Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 065 TREES
Български

Programme: Foods

Planning region: All

Description

This project proposal is aimed at the most vulnerable people in the municipality of Isperih, most affected by the COVID-19 pandemic.
1. Persons without income or low income below the poverty line - people in difficulty due to the deteriorating economic situation in the country, people who due to their age or disability are at higher risk of infection and adverse infection.
2. Persons placed in quarantine - without income or with low income below the poverty line and have no relatives to support them.
3. Persons subject to social assistance, for whom the need for additional support has been identified and in the conditions of an emergency epidemic situation, are unable to satisfy their basic living needs.
Within 21 months from 04.01.2021 to 30.09.2022 will be covered 140 people belonging to one of the above three groups, who will be provided with a hot lunch every working day, including - soup, main course and bread. , as well as once a week dessert.
Accompanying services will be provided to those in need - they will be informed on current topics, will receive printed materials, in compliance with the epidemiological measures introduced at the moment, will be acquainted with the activities of the Directorate "Social Assistance", social institutions. services on the territory of the municipality, as well as telephone calls for exchange of information with the users.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Определяне на целевите групи : Със Заповед на Кмета е назначена комисия за подбор на вече одобрени лица от Д "СП". За подбора на лицата за реално ползване на услугата се подхожда строго индивидуално за всяко лице , така че да се помогне на най-нуждаещите се. Комисията изготви списък с одобрените лица за реално ползване на услугата, който ще бъде неразделна част от протокол за всяка наложила се промяна в списъка с одобрените потребители.При наличие на одобрени лица и при запълнен капацитет, ще се изготви списък на чакащи лица с приоритет за включване на най-нуждаещите се. Съгласно целите на операция „3.1 - Топъл обяд в условия на пандемията от COVID-19“, са определени три групи лица, които могат да ползват услугата при нужда 1. Лица без доходи или с ниски доходи под линията на бедност - хора в затруднение поради влошената икономическа обстановка в страната, хора, които поради възрастта си или налични увреждания са в по-висок риск от заразяване и неблагоприятно протичане на инфекцията. 2. Лица, поставени под карантина - без доходи или с ниски доходи под линията на бедност и нямат близки, които да им окажат подкрепа. 3. Лица, обект на социално подпомагане, за които е установена нужда от допълнителна подкрепа и в условията на извънредна епидемична обстановка, са в невъзможност да задоволят основните си жизнени потребности. Към момента всички идентифицирани лица са от група 1 и 3. За лицата от втора група ще бъде проблем включването им в услугата, предвид запълване на капацитета и невъзможност за лишаване на вече включен потребител с цел освобождаване на място за лице под карантина. В случай на моментно освобождаване на място и наличие на карантинирано лице , отговарящо на условията, същото ще може да ползва услугата "Топъл обяд" при спазване на обявените епидемиолигични мерки.Така основните ни групи ще бъдат първа и трета и по изключение втора. В условитя на извънредна ситуация се гарантира, че помощта ще достигне до най-засегнатите от кризата.За идентифициране на най-нуждаещите се лица ще се използват всякакви източници на информация, като сигнали на граждани, отворена линия, информация от Регионалната здравна инспекция за лица, поставени под задължителна карантина, доставчици на социални услуги, институции и др. По предварително подадените заявления и получената информация през м.Декември са изготвени списъци, предоставени в Дирекция "Социално подпомагане" за определяне на целевите групи, както и идентифициране на лица за избягване на двойно финансиране. С писмо с Изх.N К-1975/23.12.2020 и приложен списък до Д "СП бяха предложени за одобрение 161 лица. Предвид краткия срок за обработване на всички лица от списъка на 31.12.2020 г получихме писмо с Изх.N 1701-08-00-1115ds и списък с идентифицирани 99 лица за получаване на топъл обяд. Предоставянето на услугата стартира в първия работен ден за годината - 04.01.2021г. с 99 потребители до 12.01.2021. включително, когато се получи информацията за останалите кандидат - потребители. Веднага след това комисията за подбор на потребители разгледа идентифицираните лица от Д "СП" и одобри още 41 лица за допълване на капацитета от 140 бр., които започнаха да получават топъл обяд от 13.01.2021 г. .Изготвен е и списък с чакащи лица, като при приготвен и неполучен обяд от одобрено лице за съответен ден , ще може да се избере лице от този списък с чакащи и ще му се предостави обяд. От по-горе посочената информация е видно, че дейността "Определяне на целевите групи" стартира още през м.Декември 2020г, преди стартиране на договора. 0.00 0.00
Приготвяне на топъл обяд : Домашен социален патронаж се намира в гр.Исперих, ул.Хан Аспарух" 1 на първи етаж от двуетажна новопостроена сграда с обособен кухненски блок и модерно оборудване, съобразено с изискванията съгласно Закона за храните и под нормативната уредба по прилагането му. Разработена е Система за управление безопасността на храните/ НАССР/ и Система за самоконтрол. Кухненския персонал се състои от главен готвач, готвачи, помощник готвач, работник кухня. Всички служители в Домашен социален патронаж имат здравни книжки, които редовно се актуализират. Налична складова база, съобразена с изискванията .Издадено удостоверение за регистрация на заведение за обществено хранене N 101/19527 от 13.07.2016 г. Храната ще се приготвя със собствен ресурс в кухнята на Домашен социален патронаж гр.Исперих за периода от 04.01.2021 до 30.09.2022 - общо 435 работни дни. Закупуването на хранителни продукти ще се извършва със собствен ресурс на община Исперих на основание сключени договори с доставчици, в съответствие с изискванията на националното законодателство по ЗОП при спазване на принципите на икономичност, ефикасност и ефективност при разходване на средствата. Хранителните продукти са разпределени в пет позиции, с пет отделни договора с доставчици, както следва: Позиция 1: ПЛОДОВЕ И ЗЕЛЕНЧУЦИ Позиция 2: ТЕСТЕНИ И ХЛЕБНИ ИЗДЕЛИЯ Позиция 3: МЕСО И МЕСНИ ПРОДУКТИ, И РИБА Позиция 4: ПАКЕТИРАНИ СТОКИ, КОНСЕРВИ И ПОДПРАВКИ Позиция 5: МЛЯКО И МЛЕЧНИ ПРОДУКТИ Доставките на хранителните продукти се извършва по предварителна заявка при спазване на изискванията на Закона за храните и всички други законови и подзаконови актове и разпоредби, гарантиращи качеството и годността за консумация на хранителните продукти. Придружават се със сертификати за произход, качество и обозначен срок на годност на продуктите, който да бъде не по-малко от 70% остатъчен срок на годност към момента на доставката. Сключените договори с доставчици са със срок до 25.05.2021 г. Проведена нова обществена поръчка. Получените хранителни продукти се съхраняват в съответните складови помещения - склад хладилен, оборудван с нова хладилна техника - фризери и хладилни витрини; склад за съхранение на пакетирани продукти, оборудван с нови стелажи и обособен кът за съхранение на плодове и зеленчуци. През м. януари 2021 г. ще се приготвя топъл обяд, както следва: - от 04.01.2021 до 12.01.2021 г. вкл. за 99 лица х 7 р. дни х 2,70 лв. - 1871,10 лв. - от 13.01.2021 до 31.01.2021 г. - за 140 лица х 13 р.дни х 2,70 - 4914,00 лв. През м. февруари 2021 г. ще се приготвя топъл обяд за 140 лица х 20 р. дни х 2,70 - 7560,00 лв. През м. март 2021 г. ще се приготвя топъл обяд за 140 лица х 22 р. дни х2,70 - 8316,00 лв. През м. април 2021 г. ще се приготвя топъл обяд за 140 лица х 21 р. дни х 2,70 - 7938,00 лв. През м. май 2021 г. ще се приготвя топъл обяд за 140 лица х 17 р. дни х 2,70 - 6426,00 лв. През м. юни 2021 г. ще се приготвя топъл обяд за 140 лица х 22 р. дни х 2,70 - 8316,00 лв. През м. юли 2021 г. ще се приготвя топъл обяд за 140 лица х 22 р. дни х 2,70 - 8316,00 лв. През м. август 2021 г. ще се приготвя топъл обяд за 140 лица х 22 р. дни х 2,70 - 8316,00 лв. През м. септември 2021 г. ще се приготвя топъл обяд за 140 лица х 20 р. дни х 2,70 - 7560,00 лв. През м. октомври 2021 г. ще се приготвя топъл обяд за 140 лица х 21 р. дни х 2,70 - 7938,00 лв. През м. ноември 2021 г. ще се приготвя топъл обяд за 140 лица х 22 р. дни х 2,70 - 8316,00 лв. През м. декември 2021 г. ще се приготвя топъл обяд за 140 лица х 20 р. дни х 2,70 - 7560,00 лв. от м. януари 2022г. до м. февруари 2022г.ще се приготвя топъл обяд за 140 лица х 40 р. дни х 2,70 - 15120,00 лв. от м. март 2022г. до 30.09.2022г.ще се приготвя топъл обяд за 140 лица х 146 р. дни х 2,90 - 59 276.00 лв. 167 743.10 167 743.10
Предоставяне на топъл обяд: Кухненският персонал- гл.готвач, готвач, помощник готвач, работник кухня ежедневно в работните дни приготвят супа и основно ястие, а веднъж седмично и десерт.Приготвената храна в кухнята на ДСП се порцира и разпределя в индивидуални кутии за храна, както и хляба, и се опакова в индивидуални пликове.Създадена е организация за раздаване на храната на потребителите при спазване на всички санитарно-хигиенни изисквания и предписания на националните компетентни органи.Така приготвения обяд се предлага на част от потребителите, които са подвижни срещу ежедневен подпис в списък Приложение 21, а на трудноподвижните и лежащо болни се доставя на адрес срещу подпис в Дневник на потребителя - Приложение 23, също при спазване на наложените към момента епидемиологични мерки.Храната се доставя до адрес от шофьори и социални асистенти с наличен транспорт на ДСП- три автомобила с рег. номера РР1443ВН, РР7900АК, РР3262ВС, пригодени за транспорт на храна и отговарящи на изискванията на Закона за храните . Съобразно с извънредната ситуация, за ограничаване разпространението на COVID-19, на всички служители са осигурени защитно облекло, шлемове, очила, ръкавици, маски и дезинфектанти. Предоставяне на топъл обяд През месец януари 2021 г. за режийни разходи ще бъдат изразходени 339,25 лв. - 5% от лв. През месец февруари 2021 г. за режийни разходи ще бъдат изразходени - 378,00 лв. - 5 % от 7560,00 лв. През месец март 2021 г. за режийни разходи ще бъдат изразходени 415,80 лв. - 5% от 8316,00 лв. През месец април 2021 г. за режийни разходи ще бъдат изразходени 396,90 лв. - 5 % от 7938,00 лв. През месец май 2021 г. за режийни разходи ще бъдат изразходени - 321,30 лв. - 5 % от 6426,00 лв. През месец юни 2021 г. за режийни разходи ще бъдат изразходени 415,80 лв.- 5 % от 8316,00 лв. През месец юли 2021 г. за режийни разходи ще бъдат изразходени 415,80 лв.- 5 % от 8316,00 лв. През месец август 2021 г. за режийни разходи ще бъдат изразходени 415,80 лв.- 5 % от 8316,00 лв. През месец септември 2021 г. за режийни разходи ще бъдат изразходени 378,00 лв. - 5 % от 7560,00 лв. През месец октомври 2021 г. за режийни разходи ще бъдат изразходени 396,90 лв. - 5 % от 7938,00 лв. През месец ноември 2021 г. за режийни разходи ще бъдат изразходени 415,80 лв. - 5 % от 8316,00лв. През месец декември 2021 г. за режийни разходи ще бъдат изразходени 378 лв. - 5 % от 7560,00 лв. от м. януари 2022 до до 30.09.2022г. за режийни разходи ще бъдат изразходени - 3719.80 лв. 8 387.15 7 555.55
Реализиране на съпътстващи мерки: За Дейността -"Реализиране на съпътстващи мерки" ще се ползва Методичесвко указание по предоставяне и отчитане на съпътстващи мерки-Проложение 17 . Дейностите ще се осъществяват от екип, състоящ се от технолог по храните , специалист социални дейности, еколог и касиер.През целия период на изпълнение на договора от 04.01.2021 г до 30.09.2022 г. одобрените потребителни ще получават подкрепа при необходимост или насочвани за такава. Ще бъдат информирани по актуални теми, ще получават печатни материали, при спазване на епидемиологичните мерки, въведени за настоящия момент. С цел да няма общи събирания ще се раздават индивидуални листовки, ще бъдат запознати с дейностите на Дирекция ""Социално подпомагане", заведения за социални услуги на територията на общината. Ще се ползват и телефонни разговори за обмен на информация с потребителите. През месец януари 2021 г разход за съпътстващи мерки - 339,26лв През месец февруари 2021 г. разход за съпътстващи мерки - 378,00лв През месец март 2021 г. разход за съпътстващи мерки - 415,80лв През месец април 2021 г. разход за съпътстващи мерки - 396,90 лв. През месец май 2021 г. разход за съпътстващи мерки - 321,30 лв. През месец юни 2021 г. разход за съпътстващи мерки - 415,80 лв. През месец юли 2021 г. разход за съпътстващи мерки - 415,80 лв. През месец август 2021 г. разход за съпътстващи мерки - 415,80 лв. През месец септември 2021 г. разход за съпътстващи мерки - 378,00 лв. През месец октомври 2021 г. разход за съпътстващи мерки - 396,90 лв. През месец ноември 2021 г. разход за съпътстващи мерки - 415,80 лв. През месец декември 2021 г. разход за съпътстващи мерки - 378,00 лв. от м. януари 2022 до до 30.09.2022г. за режийни разходи ще бъдат изразходени - 3719.8 лв. 8 387.16 9 218.76

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).