Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 065 TREES
Български

Programme: Foods

Planning region: All

Description

Through this project will provide hot meals to people living in poverty municipality Gurkovo, helping them with food in order to overcome basic material deprivation. The municipality has a modern kitchen of Home social patronage - Gurkovo. DPS is located in a former nursery, reconstructed and modernly equipped home for old people. Located on. "Patriarch Evtimii" № 5 in the town. Gourkovo. The building has a separate dining areas. Home social patronage is a social service that has over 30 years experience in the preparation of rich and nutritious food for the elderly, sick and lonely people who are unable alone to prepare it. For the needs of DPS - Gurkovo car was purchased new in 2015 for the supply of prepared food in the homes of consumers. Food is prepared for users of the town. Gourkovo with. Panicherevo with. Konare and delivered to their homes in the working days of the week for a fee, approved by the City Council - Gurkovo. In this project a total of 200 persons until 31.12.2017 and from 01.01.2018 300 persons from the Municipality of Gurkovo 40 months will receive a free hot lunch on the working days of the week , thus improving the quality of their lives and providing them with help and support. The project provided and accompanying measures - opportunities to use other social and administrative services, as well as other forms of support - individual and group counseling in connection with their problems encounter
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Определяне на целевите групи. : Целевите групи по проекта ще бъдат определени съгласно допустимите за кандидатстване по проекта лица: 1. Лица и семейства на месечно подпомагане по реда и условията на чл.9 от Правилника за прилагане на Закона за социално подпомагане - 2. Лица с доказана липса на доходи и близки, които да се грижат за тях, установено от дирекция „Социално подпомагане” - 3. Самотно живеещи лица и семейства, получаващи минимални пенсии -за осигурителен стаж и възраст; за инвалидност; наследствени пенсии; пенсии, несвързани с трудова дейност - 4. Лица от уязвими групи –граждани на трети страни, по смисъла на §1, т.17 от Допълнителни разпоредби от Закона за убежището и бежанците - За всяко от тези лица, подали заявление за участие в проекта, ще бъде направена преценка от служители на Дирекция "Социално подпомагане" - Гурково за това дали отговаря на допустимите целеви групи. Информацията ще бъде предоставяна и давана чрез предварително изготвени поименни списъци на всички лица, подали заявление за участие в проекта в деловодството на Община Гурково през периода на прием на заявления за участие. 0.00 0.00
Закупуване на хранителни продукти - Трапезария 1: Община Гурково предстои да обяви обществена поръчка за избиране на доставчик на хранителни продукти за детските градини, ученическия стол и за домашен социален патронаж. В условията на обществената поръчка по ЗОП ще бъде включена и клауза за доставка на хранителни продукти за проект"Осигуряване на топъл обяд в община Гурково".Закупените хранителни продукти ще бъдат в количества за приготвяне на обяд за 35 потребители през месеците на изпълнението на проекта както следва : за периода 01.09.2016г. до 30.04.2017г. - 8 месеца - 166 работни дни *35 потребители *2,30 храноден =13 363,00лв. за периода 01.05.2017г. до 30.06.2017г. - 2 месеца - 42 работни дни *35 потребители * 2,50 единица продукт - топъл обяд = 3 675,00лв. Общо за храна за Трапезария 1 - 17 038,00лв. В изготвената техническа спецификация са дадени основните изисквания, на които трябва да отговарят хранителните продукти, предмет на доставката : 1. Нормативни документи, които следва да се спазват: а) изискванията на Закона за храните, Закона за ветеринарномедицинската дейност и задължително да са придружени от търговски документ, съдържащ информация за качество, произход, годност и др. или друг изискуем от законодателството на страната документ към датата на доставката; б) Наредба №5 от 25.05.2006 г. за хигиената на храните; в) Наредба № 16 от 28.05.2010 г. за изискванията за качество и контрол за съответствие на пресни плодове и зеленчуци; г) Наредба № 21 от 15.10.2002 г. за специфичните критерии и изисквания за чистота на добавките, предназначени за влагане в храни; д) Наредба № 31 от 29.07.2004 г. за максимално допустимите количества замърсители в храните; е)Наредба № 1 от 09.01.2008 г. за изискванията за търговия с яйца за консумация; ж)Наредба №32/23.03.2006 год. за окачествяване, съхраняване и предлагане на пазара на месо и черен дроб от домашни птици; з)Наредба за изискванията към напитките от плодове (приета с ПМС №219/2002г.); и)Наредба за изискванията към захарите, предназначени за консумация от човека (приета с ПМС №196/2002 г.); й)Наредба за изискванията към плодовите конфитюри, желета, мармалади, желе-мармалади и подсладено пюре от кестени (приета с ПМС № 45/2003 г.); к)стандартите на ЕС, респективно Регл. (ЕО) №178/2002 и Регл. (ЕО) № 852/ 2004 л) всички нормативни актове и разпоредби, гарантиращи качеството и годността на хранителните продукти предмет на поръчката; 2. Поставени са изисквания доставката на хранителните продукти да е придружена със сертификат за произход и качество, експертен лист или друг аналогичен документ и да се извършва при спазване на нормативно определените санитарно-хигиенни изисквания. 3.Изисквания за опаковане на храните. 1. Опаковките на храните не трябва да създават възможности за замърсяването им или за преминаването в тях на чужди и опасни за здравето на потребителя вещества. 2. Опаковките на предварително пакетираните храни трябва да са изпълнени така, че да не позволяват промяна на храната. 3. При установяване на нарушение на целостта на опаковката, хранителните стоки не се приемат. 4.Етикетирането трябва да е извършено съгласно чл. 4, т.1а от Наредба за изискванията за етикетирането и представянето на храните, а на етикета трябва да е обозначено съдържанието, посочено в чл. 6, ал.1 от същата наредба. 4.Транспортиране на хранителните продукти за сметка на изпълнителя да се извършва съгласно изискванията на Закона за храните и Закона за ветеринарномедицинската дейност за транспортни средства за превозване на суровини и храни от животински и неживотински характер. Доставките да се извършват със специализирани транспортни средства, които притежават Удостоверение за регистрация на транспортно средство, издадено от съответния компетентен орган – за превоз на хранителни продукти от животински и неживотински произход. Обяда ще включва супа, основно ястие, хляб, при възможност ще се осигурява и десерт. 9 951.71 3 657.50
Закупуване на хранителни продукти - Трапезария 2: Община Гурково разкрива Трапезария 2 на база избран изпълнител по реда на ЗОП, като храната ще се предоставя в 4 – ри пункта. Храната ще се доставя от фирма – доставчик, чрез кетъринг, в работните дни от седмицата и се предава на отговорниците на пунктовете срещу подпис и приемателно – предавателен протокол. Отговорниците раздават храната на потребителите по списък, лично срещу подпис или на упълномощено от потребителя лице. Ще се предоставя топъл обяд в Трапезария 2 от 01.07.2017г. на 200 лица в 125 работни дни. за периода 01.07.2017г. до 31.12.2017г. - 6 месеца - 125 работни дни *200 потребители * 2,50 единица продукт - топъл обяд = 62 500,00 лв. и от 01.01.2018г. до 31.12.2019г. за 300 потребители за 504 работни дни* 2,50 единица продукт - топъл обяд =378000 лв. 438 827.50 33 075.00
Осигуряване на топъл обяд: Община Гурково ще извършва дейността самостоятелно в обект "Хранителен блок с дейност кетъринг при дом за стари хора", където се помещава ДСП - Гурково, който е общинска собственост и притежава удостоверение по чл.12 от Закона на храните. Кухнята на Домашен социален патронаж - Гурково разполага с една професионална печка с една фурна, 1 конвектомат, 4 котлона на директно газоподаване, с три складови помещения за хранителни продукти , 4 фризера и 4 хладилника, ел.уреди за белене на картофи, миксери и др. За реализацията на услугата е закупен през 2015 г. лекотоварен автомобил. Чрез ДСП се предоставят социални услуги в общността на територията на три населени места от община Гурково – гр. Гурково, с.Паничерево и с. Конаре, с общ капацитет 85 места. Персоналът, който се грижи за потребителите на Домашния социален патронаж се състои от 6 щатни длъжности, заети от 6 физически лица: касиер - домакин, калкулант, главен готвач, пом. готвач, разносвач и шофьор. Осигуряване на топъл обяд ще се реализира по предварително подготвени и съобразени с балансираното хранене седмични менюта. Важно условие за балансираното хранене е разнообразието на храните. В менюто ще се включват 6 групи храни: Зърнени храни и картофи; Зеленчуци и плодове; Мляко и млечни продукти; Месо, риба, яйца, бобови храни и ядки; Добавени мазнини; Захар и захарни продукти, сладкарски изделия - За трапезария 1, а за трапезария 2 – фирмата ще доставя храната до следните пунктове за раздаване : - гр. Гурково, ул. Патриарх Евтимий №5 – сградата на Домашен социален патронаж; - гр. Гурково , ул.”Първи май” № 1 – Пенсионерски клуб; - с. Паничерево - Пенсионерски клуб - с. Конаре , община Гурково – Сградата на бивша детска градина, а приготвянето на храна ще се осъществява от Фирма „Сивон” ЕООД гр. Нова Загора след приключен избор на изпълнител по ЗОП, с материална база в гр. Нова Загора, ул.“Цар Иван Асен II“ № 9 – наети помещения съгласно договор за наем на имот. Фирмата разполага с 9 бр. помещения – 4 бр. складове, кухненски блок, подготвително помещение, разливно помещение и 3 бр. помощни помещения за персонала. Фирмата е оборудвана със следната техника: 5 бр. конвектомати, 4 бр. газови котлони, 2 бр. електрически скари, хладилна маса, хладилници – вертикални 3 бр., съоръжения за рязане, белене, везни и др. За изпълнението на договорите сключени с фирмата са назначени лица с постоянни трудови договори - 2 бр. готвачи, 1 бр. пом. готвач, 1 бр. технолог, 2 бр. шофьори, 8 бр. помощник – кухня, управител на кетъринг и медицинско лице. 22 438.96 437 014.43
Предоставяне на съпътстващи мерки : Съпътстващите мерки, допълващи предоставянето на топъл обяд по настоящия проект ще бъдат следните: - индивидуални и/или групови консултации на потребителите на услугата с цел да получат подкрепа от екипа според всеки конкретен случай; - закупуване на лекарства със средства на потребителя; - покупки за нуждите на потребителя; - плащане на битови сметки; - извършване на административни услуги; - подпомагане достъпа до здравни услуги; - съдействие при самообслужване и др. 22 438.96 16 835.22

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).