Identification

UMIS Number BG05FMOP001-3.001-0030-C01
Project Name Providing a warm meal in the municipality of KRUMOVGRAD
Beneficiary 000235913 KRUMOVGRAD MUNICIPALITY
Funding FEAD ==> Foods
Date of the Contract/Order 21.05.2015
Start Date 04.05.2015
End Date 30.09.2015
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Югозападна и южно-централна България, Южен централен, Кърджали, Крумовград

Description

Brief description
Осигуряване на топъл обяд в община Крумовград
Activities
  • Activity: Закупуване на хранителни продукти: Община Крумовград има избран изпълнител след проведена открита процедура с предмет „Доставка на хранителни продукти, необходими за детски градини, ученически столове и социални заведения на територията на община Крумовград“. Домашен социален патронаж и Обществената трапезария са включени в предмета на поръчката. Сключени са договори с избрания изпълнител ЕТ „Тотма – Сергей Кайряков” гр. Крумовград за всички шест обособени позиции на обществената поръчка: № 1 – „Хляб и хлебни изделия”; № 2 – „Мляко и млечни продукти”; № 3 – „Месо, месни продукти и риба”; № 4 – „Плодове и зеленчуци”; № 5 – „Консерви – плодови, зеленчукови, рибни и месни”; № 6 – „Други хранителни продукти и подправки”. В указанията за участие в откритата процедура, част от общите условия е изискването за качество, а именно: доставките на хранителните продукти да отговарят на изискванията на Закона за храните, изискванията на нормативни документи на Българската агенция по безопасност на храните; изискванията на нормативни документи, свързани с детско-юношеско хранене: - Наредба № 9 от 16.09.2011 г. за специфичните изисквания към безопасността и качествата на храните, предлагани в детските заведения и училищата /ДВ, бр. 73 от 20.09.2011 г./; - Наредба № 6 от 10 август 2011 г. за здравословно хранене на децата на възраст от 3 до 7 години в детски заведения /ДВ, бр. 65 от 23 август 2011 г./; - Наредба № 16 от 28.05.2010 г. за изискванията за качество и контрол за съответствие на пресни плодове и зеленчуци /ДВ бр. 43 от 08.06.2010 г., изм. и доп., бр. 71 от 13.09.2011 г./ и задължително да бъдат придружени от сертификати за произход, сертификати за качество и означен срок на годност на продуктите, които трябва да имат не по-малко от 70 % остатъчен срок на годност към момента на доставката. Община Крумовград ще закупува хранителните продукти за целите на настоящия проект от избрания изпълнител - ЕТ „Тотма – Сергей Кайряков” гр. Крумовград без да провежда нова процедура. , Contracted Amount: 13 165.20 , Reported Amount: 13 163.91
  • Activity: Осигуряване на топъл обяд: Социалната услуга „Обществена трапезария” ще се реализира на територията на община Крумовград и ще включва следните населени места, разположени в близост до града: • гр. Крумовград • с. Полковник Желязово • с. Едрино • с. Вранско • с. Овчари • с. Скалак • с. Звънарка • с. Луличка • с. Горна Кула • с. Пелин • с. Каменка Териториалният обхват на услугата „Обществена трапезария” може да бъде разширяван в зависимост от желаещите кандидат - потребители и възможността за разнос по домовете. , Contracted Amount: 658.26 , Reported Amount: 658.20
  • Activity: Предоставяне на съпътстващи мерки: Съпътстващите мерки се изразяват в информиране на целевите групи за други услуги, предлагани на територията на община Крумовград, включително и такива, финансирани по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“, консултиране и съдействие за ползване на административни общински услуги, за подпомагане на достъпа до здравни и образователни услуги и други дейности, допълващи предоставянето на топлия обяд и насочени към социалната интеграция на най-нуждаещите се лица, независимо дали тези действия се подпомагат от Фонда. На ползвателите на услугите, предоставяни от Домашен социален патронаж се предлага и медицинско обслужване от медицинска сестра – мерене на кръвно налягане и консултиране. Четири дни в седмицата, услугата се предоставя по домовете, а в петък медицинското обслужване се извършва в ДСП. Медицинската сестра за всеки месец ще попълни доклад за да отчете броя на лицата получили медицинско обслужване и консултиране. В началото на 2012 година към Домашния социален патронаж е разкрито Звено за услуги в домашна среда. Предоставят се следните услуги: - почасови услуги за лична помощ на нуждаещи се лица; - почасови услуги за комунално-битови; - почасови услуги в подкрепа на социалното включване. Към момента почасови услуги в дома си получават 30 потребители - възрастни хора и лица с увреждания, в това число и деца с увреждания. За тях се грижат 1 социален работник и 15 домашни санитари. Социалният работник ще консултира и окаже съдействие на лицата желаещи да ползват подобен тип услуги. Ежемесечно ще изготвя доклад за указаното съдействие на лицата, получили информация за ползване на социални и други услуги. , Contracted Amount: 0.00 , Reported Amount: 0.00

Participating Organizations

Partners None
Contractors None
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 лица, Measure Unit: Number, Base Value: 0.00 , Target amount: 54.00 , Reached amount: 2.00

Financial Information

Total Project cost 13 821.15 BGN
Grant 13 821.15 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 13 821.15 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

None

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

There are no tender procedures

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN