Identification

UMIS Number BG05M9OP001-1.003-1079-C02
Project Name "Creating employment" MIBO "Ltd. - a new start for job-seekers and inactive people in the labor market"
Beneficiary 160071437 Limited liability company MIBO
Funding ESF ==> Human Resources Development
Date of the Contract/Order 01.09.2016
Start Date 01.09.2016
End Date 01.12.2017
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Югозападна и южно-централна България, Южен централен, Пловдив, Пловдив, гр.Пловдив
  • България, Северна и югоизточна България, Югоизточен, Стара Загора, Павел баня, с.Осетеново

Description

Brief description
Целта на настоящият проект е създаване на нови работни места за удовлетворяване необходимостта на "МИБО" ЕООД от допълнителен персонал, поради увеличения обем поръчки по договори с търговски контрагенти за производствените обекти – Шивашки цех в гр. Пловдив и Шивашки цех  в с. Осетеново, община Павел баня. 
Специфични цели:
1. Идентифициране и включване в проекта на 25 безработни и/или неактивни лица на пазара на труда;
2. Създаване на 25 нови устойчиви и качествени работни места, и назначаване на трудов договор на 25  безработни и/или неактивни лица, отговарящи на изискванията на целевата група;
3. Професионална квалификация на новоназначените 25 лица;
4. Закупуване на производствено оборудване, необходимо за оборудване на 25 нови работни места; 
5. Запазване на 13 работни места след периода на субсидираната заетост, чрез подбор на участвалите в проекта лица;
Планирани дейности за осъществяване на целите:
1. Сформиране на екип за организация и управление на проекта. 
2. Закупуване на производствено оборудване.
3. Назначаване на трудов договор на 25 безработни и/или неактивни лица на длъжност "Машинен оператор шиене на облекла".
3. Професионално обучение на 25 новоназначени лица.
4. Публичност и и визуализация на проекта.
Очаквани резултати:
1. Назначени  25 безработни и/или неактивни лица на длъжност "Машинен оператор шиене на облекла";
2. Професионална квалификация по част от професията на 25 новоназначени лица;
3. Закупено оборудване - (Шевна машина - 6 бр., Едноиглова машина за прав двулицев шев - 12 бр., Едноиглова машина с електрическо управление - 5 бр., Електронна понт машина - 1 бр. , Автомат за изработване на илик око - 1 бр.);
4. Запазване на трудова заетост на 13 лица от целевата група за период от 12 месеца след субсидираната заетост;
5. Осъществена публичност и визуализация на проекта, съгласно изискванията на ДО;
6. Популяризиране ролята на ОП "РЧР" и ЕС в борбата с безработицата и подкрепата  за развитието на бизнес средата;
Activities
  • Activity: Сформиране на екип за организация и управление на проекта. : Целта на тази дейност е да се гарантира изпълнението на проекта в съответствие с изискванията на Договарящия орган и добрата управленска практика на компанията. Дейността е основополагаща за цялостното изпълнение на проекта и постигане на заложените цели и резултати. От степента на вътрешната организация и контрол на екипа по проекта зависи изпълнението на всяка проектна дейност, по отношение на срок, качество и законосъобразност. За успешното изпълнение на проекта и постигане на планираните резултати е от първостепенна важност осигуряването на качествени ресурси за изпълнение на дейностите и управлението на проекта – конструиране на екипа за управление и определяне на персоналните функционални отговорности. Екипът за управление се състои от: Ръководител на проекта, Координатор и Счетоводител. Бенефициентът в лицето на екипа за управление ще представи на Възложителя финален технически и финансов отчет, съгласно образец на Договарящия орган. Финалните отчети ще се представя до 60 дни, след изтичане срока на изпълнение на дейностите по проекта. Цялата документация по изпълнението и отчитането на проекта, респективно договора за безвъзмездна помощ, ще бъде съхранявана за период от три години след приключване на ОП »РЧР» от «МИБО» ЕООД и при поискване ще е на разположение на националните и европейски контролни органи за проверка и контрол. Ще се водят точни и редовни записвания и отчетност на проекта, като се използват отделни аналитични счетоводни сметки, позволяваща проследяване на счетоводните операции. Ще бъде изготвено досие на проекта, което да съдържа всеки един документ, свързан с изпълнението му. Предвиденото заплащане на членовете на екипа е съобразено с Методологията за регламентиране на възнагражденията по ОП"РЧР". Ръководител на проекта - 12 000.00 лева, вкл. осигурителни вноски работодател Координатор - 9 600.00 лева, вкл. осигурителни вноски работодател Счетоводител - 9 240.00 лева, вкл. осигурителни вноски работодател Планирано е закупуване на канцеларски материали, обезпечаващи дейността - 460.00 лева, в т.ч.: ксерокс хартия - 5 кашона - 150.00 лв., папки - 100 бр.- 25.00 лв, класьори - 30 бр. - 60.00 лв, тонер 2 бр. касета - 225.00 лв. Приложеният план-график на дейностите е кратък и ясен, и същевременно в него е заложено необходимото време, така че да не се застрашава цялостното изпълнение на проекта. Методите на изпълнение на проекта са съобразени и взаимствани от добрата практика на компанията, при осъществяване на цялостната й икономическа дейност. Методиката се основава на: - Ефикасност и обоснованост на разходите – икономичност на разходите, добро съотношение на разходите спрямо резултатите. - Прозрачност и обективност при подбора на доставчиците – ще се прилагат процедурите за избор на изпълнител съгласно ПМС № 118/2014 г., “МИБО ЕООД ще спазва безусловно принципите за добро управление на средствата и ще гарантира публичност и прозрачност, свободна и лоялна конкуренция, и равнопоставеност и недопускане на дискриминация. - Ефективност – конкретна съобразеност на целите, дейностите и резултатите със спецификата и потребностите на предприятието. - Надеждност – предприемане на действия, водещи до съществени и осезаеми положителни резултати. - Устойчивост на резултатите – постигнатите ефекти да бъдат трайни и с дългосрочно икономическо и екологично въздействие. - Прецизна и редовна документация – ще се води ясно и проследимо счетоводство за дейностите по изпълнението на проекта. - Публичност – ще се осигури максимална разгласа за получената помощ от Европейската общност., Contracted Amount: 31 300.00 , Reported Amount: 31 328.72
  • Activity: Закупуване и доставка на производствено оборудване за за нуждите на новосъздадените 25 работни места.: Проектът предвижда закупуване на производствено оборудване за нуждите на новосъздадените 25 работни места. В настоящият момент съществуващите работни места са обезпечени и оборудвани с производствени машини. На новосъздадените работни места ще се извършват технологичните операции: - ушиване на дрехата, като този етап включва цялостния технологичен процес по сглобяване на дрехата и предаването й в завършен вид. - поставяне на илици и копчета – в зависимост от модела на дрехата се изработват илици на предните части на облеклата, на колани, на маншети и др. На огледално по разположение място се поставят копчетата. Дейността е необходима, за да се осигури материално-техническото обезпечаване на новите работни места с необходимото оборудване за работа от новоназначените лица на трудово-правни договори. След направен анализ за пълно оборудване на новите работни места е идентифицирана нужда за закупуване на допълнителни нови машини и оборудване и ще се гарантира, че очакваните резултати ще бъдат постигнати. За всички нови работни места ще бъде осигурено необходимото оборудване за изпълнение на трудовите задължения на новоназначените лица. Инвестиционната подкрепа за закупуване на съвременни високоскоростни и многофункционални шевни машини ще осигури устойчиви и качествени работни места и ще гарантира устойчивост на резултатите от проекта. Новосъздадените работни места ще бъдат в двата производствени обекта - Шивашки цех в гр. Пловдив - 15 и Шивашки цех с. Осетеново, община Павел баня - 10. На тях ще бъдат назначени 25 безработни и/или неактивни лица от целевата група, с които ще бъдат подписани трудови договори за длъжността ""Машинен оператор шиене на облекло". Предвиденото оборудване е съобразно с отговорностите и ангажиментите на длъжността „Машинен оператор, шиене на облекла” – код по НКПД: 8153 2007) – шиене и поставяне на копчета. Предвиденото оборудване е конкретно и само за ползване от целевата група. То е планирано да отговаря на най-съвременните стандарти за енергийна ефективност, енергономичност, опазване на околната среда и изискваната за безопасен труд. Оборудването напълно и точно съответства на изискванията на длъжностите и ще обезпечи тяхната работа. Предвиденото за закупуване производствено оборудване включва: Шевна машина 6 бр. - 21720 лв. Едноиглова машина за прав двулицев шев 12 бр. - 24384 лв Едноиглова машина с електрическо управление 5 бр.-10210 лв. Електронна понт машина 1 бр. -7200 лв Автомат за изработване на илик око 1 бр.- 28956 лв. Стъпки за реализация на дейността: 1. Подготовка на тръжна документация за обявяване на процедура за избор на изпълнител, съгласно ПМС №118/20.05.2014 г. 2. Избор на изпълнител и сключване на договор за доставка; 3. Доставка, инсталиране, пускане в експлоатация на производственото оборудване. Подписване на приемо - предавателен протокол. Изпълнителят ще издаде фактура, сертификати за произход на оборудването и всяка друга техническа документация, необходима на фирмата. 4. Застраховка на закупеното оборудване - 650 лв. за срока на изпълнение на проекта. За гарантиране защитата на закупеното по проекта производствено оборудване срещу загуби, причинени от пожар, аварии и природни бедствия то ще бъде застраховано срещу съответния риск. За Шивашкия цех в Пловдив са планирани: Шевна машина - 4 бр., Едноиглова машина за прав двулицев шев - 8 бр. и Едноиглова машина с електрическо управление - 3 бр. За Шивашкия цех в Осетеново, община Павел баня са планирани: Шевна машина - 2 бр., Едноиглова машина за прав двулицев шев - 4 бр. и Едноиглова машина с електрическо управление - 2 бр., Електронна понт машина - 1 бр., Автомат за изработване на илик око - 1 бр. Закупеното производствено оборудване ще бъде заведено в инвентарната книга на дружеството, в данъчния и счетоводен амортизационен план. Предназначението на закупеното по проекта производствено оборудване няма да се променя за срок не по- кратък от 5 години след одобрение на окончателния доклад. , Contracted Amount: 93 120.00 , Reported Amount: 92 789.87
  • Activity: Назначаване на трудов договор на 25 безработни и/или неактивни лица на длъжност "Машинен оператор шиене на облекла". : Идентифицирана е реална необходимост от допълнителен персонал в "МИБО" ЕООД, поради увеличения обем поръчки по договори с търговски контрагенти за производствените обекти – Шивашки цех в гр. Пловдив и Шивашки цех в с. Осетеново, община Павел баня. Проектът предвижда назначаване на 25 безработни и/или неактивни лица на пазара на труда в "МИБО" ЕООД за работа в Шивашки цех в Пловдив - 15 човека и за Шивашки цех с. Осетеново, община Павел баня -10 човека на длъжност "Машинен оператор, шиене на облекла,код по НКПД: 8153 2007. С лицата ще бъде сключен трудовият договор за срок от 12 месеца.Трудовите и осигурителни отношения на наетите в рамките на проекта лица ще отговаря на изискванията на българското трудово и осигурително законодателство. Предвидените разходи за трудови възнаграждения са в размер на минималния осигурителен доход и всички дължими вноски за сметка на работодателя, съгласно КТ и КСО за длъжността "Машинен оператор, шиене на облекла", попадаща в обхвата на единични групи професии, клас 8 от НКПД 2011 г. Предвидените разходи за работни заплати и доплащания по КТ са 144 000.00 лева, разходите са осигурителни вноски за сметка на работодателя са - 26 496.00 лева. В изпълнение на задължението си по чл.25 от ЗЗБУТ работодателят ще осигури обслужване на новоназначените лица от служба по трудова медицина за срок от 12 месеца. Предвидените разходи са 700.00 лева за 25 лица. С назначаването на работа на 25 безработни и/или неактивни лица на пазара на труда от целевата група в "МИБО" ЕООД ще им се възвърне усещането за независимост, самоуважението и полезност за обществото, техните семейства и за самите тях. Всичко това ще спомогне за социалното им включване. Те ще се сдобият със социална среда и нови познанства и ще ги мотивира за по-активно поведение на пазара на труда. Безработните и неактивни лица в неравностойно положение на пазара на труда, включени в проекта: - ще придобият знания, умения и опит по професията, което е несъмнено предимство за тях при търсенето и намирането на работа; - ще развият нови умения: организираност, ефективност, продуктивност, управление на времето; - ще спомогне за възвръщането на трудовите им навици и социално общуване; - ще спомогне за социалното им сближаване;, Contracted Amount: 171 196.00 , Reported Amount: 121 020.99
  • Activity: Професионално обучение на 25 новоназначени лица. : Дейността предвижда провеждане на обучение за:-професионалната квалификация в професионално направление 542„Производствени технологии–текстил, облекло,обувки и кожи”;наименование на професията„Оператор в производството на облекло”(код: 542050);специалност Производство на облекло от текстил код: 5420501–част от професия по втора квалификационна степен,с продължителност не по-малка от 300 учебни часа на 14 лица и -професионална квалификация в професионално направление 542„Производствени технологии–текстил,облекло,обувки и кожи”,професия "Шивач",код 542110,специалност Шивачество,код 5421101-първа степен на професионална квалификация, с продължителност 320 учебни часа на 11 лица.Провеждане на обученията ще се извърши от външна фирма.Обучителната организация по проекта за провеждане на професионалната квалификация ще трябва да е лициензирана от НАПОО за провеждане на професионални обучения в професионално 542„Производствени технологии–текстил, облекло,обувки и кожи”;наименование на професията „Оператор в производството на облекло”(код: 542050);специалност Производство на облекло от текстил код:5420501–част от професия по втора квалификационна степен и в професионално направление 542„Производствени технологии–текстил, облекло,обувки и кожи”,професията "Шивач",код 542110,специалност Шивачество,код 5421101-първа степен на професионална квалификация. Обученията ще следват добрите практики в тази област,а именно: -Обученията ще се извършват в съответствие с установените нужди на Дружеството и са насочени към упражняваната сфера на дейността и професията,както и към заеманата длъжност. -Методологията на обучения ще е съчетание на теоретични и практически занимания. -Обученията ще включват и практическо обучение на работното място с цел бързо и адекватно затвърждаване и прилагане на знанията в реална работна среда. Практически сесии/упражнения ще включват разнообразни форми за интерактивно обучение–извеждане на опит,дискусии,презентации,ролеви ситуации, обсъждане на казуси,ролеви игри и др.Те имат за цел да тренират умения,свързани със съответната тема,без да акцентират върху теоретичната рамка. С цел по-добро удовлетворяване на обучаемите,както и търсене на подобряване на цялостното обучение и неговата устойчивост,ще се провеждат анкети за обратна връзка с цел идентифициране и отстраняване на не напълно удовлетворителните места в обучителния процес.След приключване на обучението ще се проведе финален тест и при постигане на над поставените изисквания,ще се издаде документ за успешно преминалите обучението. Идентифицирана е реална необходимост от професионални обучения за 25 новоназначени лица на работни места-Машинен оператор,шиене на облекла(код по НКПД:8153 2007). Ще бъдат за сформиране на три учебни групи.Ще се организира среща с представители на “МИБО” ЕООД,обучителната организация и обучаемите лица за представяне на групите,програмата на обучение,графика на обучение на всяка група,мястото на провеждане на теоретичното и практическото обучение, преподавателите по всеки предмет,правата и задълженията на всеки участник в процеса на обучение за присъствие, учене, получаване на свидетелство. Ще се изготвят образци на присъствена форма за преподавателите, присъствена форма за участници в обучението.Присъствената форма за преподавателите и за всяка една от групите ще се попълват ежедневно до края на обучението. По време на обучението обучителната организация съвместно с “МИБО"ЕООД ще провежда междинни тестове и/или изпити, които да покажат напредъка на курсистите в процеса на учене.В края на обучението Изпитна комисия,състояща се от представители на обучаващата организация и фирмата,ще проведе окончателен изпит и ще провери познанията и уменията на курсистите.На тези,които успешно преминат изпита,ще бъде издадено Удостоверение за професионално обучение и Свидетелства за професионална квалификация. Обучението ще подпомогне решаването на проблема на недостиг на квалифициран персонал и ще оптимизира заетостта на персонала. , Contracted Amount: 15 000.00 , Reported Amount: 19 936.30
  • Activity: Публичност и и визуализация на проекта.: Бенефициентът ще направи всичко необходимо за разгласяване на факта, че проектът се съфинансира от Европейския социален фонд. Предприетите за тази цел мерки ще са в съответствие с предвидени в Регламент(ЕС)№1303/2013 на Европейския парламент и на Съвета от 17 декември 2013 г. и с изискванията на Единния наръчник на бенефициента за прилагане правилата за информация и комуникация 2014 - 2020 г. За постигане на публичност и повишаване информираността, в съответствие с Единния наръчник на бенефициента за прилагане правилата за информация и комуникация 2014 - 2020 г. е планираното използването на следните мерки за информиране и публичност: - Обяснителна табела – 2 бр. В периода на изпълнение на проекта Бенефициентът ще постави по 1 бр. информационна табела на входа на Шивашкия цех в гр. Пловдив и на Шивашкия цех в с.Осетеново, община Павел баня. Информационната табела ще бъде с размери 1-1.5 м и ще съдържа следната информация, която ще заема поне 25% от цялата площ на таблата: а) Емблемата на ЕС и упоменаване "Европейски съюз"; б) Наименование на финансиращия фонд( Европейски социален фонд); в) Общото лого за програмен период 2014 - 2020, със съответното наименование на финансиращата програма(Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси”); г) Наименование на проекта. д)Обща стойност на проекта, размер на европейското и национално съфинансиране, в български лева. - Брошури - 300 бр. Планирано е изработването и разпространението на 300 броя брошури, които ще информират за основните цели на проекта, планираните дейности и очаквани резултати. В съответствие с изискванията, брошурата ще съдържа: а)Емблемата на ЕС и упоменаване "Европейски съюз"; б) Наименование на финансиращия фонд( Европейски социален фонд); в) Общото лого за програмен период 2014 - 2020, със съответното наименование на финансиращата програма(Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси”); г) Наименование на проекта. Горната информация ще заема поне 25% от площта на съответната лицева част на брошурата. - Папки, блок листа, химикали Планирано е изработването по 100 бр. папки, химикали и блок листа, които ще съдържат: а)Емблемата на ЕС и упоменаване "Европейски съюз"; б) Наименование на финансиращия фонд( Европейски социален фонд); в) Общото лого за програмен период 2014 - 2020, със съответното наименование на финансиращата програма(Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси”); г)Адрес на Единния информационен портал; - Публикация в печатна медия – 2 бр. Бенефициентът ще изготви две публикации в печатна медия една в началото и една в края на проекта. Публикациите ще съдържат информация за основните цели на проекта, планираните дейности и очаквани резултати.Публикациите ще съдържат: а) Емблемата на ЕС и изписване на фразата "Европейски съюз"; б) Наименование на финансиращия фонд( Европейски социален фонд); в) Общото лого за програмен период 2014 - 2020, със съответното наименование на финансиращата програма(Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси”); г) Наименование на бенефициента; - Стикери 25 бр. На стикерите ще бъде визуализирани: а) Емблемата на ЕС; б) Упоменаване "Европейски съюз"; в) Наименование на финансиращия фонд( Европейски социален фонд); г) Общото лого за програмен период 2014 - 2020, със съответното наименование на финансиращата програма(Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси”); д) Номера на договора за безвъзмездна финансова помощ. - Осигуряване на информация за проекта на всички заинтересовани страни; - Във всеки документ, свързан с изпълнението на проекта, ще бъде посочено, че финансиращата програма (ОП"Развитие на човешките ресурси") се осъществява с подкрепата на съответния фонд (Европейски социален фонд)., Contracted Amount: 3 120.00 , Reported Amount: 2 665.00

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: Borislav, Contracted Amount*: 12 000.00 , Reported Amount**: 11 710.00
  • Contractor: JACK BULGARIA, Contracted Amount*: 17 350.00 , Reported Amount**: 17 350.00
  • Contractor: PB 2013 EOOD, Contracted Amount*: 12 400.00 , Reported Amount**: 14 880.00
  • Contractor: BROTHER Mamp;M LTD, Contracted Amount*: 75 060.00 , Reported Amount**: 75 060.00
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Безработни и неактивни участници, които при напускане на операцията придобиват квалификация, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 25.00 , Reached amount: 25.00
Indicator 2 Безработни и неактивни участници, които при напускане на операцията имат работа, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 13.00 , Reached amount: 13.00
Indicator 3 Безработни и неактивни участници, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 25.00 , Reached amount: 43.00

Financial Information

Total Project cost 313 736.00 BGN
Grant 313 736.00 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 254 002.49 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

None

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: Професионално обучение на 25 новоназначени лица., Estimated Amount: 15 000.00
Procedure 2 Subject to due process: Процедура Публична покана "Доставка, монтаж и въвеждане в експлоатация на производствено оборудване за нуждите на новосъздадените 25 работни места по проект BG05M9OP001-1.003-1079 "Създаване на заетост в "МИБО" ЕООД- ново начало за търсещите работа и неактивни лица на пазара на труда" Предмет на процедура: Избор на изпълнител за доставка, монтаж и въвеждане в експлоатация на производствено оборудване, включващо: 1.Шевна машина -6 бр. 2. Едноиглова машина за прав двулицев шев - 2 бр. 3. Едноиглова машина с електрическо управление - 5бр. 4. Електронна понт машина -1бр. 5. Автомат за изработване на илик око - 1бр., Estimated Amount: 92 470.00
  • Differentiated position 1: Обособена позиция 001:Шевна машина - 6 бр.
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 2: Обособена позиция 002: Едноиглова машина за прав двулицев шев -12 бр.
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 3: Обособена позиция 003: Едноиглова машина с електрическо управление - 5 бр.
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 4: Обособена позиция 004: Електронна понт машина - 1 бр.
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 5: Обособена позиция 005: Автомат за изработване на илик око - 1 бр.
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 3 Subject to due process: Публична покана с предмет:Доставка, монтаж и въвеждане в експлоатация на производствено оборудване за нуждите на новосъздадените 25 работни места по проект BG05M9OP001-1.003-1079 "Създаване на заетост в "МИБО" ЕООД - ново начало за търсещите работа и неактивни лица на пазара на труда", Estimated Amount: 92 470.00
  • Differentiated position 1: Обособена позиция 002: Едноиглова машина за прав двулицев шев -12 бр.,
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 4 Subject to due process: Публично съобщение за набиране на ценови предложения за доставка на канцеларски материали , Estimated Amount: 460.00
  • Differentiated position 1: Копирна хартия, формат А4(пакет, по 500 листа в пакет) - 25 броя пакета
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 5 Subject to due process: Публично съобщение за набиране на ценови предложения за изработка и доставка на материали за осигуряване на информиране и публичност на договор BG05M9OP001-1.003-1079-C01 Публичност и визуализация на проекта., Estimated Amount: 3 120.00
  • Differentiated position 1: Обяснителна табела – 2 бр.
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 6 Subject to due process: Съобщение за набиране на ценови предложения за избор на изпълнител за предоставяне на професионално обучение по част от професия по втора квалификационна степен „Оператор в производството на облекло”, код 542050, Специалност „Производство на облекло от текстил”, код 5420501 на новоназначени лица в изпълнение на проект №BG05M9OP001-1.003-1079 - "Създаване на заетост в "МИБО" ЕООД – ново начало за търсещите работа и неактивни лица на пазара на труда"” , Estimated Amount: 12 400.00
  • Differentiated position 1: професионално обучение по част от професия по втора квалификационна степен „Оператор в производството на облекло”, код 542050, Специалност „Производство на облекло от текстил”, код 5420501.
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 7 Subject to due process: Съобщение за набиране на ценови предложения за избор на изпълнител на застрахователна услуга на новопридобито обрудване по проект №BG05M9OP001-1.003-1079 "Създаване на заетост в "МИБО" ЕООД – ново начало за търсещите работа и неактивни лица на пазара на труда" , Estimated Amount: 650.00
  • Differentiated position 1: Съобщение за набиране на ценови предложения за избор на изпълнител на застрахователна услуга на новопридобито обрудване по проект №BG05M9OP001-1.003-1079 "Създаване на заетост в "МИБО" ЕООД – ново начало за търсещите работа и неактивни лица на пазара на труда"
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 8 Subject to due process: Съобщение за набиране на ценови предложения за избор на изпълнител за Доставка на материали, необходими за провеждане на практическите занимания при обучение на новоназначените лица по проект "Създаване на заетост в "МИБО" ЕООД - ново начало за търсещите работа и неактивни лица на пазара на труда", Estimated Amount: 2 600.00
  • Differentiated position 1: Доставка на материали: Плат вълнен - 250 метра, Конци - макари - 125 броя, Подлепващо(37 м) и вата(38м),общо 75 метра, Хастар - 75 метра, Ширит - 125 метра
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 9 Subject to due process: Съобщение за набиране на ценови предложения за избор на изпълнител за предоставяне на услугата „Трудова медицина“ на новоназначени лица по проект №BG05M9OP001-1.003-1079 "Създаване на заетост в "МИБО" ЕООД – ново начало за търсещите работа и неактивни лица на пазара на труда" , Estimated Amount: 700.00
  • Differentiated position 1: Избор на изпълнител за предоставяне на услугата „Трудова медицина“ на новоназначени лица по проект №BG05M9OP001-1.003-1079 "Създаване на заетост в "МИБО" ЕООД – ново начало за търсещите работа и неактивни лица на пазара на труда"
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 10 Subject to due process: Съобщение за набиране на ценови предложения за участие в екипа за управление на проект "Създаване на заетост в "МИБО" ЕООД - ново начало за търсещите работа и неактивни лица на пазара на труда" в качеството на Ръководител на проект, Estimated Amount: 12 000.00
  • Differentiated position 1: Ръководител на проект
    Contractor:
    Contract total funded value:

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN