Identification

UMIS Number BG05FMOP001-3.002-0029-C04
Project Name Providing hot lunch in Ivanovo municipality
Beneficiary 000530536 municipality of Ivanovo
Funding FEAD ==> Foods 2014-2020
Date of the Contract/Order 21.07.2016
Start Date 01.07.2016
End Date 31.12.2019
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Северна и югоизточна България, Северен централен, Русе, Иваново

Description

Brief description
Предоставяне на топъл обяд по домовете  на 90 потребители от целевата група  от Община Иваново  за периода 01.07.2016 г. до 31.12.2019 г.
Activities
  • Activity: Определяне на целевите групи: Определянето на конкретните представители на целевите групи, ще се извършва на база списъци и информация, предоставена от Д”СП” гр. Две могили и подадени заявления от лица, които желаят да ползват услугата „Обществена трапезария”. Със заповед на кмета на община Иваново, ще се сформира комисия за подбор на потребители по проект „Осигуряване на топъл обяд в Община Иваново“. В състава на комисията, ще бъдат включени представители на община Иваново, както и ръководителят на Домашен социален патронаж – Иваново. , Contracted Amount: 0.00 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Закупуване на хранителни продукти Трапезария 1 Филиал Щръклево: Предоставянето на услугата "Обществена трапезария" стартира от 01.07.2016 г. , приключването на дейностите по проекта - 31.12.2017 г. Социалната услуга, ще се предоставя на 46 потребители през периода: юли 2016 г., 21 раб. дни; август 2016 г., 23 раб. дни; септември 2016 г., 20 раб. дни; октомври 2016 г., 21 раб. дни; ноември 2016 г., 22 раб. дни; декември 2016 г., 21 раб. дни; януари 2017 г., 22 раб. дни; февруари 2017 г., 20 раб. дни; март 2017 г., 22 раб. дни; април 2017 г. 18 раб. дни. от 01.05.2017 г. в рамките на общо 671 работни дни както следва: май 2017 г. – 20 работни дни; юни 2017 г. – 22 работни дни; юли 2017 г. – 21 работни дни; август 2017 г. – 23 работни дни; септември 2017 г. – 19 работни дни; октомври 2017 г. 22 работни дни; ноември 2017 г. 22 работни дни; декември 2017 г. -18 работни дни; 2018 г. – 249 работни/календарни дни; 2019 г. – 252 работни/календарни дни Община Иваново има сключен договор за доставка на хранителни продукти до 17.07.2016 г. За реализиране на дейностите по проекта за останалия период, закупуването и доставка на хранителните продукти, ще се възложи на изпълнител чрез публично състезание по реда на чл. 178 във връзка със чл. 18 ал. 1 т.12 и чл. 20 ал. 2 т.2 , от закона за възлагане на обществени поръчки, поръчка с предмет „Доставка на хранителни продукти за Домашен социален патронаж и Обществена трапезария, която се финансира от Фонд „Социална закрила” на МТСП през м.10-12.2016 г. и 01-04.2017 г. и от Оперативна програма за храни и / или основно материално подпомагане от Фонда за европейско подпомагане на най – нуждаещите се лица в България за периода 2014 – 2020 г. по Операция BG05FMOP001-03.02 "Осигуряване на топъл обяд- 2016" , по обособени позиции през 2016 г. и 2017 г. Съдържанието на документацията за чрез публично състезание ще съдържа: І. Решение за откриване на процедурата. ІІ. Обявление за обществената поръчка. ІІІ. Пълно описание на обекта на поръчката и техническата спецификация. ІV. Методика за оценяване на офертите. V. Указания за подготовка на офертата. VІ. Приложения. VІІ. Проект на договора. Хранителни продукти по видове по обществената поръчка: Месни продукти; Захарни изделия; Тестени изделия; Млечни изделия; Плодове и зеленчуци; Подправки; Варива и други., Contracted Amount: 99 390.02 , Reported Amount: 89 059.14
  • Activity: Закупуване на хранителни продукти Трапезария 2 Филиал Пиргово: Предоставянето на услугата "Обществена трапезария" стартира от 01.07.2016 г. , приключването на дейностите по проекта - 31.12.2017 г. Социалната услуга, ще се предоставя на 28 бр. потребители през периода: юли 2016 г., 21 раб. дни; август 2016 г., 23 раб. дни; септември 2016 г., 20 раб. дни; октомври 2016 г., 21 раб. дни; ноември 2016 г., 22 раб. дни; декември 2016 г., 21 раб. дни; януари 2017 г., 22 раб. дни; февруари 2017 г., 20 раб. дни; март 2017 г., 22 раб. дни; април 2017 г. 18 раб. дни.май 2017 г. – 20 работни дни; юни 2017 г. – 22 работни дни; юли 2017 г. – 21 работни дни; август 2017 г. – 23 работни дни; септември 2017 г. – 19 работни дни; октомври 2017 г. 22 работни дни; ноември 2017 г. 22 работни дни; декември 2017 г. -18 работни дни; 2018 г. – 249 работни/календарни дни; 2019 г. – 252 работни/календарни дни Община Иваново има сключен договор за доставка на хранителни продукти до 17.07.2016 г. За реализиране на дейностите по проекта за останалия период, закупуването и доставка на хранителните продукти, ще се възложи на изпълнител чрез публично състезание по реда на чл. 178 във връзка със чл. 18 ал. 1 т.12 и чл. 20 ал. 2 т.2 , от закона за възлагане на обществени поръчки, поръчка с предмет „Доставка на хранителни продукти за Домашен социален патронаж и Обществена трапезария, която се финансира от Фонд „Социална закрила” на МТСП през м.10-12.2016 г. и 01-04.2017 г. и от Оперативна програма за храни и / или основно материално подпомагане от Фонда за европейско подпомагане на най – нуждаещите се лица в България за периода 2014 – 2020 г. по Операция BG05FMOP001-03.02 "Осигуряване на топъл обяд- 2016" , по обособени позиции през 2016 г. и 2017 г. Съдържанието на документацията за чрез публично състезание ще съдържа: І. Решение за откриване на процедурата. ІІ. Обявление за обществената поръчка. ІІІ. Пълно описание на обекта на поръчката и техническата спецификация. ІV. Методика за оценяване на офертите. V. Указания за подготовка на офертата. VІ. Приложения. VІІ. Проект на договора. Хранителни продукти по видове по обществената поръчка: Месни продукти; Захарни изделия; Тестени изделия; Млечни изделия; Плодове и зеленчуци; Подправки; Варива и други., Contracted Amount: 57 383.79 , Reported Amount: 51 784.02
  • Activity: Закупуване на хранителни продукти Трапезария 3 Филиал Тръстеник: Предоставянето на услугата "Обществена трапезария" стартира от 01.07.2016 г. , приключването на дейностите по проекта - 31.12.2017 г. Социалната услуга, ще се предоставя на 16 бр. потребители през периода: юли 2016 г., 21 раб. дни; август 2016 г., 23 раб. дни; септември 2016 г., 20 раб. дни; октомври 2016 г., 21 раб. дни; ноември 2016 г., 22 раб. дни; декември 2016 г., 21 раб. дни; януари 2017 г., 22 раб. дни; февруари 2017 г., 20 раб. дни; март 2017 г., 22 раб. дни; април 2017 г. 18 раб. дни. : май 2017 г. – 20 работни дни; юни 2017 г. – 22 работни дни; юли 2017 г. – 21 работни дни; август 2017 г. – 23 работни дни; септември 2017 г. – 19 работни дни; октомври 2017 г. 22 работни дни; ноември 2017 г. 22 работни дни; декември 2017 г. -18 работни дни; 2018 г. – 249 работни/календарни дни; 2019 г. – 252 работни/календарни дни Община Иваново има сключен договор за доставка на хранителни продукти до 17.07.2016 г. За реализиране на дейностите по проекта за останалия период, закупуването и доставка на хранителните продукти, ще се възложи на изпълнител чрез публично състезание по реда на чл. 178 във връзка със чл. 18 ал. 1 т.12 и чл. 20 ал. 2 т.2 , от закона за възлагане на обществени поръчки, поръчка с предмет „Доставка на хранителни продукти за Домашен социален патронаж и Обществена трапезария, която се финансира от Фонд „Социална закрила” на МТСП през м.10-12.2016 г. и 01-04.2017 г. и от Оперативна програма за храни и / или основно материално подпомагане от Фонда за европейско подпомагане на най – нуждаещите се лица в България за периода 2014 – 2020 г. по Операция BG05FMOP001-03.02 "Осигуряване на топъл обяд- 2016" , по обособени позиции през 2016 г. и 2017 г. Съдържанието на документацията за чрез публично състезание ще съдържа: І. Решение за откриване на процедурата. ІІ. Обявление за обществената поръчка. ІІІ. Пълно описание на обекта на поръчката и техническата спецификация. ІV. Методика за оценяване на офертите. V. Указания за подготовка на офертата. VІ. Приложения. VІІ. Проект на договора. Хранителни продукти по видове по обществената поръчка: Месни продукти; Захарни изделия; Тестени изделия; Млечни изделия; Плодове и зеленчуци; Подправки; Варива и други., Contracted Amount: 34 749.42 , Reported Amount: 31 549.24
  • Activity: Осигуряване на топъл обяд.: Трите филиала на ДСП – Иваново обслужват 324 потребители на социалната услуга „Домашен социален патронаж и 90 потребители на услугата „Обществена трапезария”. Приготвената храна се доставя до потребителите в населените места с 5 лекотоварни автомобила. ДСП Филиал Щръклево Трапезария 1, с адрес: с. Щръклево, ул. "Христо Ботев" № 12, обхваща, с. Щръклево, с. Красен, с. Нисово, с. Сваленик и с. Церовец и доставя топлия обяд в тези населени места. ДСП Филиал Щръклево отговаря на хасеп системата. Разполага със кухня, подготвителна, 2 бр. умивалника, складово помещение, столова, тоалетна и 2 бр. автомобили. Оборудване - 2 бр. ел. печки със 6 бр. котлона, 5 бр. фурни, 1 бр. пържолник, 3 бр. хладилника със фризер и 1 бр. фризер. Към филиала са назначени - социален работник 1- щатна бройка, готвач - 1 щатна бройка, помощник готвач - 1 щатна бройка, санитар - 0,5 щатна бройка, домакин - 0,5 щатна бройка, работник кухня - 1 щатна бройка и шофьор - 1.5 щатна бройка. Считано от 01.11.2018 г. се променя адреса на ДСП Филиал Щръклево Трапезария 1 на ул. Христо Ботев № 40. Новият обект отговаря на съвременните изисквания и разполага с 5 бр. умивалника, подготвителни мивки за меса, риба, зеленчуци, айца, кът за опаковане, склад за сухи продукти и опаковки, склад за суровини, столова, съблекалня, тоалетна. ДСП Филиал Пиргово Трапезария 2, с адрес: с. Пиргово, ул." Никола Обретенов" № 6, обхваща, с. Мечка, с. Пиргово, с. Иваново, с. Кошов, с. Божичен, с. Червен и с. Табачка и доставя топлия обяд в тези населени места. ДСП Филиал Пиргово отговаря на хасеп системата. Разполага със кухня, подготвителна, 3 бр. умивалника, складово помещение, столова, тоалетна и 2 бр. автомобили. Оборудване - 2 бр. ел. печки със 6 бр. котлона, 4 бр. фурни, 1бр. пържолник, 3 бр. хладилника със фризер и 2 бр. фризера. Към филиала са назначени - социален работник 1- щатна бройка, готвач - 1 щатна бройка, помощник готвач - 1 щатна бройка, санитар - 0,5 щатна бройка, домакин - 0,5 щатна бройка, работник кухня - 1 щатна бройка и шофьор - 2 щатна бройка. ДСП Филиал Тръстеник Трапезария 3, с адрес: с.Тръстеник, ул." Св. Св. Кирил и Методий" № 2, обхваща с. Тръстеник и доставя топлия обяд в населеното място. ДСП Филиал Тръстеник отговаря на хасеп системата. Разполага със кухня, подготвителна, умивалник, 2 бр. складово помещение, баня, тоалетна и 1 автомобил . Оборудване - 2 бр. ел. печки със 6 бр. котлона, 3 бр. фурни, 1 бр. ел. тава, 1 бр. фритюрник, 3 бр. хладилника и 1 бр. фризера. Към филиала са назначени - готвач - 1 щатна бройка, помощник готвач - 1 щатна бройка, домакин - 0,5 щатна бройка и шофьор - 1 щатна бройка. Необходими средства за дейността: , Contracted Amount: 9 576.16 , Reported Amount: 31 393.51
  • Activity: Предоставяне на съпътстващи мерки.: Информиране на потребителите за възможностите, реда и условията за ползване на други услуги предоставяни на територията на общината, включително и такива финансирани по ОП”РЧР” - 2014 – 2020, както и проучване на потребностите на потребителите от нови социални услуги, ще се извършва от общинска администрация Иваново., Contracted Amount: 9 576.15 , Reported Amount: 7 780.40

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: BOROIMPEX AD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 0.00
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 лица, Measure Unit: Number, Base Value: 90.00 , Target amount: 90.00 , Reached amount: 150.00

Financial Information

Total Project cost 210 675.54 BGN
Grant 210 675.54 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 210 675.54 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

Reason % of financial
correction
Financial corrections amounts1,2 Contract
Grant Self-financing Total
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 467.77 0.00 467.77 Project-level financial correction
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 14.37 0.00 14.37 БОРОИМПЕКС АД

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

There are no tender procedures

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN