Identification

UMIS Number BG16RFOP001-1.007-0002-C02
Project Name Improving the conditions for provision of modern educational services in education
Beneficiary 000413974 Pleven Municipality
Funding ERDF ==> Regions in Growth
Date of the Contract/Order 03.10.2017
Start Date 03.10.2017
End Date 06.10.2020
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Северна и югоизточна България, Северозападен, Плевен, Плевен, гр.Плевен

Description

Brief description
В изпълнение на политиката за устойчиво градско развитие, настоящото проектно предложение е в изпълнение на одобрената Инвестиционна програма на Община Плевен и включва допустими мерки и дейности по инвестиционен приоритет "Образователна инфраструктура", върху обекти разположени на територията на публичната и социалната зони за въздействие, определени в ИПГВР на гр. Плевен. 
Проектът предвижда интервенции, свързани с въвеждане на мерки за енергийна ефективност, изпълнение на дейности за ремонт и реконструкция на сградите и на прилежащите им дворни пространства за 9 обекта на образователната инфраструктура, разположени на територията на две от зоните за въздействие от ИПГВР на град Плевен - социалната и публичната зона.
По проекта ще бъдат обновени сградите и дворните пространства на училищата: НУ "Христо Ботев" и ОУ "Климент Охридски"; на детските градини: ЦДГ 12 "Ралица"; ЦДГ 2 "Юнско въстание"; ЦДГ 8 "Щурче"; ЦДГ 20 "Калина"; СДГ 11 "Теменуга"; ОДЗ 18 "Дружба" и на Детска ясла "Гергана".

Предвидените мерки постигат интегрирано въздействие и синергичен ефект чрeз реализирани в миналото проекти, като и чрез мерките и дейностите, предвидени по другите проекти, част от Инвестиционната програма на общината, които касаят интервенции върху градската среда, социалната и културната инфраструктура, развитието на интегриран градски транспорт.
Activities
  • Activity: Извършване на основен ремонт и въвеждане на мерки за ЕЕ на обекти от Образователната инфраструктура на гр. Плевен : Това е основна дейност по проекта, в рамките на която ще бъдат извършени различни видове СМР в осем обекта на образователната инфраструктура (сгради и околни пространства), в т.ч: изпълнение на топлоизолации по фасадите; минерални и фасадни мазилки; подмяна на неподменени дограми; шпакловки; циментови замазки; хидроизолации; фаянсови и др. облицовки; теракотни настилки; гранитогрес; боядисване стени и тавани; окачени тавани; изграждане на пожароизвестителни системи; силови, осветителни, мълниезащитни, отоплителни, вентилационни инсталации; подмяна на осветителни тела и ел. табла; водопроводни инсталации и канализации; благоустрояване на прилежащите терени - дворни пространства, вкл. реконструкция на съществуващи настилки, на тревни площи, подходящо залесяване; изпълнение на различен брой детски/спортни площадки с ударопоглъщащи настилки; доставка и монтаж на различни детски съоръжения, беседки, пейки и др.; ремонт и пребоядисване на огради; нови парапети по терасите и рампите. Обектите, за които ще бъде изпълнен основен ремонт, въведени мерки за ЕЕ в гр. Плевен са: - НУ „Христо Ботев”; - ЦДГ 12 „Ралица”; - ЦДГ 2 „Юнско въстание”; - ЦДГ 8 „Щурче”; - Детска ясла „Гергана”; - ЦДГ 20 „Калина”; - СДГ 11 „Теменуга”; - ОДЗ 18 „Дружба”. На база готовите работни проекти за горепосочените осем обекта е изготвена документация за провеждане на открита процедура за възлагане на обществената поръчка за СМР, обявена на 13.04.2016г. (с № в регистъра на АОП: 00226-2016-0014). Към настоящия момент все още не е приключило провеждането на обществена поръчка, която е с осем обособени позиции - за всеки отделен обект. В случай на евентуално прекратяване на обособени позиции - обществена поръчка за тях ще бъде подготвена и обявена повторно, най-късно до трети месец от подписване на договор за БФП по проекта. Съгласно документацията, изпълнението на договорите е заложено под условие, от датата на получаване от Изпълнителя на уведомително писмо от Възложителя относно подписан договор за БФП между общината и УО на ОПРР. Изпълнението на договорите ще започне след получаване на възлагателно писмо от Възложителя. Срокът за изпълнение на СМР започва да тече от датата на откриване на строителната площадка и приключва с подписване на Констативен акт за установяване годността за приемане на строежа - Образец 15 (съгласно Наредба № 3/31.07.2003г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството). Срокът за изпълнение на договорите за СМР ще бъде съгласно Техническото предложение на съответния Изпълнител, с оглед на което е възможно приключването на обектите да бъде в по-кратки срокове. С оглед гореизложеното, необходимите стъпки за изпълнението на дейност 1 са: - Провеждане на процедура (ако е приложимо) и възлагане изпълнението на договорите за СМР (индикативно - от месец 3); - Подписване на Протокол за откриване на строителна площадка и определяне на строителна линия и ниво (индикативно - след месец 3); - Изпълнение на договорите за СМР за всички обекти (индикативно - след месец 3 до месец 27): НУ „Христо Ботев” (до месец 12); ЦДГ 12 „Ралица”(до месец 10); ЦДГ 2 „Юнско въстание” (до месец 22); ЦДГ 8 „Щурче” (до месец 12); Детска ясла „Гергана” (до месец 22); ЦДГ 20 „Калина” (до месец 11); СДГ 11 „Теменуга” (до месец 26); ОДЗ 18 „Дружба” (до месец 27); - Подписване на Констативни актове за установяване годността за приемане на строежите, без забележки - Акт Образец 15 (индикативно - до 27 месец). Предвид обхвата на обектите и провеждането на занятията в училището и детските заведения, следва е да се отбележи, че изпълнението на вътрешните и външните ремонтни дейности ще бъде съобразено и ще става поетапно за отделните обекти, като СМР дейностите ще бъдат извършвани основно през пролетните и летните месеци в две последователни календарни години, съгласно договорите и предвидените графици за изпълнение, с цел да се гарантира спокойна и сигурна обстановка по време на образователния и възпитателния процес., Contracted Amount: 5 647 295.36 , Reported Amount: 6 775 347.79
  • Activity: Упражняване на строителен надзор при основен ремонт и въвеждане на мерки за ЕЕ на обекти от Образователната инфраструктура на гр. Плевен : Дейността е свързана с извършване на надзор по време на строителството върху всички видове СМР, които се изпълняват от строителите на всички обекти по проекта, в съответствие със законовите правомощия и задължения на избрани за изпълнители лица - упражняващи строителен надзор на строежите. Избраният консултант/и, след проведента процедура и въз основа на договор с възложителя: - упражнява строителен надзор; - извършва проверка и контрол на доставените и влагани в строежа строителни продукти, с които се осигурява изпълнението на основните изисквания към строежите в съответствие с изискванията на наредбата по чл.9, ал.2, т.5 от Закона за техническите изисквания към продуктите; - може да изпълнява координация на строителния процес до въвеждането на строежа в експлоатация, включително контрол на количествата, качеството и съответствието на изпълняваните строителни и монтажни работи с договорите за изпълнение на строителството, както и други дейности - предмет на договора. Други отговорности на консултанта са свързани с: - Подписване съвместно със строителя на изготвената екзекутивна документация и представянето й на съответните органи съгласно чл.175 и сл. от ЗУТ; - Участие при съставянето на констативните актове по чл.176, ал.1 от ЗУТ, с които се удостоверява, че строежите са изпълнени съобразно одобрените инвестиционни проекти, заверената екзекутивна документация, изискванията към строежите по чл.169, ал.1,2 и условията по сключените договори; - Изготвяне на техническите паспорти на строежите съгласно изискванията на ЗУТ и Наредба №5/28.12.2006 г. за технич. паспорти на строежите. - Отчитане изпълнението на плана за управление на строителните отпадъци. Упражняващият строителен надзор, носи отговорност за: - законосъобразно започване на строежа; - осъществяване на контрол относно пълнота и правилно съставяне на актовете и протоколите по време на строителството; - спиране на строежи, които се изпълняват при условията на чл.224,ал.1 и чл.225,ал.2 и в нарушение на изискванията на чл.169, ал.1,3 от ЗУТ; - осъществяване на контрол относно спазване на изискванията за здравословни и безопасни условия на труд в строителството; - недопускане на увреждане на трети лица и имоти вследствие на строителството; Упражняващият строителен надзор, подписва всички актове и протоколи по време на строителството, необходими за оценка на строежите, относно изискванията за безопасност и за законосъобразно изпълнение, съгласно наредба на министъра на регионалн. развитие и благоустройств. за актовете и протоколите, съставяни по време на строителството. Предписанията и заповедите на упражняващия строителен надзор, вписани в заповедната книга, са задължителни за строителя, предприемача и техническия ръководител на строежа. След приключване на СМР лицето по строителния надзор, изготвя окончателен доклад до възложителя. Дейността включва и всички други дейности, предвидени в закона, в технологичните правила и нормативи, или необходими за осигуряване на ефективен и качествен контрол при изпълнението на СМР. На 14.04.2016г. е обявена обществена поръчка с три обособени позиции за упражнаване на строителен надзор за всички обекти, включени в проекта (№ в регистъра на АОП: 00226-2016-0019), но все още не приключило нейното провеждане. В случай на евентуално прекратяване на обособени позиции, обществена поръчка за тях ще бъде подготвена и повторно обявена, най-късно до 3 месец от подписване на договор за БФП. Стъпките за изпълнение на дейност 2 са: - Провеждане на процедура (ако е приложимо); възлагане изпълнението на договорите за строителен надзор (индикативно-от месец 3); - Подписване на Протокол за откриване на строителна площадка и определяне на строителна линия и ниво (индикативно-след месец 3); - Изпълнение на договорите за строителен надзор (индикативно-след месец 3 до месец 28); - Подписване на окончателен констативен Протокол /Акт Образец 19/ за извършените СМР (индикативно-до 28 месец)., Contracted Amount: 137 476.27 , Reported Amount: 162 708.39
  • Activity: Упражняване на авторски надзор при основен ремонт и въвеждане на мерки за ЕЕ на обекти от Образователната инфраструктура на гр. Плевен : Авторски надзор ще бъде упражнен при изпълнение на основните ремонти и въвеждането на мерки за ЕЕ на всички обекти, включени в обхвата на проектното предложение, с изключение на един обект - ОУ "Климент Охридски", за който авторският надзор ще бъде в рамките на дейността, респ. процедурата за извършване на проектиране, изграждане и авторски надзор (инженеринг) за обекта. Авторският надзор е задължителен за изпълнението и приемането на всички видове работи. Условията и редът за осъществяване на авторски надзор по време на строителството съгласно чл. 162 от ЗУТ ще бъдат определени чрез договорите между общината и проектантите на обектите. Авторският надзор ще се осъществява от лицата – автори на проектите по съответните части на дадения работен проект. Осъществяването на авторски надзор от проектантите включва дейности като: - Контрол на строителната площадка във връзка с качеството на строителните работи и стриктното спазване на проекта; - Консултации на строителната площадка при изпълнението на обекта; - Участия в срещи и заседания, свързани с реализацията на обекта; - Консултации (вкл. извършвани на работното място на проектантите или чрез електронните средства за комуникация); - Изработване на допълнителни чертежи на детайли; - Участия в комисии и съставяне на протоколи за етапното приемане на строителните работи; - Извършване на допустими от закона промени в проекта, чрез отразяване в екзекутивните чертежи - когато необходимостта от такива е възникнала по време на строителството; - Друго необходимо съдействие (напр. избор на материали и др.). С оглед гореизложеното, необходимите стъпки за изпълнението на дейност 3 са: - Провеждане на процедура и възлагане изпълнението на договорите за авторски надзор с писмо от Възложителя (индикативно - от 3 месец); - Подписване на Протокол за откриване на строителна площадка и определяне на строителна линия и ниво (индикативно - след 3 месец); - Изпълнение на договорите за авторски надзор по време на изпълнение на строителните дейности (индикативно - след месец 3 до 27 месец)., Contracted Amount: 155 750.00 , Reported Amount: 186 900.00
  • Activity: Проектиране, упражняване на авторски надзор, извършване на ремонт (СМР), обзавеждане/оборудване на ОУ "Климент Охридски" - обект от Образователната инфраструктура на гр. Плевен : За единия от обектите от проектното предложение лиспсва пълна проектна готовност - за ОУ "Климент Охридски" на настоящия етап няма изготвен технически/работен проект, респ. разрешение за стоеж, с оглед на което в рамките на проекта ще бъде възложен инженеринг за обекта - извършване на проектиране, изпълнение на СМР, упражняване на авторски надзор по време на строителните дейности, доставка на ново оборудване и обзавеждане за нуждите на училището. В резултат на реализиран проект са изпълнени енергоспестяващи мерки по сградата през 2012 г., като въведените мерки за енергийна ефективност са всички, които са били предписани в обследване за енерг. ефективност от 2010 г. В изпълнение на приложените мерки в сградата е подменена дограмата с PVC; енергоспестяващи лампи; външните стени и покрива са топлинно изолирани, изпълнена е нова външна мазилка. В началото на 2016 г. на обекта е извършено енергийно обследване, което не предписва мерки за енерг. ефективност, защото е установено, че сградата попада в енергиен клас B, като е издаден сертификат №00428ЙДГ005 от 25.02.2016 г. за клас на енергопотребление „В“. С цел приключване на цялостното обновяване на обекта и за надграждане вече изпълнени ремонтни дейности, мерки за енерг. ефективност, съгласно обяснителната записка и индикативна КСС по окрупнени показатели за обекта въз основа на пазарни цени се предвижда да бъдат реализирани ремонтни дейности: - в класните стаи циклене/лакиране на паркет, ремонт, боядисване; - в санитарните възли: подмяна на хоризонтална/вертикална ВиК инсталация, облицовка, настилка, подмяна санитарни прибори, батерии; - изграждане на външен асансьор, рампи за хора в неравностойно положение; - подмяна на вратите; - във физкултурния салон - изграждане на мултифункционално спортно игрище; - изграждане на система за видеонаблюдение - класни стаи, точки от коридори, стълбища/фоайета, училищен двор; Ще бъдат реализирани и всички задължителни мерки, предписани в техническото обследване за обекта. В рамките на дейността ще бъде обновено прилежащото дворно пространство към обекта, като бъдат: - частично преасфалтирани и изградени нови тротоари и стълбища около всички корпуси и между спортните площадки. - реконструирани съществуващите спортни площадки - открити мултифункционални игрища и открит фитнес чрез обновяване на трибуни, спортни настилки, спортно оборудване, уреди, огради, осветление и видеонаблюдение. - изградено енергоспестяващо алейно осветление на целия училищен двор; - ремонтирана оградата на училището. Ще бъде доставено необходимо ново обзавеждане и оборудване за обекта (съгласно Техническа спецификация), което заедно с другите, приложени мерки в обекта ще доведат до постигане на цялостна модернизация на образователната институция и подобряване качеството на предоставяните образователни услуги. Стъпките за изпълнение на дейност 4 са: - Провеждане на процедура за инженеринг и възлагане изпълнението на договора (индикативно - от месец 2); - Проектиране във фаза "Работен проект" в рамките на изпълнение на договора за инженеринг (индикативно - след месец 4 до месец 6); - Подписване на Протокол за откриване на строителна площадка и определяне на строителна линия и ниво (индикативно - след месец 6); - Изпълнение на СМР - вътрешни ремонтни дейности, в рамките на договора за инженеринг (индикативно - след месец 6 до месец 11); - Обзавеждане и оборудване на обекта, в рамките на договора за инженеринг (индикативно - след месец 11 до месец 13); - Изпълнение на СМР - външни ремонтни дейности, в рамките на договора за инженеринг (индикативно - след месец 18 до месец 26); - Подписване на Констативен акт за установяване годността за приемане на строежа, без забележки - Акт Образец 15 (индикативно - до 26 месец). Предвид нормалното и спокойно провеждане на образователния процес в училището, изпълнението на вътрешните и външни ремонтни дейности ще става поетапно - през летните месеци, съгласно договора и предвидения график за изпълнение., Contracted Amount: 1 659 645.35 , Reported Amount: 1 983 247.64
  • Activity: Извършване на дейности за публичност и информация : Дейностите за публичност и информация ще се извършват по време на реалното изпълнение на проекта и ще включват подготовка и провеждане на пресконференции; изготвяне и публикуване/поставяне на информационни материали, популяризиращи финансовия принос на ЕС за реализацията на проекта. Изпълнението на дейностите ще бъде съгласно заложеното в Раздел 6 от Общи условия към финансираните по ОПРР 2014-2020 г. договори за предоставяне на БФП и Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. Община Плевен като бенефициент ще предприеме всички необходими стъпки за популяризиране на факта, че проектът се съфинансира от ЕФРР. Мерките за тази цел ще бъдат съобразени със съответните правила за информиране, комуникация и реклама, предвидени в чл.115 § 4 от Регламент 1303/2013 г. и в чл.3, чл.4, чл.5 и Приложение ІІ от Регламент за изпълнение (ЕС) № 821/2014 на Комисията. Редовно ще бъде публикувана информация за проекта на интернет-страницата на Община Плевен - http://www.pleven.bg/, както и на сайта на проекта. Предвидените материали и събития, свързани с осигуряването на информация и публичност по проекта включват: - Билбордове (3х4 м) - Постоянни обяснителни табели (50х70 см) - Пресконференции (при стартиране на проекта; междинна; и при приключване на проекта) - Банер - Прессъобщения и/или реkламно-uнформацuонни kapeта в регuонална медия - Официални церемонии (при старmuране на СМР по проеkта; и при оmkpuвaнe на oбekmи) - Печатни информационни материали (листовки) - Информационни стикери Всяка публикация, направена от бенефициента в каквато и да било форма и в каквото и да е средство за масова информация, в това число и в Интернет ще съдържа заявлението: “Този документ е създаден в рамките на проект „Подобряване на условията за предоставяне на модерни образователни услуги в областта на образованието”, който се осъществява с финансовата подкрепа на ОП „Региони в растеж” 2014-2020 г., съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие. Цялата отговорност за съдържанието на публикацията се носи от Община Плевен и при никакви обстоятелства не може да се счита, че този документ отразява официалното становище на Европейския съюз и Управляващия орган на ОПРР 2014-2020 г.” С оглед гореизложеното, необходимите стъпки за изпълнението на дейност 5 са: - Провеждане на процедура и възлагане изпълнението по договор за осъществяване на дейности за публичност и информация по проекта, с писмо от Възложителя (от 3 месец); - Изпълнение на договора за осъществяване на дейности за публичност и информация по проекта (след месец 3 до 29 месец)., Contracted Amount: 12 247.00 , Reported Amount: 14 696.40
  • Activity: Извършване на независим одит на проекта: Независимият одит на проект "Подобряване на условията за предоставяне на модерни образователни услуги в областта на образованието" е задължителна дейност. Предвид продължителността и обхвата на проекта, одитът ще бъде извършван текущо и ще приключи след приключване на дейностите по проекта, т.е ще бъде извършен текущ и окончателен одит по проекта. Одитът на проекта ще бъде извършен от регистриран одитор/и или консултантска фирма за одит, чрез провеждане на възлагателна процедура по реда на ЗОП. В изпълнение на дейността ще бъдат изготвени и представени междинни доклади за фактически констатации, които ще бъдат приложени към исканията за плащане на бенефициента; ще бъде изготвен и представен окончателен доклад за фактически констатации за изпълнението, който ще бъде приложен към окончателното искане за плащане по проекта. Дейността ще бъде извършена при прилагане на международните стандарти, националното и европейското законодателство. При изпълнението на дейността ще бъде съблюдавано стриктно спазването на Инструкцията за извършване на ангажименти за договорени процедури във връзка с проекти, съфинансирани със средства от Структурните фондове и Кохезионния фонд на ЕС, на ниво бенефициент, изработена от Дирекция „Национален фонд“ към Министерството на финансите. Докладите за фактически констатации (ангажимент за договорени процедури) ще бъдат изготвени и в съответствие с приложимия образец, утвърден от УО на ОПРР. Основната цел на независимия финансов одит е да се формират констатации/потвърждения, че отчетените от Община Плевен разходи, описани във финансовите отчети и исканията за плащане по проекта са действително извършени, точни и допустими. Целта на това потвърждаване на разходи е одиторът да удостовери, че заявените от общината, във финансовите отчети и искания за плащане, разходи са настъпили/реални, както и че са акуратни/точни и допустими, както и да предостави на бенефициента по проекта - Община Плевен доклада за фактически констатации, във връзка с извършените възлагателни процедури, сключените договори и извършените плащания. Допустимостта се определя като правилно и коректно разходване на БФП в съответствие със срока, условията и изискванията, заложени в договора за БФП по проекта. Като част от обхвата на проверката одиторът задължително ще извърши и проверка за съответствие относно законосъобразност на процедурите за възлагане на обществени поръчки, подписаните договори и анекси към тях, (ако е приложимо). Последващият от страна на одитора контрол се осъществява за спазването на приложимите нормативни актове по отношение на всички процедури, свързани с възлагането на всички видове дейности по проекта, като задължително ще бъде извършена оценка за съответствие относно законосъобразността, предвид приложимото законодателство, предмета и характера на дейностите, включени в проекта, както и по отношение на документи по ОПРР 2014-2020 - в т.ч указания, наръчници, насоки, ръководства, вътрешни правила и др. Преди изготвяне и подаване на всяко искане за плащане по проекта, одиторът ще проверява дали декларираните от бенефициента разходи са действително направени, точни и допустими в съответствие с Договора за предоставяне на БФП, и ще изготвя доклад (междинен) за фактически констатации. Преди изготвяне и подаване на искането за окончателно плащане по проекта, одиторът ще извърши необходимите проверки и ще изготви окончателен доклад за фактически констатации по проекта. Стъпките за изпълнението на дейност 6 са: - Провеждане на процедура и възлагане изпълнението на договор за извършване на независим финансов одит на проекта, с писмо от Възложителя (индикативно - от 3 месец); - Изпълнение на договора за извършване на независим финансов одит на проекта (след месец 3 до 30 месец)., Contracted Amount: 9 160.00 , Reported Amount: 12 244.94
  • Activity: Дейности за организация и управление на проекта : В рамките на тази дейността след сключване на договор за БФП, със заповед на кмета на Община Плевен ще се легитимира екипът за организация и управление на проект "Подобряване на условията за предоставяне на модерни образователни услуги в областта на образованието". Съставът на екипа ще бъде определен съгласно посочения в Раздел 9 на формуляра за кандидатстване. Екипът ще включва: ръководител, финансов мениджър, юрист, специалист обществени поръчки; координатор строителство; специалисти инвеститорски контрол - трима; административен сътрудник; технически сътрудник/архивар. Екипът за организация и управление на проекта ще изготви: система за вътрешен мониторинг, контрол и докладване и работен график на задачите и дейностите по проекта, срокове и отговорници. Системата за вътрешен мониторинг, контрол и докладване ще бъде в съответствие с механизма за организация и управление на Инвестиционната програма на общината. Екипът за управление на проекта ще провежда ежемесечни срещи, които са част от процеса по оперативно наблюдение и вътрешна оценка при изпълнение на дейностите. Екипът за управление на проекта ще поддържа комуникация с представители на заинтересованите страни. Екипът за управление на проекта ще поддържа редовна комуникация със Звеното за оперативно управление на ИП и с Експертни групи за наблюдение, на които ще бъде докладвана информация, свързана с изпълнението на проекта - минимум два пъти годишно. Екипът за управление на проекта регулярно ще подготвя за публикуване на сайта на общината информациите/съобщенията, свързани с изпълнението на проекта. Екипът за организация и управление на проекта ще организира дейностите по проекта, ще следи и отговаря за изпълнението на договорите в уговорените срокове; за постигане на заложените цели и индикатори за изпълнение; за целесъобразното, ефикасното и ефективното разходване на средствата по проекта; ще осъществява непосредствен мониторинг на изпълнението. Екипът ще бъде отговорен за отчитане на проекта в различните етапи от реализирането му. Екипът ще поддържа, съхранява и предоставя необходимата документация, съгласно изискванията на УО на ОПРР. Екипът ще контролира провеждането на процедурите за избор на изпълнители., Contracted Amount: 152 581.48 , Reported Amount: 146 742.77

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: M - SINTEZ Ltd, Contracted Amount*: 186 900.00 , Reported Amount**: 186 900.00
  • Contractor: Artstroy Ltd, Contracted Amount*: 1 736 964.00 , Reported Amount**: 1 726 871.50
  • Contractor: Hristina, Contracted Amount*: 14 850.16 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Tsvetomira, Contracted Amount*: 12 874.68 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: STEMO Ltd, Contracted Amount*: 96 779.22 , Reported Amount**: 96 779.22
  • Contractor: VIA CONSTRUCT GROUP, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 900.00
  • Contractor: Elena, Contracted Amount*: 23 773.88 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: BULSTROI 77 Ltd, Contracted Amount*: 569 132.45 , Reported Amount**: 565 857.58
  • Contractor: GEA STROI, Contracted Amount*: 1 254 851.74 , Reported Amount**: 1 202 575.97
  • Contractor: BILD INVEST CONTROL, Contracted Amount*: 483 661.80 , Reported Amount**: 417 100.44
  • Contractor: Vladislav, Contracted Amount*: 24 352.90 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: RSM BG Ltd, Contracted Amount*: 10 992.00 , Reported Amount**: 10 992.00
  • Contractor: Zlatna, Contracted Amount*: 17 813.38 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: BALGARSKA UCHILISHTNA INDUSTRIA, Contracted Amount*: 157 831.20 , Reported Amount**: 157 831.20
  • Contractor: DIRECTORATE FOR NATIONAL CONSTRUCTION CONTROL, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 3 000.00
  • Contractor: RAFAILOV KONSULT, Contracted Amount*: 81 667.36 , Reported Amount**: 69 966.56
  • Contractor: PETROV 95-JURI NENCHEV, Contracted Amount*: 860 400.00 , Reported Amount**: 843 272.84
  • Contractor: ALFA BUILD ENGINEERING Ltd., Contracted Amount*: 1 706 349.13 , Reported Amount**: 1 538 637.28
  • Contractor: IKAR CONSULT, Contracted Amount*: 74 238.52 , Reported Amount**: 64 232.90
  • Contractor: Hristina, Contracted Amount*: 14 645.80 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: PUBLISHING HOUSE AB Ltd, Contracted Amount*: 13 080.00 , Reported Amount**: 13 080.00
  • Contractor: ZAPRYANOVI-03 LTD., Contracted Amount*: 834 072.82 , Reported Amount**: 807 020.06
  • Contractor: Miroslav, Contracted Amount*: 14 850.16 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Emiliya, Contracted Amount*: 8 904.74 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: SUNNY GARDENS Company, Contracted Amount*: 610 918.34 , Reported Amount**: 541 919.61
  • Contractor: DMM Graffiti, Contracted Amount*: 30 900.48 , Reported Amount**: 28 508.93
  • Contractor: Dobromir, Contracted Amount*: 17 813.38 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Biserka, Contracted Amount*: 13 862.42 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Ognyan, Contracted Amount*: 17 813.38 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Evgeni, Contracted Amount*: 21 389.68 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: BULTHERMOSTROY LTD, Contracted Amount*: 893 868.95 , Reported Amount**: 858 064.01
  • Contractor: Cooperative of military disabled people "Corona" , Contracted Amount*: 1 616.40 , Reported Amount**: 1 616.40
Subcontractors
  • Subcontractor: PM ARCHITECTS Ltd, Contracted Amount*: 68 200.00
Members of the Consortium
  • Member of the Consortium: GRAFITY Ltd, Contracted Amount*: 0.00
  • Member of the Consortium: MOR-EX Kft, Contracted Amount*: 0.00
  • Member of the Consortium: DMM - DESIGN Ltd, Contracted Amount*: 0.00
  • Member of the Consortium: United Group Ltd, Contracted Amount*: 0.00

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Representatives from marginalised groups, including roma benefiting from modernised social infrastructure, Measure Unit: лица, Base Value: 0.00 , Target amount: 183.00 , Reached amount: 197.00
Indicator 2 Брой на модернизираните образователни институции, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 9.00 , Reached amount: 9.00
Indicator 3 Capacity of supported childcare or educational infrastructure, Measure Unit: лица, Base Value: 0.00 , Target amount: 2 615.00 , Reached amount: 2 559.00

Financial Information

Total Project cost 8 383 083.78 BGN
Grant 8 383 083.78 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 8 383 083.78 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

Reason % of financial
correction
Financial corrections amounts1,2 Contract
Grant Self-financing Total
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 85 317.46 0.00 85 317.46 АЛФА БИЛД ИНЖЕНЕРИНГ ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 44 693.45 0.00 44 693.45 БУЛТЕРМОСТРОЙ ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 24 183.09 0.00 24 183.09 БИЛД ИНВЕСТ КОНТРОЛ ООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 10.00 125 485.17 0.00 125 485.17 ГЕА СТРОЙ ООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 0.00 0.00 0.00 ЗАПРЯНОВИ - 03 ООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 0.00 0.00 0.00 БУЛСТРОЙ 77 ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 0.00 0.00 0.00 ПЕТРОВ 95-ЮРИ НЕНЧЕВ ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 10.00 52 821.29 0.00 52 821.29 ДЗЗД СЛЪНЧЕВИ ГРАДИНИ
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 549.60 0.00 549.60 РСМ БГ ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 25.00 434 241.00 0.00 434 241.00 АРТСТРОЙ ООД
Липса на добро финансово управление 0.00 3 479.76 0.00 3 479.76 Владислав Захариев Иванов

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: "Доставка и монтаж на обзавеждане и оборудване за нуждите на ОУ "Климент Охридски" - обект от Образователната инфраструктура на гр. Плевен" по четири позиции както следва: Обособена позиция 1: Доставка и монтаж на обзавеждане и кухненско оборудване; Обособена позиция 2: Доставка на компютърно оборудване, периферни устройства и аудио оборудване; Обособена позиция 3: Доставка и монтаж на климатична техника; Обособена позиция 4: Доставка и монтаж на оборудване за медицински кабинет., Estimated Amount: 258 842.00
  • Differentiated position 1: Обособена позиция 2: Доставка на компютърно оборудване, периферни устройства и аудио оборудване
    Contractor: STEMO Ltd
    Contract total funded value: 96 779.22
  • Differentiated position 2: Обособена позиция 3: Доставка и монтаж на климатична техника
    Contractor: BALGARSKA UCHILISHTNA INDUSTRIA
    Contract total funded value: 5 070.00
  • Differentiated position 3: Обособена позиция 4: Доставка и монтаж на оборудване за медицински кабинет
    Contractor: BALGARSKA UCHILISHTNA INDUSTRIA
    Contract total funded value: 1 645.20
  • Differentiated position 4: Обособена позиция 1: Доставка и монтаж на обзавеждане и кухненско оборудване
    Contractor: BALGARSKA UCHILISHTNA INDUSTRIA
    Contract total funded value: 151 116.00
Procedure 2 Subject to due process: "Избор на изпълнител за осъществяване на дейности за публичност и информация по проект „Подобряване на условията за предоставяне на модерни образователни услуги в областта на образованието", процедура BG16RFOP001-1.001-039 ”Изпълнение на интегрирани планове за градско възстановяване и развитие 2014-2020”., Estimated Amount: 22 160.00
  • Differentiated position 1: Обособена позиция № 2 – „Изготвяне на печатни информационни материали (листовки, пълноцветни) и изработка на информационни стикери (9х5 см.)”, запазена на основание чл. 80, ал.1 от ППЗОП
    Contractor: Cooperative of military disabled people "Corona"
    Contract total funded value: 1 616.40
  • Differentiated position 2: Обособена позиция № 1 – „Изработка и монтаж на билбордове и постоянни обяснителни табели, банер, изготвяне и публикуване на прессъобщение и/или рекламно-информационно кape в регионална медия, организиране и провеждане на пресконференции и официални церемонии“
    Contractor: PUBLISHING HOUSE AB Ltd
    Contract total funded value: 13 080.00
Procedure 3 Subject to due process: "Извършване на независим финансов одит в изпълнение на проект: „Подобряване на условията за предоставяне на модерни образователни услуги в областта на образованието", процедура BG16RFOP001-1.001-039 ”Изпълнение на интегрирани планове за градско възстановяване и развитие 2014-2020”., Estimated Amount: 40 000.00
  • Differentiated position 1: "Извършване на независим финансов одит в изпълнение на проект: „Подобряване на условията за предоставяне на модерни образователни услуги в областта на образованието", процедура BG16RFOP001-1.001-039 ”Изпълнение на интегрирани планове за градско възстановяване и развитие 2014-2020”
    Contractor: RSM BG Ltd
    Contract total funded value: 10 992.00
Procedure 4 Subject to due process: "Проектиране, авторски надзор и изпълнение на строителство за обновяване на ОУ "Климент Охридски" - обект от Образователната инфраструктура на гр. Плевен". , Estimated Amount: 1 459 500.17
  • Differentiated position 1: "Проектиране, авторски надзор и изпълнение на строителство за обновяване на ОУ "Климент Охридски" - обект от Образователната инфраструктура на гр. Плевен"
    Contractor: Artstroy Ltd
    Contract total funded value: 1 736 964.00
Procedure 5 Subject to due process: Екип по проекта, Estimated Amount: 0.00
  • Differentiated position 1: Ръководител проект
    Contractor: Vladislav
    Contract total funded value: 24 352.90
  • Differentiated position 2: Финансов мениджър
    Contractor: Elena
    Contract total funded value: 23 773.88
  • Differentiated position 3: Юрист
    Contractor: Zlatna
    Contract total funded value: 17 813.38
  • Differentiated position 4: Специалист обществени поръчки
    Contractor: Hristina
    Contract total funded value: 14 645.80
  • Differentiated position 5: Координатор строителство
    Contractor: Evgeni
    Contract total funded value: 21 389.68
  • Differentiated position 6: Специалист инвеститорски контрол 1
    Contractor: Emiliya
    Contract total funded value: 8 904.74
  • Differentiated position 7: Специалист инвеститорски контрол 2
    Contractor: Hristina
    Contract total funded value: 14 850.16
  • Differentiated position 8: Специалист инвеститорски контрол 3
    Contractor: Miroslav
    Contract total funded value: 14 850.16
  • Differentiated position 9: Административен сътрудник
    Contractor: Biserka
    Contract total funded value: 13 862.42
  • Differentiated position 10: Технически сътрудник/архивар
    Contractor: Tsvetomira
    Contract total funded value: 12 874.68
  • Differentiated position 11: Юрист
    Contractor: Dobromir
    Contract total funded value: 17 813.38
Procedure 6 Subject to due process: Основен ремонт и въвеждане на мерки за ЕЕ на обекти от Образователната инфраструктура на гр. Плевен по проект „Подобряване на условията за предоставяне на модерни образователни услуги в областта на образованието", процедура BG16RFOP001-1.001-039 ”Изпълнение на интегрирани планове за градско възстановяване и развитие 2014-2020”, разделена на осем обособени позиции, Estimated Amount: 6 239 468.44
  • Differentiated position 1: Позиция №3 –Основен ремонт и въвеждане на мерки за енергийна ефективност на сградата на ЦДГ 2 „Юнско въстание”, гр. Плевен, ул. „Сергей Румянцев” №41, пи с идентификатор 56722.661.698 и сгради с идентификатори 56722.661.698.1, 56722.661.698.2, 56722.661.698.3, 56722.661.698.4, кв. 86 УПИ VІІІ”
    Contractor: ALFA BUILD ENGINEERING Ltd.
    Contract total funded value: 1 706 349.13
  • Differentiated position 2: Позиция №7 –Основен ремонт и преустройство на сградата на СОДГ 11 „Теменуга” гр. Плевен, ул. „Генерал Столетов” №2, пи с идентификатор 56722.666.44 и сгради с идентификатори: 56722.666.44.1 и 56722.666.44.2, стр. кв. 425, УПИ І
    Contractor: BULTHERMOSTROY LTD
    Contract total funded value: 893 868.95
  • Differentiated position 3: Позиция №8 –Основен ремонт и въвеждане на мерки за енергийна ефективност на сградата на ОДЗ 18 „Дружба” гр. Плевен, ж.к. „Дружба”, І м-р, пи с идентификатор 56722.667.810, и сгради с идентификатори 56722.667.810.1, 56722.667.810.2, 56722.667.810.3, 56722.667.810.4, стр. кв.12., УПИ VІ
    Contractor: GEA STROI
    Contract total funded value: 1 254 851.74
  • Differentiated position 4: Позиция №1 –Основен ремонт и преустройство на сградата на Начално училище "Христо Ботев", гр. Плевен, ул. „Парашкев Цветков” №35, пи с идентификатор 56722.660.676 и сгради с идентификатори: 56722.660.676.1 и 56722.660.676.2, кв. 372, УПИ ІІ
    Contractor: BILD INVEST CONTROL
    Contract total funded value: 483 661.80
Procedure 7 Subject to due process: Основен ремонт и въвеждане на мерки за ЕЕ на обекти от Образователната инфраструктура на гр. Плевен по проект „Подобряване на условията за предоставяне на модерни образователни услуги в областта на образованието", процедура BG16RFOP001-1.001-039 ”Изпълнение на интегрирани планове за градско възстановяване и развитие 2014-2020”, разделена на четири обособени позиции, Estimated Amount: 2 552 494.00
  • Differentiated position 1: ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 4 – „ОСНОВЕН РЕМОНТ И ВЪВЕЖДАНЕ НА МЕРКИ ЗА ЕНЕРГИЙНА ЕФЕКТИВНОСТ НА СГРАДАТА НА ЦДГ 20 „КАЛИНА”
    Contractor: PETROV 95-JURI NENCHEV
    Contract total funded value: 860 400.00
  • Differentiated position 2: ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 1 – „ОСНОВЕН РЕМОНТ И ВЪВЕЖДАНЕ НА МЕРКИ ЗА ЕНЕРГИЙНА ЕФЕКТИВНОСТ НА СГРАДАТА НА ЦДГ 12 „РАЛИЦА”
    Contractor: ZAPRYANOVI-03 LTD.
    Contract total funded value: 834 072.82
  • Differentiated position 3: ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 2 – „ОСНОВЕН РЕМОНТ И ВЪВЕЖДАНЕ НА МЕРКИ ЗА ЕНЕРГИЙНА ЕФЕКТИВНОСТ НА СГРАДАТА НА ЦДГ 8 „ЩУРЧЕ”
    Contractor: BULSTROI 77 Ltd
    Contract total funded value: 569 132.45
  • Differentiated position 4: ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 3 – „ОСНОВЕН РЕМОНТ И ВЪВЕЖДАНЕ НА МЕРКИ ЗА ЕНЕРГИЙНА ЕФЕКТИВНОСТ НА СГРАДАТА НА ДЕТСКА ЯСЛА „ГЕРГАНА”
    Contractor: SUNNY GARDENS Company
    Contract total funded value: 610 918.34
Procedure 8 Subject to due process: Упражняване на авторски надзор при основен ремонт и въвеждане на мерки за ЕЕ на обекти от Образователната инфраструктура на гр. Плевен по проект „Подобряване на условията за предоставяне на модерни образователни услуги в областта на образованието", процедура BG16RFOP001-1.001-039 ”Изпълнение на интегрирани планове за градско възстановяване и развитие 2014-2020”, Estimated Amount: 155 986.70
  • Differentiated position 1: Упражняване на авторски надзор при основен ремонт и въвеждане на мерки за ЕЕ на обекти от Образователната инфраструктура на гр. Плевен по проект „Подобряване на условията за предоставяне на модерни образователни услуги в областта на образованието", процедура BG16RFOP001-1.001-039 ”Изпълнение на интегрирани планове за градско възстановяване и развитие 2014-2020”
    Contractor: M - SINTEZ Ltd
    Contract total funded value: 186 900.00
Procedure 9 Subject to due process: Упражняване на строителен надзор по основен ремонт и въвеждане на мерки за ЕЕ на обекти от Образователната инфраструктура на гр. Плевен по проект „Подобряване на условията за предоставяне на модерни образователни услуги в областта на образованието", процедура BG16RFOP001-1.001-039 ”Изпълнение на интегрирани планове за градско възстановяване и развитие 2014-2020”, Estimated Amount: 197 207.75
  • Differentiated position 1: ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 1 „Упражняване на строителен надзор по основен ремонт и въвеждане на мерки за ЕЕ на следните обекти: - НУ "Христо Ботев", гр. Плевен, ул. „Парашкев Цветков” №35, пи с идентификатор 56722.660.676 и сгради с идентификатори 56722.660.676.1, 56722.660.676.2, кв.372 УПИ ІІ”; - ЦДГ № 12 "Ралица", гр. Плевен, ул. „Браила” №26, пи с идентификатор 56722.661.507 и сграда с идентификатор 56722.661.507.1, кв.40 УПИ І” - ОУ „Климент Охридски”, гр. Плевен жк „Дружба”, 1 микрорайон, с идентификатор 56722.667.775.1; 56722.667.775.2; 56722.667.775.3; 56722.667.775.4; 56722.667.775.5; 56722.667.775.6; 56722.667.775.7; 56722.667.775.8, кв.12 УПИ ІІІ”
    Contractor: RAFAILOV KONSULT
    Contract total funded value: 81 667.36
  • Differentiated position 2: ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 2 „Упражняване на строителен надзор по основен ремонт и въвеждане на мерки за ЕЕ на следните обекти: - ЦДГ № 2 "Юнско въстание", гр. Плевен, ул. „Сергей Румянцев” №41, пи с идентификатор 56722.661.698 и сгради с идентификатори 56722.661.698.1, 56722.661.698.2, 56722.661.698.3, 56722.661.698.4, кв. 86 УПИ VІІІ”; - ЦДГ № 8 "Щурче", гр. Плевен, ул. „Стоян Заимов” №2, пи с идентификатор 56722.659.853 и сгради с идентификатори 56722.659.853.1 и 56722.659.853.2, стр. кв. 381а, УПИ ІІ”; - ДЯ "Гергана", гр. Плевен ул. „Мур” №15, пи с идентификатор 56722.662.643 и сгради с идентификатори 56722.662.643.1 и 56722.662.643.2, стр. кв.331а, УПИ І”
    Contractor: IKAR CONSULT
    Contract total funded value: 74 238.52
  • Differentiated position 3: ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 3 „Упражняване на строителен надзор по основен ремонт и въвеждане на мерки за ЕЕ на следните обекти: - ЦДГ № 20 "Калина", гр. Плевен, ж.к. „Дружба”, ІІІ м-р, пи с идентификатор 56722.667.413 и сграда с идентификатор 56722.667.413.1, стр. кв.37, УПИ ІІІ”; - СОДГ № 11 "Теменуга", гр. Плевен, ул. „Генерал Столетов” №2, пи с идентификатор 56722.666.44 и сгради с идентификатори: 56722.666.44.1 и 56722.666.44.2, стр. кв. 425, УПИ І” - ЦДГ № 18 "Дружба", гр. Плевен, ж.к. „Дружба”, І м-р, пи с идентификатор 56722.667.810, и сгради с идентификатори 56722.667.810.1, 56722.667.810.2, 56722.667.810.3, 56722.667.810.4, стр. кв.12., УПИ VІ”
    Contractor: DMM Graffiti
    Contract total funded value: 30 900.48

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN