Identification

UMIS Number BG06RDNP001-19.213-0005-C06
Project Name Delivery of equipment and furnishing of office for courier services
Beneficiary 204725254 Sunis Ltd.
Funding EZFRSR ==> Rural Development Programme
Date of the Contract/Order 23.11.2021
Start Date 23.11.2021
End Date 30.12.2023
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Contracted
Location of Performance
  • България, Северна и югоизточна България (BG3), Северен централен (BG32), Велико Търново (BG321), Елена, гр.Елена

Description

Brief description
Основна цел на проектното предложение е да допринесе за развитието на неземеделски дейности в селските райони и по-конкретно в община Елена, чрез предоставянето на висококачествени пощенски и куриерски услуги.
Специфична цел на проекта е да се повиши конкурентоспособността на Сънис ЕООД чрез инвестиции в оборудване и обзавеждане на офис за куриерски услуги.
Тази специфична цел ще бъде постигната чрез реализацията на дейност „Доставка на оборудване и обзавеждане“, в резултат на която ще бъдат закупени: 
- Многофункционален контейнер - 1 бр.
- Газокар - 1 бр.
- Транспалетна количка - 1 бр.
- Дизелов генератор - 1 бр.
- Настолен етикетен принтер - 1 бр.
- Баркод четец за поставяне на пръст (скенер) - 3 бр.
- Еднослотов кредъл за зареждане на баркод четец за поставяне на пръст - 1 бр.
- Платформена електронна везна - 2 бр.
- Настолен компютър - 1 бр.
- Монитор - 1 бр.
- Лаптоп - 3 бр.
- Лазерен принтер - 1 бр.
- Камера за наблюдение - 1 бр.
- Таблет - 3 бр.
- Мобилен телефон - 3 бр.
- Климатик - 1 бр.
- Офис шкаф - 2 бр.
- Офис рецепция - 2 бр.
- Подопочистваща машина - 1 бр.
- Диспенсър - 1 бр.
- Кафеавтомат - 1 бр.
Като съпътстваща ще се реализира и дейността „Консултантски услуги за изпълнение и отчитане на дейностите по проекта“.
В рамките на проекта няма да бъдат разкрити нови работни места, но ще се запази заетостта на съществуващите.
С реализацията на дейността и постигането на набелязаните цели, Сънис ЕООД ще се превърне в лидер на местния пазар на куриерските услуги в община Елена и ще допринесе за местното развитие в селските райони.
Activities
  • Activity: Доставка на оборудване и обзавеждане: През последните години броят на куриерските фирми в България се увеличава с всеки изминал ден. Това се дължи на факта, че все повече потребители търсят такива услуги, а предприемчивите хора регистрират такива фирми и започват да упражняват куриерска дейност, тъй като съществуващите куриерски фирми в момента, не могат да поемат всички заявки. Потребността от ползването на куриерски услуги се обуславя и от бума на електронната търговия в страната. Основната дейност на Сънис ЕООД е предоставяне на пощенски и курирески услуги на територията на община Елена, която включва 124 населени места с над 8000 жители. Фирмата е официален представител на Еконт Експрес ООД, бранд, доказан като експерт в логистиката за България. За 25 години Еконт се превърна от куриерска компания в платформа за развитие на хора и бизнеси, с близо 600 офиса в страната и над 3000 заети лица. Изключителният имидж на Еконт задължава нейните партньори да следват мисията на компанията и да споделят нейните ценности. Именно такъв партньор е Сънис ЕООД. Фирмата предлага куриерски, пощенски, колетни и карго услуги, пощенски парични преводи до всички населени места в страната, както и международен сервиз към Румъния и Гърция с доставки от офис до офис, от врата до врата. За развитието на това микропредприятие и за повишаване на неговата конкурентоспособност ще е необходимо инвестирането в оборудване и обзавеждане, което ще издигне предоставянето на курирерски услуги в населените места от община Елена на ново, по-високо професионално равнище и ще задоволи потребностите на населението в региона. В рамките на проекта ще бъдат закупени: - Многофункционален контейнер - 1 бр. - Газокар - 1 бр. - Транспалетна количка - 1 бр. - Дизелов генератор - 1 бр. - Настолен етикетен принтер - 1 бр. - Баркод четец за поставяне на пръст (скенер) - 3 бр. - Еднослотов кредъл за зареждане на баркод четец за поставяне на пръст - 1 бр. - Платформена електронна везна - 2 бр. - Настолен компютър - 1 бр. - Монитор - 1 бр. - Лаптоп - 3 бр. - Лазерен принтер - 1 бр. - Камера за наблюдение - 1 бр. - Таблет - 3 бр. - Мобилен телефон - 3 бр. - Климатик - 1 бр. - Офис шкаф - 2 бр. - Офис рецепция - 2 бр. - Подопочистваща машина - 1 бр. - Диспенсър - 1 бр. - Кафеавтомат - 1 бр. Всички активи ще бъдат доставени и инсталирани в наетия офис на фирмата, който се намира на централно, комуникативно място (адрес гр.Елена, ул. Иларион Макариополски 42), заемащ площ от 20 кв.м. В двора на наетия имот от 45,5 кв.м. ще бъде позициониран контейнер, който ще се използва като складово помещение, гарантиращо правилно и надеждно съхранение на куриерските пратки. Бюджетът за дейността е съставен при спазване на изискванията за ефективност, ефикасност и икономичност на разходите. Предвидените разходи са оптимални и са съобразени с дейността, и могат да гарантират своевременно, количествено и качествено изпълнение, което да доведе до постигане на очакваните резултати и поставените цели., Contracted Amount: 71 632.73 , Reported Amount: 71 290.22
  • Activity: Консултантски услуги за изпълнение и отчитане на дейностите по проекта: Дейността е спомагателна и тя съпътства изпълнението на основната дейност през целия поректен период. Основна цел на управлението на проекта е ефективно и ефикасно планиране, изпълнение и контрол при реализацията на дейностите, което да доведе до постигане на заложените цели на проекта в частност, и на програмата като цяло. За целта е избрана организация за управление, след проведен избор по критерий „най-ниска цена“ измежду три подадени оферти. Сключен е договор да консултантски услуги със СНЦ „Тракийско устойчиво развитие“, с. Коларово за разработване на бизнес план, изпълнение и отчитане на дейностите по проекта. Проектът ще се управлява от ръководител - управителя на Сънис ЕООД, с активното съдействие на представител на организацията, който ежемесечно ще следи хода на проектната реализация, ще планира следващи стъпки, ще анализира съвместно с ръководителя възникнали проблеми и ще търси начини за тяхното преодоляване. Консултантските услуги, свързани с изпълнението и отчитането на дейностите по проекта до изплащане на помощта се състоят в: 1) предоставяне на експертна помощ относно съставяните в рамките на изпълнението на проекта документи. 2) комплектоване на заявките за плащане с изискуемите документи. 3) консултиране на кандидата относно изпълнение на допълнителни указания от ДФ”Земеделие”. 4) контрол по спазване на календарния график за изпълнение на проекта – изготвяне на план за действие, мониторинг и отчитане на дейностите по проекта. 5) дейности за отчитане на проекта – изготвяне на документите необходими за отчитане на проекта пред ДФ”Земеделие”. 6) други дейности, необходими при изпълнение на проекта и възникнали по време на изпълнението. 7) осъществяване на ефективно и безпроблемно сътрудничество и координация между всички заинтерeсовани страни, в рамките на проекта. 8) подготовка и представяне в отговор на въпроси и питания от РА, по време на изпълнение на проекта. 9) съдействие при верификации, разплащания и осчетоводяване на разходите. 10) контрол върху провеждането на мерките за информация и публичност. 11) администриране и докладване на нередности. 12) мониторинг върху изпълнението на проекта, вкл. докладване на констатирани нередности и пропуски в документацията по проекта. 13) подготовка на искания за финансиране на разходи за ДДС към заявки за плащания. 14) подготовка и съдействие при подаване заявки за плащания, вкл. заявка за окончателно плащане по проекта. 15) при необходимост, подготовка и съдействие при подаване на документи за банков кредит. 16) при необходимост, подготовка и съдействие при подаване на искане за модификация на договора., Contracted Amount: 3 500.00 , Reported Amount: 3 500.00

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: Kercher Ltd., Contracted Amount*: 423.75 , Reported Amount**: 565.00
  • Contractor: Heli Bulgaria AD, Contracted Amount*: 20 850.00 , Reported Amount**: 27 800.00
  • Contractor: Astrade Varna EOOD, Contracted Amount*: 2 856.25 , Reported Amount**: 3 808.33
  • Contractor: Bimko Ltd, Contracted Amount*: 651.00 , Reported Amount**: 868.00
  • Contractor: Euromarket BRD EOOD, Contracted Amount*: 9 097.50 , Reported Amount**: 12 130.00
  • Contractor: EL STEFO SLtd., Contracted Amount*: 1 488.75 , Reported Amount**: 1 985.00
  • Contractor: Barcode Systems Bulgaria Ltd, Contracted Amount*: 4 531.87 , Reported Amount**: 6 042.50
  • Contractor: AQUAPHOR-BULGARIA Ltd., Contracted Amount*: 1 000.00 , Reported Amount**: 1 333.33
  • Contractor: NGO "Thracian Sustainable Development", Contracted Amount*: 2 625.00 , Reported Amount**: 3 500.00
  • Contractor: DELTANET LTD, Contracted Amount*: 12 231.05 , Reported Amount**: 16 308.06
  • Contractor: Euromarket Carry AD, Contracted Amount*: 337.50 , Reported Amount**: 450.00
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Проекти, финансирани по мярката, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 1.00
Indicator 2 Бенефициенти, подпомогнати по мярката, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 1.00
Indicator 3 Общ обем на инвестициите, Measure Unit: Leva, Base Value: 0.00 , Target amount: 71 632.73 , Reached amount: 74 790.22

Financial Information

Total Project cost 74 790.22 BGN
Grant 56 092.67 BGN
Self amount 18 697.55 BGN
Total actual amounts paid 0.00 BGN
Percentage of EU co-financing 90.00 %

Financial Corrections

None

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

There are no tender procedures

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN