Identification

UMIS Number BG05FMOP001-3.002-0161-C04
Project Name Insurance of hot lunch in Kula
Beneficiary 000159629 Municipality of Kula
Funding FEAD ==> Foods
Date of the Contract/Order 23.11.2016
Start Date 01.10.2016
End Date 31.12.2019
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Северна и югоизточна България, Северозападен, Видин, Кула

Description

Brief description
С настоящото проектно предложение Община Кула ще има възможността да продължи дейностите започнали преди няколко години по предоставяне на топъл обяд на нуждаещи се лица, които са изпаднали в неблагоприятно социално положение. Проекта дава възможност да се допълни, над гради и разшири обхвата на действащата национална програма за подпомагане на обществените трапезарии. С реализирането на проекта, за срок от 39 месеца, ще  допринесе за постигането на общата цел на оперативната програма, свързана с намаляване броя на живеещите в бедност лица, чрез подпомагането им с храни, с оглед на преодоляване на основно материално лишение, чрез обхващане на потребители от утвърдените целеви групи:
- лица и семейства на месечно подпомагане по чл.9 от Правилника за прилагане на Закона за социално подпомагане;
- лица с доказана липса на доходи и близки, които да се грижат за тях;
- самотно живеещи лица и семейства, получаващи минимални пенсии.
         За целите на проекта залагаме следните дейности:
- определяне на целевите групи;
- закупуване на хранителни продукти;
- осигуряване на топъл обяд;
- предоставяне на съпътстващи мерки изразяващи се в индивидуално консултиране и съдействие за ползване на други социални и административни услуги.
        Приготвянето на обяда ще става в кухнята на Дневния център за възрастни хора - Кула и в него ще се предоставя.
Activities
  • Activity: Определяне на целевата група.: С настоящия проект имаме намерение да предлагаме топъл обяд на 60 лица, разпределени в целеви групи както следва: 1. Лица и семейства на месечно подпомагане по реда и условията на чл.9 от Правилника за прилагане на Закона за социално подпомагане - 22 лица; 2. Лица с доказана липса на доходи и близки, които да се грижат за тях - 4 лица; 3.Самотно живеещи лица и семейства, получаващи минимални пенсии - 33 лица; 4. Скитащи - 1 лице. , Contracted Amount: 0.00 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Закупуване на хранителни продукти.: Закупуването на хранителни продукти ще се извършва в съответствие с изискванията на националното законодателство, по прозрачен начин и при гарантиране спазването на принципите на чл.30 от Регламент (ЕС, ЕВРАТОМ) №966/2012 на Европейския парламент и на Съвета за икономичност, ефикасност и ефективност на разходите на средствата. Общината е провела процедура по ЗОП и с Решение №РД-18-131/20.05.2016 г. са определени доставчиците на хранителни продукти за Обществената трапезария , социалните заведения и детската градина. С доставчиците са сключени договори. Дейността на трапезарията се планирана за периода 01.10.2016 г. до 31.12.2019 г. Потребителите на услугата ще получават топлия обяд във всеки работен ден, като за целия период това са 814 дни, както следва: За 2016 г.: Октомври - 21 дни; Ноември - 22 дни; Декември - 21 дни. За 2017 г.: Януари - 22 дни; Февруари - 20 дни; Март - 22 дни; Април -18 дни; Май 2017г. – 20 работни дни; Юни 2017г. – 22 работни дни; Юли 2017г. – 21 работни дни; Август 2017г. – 23 работни дни; Септември 2017г. – 19 работни дни; Октомври 2017г. – 22 работни дни; Ноември 2017г. – 22 работни дни Декември 2017г. - 18 работни дни 01.01.2018 – 31.12.2018 г. - /12 месеца по 21 работни дни/ - 249 работни дни. 01.01.2019 – 31.12.2019 г. -/12 месеца по 21 работни дни/ - 252 работни дни. Общия брой на потребителите на услугата е 60 лица. Съгласно приложена от партньорската организация декларация Приложение IIа – не проведена процедура по ЗОП с Уникален номер на обществената поръчка в РОП - 00827-2017-0002 и договор с избран изпълнител ЕТ „Ивил-Иван Кръстев“ от 01.11.2017г., Contracted Amount: 110 988.09 , Reported Amount: 42 952.97
  • Activity: Осигуряване на топъл обяд.: Община Кула ще реализира дейностите по осигуряване на топъл обяд, след сключване на договор за финансиране на проекта, в една трапезария, намираща се в Дневния център за възрастни хора (ДЦВХ) на адрес гр. Кула, ул. "Възраждане" №40/42 в сграда публична общинска собственост. Сградата е масивна, монолитна и на пет етажа. ДЦВХ се намира на партера. В него е оборудвана кухня съобразена с изискванията за складови помещения, помещение за пред подготовка и помещение за подготовка на заготовките на хранителните продукти влагани при приготвянето на храната. Кухнята разполага с необходимото оборудване,с комбинирана печка на ток и газ с една пекарна и 4 котлона. Складовите помещения са оборудвани с хладилници, а помещенията за заготовка на продуктите с чешми с топла и студена вода, маси със специално покритие. По одобрен проект до м. ноември 2016 г. кухнята ще бъде оборудвана с картофобелачка, миксер, 4 нови тенджери. В кухнята работи 1 готвач и 1 общ работник., Contracted Amount: 5 549.40 , Reported Amount: 74 086.52
  • Activity: Предоставяне на съпътстващи мерки.: Съпътстващите мерки се изразяват в индивидуално или групово консултиране и съдействие на потребителите на услугата. Консултирането ще бъде извършвано от определения екип по проекта, служители на общинска администрация: администратор и счетоводител. Консултирането ще бъде насочено към възможности за ползване на други социални услуги, предоставяни на територията на общината, включително и такива финансирани от ЕСФ; ползване на административни общински услуги, подпомагане на достъпа до здравни и образователни услуги, консултиране относно управление на семейния бюджет, относно здравословно и балансирано хранене с акцент при многодетните семейства с малки деца; или съдействие, индивидуално или групово консултиране в отговор на конкретно анализирани и проучени проблеми и конкретни нужди на лицата по проекта. Ежемесечно ще бъдат провеждани консултативни срещи между потребителите на услугата „Топъл обяд” и експерти от екипа по проекта. От същите ще бъдат изготвяни протоколи и формуляри. Ще бъде изработен плакат на социалната услуга с цел информираност на населението. Също така ще бъде изработен дипляна, в който ще бъде описана социалната услуга със своите специфики и възможности. При изработването им ще бъде спазено изискването за информираност и публичност по Оперативната програма и Ръководството на схемата. , Contracted Amount: 5 549.40 , Reported Amount: 5 259.02

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: Sole trader "Deian - Deian Stamenov"., Contracted Amount*: 4 200.00 , Reported Amount**: 3 075.00
  • Contractor: "UBP" Solely Limited Liability Company., Contracted Amount*: 10 175.00 , Reported Amount**: 8 355.47
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 лица, Measure Unit: Number, Base Value: 0.00 , Target amount: 60.00 , Reached amount: 88.00

Financial Information

Total Project cost 122 086.89 BGN
Grant 122 086.89 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 122 035.32 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

Reason % of financial
correction
Financial corrections amounts1,2 Contract
Grant Self-financing Total
Липса на добро финансово управление 110.90 0.00 110.90 Project-level financial correction

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

There are no tender procedures

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN