Identification

UMIS Number BG05M9OP001-1.003-0022-C03
Project Name Creation of quality and sustainable jobs in Dinatstroy Ltd.
Beneficiary 101634161 DINATSTROY Ltd.
Funding ESF ==> Human Resources Development
Date of the Contract/Order 01.09.2016
Start Date 01.09.2016
End Date 01.02.2018
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Югозападна и южно-централна България, Югозападен, Благоевград, Благоевград, гр.Благоевград

Description

Brief description
Проектът е насочен към създаването на нови качествени и устойчиви работни места за безработни и/или неактивни лица в регион на България, в който безработицата е близо 4% по-висока от средната за страната. Това ще бъде постигнато чрез реализация на комплекс от дейности в рамките на проекта. Подборът на хората, на които ще бъде осигурена заетост по проекта ще се реализира в сътрудничество с представителите на териториалните структури на Агенция по заетостта (ДБТ), като ще се бъде осигурено и вззаимодействие с местната власт – община и кметства, и местната общност за идентифициране и привличане на подходящи кандидати за работа, които към момента са неактивни на пазара на труда. На подбраните лица ще бъде осигурена заетост за най-малко 12 месеца при условията на схемата за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ, а на най-малко 50 % от тях ще бъде гарантирана трайна заетост във фирмата. Целта на Кандидата е поне 50% от новонаетите лица да бъдат младежи до 29-годишна възраст. Намеренията на „Динатстрой“ ООД са да задържи на работа всички новонаети лица, в случай, че качеството и резултатите от работата им отговарят на изискванията. За осигуряване на качеството на новите работни места ще бъде закупено съвременно оборудване съотносимо към длъжностите, на които ще бъдат назначени лицата. В допълнение за новонаетите лица ще бъде осигурено подходящо професионално обучение.
Кандидатът очаква постигане на дългосрочен ефект върху целевата група и цялостно в дейността на фирмата след реализиране на дейностите по проекта. Във фирмата ще получат възможност мотивирани за работа хора, които да се утвърдят като ценни кадри в сферата на строителството. Получавайки не само възможност за заетост, но и повишили квалификацията си и натрупали трудов опит, те ще продължат да работят като опитен персонал, на който фирмата да разчита.
Activities
  • Activity: Организация, управление, наблюдение и контрол по проекта: Дейността има за цел да се осигури ефективното и ефикасно управление на проекта в съответствие с приложимата нормативна уредба и правилата на ОП РЧР. За целите на дейността ще се сформира четири членен екип от специалисти с опит в управление на проекти, които ще отговарят за цялостното изпълнение на дейностите по проекта. Те ще са на позиции, както следва: - ръководител на проекта; - двама координатори по проекта; - счетоводител по проекта. Предвижда се ръководителят на проекта да бъде ангажиран в рамките на 672 часа, двамата координатори за по 600 часа, а счетоводителят за 540 часа, които ще бъдат разпределени за 17 проектни месеца в зависимост от ангажиментите на членовете на екипа по изпълнението на дейностите. Единият от координаторите ще бъде по-тясно ангажиран с подготовката и реализацията на дейностите за професионално обучение и обучение по ключови компетентности, а другият с подбора на лицата, наблюдението и координацията на адаптирането на новонаетите служители на техните нови работни места. На счетоводителя ще бъде вменена финансова отговорност при разходването на средствата по проекта. В рамките на техните задължения се включва общото ръководство и наблюдение от страна на бенефициента по изпълнението на проекта в съответствие с договора за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ. Осъществяването на координация и комуникация с Договарящия орган и други заинтересовани страни (териториални структури на Агенция по заетостта, община, кметства, представители на местана общност, външни изпълнители). Екипът по проекта ще носи отговорност за водене на цялостната доументация по проекта, включително изготвянето на съответните справки, технически и финансови отчети, искания за междинно и окончателно плащане и друга документация в съответствие с изискванията на Договарящия орган. Екипът по проекта ще бъде ангажиран и ще носи отговорност и за избор на външни изпълнители за реализацията на дейностите по проекта в съотвествие с разпоредбите на ПМС № 118/20.05.2014 г. В рамките на дейността ще бъдат закупени и необходимите канцеларски материали и офис консумативи, свързани с воденето на документацията и подготовката на процедури за избор на изпълнител, технически и финансови отчети и др., Contracted Amount: 22 104.80 , Reported Amount: 19 481.27
  • Activity: Осигуряване на публичност и визуализация по проекта: Дейността има за цел да бъде осигурена публичност на подкрепата от Европейския социален фонд и ОП РЧР и визуализация на проекта в съответствие с нормативните изисквания и правилата на ОП РЧР. Ще бъдат изготвени рекламни и информационни материали, които да популяризират програмата и да представят целите по проекта. Те ще имат заслугата достъпа до информацията по проекта да бъде прозрачен и да достига до заинтересованите страни. Предвижда се да бъдат закупени и поставени/рзпространени: - 2 бр. информационни табели; - 1 бр. информационно табло, което ще бъде поставено на сградата на фирмата на мястото на изпълнение на дейностите; - 500 бр. брошури формат А4 с целите и дейностите на проекта, които да бъдат разпространени след представители на целевите групи; - 30 бр. самозалепващи стикери, които ще бъдат поставени на оборудването и обзавеждането, закупено за целите на проекта. В допълнение бенефициентът предвижда да бъдат организирани и 2 бр. публични събития – 1 в началото на изпълнението на проекта за неогвото представяне и 1 в края на изпълнението на дейностите за представяне на постигнатите резултати. Дейностите ще бъдат в пълно съответствие с „Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020г.“, Contracted Amount: 2 200.00 , Reported Amount: 2 200.00
  • Activity: Подбор и селекция на представители на целевата група за включване в заетост: В рамките на проекта се предвижда да бъде осигурена заетост на общо 15 лица: - 2 лица на длъжност „работник строителни изолации“; - 1 на длъжност „водопроводчик външно водоснабдяване и канализация“; - 1 на длъжност "водопроводчик вътрешно водоснабдяване и канализация"; - 1 на длъжаност "шпакловчик"; - 1 на длъжност "бояджия сгради"; - 2-ма на длъжност „зидаромазач"; - 1 на длъжност „техник, електрически машини и апарати“; - 2-ма на длъжност "работник настилки и облицовки"; - 1 на длъжност "озеленител" - 2-ма на длъжност "кофражист" и - 1 на длъжност „инженер проектант“. Екип от служители и екипа за управление ще изработи изисквания към лицата, които ще бъдат наети на новите работни места. Изискванията няма да бъдат по какъвто и да било начин дискриминационни спрямо потенциалните кандидати, като ще се дава предимство на лица със средно и по-ниско образование. Фирмата поставя акцент на даването на шанс на безработни и неактивни лица до 29-годишна възраст, като се предвижда поне 50 % от новонаетите да бъдат безработни и/или неактивни лица от тази възрастова група. Изискванията за кандидатите ще бъдат предадени на представителите на ДБТ, с които ще се поддържа непрекъсната кореспонденция. В допълнение ще бъде осъществена връзка с местната община и кметовете и кметските наместници от населените места, както и с представители на местната общност, с оглед идентифицирането и привличането на неактивни лица, които биха могли да бъдат включении в проекта. Тричленна комисия, включваща представители на Кандидата ще проведе интервютата с лицата и ще направи подбор на 15 лица, на които ще бъде осигурена заетост. Интервютата ще се провеждат в офиса на бенфициента. На интервюто ще се оценява както настоящето образование, наличието на базисни знания, както и мотивацията за професионално развитие на кандидатите, както и желание за работа в сферата на строителството., Contracted Amount: 0.00 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Осигуряване на заетост на безработните лица: Дейността цели гарантиране на заетостта и професионална реализацията на 15 лица без работа в областта на строителството за 12 месеца. Ще бъдат наети 15 безработни и/или неактивни лица на следните длъжности: - 2 лица на длъжност „работник строителни изолации“; - 1 на длъжност „водопроводчик външно водоснабдяване и канализация“; - 1 на длъжност "водопроводчик вътрешно водоснабдяване и канализация"; - 1 на длъжаност "шпакловчик"; - 1 на длъжност "бояджия сгради"; - 2-ма на длъжност „зидаромазач"; - 1 на длъжност „техник, електрически машини и апарати“; - 2-ма на длъжност "работник настилки и облицовки"; - 1 на длъжност "озеленител" - 2-ма на длъжност "кофражист" и - 1 на длъжност „инженер проектант“. В рамките на дейността ще се сключат договори с избраните лица за срок от 12м. с опцията за подписване на безсрочен договор след изтичането на този период. Трудовите договори ще бъдат на 8 часов работен ден. В рамките на дейността ще се осигурява отчетност на назначените лица за извършената работа, както и ще се поддържа непрекъснат контакт с тях с цел поддържане на адекватна обратна връзка. По време на този период лицата ще имат възможността за натрупване на трудов стаж и ще получат допълнителна квалификация чрез обучение на работното място и обучение чрез опит. По конкретно те ще имат възможност да участват в дейностите, извършвани от фирмата в областта на строителството, което да гарантира натрупването на стаж в сферата и да осигури трайна интеграция на лицата във фирмата. Ще бъде осигурена трайна заетост след изтичане на проекта на най-малко 50% от новонаетите (не по-малко от 8 лица), като намерението на кандидата е да запази заетостта на всички петнадесет лица, в случай, че качеството и резултатите от работата им отговарят на изискванията. Със всички новонаети лица ще бъдат сключени трудови договори, ще им бъде осигурено подходящо работно облекло и условия на труд в съответствие с приложимото законодателство. Ръководството и екипът по управление ще използва методите на наблюдение, отчитане и обратна връзка. Екипът по управление ще държи непрекъсната връзка с представителите на целевата група. За целите на ефективността от вътрешната оценка, екипът по проекта ще провежда регулярни оперативни срещи с целевата група и ръководството на Кандидата. , Contracted Amount: 113 788.44 , Reported Amount: 126 539.68
  • Activity: Обучение за новонаетите лица: Целта на дейността е представителите на целевата група да повишат професионалните си компетенции и придобият професионална квалификация, и ключови компетентности релевантни към изискванията на заеманите от тях длъжности.За целта ще се осигури обучение за повишаване на квалификацията на новоназначените лица. Обученията за придобиване на професионална квалификация ще бъдат следните за придобива не втора квалификационна степен: - Обучение по спецалност 5820501 "Вътрешни ВиК мрежи“ по професия 582050 "Монтажник ВиК мрежи“ за 1 лице на длъжност "водопроводчик вътрешно водоснабдяване и канализация"; - Обучение по спецалност 5820502 "Външни ВиК мрежи“ по професия 582050 "Монтажник ВиК мрежи“ за 1 лице на длъжност "водопроводчик външно водоснабдяване и канализация"; - Обучение по спецалност 5820402 "Метални конструкции“ по професия 582040 "Строител - монтажник “ за 2 лица на длъжност "работник строителни изолации"; - Обучение по спецалност 5820305 "Мазилки и шпакловки“ по професия 582030 "Строител“ за 1 лице на длъжност "шпакловчик"; - Обучение по спецалност 5820309 "Бояджийски работи“ по професия 582030 "Строител“ за 1 лице на длъжност "бояджия сгради"; - Обучение по спецалност 5820304 "Зидария“ по професия 582030 "Строител“ за 2 лица на длъжност "зидаромазач"; - Обучение по спецалност 5820306 "Вътрешни облицовки и настилки“ по професия 582030 "Строител“ за 2 лица на длъжност "работник настилки и облицовки"; - Обучение по спецалност 5820302 "Зидария“ по професия 582030 "Строител“ за 2 лица на длъжност "кофражист"; Общата продължителност на обучението ще бъде не по-малка от 660 часа. Обучението ще има теоритични и практически часове, като минимума теоритични часове за отделните специалности варира между 230 и 300 уч. часа, с минимума практически е между 360 и 430. Ще бъде осигурена подходящо разпределение на темите в учебните програми за отделните специалности с оглед формирането на ефективни групи занимания по съвпадащите предмети. Обученията ще се провеждат в продължение на 5 месеца по по 4 уч. часа всеки делничен ден; 6 уч. часа във всяка събота и по 7 учебни часа в неделя. След приключването на обучението лицата ще имат възможност да положат държавни изпити, като успешно издържалите ги ще получат свидетелства за професионална квалификация. Ще бъде организирано и обучение за продибиване на част от професия на втора степен на професионална квалификация за 1 лице на длъжност "озеленител" по специалност 6220202 "Парково строителство и озеленяване" по професия 622020 "Озеленител". Обучението ще е с минимална продължителност 300 часа, ще има теоритична и практическа част и ще се провежда в продължение на 3 месеца по 6 уч. часа всеки делничен ден. След приключването на обучението лицето ще има възможност да положи държавен изпит и в случай, че го издържи успешно ще получи удостоверение за придобита част от професия по професионална квалификация. Ще бъде организирано и обучение по част от професия по трета квалификационна степен за 1 лице на длъжност "техник, електрически машини и апарати" по специалност 5220109 "Електрически инсталации" по професия 522010 "Електротехник". Обучението ще е с минимална продължителност 960 часа, ще има теоритична и практическа част и ще се провежда в продължение на 5 месеца по 6 уч. часа всеки делничен ден; 6 уч. часа във всяка събота и по 4 учебни часа в неделя. След приключването на обучението лицето ще получи свидетелство за преминато професионално обучение. За новонаетото лице на длъжност "инженер проектант" ще бъде осигурено обучение за работа с приложен софтуеър за проектиране в строителството (AutoCAD, Metalstudio и др.) в рамките на Ключова компетентност 4. Продължителността на обучението ще бъде не по-малка от 45 часа, като след приключването му лицето ще получи сертификат за преминато обучение за работа със съответните продукти., Contracted Amount: 16 975.00 , Reported Amount: 13 925.00
  • Activity: Осигуряване на оборудване за новоразкритите работни места: Дейността има за цел да осигури необходимите материални ресурси за разкриване на новите работни места, каквито в момента не са налични в достатъчни кколичества и обем във фирмата. В допълнение новозакупеното оборудване ще осигури по-добри условия на труд и по-високо качество на работните места. Следното оборудване ще бъде осигурено за нуждите на оборудване на новоразкритите работни места: - за длъжност „работник строителни изолации“: машина за разбъркване на строителни смеси - 1 бр., перфоратор - 1 бр.; - за длъжност „водопроводчик външно водоснабдяване и канализация“: машина за челно заваряване Ф90-Ф315 - 1 бр., протоколиращо устройство - 1 бр.; - за длъжност "водопроводчик вътрешно водоснабдяване и канализация": машина за челно заваряване на пластмасови тръби Ф63-Ф160 - 1 бр.; - за длъжаност "шпакловчик": машина за шлайфане - 1 бр., прахосмукачка - 1 бр., виброшлайф - 1 бр.; - за длъжност "бояджия сгради": виброшлайф - 1 бр., лазерна ролетка - 1 бр., бояджийска система за високо налягане с количка - 1 бр.; - за длъжност „зидаромазач": машина за разбъркване на строителни смеси - 1 бр.; - за длъжност „техник, електрически машини и апарати“: апарат за заваряване с електромуфа - 1 бр., ъглошлайф - 2 бр., метален куфар с инструменти - 1 бр.; - за длъжност "работник настилки и облицовки": реверсивна виброплоча - 1 бр., ръчно водим валяк - 1 бр., машина за разбъркване на строителни смеси - 1 бр., машина за рязане на теракот - 1 бр., машина за рязане на строителни материали - 1 бр., линеен лазерен нивелир - 1 бр., оптичен нивелир - 1 бр.; - за длъжност "озеленител": моторен трион - 1 бр., моторен тример - 1 бр.; - за длъжност "кофражист": моторен трион - 1 бр., ръчен циркуляр - 1 бр.; - за длъжност „инженер проектант": многофункционално устройство за печат до формат А3 с цветен копир и цветен мрежови скенер. Планираното оборудване е спрямо изискванията на работното място, така че новите служители да бъдат напълно обезпечени и да могат да извършват трудовите си задачи качествено. , Contracted Amount: 66 230.00 , Reported Amount: 66 230.00

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: Darina, Contracted Amount*: 4 800.00 , Reported Amount**: 4 800.42
  • Contractor: VOINISHKI, Contracted Amount*: 59 230.00 , Reported Amount**: 59 230.00
  • Contractor: Petyr, Contracted Amount*: 6 720.00 , Reported Amount**: 6 377.87
  • Contractor: Zetteh, Contracted Amount*: 7 000.00 , Reported Amount**: 7 000.00
  • Contractor: BICE Consult Ltd., Contracted Amount*: 16 725.00 , Reported Amount**: 13 925.00
  • Contractor: Index - Asen Davidkov, Contracted Amount*: 2 200.00 , Reported Amount**: 2 200.00
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Безработни и неактивни участници, които при напускане на операцията придобиват квалификация, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 13.00 , Reached amount: 9.00
Indicator 2 Безработни и неактивни участници, които при напускане на операцията имат работа, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 8.00 , Reached amount: 9.00
Indicator 3 Безработни и неактивни участници, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 15.00 , Reached amount: 35.00

Financial Information

Total Project cost 221 298.24 BGN
Grant 221 298.24 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 209 559.43 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

None

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: Избор на изпълнител за провеждане на обучения в „Динатстрой“ ООД, Estimated Amount: 16 325.00
  • Differentiated position 1: Избор на изпълнител за провеждане на обучения в „Динатстрой“ ООД
    Contractor: BICE Consult Ltd.
    Contract total funded value: 16 725.00
Procedure 2 Subject to due process: Избор на изпълнител за провеждане на обучения в „Динатстрой“ ООД, Estimated Amount: 16 925.00
  • Differentiated position 1: Избор на изпълнител за провеждане на обучения в „Динатстрой“ ООД
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 3 Subject to due process: Избор на Координатор проект във връзка с изпълнение на проект "Създаване на качествени и устойчиви работни места в "Динатстрой" ООД", Estimated Amount: 4 800.00
  • Differentiated position 1: Избор на Координатор проект във връзка с изпълнение на проект "Създаване на качествени и устойчиви работни места в "Динатстрой" ООД"
    Contractor: Darina
    Contract total funded value: 4 800.00
Procedure 4 Subject to due process: Избор на Ръководител проект във връзка с изпълнение на проект "Създаване на качествени и устойчиви работни места в "Динатстрой" ООД", Estimated Amount: 6 720.00
  • Differentiated position 1: Избор на Ръководител проект във връзка с изпълнение на проект "Създаване на качествени и устойчиви работни места в "Динатстрой" ООД"
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 2: Избор на Ръководител проект във връзка с изпълнение на проект "Създаване на качествени и устойчиви работни места в "Динатстрой" ООД"
    Contractor: Petyr
    Contract total funded value: 6 720.00
Procedure 5 Subject to due process: Изпълнение на дейностите по визуализация и публичност по проекта, Estimated Amount: 2 200.00
  • Differentiated position 1: Изпълнение на дейностите по визуализация и публичност по проекта
    Contractor: Index - Asen Davidkov
    Contract total funded value: 2 200.00
Procedure 6 Subject to due process: Процедура за избор на изпълнител по проект „BG05M9OP001-1.003-0022“, „Създаване на качествени и устойчиви работни места в "Динатстрой" ООД“ за доставка на оборудване, Estimated Amount: 66 230.00
  • Differentiated position 1: Обособена позиция I - Строително оборудване
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 2: Обособена позиция II Многофункционално устройство
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 3: Доставка на оборудване
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 4: Обособена позиция II Доставка на Многофункционално устройство
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 5: Обособена позиция I Доставка на оборудване
    Contractor: VOINISHKI
    Contract total funded value: 59 230.00
  • Differentiated position 6: Обособена позиция II Доставка на Многофункционално устройство
    Contractor: Zetteh
    Contract total funded value: 7 000.00

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN