Identification

UMIS Number BG05SFOP001-4.001-0018-C02
Project Name Development of the Regional Information Center-Dobrich
Beneficiary 000852932 Dobrich Municipality
Funding ESF ==> Good Governance
Date of the Contract/Order 25.02.2016
Start Date 13.12.2015
End Date 31.12.2018
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Северна и югоизточна България, Североизточен, Добрич

Description

Brief description
Проектът ще осигури ефективно функциониране на ОИЦ Добрич. Той ще действа на територията на цялата област Добрич. Центърът ще работи активно в сътрудничество с управляващите органи,  местната администрация, Бюро по труда, регионални инспекторати, университети, училища,  бизнес и общността за популяризиране на възможностите, които се предоставят чрез ЕСИФ. Финансирането на проектните дейности ще допринесе за нормалната работа на центъра при реализиране на дейностите по предоставяне на информация на потенциалните бенефициенти на територията на областта. Областен информационен център Добрич ще информира за възможностите за финансиране по програмите през програмен период 2014-2020 и ще популяризира политиките и ролята на ЕС. С реализиране на дейностите по проекта ще се осигури максимална прозрачност в процеса на управление на програмите и проектите. При изпълнение и отчитане на всички проектни дейности ще бъдат съблюдавани и спазвани хоризонталните политики на общността.  Проектното предложение изцяло следва концепцията за устойчиво развитие-предвижда се повишаване на съществуващите възможности и потенциал за развитие, чрез осигуряване на прозрачност и информираност при кандидатстване, изпълнение и управление на програмите финансирани чрез ЕСИФ. Проектът трайно ще допринесе за подобряване на нивото на информираност, като осигури равен достъп до финансиране за бенефициентите от региона. Ще се доразвие и административния и институционален капацитет от гледна точка на екипа на ОИЦ и екипа за реализиране на проектните дейности. Ще бъдат разрешени специфични проблеми чрез осигуряване на максимална прозрачност и елиминиране препятствията в процеса на информиране за възможностите за финансиране, изпълнение и управление на програмите през програмен период 2014-2020. Политика на равните възможности и недискриминацията ще бъде водеща в изпълнението на всички дейности по проекта – при избора на екип на ОИЦ, екип по проекта, при подготовката и провеждане на обществени поръчки.
Activities
  • Activity: Функциониране на ОИЦ-Добрич: В обхвата на дейността попадат разходи свързани с физическото и техническо функциониране на ОИЦ Добрич. Функционирането на центъра ще осигури равен достъп до информацията на гражданите от осемте общини в област Добрич. Това ще позволи да се намалят разликите в нивото на информираност в общността, като се осигури по-голяма публичност и прозрачност при реализиране на програмите, съфинансирани от ЕСИФ. В процеса на работа ще бъдат насърчени партньорства на различни нива - местните власти и заинтересовани страни. Функционирането на ОИЦ Добрич ще осигури правото на безплатен и пълен достъп до информация за възможностите за финансиране по ЕСИФ за всички социални, етнически и възрастови групи в областта. ОИЦ ще работи за подобряване на прозрачността и популяризиране на проектите, финансирани от ЕС сред настоящите и потенциални бенефициенти, медиите и широката общественост. Областният център ще предоставя услуга от вида „обслужване на едно гише”, където различни заинтересовани страни – местната общественост и структури, бенефициенти ще могат да получават информация и/или насоки за ползване на такава по Кохезионната политика на ЕС, НСРР/СП, обхвата на програмите, съфинансирани от ЕСИФ, механизмите на функциониране, изпълнението и управлението на финансирането от ЕСИФ, специфично българско и законодателство на ЕС в тази сфера и др. Дейността ще допринесе за постигане на общата и специфични цели на проекта и директно ще повлияе за постигане на Специфичния за програмата индикатор - Брой служители, чиито заплати се съфинансират от техническа помощ и на Индивидуалния за процедурата индикатор - Брой консултации, предоставени по телефон, електронна поща или на място в областните информационни центрове. Дейността е насочена и пряко ще повлияе служителите на ОИЦ Добрич, като една от целевите групи по проекта. , Contracted Amount: 176 421.36 , Reported Amount: 147 190.88
  • Activity: Организиране, провеждане и участие в събития: Законно избран изпълнител в координация и комуникация с Експертите от Областен информационен център Добрич и възложителя ще организира и проведе информационни събития за популяризиране на ЕСИФ в осемте общини от област Добрич. За периода на изпълнение на проекта до 31.12.2018 г. центърът ще организира общо 54 публични информационни събития - по две събития годишно с медии (6) и по две събития годишно във всяка от осемте общини от област Добрич (48) . Събитията ще се организират с цел информиране на целевите групи и потенциалните бенефициенти за възможностите, които предоставят ЕСИФ в България, както и предоставяне на конкретна актуална информация за съответния период. Събитията ще се организират според годишния план за работа на центъра или съгласно указания, подадени от ЦИКО. При планиране на срещите ОИЦ ще взема предвид периодите с най-голям интензитет на отворени процедури по програмите и оптимална комбинация от теми за дадена аудитория. ОИЦ ще участва в 3 общи кампании на Мрежата за периода на изпълнение на проекта до 31.12.2018 г., (по 1 годишно), съгласно годишния план на ЦИКО. Дейността ще допринесе за постигане на общата и специфични цели на проекта и директно ще повлияе за постигане на Специфичния за програмата индикатор - Брой публични информационни събития. Дейността е ориентирана и ще повлияе положително потенциалните кандидати и бенефициенти по програмите финансирани от ЕСИФ, широката общественост, управляващите органи и междинните звена на програмите, финансирани от ЕСИФ и служителите на ОИЦ, като целеви групи по проекта., Contracted Amount: 73 328.00 , Reported Amount: 46 452.33
  • Activity: Разработване и разпространение на информационни и рекламни материали : В рамките на дейността е предвидено в комуникация и координация между екипа на ОИЦ, екипа по проекта и външния изпълните да бъдат изработени минимум 6 вида/над 2000 броя информационни и рекламни материали, които ще допринесат за постигане на целите на приоритетна ос 4 ОП "Добро управление" за разпространение на информационни и рекламни материали относно целите, начините и възможностите за финансиране от ЕСИФ в България и популяризиране на ролята на ЕС. Дейността ще допринесе за постигане на общата и специфични цели на проекта и директно ще повлияе за постигане на Специфичния за програмата индикатор - Издадени информационни материали по вид (брошури, листовки и др.). С цел осигуряване на актуална и навременна информация относно възможностите за финансова подкрепа със средства от ЕСИФ е предвидено регулярно в зависимост от отворените за кандидатстване процедури експертите в ОИЦ, също да изготвят и разпространяват печатни информационни материали за потенциалните бенефициенти при събитията, срещите и кампаниите, които реализират. Дейността е насочена към следните целеви групи - кандидати и бенефициенти по програмите, финансирани от ЕСИФ и широката общественост., Contracted Amount: 18 000.00 , Reported Amount: 14 856.00
  • Activity: Осигуряване на публичност и визуализация на проекта.: Дейността ще бъде изпълнявана съвместно със законно избран външен изпълнител и екип на възложителя - община град Добрич. Всички мерки по информация и публичност са разработени в съответствие Единен наръчник на бенефициента 2014-2020. Тази дейност ще продължава по време целия период на изпълнение на проекта При изпълнението на мерките за информация и комуникация, предприети от община град Добрич изрично ще се указва съфинансирането от фондовете на ЕС. Във всеки документ, свързан с изпълнението на проекта ще се посочва, финансиращата го ОПДУ и че се осъществява с подкрепата на ЕСФ. Дейностите по информация и публичност ще включват: Организиране и провеждане на 2 публични събития съответно за представяне и отчитане на проекта, които предварително ще бъдат аносирани по подходящ начин чрез разпространение на прессъобщение до средствата за масово осведомяване и/или публикуване на рекламно-информационно каре в регионална печатна медия. На тези събития ще бъдат поканени представителите на местната власт, гражданското общество, целевите групи, медиите и други. Предварителна информация за събитието ще бъде публикувана и на интернет-страницата на бенефициента. Информацията за публичното събитие ще бъде изпратена и на УО и на най-близкия офис от мрежата от 28 информационни центъра. За популяризиране на дейностите в хода на проекта ще бъдат направени публикации в медии и на Интернет страницата на община Добрич. За да се информират участниците и обществеността за ролята на Европейския съюз и държавата, ще бъде изработени и разпространени на подходящи места 50 броя плакати и 1000 броя дипляни с информация за проекта, в които ще се популяризира финансовата подкрепа на Европейския съюз. На закупеното оборудване във връзка с изпълнението на проекта община Добрич ще постави стикери на подходящо място на повърхността на оборудването. Чрез дейността ще се постигане съгласуваност с общите цели на Националната комуникационна стратегия за програмен период 2014-2020, по отношение на популяризиране на ролята на ЕС и осигуряване на максимална прозрачност в процеса на изпълнение и управление на дейностите по проекта, както постигане предвидените резултати и индикатори. Дейността ще въздейства положително на следните целеви групи - кандидати и бенефициенти по програмите, финансирани от ЕСИФ, широката общественост, управляващите органи и междинните звена на програмите, финансирани от ЕСИФ ., Contracted Amount: 1 900.00 , Reported Amount: 22 289.21

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: Hedon consult LTD, Contracted Amount*: 19 440.00 , Reported Amount**: 12 240.00
  • Contractor: Dimitrina, Contracted Amount*: 14 800.00 , Reported Amount**: 11 002.07
  • Contractor: NIKOLINKA, Contracted Amount*: 8 880.00 , Reported Amount**: 3 707.95
  • Contractor: FOLIART LTD, Contracted Amount*: 10 693.68 , Reported Amount**: 10 693.68
  • Contractor: Smart business company, Contracted Amount*: 1 000.00 , Reported Amount**: 45.37
  • Contractor: NIKOLAI, Contracted Amount*: 1 920.00 , Reported Amount**: 1 965.05
  • Contractor: Office B LTD, Contracted Amount*: 25 570.00 , Reported Amount**: 19 507.07
  • Contractor: AVTOTREID SA – EOOD, Contracted Amount*: 1 428.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: AVANGARD PERSONAL KONSULTING, Contracted Amount*: 9 996.00 , Reported Amount**: 9 996.00
  • Contractor: Petrol, Contracted Amount*: 583.87 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: INFORMATION SERVICES- Branch Dobrich, Contracted Amount*: 5 949.60 , Reported Amount**: 5 306.40
  • Contractor: LUKOYL-BALGARIYA , Contracted Amount*: 5 720.00 , Reported Amount**: 28.89
  • Contractor: Monolit LTD, Contracted Amount*: 4 696.20 , Reported Amount**: 4 696.20
  • Contractor: Nadezhda, Contracted Amount*: 23 527.24 , Reported Amount**: 16 655.50
  • Contractor: MILENA, Contracted Amount*: 24 892.09 , Reported Amount**: 13 315.29
  • Contractor: Svetla, Contracted Amount*: 49 673.98 , Reported Amount**: 2 985.88
  • Contractor: Viktoria, Contracted Amount*: 5 414.16 , Reported Amount**: 2 936.00
  • Contractor: Translingva Plus LTD, Contracted Amount*: 14 856.00 , Reported Amount**: 14 856.00
  • Contractor: APOSTOL, Contracted Amount*: 1 776.00 , Reported Amount**: 576.33
  • Contractor: Dobrudzha spektar LTD, Contracted Amount*: 9 960.00 , Reported Amount**: 9 960.00
  • Contractor: OBSTINA DOBRICH, Contracted Amount*: 15 095.63 , Reported Amount**: 1 562.62
  • Contractor: MTT, Contracted Amount*: 748.46 , Reported Amount**: 104.40
  • Contractor: Aleksandrina, Contracted Amount*: 40 182.74 , Reported Amount**: 4 806.97
  • Contractor: Genoveva, Contracted Amount*: 49 673.98 , Reported Amount**: 44 252.27
  • Contractor: Bulgarian Telecommunications Company EAD, Contracted Amount*: 432.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: PHOTO SYNTHESIS, Contracted Amount*: 869.00 , Reported Amount**: 869.00
  • Contractor: Business Center Dobrich NGO, Contracted Amount*: 1 045.11 , Reported Amount**: 1 045.10
  • Contractor: Telenor JSC, Contracted Amount*: 868.68 , Reported Amount**: 867.07
  • Contractor: Mototom, Contracted Amount*: 3 000.00 , Reported Amount**: 1 457.04
  • Contractor: Mihaela, Contracted Amount*: 15 290.65 , Reported Amount**: 14 871.26
  • Contractor: Iskra, Contracted Amount*: 16 655.50 , Reported Amount**: 14 634.45
  • Contractor: Info Training , Contracted Amount*: 1 572.00 , Reported Amount**: 1 572.00
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Number of employees, whose remunerations are co-funded by technical assistance, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 3.00 , Reached amount: 6.00
Indicator 2 Information materials published by type (handbooks, guidelines, books, booklets, information flyers etc.), Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 5.00 , Reached amount: 62.00
Indicator 3 Брой консултации, предоставени по телефон, електронна поща или на място в областните информационни центрове, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 720.00 , Reached amount: 940.00
Indicator 4 Number of public information events, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 54.00 , Reached amount: 79.00

Financial Information

Total Project cost 229 579.97 BGN
Grant 229 579.97 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 229 579.97 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

None

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: „Доставка на канцеларски материали и офис оборудване за Община Добрич”, включваща три обособени позиции: Обособена позиция – ОП 1 „Доставка на изделия от хартия”; Обособена позиция - ОП 2 „Доставка на оборудване и принадлежности за офиса“; Обособена позиция – ОП 3 „Доставка на канцеларски материали, включени в списъка по чл.12, ал.1, т.1 от ЗОП“. (за 2017 г. - 14.08.2018г.), Estimated Amount: 68 758.32
  • Differentiated position 1: Обособена позиция 1 „Доставка на изделия от хартия”
    Contractor: Office B LTD
    Contract total funded value: 900.00
  • Differentiated position 2: Обособена позиция 2 „Доставка на оборудване и принадлежности за офиса“
    Contractor: Office B LTD
    Contract total funded value: 500.00
  • Differentiated position 3: Обособена позиция 3 „Доставка на канцеларски материали, включени в списъка по чл.12, ал.1, т.1 от ЗОП“
    Contractor: Office B LTD
    Contract total funded value: 500.00
Procedure 2 Subject to due process: „Доставка на канцеларски материали и офис оборудване за Община Добрич”, включваща три обособени позиции: Обособена позиция – ОП 1 „Доставка на изделия от хартия”; Обособена позиция - ОП 2 „Доставка на оборудване и принадлежности за офиса“; Обособена позиция – ОП 3 „Доставка на канцеларски материали, включени в списъка по чл.12, ал.1, т.1 от ЗОП“. (16.08.2018 г. - 16.08.2019 г.), Estimated Amount: 65 541.67
  • Differentiated position 1: Обособена позиция – ОП 1 „Доставка на изделия от хартия”
    Contractor: Office B LTD
    Contract total funded value: 720.00
  • Differentiated position 2: Обособена позиция - ОП 2 „Доставка на оборудване и принадлежности за офиса“
    Contractor: Office B LTD
    Contract total funded value: 550.00
  • Differentiated position 3: Обособена позиция – ОП 3 „Доставка на канцеларски материали, включени в списъка по чл.12, ал.1, т.1 от ЗОП“
    Contractor: Office B LTD
    Contract total funded value: 500.00
Procedure 3 Subject to due process: „Доставка на канцеларски материали и офис оборудване“ ОП 1 – „Доставка на копирна и друга хартия” Обособена позиция ОП 2 – „Доставка на оборудване и принадлежности за офиса” Обособена позиция ОП 3 – „Доставка на канцеларски материали, включени в списъка по чл. 30 от Закона за интеграция на хората с увреждания“ (2016 година), Estimated Amount: 65 250.00
  • Differentiated position 1: ОП 1 – „Доставка на копирна и друга хартия”
    Contractor: Office B LTD
    Contract total funded value: 1 200.00
  • Differentiated position 2: ОП 2 – „Доставка на оборудване и принадлежности за офиса” Обособена позиция
    Contractor: Office B LTD
    Contract total funded value: 800.00
  • Differentiated position 3: ОП 3 – „Доставка на канцеларски материали, включени в списъка по чл. 30 от Закона за интеграция на хората с увреждания“
    Contractor: Smart business company
    Contract total funded value: 1 000.00
Procedure 4 Subject to due process: „Доставка на тонер касети и консумативи за принтери и копирни машини“ (10.09.2018 г. - 10.09.2019 г.)., Estimated Amount: 45 512.50
  • Differentiated position 1: „Доставка на тонер касети и консумативи за принтери и копирни машини“
    Contractor: Office B LTD
    Contract total funded value: 9 600.00
Procedure 5 Subject to due process: „Доставка на тонер касети и консумативи за принтери и копирни машини“ за 2017 г. - 08.09.2018, Estimated Amount: 54 625.00
  • Differentiated position 1: Доставка на тонер касети и консумативи за принтери и копирни машини“ за 2017 г.
    Contractor: Office B LTD
    Contract total funded value: 5 500.00
Procedure 6 Subject to due process: „Организиране и провеждане на публични информационни събития, разработване и разпространение на информационни и рекламни материали, и осигуряване на публичност и визуализация по Проект „Развитие на ОИЦ – Добрич” Обособени позиции: Обособена позиция 1 (ОП 1) – „Организиране и провеждане на публични информационни събития и събития за работа с медии”; Обособена позиция 2 (ОП 2) – „Разработване и разпространение на информационни и рекламни материали”; Обособена позиция 3 (ОП 3) – „Осигуряване на публичност и визуализация по проекта”., Estimated Amount: 39 083.33
  • Differentiated position 1: Обособена позиция 1 (ОП 1) – „Организиране и провеждане на публични информационни събития и събития за работа с медии”
    Contractor: Hedon consult LTD
    Contract total funded value: 19 440.00
  • Differentiated position 2: Обособена позиция 2 (ОП 2) – „Разработване и разпространение на информационни и рекламни материали”
    Contractor: Translingva Plus LTD
    Contract total funded value: 14 856.00
  • Differentiated position 3: Обособена позиция 3 (ОП 3) – „Осигуряване на публичност и визуализация по проекта”
    Contractor: Info Training
    Contract total funded value: 1 572.00
Procedure 7 Subject to due process: „Предоставяне на услуги по организиране и провеждане на кампания – обща инициатива под надслов „ЗАЕДНО за ЕВРОПА“ 2017, Estimated Amount: 10 000.00
  • Differentiated position 1: кампания – обща инициатива „ЗАЕДНО за ЕВРОПА“
    Contractor: AVANGARD PERSONAL KONSULTING
    Contract total funded value: 9 996.00
Procedure 8 Subject to due process: Eкип за управление и изпълнение на проекта --- съгласно Чл. 10. (1) Разходи за екипи, отговорни за управление и/или изпълнение на проектите, са допустими, когато: 1. управлението и/или изпълнението се осъществява само от служители на бенефициента; на ПМС № 189 от 28 юли 2016 г., Estimated Amount: 27 376.00
  • Differentiated position 1: Ръководител на проекта
    Contractor: Dimitrina
    Contract total funded value: 14 800.00
  • Differentiated position 2: Експерт обществени поръчки
    Contractor: NIKOLAI
    Contract total funded value: 1 920.00
  • Differentiated position 3: IT експерт
    Contractor: APOSTOL
    Contract total funded value: 1 776.00
  • Differentiated position 4: Избор на финансов мениджър
    Contractor: NIKOLINKA
    Contract total funded value: 8 880.00
  • Differentiated position 5: Избор на финансов мениджър
    Contractor: Viktoria
    Contract total funded value: 5 414.16
Procedure 9 Subject to due process: Доставка на бензин А-95Н, дизелово моторно гориво и природен газ - метан за зареждане на автомобилите на община град Добрич, газьол за отопление и газ пропан - бутан за битови нужди по Обособена позиция на ОП 1 - Доставка на бензин А-95Н, дизелово моторно гориво и природен газ - метан за зареждане на автомобилите на община град Добрич, газьол за отопление, Estimated Amount: 556 052.00
  • Differentiated position 1: Доставка на бензин А-95Н, дизелово моторно гориво и природен газ - метан за зареждане на автомобилите на община град Добрич, газьол за отопление
    Contractor: AVTOTREID SA – EOOD
    Contract total funded value: 1 428.00
Procedure 10 Subject to due process: Доставка на оборудване - фотоапарат за нуждине на ОИЦ Добрич, Estimated Amount: 869.00
  • Differentiated position 1: Доставка на оборудване - фотоапарат за нуждине на ОИЦ Добрич
    Contractor: PHOTO SYNTHESIS
    Contract total funded value: 869.00
Procedure 11 Subject to due process: Доставка на течни горива за моторни превозни средства 2018-2019, Estimated Amount: 5 720.00
  • Differentiated position 1: Обособена позиция 2: „Доставка на течни горива за моторни превозни средства на община град Добрич за зареждане в страната”
    Contractor: LUKOYL-BALGARIYA
    Contract total funded value: 5 720.00
Procedure 12 Subject to due process: Доставка на течни горива за моторните превозни средства, специализираната механизация и техника на Община град Добрич и второстепенните разпоредители на бюджетна издръжка (за 2018 година), Estimated Amount: 1 332.33
  • Differentiated position 1: Доставка на течни горива за моторните превозни средства, специализираната механизация и техника на Община град Добрич и второстепенните разпоредители на бюджетна издръжка - зареждане в град Добрич
    Contractor: MTT
    Contract total funded value: 748.46
  • Differentiated position 2: Доставка на течни горива за моторните превозни средства, специализираната механизация и техника на Община град Добрич и второстепенните разпоредители на бюджетна издръжка - зареждане в цялата страна
    Contractor: Petrol
    Contract total funded value: 583.87
Procedure 13 Subject to due process: Доставка на тонер касети и консумативи за принтери и копирни машини след заявка съобразно нуждите на Община град Добрич. (2016 година), Estimated Amount: 41 583.33
  • Differentiated position 1: Доставка на тонер касети и консумативи за принтери и копирни машини
    Contractor: Office B LTD
    Contract total funded value: 4 800.00
Procedure 14 Subject to due process: Избор на екип от експерти в Областен информационен център - Добрич --- Конкурс по чл. 89 от Кодекса на труда , Estimated Amount: 139 347.46
  • Differentiated position 1: Експерт ИОУ
    Contractor: Aleksandrina
    Contract total funded value: 40 182.74
  • Differentiated position 2: Експерт КИЛ
    Contractor: Nadezhda
    Contract total funded value: 23 527.24
  • Differentiated position 3: Управител
    Contractor: Svetla
    Contract total funded value: 49 673.98
  • Differentiated position 4: Управител
    Contractor: Genoveva
    Contract total funded value: 49 673.98
  • Differentiated position 5: Експерт ИОУ
    Contractor: MILENA
    Contract total funded value: 24 892.09
  • Differentiated position 6: Експерт КИЛ
    Contractor: Iskra
    Contract total funded value: 16 655.50
  • Differentiated position 7: Експерт ИОУ
    Contractor: Mihaela
    Contract total funded value: 15 290.65
Procedure 15 Subject to due process: Предоставяне на далекосъобщителни гласови услуги за 2016, Estimated Amount: 27 084.00
Procedure 16 Subject to due process: Предоставяне на далекосъобщителни услуги чрез далекосъобщителна подвижна клетъчна мрежа по стандарт GSM с национално покритие за нуждите на община град Добрич и ОИЦ Добрич, Estimated Amount: 50 000.00
  • Differentiated position 1: Предоставяне на далекосъобщителни услуги чрез далекосъобщителна подвижна клетъчна мрежа по стандарт GSM с национално покритие за нуждите на община град Добрич и ОИЦ Добрич
    Contractor: Telenor JSC
    Contract total funded value: 579.60
Procedure 17 Subject to due process: СМР - текущ ремонт на ОИЦ-Добрич, Estimated Amount: 5 051.90
  • Differentiated position 1: СМР - текущ ремонт на ОИЦ-Добрич
    Contractor: Monolit LTD
    Contract total funded value: 4 696.20
Procedure 18 Subject to due process: Услуги по Брандиране на ОИЦ Добрич, Estimated Amount: 1 000.00
  • Differentiated position 1: Услуги по Брандиране на ОИЦ Добрич
    Contractor: FOLIART LTD
    Contract total funded value: 697.68
Procedure 19 Subject to due process: Услуги по издръжката на ОИЦ - ел. енергия, вода, отопление, СОТ, почистване, телефон, факс, Интернет, абонамент за издания, куриерски и пощенски услуги и др. п. услуги, пряко свързани с работата на ОИЦ, Estimated Amount: 40 730.00
  • Differentiated position 1: Режийни разходи за издръжката на ОИЦ
    Contractor: Business Center Dobrich NGO
    Contract total funded value: 1 045.11
  • Differentiated position 2: Режийни разходи за издръжката на ОИЦ
    Contractor: OBSTINA DOBRICH
    Contract total funded value: 15 095.63
  • Differentiated position 3: разходи за издръжката на ОИЦ - стационарен телефон 058/ 602 758
    Contractor: Bulgarian Telecommunications Company EAD
    Contract total funded value: 259.20
Procedure 20 Subject to due process: Услуги по организиране на събития като част от общи инициативи/кампании на мрежата - Кампания 1 ("Предоставяне на Услуги на артистичната и творческата дейност тяхното представяне за провеждане на кампания – обща инициатива под надслов „Успешни ЗАЕДНО“ ), Estimated Amount: 10 000.00
  • Differentiated position 1: кампания – обща инициатива „Успешни ЗАЕДНО“
    Contractor: Dobrudzha spektar LTD
    Contract total funded value: 9 960.00
Procedure 21 Subject to due process: Услуги по поддръжка и ремонт на оборудване, Estimated Amount: 6 000.00
  • Differentiated position 1: Услуги по поддръжка и ремонт на оборудване
    Contractor: INFORMATION SERVICES- Branch Dobrich
    Contract total funded value: 5 949.60

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN