Identification

UMIS Number BG05FMOP001-3.002-0028-C05
Project Name Municipality of Gulyantsi’s warm lunch 2016
Beneficiary 000413691 Municipality of Gulyantsi
Funding FEAD ==> Foods 2014-2020
Date of the Contract/Order 21.07.2016
Start Date 20.06.2016
End Date 30.04.2020
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Северна и югоизточна България, Северозападен, Плевен, Гулянци

Description

Brief description
Проектът е насочен към подобряване на социалната закрила и превенция на социалното изключване на уязвими групи хора  от община Гулянци, чрез осигуряване на топла храна – едно обедно хранене дневно за лица, които не могат да си го осигурят сами поради материални, финансови, здравословни и други проблеми.
Activities
  • Activity: Определяне на целевите групи по проекта: Община Гулянци ще реализира в периода 20.06.2016 г. - 30.04.2020 г. една обществена трапезария в продължение на 47 месеца в общо 884 работни дни за 150 лица, живеещи в най-висока степен на бедност и социална изолация. Определянето на целевите групи по проекта ще се осъществи, съгласно Наредба № РД-07-1 от 4 април 2016 г. за реда и условията за определяне на целевите групи по Оперативна програма за храни и/или основно материално подпомагане, съфинансирана от Фонда за европейско подпомагане на най- нуждаещите се лица/ДВ, бр. 29 от 12.04.2016 г./, след предоставена информация за представителите на основната целева група в Община Гулянци от Дирекция "Социално подпомагане" Никопол. За участие в проекта ще се определят общо 150 лица от община Гулянци, разпределени в следните видове групи лица от основната целева група по Наредбата: 1. Лица и семейства на месечно подпомагане по реда и условията на чл. 9 от Правилника за прилагане на Закона за социално подпомагане - 50 бр.; 2. Лица с доказана липса на доходи и близки, които да се грижат за тях, установено от съответната дирекция „Социално подпомагане“- 95 бр.; 3. Самотно живеещи лица и семейства, получаващи минимални пенсии - за осигурителен стаж и възраст; за инвалидност; наследствени пенсии; пенсии, несвързани с трудова дейност - 5 бр.; , Contracted Amount: 0.00 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Закупуване на хранителни продукти: Община Гулянци през 2015 г. е провела процедура за избор на изпълнител по реда на ЗОП с предмет на поръчката: "Доставка на хранителни продукти по обособени позиции за нуждите на звената, финансирани от общинския бюджет в община Гулянци за периода 01.01.2016 г. - 30.04.2020 г. с първа обособена позиция: "Доставка на хранителни продукти за нуждите на Община Гулянци" и втора обособена позиция: "Доставка на хранителни продукти за нуждите на Община Гулянци предназначени за специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания". Доставката на хранителни продукти по настоящия проект ще се извършва от вече избраните от общината изпълнители. Закупуването на хранителните продукти по проекта ще се осъществява по прозрачен начин в съответствие на изискванията на националното законодателство. Топлият обяд /супа, основно ястие и хляб/ ще се предлага в периода 20.06.2016 г. – 30.04.2020 г. за 150 крайнонуждаещи се лица от Община Гулянци в продължение на 47 месеца - общо 884 работни дни. Съгласно приложена от партньорската организация декларация Приложение IIа - проведена процедура по ЗОП с Уникален номер на обществената поръчка в РОП - 00309-2017-0003, и № на договор с избран изпълнител - №2/30.01.2018г., Contracted Amount: 351 920.47 , Reported Amount: 294 525.00
  • Activity: Осигуряване на топъл обяд: Община Гулянци ще реализира една трапезария, със адрес: Домашен социален патронаж гр. Гулянци, община Гулянци, област Плевен, гр. Гулянци, ул. „В. Левски” № 32 По проекта топлият обяд ще се предоставя за период от 47 месеца в рамките на 884 работни дни. Домашен социален патронаж гр. Гулянци има акт за частна общинска собственост № 1411 от 07.09.2005 г. Социалното заведение притежава издадено Удостоверение за регистрация № 1287/28.06.2012 г. по чл. 12 от Закона за храните. Приготвянето на топлия обяд ще се осъществи в кухненския блок на социалния патронаж. Предвижда се предоставяне на разнообразно седмично меню и осигуряване на балансирано хранене на потребителите. Храната ще се раздава от гише на кухненския блок в присъствените работни дни на седмицата, съгласно изисквания за безопасност на храните и националните стандарти и норми на хранене. Потребителите на услугата вземат приготвената храна за вкъщи. В социалното заведение са въведени добри производствени и хигиенни практики и се изпълнява система за управление безопасността на храните основана на процедури, базирани на принципите на НАССР. В хода на изпълнение на проекта се е променило мястото на раздаване на храната за потребителите от гр. Гулянци. Раздаването на храната се осъществява в обект общинска собственост, находящо се на адрес гр. Гулянци, ул. „Г. С. Раковски“ № 6 с издадено Удостоверение за регистрация № 3547/19.09.2013 г. за обект за раздаване на храна. В хода на изпълнение на проекта в някои от населените места в общината се е променило мястото на раздаване на храната за потребителите. Пунктове, общинска собственост, с издадени Удостоверение за регистрация за обекти за раздаване на храна от БАБХ, са както следва по населени места: 1. с. Долни Вит, ул. „Христо Ботев” 57А, общ. Гулянци, обл. Плевен с издадено Удостоверение за регистрация № 3546/19.09.2013 г. за обект за раздаване на готова храна от БАБХ; 2. с. Гиген, ул. „Кирил и Методий” 1, общ. Гулянци, обл. Плевен с издадено Удостоверение за регистрация № 4320/10.12.2014 г. за обект за раздаване на готова храна от БАБХ; 3. с. Брест, ул. „Отец Паисий” 10, общ. Гулянци, обл. Плевен с издадено Удостоверение за регистрация № 4321/10.12.2014 г. за обект за раздаване на готова храна от БАБХ; 4. с. Милковица, ПК 5968, ул. „Струма” 8, общ. Гулянци, обл. Плевен с издадено Удостоверение за регистрация № 101/3031/25.02.2015 г. за обект за раздаване на готова храна от БАБХ; 5. с. Сомовит, ПК 5959, ул. „Странджа” 1, общ. Гулянци, обл. Плевен с издадено Удостоверение за регистрация № 101/3034/25.02.2015 г. за обект за раздаване на готова храна от БАБХ; 6. с. Крета, ПК 5961, ул. „Александър Стамболийски” 19, общ. Гулянци, обл. Плевен с издадено Удостоверение за регистрация № 101/19024/11.06.2019 г. за обект за раздаване на готова храна от БАБХ; 7. с. Шияково, ПК 5962, УПИ І-108, кв. 25, общ. Гулянци, обл. Плевен с издадено Удостоверение за регистрация № 101/19043/11.06.2019 г. за обект за раздаване на готова храна от БАБХ; 8. с. Ленково, ПК 5967, УПИ V, кв. 64, общ. Гулянци, обл. Плевен с издадено Удостоверение за регистрация № 101/19027/11.06.2019 г. за обект за раздаване на готова храна от БАБХ; 9. с. Дъбован, ПК 5973, кв. 119, общ. Гулянци, обл. Плевен с издадено Удостоверение за регистрация № 101/19078/11.06.2019 г. за обект за раздаване на готова храна от БАБХ; 10. с. Искър, ПК 5972, ул. „Васил Левски” 30, общ. Гулянци, обл. Плевен с издадено Удостоверение за регистрация № 101/19033/11.06.2019 г. за обект за раздаване на готова храна от БАБХ; Община Гулянци осигурява доставка на храната до домовете на потребителите, които имат затруднение в придвижването., Contracted Amount: 17 596.05 , Reported Amount: 82 717.53
  • Activity: Предоставяне на съпътстващи мерки: Община Гулянци в настоящия проект ще предоставя съпътстващи мерки самостоятелно, чрез екипа по реализиране на проекта - 5 души. Съпътстващите мерки, допълващи предоставянето на топъл обяд по проекта ще се изразяват индикативно в групово и индивидуално консултиране и съдействие за: - възможностите за ползване на други социални услуги, предоставяни на територията на общината, включително и такива, финансирани от ЕСФ; - ползването на административни общински услуги и за осигуряване на временен подслон на бездомните лица, за подпомагане на достъпа до здравни и образователни услуги, за управление на семейния бюджет, за здравословно и балансирано хранене; - други форми на подкрепа, съдействие, индивидуално или групово консултиране, реализирани в отговор на установени конкретни нужди и проблеми на представителите на целевите групи., Contracted Amount: 17 596.20 , Reported Amount: 14 025.00

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: ORIMEKS OOD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: EKO DN 2011 EOOD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 0.00
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 лица, Measure Unit: Number, Base Value: 0.00 , Target amount: 150.00 , Reached amount: 291.00

Financial Information

Total Project cost 387 112.72 BGN
Grant 387 112.72 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 387 111.16 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

Reason % of financial
correction
Financial corrections amounts1,2 Contract
Grant Self-financing Total
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 495.36 0.00 495.36 ЕКО ДН 2011 ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 21.80 0.00 21.80 ОРИМЕКС ООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 4 135.65 0.00 4 135.65 Project-level financial correction

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: „Доставка на хранителни продукти по обособени позиции за нуждите на звената, финансирани от общинския бюджет в община Гулянци за периода 01.01.2016 г. - 31.12.2017 г. с първа обособена позиция: „Доставка на хранителни продукти за нуждите на Община Гулянци” и втора обособена позиция: „Доставка на хранителни продукти за нуждите на Община Гулянци предназначени за специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания”, Estimated Amount: 500 000.00
  • Differentiated position 1: „Доставка на хранителни продукти по обособени позиции за нуждите на звената, финансирани от общинския бюджет в община Гулянци за периода 01.01.2016 г. - 31.12.2017 г. с първа обособена позиция: „Доставка на хранителни продукти за нуждите на Община Гулянци”
    Contractor: EKO DN 2011 EOOD
    Contract total funded value: 0.00
  • Differentiated position 2: „Доставка на хранителни продукти по обособени позиции за нуждите на звената, финансирани от общинския бюджет в община Гулянци за периода 01.01.2016 г. - 31.12.2017 г. с втора обособена позиция: „Доставка на хранителни продукти за нуждите на Община Гулянци предназначени за специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания”
    Contractor: ORIMEKS OOD
    Contract total funded value: 0.00

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN