Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 103 TREES
Български

Programme: Foods

Planning region: All

Description

Delivering hot lunch to the homes of 90 users of the targeted group from the municipality for the period from 01.07.2016 to 31.12.2019.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Определяне на целевите групи: Определянето на конкретните представители на целевите групи, ще се извършва на база списъци и информация, предоставена от Д”СП” гр. Две могили и подадени заявления от лица, които желаят да ползват услугата „Обществена трапезария”. Със заповед на кмета на община Иваново, ще се сформира комисия за подбор на потребители по проект „Осигуряване на топъл обяд в Община Иваново“. В състава на комисията, ще бъдат включени представители на община Иваново, както и ръководителят на Домашен социален патронаж – Иваново. 0.00 0.00
Закупуване на хранителни продукти Трапезария 1 Филиал Щръклево: Предоставянето на услугата "Обществена трапезария" стартира от 01.07.2016 г. , приключването на дейностите по проекта - 31.12.2017 г. Социалната услуга, ще се предоставя на 46 потребители през периода: юли 2016 г., 21 раб. дни; август 2016 г., 23 раб. дни; септември 2016 г., 20 раб. дни; октомври 2016 г., 21 раб. дни; ноември 2016 г., 22 раб. дни; декември 2016 г., 21 раб. дни; януари 2017 г., 22 раб. дни; февруари 2017 г., 20 раб. дни; март 2017 г., 22 раб. дни; април 2017 г. 18 раб. дни. от 01.05.2017 г. в рамките на общо 671 работни дни както следва: май 2017 г. – 20 работни дни; юни 2017 г. – 22 работни дни; юли 2017 г. – 21 работни дни; август 2017 г. – 23 работни дни; септември 2017 г. – 19 работни дни; октомври 2017 г. 22 работни дни; ноември 2017 г. 22 работни дни; декември 2017 г. -18 работни дни; 2018 г. – 249 работни/календарни дни; 2019 г. – 252 работни/календарни дни Община Иваново има сключен договор за доставка на хранителни продукти до 17.07.2016 г. За реализиране на дейностите по проекта за останалия период, закупуването и доставка на хранителните продукти, ще се възложи на изпълнител чрез публично състезание по реда на чл. 178 във връзка със чл. 18 ал. 1 т.12 и чл. 20 ал. 2 т.2 , от закона за възлагане на обществени поръчки, поръчка с предмет „Доставка на хранителни продукти за Домашен социален патронаж и Обществена трапезария, която се финансира от Фонд „Социална закрила” на МТСП през м.10-12.2016 г. и 01-04.2017 г. и от Оперативна програма за храни и / или основно материално подпомагане от Фонда за европейско подпомагане на най – нуждаещите се лица в България за периода 2014 – 2020 г. по Операция BG05FMOP001-03.02 "Осигуряване на топъл обяд- 2016" , по обособени позиции през 2016 г. и 2017 г. Съдържанието на документацията за чрез публично състезание ще съдържа: І. Решение за откриване на процедурата. ІІ. Обявление за обществената поръчка. ІІІ. Пълно описание на обекта на поръчката и техническата спецификация. ІV. Методика за оценяване на офертите. V. Указания за подготовка на офертата. VІ. Приложения. VІІ. Проект на договора. Хранителни продукти по видове по обществената поръчка: Месни продукти; Захарни изделия; Тестени изделия; Млечни изделия; Плодове и зеленчуци; Подправки; Варива и други. 99 390.02 89 059.14
Закупуване на хранителни продукти Трапезария 2 Филиал Пиргово: Предоставянето на услугата "Обществена трапезария" стартира от 01.07.2016 г. , приключването на дейностите по проекта - 31.12.2017 г. Социалната услуга, ще се предоставя на 28 бр. потребители през периода: юли 2016 г., 21 раб. дни; август 2016 г., 23 раб. дни; септември 2016 г., 20 раб. дни; октомври 2016 г., 21 раб. дни; ноември 2016 г., 22 раб. дни; декември 2016 г., 21 раб. дни; януари 2017 г., 22 раб. дни; февруари 2017 г., 20 раб. дни; март 2017 г., 22 раб. дни; април 2017 г. 18 раб. дни.май 2017 г. – 20 работни дни; юни 2017 г. – 22 работни дни; юли 2017 г. – 21 работни дни; август 2017 г. – 23 работни дни; септември 2017 г. – 19 работни дни; октомври 2017 г. 22 работни дни; ноември 2017 г. 22 работни дни; декември 2017 г. -18 работни дни; 2018 г. – 249 работни/календарни дни; 2019 г. – 252 работни/календарни дни Община Иваново има сключен договор за доставка на хранителни продукти до 17.07.2016 г. За реализиране на дейностите по проекта за останалия период, закупуването и доставка на хранителните продукти, ще се възложи на изпълнител чрез публично състезание по реда на чл. 178 във връзка със чл. 18 ал. 1 т.12 и чл. 20 ал. 2 т.2 , от закона за възлагане на обществени поръчки, поръчка с предмет „Доставка на хранителни продукти за Домашен социален патронаж и Обществена трапезария, която се финансира от Фонд „Социална закрила” на МТСП през м.10-12.2016 г. и 01-04.2017 г. и от Оперативна програма за храни и / или основно материално подпомагане от Фонда за европейско подпомагане на най – нуждаещите се лица в България за периода 2014 – 2020 г. по Операция BG05FMOP001-03.02 "Осигуряване на топъл обяд- 2016" , по обособени позиции през 2016 г. и 2017 г. Съдържанието на документацията за чрез публично състезание ще съдържа: І. Решение за откриване на процедурата. ІІ. Обявление за обществената поръчка. ІІІ. Пълно описание на обекта на поръчката и техническата спецификация. ІV. Методика за оценяване на офертите. V. Указания за подготовка на офертата. VІ. Приложения. VІІ. Проект на договора. Хранителни продукти по видове по обществената поръчка: Месни продукти; Захарни изделия; Тестени изделия; Млечни изделия; Плодове и зеленчуци; Подправки; Варива и други. 57 383.79 51 784.02
Закупуване на хранителни продукти Трапезария 3 Филиал Тръстеник: Предоставянето на услугата "Обществена трапезария" стартира от 01.07.2016 г. , приключването на дейностите по проекта - 31.12.2017 г. Социалната услуга, ще се предоставя на 16 бр. потребители през периода: юли 2016 г., 21 раб. дни; август 2016 г., 23 раб. дни; септември 2016 г., 20 раб. дни; октомври 2016 г., 21 раб. дни; ноември 2016 г., 22 раб. дни; декември 2016 г., 21 раб. дни; януари 2017 г., 22 раб. дни; февруари 2017 г., 20 раб. дни; март 2017 г., 22 раб. дни; април 2017 г. 18 раб. дни. : май 2017 г. – 20 работни дни; юни 2017 г. – 22 работни дни; юли 2017 г. – 21 работни дни; август 2017 г. – 23 работни дни; септември 2017 г. – 19 работни дни; октомври 2017 г. 22 работни дни; ноември 2017 г. 22 работни дни; декември 2017 г. -18 работни дни; 2018 г. – 249 работни/календарни дни; 2019 г. – 252 работни/календарни дни Община Иваново има сключен договор за доставка на хранителни продукти до 17.07.2016 г. За реализиране на дейностите по проекта за останалия период, закупуването и доставка на хранителните продукти, ще се възложи на изпълнител чрез публично състезание по реда на чл. 178 във връзка със чл. 18 ал. 1 т.12 и чл. 20 ал. 2 т.2 , от закона за възлагане на обществени поръчки, поръчка с предмет „Доставка на хранителни продукти за Домашен социален патронаж и Обществена трапезария, която се финансира от Фонд „Социална закрила” на МТСП през м.10-12.2016 г. и 01-04.2017 г. и от Оперативна програма за храни и / или основно материално подпомагане от Фонда за европейско подпомагане на най – нуждаещите се лица в България за периода 2014 – 2020 г. по Операция BG05FMOP001-03.02 "Осигуряване на топъл обяд- 2016" , по обособени позиции през 2016 г. и 2017 г. Съдържанието на документацията за чрез публично състезание ще съдържа: І. Решение за откриване на процедурата. ІІ. Обявление за обществената поръчка. ІІІ. Пълно описание на обекта на поръчката и техническата спецификация. ІV. Методика за оценяване на офертите. V. Указания за подготовка на офертата. VІ. Приложения. VІІ. Проект на договора. Хранителни продукти по видове по обществената поръчка: Месни продукти; Захарни изделия; Тестени изделия; Млечни изделия; Плодове и зеленчуци; Подправки; Варива и други. 34 749.42 31 549.24
Осигуряване на топъл обяд.: Трите филиала на ДСП – Иваново обслужват 324 потребители на социалната услуга „Домашен социален патронаж и 90 потребители на услугата „Обществена трапезария”. Приготвената храна се доставя до потребителите в населените места с 5 лекотоварни автомобила. ДСП Филиал Щръклево Трапезария 1, с адрес: с. Щръклево, ул. "Христо Ботев" № 12, обхваща, с. Щръклево, с. Красен, с. Нисово, с. Сваленик и с. Церовец и доставя топлия обяд в тези населени места. ДСП Филиал Щръклево отговаря на хасеп системата. Разполага със кухня, подготвителна, 2 бр. умивалника, складово помещение, столова, тоалетна и 2 бр. автомобили. Оборудване - 2 бр. ел. печки със 6 бр. котлона, 5 бр. фурни, 1 бр. пържолник, 3 бр. хладилника със фризер и 1 бр. фризер. Към филиала са назначени - социален работник 1- щатна бройка, готвач - 1 щатна бройка, помощник готвач - 1 щатна бройка, санитар - 0,5 щатна бройка, домакин - 0,5 щатна бройка, работник кухня - 1 щатна бройка и шофьор - 1.5 щатна бройка. Считано от 01.11.2018 г. се променя адреса на ДСП Филиал Щръклево Трапезария 1 на ул. Христо Ботев № 40. Новият обект отговаря на съвременните изисквания и разполага с 5 бр. умивалника, подготвителни мивки за меса, риба, зеленчуци, айца, кът за опаковане, склад за сухи продукти и опаковки, склад за суровини, столова, съблекалня, тоалетна. ДСП Филиал Пиргово Трапезария 2, с адрес: с. Пиргово, ул." Никола Обретенов" № 6, обхваща, с. Мечка, с. Пиргово, с. Иваново, с. Кошов, с. Божичен, с. Червен и с. Табачка и доставя топлия обяд в тези населени места. ДСП Филиал Пиргово отговаря на хасеп системата. Разполага със кухня, подготвителна, 3 бр. умивалника, складово помещение, столова, тоалетна и 2 бр. автомобили. Оборудване - 2 бр. ел. печки със 6 бр. котлона, 4 бр. фурни, 1бр. пържолник, 3 бр. хладилника със фризер и 2 бр. фризера. Към филиала са назначени - социален работник 1- щатна бройка, готвач - 1 щатна бройка, помощник готвач - 1 щатна бройка, санитар - 0,5 щатна бройка, домакин - 0,5 щатна бройка, работник кухня - 1 щатна бройка и шофьор - 2 щатна бройка. ДСП Филиал Тръстеник Трапезария 3, с адрес: с.Тръстеник, ул." Св. Св. Кирил и Методий" № 2, обхваща с. Тръстеник и доставя топлия обяд в населеното място. ДСП Филиал Тръстеник отговаря на хасеп системата. Разполага със кухня, подготвителна, умивалник, 2 бр. складово помещение, баня, тоалетна и 1 автомобил . Оборудване - 2 бр. ел. печки със 6 бр. котлона, 3 бр. фурни, 1 бр. ел. тава, 1 бр. фритюрник, 3 бр. хладилника и 1 бр. фризера. Към филиала са назначени - готвач - 1 щатна бройка, помощник готвач - 1 щатна бройка, домакин - 0,5 щатна бройка и шофьор - 1 щатна бройка. Необходими средства за дейността: 9 576.16 31 393.51
Предоставяне на съпътстващи мерки.: Информиране на потребителите за възможностите, реда и условията за ползване на други услуги предоставяни на територията на общината, включително и такива финансирани по ОП”РЧР” - 2014 – 2020, както и проучване на потребностите на потребителите от нови социални услуги, ще се извършва от общинска администрация Иваново. 9 576.15 7 780.40

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).