Identification

UMIS Number BG05M9OP001-1.003-0721-C01
Project Name New Jobs in Shipka Grup PLC
Beneficiary 123052306 SHIPKA GRUP PLC
Funding ESF ==> Human Resources Development
Date of the Contract/Order 17.08.2016
Start Date 01.09.2016
End Date 01.12.2017
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Северна и югоизточна България, Югоизточен, Стара Загора, Казанлък, гр.Казанлък

Description

Brief description
Общата цел (цели) на проектното предложение е допринасяне за създаването на устойчиви работни места и устойчива заетост на пазара на труда в България и увеличаване на производителността на труда в “Шипка Груп” АД.
Специфична цел (цели): Осигуряване на заетост, създаването на 10 нови работни места  
Дейностите, които ще допринесат за постигане на целите са:
1. Организация и управление
2. Подбор и назначаване на 10 безработни лица от целeвите групи
3. Доставка на оборудване за разкриване на нови работни места
4. Информиране и публичност
Кандидатът “Шипка Груп” АД е идентифицирал нужда от развитие и разширение на дейността на притежаваната от него акредитирана лаборатория за извършване на анализ на  проби от води. За тази цел компанията възнамерява да разкрие 10 нови работни места, като спомогне за увеличаване на трайната заетост в региона. Новите работни места ще бъдат обезпечени с новопридобито оборудване, което да спомогне за качественото предоставяне на анализи. За нуждите на настоящия проект кандидатът е привлякъл опитни експерти в сферата на управлението и финансовите услуги за участие в екипа за организация и управление. През цялото времетраене на дейностите приносът на Европейския социален фонд чрез Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси 2020" ще бъде обявявн публично във всяко събитие и документ, издаван от организацията.
Activities
  • Activity: Организация и управление: Тази дейност ще се осъществява през целия период на проекта и ще стартира с избот на екип за организация и управление. Изпълнителният директор на „Шипка Груп” АД ще назначи и ще подпише договори с административния персонал на проекта. Административният персонал ще включва ръководител на проекта, счетоводител и координатор. Те ще отговарят за общото управление на проекта, включително доставки, осчетоводяване, отчитане, връзки с различни участници в проекта и др. За да може ефективно да ръководи дейностите по проекта, „Шипка Груп” АД е определила за ръководител на проекта специалист в областта на управлението на бизнес и човешки ресурси, който ще осигурява правилното изпълнение на специфичните дейности като доставки, начини за визуализация, изисквания за отчитане и осчетоводяване и др. Останалата част от административния екип ще бъдат експерти, на които ще бъдат възложени задачи и отговорности, планирани за целите на настоящия проект. Екипът по проекта ще бъде финансиран от бюджета по проекта. Управлението на проекта ще бъде отговорност на екипа по проекта и „Шипка Груп” АД, който ще оказва подкрепа. Екипът ще отговаря за цялостното управление, включително доставки, отчитане, финансово управление и контрол, връзки с Договарящия орган и др. Всички тези поддейности ще се осъществяват по време на целия проект. Дейностите по доставка ще се осъществяват от координатора по проекта. Счетоводителят и ръководителят на проекта ще отговарят за финансовото управление и воденето на счетоводството на проекта. Екипът по проекта ще създаде и поддържа база данни на проекта с цел предоставянето на необходимите отчети (междинен, финален и други) на ДО или на други външни одитори, които биха могли да имат нужда от тях. Членовете на екипа ще се събират на редовни срещи с цел дискутиране на трудности, проблеми и тяхното решаване. , Contracted Amount: 11 000.00 , Reported Amount: 12 804.96
  • Activity: Подбор и назначаване на 10 безработни лица от целвите групи: С оглед разширяване на дейността на лабораторията кандидатът е идентифицирал нужда от увеличаване броя на перснала, ангажиран в извършването на анализи и проби. Дейността стартира с подбор на безработни лица, представители на целевите групи. Подборът е планиран да се осъществи през първите два месеца от проекта. Екипът по проекта, следвайки указанията на Управляващия орган за изпълнение на проекти ще определи 10 безработни лица, които ще бъдат включени в проекта. Избраните безработни лица ще бъдат от целевите групи, определени от операцията като младежи на възраст до 29 г. - 4 бр., 2 безработни лица на възраст над 54 години и 4 безработни лица. Безработните лица ще бъдат информирани за възможностите за участие в проекта по различни канали, включително чрез ДБТ Казанлък, публикации в средствата за информация, лични контакти и др. С безработните лица ще бъдат подписани трудови договори и ще започнат работа в „Шипка Груп” АД . Те ще бъдат назначени за период от 12 месеца, през който те трябва да свикнат с фирмения екип, условията на работа и корпоративната култура. Новите работни места ще бъдат създадени благодарение на новото оборудване, които ще позволяват по-висок обем на извършваните анализи и разнообразна от услуги. Пробният период ще се предшества от подготвителна работа – подготовка на договори, служебни характеристики, организиране на новите работни места и др. подобни. Всички тези спомагателни дейности ще се организират от екипа по проекта и администрацията на „Шипка Груп” АД и ще отнемат един месец. Работниците ще бъдат назначени на длъжности: 1. Пробовземащ специалист - 2 лица, като едното лице ще бъде над 54 години; 2. Биолог-микробиология - 2 лица, като едното безработно лице ще бъде младеж до 29 години, а другото лице ще е над 54 години; 3. Химик - физикохимия - 2 лица; 4, Специалист въвеждане на данни - 1 безработно лице до 29 г.; 5. Специалист компютърни мрежи и системи - 1 безработно лице; 6. Общи работници - 2 безработни лица до 29 години. Новонаетите работници и служители ще изпълняват служебните си задължения в съответствие длъжностните си характеристики и изискванията за съответната длъжност.. По време на този 12-месечен период назначените лица ще получават възнаграждение в размер на минималния осигурителен доход за длъжностите с включени доплащания за прослужено време (ако е приложимо).. Заплатите на 12-те новоназначени служители за периода на проекта ще се плащат от бюджета на проекта. Работодателят ще запази работното място за минимум 12 месеца на 5 от наетите по проекта лица, след приключване на дейностите по проекта. За срока на заетостта на новоназначените служители работодателят ще сключи ндоговор с външен изпълнител за комплексно обслужване за срок от 1 година, включващо пълния и задължителен обем от дейности, предвидени в Закона за здравословни и безопасни условия на труд /ЗЗБУТ/. и изискванията на Наредба № 3 от 05.01.2008 г. на Министерство на здравеопазването за 10-те новоназначени работници и лужители. Последователността и програмата за изпълнение на дейността, ще бъде в зависимост от спецификата на дейност на компанията и нормативната уредба. Цената на комплексното обслужване за един работещ на трудов договор е 4 лв. на месец на човек., Contracted Amount: 81 023.73 , Reported Amount: 78 716.76
  • Activity: Доставка на оборудване за разкриване на нови работни места: Тази дейност включва доставката на ново модерно оборудване за създаването на новите работни места. То включва: 1. Оборудване за получаване на чиста дестилирана вода в високо качество - Система ZRDS0P3EU - необходима е при извършване на физико-химичните и микробиологични анализи а също и при подготовка на съдовете, които ще се използват за пробонабиране; 2. Спектрофотометър - техническо средство за количествено определяне показателите /характеристиките / на водата и някой храни; 3. Компютърни конфигурации - 2 бр,. необходими за въвеждане на програма за управление на спектрофотометъра и систематезиране на получените данни при провеждане на изпитванията. Компютърното обезпечение е неразделна част от прилагането на съвременните методи на изпитване и обработка на постъпващата информация във фирмата.; 4.За общите работници, които ще отговарят за поддръжката на съоръженията ще бъде закупено: Инверторен завърен апарат - 1 бр.; Ъглофлайф - 1 бр. и Перфоратор - 1бр. Това оборудване ще помогне на работниците да поддържат високи нива на производителност, гъвкавост и удовлетворяване нуждите на клиентите. Оборудването ще позволи на фирмата да разшири дейността си . Въвеждането на тези системи в лабораторията на „Шипка Груп” АД ще увеличи конкурентноспособността на предлаганата гама от и услуги, ще позволи независимост и по-голяма гъвкавост на фирмата. Всичко това ще доведе до нови клиенти, по-голям ръст на предлаганите услуги и като резултат – по-голям брой служители. Очакваният ръст в резултат от новото оборудване се изчислява на приблизително 19% през първата година. Ще се осигурят материално новооткритите работни места. За правилното изпълнение на дейността ще трябва да се извърши подготвителна работа за организиране на тръжните процедури. Целият екип по проекта заедно с ръководството на дружеството ще участва активно в тези спомагателни дейности. Координаторът на проекта ще ръководи провеждането на търга за доставка чрез планиране, изпълнение и отчитане на тръжните процедури. Координаторът на проекта ще осигури спазването на процедурите по българското законодателство и особено на Постановление №118 /20.05.2014 г. на Министерския Съвет. От друга страна персонала на „Шипка Груп” АД и особено неговото ръководство ще отговарят за техническите въпроси, свързани с доставката. Координаторът на Проекта ще подготви тръжната документация, ще публикува поканата за участниците, ще организира оценката на подадените оферти, ще подготви доклада за оценката и договора за доставка. Той ще поддържа активна връзка с УО, следвайки планираните контролни процедури. В процеса на доставка и уреждане на плащанията, Координаторът на Проекта ще следи за придържането от страна на доставчиците към направената от тях оферта и за спазването на правилата. Същевременно ръководството и персонала ще подготвят подробни технически спецификации, ще направят проучване на потенциалните доставчици, ще вземат участие в техническата оценка на офертите и в крайна сметка ще подпишат договор с избраните доставчици. След това ръководството на „Шипка Груп” АД ще организира процеса на доставка и изпробване на оборудването. Те ще обезпечат техническото съответствие на доставката и на дадените гаранции. Оборудването ще бъде закупено от бюджета по проекта. За целите на изпълнението на проекта „Шипка Груп” АД ще използва своите офиси за провеждането на процедурата и доставката. Тази дейност ще отнеме първите три месеца от проектните дейности. При планирането на тази дейност са взети предвид разпоредбите на Постановление №118 /20.05.2014 г. Доставеното оборудване ще бъде застраховано за срока на проекта на стойност 1000 лв. , Contracted Amount: 24 760.00 , Reported Amount: 21 711.80
  • Activity: Информиране и публичност: За популяризиране на проектната инициатива, начините за участие в проекта и социалния ефект от неговото осъществяване ще бъде организирана и проведена информационна кампания. Всички информационни материали ще бъдат изготвени съобразно изискванията на Единния наръчник за прилагане правилата за информация и комуникация. Информационната кампания ще се проведе на два етапа, съответно при стартиране и приключване на проектните дейности - в първия и последния месец от проекта. В рамките на настоящата дейност ще се извърши встъпително съобщение в пресата с цел информиране на потенциални участници в проекта, както и заключителна публикация за запознаване на обществеността с постигнатите резултати при приключване на дейностите. Ще се разработят и изработят рекламни материали с логото на проекта. Ще се изработят и табели с името на проекта и логото на Оперативната програма за офисите на „Шипка Груп” АД. Популяризирането на помощта от Европейския социален фонд чрез Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси 2014-2020" ще бъде един перманентен процес още от стартиране на дейностите по проекта. На всички документи, произведени в периода на проекта ще бъде поставено логото на ЕС и на Оперативната програма, като ще бъдат съобразени с изискванията на изискванията на Единния наръчник за прилагане правилата за информация и комуникация. На закупеното оборудване ще бъдат поставени стикери с информация за помощта от ЕС., Contracted Amount: 2 000.00 , Reported Amount: 2 177.50

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: Violeta, Contracted Amount*: 1 105.53 , Reported Amount**: 560.00
  • Contractor: ZAD BULSTRAD VIENNA INSURANCE GROUP AD, Contracted Amount*: 278.76 , Reported Amount**: 278.77
  • Contractor: Pavel, Contracted Amount*: 1 058.73 , Reported Amount**: 1 058.73
  • Contractor: Elena, Contracted Amount*: 440.00 , Reported Amount**: 445.77
  • Contractor: SUNKING BG, Contracted Amount*: 2 000.00 , Reported Amount**: 2 000.00
  • Contractor: MERCK BULGARIA EAD, Contracted Amount*: 17 533.00 , Reported Amount**: 17 533.03
  • Contractor: “DIGITAL PARTNER”Ltd., Contracted Amount*: 3 900.00 , Reported Amount**: 3 900.00
  • Contractor: 'FONIK 2013' Ltd., Contracted Amount*: 1 985.00 , Reported Amount**: 2 177.50
  • Contractor: SAGA Ltd., Contracted Amount*: 480.00 , Reported Amount**: 576.00
  • Contractor: Katya, Contracted Amount*: 5 478.20 , Reported Amount**: 1 485.50
  • Contractor: Snezhanka, Contracted Amount*: 3 357.60 , Reported Amount**: 342.96
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Безработни и неактивни участници, които при напускане на операцията имат работа, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 5.00 , Reached amount: 4.00
Indicator 2 Безработни и неактивни участници, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 10.00 , Reached amount: 14.00

Financial Information

Total Project cost 118 783.73 BGN
Grant 118 783.73 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 113 695.76 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

Reason % of financial
correction
Financial corrections amounts1,2 Contract
Grant Self-financing Total
Неизпълнение на индикатори 5.00 0.00 0.00 0.00 Project-level financial correction

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: Доставка на оборудване за разкриване на нови работни места. , Estimated Amount: 6 060.00
  • Differentiated position 1: Доставка на оборудване за разкриване на нови работни места. Обособени позиции № 2 - Компютърни конфигурации (с вкл. мишка, клавиатура и монитор и лизенирана операционна система) - 2 бр. х 1980 лв. = 3960 лв. 1. Компютърна конфигурация настолна – 1 брой , със следните параметри: - CPU: Intel Celeron N3050 @ 1,60Ghz - RAM: 2 Gb DDR3 - HDD: SSD 120Gb Sandisk . 2. Компютърна конфигурация преносима – 1 брой, със следните параметри: - CPU: Intel Core i7 @ 2,2Ghz - RAM: 16Gb DDR3 - HDD: 500Gb
    Contractor: “DIGITAL PARTNER”Ltd.
    Contract total funded value: 3 900.00
  • Differentiated position 2: Доставка на оборудване за разкриване на нови работни места.Обособени позиции №3 - Инверторен завърен апарат - 1 бр. х 750 лв. = 750 лв. - Ъглофлайф - 1 бр. х 150 лв. = 150 лв. - Перфоратор - 1бр. х 1200 лв. = 1200 лв.
    Contractor: SUNKING BG
    Contract total funded value: 2 000.00
Procedure 2 Subject to due process: Доставка на оборудване за разкриване на нови работни места. , Estimated Amount: 23 760.00
  • Differentiated position 1: Обособени позиции №1: - Оборудване за получаване на чиста дестилирана вода в високо качество - Система ZRDS0P3EU - необходима е при извършване на физикохимичните и микробиологични анализи а също и при подготовка на съдовете, които ще се използват за пробонабиране - 1бр - Спектрофотометър - техническо средство за количествено определяне показателите /характеристиките / на водата и някой храни -1бр
    Contractor: MERCK BULGARIA EAD
    Contract total funded value: 17 533.00
  • Differentiated position 2: Доставка на оборудване за разкриване на нови работни места. То включва 3 обособени позиции : Обособени позиции № 2 - Компютърни конфигурации (с вкл. мишка, клавиатура и монитор и лизенирана операционна система) - 2 бр
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 3: Доставка на оборудване за разкриване на нови работни места. То включва 3 обособени позиции : Обособени позиции №3 - Инверторен завърен апарат - 1 бр. - Ъглофлайф - 1 бр. - Перфоратор - 1бр.
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 3 Subject to due process: Застраховка на новопридобитото оборудване за срок от 12 месеца на проект BG05M9OP001-1.003-0721-C01 „Нови работни места в "Шипка груп" АД” по процедура BG05M9OP001-1.003 „Ново работно място 2015” , Estimated Amount: 1 000.00
  • Differentiated position 1: Съобщение за избор на изпълнител за сключване на Застраховка на новопридобитото оборудване за срок от 12 месеца на проект BG05M9OP001-1.003-0721-C01 „Нови работни места в "Шипка груп" АД”
    Contractor: ZAD BULSTRAD VIENNA INSURANCE GROUP AD
    Contract total funded value: 278.76
Procedure 4 Subject to due process: Трудово медицинско обслужване , Estimated Amount: 480.00
  • Differentiated position 1: Трудово медицинско обслужване
    Contractor: SAGA Ltd.
    Contract total funded value: 480.00
Procedure 5 Subject to due process: Услуга по осигуряване на информиране и публичност за популяризиране на проекта, Estimated Amount: 2 000.00
  • Differentiated position 1: осигуряване на информиране и публичност
    Contractor: 'FONIK 2013' Ltd.
    Contract total funded value: 1 985.00
Procedure 6 Subject to due process: Услуга по управление на проекта – наемане на координатор по проекта, Estimated Amount: 460.00
  • Differentiated position 1: Избор на координатор по проекта
    Contractor: Elena
    Contract total funded value: 440.00
Procedure 7 Subject to due process: Услуга по управление на проекта – наемане на координатор по проекта, Estimated Amount: 1 104.00
  • Differentiated position 1: Наемане на координатор по проекта
    Contractor: Violeta
    Contract total funded value: 1 105.53
  • Differentiated position 2: Ръководител проект
    Contractor: Pavel
    Contract total funded value: 1 058.73

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN