Identification

UMIS Number BG05M9OP001-1.003-1274-C01
Project Name Providing sustainable employment in "Magama" Ltd."
Beneficiary 131375427 MAGAMA Ltd.
Funding ESF ==> Human Resources Development
Date of the Contract/Order 01.09.2016
Start Date 01.09.2016
End Date 01.03.2018
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Югозападна и южно-централна България, Югозападен, София-Град, Столична, гр.София

Description

Brief description
Реализирането на настоящото проектно предложение ще осигури необходимите за "Магама" ЕООД служители, предвид постоянното разрастване на дейността на кандидата. Ще бъде постигната устойчива заетост чрез наемане на 14 служители, от които поне 7 ще бъдат безработни или неактивни младежи до 29 г., за 12 месеца. Новите служители ще преминат професионално обучение за придобиване на втора квалификационна степен за длъжността фризьор. След изтичане на субсидираната заетост минимум 7 от новоназначените служители ще останат да работят на разкритите по проекта работни места в продължение на поне още 12 месеца. Реализирането на проекта ще осигури възможност за оборудване и обзавеждане на разкритите 14 нови работни места.
Activities
  • Activity: Наемане на безработни или неактивни лица за срок от 12 месеца: Наемането на безработни или неактивни лица за срок от 12 месеца е задължителна дейност и е в пълно съответствие със заложените обща и специфични цели в раздел 1. Дейността ще стартира през петия месец от план-графика на проекта, тъй като преди това ще се проведе тръжна процедура за избор на доставчик на оборудване и обзавеждане за целите на проекта (месец 1 и месец 2), а месец 3 и месец 4 са предвидени за доставка и монтаж на заложените за закупуване активи, свързани с предстоящите за създаване нови 14 работни места. След доставката и монтажа на необходимото оборудване и обзавеждане ще се проведе подбор на служители при спазване на хоризонталните принципи на ЕС за равни възможности и недопускане на дискриминация и равенство между половете. Новите служители (14 бр.) изцяло ще попадат в целевата група безработни или неактивни лица, като поне 50% - т.е. поне 7 от тях ще попадат в специфичната категория: - Безработни и неактивни младежи на възраст до 29 г. След доставката на оборудването и сключения договор с външен изпълнител за извършване на обученията, ще се извърши подбор за назначаване на 14 неквалифицирани служители. Минимално изискване ще бъде да имат завършен 10 клас, тъй като длъжността Фризьор, на която ще бъдат преназначени след преминаване на обучението, съгласно НКПД 2011 попада във второ квалификационно ниво. , Contracted Amount: 83 190.24 , Reported Amount: 80 651.33
  • Activity: Провеждане на професионално обучение за придобиване на втора квалификационна степен: Дейността предвижда професионално обучение за придобиване на втора квалификационна степен на назначените по проекта 14 безработни или неактивни лица за длъжността фризьор с код 5141 2001 по НКПД 2011г. Изборът на изпълнител ще се осъществи преди да бъдат наети лицата, така че с подписването на трудовите им договори, те да могат да започнат да се обучават. Осъществяването на заложената дейност е изключително важно, тъй като назначените безработни или неактивни лица няма да имат никакъв опит в тази сфера., Contracted Amount: 16 800.00 , Reported Amount: 16 800.00
  • Activity: Закупуване на оборудване и обзавеждане, свързани със създадените нови работни места: Дейността предвижда закупуване на оборудване и обзавеждане, което е необходимо за изпълнение на ежедневните функции и задължения на новоназначените фризьори, както следва: 1. Фризьорски стол 14 бр. - с хромирана метална кръгла основа и хидравлична колона, изкуствена водоустойчива кожа, подлакътници от масивно дърво. Предвиденото количество е необходимо да съответства на създадените нови работни места - 14 бр. 2. Помощна фризьорска количка - 10 бр., тъй като някои от служителите ще използват обща количка. 3. Професионална ножица за подстригване - 14 бр. - слайс, късото рамо е извито под ъгъл настрани ухо за палеца, осигуряване на ергономична работна поза. Предвиденото количество е необходимо да съответства на създадените нови работни места - 14 бр. 4. Колона за измиване - 3 бр. - с вкл. мивка и стол, тапициран шкаф, изработен от фурнир, електрическа висока опора за краката, керамика с регулация степента на наклон, подлакътници от масивно дърво, опция за вибромасаж, душ и смесител за вода, меки връзки и сифон. Предвиденото количество е достатъчно за създадените нови 14 работни места, тъй като не се използва постоянно, но сравнително често. 5. Преса за изправяне на коса - 10 бр. - с четки от естествен косъм за по-бързо и нежно изправяне и силен блясък на косата, йонен генератор, керамично покритие с турмалин, система за потъващи плочки, цифров дисплей, фино регулиране на температурата, автоматично изключване, въртящ се кабел, ергономичен дизайн. Предвиденото количество е 10 бр., тъй като няма да се използват постоянно и някои от служителите могат да използват обща. 6. Сешоар - 14 бр. - мощност поне 2400 W, йонен генератор, 6 въздушни потока, бутон за студен въздух, 2 професионални дюзи, подвижен метален филтър. Предвиденото количество е необходимо да съответства на създадените нови работни места - 14 бр. 7. Машинка за подстригване - 14 бр. - с памет ефект, постоянна мощност при рязане, комбинирано захранване: акумулаторна батерия Li-Ion и кабелно, ножове от неръждаема стомана, експлоатация с батерия поне 40 минути, минимум 6 приставки. Предвиденото количество е необходимо да съответства на създадените нови работни места - 14 бр. 8. Филажна ножица - 14 бр. Предвиденото количество е необходимо да съответства на създадените нови работни места - 14 бр. 9. Четка за коса - 14 бр. - с естествен глигански косъм и алуминиево тяло. Предвиденото количество е необходимо да съответства на създадените нови работни места - 14 бр. 10. Гребен - 14 бр. Предвиденото количество е необходимо да съответства на създадените нови работни места - 14 бр. Видно от описанието необходимото за закупуване оборудване е непреодолима предпоставка за създаване на 14-те работни места за длъжност фризьор. Без наличието му в салона няма как назначените фризьори да изпълняват своите задължения и функции., Contracted Amount: 49 700.00 , Reported Amount: 49 700.00
  • Activity: Организация и управление на проекта: Дейността е свързана с успешното изпълнение на проекта, спазване на нормативната уредба и клаузите на сключения с Договарящия орган договор за предоставяне на безвъзмездна помощ. След стартирането на проекта ще бъде сключен граждански договор с посочения в проектното предложение за Ръководител на проект Йордан Любчов Методиев за целия период на изпълнението му. За надлежното администриране, осчетоводяване на разходите и отчитане на проекта ще бъде избран външен изпълнител, който ще бъде под контрола на Ръководителя на проекта. Външната фирма ще има следните минимални задължения и отговорности: 1. Верификация на първични счетоводни документи; 2. Документира редовно и точно изпълнението на финансовата част по проекта, съгласно изискванията на българското законодателство; 3. Подготвя всички необходими финансово-счетоводни документи и води отделна пълна и прозрачна финансово-счетоводна отчетност; 4. Участва при осигуряване на достъп до документацията на представители на финансиращата организация; 5. Докладва на Ръководителя на проекта и осъществява пълен финансов контрол върху действията на изпълнителите; 6. Подпомага административното изпълнение на проекта; 7. Координира действията на всички участващи в изпълнението на проекта страни; 8. Получава, обработва и съхранява информацията и документацията, свързана с хода на проекта; 9. Следи за спазване на изискванията за публичност и мерките за информиране по проекта., Contracted Amount: 16 200.00 , Reported Amount: 23 200.00
  • Activity: Информиране и публичност: Дейността е свързана с популяризиране на получената безвъзмездна помощ и ще бъде извършена съгласно изискванията на Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г., Contracted Amount: 252.00 , Reported Amount: 252.00

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: J point Ltd., Contracted Amount*: 252.00 , Reported Amount**: 252.00
  • Contractor: FIN-SPRED LTD., Contracted Amount*: 9 000.00 , Reported Amount**: 16 000.00
  • Contractor: Yordan, Contracted Amount*: 7 200.00 , Reported Amount**: 4 400.00
  • Contractor: PTC of JORO EFEKTA LTD., Contracted Amount*: 16 800.00 , Reported Amount**: 16 800.00
  • Contractor: Christian of Roma Group Ltd., Contracted Amount*: 49 700.00 , Reported Amount**: 49 700.00
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Безработни и неактивни участници, които при напускане на операцията имат работа, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 7.00 , Reached amount: 9.00
Indicator 2 Безработни и неактивни участници, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 14.00 , Reached amount: 14.00
Indicator 3 Безработни и неактивни участници, които при напускане на операцията придобиват квалификация, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 14.00 , Reached amount: 13.00

Financial Information

Total Project cost 166 142.24 BGN
Grant 166 142.24 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 150 800.00 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

None

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: Закупуване на оборудване и обзавеждане, свързани със създадените нови работни места по проект „Осигуряване на устойчива заетост в "Магама" ЕООД, Estimated Amount: 49 700.00
  • Differentiated position 1: Закупуване на оборудване и обзавеждане, свързани със създадените нови работни места по проект „Осигуряване на устойчива заетост в "Магама" ЕООД
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 2 Subject to due process: Избор на външен изпълнител на дейности по организация и управление на проект „Осигуряване на устойчива заетост в "Магама" ЕООД“, спазвайки изискванията на ЗУСЕСИФ и ПМС 160/01.07.2016г., Estimated Amount: 9 000.00
  • Differentiated position 1: неприложимо
    Contractor: FIN-SPRED LTD.
    Contract total funded value: 9 000.00
Procedure 3 Subject to due process: Избор на изпълнител за провеждане на професионално обучение за придобиване на втора квалификационна степенна служителите на „Магама“ ЕООД по проект „Осигуряване на устойчива заетост в "Магама" ЕООД“, Estimated Amount: 16 800.00
  • Differentiated position 1: Избор на изпълнител за провеждане на професионално обучение за придобиване на втора квалификационна степенна служителите на „Магама“ ЕООД по проект „Осигуряване на устойчива заетост в "Магама" ЕООД“
    Contractor: PTC of JORO EFEKTA LTD.
    Contract total funded value: 16 800.00
Procedure 4 Subject to due process: Предоставяне на услуга по информиране и публичност, Estimated Amount: 252.00
  • Differentiated position 1: Предоставяне на услуга по информиране и публичност
    Contractor: J point Ltd.
    Contract total funded value: 252.00

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN