Identification

UMIS Number BG05FMOP001-5.001-0158-C07
Project Name "3-1 - Hot Lunch during the pandemic situation - COVID 19 in Sredec district, Sofia municipality"
Beneficiary 0006963270461 Sofia Municipality, DISTRICT "SREDEC"
Funding FEAD ==> Foods
Date of the Contract/Order 02.04.2021
Start Date 01.01.2021
End Date 30.09.2022
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Югозападна и южно-централна България (BG4), Югозападен (BG41), София-Град (BG411), Столична, гр.София

Description

Brief description
За период от 21 месеца ще се приготвя топъл обяд – супа, основно ястие и хляб и веднъж седмично и десерт, 40 брой потребители, считано от 01.01.2021 г. и на 23 брой потребители, считано от 01.09.2021 г., за период от 21 брой месеци в рамките на общо 435 работни дни, които попадат в допустимите целеви групи по проекта - възрастни хора или хора с доходи под линията на бедност; хора, които са в невъзможнос да задоволяват основните си жизнени потребности
Храната ще се приготвя и доставя ежедневно през работните дни на седмицата. За да се удостовери допустимостта на потребителите, районната администрация ще създаде организация и ще поддържа съответната документална отчетност, с която се гарантира, че подборът на потребителите е съобразен с изискванията за допустимост и е извършен по прозрачен и обективен начин.
Activities
  • Activity: Определяне на Целевите групи: За изпълнение на дейността, ще бъде сформирана комисия, която на база на уточнени критерии ще изготви списък на кандидат-потребителите, които потенциално ще могат да бъдат одобрени и да ползват услугата приготвяне на топъл обяд и доставяне дома Ще се използват различни източници на информация за набиране на кандидатите - сигнали на граждани, отворена телефонна линия, информация от Регионалната Здравна Инспекция за лица, поставени под карантина, информация от доставчици на социални услуги и институции и др. Също така за идентифициране на лица, попадащи в целевите групи ще се ползва наличната база данни в районната администрация, например информация за лицата над 65 години ще се получава от служба ГРАО на район „Средец“. Целевите групи по проекта са: • Лица без доходи или с ниски доходи под линията на бедност - хора в затруднение поради влошената икономическа обстановка в страната, хора които поради възрастта си или налични увреждания са в по-висок риск от заразяване и неблагоприятно протичане на инфекцията • Лица, поставени под карантина - без доходи или с ниски доходи под линията на бедност и нямат близки, които да им окажат подкрепа • лица, които поради възрастта си поради трайно увреждане или в резултат от заболяване не могат да се самообслужват и не могат да осигурят сами или с помощта на близките си своите ежедневни потребности от храна. Дейността по определяне на потребители на услугата ще започне преди стартирането на договора и ще продължи по време на целия проект, за да се гарантира, че помощта ще достигне до нужния брой лица, които са най-засегнати от кризата., Contracted Amount: 0.00 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Приготвяне на топъл обяд, чрез възлагане на Изпълнител: Видовете ястия, включени в седмичните менюта, които ще предоставя на най- нуждаещите се лица ще се приготвят от избраната Фирма-изпълнител - "Джое Кетъринг" ЕООД, която е отговорна за осигуряването на здравословна, качествена и разнообразна храна, чрез използването на безопасни работни практики в условията на пандемия, спазването на хигиена на храненето и всички разпоредби на Закона за здравето /последно изменен ДВ бр. 67 от 28.07.2020 г. и при последващи изм./, Закона за храните /в сила от 09.06.2020 г. Обн. ДВ. бр.52 от 9 Юни 2020 г. и при последващи изм./ и поднормативната уредба по прилагането им, както и на приложимото европейско законодателство в областта на храненето. Срокът на изпълнение на дейността и респективно договорът с Фирмата - изпълнител е съобразен с продължителността на програмата - от 01 Януари до 30 Септември 2022 г. (435 работни дни) Стойността на поръчката попада в обхвата на чл. 20, ал. 4, т.3 от ЗОП и за извършване на услугата (приготвяне и доставка на храна) е избрана фирма - изпълнител. Храната ще се приготвя от "Джое Кетъринг" ЕООД, ЕИК 201843849, в стол на 23СУ „Фредерик Жолио Кюри” с удостоверение за регистрация по чл.12 в Агенция за безопасност на храните №13853/26.09.2012г. – адрес: гр.София, бул.”Ситняково” №21 , който отговаря на всички изисквания за извършване на тази дейност /има разрешително по чл.12 от Агенция за безопасност на храните. В кухнята са внедрени и разположени нужната техника, работни плотове и помощни уреди, необходими за професионалното осъществяване на дейността. Подредбата е функционална с оглед спазване на изискванията на внедрената HACCP система, която е претърпяла доразработка в следствие възникналата ситуация на COVID – 19. Също така има внедрени системи за управление на качеството съгласно стандарт ISO9001:2015 и система за управление безопасността на хранителните продукти по стандарт ISO 22000:2006, които се прилагат във всички обслужвани обекти. Всяко работно място е обособено: - Помещение за персонала, където се обличат в работно облекло и привеждат във вид, отговарящ на условията на COVID – 19; - Помещение за получаване на стока; - Помещение за обработка на зеленчук; - Подготвителна; - Кухня за приготвяне на храна; - Помещение за пакетиране на храна; - Склад за сухо съхранение. Оборудване: - Конвектомат „Racional”за 20бр. тави – 2бр, - Конвектомат „Tomeko”за 10бр – 2бр, - Съдомиялна – професионална – 2бр, - Професионален хладилник „Gastromat” с 2 крила – 4бр, - Фризери – 4бр, - Зеленчукорезачка, пасатор – професионално кухненско оборудване /Filmar/ Логистика: - Фирмата разполага с 9 буса, които имат разрешителни по чл.12 от Агенция за безопасност на храните. - Шофьорите са снабдени с всички средства за безопасност и дезинфекция, съответстващи за COVID – 19. Избраната фирма - доставчик разполага със следните човешки ресурси, които ще бъдат ангажирани с изпълнение на дейностите: - Доктор на трудов договор, който провежда ежедневен инструктаж за прилагане на извънредните мерки и следи за тяхното изпълнение. - Персонал - Персонала, който е ангажиран за дейността е на трудов договор към фирмата и притежава необходимата квалификация и опит: - двама готвачи - двама помощник-готвачи - двама доставчика на храна за района, заедно с шофьори, Contracted Amount: 23 284.50 , Reported Amount: 17 656.40
  • Activity: Предоставяне на топъл обяд: Предоставянето на топъл обяд на потребителите ще се извършва ежедневно до дома им през всеки работен ден Предприети са следните стъпки за гарантиране на спазването на противоепидемичните мерки при предоставянето и приготвянето на храната: - Избраната фирма изпълнител е с внедрена НАССР система, която е доразработена в следствие възникналата ситуация на COVID – 19. - Разполага с доктор на трудов договор, който провежда ежедневен инструктаж за прилагане на извънредните мерки и следи за тяхното изпълнение. - Има внедрени системи за управление на качеството съгласно стандарт ISO9001:2015 и система за управление безопасността на хранителните продукти по стандарт ISO 22000:2006, които се прилагат във всички обслужвани обекти. - Дезинфекцията в помещенията се извършва на 4 часа с препарат, който е със съпътстващ сертификат. - Персонала е оборудван с всички предпазни и дезинфекциращи средства за COVID-19. - Пакетирането на храната се извършва в еднокрaтни опаковки със сертификат за съхранение на топла и студена храна. Хляба се опакова в отделно пликче. - Пакетираната храна и хляба се поставят в бяло пликче, след което всичко това се поставя във външно пликче, необходимо при безконтактното предаване. - Предоставянето на храната е безконтактно, като служителите, които доставят храната са снабдени с всички средства за безопасност и дезинфекция за предпазване от COVID – 19. - При посещение на клиента на адрес, след установяване на телефонна връзка, храната се предава, като се инструктира получателя да изхвърли външното пликче., Contracted Amount: 1 164.24 , Reported Amount: 6 732.42
  • Activity: Реализиране на съпътстващи мерки: Реализирането на съпътстващи мерки ще е съобразено с противоепидемичните мерки с цел ограничаване на разпространението на COVID-19 и със специфичните нужди на хората в тези условия. Съпътстващите мерки ще се реализират през целия период на изпълнение на договора. , Contracted Amount: 1 164.20 , Reported Amount: 986.08

Participating Organizations

Partners None
Contractors None
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Лица, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 23.00 , Reached amount: 35.00

Financial Information

Total Project cost 25 612.94 BGN
Grant 25 612.94 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 25 603.86 BGN
Percentage of EU co-financing 100.00 %

Financial Corrections

None

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

There are no tender procedures

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN