Identification

UMIS Number BG16RFOP001-2.001-0144-C01
Project Name "Increasing energy efficiency of public administrative buildings in the town of Karnobat"
Beneficiary 000057026 Karnobat Municipality
Funding ERDF ==> Regions in Growth
Date of the Contract/Order 13.10.2016
Start Date 13.10.2016
End Date 26.02.2019
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Северна и югоизточна България, Югоизточен, Бургас, Карнобат, гр.Карнобат

Description

Brief description
Предмет на проектното предложение е изпълнение на мерки за повишаване на енергийната ефективност на 4 обществени сгради с административно предназначение на територията на гр. Карнобат - общинска администрация, бул. "България" №12, общинска администрация, бул. "България" №11, общинска администрация, ул. "Граф Игнатиев" №2 и административна сграда, Промишлена зона "Север”. Проектът цели намаляване на крайното енергийно потребление, постигане на рентабилна експлоатация на обществените сгради, модернизация на публичната инфраструктура и по-добро качество на предлаганите административни и допълнителни услуги.
Activities
  • Activity: Дейност 1: Сформиране на екип за управление на проекта. Управление и координация на проекта.: Предвидената дейност се основава на необходимостта от изграждането на ефективен механизъм за организация и координация, който да осигурява успешното реализиране на проекта и ефективното разходване на средствата. Екипът за управление ще има също така функции по упражняване на вътрешен мониторинг по отношение на външните изпълнители. Със заповед на кмета на общината ще бъде сформиран екип за управление на проекта. Ще бъдат подписани граждански (трудови) договори, придружени от длъжностни характеристики. Ще бъде разработен подробен план график за изпълнение на предвидените в проектното предложение дейности. С цел ефективното изпълнение на дейностите по проекта, екипът ще се състои от: 1. Ръководител на проекта; 2. Координатор; 3. Координатор инфраструктура; 4. Счетоводител. Екипът за изпълнение на проекта ще състави работен план за изпълнението на дейностите по проекта. Планът ще включва разпределение на отговорностите, координиране изпълнението на дейностите и сроковете за тяхното изпълнение. Ще се провеждат месечни работни срещи на екипа и ще се изготвят периодични отчети за напредъка по изпълнението на проекта. Сформирането на екип представлява своеобразна подготовка на дейността. След като тя се извърши ще се премине към същността и изпълнението на дейността, а именно: „Управление и координация на проекта”. Управлението и координацията на проекта включват: - екипно вземане на решения за действие след оценяване на възможните алтернативи; - направляване на проекта за постигане на всички заложени резултати и индикатори; - оценяване заплахите за настъпване на вътрешен или външен риск; - преодоляване на настъпилите трудности; - стриктно следене работата на всеки един изпълнител, ангажиран за изпълнението на дадена операция или цяла дейност; - набиране на информация, анализ и оценка изпълнението на дейността., Contracted Amount: 13 500.00 , Reported Amount: 13 085.83
  • Activity: Дейност 2: Подготовка и провеждане на обществени поръчки. : Изготвяне на тръжни документи за провеждане на процедури съгласно изискванията на ЗОП за избор на външни изпълнители за следните дейности: - Инженеринг - проектиране, изпълнение на СМР и упражняване на авторски надзор; - Строителен надзор; - Оценки на съответствието на проектите; - Информация и комуникация по проекта; - Финансов одит., Contracted Amount: 0.00 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Дейност 3: Дейности за информация и комуникация по проекта.: В съответствие с изискванията за осигуряване на информация и комуникация на проекти, финансирани с фондове на ЕС, се предвижда осъществяването на мерки за осигуряване публичността и информирането на обществеността на получената финансова подкрепа от Оперативна програма „Региони в растеж” 2014-2020 г. чрез Европейския фонд за регионално развитие (ЕФРР), в съответствие с правилата за комуникация и визуализация, предвидени в Регламент 1303/2013г. на Европейския парламент и на Съвета от 17 декември 2013 г., както и с Единният наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. Дейностите за информация и комуникация ще се реализират по време на цялата продължителност на проекта, с цел осъществяване широко популяризиране на обществеността относно осъществяваните по проекта дейности и финансовия принос на ЕФРР. За изпълнението на тази дейност от проекта, ще бъде избран изпълнител по реда на ЗОП, който следва да извърши следните дейности: - организиране на две пресконференции – първата от тях при стартиране на проекта с цел запознаване на обществеността с целите на проекта, и втората при неговото приключване, за да бъде отчетено изпълнението му и да се демонстрират постигнатите резултати; - два броя публикации в печатни/електронни медии - ще бъдат публикувани периодични информационни съобщения в печатни/електронни медии, отразяващи напредъка в изпълненото на проекта; - подготвяне и издаване на брошури с тираж от 500 броя, които ще представят проекта и ще съдържат информация за самата Оперативна програма и Европейския фонд за регионално развитие; - изработка и поставяне на 1 бр. билборд по време на строително-ремонтните дейности и 1 бр. постоянна обяснителна табела при приключване на строителството, в изпълнение на Единният наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г; - публикуване на информация за проекта в уеб-сайта на общината с кратко описание, цели, очаквани резултати и акцент за финансовата подкрепа на Европейския съюз., Contracted Amount: 3 000.00 , Reported Amount: 3 600.00
  • Activity: Дейност 4: Инженеринг /проектиране, изпълнение на строителни и монтажни работи и авторски надзор/, упражняване на строителен надзор, оценка на съответствието и въвеждане в експлоатация.: В рамките на предвидената дейност ще бъде включено: - Разработване на работни/технически проекти за нуждите на енергийното обновяване Ще бъдат изготвени работни/технически проекти. В последствие проектите ще бъдат оценени за съответствието им със съществените изисквания на строежите. В проектите ще бъдат включени всички задължителни енергоспестяващи мерки, предписани в обследванията за енергийна ефективност, които водят до съответствие на сградите с нормативните изисквания за енергийна ефективност - най-малко клас на енергопотребление „С“ и имат пряк екологичен ефект, както и всички задължителни мерки, предписани в техническото обследване. Ще бъде избран най-ефективният пакет от енергоспестяващи мерки за сградата, с който се постигат нормативните изисквания за енергийна ефективност - най-малко клас „С“ енергопотребление. Проектите ще бъдат съобразени с изискванията за осигуряване на достъпна архитектурна среда. - Осъществяване на авторски надзор Ще се упражнява авторския надзор по време на строителството, съгласно одобрената проектна документация и приложимата нормативна уредба. - Изпълнение на строително-ремонтни дейности, внедряване на мерки за енергийна ефективност. Предвижда се да бъде изпълнено следното за 4 административни сгради: - изпълнение на всички енергоспестяващи мерки, които са предписани като задължителни за сградата в обследването за енергийна ефективност и които водят до най - малко клас на енергопотребление "С"; - изпълнение на мерки по конструктивно възстановяване/усилване, които са предписани като задължителни в техническото обследване на сградата (съгласно Техническия паспорт на сградата, част Б "Мерки за поддържане на строежа и срокове за извършване на ремонти"); - изпълнение на останалите мерки, които са предписани като задължителни в техническото обследване; - изпълнение на мерки, свързани с подобряване на достъпа за лица с увреждания до сградите в съответствие с Наредба 4 от 01.07.2009 г. за проектиране, изпълнение и поддържане на строежите в съответствие с изискванията за достъпна среда за населението, включително за хората с увреждания; За сградите, намиращи се на ул. "Граф Игнатиев" №2 и Промишлена зона "Север” ще бъде изпълнено също: - препоръчителни мерки, предписани в техническото обследване на сградата (съгласно Техническия паспорт на сградата, част Б "Мерки за поддържане на строежа и срокове за извършване на ремонти", т.2 "Необходими мерки за поддържане на безопасната експлоатация на строежа и график за изпълнение на неотложните мерки"). За сградите на бул. "България" №12 и бул. "България №11 разходите за дейностите, които не са свързани с конструктивно възстановяване/усилване, но предписани като задължителни в техническите обследвания на сградите, ще бъдат финансирани със собствени средства на община Карнобат. По време на строителството ще бъде упражняван строителен надзор от лицензирана фирма - консултант. Изпълнителят, упражняващ строителния надзор носи отговорност за законосъобразно започване на строителството, пълнотата и правилното съставяне на актовете и протоколите по време на строителството, изпълнение на СМР съгласно одобрените технически проекти, годността на строежа за въвеждане в експлоатация. Подписва всички актове и протоколи по време на строителството, относно изискванията за безопасност и за законосъобразно изпълнение, съгласно Наредба №3 на МРРБ за актовете и протоколите. След приключване на строително-монтажните работи изготвя окончателен доклад до възложителя – Община Карнобат. - Въвеждане на обектите в експлоатация След изпълнението на СМР, в съответствие с издадените строителни книжа, заверената екзекутивна документация, всички изисквания към строежите съгласно ЗУТ и поднормативната база към него, ще се пристъпи към издаване на удостоверения за въвеждане в експлоатация от главния архитект. Към тях се прилага изготвения окончателен доклад за обектите от лицето, упражняващо строителен надзор, акт образец No.15 и др. съгласно изискванията на ЗУТ., Contracted Amount: 722 395.82 , Reported Amount: 832 150.83
  • Activity: Дейност 5: Финансов одит на проекта. : Предвидено е извършването на финансов одит на проекта от дипломиран експерт-счетоводител, регистриран одитор или специализирана одиторска компания. Това ще стане след окончателно приключване на заложените дейности по проекта. Докладът за фактически констатации ще бъде приложен към окончателното искане за плащане по проекта. Дейността е избрана с цел: - осигуряване на прозрачност на информацията при реализацията на проекта; - съдействие и мониторинг на счетоводителя по проекта както при осчетоводяване на всички документи свързани с изпълнението на проекта така и при изготвяне на текущите отчети към финансиращата организация; - спазване на Закона за счетоводството и международните счетоводни стандарти. По време на изпълнение на проекта ще бъде събрана необходимата информация за предварителния анализ от страна на одитора и за запознаването му с проекта, целите и изискванията. На вниманието на одитора ще бъдат представени всички необходими финансови документи, въз основа на които ще изготви доклад за разходване на средствата. На негово разположение ще бъде и счетоводителя на екипа за управление на проекта, който да сътрудничи при анализа на информация., Contracted Amount: 6 000.00 , Reported Amount: 1 140.00

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: -, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 1 044.00
  • Contractor: RAP, Contracted Amount*: 5 712.10 , Reported Amount**: 5 712.10
  • Contractor: Diana, Contracted Amount*: 3 000.00 , Reported Amount**: 2 960.00
  • Contractor: RISING ART, Contracted Amount*: 3 600.00 , Reported Amount**: 3 600.00
  • Contractor: -, Contracted Amount*: 4 500.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Vanya, Contracted Amount*: 3 000.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: DZZD "OBEDINENIE "DVZH - KONTROL", Contracted Amount*: 10 976.40 , Reported Amount**: 10 976.40
  • Contractor: COORDINATES GROUP 2003, Contracted Amount*: 3 600.00 , Reported Amount**: 3 600.00
  • Contractor: PARTNYORI-A.T., Contracted Amount*: 118 941.28 , Reported Amount**: 118 941.28
  • Contractor: EVROBUILD BULGARIA, Contracted Amount*: 109 009.08 , Reported Amount**: 108 922.75
  • Contractor: GRADI, Contracted Amount*: 196 005.41 , Reported Amount**: 196 005.41
  • Contractor: Minka, Contracted Amount*: 3 000.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: -, Contracted Amount*: 1 140.00 , Reported Amount**: 1 140.00
  • Contractor: OBEDINENIE INZHENERING 2017, Contracted Amount*: 372 741.42 , Reported Amount**: 392 660.99
Subcontractors
  • Subcontractor: STROY-KONTROL, Contracted Amount*: 4 240.80
  • Subcontractor: -, Contracted Amount*: 270.00
  • Subcontractor: PROEKTANTSKO BURO 044, Contracted Amount*: 884.00
  • Subcontractor: -, Contracted Amount*: 4 800.00
  • Subcontractor: -, Contracted Amount*: 384.00
  • Subcontractor: MITKO EL Ltd., Contracted Amount*: 120.00
  • Subcontractor: EM PLUS PARTNERS Ltd., Contracted Amount*: 3 225.00
  • Subcontractor: Pro Project Ltd, Contracted Amount*: 120.00
  • Subcontractor: -, Contracted Amount*: 120.00
Members of the Consortium
  • Member of the Consortium: INZHPROEKT, Contracted Amount*: 13 440.96
  • Member of the Consortium: TRACE YAMBOL, Contracted Amount*: 359 300.46
  • Member of the Consortium: JOK - CONTROL, Contracted Amount*: 0.00
  • Member of the Consortium: DV CONSULT BG, Contracted Amount*: 0.00

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Decrease of annual primary energy consumption of public buildings, Measure Unit: kWh/година, Base Value: 0.00 , Target amount: 327 808.00 , Reached amount: 388 230.00
Indicator 2 Енергийна ефективност: Брой обновени сгради, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 4.00 , Reached amount: 4.00
Indicator 3 Estimated annual decrease of GHG, Measure Unit: тонове CO2 екв., Base Value: 0.00 , Target amount: 75.00 , Reached amount: 88.30

Financial Information

Total Project cost 771 941.51 BGN
Grant 771 941.51 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 771 941.52 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

Reason % of financial
correction
Financial corrections amounts1,2 Contract
Grant Self-financing Total
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 9 800.27 0.00 9 800.27 ГРАДИ ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 18 637.07 0.00 18 637.07 Обединение "Инженеринг 2017"
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 5 154.54 0.00 5 154.54 Партньори-А.Т. ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 5 218.37 0.00 5 218.37 ЕВРОБИЛД БЪЛГАРИЯ ООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 285.61 0.00 285.61 Ар Ей Пи ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 548.82 0.00 548.82 ОБЕДИНЕНИЕ "ДВЖ - КОНТРОЛ"

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: "Избор на консултант за извършване на оценки съответствието по реда на чл.169, ал.1, т.6 от ЗУТ и изготвяне на оценки за съответствие по реда на чл.142, ал.6 от ЗУТ", Estimated Amount: 3 000.00
  • Differentiated position 1: "Избор на консултант за извършване на оценки съответствието по реда на чл.169, ал.1, т.6 от ЗУТ и изготвяне на оценки за съответствие по реда на чл.142, ал.6 от ЗУТ"
    Contractor: COORDINATES GROUP 2003
    Contract total funded value: 3 600.00
Procedure 2 Subject to due process: "Избор на консултант за упражняване на строителен надзор при извършване на СМР във връзка с изпълнение на проект: "Повишаване на енергийната ефективност на публични административни сгради в град Карнобат", Estimated Amount: 22 000.00
  • Differentiated position 1: "Избор на консултант за упражняване на строителен надзор при извършване на СМР във връзка с изпълнение на проект: "Повишаване на енергийната ефективност на публични административни сгради в град Карнобат"
    Contractor: DZZD "OBEDINENIE "DVZH - KONTROL"
    Contract total funded value: 10 976.40
Procedure 3 Subject to due process: "Извършване на дейности за информация и комуникация по проект "Повишаване на енергийната ефективност на публични административни сгради в град Карнобат", Estimated Amount: 3 000.00
  • Differentiated position 1: "Извършване на дейности за информация и комуникация по проект "Повишаване на енергийната ефективност на публични административни сгради в град Карнобат"
    Contractor: RISING ART
    Contract total funded value: 3 600.00
Procedure 4 Subject to due process: "Извършване на независим финансов одит по време на изпълнение на дейностите и отчитане на разходите по проект: "Повишаване на енергийната ефективност на публични административни сгради в град Карнобат" - процедурата е прекратена, Estimated Amount: 6 000.00
Procedure 5 Subject to due process: "Извършване на независим финансов одит по време на изпълнение на дейностите и отчитане на разходите по проект: BG16RFOP001-2.001-0144 "Повишаване на енергийната ефективност на публични административни сгради в град Карнобат" по Оперативна програма "Региони в растеж" 2014-2020 г." , Estimated Amount: 6 000.00
  • Differentiated position 1: Извършване на независим финансов одит по време на изпълнение на дейностите и отчитане на разходите по проект: BG16RFOP001-2.001-0144 "Повишаване на енергийната ефективност на публични административни сгради в град Карнобат" по Оперативна програма "Региони в растеж" 2014-2020 г."
    Contractor: -
    Contract total funded value: 1 140.00
Procedure 6 Subject to due process: "Изпълнение на Инженеринг - проектиране, изпълнение на СМР и упражняване на авторски надзор по проект: "Повишаване на енергийната ефективност на публични административни сгради в град Карнобат", Estimated Amount: 676 395.82
  • Differentiated position 1: Обособена позиция 2
    Contractor: PARTNYORI-A.T.
    Contract total funded value: 118 941.28
  • Differentiated position 2: Обособена позиция 3
    Contractor: OBEDINENIE INZHENERING 2017
    Contract total funded value: 372 741.42
  • Differentiated position 3: Обособена позиция 4
    Contractor: GRADI
    Contract total funded value: 196 005.41
Procedure 7 Subject to due process: "Инженеринг - изготвяне на инвестиционни проекти във фаза работен проект и изпълнение на СМР, съгласно одобрени работни проекти, вкл. упражняване на авт. надзор на публични адм. сгради в град Карнобат", Estimated Amount: 90 905.70
  • Differentiated position 1: Обособена позиция 1
    Contractor: EVROBUILD BULGARIA
    Contract total funded value: 109 009.08
Procedure 8 Subject to due process: Екип по проекта - външни за организацията, Estimated Amount: 0.00
  • Differentiated position 1: Дияна Якубович - координатор инфраструктура
    Contractor: Diana
    Contract total funded value: 3 000.00
Procedure 9 Subject to due process: Екип по проекта - вътрешни за организацията, Estimated Amount: 0.00
  • Differentiated position 1: Станимир Ангелов - ръководител проект
    Contractor: -
    Contract total funded value: 4 500.00
  • Differentiated position 2: Минка Димитрова - координатор
    Contractor: Minka
    Contract total funded value: 3 000.00
  • Differentiated position 3: Ваня Желязкова - счетоводител
    Contractor: Vanya
    Contract total funded value: 3 000.00
Procedure 10 Subject to due process: Извършване на обследвания за установяване на техническите характеристики, свързани с изискванията по чл. 169, ал. 1, т. 1-5 и ал. 2 от ЗУТ, изготвяне на технически паспорти и обследване за енергийна ефективност на сгради за обществено обслужване на територията на град Карнобат, Estimated Amount: 0.00
  • Differentiated position 1: Извършване на обследвания за установяване на техническите характеристики, свързани с изискванията по чл. 169, ал. 1, т. 1-5 и ал. 2 от ЗУТ, изготвяне на технически паспорти и обследване за енергийна ефективност на сгради за обществено обслужване на територията на град Карнобат
    Contractor: RAP
    Contract total funded value: 5 712.10

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN