Identification

UMIS Number BG05M9OP001-1.008-1123-C02
Project Name Improving working conditions in Magna Powertrain Plovdiv EOOD
Beneficiary 175425233 Magna Powertrain Plovdiv EOOD
Funding ESF ==> Human Resources Development
Date of the Contract/Order 04.08.2017
Start Date 04.08.2017
End Date 31.12.2018
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Югозападна и южно-централна България, Южен централен, Пловдив, Раковски, с.Стряма

Description

Brief description
Общата цел на проекта е да се подобри работната среда, да се запази заетостта и да се повиши нивото на устойчива заетост в Магна Пауъртрейн Пловдив ЕООД, което ще рефлектира положително върху качеството на работните места и производителността.

Конкретните цели на проекта са:
- Оптимизиране на работните процеси и подобряване на баланса между професионалния, семейния и личния живот за 12 лица над 54 г. и 32 родители с деца до 6 г.
- Удължаване на професионалния живот на 12 по-възрастни заети лица
-  Осигуряване на устойчива заетост, добри доходи и възможност за професионално развитие и подобрен баланс между професионалния, личния и семейния живот за 125 лица с настоящ адрес извън населеното място по месторабота
- Подобряване безопасността на труда за 80 лица в Монтажен цех на предприятието
- Подобряване качеството на 200 работни места и подобряване на производителността на труда в предприятието

Дейностите и мерките, които ще бъдат изпълнявани, за да се постигнат заложените резултати са: 

-   Дейност "Разработване, адаптиране и въвеждане на системи за развитие на човешките ресурси.... Въвеждане на иновативни модели за организация на труда" - включва мерки за оптимизиране на работните процеси и въвеждане на практики за съвместяването на професионалния, семейния и личния живот и въвеждане на практики за удължаване на професионалния живот на по-възрастните работници и служители;

-   Дейност "Осигуряване на организиран транспорт от работодателя до и от работното място за заетите лица, за период от 12 месеца" - включва мярка за превоз от и до работното място;

-  Дейност "Осигуряване на безопасни и здравословни условия на труд, подобряване професионалния и здравния статус на работниците и служителите" - включва мярка за подобряване на колективната защита.

В рамките на дейностите са включени и мерки за съответствие с целите по околна среда, изменение на климата и ресурсната ефективност.
Activities
  • Activity: Разработване, адаптиране и въвеждане на системи за развитие на човешките ресурси, вкл. възможности за гъвкави форми на заетост с цел оптимизация на работните процеси, с акцент върху практиките за по-лесното съвместяване на професионалния, семейния и личния живот, както и удължаване трудовия живот на по-възрастните работници и служители. Въвеждане на иновативни модели за организация на труда: ЦЕЛ Целта на дейността е оптимизация на работните процеси и насърчаване съвместяването на професионалния, семейния и личния живот, както и удължаване на професионалния живот на лицата над 54 г. ЦЕЛЕВА ГРУПА Целева група на тази дейност са 44 заети лица в Магна Пауъртрейн Пловдив (МПП), от които 32 родители на деца до 6 год. и 12 лица над 54 г. ОБОСНОВКА НА НУЖДИТЕ И ОПИСАНИЕ В МПП работят голям брой лица с малки деца до 6 г., които имат специфични нужди от: - гъвкавост в работната заетост и работното време; - устойчива заетост, съобразена с техните възможности за полагане на труд; - по-добър баланс между професионалния и семейния живот с оглед на техните родителски задължения. В МПП работят 12 лица над 54 г., които имат специфични нужди от: - удължаване на професионалния живот, в съответствие с развитието на технологиите в предприятието и произтичащата нужда от нови умения, вкл. "зелени умения" - допълнителна мотивация за работа и професионално развитие, чрез отчитане на факторите на работната среда - подобряване на баланса между професионалния, семейния и личния живот, в съответствие с техните жизнени приоритети - както и социална потребност от предаване на натрупания опит на по-младите работници и служители Текущото състояние на МПП се характеризира с проблеми в приемствеността на поколенията, тъй като броят на по-опитните работници и служители (вкл. над 54 г.) е сравнително малък, а предприятието непрекъснато разширява своята дейност и наема нови лица. Ето защо, е необходимо да се осигури пълноценно използване на потенциала на възрастните работници, като се запазят и развият натрупаните от тях ценен опит и експертиза и се осигури приемственост между поколенията. Състоянието на МПП се характеризира и с голям брой родители на малки деца, за които съвместяването на професионалния и семейния живот е предизвикателство, което се отразява на тяхната мотивация, работоспособност и възможност за професионално развитие. За тях е необходимо да се осигури по-добър баланс между професионалния и семейния живот. МЕРКИ И ЕФЕКТИ За да отговори на нуждите, дейността предвижда следните мерки: 1. Оптимизация на работните процеси и въвеждане на практики за съвместяването на професионалния, семейния и личния живот за целевата група чрез: - разработване и въвеждане на подходящи гъвкави форми на заетост (напр. непълно работно време, "домашен офис" и ротация) съобразно индивидуалните нужди и спецификите на работното място 2. Въвеждане на практики за удължаване на професионалния живот на лицата над 54 г. чрез: - разработване и въвеждане на програма за подобряване и поддържане на квалификацията, чрез продължаващо обучение (учене през целия живот), вкл. за "зелени умения" - разработване и въвеждане на програма за настойничество на млади работници и служители от лицата над 54 г. Разработените мерки по двата компонента ще бъдат консолидирани в обща програма за прилагането им. Практическото въвеждане в действие на разработените промени, ще включва: - Утвърждаване на програмата от ръководството на МПП; - Промени в Правилника за вътрешния трудов ред; - Реално прилагане на мерките. От предприемането на тези мерки се очакват следните ефекти за целевата група: - Удължаване на професионалния живот на лицата над 54 г. - Увеличаване на мотивацията за работа и професионално развитие - Подобряване на баланса между професионалния, семейния и личния живот, в съответствие с жизнените приоритети - Осигурена устойчива заетост на родителите на деца до 6 г. Мерките ще допринесат за повишаване на качеството на работните места и производителността на труда в МПП, тъй като: 1. Ще се повиши квалификацията на по-възрастните лица в съответствие със съвременните технологии 2. Програмата за настойничество на млади работници и служители ще повиши тяхната квалификация 3. За това ще допринесат по-добрата мотивация и по-добрият баланс между професионалния, семейния и личния живот, Contracted Amount: 5 200.00 , Reported Amount: 5 109.30
  • Activity: Осигуряване на организиран транспорт от работодателя до и от работното място за заетите в предприятието лица, за период от 12 месеца: ЦЕЛ НА ДЕЙНОСТТА Целта на дейността е запазване на заетостта и повишаване нивото на устойчива заетост за 125 заети лица в Магна Пауъртрейн Пловдив, чрез осигуряване на организиран транспорт до и от работното място. ЦЕЛЕВА ГРУПА Целева група на тази дейност са 125 заети лица, регистрирани по настоящ адрес извън с. Стряма (местонахождение на работното място), но на не повече от 100 км. в едната посока - с настоящ адрес в гр. Пловдив и общините Раковски, Чирпан, Родопи и Садово. Целевата група включва 3 лица над 54 г. ОБОСНОВКА НА НУЖДИТЕ И ОПИСАНИЕ - ТЕКУЩО СЪСТОЯНИЕ И ОБОСНОВКА НА НУЖДИТЕ Предприятието е ситуирано в Индустриална зона Раковски, която се намира в с. Стряма - на място отдалечено от големите населени места, в които живеят работниците и служителите. Състоянието и нуждите на целевата група са както следва: - Доходи, заетост и професионално развитие Представителите на целевата група живеят в общини със средна работна заплата по-ниска от средната за страната. Голяма част от тях (48 човека) живеят в общини с много високо равнище на безработица (Раковски и Чирпан) – за 1-во тримесечие на 2016, безработицата в община Раковски е 14,28%, а в община Чирпан е 20,13%, при средно равнище страната 8,6%. 23 човека са от община Чирпан, която е силно засегната от емиграция на хора в трудоспособна възраст и от неблагоприятна възрастовата структура на населението, а жизненият стандарт е нисък, като е налице свиване и натурализация на потреблението. Представителите на целевата група имат нужда от устойчива заетост и по-дълго оставане на пазара на труда, съчетани с възможности за професионална реализация и развитие и добри доходи (по-високи от средните за съответната община). - Баланс между професионалния, личния и семейния живот o Налице е нужда от по-голяма гъвкавост в работното време (възможност за работа в различни смени), по-малко време за пътуване до работното място и обратно и повече свободно време o Налице е нужда от запазване на местоживеенето. Миграцията, мотивирана от възможност за работа, е социален фактор, който се отразява неблагоприятно на баласа между работата и личния живот Дейността е насочена към всички нужди на целевата група, посочени по-горе. - ОПИСАНИЕ НА МЕРКИТЕ И ЕФЕКТИТЕ За решаване на проблемите на целевата група, дейността предвижда осигуряване на организиран транспорт през всеки работен ден за 12 месеца до и от работното място за 125 човека, регистрирани по настоящ адрес извън с. Стряма, както следва: - 77 човека, които ще се превозват от гр. Пловдив и обратно по 4 маршрута - 25 човека, които ще се превозват от гр. Раковски и обратно по 1 маршрут - 23 човека, които ще се превозват от гр. Чирпан и обратно по 1 маршрут Очакваните ефекти от дейността са: - Осигуряване на устойчива заетост, добри доходи и възможност за професионално развитие за 125 лица, вкл. лица от региони с висока безработица и ниски доходи - Подобряване на баланса между професионалния, личния и семейния живот за 125 заети лица чрез осигуряване на по-голяма гъвкавост в заетостта, увеличаване на свободното време и предотвратяване на трудовата миграция - Подобряване качество на работните места и производителността на 125 заети лица Начините и етапите за реализация на дейността са подробно описани в секция "Начин на изпълнение". ЛОГИЧЕСКА ВРЪЗКА С ОСТАНАЛИТЕ ДЕЙНОСТИ В ПРОЕКТА Дейността ще се изпълнява успоредно с останалите специализирани дейности, тъй като между тях няма зависимости, които да изискват последователно изпълнение. Логически дейността започва от третия месец, тъй като през Мес. 1 и мес.2 се извършва мобилизация на проекта в дейност "Организация и управление на проекта". От трите специализирани дейности, това е дейността с най-голяма продължителност и тя определя общата продължителност на проекта. , Contracted Amount: 150 908.00 , Reported Amount: 147 919.60
  • Activity: Осигуряване на организиран транспорт от работодателя до и от работното място за заетите в предприятието лица, за период от 12 месеца - ПРОДЪЛЖЕНИЕ (ОПИСАНИЕ НА МАРШРУТИТЕ): ОПИСАНИЕ НА МАРШРУТИТЕ ЗАБЕЛЕЖКА: С номера са обозначени точките по маршрута. Две последователни точки формират отсечка, чиято дължина в километри е показана в наклонените скоби. Маршрут 1 "ПЛОВДИВ" - първа, втора и нощна смяна (Пловдив – с. Стряма , Завод МПП – Пловдив), с обща дължина за една смяна 78,06 км и 234,18 км за трите смени: 1) гр. Пловдив, бул. Ал. Стамболийски 32 (начална точка) 2) бул. Н. Вапцаров 113 /0,72/ 3) бул. Македония 73А /1,20/ 4) бул. Македония 33 /0,89/ 5) бул. Хр. Ботев 82 /1,04/ 6) бул. Хр. Ботев 110 /1,12/ 7) бул. Менделеев 12 /0,96/ 8) бул. Менделеев 2Б /1,25/ 9) ж.к. „Тракия“, бл. 248 /1,79/ 10) ул. „Съединение“ 181 /1,54/ 11) ул. „Съединение“ 151 /0,61/ 12) ул. „Съединение“ 92 /1,40/ 13) ул. „Съединение“ 10 /1,01/ 14) бул. Освобождение 29 /1,50/ 15) бул. Княгиня М. Луиза 70 /1,80/ 16) бул. Цариградско Шосе 112 (излизане от гр. Пловдив) /2,10 / 17) с. Стряма, инд. зона Раковски, завод "Магна Пауъртрейн Пловдив" /20,10/ - дотук общо 39,03 км. Следва връщане в обратна посока по същия маршрут със същите междинни спирки. Маршрутът включва три пъти отиване и връщане от завода в рамките на денонощието. Общата дължина е 6 Х 39,03 км = 234,18 км. Маршрут 2 "ПЛОВДИВ" - първа, втора и нощна смяна (Пловдив – с. Стряма, Завод МПП – Пловдив), с обща дължина за една смяна 72,928 км и 218,784 км за трите смени: 1) гр. Пловдив, бул. Пещерско Шосе 135 (начална точка) 2) бул. Пещерско Шосе 121 /1,51/ 3) бул. Пещерско Шосе 75 /0,45/ 4) бул. В. Априлов 68 /1,10/ 5) бул. В. Априлов 102 /1,39/ 6) бул. В. Априлов 124 /1,32/ 7) бул. Дунав 2 /0,89/ 8) бул. Дунав 40 /1,05/ 9) бул. Дунав 74 /0,968/ 10) бул."Цар Борис 3-ти Обединител" 10 /0,796/ 11) бул. България 4 /2,51/ 12) бул. Източен 139 /1,74/ 13) бул. Княгиня М. Луиза 62 (излизане от гр. Пловдив) /1,24/ 14) с. Стряма, инд. зона Раковски, завод "Магна Пауъртрейн Пловдив" /21,50/ - дотук общо 36,464 км. Следва връщане в обратна посока по същия маршрут със същите междинни спирки. Маршрутът включва три пъти отиване и връщане от завода в рамките на денонощието. Общата дължина е 6 Х 36,464 км = 218,784 км. Маршрут 3 "ПЛОВДИВ" - редовна смяна (Пловдив – с. Стряма, Завод МПП – Пловдив), с обща дължина 62,872: 1) гр. Пловдив, ул. Солунска 49 (начална точка) 2) ул. Царевец 45 /0,76/ 3) бул. Пещерско Шосе 75 /1,00/ 4) бул. Копривщица 10 /0,65/ 5) бул. 6-ти септември 64 /0,91/ 6) бул. Руски 23 /1,19/ 7) бул. България 63 /1,10/ 8) бул. Дунав 74 /0,80/ 9) бул."Цар Борис 3-ти Обединител" 10 /0,796/ 10) бул."Цар Борис 3-ти Обединител" 40 /0,62/ 11) бул. 6-ти септември 180 /1,18/ 12) бул. 6-ти септември 226 /0,59/ 13) ул. Рогошко шосе 2 (излизане от гр. Пловдив) /1,54/ 14) с. Стряма, инд. зона Раковски, завод "Магна Пауъртрейн Пловдив" /20,30/ - дотук общо 31,436 км. Следва връщане в обратна посока по същия маршрут със същите междинни спирки с обща дължина на обратния маршрут 31,436 км. Маршрутът включва отиване и връщане от завода. Общата дължина е 2 Х 31,436 км = 62,872 км., Contracted Amount: 0.00 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Осигуряване на безопасни и здравословни условия на труд, подобряване професионалния и здравния статус на работниците и служителите чрез осигуряване на средства за колективна защита: ЦЕЛ НА ДЕЙНОСТТА Целта на дейността е подобряване на условията на труд на 80 заети лица в Магна Пауъртрейн Пловдив (МПП), чрез подобряване на средствата за колективна защита. ЦЕЛЕВА ГРУПА Целева група на тази дейност са 80 лица, работещи в Монтажен цех, вкл. 4 лица над 54 г. ОБОСНОВКА НА НУЖДИТЕ И ОПИСАНИЕ - ТЕКУЩО СЪСТОЯНИЕ И ОБОСНОВКА НА НУЖДИТЕ МПП произвежда трансмисионни маслени помпи за леки автомобили. В предприятието са осигурени задължителните ЗБУТ, но оценката на риска е идентифицирала области за подобрение. Монтажен цех (Монтажна зала) е част от Производствената сграда, която е строена на два етапа – Етап1 през 2009г. и Етап2 през 2014г. В новата част на Монтажна зала (Етап 2) е инсталирана адресируема Пожароизвестителна инсталация. Предназначението на тази инсталация е ранно оповестяване и сигнализиране при образуване на дим или висока температура в случай на пожар, като при това на дисплея на Централата се визуализира съответната зона. Това позволява да се извърши евакуация на персонала на възможно най-ранен етап от появата на признаци за пожар. Също така по сигнал от тази Пожароизвестителна централа се изпълнява автоматично изключване на електрическата инсталация в Монтажен цех (Етап 2) с което се защитава персонала от поражение от електрически ток следствие сработване на водната АПГИ (автоматична пожарогасителна инсталация). В старата Монтажна зала (Етап 1) липсва Пожароизвестителна инсталация с детектори на дим и температура. Липсата на такава инсталация е сериозна предпоставка за късна евакуация на личният състав в случай на възникване на пожар, което би довело до риск от задушаване с образуваният дим от горящи пластмасови опаковки, масла и машинни части или поразяване от електрически ток в следствие сработване на спринклери за гасене с вода и обливане на неизключени цехови шинопроводи с напрежение 400V. Този риск представлява опасност за здравето и живота на хората в Монтажен цех (Етап 1) - които след нарастването на производствените мощности през последната година са общо 80 човека, работещи на трисменен режим. Посоченият риск при пожар води до необходимостта от подобряване на колективната защита на работещите в Монтажен цех (Етап 1), чрез предприемане на мерки за ефективна колективна защита посредством съвременна пожароизвестителна инсталация обхващаща цялата площ на Монтажна зала с функции за ранно оповестяване, локализиране на зоната на възникнали предпоставки за пожар и автоматично изключване на електрозахранването в Монтажна зала. - ОПИСАНИЕ НА МЕРКИТЕ И ЕФЕКТИТЕ За преодоляване на рисковете и подобряване на условията на труд, се предвижда подобряване на колективната защита чрез СМР (текущ ремонт) на пожароизвестителна инсталация в Монтажен цех (Етап 1), така че в случай на възникване на пожар или първи признаци за такъв да се извърши автоматично ранно оповестяване, локализиране на зоната на възникнали предпоставки за пожар и автоматично изключване на електрозахранването в Монтажна зала. От тези мерки се очакват следните ефекти: - подобряване на безопасността на труда за 80 заети лица чрез осигуряване на по-добра колективна защита от пожар - подобряване качество на работните места и производителност на 80 заети лица Рискът от пожар е свързан със стрес. Намаляването на този риск ще доведе до намаляване на стреса и повишаване на удовлетвореността от работния процес, което ще се отрази положително на производителността на труда. Дейността ще се изпълни за 10 мес., с използване на външен изпълнител за СМР в съответствие с описанието в секция "Начин на изпълнение"., Contracted Amount: 44 500.00 , Reported Amount: 44 171.11
  • Activity: Организация и управление на проекта: ЦЕЛ НА ДЕЙНОСТТА Целта на дейността е да се изпълни успешно проектът, което да осигури постигането на неговите цели: - Обща цел: да се подобри работната среда, да се запази заетостта и да се повиши нивото на устойчива заетост в Магна Пауъртрейн Пловдив ЕООД, което да рефлектира положително върху качеството на работните места и производителността. - Конкретни цели на проекта: 1. Оптимизиране на работните процеси и подобряване на баланса между професионалния, семейния и личния живот за 12 лица над 54 г. и 32 родители с деца до 6 г.; 2. Удължаване на професионалния живот на 12 по-възрастни заети лица; 3. Осигуряване на устойчива заетост, добри доходи и възможност за професионално развитие и подобрен баланс между професионалния, личния и семейния живот за 125 лица с настоящ адрес извън населеното място по месторабота; 4. Подобряване безопасността на труда за 80 лица в Монтажен цех на предприятието; 5. Подобряване качеството на 200 работни места и подобряване на производителността на труда в предприятието. ОБОСНОВКА НА НУЖДИТЕ И ОПИСАНИЕ В проекта са включени три различни по характер специализирани дейности, изискващи голям обем работа по организиране, избор на външни изпълнители, мониторинг и контрол и цялостно управление. Това изисква значителни управленски ресурси, обосноваващи нуждата от обособяването на отделна дейност за организация и управление на проекта. Дейността включва цялостна организация и управление на проект "Подобряване на условията на труд в Магна Пауъртрейн Пловдив ЕООД", включително: ■ Цялостно управление на проекта, включително управление на графика, разходите, обхвата, проблемите и рисковете; ■ Осигуряване постигането на резултатите на проекта и реализирането на планираните ползи за представителите на целевата група; ■ Осигуряване спазването на Договора за безвъзмездна финансова помощ; ■ Осигуряване спазването на изискванията за информираност и публичност; ■ Комуникация с ръководството на бенефициента, Управляващия орган и изпълнителите; ■ Комуникация с членовете на целевата група, включени в проекта; ■ Изготвяне на календарен график за изпълнението на проекта; ■ Провеждане на срещи във връзка с изпълнението на проекта; ■ Извършване на дейности по мониторинг и контрол и предприемане на коригиращи мерки; ■ Организиране на процедури за избор на изпълнители и сключване на договори; ■ Управление на договорите с изпълнителите; ■ Поддържане на отделна счетоводна аналитичност по проекта; ■ Изготвяне на финансова и счетоводна документация; ■ Изготвяне на документи за отчитане на изпълнението на проекта. Дейността по организация и управление ще се извършва по време на изпълнението на целия проект - от месец 1 до месец 17. Конкретно ще бъдат обособени следните етапи: Етап 1: Мобилизация на проекта (месец 1 месец 2). През този етап кандидатът ще осигури Екипа на проекта, офис на проекта и необходимите технически ресурси за организацията и управлението на проекта. Етап 2: Основни дейности по организация и управление на проекта (месец 3-17). Етап 3: Приключване и отчитане на проекта (месец 17). В дейностите по организация и управление ще бъдат ангажирани четирима експерти на Магна Пауъртрейн Пловдив, както следва: - Ръководител на проекта - 1 човек - Координатор за Дейности 1 и 3 - 1 човек - Координатор за Дейност 2 - 1 човек - Счетоводител - 1 човек При изпълнението на тази дейност, задълженията и отговорностите ще бъдат разпределени между експертите на Магна Пауъртрейн Пловдив (Екип на проекта), описани подробно в т. 9 "Екип". ПРИНОС ЗА ПОСТИГАНЕ НА ИНДИКАТОРИТЕ Осигурявайки успешното изпълнение на специализираните дейности, тази дейност ще допринесе за постигане на всички индикатори, заложени в т. 8. , Contracted Amount: 22 200.00 , Reported Amount: 18 991.57
  • Activity: Информиране и публичност: ЦЕЛ НА ДЕЙНОСТТА Целта на дейността е да се осигури информиране и публичност по проекта съгласно изискванията на процедурата. ОБОСНОВКА НА НУЖДИТЕ И ОПИСАНИЕ Нуждата от тази дейност произтича от необходимостта да бъдат информирани целевите групи и обществеността за приноса на фондовете на ЕС за реализацията на проекта и постигане на целите на проекта и на процедурата. При изпълнението на проекта, Магна Пауъртрейн Пловдив ще прилага мерките, предвидени в Единния наръчник на бенефицента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г., включително: 1. При всички мерки за информация и комуникация, предприети от бенефициента, изрично ще се указва съфинансирането от фондовете на ЕС на проекта, чрез поставяне на: - емблемата на ЕС; - упоменаване на фондовете, които оказват подкрепа на проекта; - общото лого за програмен период 2014-2020. Период на изпълнение: месец 1-17 2. По време на осъществяването на проекта бенефициентът ще информира обществеността за получената от фондовете подкрепа, като: - ще постави плакат с информация за проекта (минимум формат А3), в който ще се споменава финансовата подкрепа от ЕС, на входа на административната сграда на предприятието. Период на изпълнение: месец 1 3. Ще прилага необходимите комуникационни мерки, за да бъдат участниците в проекта информирани за финансирането от ЕС. Период на изпълнение: месец 1-17 4. Във всеки документ, свързан с изпълнението на проекта, който ще се използва за обществеността или участниците, ще се посочва, че финансиращата го ОПРЧР се осъществява с подкрепата на фондовете на ЕС. Период на изпълнение: месец 1-17 5. На модернизираните елементи на пожарогасителната инсталация ще бъдат поставни информационни стикери на подходящи места. Период на изпълнение: месец 12 6. В случай на публични изяви и интервюта на представители на бенефициента, свързани с проекта, ще се подчертава ролята на Общността за осъществяването на проекта чрез ОПРЧР. Период на изпълнение: месец 1-17 ПРИНОС ЗА ПОСТИГАНЕ НА ИНДИКАТОРИТЕ Осигурявайки успешното изпълнение на специализираните дейности, тази дейност ще допринесе за постигане на всички индикатори, заложени в т. 8., Contracted Amount: 0.00 , Reported Amount: 0.00

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: BORADI OOD, Contracted Amount*: 35 336.88 , Reported Amount**: 44 171.11
  • Contractor: STOYCHEV amp; SON-DS EOOD, Contracted Amount*: 120 707.58 , Reported Amount**: 147 919.60
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Number of enterprises supported, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 1.00
Indicator 2 Employed, including self-employed, persons, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 200.00 , Reached amount: 207.00
Indicator 3 Number of enterprises which have introduced new systems, practices and tools for human resources development and organisation of labour processes, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 1.00
Indicator 4 Number of enterprises which have introduced new processes for health and safety at work, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 1.00

Financial Information

Total Project cost 222 808.00 BGN
Grant 178 246.40 BGN
Self amount 44 561.60 BGN
Total actual amounts paid 157 228.36 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

Reason % of financial
correction
Financial corrections amounts1,2 Contract
Grant Self-financing Total
Нарушения в документацията за обществени поръчки 10.00 12 070.75 3 017.69 15 088.44 СТОЙЧЕВ И СИН-ДС ЕООД

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: Осигуряване на организиран транспорт до и от работното място за заетите в Магна Пауъртрейн Пловдив ЕООД лица, за период от 12 месеца, Estimated Amount: 150 908.00
  • Differentiated position 1: Осигуряване на организиран транспорт до и от работното място за заетите в Магна Пауъртрейн Пловдив ЕООД лица, за период от 12 месеца
    Contractor: STOYCHEV amp; SON-DS EOOD
    Contract total funded value: 120 707.58

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN