Identification

UMIS Number BG05M9OP001-1.003-0289-C03
Project Name Achieving sustainable employment through creation of new work places in the "HOLIDAYINVEST 2009" Ltd.
Beneficiary 200548590 HOLIDAYINVEST 2009 Ltd.
Funding ESF ==> Human Resources Development
Date of the Contract/Order 26.07.2016
Start Date 26.07.2016
End Date 26.05.2018
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Северна и югоизточна България, Югоизточен, Бургас, Царево, гр.Царево

Description

Brief description
Проектът предвижда осигуряване на 35 нови устойчиви работни места в „ХОЛИДЕЙИНВЕСТ 2009” ЕООД. С цел създаване на благоприятна работна среда, разкритите по проекта работни места ще бъдат оборудвани и обзаведени.
Настоящият проект удовлетворява потребността на безработните младежи до 29 годишна възраст и неактивните лица, от създаване на условия за достъп до заетост и устойчиво интегриране на пазара на труда. Осигурената заетост от „ХОЛИДЕЙИНВЕСТ 2009” ЕООД е в сфера, която е достатъчно атрактивна и актуална за младите хора и в същото време е област на професионална реализация, която дава възможност на човек да се изяви, да изрази себе си и да покаже своите знания и качества.
Кандидатът по настоящия проект е дружество, което не спира да се развива и да разширява направленията, в които инвестира и работи успешно. 
Настоящата процедура е в съответствие със стратегическите цели на „ХОЛИДЕЙИНВЕСТ 2009” ЕООД и по-конкретно в наемане на млади хора, тяхната професионална квалификация и социално включване, чрез удовлетворяване потребностите на компанията за устойчиво развитие и създаване на реални възможности за личностно и професионално развитие на активни и амбициозни хора.
Целеви групи по проекта са:
-	Безработни младежи до 29 години вкл.;
-	Неактивни лица.
Проектът цели създаване на 35 устойчиви работни места в „ХОЛИДЕЙИНВЕСТ 2009” ЕООД чрез осигуряване на заетост на безработни младежи до 29 години и неактивни лица.
В резултат изпълнението на проекта целевите групи ще се сдобият с професионални компетентности, които ще подобрят тяхната квалификация, опит и конкурентноспособност.
Основни дейности по проекта:
1.	Организация и управление на проекта.
2.	Избор на изпълнители по проекта.
3.	Закупуване на оборудване, обзавеждане и работно облекло.
4.	Подбор, назначаване и осигуряване на заетост.
5.	Дейности за информация и публичност.
Activities
  • Activity: Организация и управление на проекта: Организацията и управлението на проекта е съвкупност от взаимосвързани дейности, насочени към постигането на поставените цели и резултати, предприети от определена отправна точка, в рамките на определено време и с конкретни ресурси, отчитайки влиянието на вътрешната и външна среда на проекта. Важна характеристика в управлението на проекта е, че това не е рутинна дейност и решаване на определен конкретен проблем, а използването на различни управленски техники и методи и организацията на различни по вид ресурси. Управлението на проекти като управленски подход предполага въвеждане на структурирани процеси, които са разбираеми и приемливи за всички заинтересовани страни по проекта. Това може да се постигне чрез въвеждане и прилагане на инструментариум за управление на проекти. Този инструментариум трябва да съответства преди всичко на изискванията на целите на проекта, на нормативната рамка и да бъде разработен съгласно нуждите и условностите на конкретния проект. Важно място в инструментариума заемат индикаторите, които са променливи величини и служат за измерване на настъпилите промени и степента на изпълнение на поставените дейности и цели. Включване на тази дейност в проекта, цели прозрачно му управление и изпълнение, чрез прилагане на ефективни методи на мониторинг, контрол, верификация, разплащане, осчетоводяване на разходите, администриране и докладване за нередности. Основните етапи по изпълнение на дейност 1 са: - Планиране и дефиниране на обхвата на проекта (работна структура на задачите); - Дефиниране на дейностите, които трябва да бъдат извършени, за да се постигнат желаните резултати по проекта; - Планиране на ресурсите – определяне на вида и количеството на необходимите ресурси за изпълнение дейностите по проекта; - Планиране управлението на риска на проекта – избор на подход и методи за управление на риска на проекта, идентифициране и анализ на рисковите фактори и на степента на тяхното влияние върху целите на проекта; - Планиране на качеството – определяне на изискванията и стандартите за качествено изпълнение на проекта; - Планиране на комуникациите – определяне на метод за комуникация между всички заинтересовани страни по проекта; - Планиране на организацията и на хората – идентифициране, документиране и определяне на роли, отговорници и отношения за отчитане на работата по проекта; - Планиране на доставките и услугите по проекта – определяне на вида и количеството на ресурсите, които е необходимо да бъдат предоставени на външни изпълнители; - Разработване на план за управление на проекта – представяне на резултатите от всички процеси на планиране в един съгласуван и разбираме от всички участници документ; - Създаване на интегриран процесен подход за изпълнение на планираните дейности за постигане на очакваните резултати; - Осъществяване на контрол чрез проектиране на инструментариум за наблюдение и измерване изпълнението на проекта; - Документиране на резултатите в края на всеки етап и в края на проекта. Организацията и управлението на проекта е от изключително значение за постигане на поставените цели. Дейностите по него трябва да бъдат планирани и проектирани, така че да се осигури максимална сигурност за качественото му изпълнение. За изпълнението на Дейност 1 от проекта ще бъде сформиран екип за организация и управление, който ще е пряко отговорен за качественото му изпълнението, в съответствие с изискванията Управляващия орган на ОП „Развитие на човешките ресурси”. Екипът ще е отговорен за изпълнението на проекта и за неговото отчитане, за комуникацията с УО на ОП РЧР, в съответствие с длъжностните характеристики на неговите членове. Екипът ще се състои от следните длъжности: • Ръководител на проекта • Координатор • Счетоводител • Технически сътрудник Сформираният екип ще следи за качеството на изпълнение на конкретните дейности, за постигането на индикаторите по проекта, за неговото успешно отчитане и изпращане на информация до управляващия орган с необходимото качество и срок., Contracted Amount: 34 106.88 , Reported Amount: 29 914.64
  • Activity: Избор на изпълнители по проекта: Дейността е необходима и задължителна за спазване разпоредбите на ПМС 118/20.05.2014 г., изискванията на процедура BG05М9ОР001-1.003 „Ново работно място” и приложимото законодателство. Кандидатът не е възложител по чл. 7 от Закона за обществените поръчки (ЗОП) и при избора на изпълнители и доставчици по проекта следва да спазва разпоредбите на ПМС 118/20.05.2014 г. По настоящия проект, се планира провеждането на процедура чрез избор с публична покана, съгласно изискванията на чл. 7, ал. 1 и чл. 8, ал. 2, т. 2 от ПМС 118/20.05.2014 г. за доставки на стойност 46810 лв. без ДДС. Процедурата ще има шест обособени позиции за: 1) Доставка на работно облекло за стойност от 8400 лв. без ДДС; 2) Доставка на оборудване и обзавеждане за дисководещ на обща стойност 6990 лв. без ДДС; 3) Доставка на оборудване и обзавеждане за камериерки и пиколо на обща стойност 11000 лв. без ДДС; 4) Доставка на оборудване и обзавеждане за рецепционисти, офис.мениджър и счетоводител на обща стойност 13100 лв. без ДДС; 5) Доставка на лицензи за специализиран хотелиерски софтуер на обща стойност 5360 лв. без ДДС; 6) Доставка на лицензи за специализиран счетоводен софтуер на обща стойност 1960 лв. без ДДС; Процедурата е разделена в шест обособени позиции, съгласно изискванията на чл. 10, ал. 1 от ПМС 118/20.05.2004 г. за недопускане разделяне на предмета на поръчката при изпълнение на сходни дейности. Останалите външни изпълнители по проекта ще бъдат избрани без провеждане на процедура, съгласно изискванията на чл7, ал.2 и чл.8, ал.2, т.2 от ПМС 118/20.05.2014 г., а именно избор за предоставяне на услуги по осигуряване на публичност на стойност 1450 лв.., Contracted Amount: 0.00 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Закупуване на оборудване, обзавеждане и работно облекло: Към момента на кандидатстване „ХОЛИДЕЙИНВЕСТ 2009” ООД стопанисва жилища за временно обитаване във ваканционно-туристическо селище „Примеа Бийч Ризорт” – гр. Царево, както и питейно заведение в центъра на гр. Царево. Ангажиментите на компанията са обвързани с дългосрочни договори за наем, което е в резултат на успешната работа и развитието на компанията до момента в нейните основни сфери на дейност – „Предоставяне на места за временно или по-дългосрочно настаняване в самостоятелни стаи или стаи за съвместно ползване" и „Дейности на питейни заведения, предлагащи напитки за непосредствена консумация”. Във връзка със своето развитие „ХОЛИДЕЙИНВЕСТ 2009” ООД е сключило договор с една от най-големите застрахователни компания за представителство на услугите им на цялото южно Черноморие. Успешното развитие на компанията в различни сектори на услугите, поражда необходимост от наемане на допълнителен персонал, както за утвърдените и познати в региона дейности (ваканционно селище и питейно заведение), така и за нововъведените услуги. Закупуването на оборудване, обзавеждане и работно облекло е необходимо за осигуряване на минималните условия за работа на новонаетите лица по проекта. Планираните активи по проекта с изключение на работното облекло ще бъдат насочени към общо 14 новонаети лица на длъжности: дисководещ–1 човек, камериер/ка-6 човека, рецепционист-4 човека, пиколо-1 човек, офис мениджър-1 човек и счетоводител-1 човек. В тази връзка за отделните длъжност се предвижда закупуване на следните активи: - Дисководещ – за осигуряване изискванията на работното място и за ефективното изпълнение на задълженията на длъжността, кандидатът ще закупи професионален DJ миксер, професионален DJ плеър, микрофон и слушалки за DJ; - Камериер/камериерка, хотел – за всяко едно от тези работни места кандидатът ще закупи професионална сервизна количка, професионална хигиенна количка със специализирано оборудване за почистване и професионална прахосмукачка; - Пиколо – за работното място ще бъде закупена багажна количка за ефективно изпълнение на задълженията; - Рецепционист, хотел - за осигуряване изискванията на работното място и за ефективното изпълнение на задълженията на длъжността, кандидатът ще закупи компютри (2 бр.), мултифункционално устройство (2 бр.), машина за ламиниране, офис стол (2бр.) и специализиран хотелиерски софтуер (2 бр.). Закупеното оборудване и обзавеждане за тези работни места ще бъде използвано от всички наети лица на длъжност рецепционист; - Офис мениджър – за работното място кандидатът ще закупи 1 компютър, 1 многофункционално устройство и 1 офис стол; - Счетоводител - за работното място ще бъде закупен 1 компютър, 1 многофункционално устройство, 1 офис стол и 1 лиценз за специализиран счетоводен софтуер. - Пазач-портиер - за осигуряване изискванията на работното място и за ефективното изпълнение на задълженията на длъжността, кандидатът ще закупи система за видеонаблюдение и контрол, включваща 16 камери, захранващ блок, работна станция с пулт за управление, монитор за наблюдение , сървър с вграден хард диск за записване на информацията, 3 бр. четци за безконтакни карти, 2 бр. контролери за достъп, сървър със софтуер и монитор за контролиран достъп, 1 бр. бариера с дистанционно управление. Закупеното оборудване и обзавеждане за тези работни места ще бъде използвано от всички наети лица на длъжност пазач-портиер. За останалите новонаети лица, „ХОЛИДЕЙИНВЕСТ 2009” ООД ще осигури със собствени средства необходимите условия и оборудване за всяко едно работно място. За всички новонаети лица е планирано закупуване на работно облекло (35 бр.), Contracted Amount: 67 641.39 , Reported Amount: 65 590.71
  • Activity: Подбор, назначаване и осигуряване на заетост: „ХОЛИДЕЙИНВЕСТ 2009” ООД е бързоразвиваща се компания, която се занимава основно с инвестиция, управление и стопанисване на места за настаняване и питейни заведения. Дружеството насочва своите усилия за развитие и към охранителна дейност, видео наблюдение, застрахователна дейност и продажба на имоти. Успешното развитие до момента на дружеството дава увереност на неговия мениджърски екип, че може и трябва да продължи да разширява обема на продуктите и услугите, които предлага на своите клиенти. Това от своя страна ще доведе и до създаване на условия за търсене и предлагане на заетост на допълнителен персонал за актуални и перспективни професии, които дружеството смята да разкрие при разширяване на дейността си в град Царево, община Царево, област Бургас. Във тази връзка, предоставената възможност по настоящата процедура Ново работно място, отговаря в пълна степен на потребностите на „ХОЛИДЕЙИНВЕСТ 2009” ООД за наемането на нови 35 безработни и неактивни лица. Дейност 4 е основна и задължителна за успешното изпълнение на проекта, както и за постигане на неговите цели и резултати. Дейността включва цялостния процес по търсене, подбор, назначаване и осигуряване на заетост за 12 месеца до 35 лица на следните длъжности: - „Дисководещ” с код по НКДП 2011 2656-3004 – 1 човек - „Офис мениджър” с код по НКПД 2011 3341-3004 – 1 човек - „Рецепционист, хотел” с код по НКПД 2011 4224-2001 – 4 човека - „Администратор, хотел” с код по НКПД 2011 4224-3002 – 1 човек - „Помощник-готвач” с код по НКДП 2011 5120-2003– 1 човек - „Готвач” с код по НКПД 2011 5120-2001 – 1 човек - „Сервитьор” с код по НКПД 2011 5131-2004 – 4 човека - „Салонен управител” с код по НКПД 2011 5131-2003 – 1 човек - „Барман” с код по НКДП 2011 5132-2001– 4 човека - „Пиколо” с код по НКПД 2011 5151-1002 – 1 човек - „Пазач-портиер” с код по НКПД 2011 5414-0015 – 4 човека - „Водопроводчик (вътрешно водоснабдяване и канализация)” с код по НКПД 2011 7126-2002 – 1 човек - „Камериер/камериерка, хотел” с код по НКДП 2011 5162-1003 – 6 човека - „Главен камериер/камериерка, хотел” с код по НКПД 2011 5162-1002– 1 човек - „Електротехник, поддръжка на сгради” с код по НКПД 2011 7411-2004 – 1 човек - „Общ работник” с код по НКПД 2011 9622-0001 – 1 човек - „Счетоводител” с код по НКПД 2011 2411-6004 – 1 човек - „Застрахователен агент” с код по НКПД 2011 3321-3002 – 1 човек Новоразкритите работни места ще бъдат в дългосрочно наетите обекти на компанията – жилища във ваканционно – туристическо селище „Примеа Бийч Ризорт” гр. Царево и питейно заведение „Василико” в същия град. Представителите на целевата група ще работят като поддържащ и обслужващ персонал и ще спомагат за подобряване условията на настаняване, почивка и забавление на посетителите на обектите, което ще води до подобряване качеството на предлаганите продукти и услуги и по-пълното задоволяване на изискванията на клиентите. Част от лицата от целевата група, които ще бъдат назначени по проекта, ще работят в офиса на компанията и ще обслужват административните потребности на „ХОЛИДЕЙИНВЕСТ 2009” ООД. 24 от лицата ще бъдат наети по основен КИД на кандидата: 55.90 "Други места за настаняване"; 10 по допълнителен КИД 56.30: "Дейности на питейни заведение" и 1 лице по новия КИД за 66.22 "Дейности на застрахователни брокери и агенти". Реализирането на дейността ще допринесе пряко за постигане на целта на настоящата процедура – да осигури предпоставки за създаване на устойчиви работни места, акцентирайки върху интеграцията на едни от най-уязвимите групи на пазара на труда. Реализирането на дейността ще спомогне пряко за изпълнение на целите на проектното предложение. След нейното приключване ще бъдат създадени устойчиви работни места в „ХОЛИДЕЙИНВЕСТ 2009” ООД и ще бъде осигурена трайна интеграция в заетост на безработни младежи до 29 годишна възраст и неактивни лица., Contracted Amount: 241 432.13 , Reported Amount: 241 364.08
  • Activity: Дейности за информация и публичност: Дейността е задължителна за осигуряване на максимална информираност и пълна публичност на проекта, с цел създаване на прозрачност при реализацията на проекта и с цел информиране на обществеността за приноса на Европейския социален фонд за изпълнение на целите на проекта и респективно на целите на Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси”. За да се осигури максимална публичност по проекта са предвидени следните дейности: - изработване на 50 плакати с формат А3, показваща финансовата помощ на ЕСФ чрез ОП РЧР за реализиране на проекта; - изработване и разпространение на 2 000 информационни листовки за запознаване на обществеността с проекта и проектните дейности, с целите, които той си поставя и резултатите, които ще бъдат постигнати след неговото изпълнение; - изработване на 500 информационни стикери, които ще се поставят върху закупеното оборудване по проекта и ще показват източника за финансиране; - публикуване на 1 платена публикация в местната преса, за представяне на целите и дейностите на проекта, целевите групи, резултатите, към които той се стреми и на приноса на ЕСФ чрез ОП РЧР за реализиране на проекта; - публикуване на подробна информация за проекта на интернет страницата на кандидата и периодично публикуване на актуална информация за отделните етапи от неговото изпълнение., Contracted Amount: 1 275.00 , Reported Amount: 1 275.00

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: MK GRUP 1, Contracted Amount*: 11 000.00 , Reported Amount**: 10 740.00
  • Contractor: MONITOR, Contracted Amount*: 800.00 , Reported Amount**: 800.00
  • Contractor: MUZIKALNI PRODUKTI IGS, Contracted Amount*: 6 730.00 , Reported Amount**: 6 730.00
  • Contractor: SECURITY SYSTEMS BURGAS, Contracted Amount*: 19 949.32 , Reported Amount**: 19 949.32
  • Contractor: ARTIPO, Contracted Amount*: 475.00 , Reported Amount**: 475.00
  • Contractor: Gigahertz, Contracted Amount*: 12 725.00 , Reported Amount**: 12 725.00
  • Contractor: Profit, Contracted Amount*: 1 950.00 , Reported Amount**: 1 950.00
  • Contractor: BULTEX 99, Contracted Amount*: 8 236.39 , Reported Amount**: 8 236.39
  • Contractor: Elitsa, Contracted Amount*: 8 828.71 , Reported Amount**: 10 074.64
  • Contractor: YOTOV CONSULT LTD, Contracted Amount*: 19 000.00 , Reported Amount**: 19 840.00
  • Contractor: Unrealsoft, Contracted Amount*: 5 260.00 , Reported Amount**: 5 260.00
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Безработни и неактивни участници, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 35.00 , Reached amount: 52.00
Indicator 2 Безработни и неактивни участници, които при напускане на операцията имат работа, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 18.00 , Reached amount: 17.00

Financial Information

Total Project cost 344 455.40 BGN
Grant 344 455.40 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 336 379.40 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

None

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: Публична покана номер BG05M9OP001-1.003-0289-C01-Su01/ дата 18.10.2016 г. с предмет „Доставка на оборудване, обзавеждане и работно облекло за нуждите на „ХОЛИДЕЙИНВЕСТ 2009” ООД” с шест обособени позиции: Обособена позиция 1: Доставка на работно облекло Обособена позиция 2: Доставка на музикално оборудване и обзавеждане Обособена позиция 3: Доставка на сервизно оборудване и обзавеждане Обособена позиция 4: Доставка на офис оборудване и обзавеждане Обособена позиция 5: Доставка на специализиран хотелиерски софтуер с 2 бр. лиценза Обособена позиция 6: Доставка на специализиран счетоводен софтуер с 1 бр. лиценз, Estimated Amount: 46 810.00
  • Differentiated position 1: Обособена позиция 1: Доставка на работно облекло
    Contractor: BULTEX 99
    Contract total funded value: 8 236.39
  • Differentiated position 2: Обособена позиция 2: Доставка на музикално оборудване и обзавеждане
    Contractor: MUZIKALNI PRODUKTI IGS
    Contract total funded value: 6 730.00
  • Differentiated position 3: Обособена позиция 3: Доставка на сервизно оборудване и обзавеждане
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 4: Обособена позиция 4: Доставка на офис оборудване и обзавеждане
    Contractor: Gigahertz
    Contract total funded value: 12 725.00
  • Differentiated position 5: Обособена позиция 5: Доставка на специализиран хотелиерски софтуер с 2 бр. лиценза
    Contractor: Unrealsoft
    Contract total funded value: 5 260.00
  • Differentiated position 6: Обособена позиция 6: Доставка на специализиран счетоводен софтуер с 1 бр. лиценз
    Contractor: Profit
    Contract total funded value: 1 950.00
Procedure 2 Subject to due process: Публична покана номер BG05M9OP001-1.003-0289-C01-Su02/ дата 29.11.2016 г. с предмет „Доставка на сервизно оборудване и обзавеждане за нуждите на „ХОЛИДЕЙИНВЕСТ 2009” ООД” , Estimated Amount: 11 000.00
  • Differentiated position 1: Доставка на сервизно оборудване и обзавеждане за нуждите на „ХОЛИДЕЙИНВЕСТ 2009” ООД
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 3 Subject to due process: Публична покана номер BG05M9OP001-1.003-0289-C01-Su03/ дата 05.01.2017 г. с предмет „Доставка на сервизно оборудване и обзавеждане за нуждите на „ХОЛИДЕЙИНВЕСТ 2009” ООД”, Estimated Amount: 11 000.00
  • Differentiated position 1: Доставка на сервизно оборудване и обзавеждане за нуждите на „ХОЛИДЕЙИНВЕСТ 2009” ООД
    Contractor: MK GRUP 1
    Contract total funded value: 11 000.00
Procedure 4 Subject to due process: Публична покана номер BG05M9OP001-1.003-0289-C01-Su04/ дата 21.03.2018 г. с предмет „Доставка на система за видеонаблюдение и контрол за нуждите на „ХОЛИДЕЙИНВЕСТ 2009” ООД”, Estimated Amount: 22 000.00
  • Differentiated position 1: „Доставка на система за видеонаблюдение и контрол за нуждите на „ХОЛИДЕЙИНВЕСТ 2009” ООД”
    Contractor: SECURITY SYSTEMS BURGAS
    Contract total funded value: 19 949.32
Procedure 5 Subject to due process: Съобщение за набиране на ценови предложения за позиция Ръководител на проект, Estimated Amount: 8 882.00
  • Differentiated position 1: Съобщение за набиране на ценови предложения за позиция Ръководител на проект
    Contractor: Elitsa
    Contract total funded value: 8 828.71
Procedure 6 Subject to due process: Съобщение за набиране на ценови предложения за предоставяне на услуги за организация и управление на проекта, Estimated Amount: 25 224.88
  • Differentiated position 1: Съобщение за набиране на ценови предложения за предоставяне на услуги за организация и управление на проекта за обособена позиция 1: Избор на Координатор
    Contractor: YOTOV CONSULT LTD
    Contract total funded value: 6 900.00
  • Differentiated position 2: Съобщение за набиране на ценови предложения за предоставяне на услуги за организация и управление на проекта за обособена позиция 2: Избор на Технически сътрудник
    Contractor: YOTOV CONSULT LTD
    Contract total funded value: 6 900.00
  • Differentiated position 3: Съобщение за набиране на ценови предложения за предоставяне на услуги за организация и управление на проекта за обособена позиция 3: Избор на Счетоводител
    Contractor: YOTOV CONSULT LTD
    Contract total funded value: 5 200.00
Procedure 7 Subject to due process: Съобщение за набиране на ценови предложения за предоставяне на услуги за осигуряване на информация и публичност, Estimated Amount: 650.00
  • Differentiated position 1: услуги за осигуряване на информация и публичност
    Contractor: ARTIPO
    Contract total funded value: 475.00
Procedure 8 Subject to due process: Съобщение за набиране на ценови предложения за публикуване на публикация в местната преса, Estimated Amount: 800.00
  • Differentiated position 1: услуги за осигуряване на публикация в местната преса
    Contractor: MONITOR
    Contract total funded value: 800.00

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN