Identification

UMIS Number BG16RFOP001-2.001-0151-C02
Project Name "Improving the energy efficiency of 11 pieces residential buildings in the town of Popovo"
Beneficiary 000875856 POPOVO MUNICIPALITY
Funding ERDF ==> Regions in Growth
Date of the Contract/Order 17.10.2016
Start Date 17.10.2016
End Date 18.02.2019
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Северна и югоизточна България, Североизточен, Търговище, Попово, гр.Попово

Description

Brief description
Проектът е насочен към изпълнение на мерки за енергийна ефективност в 11 бр. жилищни сгради. Обектите на интервенция попадат в строителните граници на гр. Попово, който е определен като опорен център от ниво 4 на националната полицентрична система, съгласно Националната концепция за пространствено развитие 2013-2025 г. 
Проектните дейности ще допринесат пряко за намаляване на крайното потребление на енергия и косвено – за намаляване на емисиите на парникови газове в жилищни сгради, с обща разгъната площ 18 891,95, на адрес:
1)      ул. „Цар Освободител“ № 1 - РЗП 1 396 м2;
2)      ж.к. „Младост“ бл. 15, вх. А, Б, В - РЗП 2 685 м2; 
3)      ж.к. „Младост“ бл. 102, вх. А, Б, В, Г,Д -  РЗП 2 254 м2; 
4)      ул. „Братя Миладинови“ № 10 - РЗП 825 м2;
5)      ул. „Генерал Баранов“ № 1 - РЗП 2 095 м2;
6)      ул. „Братя Миладинови“ № 3 - РЗП 1 238,66 м2;
7)      ул. „Димитър Благоев“ № 75, вх. А и Б - РЗП 1 271,29 м2;
8)      ж.к. „Младост“ бл. 116, вх. А и Б - РЗП 976 м2;
9)      ул. „Димитър Благоев“ № 51 - РЗП 2 095 м2;
10)    ул. „Димитър Благоев“ № 45 - РЗП 2 095 м2;
11)    ул. „България“ № 125, вх. А и Б - РЗП 1 961 м2;

На база предварително разработени доклади от обследване за енергийна ефективност и техническите характеристики на сградите, в проектното предложение са заложени задължителните и съпътстващи мероприятия, чрез които да се осигури повишаване на енергийните характеристики на сградите, намаляване на разходите за енергия, подобряване цялостния облик, създаване на по-добри условия за живот и топлинен комфорт на гражданите на гр. Попово.

С реализиране на настоящият проект се очаква годишното намаление на първичната електроенергия да бъде около 4 882 530 KWh/год., а емисиите от парникови газове да се редуцират до 301,93 тона CO2/годишно.
Activities
  • Activity: Дейност №1: Организация и управление на проекта: Дейността цели да гарантира изпълнение на проекта при спазване на графика, изразходване на средствата според изискванията на програмата и постигането на заложените цели. По проектът ще бъдат назначени петима експерта: Ръководител на екип, координатор, финансов инвеститорски контрол и експерт „Обществени поръчки”. Назначението на екипа и определянето на възнагражденията ще бъде съобразено с изискванията на ПМС № 119/ 20.05.2014 г. свързани с изпълнението на дейностите по сключени договори и указанията на Управляващия орган. Дейността предвижда: - Сформиране на екип на проекта, отговорен за осъществяване на проектните цели и за гарантиране на успешната реализация на дейностите; - Разпределение на отговорностите на членовете на екипа и конкретни задачи; - Провеждане на ежемесечни срещи за уточняване на логистични въпроси, свързани с изпълнението на проекта и обсъждане и уточняване на механизми за наблюдение и текущ контрол върху изпълнението на проекта; - Изпълнение на процедурите за вътрешен мониторинг чрез регулярни срещи на екипа, и отчетност пред Договарящия орган. Контролът ще се извършва с обичайни методи: -Изготвяне на график по дейности и прогноза на финансовия поток; -Времеви графици на задачите; -Набиране и обработка на ежемесечна оперативна информация по дейности и разходи; - Осъществяване на инвеститорски контрол от страна Общинска администрация-Попово; Отговорностите на конкретните членове на екипа и минималните изисквания за заемане на длъжността, са подробно разписани в т.9 "Екип" от формуляра за кандидатстване., Contracted Amount: 42 660.00 , Reported Amount: 42 610.97
  • Activity: Дейност №2 "Публичност, визуализация на проекта и информационна кампания за информиране на целевите групи и обществеността".: Целта на тази дейност е популяризиране на проекта, неговите цели и дейности, източника на финансовата помощ, прозрачност при неговото изпълнение, и недопускане на дискриминация. Дейността обхваща и провеждане на информационна кампания за информиране на целевите групи. Изпълнението на дейността ще бъде извършено съгласно Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020. ДЕЙНОСТТА ОБХВАЩА: 1. ПРОВЕЖДАНЕ НА ИНФОРМАЦИОННА КАМПАНИЯ ЗА ИНФОРМИРАНЕ НА ЦЕЛЕВИТЕ ГРУПИ: През периода 10.2015 г.-02.2016 г., Общинска администрация-Попово организира подготовката на мероприятия по информиране на гражданите и всички заинтересовани лица, допустими за кандидатстване по процедурата. Във връзка с това са подготвени, листовки, плакати и комплект информационни материали с основните акценти на програмата, изискванията за кандидатстване и стъпките за учредяване на сдружение на собствениците. Листовките и плакатите бяха разпространени на видни места в града. На 17.11.2015 г. в сградата на „Дом на културата” – гр. Попово се организира и информационна среща с жителите на гр. Попово. На срещата са представени основните акценти и изискванията за кандидатстване на сдруженията, като също са разпространени подготвените информационни материали и документи за учредяване на сдружение на собствениците. На срещата присъстваха над 80 граждани. В Общинска администрация –Попово бе сформирана и работна група, която ежедневно да предоставя информация и разяснения на гражданите относно учредяването и кандидатстването на сдруженията на собствениците. Служителите предоставяха образци на приложенията за кандидатстване и допълнителни информационни материали. Предварителните разходи бяха включени в подаденото към 31.03.2016 г. проектно предложение, с наименование - „Подобряване на енергийната ефективност на 8 броя жилищни сгради в гр. Попово”, с вх. № BG16RFOP001-2.001-0039. По време на изпълнението на проекта се предвижда и още две срещи с членовете на сдруженията на собствениците за сградите, които са обект на интервенция. На срещите ще бъде подготвена презентация и ще се представи информация за вече подготвения работен проект и конкретните мерки в обектите на интервенция съгласно проектната документация. 2. ИНФОРМАЦИЯ И ПУБЛИЧНОСТ ПО ПРОЕКТА 1. Организиране на две пресконференции – при стартиране и при приключване на проекта – минимум по 60 участника - медии, представители на местна и държавна власт, граждани и др.; 2. Презентационни материали за пресконференциите по 60 бр. тефтери (А5), химикалки, рекламни чаши, чантичка и USB 8gb флаш памет - мин. клас 5; 3. Изработване на 50 бр. плакати, формат А3, с информация за проекта - цели, дейности/резултати, стойност.Плакатите ще бъдат разпространени на видни места в града и около обеките на интервенция; 4. Листовки с информация за проекта (100 бр.) 5. Изработване, доставка и инсталиране на 2 бр. билборд на видно място в града, съгласно изискванията на Наръчника. Билбордът ще бъде с размер 4х3 м. и ще съдържа задължителните реквизити, съгласно изискванията на програмата 6.Изработка и монтаж на 11 бр. обяснителни табели (50х70см) след приключване на СМР дейностите. Табелите ще бъдат монтирани на единадесетте сгради, обекти на интервенция. 7. Провеждане на церемония "Първа копка" за 30 души, съгласно изискванията на Наръчника. 8. Публикации в регионална и местна преса – 3 бр. Материалите ще съдържат задължителните реквизити за популяризиране на проекта и финансовата подкрепа на ЕС. При провеждането пресконференцията ще бъдат разработени и мултимедийни презентации, чрез които да се визуализират дейностите, целите и очакваните резултати по проекта. Потенциален брой участници за всяка пресконференция –60. Информираността на гражданите ще се извърши, чрез публикувана на покана на интернет страницата на Община Попово и публикация в пресата. Организирането на пресконференцията и публикацията на интернет страницата на общината ще се осъществи от екипа и по проекта., Contracted Amount: 13 250.00 , Reported Amount: 8 040.00
  • Activity: Дейност №3: "Разработване на инвестиционни проекти и изпълнение на строително-монтажни работи във връзка с изпълнението на задължителните и препоръчителни мерки в докладите от техническото и енергийно обследване": I. ОБЕКТИ НА ИНТЕРВЕНЦИЯ. 1. ул. „Цар Освободител“ № 1 - РЗП 1 396 м2; 2. ж.к. „Младост“ бл. 15, вх. А, Б, В - РЗП 2 685 м2; 3. ж.к. „Младост“ бл. 102, вх. А, Б, В, Г,Д - РЗП 2 254 м2; 4. ул. „Братя Миладинови“ № 10 - РЗП 825 м2; 5. ул. „Генерал Баранов“ № 1 - РЗП 2 095 м2; 6. ул. „Братя Миладинови“ № 3 - РЗП 1 238,66 м2; 7. ул. „Димитър Благоев“ № 75, вх. А и Б - РЗП 1 271,29 м2; 8. ж.к. „Младост“ бл. 116, вх. А и Б - РЗП 976 м2; 9. ул. „Димитър Благоев“ № 51 - РЗП 2 095 м2; 10. ул. „Димитър Благоев“ № 45 - РЗП 2 095 м2; 11. ул. „България“ № 125, вх. А и Б - РЗП 1 961 м2; II. ВНЕДРЯВАНЕ НА МЕРКИ ЗА ЕНЕРГИЙНА ЕФЕКТИВНОСТ И СЪПЪТСТВАЩИ СМР ЗА ПРИВЕЖДАНЕ НА СГРАДАТА, СЪГЛАСНО НОРМАТИВНИТЕ ИЗИСКВАНИЯ. За сградите на ул. „Братя Миладинови“ № 10; ул. „Братя Миладинови“ № 3 и ул. „Димитър Благоев“ № 75, вх. А и Б, които не постигат минимум 60 % енергийни спестявания, с безвъзмездна финансова помощ ще бъдат финансирани единствено задължителните енергоспестяващи мерки, мерки свързани с конструктивното укрепване и мерките за осигуряване на достъпна архитектурна среда, както следва: - Изпълнение на всички енергоспестяващи мерки, които са предписани като задължителни за сградите в обследванията за енергийна ефективност и които водят до най - малко клас на енергопотребление "С". - Изпълнение на мерки по конструктивно възстановяване/усилване, които са предписани като задължителни в техническите обследвания на сградите /съгласно техническия паспорт на сградата, част Б "Мерки за поддържане на строежа и срокове за извършване на ремонти", - Изпълнение на мерки, свързани с подобряването на достъпа за лица с увреждания до сградите в съответствие с Наредба № 4 от 01.07.2009 г. за проектиране, изпълнение и поддържане на строежите в съответствие с изискванията за достъпна среда за населението, включително за хората с увреждания. В настоящото проектно предложение, за тези три сгради, които не постигат минимум 60 % енергийни спестявания, в проектното предложение не е предвидено изпълнение на останалите мерки, включително и тези, описани като задължителни в техническите паспорти на сградите. За сградите на ул. „Цар Освободител“ № 1; ж.к. „Младост“ бл. 15, вх. А, Б, В; ж.к. „Младост“ бл. 102, вх. А, Б, В, Г,Д; ул. „Генерал Баранов“ № 1; ж.к. „Младост“ бл. 116, вх. А и Б; ул. „Димитър Благоев“ № 51; ул. „Димитър Благоев“ № 45; ул. „България“ № 125, вх. А и Б; освен задължителните енергоспестяващи мерки, мерки свързани с конструктивното укрепване и мерките за осигуряване на достъпна архитектурна среда, с безвъзмездна финансова помощ ще бъдат финансирани и останалите мерки, както задължителните, така и препоръчителните мерки, предписани в техническото обследване на обекта, както следва: - Изпълнение на всички енергоспестяващи мерки, които са предписани като задължителни за сградите в обследванията за енергийна ефективност и които водят до най - малко клас на енергопотребление "С". - Изпълнение на мерки по конструктивно възстановяване/усилване, които са предписани като задължителни в техническите обследвания на сградите /съгласно техническия паспорт на сградата, част Б "Мерки за поддържане на строежа и срокове за извършване на ремонти", - Изпълнение на мерки, свързани с подобряването на достъпа за лица с увреждания до сградите в съответствие с Наредба № 4 от 01.07.2009 г. за проектиране, изпълнение и поддържане на строежите в съответствие с изискванията за достъпна среда за населението, включително за хората с увреждания. - Изпълнение на останалите задължителни и препоръчителни мерки, предписани в техническото обследване на сградите (съгласно техническите паспорти на сградите, част Б "Мерки за поддържане на строежа и срокове за извършване на ремонти)., Contracted Amount: 2 381 996.79 , Reported Amount: 2 634 653.53
  • Activity: Дейност №4 "Строителен надзор и оценка за съответствие": Съгласно българското законодателство упражняването на независим строителен надзор е задължително за изпълнението на строителните дейности за строежите от първа до четвърта категория, следователно обектите в настоящето проектно предложение, които са трета и четвърта категория, задължително подлежат на строителен надзор. Изпълнителят на тези услуги - ще има за задача да извършва мониторинг (да наблюдава) Изпълнителя на строителните дейности (Строителя) и да докладва на Възложителя при откриване на несъответствия в качеството на използваните материали, техническите характеристики, стандартните норми и други отклонения от предварително договорения обхват и качество на строителните дейности. Дейността включва и изготвяне на доклад за Оценка за съответствие на инвестиционния проект със същественото изискване по чл. 169, ал. 1, т. 6, изготвена на основание чл. 142, ал. 9 от ЗУТ и по реда на Наредба № 7 от 2004 г. за енергийна ефективност, топлосъхранение и икономия на енергия в сгради. Изпълнителят упражняващ строителен надзор ще бъде отговорен за изпълнението на всички изисквания на ЗУТ и поднормативните актове към него, свързани с надзора на строителни дейности. По време на изпълнението на строителството надзорът ще следи основно за: - Законосъобразно започване на строежа; - Пълнота и правилно съставяне на актовете и протоколите по време на строителството; - Изпълнение на строежите съобразно одобрените инвестиционни проекти и изискванията на приложимите нормативни актове и техническите спецификации; - Спазване на условията за безопасност на труда; - Недопускане увреждането на трети лица и имоти вследствие на строителството; - Годността на строежа за въвеждане в експлоатация; - Оценката за достъпност на строежа от лица с увреждания; - Достоверността на данните в изготвените протоколи и актове., Contracted Amount: 70 844.82 , Reported Amount: 39 095.68
  • Activity: Дейност №5 "Въвеждане в експлоатация на обновените обекти": Обновените многофамилни жилищни сгради представляват строежи трета и четвърта категория, съгласно ЗУТ и се въвеждат в експлоатация след издаване на Разрешение за ползване или Удостоверение за въвеждане в експлоатация, съгласно чл. 177 ал. 2 и ал. 3 от ЗУТ. След изпълнението на строително-ремонтните работи, в съответствие с издадените строителни книжа, заверената екзекутивна документация, всички изисквания към строежите съгласно ЗУТ и поднормативната база към него, както и в съответствие с условията на сключения договор/и ,се пристъпва към издаване на съответните документи. Към тях се прилагат изготвените окончателни доклади за всеки един обект от лицето, упражняващо строителен надзор, акт образец No.15 и други документи, съгласно изискванията на ЗУТ и ЗЕЕ. Дейността включва разходи за издаване на удостоверение от „Агенция по геодезия, картография и кадастър”, издаване на окончателни енергийни паспорти, становища, замервания, такси и съгласувателни писма. Забележка: За някои от разходите не е начисляван ДДС., Contracted Amount: 36 884.78 , Reported Amount: 4 336.98
  • Activity: Дейност №6 "Извършване на независим финансов одит": Дейността е необходима с оглед спазването на стриктна финансова дисциплина при разходването на отпуснатите безвъзмездни средства и осигуряване на прозрачност при изпълнението на проекта. При изпълнение на дейността ще се спазва Инструкцията за извършване на ангажименти за договорени процедури във връзка с проекти, съфинансирани със средства от Структурните фондове и Кохезионния фонд на ЕС на Сертифициращия орган от м. юли 2013 г. Сертифициран одитор ще изготви доклад за финансов одит на проекта при приключване на проектните дейности., Contracted Amount: 24 000.00 , Reported Amount: 5 487.00

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: Obedinenie "POPOVO - EEJS, Contracted Amount*: 39 120.00 , Reported Amount**: 39 095.68
  • Contractor: POPOVO 2017" DZZD , Contracted Amount*: 113 604.60 , Reported Amount**: 116 633.60
  • Contractor: Stanislava, Contracted Amount*: 7 260.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: "E-SKALIBUR" DZZD, Contracted Amount*: 173 287.14 , Reported Amount**: 178 485.10
  • Contractor: "HOTALIC" OOD, Contracted Amount*: 279 540.00 , Reported Amount**: 286 754.07
  • Contractor: Georgi, Contracted Amount*: 14 300.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: TOP STROY LTD, Contracted Amount*: 127 578.00 , Reported Amount**: 131 276.25
  • Contractor: DMI DEVELOPMENT LTD, Contracted Amount*: 8 040.00 , Reported Amount**: 8 040.00
  • Contractor: DENY CONSULTING EOOD, Contracted Amount*: 656 400.00 , Reported Amount**: 674 804.50
  • Contractor: Marian, Contracted Amount*: 10 780.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: CABEL TECH LTD, Contracted Amount*: 920 004.00 , Reported Amount**: 936 904.07
  • Contractor: Viktoriq, Contracted Amount*: 1 080.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: "BUL TRADE ENGINEERING" DZZD, Contracted Amount*: 278 335.81 , Reported Amount**: 286 310.28
  • Contractor: Dobrin, Contracted Amount*: 9 240.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: ANED KONSULT EOOD, Contracted Amount*: 5 487.00 , Reported Amount**: 5 487.00
  • Contractor: BOGOEV KONSULT EOOD, Contracted Amount*: 23 485.66 , Reported Amount**: 23 485.66
Subcontractors
  • Subcontractor: "Investment Design" Ltd., Contracted Amount*: 6 600.00
Members of the Consortium
  • Member of the Consortium: Vesela Ltd, Contracted Amount*: 0.00
  • Member of the Consortium: ENERGOEFEKT GABROVO LTD, Contracted Amount*: 0.00
  • Member of the Consortium: SI VI EM-CONSULT Ltd, Contracted Amount*: 0.00
  • Member of the Consortium: STROYGROUP-INTERNESHANAL EOOD, Contracted Amount*: 0.00
  • Member of the Consortium: UNION CORREKT VARNA LTD, Contracted Amount*: 0.00
  • Member of the Consortium: "''Kaleya Trade'" Ltd, Contracted Amount*: 0.00
  • Member of the Consortium: TEKOM INVEST EOOD, Contracted Amount*: 0.00
  • Member of the Consortium: BUL STROY CONSULT-VARNA , Contracted Amount*: 0.00

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Number of households with improved energy consumption classification, Measure Unit: домакинства, Base Value: 0.00 , Target amount: 143.00 , Reached amount: 143.00
Indicator 2 Енергийна ефективност: Брой обновени сгради, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 11.00 , Reached amount: 11.00
Indicator 3 Estimated annual decrease of GHG, Measure Unit: тонове CO2 екв., Base Value: 0.00 , Target amount: 301.93 , Reached amount: 303.09

Financial Information

Total Project cost 2 529 849.97 BGN
Grant 2 529 849.97 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 2 529 849.97 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

Reason % of financial
correction
Financial corrections amounts1,2 Contract
Grant Self-financing Total
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 9 750.00 0.00 9 750.00 ДЕНИ КЪНСТРАКШЪН ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 18 413.40 0.00 18 413.40 "КЕЙБЪЛ ТЕХ" ООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 15 593.40 0.00 15 593.40 "КЕЙБЪЛ ТЕХ" ООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 5 680.23 0.00 5 680.23 "ПОПОВО 2017" ДЗЗД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 13 916.79 0.00 13 916.79 "БУЛ ТРЕЙД ИНЖЕНЕРИНГ" ДЗЗД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 8 700.00 0.00 8 700.00 ДЕНИ КЪНСТРАКШЪН ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 8 664.36 0.00 8 664.36 "Е-СКАЛИБУР" ДЗЗД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 6 378.90 0.00 6 378.90 ТОП СТРОЙ ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 13 977.00 0.00 13 977.00 "ХОТАЛИЧ" ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 14 370.00 0.00 14 370.00 ДЕНИ КЪНСТРАКШЪН ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 11 993.40 0.00 11 993.40 "КЕЙБЪЛ ТЕХ" ООД

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: „Извършване на ангажимент за договорени процедури за проверка на изпълнението на дейностите и отчитането на разходите (одит) по проект „Подобряване на енергийната ефективност на 11 броя жилищни сгради в гр. Попово” по процедура за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ № BG16RFOP001-2.001 „Енергийна ефективност в периферните райони“, финансиран от оперативна програма „Региони в растеж 2014-2020“., Estimated Amount: 24 000.00
  • Differentiated position 1: „Извършване на ангажимент за договорени процедури за проверка на изпълнението на дейностите и отчитането на разходите (одит) по проект „Подобряване на енергийната ефективност на 11 броя жилищни сгради в гр. Попово” по процедура за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ № BG16RFOP001-2.001 „Енергийна ефективност в периферните райони“, финансиран от оперативна програма „Региони в растеж 2014-2020“
    Contractor: ANED KONSULT EOOD
    Contract total funded value: 5 487.00
Procedure 2 Subject to due process: „Изготвяне на доклад за съответствие на инвестиционни проекти и упражняване на строителен надзор, във връзка с внедряването на мерки за енергийна ефективност в 11 (единадесет) жилищни сгради по договор за безвъзмездна финансова помощ № BG16RFOP001-2.001-0151-C01 по проект „Подобряване на енергийната ефективност на 11 броя жилищни сгради в гр. Попово”; по процедура за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ № BG16RFOP001-2.001 „Eнергийна ефективност в периферните райони“, финансиран от оперативна програма „Региони в растеж 2014-2020“, съфинансирана от ЕС чрез ЕФРР”, Estimated Amount: 70 844.82
  • Differentiated position 1: „Изготвяне на доклад за съответствие на инвестиционни проекти и упражняване на строителен надзор, във връзка с внедряването на мерки за енергийна ефективност в 11 (единадесет) жилищни сгради по договор за безвъзмездна финансова помощ № BG16RFOP001-2.001-0151-C01 по проект „Подобряване на енергийната ефективност на 11 броя жилищни сгради в гр. Попово”; по процедура за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ № BG16RFOP001-2.001 „Eнергийна ефективност в периферните райони“, финансиран от оперативна програма „Региони в растеж 2014-2020“, съфинансирана от ЕС чрез ЕФРР”
    Contractor: Obedinenie "POPOVO - EEJS
    Contract total funded value: 39 120.00
Procedure 3 Subject to due process: „Изпълнение на мерки за публичност, визуализация и информиране на целевите групи по договор за безвъзмездна финансова помощ № BG16RFOP001-2.001-0151-C01 по проект „Подобряване на енергийната ефективност на 11 броя жилищни сгради в гр. Попово”; по процедура за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ № BG16RFOP001-2.001 „Eнергийна ефективност в периферните райони“, финансиран от оперативна програма „Региони в растеж 2014-2020“, съфинансирана от ЕС чрез ЕФРР.” по две обособени позиции: Обособена позиция № 1: „Организиране на информационни събития, публикации в местна преса и изработка и доставка на 2 бр. билборд и 11 бр. информационни табели”; Обособена позиция № 2: „Дизайн, изработка и доставка на плакати, листовки, рекламни чанти и тефтери.”, Estimated Amount: 13 250.00
  • Differentiated position 1: Обособена позиция № 1: „Организиране на информационни събития, публикации в местна преса и изработка и доставка на 2 бр. билборд и 11 бр. информационни табели”;
    Contractor: DMI DEVELOPMENT LTD
    Contract total funded value: 6 936.00
  • Differentiated position 2: Обособена позиция № 2: „Дизайн, изработка и доставка на плакати, листовки, рекламни чанти и тефтери.”
    Contractor: DMI DEVELOPMENT LTD
    Contract total funded value: 1 104.00
Procedure 4 Subject to due process: „Инженеринг – проектиране, изпълнение на строително-монтажни работи и упражняване на авторски надзор при изпълнение на строително-монтажни работи на обекти в рамките на проект: BG16RFOP001-2.001-0151 „Подобряване на енергийната ефективност на 11 броя жилищни сгради в гр. Попово”, по единадесет обособени позиции“, Estimated Amount: 2 381 996.79
  • Differentiated position 1: ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ 1: „Инженеринг – проектиране, изпълнение на строително-монтажни работи и упражняване на авторски надзор при изпълнение на строително-монтажни работи в жилищна сграда на ул.„Цар Освободител“ № 1 - РЗП 1 396 м2”
    Contractor: DENY CONSULTING EOOD
    Contract total funded value: 195 000.00
  • Differentiated position 2: ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ 2: „Инженеринг – проектиране, изпълнение на строително-монтажни работи и упражняване на авторски надзор при изпълнение на строително-монтажни работи в жилищна сграда на ж.к. „Младост“ бл. 15, вх. А, Б, В - РЗП 2 685 м2”
    Contractor: CABEL TECH LTD
    Contract total funded value: 368 268.00
  • Differentiated position 3: ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ 3: „Инженеринг – проектиране, изпълнение на строително-монтажни работи и упражняване на авторски надзор при изпълнение на строително-монтажни работи в жилищна сграда на ж.к. „Младост“ бл. 102, вх. А, Б, В, Г,Д - РЗП 2 254 м2”
    Contractor: CABEL TECH LTD
    Contract total funded value: 311 868.00
  • Differentiated position 4: ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ 4: „Инженеринг – проектиране, изпълнение на строително-монтажни работи и упражняване на авторски надзор при изпълнение на строително-монтажни работи в жилищна сграда на ул. „Братя Миладинови“ № 10 - РЗП 825 м2”
    Contractor: POPOVO 2017" DZZD
    Contract total funded value: 113 604.60
  • Differentiated position 5: ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ 5: „Инженеринг – проектиране, изпълнение на строително-монтажни работи и упражняване на авторски надзор при изпълнение на строително-монтажни работи в жилищна сграда на ул. „Генерал Баранов“ № 1 - РЗП 2 095 м2”
    Contractor: "BUL TRADE ENGINEERING" DZZD
    Contract total funded value: 278 335.81
  • Differentiated position 6: ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ 6: „Инженеринг – проектиране, изпълнение на строително-монтажни работи и упражняване на авторски надзор при изпълнение на строително-монтажни работи в жилищна сграда на ул. „Братя Миладинови“ № 3 - РЗП 1 238,66 м2”
    Contractor: DENY CONSULTING EOOD
    Contract total funded value: 174 000.00
  • Differentiated position 7: ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ 7: „Инженеринг – проектиране, изпълнение на строително-монтажни работи и упражняване на авторски надзор при изпълнение на строително-монтажни работи в жилищна сграда на ул. „Димитър Благоев“ № 75, вх. А и Б - РЗП 1 271,29 м2”
    Contractor: "E-SKALIBUR" DZZD
    Contract total funded value: 173 287.14
  • Differentiated position 8: ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ 8: „Инженеринг – проектиране, изпълнение на строително-монтажни работи и упражняване на авторски надзор при изпълнение на строително-монтажни работи в жилищна сграда на ж.к. „Младост“ бл. 116, вх. А и Б - РЗП 976 м2”
    Contractor: TOP STROY LTD
    Contract total funded value: 127 578.00
  • Differentiated position 9: ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ 9: „Инженеринг – проектиране, изпълнение на строително-монтажни работи и упражняване на авторски надзор при изпълнение на строително-монтажни работи в жилищна сграда на ул. „Димитър Благоев“ № 51 - РЗП 2 095 м2”
    Contractor: "HOTALIC" OOD
    Contract total funded value: 279 540.00
  • Differentiated position 10: ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ 10: „Инженеринг – проектиране, изпълнение на строително-монтажни работи и упражняване на авторски надзор при изпълнение на строително-монтажни работи в жилищна сграда на ул. „Димитър Благоев“ № 45 - РЗП 2 095 м2”
    Contractor: DENY CONSULTING EOOD
    Contract total funded value: 287 400.00
  • Differentiated position 11: ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ 11: „Инженеринг – проектиране, изпълнение на строително-монтажни работи и упражняване на авторски надзор при изпълнение на строително-монтажни работи в жилищна сграда на ул. „България“ № 125, вх. А и Б - РЗП 1 961 м2”
    Contractor: CABEL TECH LTD
    Contract total funded value: 239 868.00
Procedure 5 Subject to due process: Обследване и изготвяне на технически паспорти и обследване за енергийна ефективност, на многофамилни жилищни сгради на територията на гр. Попово във връзка с ОПРР 2014-2020г., Приоритетна ос 2: „Подкрепа за енергийна ефективност в опорни центрове в периферните райони“" за 11 /единадесет/ обекта", Estimated Amount: 79 558.45
  • Differentiated position 1: "Обследване и изготвяне на технически паспорти и обследване за енергийна ефективност, на многофамилни жилищни сгради на територията на гр. Попово във връзка с ОПРР 2014-2020г., Приоритетна ос 2: „Подкрепа за енергийна ефективност в опорни центрове в периферните райони“" за 11 /единадесет/ обекта
    Contractor: BOGOEV KONSULT EOOD
    Contract total funded value: 23 485.66
Procedure 6 Subject to due process: Управление на проекта, Estimated Amount: 42 660.00
  • Differentiated position 1: Ръководител проект
    Contractor: Georgi
    Contract total funded value: 14 300.00
  • Differentiated position 2: Финансов експерт
    Contractor: Marian
    Contract total funded value: 10 780.00
  • Differentiated position 3: Координатор
    Contractor: Stanislava
    Contract total funded value: 7 260.00
  • Differentiated position 4: Инвеститорски контрол
    Contractor: Dobrin
    Contract total funded value: 9 240.00
  • Differentiated position 5: Експерт "Обществени поръчки"
    Contractor: Viktoriq
    Contract total funded value: 1 080.00

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN