Identification

UMIS Number BG-RRP-3.004-2202-C01
Project Name Technological Modernization of the Enreprise
Beneficiary 204003063 Devil Walking ltd
Funding RRF ==> Recovery and Resilience Plan
Date of the Contract/Order 10.04.2023
Start Date 10.04.2023
End Date 10.04.2024
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant In execution (starting date)
Location of Performance
  • България, Югозападна и южно-централна България (BG4), Южен централен (BG42), Пловдив (BG421), Пловдив, гр.Пловдив

Description

Brief description
Кандидатът по процедурата „Девил Уолкинг“ ЕООД е компания развиваща дейност в сектора на дизайна и производството на облека. Фирмата е регистрирана и развива своятя производствена дейност в гр. Пловдив. Икономическата дейност на кандидат и самото проектно предложение изцяло попада в сектор "Производство на друго облекло и допълнения за облекло" с код 14.19., като по този начин предвидените дейности са в обхвата на приоритетните за региона на Пловдив сектори за подпомагане посочени в Регионална специализация съгласно НСМСП 2021-2027.
Проектното предложение включва дейност по закупуване на всиоко технологично производствено оборудване, което ще доведе до цифровизация на производствените процеси, разширяване на производствения капацитет и разнообразяване на предлаганите продукти.
Планираното за закупуване оборудване включва:
1) Сървър;  2) Компютърни конфигурации подходящи за графичен дизайн и рендване на 3D графики с висока резолюция - 2 бр.; 3) Таблети подходящи за графичен дизайн – 2 бр.; 4) Сублимационен принтер; 5) Термо-трансферен каландър; 6) Плотер; 7) Автоматичен лазер за рязане по контур на текстил.
Закупуванто на посоченото оборудване ще доведе до повишаване ефективността на производствените процеси,  постигане на по-висока производителност, намаляване на производствените разходи и оптимизиране на производствената верига на кандидата.
Activities
  • Activity: Придобиване на нови технологии с акцент върху цифровизацията на производствените процеси с оглед на разширяване на производствения капацитет и/или разнообразяване на предлаганите продукти/услуги.: Производствените процеси в „Девил Уолкинг“ ЕООД включват: 1) дизайн и разработване на нови модели облекло; 2) дизайн на щампите и принтове за платовете; 3) изготвяне и отпечатване на кройки; 4) отпечатване на принтовете и цветовете на хартиени ролки; 5) пренасяне на принтовете и цветовете и отпечатването им върху платовете; 6) изрязва на кройките върху готовите платове; 7) ушиване на готовите модели; 8) продажба на различните видове облекло чрез on-line платформи. През последните 3 г. се забелязва постоянен ръст в търсенето на предлаганите от фирмата продукти, като през 2021 г. месечно се произвеждат приблизително 1000 различни артикула, за които са необходими поставянето на принтове върху 750 м. плат. Към настоящия момент голяма част от операциите във фирмата се извършват ръчно поради липса на по-съвременно оборудвана. Дейностите по принтиране на щампите и графичните елементи и отпечатването им върху ролките плат се възлага на външни печатници поради липса на необходимото оборудване. Ръстът на търсенето съчетан с недостатъчната цифровизация на производствените процеси и зависимостта от външни подизпълнители води до понижена ефективност, допълнително оскъпяване на производствените разходи и рискове за конкурентното развитие на предприятието. Това налага необходимостта от инвестиции в съвременно оборудване. Кандидатът планира закупуването на: - Сървър – 1 бр.: Предназначен е за архивиране и поддържа на база данни с кройки и различни видове дизайни за отпечатване върху платовете. Това ще ускори силно процеса на нареждане на дизайните и подготвянето им за печат. - Таблети подходящи за графичен дизайн – 2 бр.: Предназначени са за създаване на дизайнерските щампи и графични елементи. - Компютърни конфигурации подходящи за графичен дизайн и рендване на графични елементи с висока резолюция – 2 бр.: Предназначени са за рендване на принтове и 3D графики. Планирано е закупуването на машини с по-мощни технически показатели, който значително ще съкратят сроковете за рендаване и генериране на графичните 3D емеленти. - Сублимационен принтер – 1 бр.: Принтерът е специално предназначен за текстилната индустрия. Планираният за закупуване сублимационен принтер се характеризира с висока скорост на печатане до 115 метра в час. Оборудван е със система за автоматична проверка и почистване на запушени дюзи, система за регулиране на медията, Професионален RIP софтуер; - Термо-трансферен каландър – 1 бр.: След принтера това е следващият елемент от системата за печатане върху текстил. Отпечатаните на сублимационния принтер специални ролки с щампи и графични елементи, се зареждат в термо-трансфетния каландът, който отпечатва изображенията върху ролки плат. Предвиденият за закупуване каландър е снабдена с дигитален цифров модул за управление с тъч скрийн дисплей, чрез който се програмират настройките на различните производствени цикли. - Плотер – 1 бр.: Планираният за закупуване плотер е предназначен за принтиране на хартия на кройките на произвежданите дрехи. Плотерът е с работна ширина от 180 см., което позволява разпечатването на няколко кройки едновременно. Снабден е с лесен за работа софтуер, който позволява управление на зададените файлове / маркери за повече от едно работно място. Плотерът работи, както чрез връзка с компютър, така и директно с USB Flash памет без CAD система. - Автоматичен лазер за рязане по контур на текстил – 1 бр.: Високоскоростна автоматична машина за лазерно рязане на текстил, използваща цифров огледално-рефлексен фотоапарат с висока разделителна способност, за еднократна реализация на високото прецизно изобразяване, което включва широкоформатния и мулти-образец, и избягване на грешката при снаждане на изображението и спадане на качеството на изображението. Машината е предназначена за високо точно изрязване на плата по поставените предварително кройки. Системата е оборудвана със специализиран софруер за управление. , Contracted Amount: 184 016.34 , Reported Amount: 0.00

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: Valpers Consult LTD, Contracted Amount*: 5 168.98 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: E - COMMERCE GROUP, Contracted Amount*: 3 310.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: I.N.A. - Trading, Contracted Amount*: 7 360.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: ARATEX BG Ltd., Contracted Amount*: 73 207.72 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: ARDES INFORMACIONNI TEHNOLOGIY, Contracted Amount*: 1 975.00 , Reported Amount**: 0.00
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Completed projects to support technological modernisation , Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 0.00
Indicator 2 Enterprises supported (of which small – including micro, medium, large), Measure Unit: предприятия, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 0.00

Financial Information

Total Project cost 184 016.34 BGN
Grant 92 008.16 BGN
Self amount 92 008.18 BGN
Total actual amounts paid 0.00 BGN
Percentage of EU co-financing 100.00 %

Financial Corrections

None

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: Провеждане на процедура за избор на изпълнител с предмет "Доставка на Автоматичен лазер за рязане по контур на текстил " - 1 брой, Estimated Amount: 50 611.02
  • Differentiated position 1: Доставка на технологично оборудване
    Contractor: ARATEX BG Ltd.
    Contract total funded value: 73 207.72
Procedure 2 Subject to due process: Провеждане на процедура за избор на изпълнител с предмет "Доставка на Термо-трансферен каландър "- 1 бр. , Estimated Amount: 55 252.20
  • Differentiated position 1: Доставка и продажба на технологично оборудване
    Contractor: ARATEX BG Ltd.
    Contract total funded value: 73 207.72
Procedure 3 Subject to due process: Провеждане на процедура за избор на изпълнител с предмет "Доставка на Компютърна конфигурация подходяща за графичен дизайн и рендване на графики с висока резолюция"- 2 броя , Estimated Amount: 10 340.59
Procedure 4 Subject to due process: Провеждане на процедура за избор на изпълнител с предмет "Доставка на плотер" - 1 брой , Estimated Amount: 14 730.68
Procedure 5 Subject to due process: Провеждане на процедура за избор на изпълнител с предмет "Доставка на Сървър" - 1 брой , Estimated Amount: 4 622.01
Procedure 6 Subject to due process: Провеждане на процедура за избор на изпълнител с предмет "Доставка на Таблет подходящ за графичен дизайн - 2 броя" , Estimated Amount: 5 252.62
Procedure 7 Subject to due process: Провеждане на процедура за избор на изпълнител с предмет: "Доставка на Сублимационен принтер - 1 брой, Estimated Amount: 43 207.22
  • Differentiated position 1: Доставка на технологично оборудване
    Contractor: ARATEX BG Ltd.
    Contract total funded value: 73 207.72

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN