Identification

UMIS Number BG05FMOP001-3.002-0203-C05
Project Name Providing cooked warm food in Municipality of Hissarya
Beneficiary 000471671 Municipality of Hissarya
Funding FEAD ==> Foods 2014-2020
Date of the Contract/Order 24.11.2016
Start Date 01.10.2016
End Date 31.12.2019
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Югозападна и южно-централна България, Южен централен, Пловдив, Хисаря

Description

Brief description
Целта на проектното предложение е да се предостави топъл обяд  на лица с доказана липса на доходи и близки, които да се грижат за тях, установена от съответната дирекция "Социално подпомагане", самотно живеещи лица и семейства, които не могат да се издържат чрез имуществото си или труда си иполучават пенсии в минимални размери - за осигурителен стаж и възраст , за инвалидност, наследствени пенсии, пенсии несвързани с трудова дейност. Предвижда се екип от общински служители да определи основните целеви групи по проекта, въз основа на предоставени списъци от  ДСП Хисаря и на база на описан механизъм за подбор на потребители. За изпълнение на дейности по закупуване на хранителни продукти и предоставяне на топъл обяд е предвидено възлагането им на външен изпълнител съгласно ЗОП. Предвижда се предоставяне на услугата "топъл обяд" да стартира на 17.10.2016 г. като ще бъдат обхванати до 200 потребителя от всички населени места в рамките на работните дни за  33 месеца. По настоящото проектно предложение ще бъдат осъществени и съпътствуващи мерки.
Activities
  • Activity: Определяне на целевите групи: Определянето на целевите групи по проекта ще бъде извършено на база официални списъци от ДСП- Хисаря. При кандидатстването с проекта сме направили предварително проучване и ни бяха предоставени списъци от Дирекция "Социално подпомагане" Въз основа на това предварително проучване определихме следните целеви групи: - 1. лица с доказана липса на доходи и близки, които да се грижат за тях, установена от съответната дирекция "Социално подпомагане", 2.самотно живеещи лица и семейства, които не могат да се издържат чрез имуществото си или труда си и получават пенсии в минимални размери - за осигурителен стаж и възраст , за инвалидност, наследствени пенсии, пенсии несвързани с трудова дейност. В целевата група за предоставяне на топъл обяд ще бъдат включени живущи, заявили желание на територията на община Хисаря, отговарящи на критериите, и съгласно Наредба РД 07-01/04.04.2016 . Със заповед на кмета на общината ще бъде сформирана комисия, която ще разгледа подадените заявления на желаещите кандидат-потребители и въз основа на механизъм за подбор ще бъдат разгледани и класирани. Списък на класираните ще бъде представен на общо достъпно място в сградата на общината. Предвижда се топъл обяд да се предоставя на 200 души; Некласираните кандидат-потребители образуват списък на чакащите от основната целева група. В случай на нераздаден топъл обяд ще бъде предвиден и списък от допълнителна целева група на лицата и семейства подпомагани по Наредба РД07-5/2008г. за условията и реда за отпускане на целеви помощи за отопление. Заявления от кандидат-потребители ще се подават през първия проектен месец. В случай, че някой от класираните потребители по една или друга причина не е в състояние да продължи участието си в проекта, комисията за определяне на бенефициентите провежда свое заседание и взема решение кое лице от списъка на чакащите от основната или допълнителна целева група да заеме освободеното място и да получава топлия обяд. , Contracted Amount: 0.00 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Закупуване на хранителни продукти: Закупуването на хранителни продукти и предоставянето на топъл обяд ще бъде възложено на на външен изпълнител , съгласно ЗОП. Условията на които трябва да отговарят участниците - да притежавта собствана или наета материална база, отговаряща на изискванията на чл. 13 от ЗХ., да притежават. Кухнята да притежава Удостоверение за регистрация на обект за производство на храни №01569/06.07.2016г. , издадено от Областна дирекция "Безопасност на храните" гр. Пловдив, на основание чл.12 от ЗХ. С цел осигуряване на прозрачен начин за закупуване и предоставяне на топъл обяд, се предвижда изпълнителят да придружава ежемесечната си фактура с подробна калкулационна ведомост и съответните разхооправдавателни документи. В началото на всеки месец изпълнителят ще предоставя подробно меню, съобразено с изискванията на националното законодателство. Предвидено е дейността да стартира на 17.10.2016г. и да приключи на 30.12.2019 г. Топъл обяд на територията на община Хисар ще бъде предоставян само в работни дни, в продължение на 31 месеца, като общия брой на дните, в които ще се осигурява топъл обяд за цялата продължителност на проекта, е, както следва: м. октомври 2016 г. - 11 работни дни; м. ноември 2016 г. - 22 работни дни; м. декември 2016 г. - 21 работни дни; м. януари 2017 г. - 21 работни дни; м. февруари 2017 г. - 20 работни дни; м. март 2017 г. - 22 работни дни; м. април 2017 г. - 18 работни дни. Разходи от 01.05.2017 май 2017 -20 дни;м. декември 2017 - 14 работние дни; 2018 г 249 работни дни 2019 г - 249 работни дни Прогнозно, въз основа на налична информация е определен капацитет до 200 души за цялата територия на общината, които да се възползват от Операция топъл обяд., Contracted Amount: 328 100.00 , Reported Amount: 328 100.00
  • Activity: Осигуряване на топъл обяд: Закупуването на хранителни продукти и предоставянето на топъл обяд ще бъде възложено на на външен изпълнител , съгласно ЗОП.Условията на които трябва да отговарят участниците - да притежавта собствана или наета материална база, отговаряща на изискванията на чл. 13 от ЗХ., да притежават. Кухнята да притежава Удостоверение за регистрация на обект за производство на храни №01569/06.07.2016г. , издадено от Областна дирекция "Безопасност на храните" гр. Пловдив, на основание чл.12 от ЗХ. С цел осигуряване на прозрачен начин за закупуване и предоставяне на топъл обяд, се предвижда изпълнителят да придружава ежемесечната си фактура с подробна калкулационна ведомост и съответните разхооправдавателни документи. В началото на всеки месец изпълнителят ще предоставя подробно меню, съобразено с изискванията на националното законодателство. Предвидено е дейността да стартира на 17.10.2016г. и да приключи на 30.12.2019г. Топъл обяд на територията на община Хисар ще бъде предоставян само в работни дни, в продължение на 31 месеца, като общия брой на дните, в които ще се осигурява топъл обяд за цялата продължителност на проекта, е , както следва: м. октомври 2016 г. - 11 работни дни; м. ноември 2016 г. - 22 работни дни; м. декември 2016 г. - 21 работни дни; м. януари 2017 г. - 21 работни дни; м. февруари 2017 г. - 20 работни дни; м. март 2017 г. - 22 работни дни; м. април 2017 г. - 18 работни дни. Разходи от 01.05.2017 май 2017 -20 дни;декември 2017 г- 14 работние дни; 2018 г 249 работни дни 2019 г - 249 работни дни Месеците юни 2017 г, юли 2017 г, август 2017 г - няма да се предоставя услуга; както и 09, 10, 11.2017 до 04.12.2017 г , Contracted Amount: 16 405.00 , Reported Amount: 16 405.00
  • Activity: Предоставяне на Съпътствуващи мерки: Съпътстващи мерки, допълващи предоставянето на топъл обяд по настоящата процедура се изразяват в индивидуално консултиране и съдействие за : Възможности за ползване на други социални услуги, предоставяни на територията на общината, вкл. такива , финасирани от ЕСФ; Ползване на административни общински услуги , подпомагане за достъп до здравни и образователни услуги, за управление на семейния бюджет, за здравословно и балансирано хранене; Съдействие, индивидуално и групово консултиране, реализирани в отговор на установени нужди и проблеми на представителите на целевите групи, провеждане на беседи и консултации за предоставяните социални услуги с цел по-добра информираност на заинтересованите от тези услуги лица. Съпътстващите мерки, допълващи предоставянето на топлия обяд, ще се осъществяват от екипа по организация и управление на проекта, определен със заповед на кмета на община ХИСАР веднъж месечно индивидуално по домовете на потребителите на услугата или групово консултиране при установена нужда. Служителите на община ХИСАРЯ са квалифицирани и притежават необходимия опит в администриране на социални услуги на територията на общината. Ще бъдат консултирани за възможностите за ползване на други социални услуги на територията на община ХИСАРЯ, както и за ползване на административни услуги за подпомагане достъп до здравни и образователни услуги. Консултации ще се правят и за управление на семейния бюджет, за здравословно и балансирано хранене, както и при установена нужда за всякаква друга подкрепа. Предвижда се съпътстващите мерки да се отчитат със следните документи: 1. Протокол от проведена групова беседа с подписани списъци на присъстващите; 2. Протоколи от индивидуални срещи и консултации 3. Снимков материал, при декларирано съгласие от лицата., Contracted Amount: 16 405.00 , Reported Amount: 16 405.00

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: Association "National Association for the protection of patients", Contracted Amount*: 65 688.00 , Reported Amount**: 0.00
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 лица, Measure Unit: Number, Base Value: 0.00 , Target amount: 200.00 , Reached amount: 342.00

Financial Information

Total Project cost 360 910.00 BGN
Grant 360 910.00 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 360 904.66 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

None

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

There are no tender procedures

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN