Identification

UMIS Number BG05FMOP001-5.001-0024-C07
Project Name 3.1 - Warn lunch in COVID-19 pandemic conditions in Gulyantsi municipality
Beneficiary 000413691 OBSHTINA GULYANTSI
Funding FEAD ==> Foods
Date of the Contract/Order 15.02.2021
Start Date 04.01.2021
End Date 30.09.2022
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Северна и югоизточна България (BG3), Северозападен (BG31), Плевен (BG314), Гулянци

Description

Brief description
Проектът е в отговор на пандемията от COVID-19 в страната и осигурява подкрепа за задоволяване на базовата нужда от храна на хора от уязвими групи  от община Гулянци, които се нуждаят от социална закрила в най- висока степен.
Activities
  • Activity: Определяне на целевите групи по проекта: Община Гулянци ще започне реализирането на дейността преди стартирането на договора, като я изпълнява през целия му период. Определянето на целевите групи по проекта ще се осъществи съгласно утвърдена от кмета на Община Гулянци працедура по подбор. За участие в проекта ще се определят общо 200 лица от община Гулянци, разпределени в следните целеви групи: - Лица без доходи или с ниски доходи под линията на бедност - хора в затруднение поради влошената икономическа обстановка в страната, хора, които поради възрастта си или налични увреждания са в по-висок риск от заразяване и неблагоприятно протичане на инфекцията. - Лица, поставени под карантина - без доходи или с ниски доходи под линията на бедност и нямат близки, които да им окажат подкрепа. - Лица, обект на социално подпомагане, за които е установена нужда от допълнителна подкрепа и в условията на извънредна епидемична обстановка, са в невъзможност да задоволят основните си жизнени потребности., Contracted Amount: 0.00 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Приготвяне на топъл обяд: Община Гулянци ще реализира една трапезария, със адрес: Домашен социален патронаж гр. Гулянци, община Гулянци, област Плевен, гр. Гулянци, ул. „В. Левски” № 36А По проекта топлият обяд ще се предоставя в периода 04.01.2021 г. – 30.09.2022 г. за 200 крайнонуждаещи се лица от Община Гулянци в продължение на 21 месеца - общо 435 работни дни. Домашен социален патронаж гр. Гулянци има акт за частна общинска собственост № 1411 от 07.09.2005 г. Социалното заведение притежава издадено Удостоверение за регистрация № 101/26403/22.08.2019 г. по чл. 12 от Закона за храните., Contracted Amount: 240 740.00 , Reported Amount: 240 740.00
  • Activity: Предоставяне на топъл обяд: Община Гулянци има 11 разкрити пунктове, общинска собственост, с издадени Удостоверение за регистрация за обекти за раздаване на храна от БАБХ, в които при обичайни условия раздава приготвената храна, а на трудно подвижните потребители се доставя до дома им със специализиран превоз. Предвид усложнената епидемична обстановка, свързана с разпространението на COVID–19 на територията на страната и обявената извънредна обстановка, Община Гулянци има вече съдадена организация за раздаването на храната до домовете на потребителите, съответстваща на предписанията на националните органи за спазване на противоепидемичните мерки. За доставка на храната до дома на потребителите се ползват специализираните автомобили на Домашен социален патронаж, като се изпълняват всички изисквания на Закона за храните по отношение на пакетирането и транспортирането на храни. , Contracted Amount: 12 037.00 , Reported Amount: 12 037.00
  • Activity: Реализиране на съпътстващи мерки: Община Гулянци в настоящия проект ще предоставя съпътстващи мерки самостоятелно, чрез екипа по реализиране на проекта - 5 души, съобразно противоепидемичните мерки с цел ограничаване на разпространението на COVID-19 и предвид специфичните нужди на конкретния потребител в тези условия. Съпътстващите мерки, допълващи предоставянето на топъл обяд по проекта ще се изразяват индикативно в индивидуално консултиране и съдействие за: - възможностите за ползване на други социални услуги, предоставяни на територията на общината, включително и такива, финансирани от ЕСФ; - ползването на административни общински услуги, съдействие за осигуряване на временен подслон на бездомните лица, за подпомагане на достъпа до здравни и образователни услуги, за управление на семейния бюджет, за здравословно и балансирано хранене, консултиране за изискванията, свързани с въведените противоепидемични мерки и др. - други форми на индивидуална подкрепа, съдействие, консултиране, реализирани в отговор на конкретно установени нужди и проблеми на представителите на целевите групи с цел преодоляване на последствията продължителната социална изолация., Contracted Amount: 12 037.00 , Reported Amount: 12 037.00

Participating Organizations

Partners None
Contractors None
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Лица, Measure Unit: Number, Base Value: 0.00 , Target amount: 200.00 , Reached amount: 333.00

Financial Information

Total Project cost 264 814.00 BGN
Grant 264 814.00 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 264 812.78 BGN
Percentage of EU co-financing 100.00 %

Financial Corrections

None

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

There are no tender procedures

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN