Identification

UMIS Number BGHOMEAFFAIRS-2.003-0001-C09
Project Name Improving the capacity of police and forensic activity dealing with material evidence in pre-trial investigation process
Beneficiary 129010641 General Directorate National Police - Ministry of Interior
Funding NFM ==> Home Affairs
Date of the Contract/Order 18.12.2019
Start Date 18.12.2019
End Date 30.04.2024
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant In execution (starting date)
Location of Performance
  • България

Description

Brief description
Настоящият проект ще подобри качеството на  разследване на местопроизшествието, вкл. качеството на огледа на местопроизшествието за откриване, фиксиране и изземване на веществени доказателства. Изпълнението на проекта следва да обезпечи дейностите, свързани с изземването на доказателства, като гарантира тяхната автентичност, правилно съхранение за последващи изследвания и запазването им до окончателно приключване на необходимите действия с тях, в процеса на разследването, съгласно НПК.
Предвижда се изпълнение на дейности, свързани с подобряване качеството на разследването в досъдебното производство чрез повишаване на експертизата при огледи на местопроизшествия, в съответствие с международните практики и норми.
За постигане на целите на проекта се предвижда и закупуване на 10 мобилни криминалистически лаборатории с прилежащо оборудване;  разработване на система за изземване, пакетиране, съхранение и контрол на движението на веществени доказателства; серия от обучения в България с участието на международни лектори, както и учебни посещения в държава членка на ЕС.
Activities
  • Activity: Доставка на 10 мобилни криминалистични лаборатории и оборудване за тях за извършване на огледи на местопроизшествия, за да се фиксират и изземат следи и да се съберат доказателства на място . : За да могат да изпълняват ефективно своите задължения, служителите на ГДНП и ОДМВР в страната ще бъдат снабдени с оборудване за работа на местопроизшествия и консумативи, чрез който се отнемат специфични и невидими с просто око следи от обекти, които не могат да бъдат иззети при огледи на местопроизшествия. Консумативите се използват от експерт-криминалистите при работата им в огледи на местопроизшествия. Осигуряването на същите ще допринесе за по-доброто оборудване на експерт-криминалистите в цялата страна за изземване на различни видове следи от огледи на местопроизшествия. В частност, ще бъдат доставени 10 мобилни криминалистични лаборатории за 10 ОДМВР в страната - СДВР, ОДМВР-БУРГАС, ОДМВР-ВАРНА, ОДМВР-ВЕЛИКО ТЪРНОВО, ОДМВР-ПАЗАРДЖИК, ОДМВР-ПЛЕВЕН, ОДМВР-ПЛОВДИВ, ОДМВР-СОФИЯ, ОДМВР-СТАРА ЗАГОРА И ОДМВР-ХАСКОВО, които ще бъдат директно използвани на място при тежки престъпления, изискващи претърсване, фиксиране, събиране и внимателно обработване на веществени доказателства. Мобилните лаборатории ще бъдат оборудвани с триизмерни лазерни скенери за заснемане на местопроизшествието, с последваща обработка на получените триизмерни модели и друго прилежащо оборудване за работа на местопроизшествия и друго оборудване, необходимо за събиране на биологични следи, пръстови отпечатъци, отпечатъци от стъпки, скрити отпечатъци, телесни течности, коса, фибри, наркотици и др. Mобилните лаборатории ще съдържат както оборудване за огледи на местопроизшествия, така и за извършване на полеви тестове на местопроизшествието. Оборудването, включващо: Универсален комплект за оглед на местопроизшествие, комплекти с измервателно колело, лазерна ролетка и обикновена ролетка за измерване на разстояние при оглед местопроизшествие на открито, мобилни фенери и видеокамери и цифрови фотоапарати ще служи да се фиксират и фотодокументират конкретни следи и веществени доказателства открити при провеждане огледи на местопроизшествия. Същите са предназначени за употреба не само от експерт-криминалисти, но и от служители с функции по разследването, както и полицейски служители по направление криминална и икономическа полиция, в качеството им на участници в огледи на местопроизшествия и други действия по разследването., Contracted Amount: 2 370 789.53 , Reported Amount: 628 227.00
  • Activity: Обучения за полицейски служители, отговорни за фиксирането, събирането и съхраняването на веществени доказателства: Предвиждаме 2 серии от обучения: Дейност 2.1 - 4 обучения на обучители в България с участието на международни и национални лектори. Всяко от обученията ще бъде с продължителост 5 дни и ще включва по 50 обучаеми от ГДНП, ОДМВР (общо 200 обучаеми), по 1 организатор от ГДНП, 7 национални лектори и по 2 международни лектора с цел подобряване на познанията и капацитета в областта на криминалистиката и огледа на местопрестъпления. Дейност 2.3 - 4 обучения в България с участието на национални лектори и обучители, обучени в семинарите по Дейност 2.1. Всяко от обученията ще бъде с продължителост 5 дни и ще включва по 50 обучаеми от ГДНП, ОДМВР (общо 200 обучаеми), по 1 организатор от ГДНП, 7 национални лектори и по 2 обучители с цел подобряване на познанията и капацитета в областта на криминалистиката и огледа на местопрестъпления. Проектът ще повиши качеството на разследването и ще подобри процеса на управление на доказателства. Предвижда се 2 учебни посещения в държава членка на ЕС (Дейност 2.2) - всяко едно включва по 5 български експерт-криминалисти, по 2 преводачи и по 2 международни лектори за 2- седмичен престой за обмен на добри практики, практически занимания, повишаване знанията относно нови методи, използвани в криминалистиката. Международните лектори ще бъдат подбрани от полиция в държава членка на ЕС със сходни наказателно-процесуални изисквания при извършване на оглед на местопроизшествие. Учебните посещения ще включват основно практическо участие на експерт-криминалисти при извършване огледи на местопроизшествия (МП), свързани с престъпления против личността – убийство, опит за убийство, изнасилвания, отвличания, противозаконно лишаване от свобода, престъпления извършени от организирани престъпни групи и други тежки престъпления, представляващи особено тежък случай; запазване на МП; организация при огледи на МП; сформиране на екип за оглед на МП – полицейски служители - специалисти, участващи в огледа на МП; технико – криминалистически методи и способи използвани при различни видове МП; откриване, фиксиране, изземване, надписване, транспортиране и съхранение на иззети при оглед на МП, веществени доказателства и следи; провеждани изследвания в криминалистическите лаборатории по различни направления на дейност – ДНК изследвания, дактилоскопни изследвания, видеотехнически експертизи, лицево-идентификационни изследвания, технически експертизи, балистика – следи от произвеждане на изстрел, физико-химични изследвания и т.н. Предвиждаме провеждане и на 3 тридневни национални работни семинари (Дейност 2.4), както следва: 2.4.1 Първият ще се проведе с началниците на звената „Разследване“ в главните и областните дирекции на МВР на тема „Подобряване дейността по изземване и съхранение на веществени доказателства по водени досъдебни производства“. 2.4.2 Вторият ще се проведе с полицейски органи, работещи по линия на охранителна полиция, криминална полиция и разследване в главните и областните дирекции на МВР на тема „Подобряване на взаимодействието между полицейските служители, с оглед обезпечаване на законосъобразно провеждане на първоначалните и неотложните действия по разследване“. 2.4.3 Третият ще се проведе с началниците на БНТЛ и НТЛ при ОДМВР в страната, началник ОЕКД - СДВР и началници СЕКД при ОДМВР в страната на тема: „Откриване на веществени доказателства с оглед обезпечаване последващи лабораторни изследвания от значение за разследване и разкриване на престъпления“. Всеки работен семинар включва 60 обучаеми, 4 български лектори и 1 организатор от ГДНП., Contracted Amount: 495 013.88 , Reported Amount: 184 433.35
  • Activity: Обновяване на помещенията за съхраняване на веществените доказателства по стандартите на ЕС и в съответствие с междуведомствените изисквания чрез ремонтиране и оборудване на складовете за съхранение на веществени доказателства.: Осъвременяване на хранилищата за съхранение и пазене на веществени доказателства, съобразно европейските стандарти и в съответствие с вътрешно-ведомствени актове на Министерството чрез ремонтиране и оборудването им. Хранилищата следва да съдържат следното индикативно оборудване: стелажи, метални каси, здраво затварящи се и заключващи се шкафове и при необходимост хладилна и климатична техника. Техническата охрана ще се осигурява чрез използване на метални врати на помещенията, решетки на прозорците, алармена система, система за противопожарна безопасност и видеонаблюдение и др. Помещенията трябва да отговарят на изискванията на Вътрешните правила за условията и реда за съхранение в структурите на МВР на веществени доказателства, утвърдени със заповед №8121з-199/13.06.2014г. След анализ на потребностите са подбрани 10 ОДМВР (ОДМВР София, СДВР, ОДМВР Бургас, ОДМВР Варна, ОДМВР Пловдив, ОДМВР Стара Загора, ОДМВР Плевен, ОДМВР Велико Търново, ОДМВР Хасково и ОДМВР Пазарджик), които са с най-много досъдебни производства. Съгласно изискванията на Регламента за изпълнение на НФМ 2014-2021, Анекс 1 към Програмно споразумение и Поканата за представяне на проектни предложения, е необходимо да се застрахова закупеното оборудване за хранилищата, както до изтичане на срока за изпълнение на проекта, така и а за последващ период до 5 год., което ще e е сметка на съответното СДВР/ОДМВР. , Contracted Amount: 2 839 192.10 , Reported Amount: 1 760 991.36
  • Activity: Създаване на автоматизирана система за регистриране и проследяване на иззетите веществени доказателства и осигуряване прилагането на системата за изземване, пакетиране, съхранение и контрол на движението на ВД. : Следваща стъпка на проекта ще бъде разработване на автоматизирана информационна система (база данни). Това кореспондира с нуждата от създаване на подходящи условия за регистриране, проследяване при съхраняване на иззетите веществени доказателства, съгласно изискванията, заложени във Вътрешните правила за условията и процедурите за съхраняване на веществени доказателства в Министерство на вътрешните работи. При постъпване в базата данни веществените доказателства ще получат уникален идентификационен номер, който да позволява следване на неговия път и място за съхранение в съответствие с изискванията на Вътрешните правила за условията и реда за съхраняване на материалните доказателства в МВР. Предвижда се също доставка на хардуер за системата - компютърна техника, етикетни принтери, лазерни четци и др. Предвижда се и поддръжка на системата. Предвиждат се консумативи за етикетиране и правилно опаковане, гарантиращо запазването в цялост и физически свойства на ВД и обезпечаване на процесуалната им стойност, предназначени за структурите на МВР с функции по разследване., Contracted Amount: 983 902.06 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Информация и публичност: Целта на дейността е информирането на целевата група и широката общественост за реализирането на проекта и за финансовата подкрепа от страна на НФМ. Дейността кореспондира със заложените в част "Допълнителна информация" от настоящия проект, мерки за изпълнение на изискванията за информираност и публичност и приложения Комуникационен план. Дейността включва: - доставката на обучителни материали, свързани с провеждането на обученията и изработването и доставката на информационни и рекламни материали за осигуряване на публичност на безвъзмездната финансова помощ в рамките на НФМ 2014-2021; - логото на НФМ ще бъде поставено върху всички видове материали ; - на сайта и на интернет страницата на ГДНП ще бъде публикувана информация относно реализирането на проекта. В изпълнение на Комуникационния план, и в съответствие с Приложение 3 към Регламента за изпълнението на НФМ 2014-2020 се предвижда изработването на интернет сайт на български и английски език, който да дава информация за проекта, неговия напредък, постижения и резултати, сътрудничеството, съдържа съответни фотоматериали, информация за контакт и ясно позоваване на програмата и НФМ. По време на изпълнението на проекта, във връзка с ремонта на хранилищата, се предвижда при подготовка на тръжната процедура, да бъде поставено и изискване към кандидата за изпълнение на поръчката за поставяне на билборд/голяма табела на мястото на всяка операция, като се съобрази със следните изисквания: а) общият бюджет на дейността надхвърля 50 000 EUR; б) дейността е свързана с финансиране на физически обект, инфраструктура или строителни операции. Контракторът ще замести информационната табела с видима постоянна такава в съответствие с Ръководството за комуникация и дизайн не по-късно от шест месеца след приключване на обекта по договор. Доставените мобилни криминалистически лаборатории, оборудването в тях, както и оборудването в хранилищата ще имат залепен стикер, поставен на видно място върху тях, осигурен от Доставчика на съответното оборудване , изработен в съответствие с Ръководството за комуникация и дизайн. При провеждане на обучителни семинари или информационни срещи - откриване и закриване на проекта се предвижда поставяне на банер на видно място с информация за проекта и подкрепата по програмата и НФМ. Всички обучителни, информационни и рекламни материали, свързани с осигуряване на Норвежките безвъзмездни средства на бенефициентите на проекти, ще съдържат логото на програмата и ще бъдат в съответствие с Ръководството за комуникация и дизайн. Съгласно Анекс 3 към Регламента за изпълнение на НФМ 2014-2021, т.2.3.2., буква c), Комуникационният ще предвижда минимум 3 информационни кампании - официално откриване на проекта, междинна информационна среща и официално закриване на проекта. Тези информационни кампании ще бъдат проведени за да запознаят обществеността и медиите с целите, дейностите, резултатите и постигнатото, като етап от изпълнението на проекта. По време на срещите ще има поставен на видно място банер с името на проекта и източника на финансиране. , Contracted Amount: 64 667.56 , Reported Amount: 17 235.76
  • Activity: Управление и изпълнение на проекта: Дейността включва: Осигуряване на мерки и конкретни задачи, фокусирани към доброто управление, изпълнение, контрол и отчетност по проекта; Сформиране на екип, който осъществява цялостното изпълнение на проекта; Създаване на условия и организация за изпълнението на дейностите; Изготвяне на междинни, годишен и окончателни доклади; Осъществяване на контактите с външни за ГДНП-МВР организации във връзка с изпълнение на дейностите; Осъществяване на кореспонденция с Програмния оператор(ПО/ДМП-МВР); Непрекъснат контрол с цел постигане на резултатите от дейностите и спазване на приложимото национално законодателство при изпълнението на проекта; Изготвяне на доклади от проведените дейности, междинните и окончателните финансови отчети. Дейността ще стартира с детайлно разпределение на задачите и функциите на всеки член от екипа на проекта и отговорността на всеки по конкретните дейности, за целта на което ще бъде проведена среща на екипа в работен порядък. Дейността по Управление на проекта включва и участие в месечни срещи за отчитане напредъка по проекта, организирани от ПО (в случай че има такива), както и организиране на месечни работни срещи на екипа по проекта.Основните служители, включени в екипите на проектите се подбират в зависимост от предмета на проекта и своите компетенции и професионални задължения. , Contracted Amount: 397 596.69 , Reported Amount: 265 570.04
  • Activity: Изменение и допълнение на Вътрешните правила за условията и реда за съхранение в структурите на МВР на веществени доказателства, събирани по реда и условията на НПК (Заповед №8121з-199/13.06.2014 г. ): Сформираната работна група ще подготви проект за изменение и допълнение на Вътрешните правила за условията и реда за съхранение в структурите на МВР на веществени доказателства, събирани по реда и условията на НПК, който ще бъде предложен на ръководството на МВР за утвърждаване., Contracted Amount: 0.00 , Reported Amount: 0.00

Participating Organizations

Partners
  • Partner: Regional Directorate of MoI Varna, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount: 248 303.25
  • Partner: Regional Directorate of MoI Plovdiv, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount: 201 481.44
  • Partner: Regional Directorate of MoI Pazardjik, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount: 135 150.53
  • Partner: Regional Directorate of MoI Sofia, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount: 0.00
  • Partner: Regional Directorate of MoI Haskovo, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount: 236 785.19
  • Partner: Regional Directorate of MoI Veliko Tarnovo, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount: 389 200.78
  • Partner: Regional Directorate of MoI Pleven, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount: 347 895.13
  • Partner: Metropolitan Police, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount: 0.00
  • Partner: Regional Directorate of MoI Burgas, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount: 0.00
  • Partner: Regional Directorate of MoI Stara Zagora, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount: 202 175.04
Contractors
  • Contractor: SOLITEH PLC, Contracted Amount*: 623 664.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: EKODJEN LTD, Contracted Amount*: 869 400.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Volfgang Kloihofer Haupt, Contracted Amount*: 11 734.98 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: TRANS CO 04 Ltd, Contracted Amount*: 130 183.20 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: VANKOV DUNEV LTD, Contracted Amount*: 343 467.60 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Argus Travel International Ltd., Contracted Amount*: 7 823.20 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: PIRS - D , Contracted Amount*: 158 187.15 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: EL BE EXPERT Ltd, Contracted Amount*: 10 440.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Sandra Pertl, Contracted Amount*: 5 867.49 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Camp;T Bulgaria LTD, Contracted Amount*: 40 788.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: HIDROSTROI - BG 63 Ltd., Contracted Amount*: 183 652.80 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Varna News Ltd., Contracted Amount*: 2 772.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Riv Komers Varna Ltd, Contracted Amount*: 131 697.60 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Tehnolift Bulgaria Ltd., Contracted Amount*: 267 811.55 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Schkolsnab 2001 Ltd, Contracted Amount*: 131 697.60 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: FAKTOR - TS, Contracted Amount*: 9 555.97 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: ADVANS-2002 LTD, Contracted Amount*: 166 217.54 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: EURO ALLIANCE, Contracted Amount*: 51 720.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Merian 2003 Ltd, Contracted Amount*: 207 932.71 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: KRAFT TRADE Ltd, Contracted Amount*: 110 400.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: FRAGMENT EVENTS LTD, Contracted Amount*: 253 217.34 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Herbert Wendel, Contracted Amount*: 2 933.75 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: VIMPEL VPD Ldt, Contracted Amount*: 81 600.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: STROITEL SV , Contracted Amount*: 77 700.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: ASAP Ltd., Contracted Amount*: 961 599.99 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Mc STROIBUILDING LTD, Contracted Amount*: 203 461.34 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Ernst Winkler, Contracted Amount*: 2 933.75 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: VT-Trade Ltd, Contracted Amount*: 86 640.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: ABC BUILDING Ltd, Contracted Amount*: 316 246.05 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: EVASTROY LTD, Contracted Amount*: 170 856.01 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Yordanov Engineering Ltd, Contracted Amount*: 442 780.32 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: My Print Ltd., Contracted Amount*: 4 686.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: KOOPERATIA PANDA, Contracted Amount*: 182 847.84 , Reported Amount**: 0.00
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 IT system for registering and tracking seized material evidence established, Measure Unit: Да/Не, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 0.00
Indicator 2 Number of mobile forensic tech. laboratories for forensic units at the regional directorates of the MoI involved in crimes scene inspection delivered, Measure Unit: Number, Base Value: 0.00 , Target amount: 10.00 , Reached amount: 0.00
Indicator 3 Number of facilities for storing and proper preservation of evidences, Measure Unit: Number, Base Value: 0.00 , Target amount: 10.00 , Reached amount: 0.00
Indicator 4 Number of police officers responsible for the collection and storage of material evidence trained (dissagregated by gender), Measure Unit: Number, Base Value: 0.00 , Target amount: 410.00 , Reached amount: 0.00

Financial Information

Total Project cost 7 197 344.00 BGN
Grant 7 197 344.00 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 4 150 961.05 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

None

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: 1. Доставка на 10 мобилни криминалистични лаборатории и оборудване за тях, вкл. и 3D лазерни скенери за заснемане на местопроизшествия., Estimated Amount: 2 048 545.64
  • Differentiated position 1: Доставка на оборудване за десет мобилни криминалистични лаборатории
    Contractor: Camp;T Bulgaria LTD
    Contract total funded value: 40 788.00
  • Differentiated position 2: Доставка и гаранционна поддръжка на десет мобилни криминалистични лаборатории
    Contractor: EKODJEN LTD
    Contract total funded value: 869 400.00
  • Differentiated position 3: Доставка на 3D скенери и гаранционна поддръжка на 3D скенери
    Contractor: SOLITEH PLC
    Contract total funded value: 623 664.00
Procedure 2 Subject to due process: 10. Разработване на сайт за публичност по проекта. Предоставяне на хостинг, домейн и поддръжка на сайта., Estimated Amount: 5 200.00
  • Differentiated position 1: Разработване на интернет страници за публичност по проекта. Предоставяне на хостинг, домейн и поддръжка на интернет страниците.
    Contractor: My Print Ltd.
    Contract total funded value: 4 686.00
Procedure 3 Subject to due process: 11. Застраховане на оборудването в помещенията за съхранение на веществени доказателства., Estimated Amount: 14 192.40
Procedure 4 Subject to due process: 12. Избор на лектори за провеждане на обучения по дейности 2.1, 2.2 и 2.4 , Estimated Amount: 47 408.64
Procedure 5 Subject to due process: 2. Осигуряване на логистика - изхранване, наем на зала и техническо оборудване, кафе-паузи, обучителни материали, комплект материали за публичност, рекламни материали, официална церемония по откриване и закриване на проекта., Estimated Amount: 253 217.34
Procedure 6 Subject to due process: 3. Реновиране на 10 помещения за съхранение на веществени доказателства, Estimated Amount: 1 350 093.94
  • Differentiated position 1: Извършване на СМР на 10 (десет) броя помещения за съхранение на ВД, ползвани от ОДМВР-Стара Загора
    Contractor: Mc STROIBUILDING LTD
    Contract total funded value: 110 048.66
  • Differentiated position 2: Реновиране на хранилища за ВД в сгради, в управление на ОДМВР Велико Търново-строително-монтажни работи СМР
    Contractor: ABC BUILDING Ltd
    Contract total funded value: 166 443.85
Procedure 7 Subject to due process: 4. Оборудване на 10 помещения за съхранение на веществени доказателства., Estimated Amount: 1 585 824.96
  • Differentiated position 1: Оборудване на хранилище за ВД в ОДМВР Хасково
    Contractor: Tehnolift Bulgaria Ltd.
    Contract total funded value: 121 992.00
  • Differentiated position 2: Доставка и монтаж на оборудване за хранилище за ВД в ОДМВР Варна
    Contractor: STROITEL SV
    Contract total funded value: 77 700.00
Procedure 8 Subject to due process: 5. Разработване на софтуер и доставка на хардуер (IT оборудване, лазерни четци за разчитане на QR код, етикиращи термотрансферни принтери и т.н) за автоматизирана информационна система за регистриране и проследяване на иззетите веществени доказателства, включително поддръжка на системата; доставка на консумативи за етикиране и правилно опаковане, гарантиращо запазването в цялост и физически свойства на ВД и обезпечаване на процесуалната им стойност., Estimated Amount: 1 369 060.05
  • Differentiated position 1: Разработване на автоматизирана информационна система за регистриране, проследяване при съхранение на иззетите ВД.
    Contractor: ASAP Ltd.
    Contract total funded value: 399 999.99
Procedure 9 Subject to due process: 5.1. Доставка и гаранционна поддръжка на хардуерно оборудване - компютърни конфигурации, етикиращи термотрансферни принтери, лазерни четци и монохромни лазерни мултифункционални устройства, за складове за веществени доказателства, Estimated Amount: 582 550.04
  • Differentiated position 1: Доставка и гаранционна поддръжка на хардуерно оборудване - компютърни конфигурации, етикетни термотрансферни принтери, лазерни четци и монохромни мултифункционални устройства, за складове за ВД
    Contractor: ASAP Ltd.
    Contract total funded value: 468 000.00
Procedure 10 Subject to due process: 5.2. Доставка на хартиени пликове за опаковане на веществени доказателства, Estimated Amount: 79 400.00
  • Differentiated position 1: Даставка на хартиени пликове за опаковане на ВД
    Contractor: VT-Trade Ltd
    Contract total funded value: 86 640.00
Procedure 11 Subject to due process: 5.3. Доставка на полиетиленови пликове за опаковане на веществени доказателства, Estimated Amount: 53 000.00
Procedure 12 Subject to due process: 5.4. Доставка на картонени кутии за опаковане на веществени доказателства, Estimated Amount: 9 700.00
  • Differentiated position 1: Доставка на картонени кутии за опаковане на ВД
    Contractor: EL BE EXPERT Ltd
    Contract total funded value: 10 440.00
Procedure 13 Subject to due process: 5.5 Доставка на хардуерно оборудване – компютърни конфигурации и мултимедийни устройства, Estimated Amount: 112 000.00
  • Differentiated position 1: Доставка и гаранционна поддръжка на компютри, компютърни мишки, клавиатури, мултифункционални устройства и консумативи за тях, мултимедиен проектор и екран със стойка
    Contractor: ASAP Ltd.
    Contract total funded value: 93 600.00
Procedure 14 Subject to due process: 5.6. Доставка на консумативи за етикиране и опаковане на ВД, Estimated Amount: 150 000.00
  • Differentiated position 1: Доставка на консумативи за етикиране и опаковане на ВД
    Contractor: VIMPEL VPD Ldt
    Contract total funded value: 81 600.00
Procedure 15 Subject to due process: 6. Устен и писмен превод на чужд език, съответстващ на езика на държава, членка на ЕС., Estimated Amount: 62 583.40
  • Differentiated position 1: Писмен превод
    Contractor: EURO ALLIANCE
    Contract total funded value: 15 000.00
  • Differentiated position 2: Консекутивен превод
    Contractor: EURO ALLIANCE
    Contract total funded value: 36 720.00
Procedure 16 Subject to due process: 7. Публикации в национален ежедневник. Реклама във Фейсбук страницата на ГДНП., Estimated Amount: 11 600.00
  • Differentiated position 1: ППубликации в национален ежедневник. Реклама във Фейсбук страницата на ГДНП.
    Contractor: Varna News Ltd.
    Contract total funded value: 2 772.00
Procedure 17 Subject to due process: 8. Доставка на самолетни билети, Estimated Amount: 43 809.92
  • Differentiated position 1: Доставка на самолетни билети
    Contractor: Argus Travel International Ltd.
    Contract total funded value: 7 823.20
Procedure 18 Subject to due process: 9. Избор на лектори за провеждане на обучения по дейност 2.1 и 2.3. , Estimated Amount: 26 286.40
Procedure 19 Subject to due process: Доставка и монтаж на обзавеждане за складово помещение на СДВР, Estimated Amount: 230 747.80
  • Differentiated position 1: Доставка и монтаж на обзавеждане за складово помещение на СДВР
    Contractor: Riv Komers Varna Ltd
    Contract total funded value: 131 697.60
  • Differentiated position 2: Доставка и монтаж на обзавеждане за складово помещение на СДВР
    Contractor: Schkolsnab 2001 Ltd
    Contract total funded value: 131 697.60
Procedure 20 Subject to due process: Доставка и монтаж на оборудване за хранилище за ВД в ОДМВР Варна, Estimated Amount: 77 700.00
Procedure 21 Subject to due process: Доставка и монтаж на оборудване за хранилище за веществени доказателства в ОДМВР София, Estimated Amount: 92 000.00
  • Differentiated position 1: Доставка и монтаж на оборудване за хранилище за веществени доказателства в ОДМВР София
    Contractor: KRAFT TRADE Ltd
    Contract total funded value: 110 400.00
  • Differentiated position 2: Доставка и монтаж на оборудване за хранилище за веществени доказателства в ОДМВР София
    Contractor: KOOPERATIA PANDA
    Contract total funded value: 60 111.96
Procedure 22 Subject to due process: Доставка на логистика - изхранване, наем на зала и техническо оборудване, кафе-паузи, обучителни материали, официална церемония по откриване и закриване на проекта, междинна информационна среща, комплект материали за публичност, рекламни материали., Estimated Amount: 211 014.45
  • Differentiated position 1: Осигуряване на логистика и организационно-техническа подготовка за провеждане на събития“ за целите на проект „Подобряване капацитета на полицейската и съдебната дейност, свързана с веществени доказателства в досъдебното производство
    Contractor: FRAGMENT EVENTS LTD
    Contract total funded value: 253 217.34
Procedure 23 Subject to due process: Доставка на оборудване за съхранение на ВД за ОДМВР-Пловдив, Estimated Amount: 186 296.00
  • Differentiated position 1: Оборудване на хранилище за съхраняване на ВД в ОДМВР Пловдив, по две обособени позиции, обособена позиция № 1 - Доставка и монтаж на техника
    Contractor: TRANS CO 04 Ltd
    Contract total funded value: 65 091.60
  • Differentiated position 2: Оборудване на хранилище за съхраняване на ВД в ОДМВР Пловдив, по две обособени позиции, обособена позиция № 2 - Доставка и монтаж на метални изделия
    Contractor: TRANS CO 04 Ltd
    Contract total funded value: 65 091.60
Procedure 24 Subject to due process: Доставка на оборудване за хранилище за съхраняване на веществени доказателства в ОДМВР Бургас, Estimated Amount: 110 215.55
  • Differentiated position 1: Доставка на оборудване за хранилище за съхраняване на ВД в ОДМВР Бургас
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 2: Доставка на оборудване за хранилище за съхраняване на ВД в ОДМВР Бургас
    Contractor: Tehnolift Bulgaria Ltd.
    Contract total funded value: 110 215.55
Procedure 25 Subject to due process: Извършване на доставка на оборудване за 10 (десет) броя помещения за съхранение на ВД, ползвани от ОДМВР-Стара Загора, Estimated Amount: 93 412.70
  • Differentiated position 1: доставка на оборудване за 10 (десет) броя помещения за съхранение на ВД, ползвани от ОДМВР-Стара Загора
    Contractor: Mc STROIBUILDING LTD
    Contract total funded value: 93 412.68
Procedure 26 Subject to due process: Извършване на СМР на 10 (десет) броя помещения за съхранение на ВД, ползвани от ОДМВР-Стара Загора, Estimated Amount: 108 249.00
  • Differentiated position 1: Извършване на СМР на 10 (десет) броя помещения за съхранение на ВД, ползвани от ОДМВР-Стара Загора
    Contractor: Mc STROIBUILDING LTD
    Contract total funded value: 110 048.66
Procedure 27 Subject to due process: Обновяване на хранилище за ВД в ОДМВР Хасково, Estimated Amount: 167 486.85
  • Differentiated position 1: Обновяване на хранилище за веществени доказателства в ОДМВР Хасково
    Contractor: ADVANS-2002 LTD
    Contract total funded value: 166 217.54
Procedure 28 Subject to due process: Оборудване за съхранение на ВД в сгради собственост на ОДМВР Плевен, Estimated Amount: 37 353.36
  • Differentiated position 1: Оборудване за съхранение на веществени доказателства в сгради, собсдтвеност на ОДМВР Плевен
    Contractor: Tehnolift Bulgaria Ltd.
    Contract total funded value: 35 604.00
Procedure 29 Subject to due process: Оборудване на помещения за съхраняване на ВД в ОДМВР Пазарджик, Estimated Amount: 170 856.00
  • Differentiated position 1: Доставка и монтаж на оборудване на помощение за съхраняване на ВД в ОДМВР Пазарджик
    Contractor: KOOPERATIA PANDA
    Contract total funded value: 122 735.88
Procedure 30 Subject to due process: Оборудване на хранилище за ВД в ОДМВР Хасково, Estimated Amount: 101 660.00
Procedure 31 Subject to due process: Основен ремонт и оборудване на хранилища за ВД в ОДМВР Бургас, Estimated Amount: 268 402.71
  • Differentiated position 1: Основен ремонт на хранилище за ВД в ОДМВР Бургас
    Contractor: PIRS - D
    Contract total funded value: 158 187.15
Procedure 32 Subject to due process: Преустройство на част от склад в хранилище за съхранение на веществени доказателства, находящо се в гр. София, кв. Бенковски, ул. „Лазар Михайлов“ № 147, Estimated Amount: 193 845.97
  • Differentiated position 1: Преустройство на част от склад в хранилище за съхраняване на ВД
    Contractor: Yordanov Engineering Ltd
    Contract total funded value: 232 615.16
Procedure 33 Subject to due process: Реновиране на помещения за съхраняване на ВД в ОДМВР Пазарджик, Estimated Amount: 122 735.00
  • Differentiated position 1: Реновиране на помещения за съхраняване на ВД в ОДМВР Пазарджик
    Contractor: EVASTROY LTD
    Contract total funded value: 170 856.01
Procedure 34 Subject to due process: Реновиране на хранилища за ВД в сгради, в управление на ОДМВР Велико Търново-доставка на оборудване, Estimated Amount: 149 842.80
  • Differentiated position 1: Договор за доставка на оборудване ОДМВР В. Търново
    Contractor: ABC BUILDING Ltd
    Contract total funded value: 149 802.20
Procedure 35 Subject to due process: Реновиране на хранилища за ВД в сгради, в управление на ОДМВР Велико Търново-строително-монтажни работи СМР, Estimated Amount: 166 999.61
  • Differentiated position 1: Реновиране на хранилища за ВД в сгради, в управление на ОДМВР Велико Търново-строително-монтажни работи СМР
    Contractor: ABC BUILDING Ltd
    Contract total funded value: 166 443.85
Procedure 36 Subject to due process: Реновиране на хранилище за ВД в ОДМВР Варна, Estimated Amount: 201 165.16
  • Differentiated position 1: Реновиране на хранилище за веществени доказателства в ОДМВР Варна
    Contractor: Yordanov Engineering Ltd
    Contract total funded value: 210 165.16
Procedure 37 Subject to due process: Реновиране на хранилище за ВД в ОДМВР София, Estimated Amount: 183 983.82
  • Differentiated position 1: Реновиране на хранилище за съхраняване на ВД в ОДМВР София
    Contractor: HIDROSTROI - BG 63 Ltd.
    Contract total funded value: 183 652.80
Procedure 38 Subject to due process: Реновиране на хранилище за ВД в сгради собственост на ОДМВР Плевен, Estimated Amount: 343 467.00
  • Differentiated position 1: Реновиране на хранилище за веществени доказателства в сгради собственост на ОДМВР Плевен
    Contractor: VANKOV DUNEV LTD
    Contract total funded value: 343 467.60
Procedure 39 Subject to due process: Реновиране на хранилище за съхранение на ВД за ОДМВР-Пловдив, Estimated Amount: 173 277.26
  • Differentiated position 1: Реновиране на хранилище за съхранение на ВД за ОДМВР-Пловдив
    Contractor: Merian 2003 Ltd
    Contract total funded value: 207 932.71

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN