждите на Община Велико Търново, по обособени позиции. Позиция 1: Услуга по доставка на интернет без ограничение на трафика за Административна сграда на Община Велико Търново и общински структури на територията на град Велико Търново, съгласно приложен списък.
    Contractor: MOBILTEL EAD
    Contract total funded value: 2 392.00
Procedure 3 Subject to due process: Доставка на интернет без ограничение на трафика и предоставяне на фиксирана телефонна услуга за нуждите на Община Велико Търново, по обособени позиции. Позиция 1: Услуга по доставка на интернет без ограничение на трафика за Административна сграда на Община Велико Търново и общински структури на територията на град Велико Търново, съгласно приложен списък. , Estimated Amount: 2 590.00
  • Differentiated position 1: Доставка на интернет без ограничение на трафика и предоставяне на фиксирана телефонна услуга за нуждите на Община Велико Търново, по обособени позиции. Позиция 1: Услуга по доставка на интернет без ограничение на трафика за Административна сграда на Община Велико Търново и общински структури на територията на град Велико Търново, съгласно приложен списък.
    Contractor: COOOLBOX
    Contract total funded value: 198.00
Procedure 4 Subject to due process: Доставка на канцеларски материали и офис консумативи за нуждите на Община Велико Търново по обособени позиции. Обособена позиция №1 - Доставка на канцеларски материали, Estimated Amount: 3 372.70
  • Differentiated position 1: Доставка на канцеларски материали и офис консумативи за нуждите на Община Велико Търново по обособени позиции. Обособена позиция №1 - Доставка на канцеларски материали
    Contractor: VERIGA DOMINO EOOD
    Contract total funded value: 3 372.70
Procedure 5 Subject to due process: Доставка на канцеларски материали и офис консумативи за нуждите на Община Велико Търново по обособени позиции. Обособена позиция №2 - Доставка на консумативи за офис техника, Estimated Amount: 4 970.50
  • Differentiated position 1: Доставка на канцеларски материали и офис консумативи за нуждите на Община Велико Търново по обособени позиции. Обособена позиция №2 - Доставка на консумативи за офис техника
    Contractor: ATC-BULGARIA LTD
    Contract total funded value: 4 970.50
Procedure 6 Subject to due process: Доставка на канцеларски материали и офис консумативи за нуждите на Община Велико Търново. , Estimated Amount: 12 149.00
  • Differentiated position 1: Доставка на канцеларски материали и офис консумативи за нуждите на Община Велико Търново.
    Contractor: NESI-97 OOD
    Contract total funded value: 12 149.00
Procedure 7 Subject to due process: Доставка по заявка и гаранционно поддържане на компютърни конфигурации, принтери и компоненти за нуждите на Община Велико Търново., Estimated Amount: 0.00
  • Differentiated position 1: Доставка по заявка и гаранционно поддържане на компютърни конфигурации, принтери и компоненти за нуждите на Община Велико Търново.
    Contractor: VALI COMPUTERS LTD
    Contract total funded value: 648.61
Procedure 8 Subject to due process: Доставка по заявка и гаранционно поддържане на компютърни конфигурации, принтери и компоненти за нуждите на Община Велико Търново., Estimated Amount: 3 846.00
  • Differentiated position 1: Доставка по заявка и гаранционно поддържане на компютърни конфигурации, принтери и компоненти за нуждите на Община Велико Търново.
    Contractor: VALI COMPUTERS LTD
    Contract total funded value: 3 846.00
Procedure 9 Subject to due process: Избор на оператор за предоставяне на електронни съобщителни услуги за нуждите на Община Велико Търново по обособени позиции. Позиция 1: Предоставяне на далекосъобщителни услуги чрез обществена далекосъобщителна подвижна клетъчна мрежа по стандарт gsm/umts с национално покритие. , Estimated Amount: 1 225.60
  • Differentiated position 1: Избор на оператор за предоставяне на електронни съобщителни услуги за нуждите на Община Велико Търново по обособени позиции. Позиция 1: Предоставяне на далекосъобщителни услуги чрез обществена далекосъобщителна подвижна клетъчна мрежа по стандарт gsm/umts с национално покритие.
    Contractor: MOBILTEL EAD
    Contract total funded value: 1 225.60
Procedure 10 Subject to due process: Избор на оператор за предоставяне на електронни съобщителни услуги за нуждите на Община Велико Търново по обособени позиции. Позиция 1: Предоставяне на далекосъобщителни услуги чрез обществена далекосъобщителна подвижна клетъчна мрежа по стандарт gsm/umts с национално покритие. , Estimated Amount: 4 741.22
  • Differentiated position 1: Избор на оператор за предоставяне на електронни съобщителни услуги за нуждите на Община Велико Търново по обособени позиции. Позиция 1: Предоставяне на далекосъобщителни услуги чрез обществена далекосъобщителна подвижна клетъчна мрежа по стандарт gsm/umts с национално покритие.
    Contractor: MOBILTEL EAD
    Contract total funded value: 4 741.22
Procedure 11 Subject to due process: Избор на оператор за предоставяне на електронни съобщителни услуги за нуждите на Община Велико Търново по обособени позиции. Позиция 1: Предоставяне на далекосъобщителни услуги чрез обществена далекосъобщителна подвижна клетъчна мрежа по стандарт gsm/umts с национално покритие. , Estimated Amount: 5 550.00
  • Differentiated position 1: Избор на оператор за предоставяне на електронни съобщителни услуги за нуждите на Община Велико Търново по обособени позиции. Позиция 1: Предоставяне на далекосъобщителни услуги чрез обществена далекосъобщителна подвижна клетъчна мрежа по стандарт gsm/umts с национално покритие.
    Contractor: MOBILTEL EAD
    Contract total funded value: 5 550.00
Procedure 12 Subject to due process: Извършване на извънгаранционно абонаментно обслужване на компютри и принтери, включително изградената локална мрежа (където има такава) на структури на Община Велико Търново, по позиции. Позиция 2: Административна сграда на Община Велико Търново, в т. ч. кметствата и ОП „Зелени системи”; Дирекция „Образование”, в т.ч. счетоводство и Организация „Детски градини”; Дирекция СДЗ, в т.ч. счетоводство ЦСУ; ОП „Реклама”, гр. Велико Търново; ОП „Спортни имоти и прояви”, гр. Велико Търново , Estimated Amount: 480.00
  • Differentiated position 1: Извършване на извънгаранционно абонаментно обслужване на компютри и принтери, включително изградената локална мрежа (където има такава) на структури на Община Велико Търново, по позиции. Позиция 2: Административна сграда на Община Велико Търново, в т. ч. кметствата и ОП „Зелени системи”; Дирекция „Образование”, в т.ч. счетоводство и Организация „Детски градини”; Дирекция СДЗ, в т.ч. счетоводство ЦСУ; ОП „Реклама”, гр. Велико Търново; ОП „Спортни имоти и прояви”, гр. Велико Търново
    Contractor: EVROPOS LTD
    Contract total funded value: 480.00
Procedure 13 Subject to due process: Извършване на транспортни услуги за нуждите на Община Велико Търново по обособени позиции. , Estimated Amount: 0.00
  • Differentiated position 1: Извършване на транспортни услуги за нуждите на Община Велико Търново по обособени позиции.
    Contractor: NADEJDA HRISTOVA
    Contract total funded value: 12 416.00
  • Differentiated position 2: Извършване на транспортни услуги за нуждите на Община Велико Търново по обособени позиции.
    Contractor: NADEJDA HRISTOVA
    Contract total funded value: 3 676.80
Procedure 14 Subject to due process: Извършване на транспортни услуги за нуждите на Община Велико Търново по обособени позиции. , Estimated Amount: 15 000.00
  • Differentiated position 1: Извършване на транспортни услуги за нуждите на Община Велико Търново по обособени позиции.
    Contractor: NADEJDA HRISTOVA
    Contract total funded value: 15 000.00
Procedure 15 Subject to due process: Основно почистване и ежедневно поддържане на чистотата на обекти по заявка на Община Велико Търново, в това число и административната сграда на Община Велико Търново. , Estimated Amount: 1 685.50
  • Differentiated position 1: Основно почистване и ежедневно поддържане на чистотата на обекти по заявка на Община Велико Търново, в това число и административната сграда на Община Велико Търново.
    Contractor: HYGIENE MEDICAL INDUSTRY Co
    Contract total funded value: 1 685.50
Procedure 16 Subject to due process: Основно почистване и ежедневно поддържане на чистотата на обекти по заявка на Община Велико Търново, в това число и административната сграда на Община Велико Търново. , Estimated Amount: 2 500.00
  • Differentiated position 1: Основно почистване и ежедневно поддържане на чистотата на обекти по заявка на Община Велико Търново, в това число и административната сграда на Община Велико Търново
    Contractor: HYGIENE MEDICAL INDUSTRY Co
    Contract total funded value: 2 500.00
Procedure 17 Subject to due process: Охрана със сигнално - охранителна техника за нуждите на Община Велико Търново., Estimated Amount: 990.00
  • Differentiated position 1: Охрана със сигнално - охранителна техника за нуждите на Община Велико Търново.
    Contractor: VELTTED SECURITI LTD
    Contract total funded value: 990.00
Procedure 18 Subject to due process: Охрана със сигнално - охранителна техника за нуждите на Община Велико Търново., Estimated Amount: 3 330.00
  • Differentiated position 1: Охрана със сигнално - охранителна техника за нуждите на Община Велико Търново.
    Contractor: VELTTED SECURITI LTD
    Contract total funded value: 3 330.00
Procedure 19 Subject to due process: Полиграфически услуги и изработка на рекламни материали за нуждите на община Велико Търново и информация и публичност на проект " .„Културното наследство на град Велико Търново във фокуса на Европейското културно многообразие“ по Програма БГ 08 по обособени позиции" Обособена позиция №2 "Изработка на рекламни материали", Estimated Amount: 9 100.00
  • Differentiated position 1: Полиграфически услуги и изработка на рекламни материали за нуждите на община Велико Търново и информация и публичност на проект " .„Културното наследство на град Велико Търново във фокуса на Европейското културно многообразие“ по Програма БГ 08 по обособени позиции" Обособена позиция №2 "Изработка на рекламни материали"
    Contractor: D-media Ltd
    Contract total funded value: 9 100.00
Procedure 20 Subject to due process: Предоставяне на куриерски услуги за нуждите на Община Велико Търново и включените към нея кметства и кметски наместничества. Наименование: Извършване на куриерски услуги., Estimated Amount: 355.00
  • Differentiated position 1: Предоставяне на куриерски услуги за нуждите на Община Велико Търново и включените към нея кметства и кметски наместничества. Наименование: Извършване на куриерски услуги.
    Contractor: Mamp;BM EXPRESS LTD
    Contract total funded value: 355.00
Procedure 21 Subject to due process: Предоставяне на полиграфически услуги за нуждите на община Велико Търново и нейните структури, Estimated Amount: 9 263.00
  • Differentiated position 1: Предоставяне на полиграфически услуги за нуждите на община Велико Търново и нейните структури
    Contractor: SIRA OOD
    Contract total funded value: 9 263.00
Procedure 22 Subject to due process: Предоставяне на полиграфически услуги и доставка на рекламни материали за нуждите на община Велико Търново, по заявка. Позиция 1: Предоставяне на полиграфически услуги., Estimated Amount: 3 509.00
  • Differentiated position 1: Предоставяне на полиграфически услуги и доставка на рекламни материали за нуждите на община Велико Търново, по заявка. Позиция 1: Предоставяне на полиграфически услуги.
    Contractor: SIRA OOD
    Contract total funded value: 3 509.00
Procedure 23 Subject to due process: Предоставяне на полиграфически услуги и доставка на рекламни материали за нуждите на община Велико Търново, по заявка. Позиция 2: Доставка на рекламни материали. , Estimated Amount: 8 990.00
  • Differentiated position 1: Предоставяне на полиграфически услуги и доставка на рекламни материали за нуждите на община Велико Търново, по заявка. Позиция 2: Доставка на рекламни материали.
    Contractor: AVESTA
    Contract total funded value: 9 340.00
Procedure 24 Subject to due process: Предоставяне на пощенски услуги за нуждите на Община Велико Търново и включените към нея кметства и кметски наместничества. Позиция 1: Приемане, пренасяне и доставяне на вътрешни и международни пощенски пратки по смисъла на чл.3, т,1 от Закона за пощенските услуги. , Estimated Amount: 200.00
  • Differentiated position 1: Предоставяне на пощенски услуги за нуждите на Община Велико Търново и включените към нея кметства и кметски наместничества. Позиция 1: Приемане, пренасяне и доставяне на вътрешни и международни пощенски пратки по смисъла на чл.3, т,1 от Закона за пощенските услуги.
    Contractor: BULGARIAN POST EAD
    Contract total funded value: 200.00
  • Differentiated position 2: Предоставяне на пощенски услуги за нуждите на Община Велико Търново и включените към нея кметства и кметски наместничества. Позиция 1: Приемане, пренасяне и доставяне на вътрешни и международни пощенски пратки по смисъла на чл.3, т,1 от Закона за пощенските услуги.
    Contractor: BULGARIAN POST EAD
    Contract total funded value: 200.00
Procedure 25 Subject to due process: Текущ ремонт на ОИЦ-Велико Търново, Estimated Amount: 3 500.00
  • Differentiated position 1: Обособена поз. № 6 - Извършване на СМР за нуждите на други обекти извън посочените по поз. 1 до поз. 5 след възлагане
    Contractor: ET PROLET -YORDAN YORDANOV
    Contract total funded value: 3 043.86
Procedure 26 Subject to due process: Управление на Областен информационен център-ВТ - Експерт КИЛ на ОИЦ-ВТ, Estimated Amount: 48 001.70
  • Differentiated position 1: Управление на Областен информационен център-ВТ - Експерт КИЛ в ОИЦ-ВТ
    Contractor: Svetoslav
    Contract total funded value: 48 001.70
Procedure 27 Subject to due process: Управление на Областен информационен център-ВТ - Експерт ОИУ на ОИЦ-ВТ, Estimated Amount: 16 133.56
  • Differentiated position 1: Управление на Областен информационен център-ВТ - Експерт ОИУ на ОИЦ-ВТ
    Contractor: Greta
    Contract total funded value: 16 133.56
Procedure 28 Subject to due process: Управление на Областен информационен център-ВТ - Експерт ОИУ на ОИЦ-ВТ, Estimated Amount: 23 201.33
  • Differentiated position 1: Управление на Областен информационен център-ВТ - Експерт ОИУ на ОИЦ-ВТ
    Contractor: Ioanna
    Contract total funded value: 23 201.33
Procedure 29 Subject to due process: Управление на Областен информационен център-ВТ - Управител ОИЦ-ВТ, Estimated Amount: 62 087.69
  • Differentiated position 1: Управление на Областен информационен център-ВТ - Управител ОИЦ-ВТ
    Contractor: Svetla
    Contract total funded value: 62 087.69
Procedure 30 Subject to due process: Управление на проект "Ефективно функцониране на ОИЦ-В.Търново" - декември 2015-март 2016 /Счетоводител проект/, Estimated Amount: 682.37
  • Differentiated position 1: Управление на проект "Ефективно функцониране на ОИЦ-В.Търново" - декември 2015-март 2016 /Счетоводител проект/
    Contractor: Reneta
    Contract total funded value: 682.37
Procedure 31 Subject to due process: Управление на проект "Ефективно функцониране на ОИЦ-В.Търново" - март2016-декември 2018 /Ръководител проект/, Estimated Amount: 21 839.99
  • Differentiated position 1: Управление на проект "Ефективно функцониране на ОИЦ-В.Търново" - март2016-декември 2018 /Ръководител проект/
    Contractor: Mariela
    Contract total funded value: 21 839.99
Procedure 32 Subject to due process: Управление на проект "Ефективно функцониране на ОИЦ-В.Търново" - март2016-декември 2018 /Счетоводител проект/, Estimated Amount: 7 305.92
  • Differentiated position 1: Управление на проект "Ефективно функцониране на ОИЦ-В.Търново" - март2016-декември 2018 /Счетоводител проект/
    Contractor: Reneta
    Contract total funded value: 7 305.92
Procedure 33 Subject to due process: Управление на проект "Ефективно функцониране на ОИЦ-В.Търново" -декември 2015-март 2016 /Ръководител проект/, Estimated Amount: 1 669.65
  • Differentiated position 1: Управление на проект "Ефективно функцониране на ОИЦ-В.Търново" -декември 2015-март 2016 /Ръководител проект/
    Contractor: Mariela
    Contract total funded value: 1 669.65
Procedure 34 Subject to due process: Услуга по доставка на интернет без ограничение на трафика за нуждите на Община Велико Търново, по обособени позиции. , Estimated Amount: 361.60
  • Differentiated position 1: Услуга по доставка на интернет без ограничение на трафика за нуждите на Община Велико Търново, по обособени позиции.
    Contractor: MOBILTEL EAD
    Contract total funded value: 361.60
Procedure 35 Subject to due process: Услуга по доставка на интернет без ограничение на трафика за нуждите на Община Велико Търново, по обособени позиции. Позиция 2: Услуга по доставка на интернет без ограничение на трафика за нуждите на общински структури и други обекти на територията на град В.Търново. , Estimated Amount: 0.00
  • Differentiated position 1: Услуга по доставка на интернет без ограничение на трафика за нуждите на Община Велико Търново, по обособени позиции. Позиция 2: Услуга по доставка на интернет без ограничение на трафика за нуждите на общински структури и други обекти на територията на град В.Търново.
    Contractor: MOBILTEL EAD
    Contract total funded value: 1 657.60

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN