Identification

UMIS Number BG05M9OP001-1.003-0316-C01
Project Name Establishment of sustainable working places
Beneficiary 117617562 MOTOR SERVICE
Funding ESF ==> Human Resources Development
Date of the Contract/Order 17.08.2016
Start Date 17.08.2016
End Date 16.12.2017
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Северна и югоизточна България, Северен централен, Русе, Русе, гр.Русе

Description

Brief description
Мотор сервиз ООД е създадено през 2004 година и основно се занимава с диагностика, ремонт, техническо обслужване и поддръжка на автомобили; както и с търговия на дребно с части и принадлежности за автомобили. В съответствие с фирмената ни стратегия,  предвиждаме развиване на нова дейност в предприятието - създаване на контролно - технически пункт за периодични прегледи за проверка на техническата изправност на пътни превозни средства в съответствие с националните законодателни изисквания. Обособяването на подобен пункт обуславя и наемането на нови квалифицирани работници, както и неговото оборудване; представляващи един от мотивите ни за разработване на настоящото проектно предложение .
Дейностите по проекта са насочени към професионалната квалификация на 12 представителя на целевата група и осигуряването им с работа за 12 месеца. 
За да се осигури устойчивост по проекта, ние гарантираме запазването на половината работни места след приключването на проекта поне за една година.
Activities
  • Activity: Организация и управление: Дейността ще осигури сформиран екип, който ще организира и ръководи изпълнението на проекта, неговия мониторинг и координация на дейностите. В рамките на дейността ще бъдат обособени следните под – дейности: 1.1 Организационен мениджмънт. За цялостното изпълнение на проекта ще отговаря екипа посредством следните поддейности: • провеждане на регулярни екипни срещи за разпределяне на текущите задачи и решаване на оперативни въпроси, всеки месец; • на първата екипна среща ще бъде разработена система за текущ контрол на изпълнението: регулярна вътрешна оценка за изпълнението на проекта, с регистриране степента на изпълнение на всяка от дейностите. С редовната вътрешна оценка се осигурява постоянна готовност за предоставяне на данни при проверка от съответните контролни органи, както и своевременна реакция при възникване на проблем, застрашаващ срочното и качествено изпълнение на “Плана за изпълнение”; • текущо обработване и поддържане на документацията; • непрекъсната комуникация с всички заинтересовани страни с оглед ефективно планиране, организиране и управление на дейностите; • отчитане, в съответствие с изискванията на програмата. 1.2 Избор на изпълнители в съответствие с ПМС № 118/20.05.2014 г. Кандидатът не е възложител по смисъла на ЗОП и затова следва да определи своите изпълнители по реда на постановлението. Дейността ще се изпълнява при стриктно спазване на ПМС № 118/2014 г. и неговите изменения и допълнения, както и изискванията на Договарящия орган. Дейността е планирана в съответствие с изискванията на действащото законодателство в Република България и гарантира, че проектът ще се осъществява на базата на принципа на прозрачност при вземането на решения и тяхното прилагане. 1.3 Текущо и финално отчитане пред финансиращата институция. Методологията за реализацията на проекта е разработена въз основа на досегашния ни опит в изпълнението на подобни дейности и следване на принципите за добро управление. Основните принципи, които ще бъдат съблюдавани при изпълнение на проектните дейности са: o Ефективност – съобразяване на целите, дейностите и начините за осъществяване със спецификата и потребностите на целевата група; o Законност – спазване на националното и европейското законодателство; o Ефикасност и обоснованост на разходите – постигане на добро съотношение на разходи спрямо постигнати резултати; o Устойчивост - постигане на дългосрочно въздействие на постигнатите ефекти; o Екипност – постигане на добро взаимодействие измежду целевата група; o Обратна връзка – прилагане на механизми за текущо отчитане на мнението на целевата група. , Contracted Amount: 22 500.00 , Reported Amount: 22 492.24
  • Activity: Информиране и публичност: Изпълнителят ще направи всичко необходимо за разгласяване на факта, че проектът се съфинансира от Европейския социален фонд. Предприетите за тази цел мерки ще са в съответствие с приложимите правила за информиране и публичност, предвидени в Регламента за изпълнение № 821/2014 както и Единния наръчник на бенефициента за прилагане правилата за информация и комуникация 2014- 2020. При изпълнение на проекта, съфинансирането от ЕС ще бъде изрично указано, посредством: - емблемата на ЕС в съответствие с приетите техническите характеристики; - упоменаването на фонда, оказващ подкрепа - ЕСФ; - общото лого за програмен период 2014- 2020, в съответствие с графичните изисквания и правилата за визуална идентичност. Дейността ще бъде изпълнена от кандидата, като изработването на визуализиращите материали и публикации ще бъде възложено на външен изпълнител. , Contracted Amount: 2 400.00 , Reported Amount: 1 800.00
  • Activity: Подбор на крайни бенефициенти: Целта на дейността е включването в проектните дейности на лица, представители на целевите групи, мотивирани в достатъчна степен за кариерно развитие и работа в автосервизния бранш. При подбора ще се отчитат следните обстоятелства, определящи изискванията на операцията и на проекта: - безработните лица следва да отговарят на следните условия: към момента на включване в проектни дейности лицата не работят, търсят работа и имат готовност да започнат работа в предприятието, без задължително да са регистрирани в дирекции "Бюро по труда"; - неактивни са лицата, които към датата на включване в проекта не са нито заети, нито безработни; - продължително безработни или неактивни лица са тези които поне от 12 месеца отговарят на съответното условие, а ако са под 25 годишна възраст - поне от 6 месеца; - определеното от чл. 8, ал. 4, т. 2 от Закона за професионалното образование и обучение входящо минимално образователно равнище - завършени VII клас или основно образование. Лицата, които ще бъдат подбрани, следва да отговарят на следните условия: - безработни или неактивни лица - 6 на брой. - безработни лица до 29 годишна възраст, поне 4 на брой; - безработни или неактивни лица с увреждания, поне 1 на брой; - продължително безработни или неактивни лица, поне 1 на брой., Contracted Amount: 0.00 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Обособяване на работните места: Създаването на материални предпоставки за устойчивостта на новите работни места е от ключово значение за постигане на проектните цели. В тази насока сме предвидили доставка и оборудване на новите работни места със следните съоръжения (всяко по един брой): 1. Стенд за измерване на спирачните сили, натоварването на ос и определяне на спирачната ефективност на леки и лекотоварни автомобили с тегло до 3 т. на ос и колесна формула 4х4; 2. Емисионен анализатор за изгорели газове за измерване на двигатели; 3. Димомер; 4. Оборотомер - преносим уред с температурна сонда и магнитен вибрационен сензор за измерване на обороти; 5. Мобилна количка - за разполагане на газоанализатора, димомера, оборотомера и измерителни сонди; 6. Електронен стенд за регулиране на фарове с луксометър; 7. Газдетектор - тип "писалка"; 8. Комплект калибрирани измервателни инструменти; 9. Стенд реглаж - за регулиране на монтажните ъгли на колелата и успоредността между мостовете; 10. Четириколонен подемник за реглаж с вградени задни плъзгащи се плочи, с товароподемност- мин. 4500кг.; 11. Канален подемник, мин. 2т., ножичен тип; 12. Инструментална количка - оборудвана с инструменти, като: ключове, лули, отвертки, гедория, клещи и др. ; 13. Стартова количка- зарядно устройство за безпроблемен старт и зареждане на автомобили с чувствителна електроника; 14. Лаптоп; 11. Принтер. Изборът на видовете и количества оборудване е съобразен с броя необходими работни места за новоназначените работници; техните длъжности и работни функции и цели създаване на удобни и комфортни условия на труд, съобразени със съвременните и екологични тенденции в бранша; както и гарантиране на тяхната устойчивост и след края на проектните дейности. За да се осигури нормален процес на работа, предвиждаме застраховането на оборудването за периода на проектните дейности., Contracted Amount: 73 400.00 , Reported Amount: 72 544.99
  • Activity: Осигуряване на заетост: Съобразно стратегията за развитие на предприятието и направените разчети, ще бъдат назначени общо 12 нови работници, от които: 1. на длъжност "Техник механик експлоатация на автомобилния транспорт" с код по НКПД 2011г.- 3115 3045 - едно лице; 2. на длъжност "Техник механик" с код НКПД 3115 3004 - осем лица; Лицата, назначени по първите две длъжности ще бъдат ангажирани в една от основните дейности на предприятието, а именно - ремонт, техническа поддръжка и обслужване на автомобили. 3. на длъжност "Снабдител доставчик" с код НКПД 4321 2015 - едно лице; Лицето, назначено на тази длъжност, ще бъде ангажирано в дейността на предприятието - търговия на дребно с части и принадлежности за автомобили. 4. на длъжност "Хигиенист" с код НКПД 9112 0004 - две лица. Лицата, назначени на тази длъжност ще бъдат ангажирани с хигиената на помещенията и офисите в предприятието. За всяка от длъжностите се предвижда заетостта да е за период от 12 месеца. , Contracted Amount: 136 140.00 , Reported Amount: 139 189.33
  • Activity: Осигуряване на обучение: Основната цел на тази дейност е повишаването (или получаване на нова) на професионалната квалификация на новоназначените работници в предприятието. Това от една страна ще повиши тяхната адаптация на пазара на труда, ще спомогне за тяхното трайно оставане на работа; а от друга ще увеличи конкурентоспособността на фирмата - предлагайки по - качествени услуги на един наситен с предлагане пазар. Дейността ще бъде възложена на външен изпълнител. Основен и абсолютен критерий при неговия избор ще бъде наличието на активна лицензия от Националната агенция за професионално образование и обучение, както и лицензирането по съответните специалности. Отношенията с определения изпълнител/и: обхват, отговорности, приложими срокове, заплащане и т.н ще бъдат уредени с възлагателния договор. Конкретните детайли на обучителния процес: учебен план и програма, график, разпределение, преподаватели, бази за провеждане ще бъдат уточнени съвместно от обучителната организация и от екипа по проекта с оглед нуждите на работодателя и предварителната професионална подготовка на крайните бенефициенти. Отношенията между работодателя, обучаемите лица и обучителната организация/и ще бъдат уточнени със сключването на договори по глава 11 от Кодекса на труда. Методиката, свързана с обучението на целевата група, ще се основава на : - Теоретично обучение- при което се усвояват теоретични познания по предмета; използва лекционен метод на преподаване, дискусии, поставяне в проблемна ситуация, демонстрация, - Практическо обучение- бенефициентите в реални условия ще изпълняват конкретни практически задания с оглед формиране на умения за боравене с оборудване и материали, опазване на околната среда. - На всеки етап от обучението участниците ще бъдат текущо оценявани, а в края на обучението ще положат изпит по теория и практика. Успешно завършилите обученията ще получат документи за професионална квалификация за съответната степен и специалност. За дейността са заложени разходи - за обучителна организация, която да проведе обучението (в рамките на определените максимално допустими стойности), както и командировъчни разходи. Последните са предвидени, тъй като при разработването на проектното предложение не са известни предварително нито крайните бенефициенти, нито местоположението на обучителната организация. Тяхната цел е да обезпечат нормалното участие на обучаемите лица, в случай че живеят на територията на населено място, което е различно от това, в което ще се провежда обучението. Съотношението на разходите за обучение между двата кода на измерение 102 и 103 е определено съобразно предвиждането, че всички лица до 29 годишна възраст ще бъдат включени в обучение по специалност "Автотранспортна техника"., Contracted Amount: 14 525.00 , Reported Amount: 11 925.00

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: TECHNOCHEM Ltd, Contracted Amount*: 950.00 , Reported Amount**: 950.00
  • Contractor: Stantek Ltd., Contracted Amount*: 1 409.00 , Reported Amount**: 1 409.00
  • Contractor: Info Training Ltd, Contracted Amount*: 1 800.00 , Reported Amount**: 1 800.00
  • Contractor: Dalko Motors Ltd., Contracted Amount*: 71 135.99 , Reported Amount**: 71 135.99
  • Contractor: Association European Centre in Support of Business, Contracted Amount*: 1 125.00 , Reported Amount**: 1 125.00
  • Contractor: Rulan Ltd., Contracted Amount*: 10 800.00 , Reported Amount**: 10 800.00
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Безработни и неактивни участници, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 12.00 , Reached amount: 18.00
Indicator 2 Безработни и неактивни участници, които при напускане на операцията придобиват квалификация, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 10.00 , Reached amount: 10.00
Indicator 3 Безработни и неактивни участници, които при напускане на операцията имат работа, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 6.00 , Reached amount: 8.00

Financial Information

Total Project cost 248 965.00 BGN
Grant 248 965.00 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 244 394.76 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

Reason % of financial
correction
Financial corrections amounts1,2 Contract
Grant Self-financing Total
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 1 619.41 0.00 1 619.41 ДАЛКО МОТОРС ООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 1 937.39 0.00 1 937.39 ДАЛКО МОТОРС ООД

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: Публична покана, съгласно ЗУСЕСИФ и ПМС 160/01.07.2016 г., с предмет "Доставка на специализирано оборудване за автосервиз" по договор за предоставяне на БФП №BG05M9OP001-1.003-0316-C01, проект "Създаване на устойчиви работни места" в "Мотор-Сервиз" ООД, Estimated Amount: 71 500.00
  • Differentiated position 1: Публична покана, съгласно ЗУСЕСИФ и ПМС 160/01.07.2016 г., с предмет "Доставка на специализирано оборудване за автосервиз" по договор за предоставяне на БФП №BG05M9OP001-1.003-0316-C01, проект "Създаване на устойчиви работни места" в "Мотор-Сервиз" ООД
    Contractor: Dalko Motors Ltd.
    Contract total funded value: 71 135.99
Procedure 2 Subject to due process: Съобщение за набиране на ценови предложения за “Застраховка на придобито оборудване” по договор за предоставяне на БФП BG05M9OP001-1.003-0316-C01, спазвайки изискванията на ЗУСЕСИФ и ПМС 160/01.07.2016 г., Estimated Amount: 400.00
  • Differentiated position 1: Съобщение за набиране на ценови предложения за “Застраховка на придобито оборудване” по договор за предоставяне на БФП BG05M9OP001-1.003-0316-C01, спазвайки изискванията на ЗУСЕСИФ и ПМС 160/01.07.2016 г.
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 3 Subject to due process: Съобщение за набиране на ценови предложения за обособяване на работни места по договор за предоставяне на БФП BG05M9OP001-1.003-0316-C01, спазвайки изискванията на ЗУСЕСИФ и ПМС 160/01.07.2016 г., Estimated Amount: 1 500.00
  • Differentiated position 1: Съобщение за набиране на ценови предложения за обособяване на работни места по договор за предоставяне на БФП BG05M9OP001-1.003-0316-C01, спазвайки изискванията на ЗУСЕСИФ и ПМС 160/01.07.2016 г.
    Contractor: Stantek Ltd.
    Contract total funded value: 1 409.00
Procedure 4 Subject to due process: Съобщение за набиране на ценови предложения за осигуряване на публичност и визуализация по договор за предоставяне на БФП BG05M9OP001-1.003-0316-C01, Estimated Amount: 2 400.00
  • Differentiated position 1: Съобщение за набиране на ценови предложения за осигуряване на публичност и визуализация по договор за предоставяне на БФП BG05M9OP001-1.003-0316-C01.
    Contractor: Info Training Ltd
    Contract total funded value: 1 800.00
Procedure 5 Subject to due process: Съобщение за набиране на ценови предложения за осигуряване на трудова медицина по договор за предоставяне на БФП BG05M9OP001-1.003-0316-C01, спазвайки изискванията на ЗУСЕСИФ и ПМС 160/01.07.2016 г., Estimated Amount: 1 440.00
  • Differentiated position 1: Съобщение за набиране на ценови предложения за осигуряване на трудова медицина по договор за предоставяне на БФП BG05M9OP001-1.003-0316-C01, спазвайки изискванията на ЗУСЕСИФ и ПМС 160/01.07.2016 г.
    Contractor: TECHNOCHEM Ltd
    Contract total funded value: 950.00
Procedure 6 Subject to due process: Съобщение за набиране на ценови предложения за провеждане на обучение по професия "Търговски представител" с код по СППОО-341040, специалност "Търговия на едро и дребно" с код 3410401 и обучение по професия "Монтьор на транспортна техника" с код по СППОО-525020, специалност "Автотранспортна техника" с код 5250201 по договор за предоставяне на БФП BG05M9OP001-1.003-0316-C01, спазвайки изискванията на ЗУСЕСИФ и ПМС 160/01.07.2016 г., Estimated Amount: 11 925.00
  • Differentiated position 1: Съобщение за набиране на ценови предложения за провеждане на обучение по професия "Търговски представител" с код по СППОО-341040, специалност "Търговия на едро и дребно" с код 3410401 и обучение по професия "Монтьор на транспортна техника" с код по СППОО-525020, специалност "Автотранспортна техника" с код 5250201 по договор за предоставяне на БФП BG05M9OP001-1.003-0316-C01, спазвайки изискванията на ЗУСЕСИФ и ПМС 160/01.07.2016 г.
    Contractor: Rulan Ltd.
    Contract total funded value: 10 800.00
  • Differentiated position 2: Съобщение за набиране на ценови предложения за провеждане на обучение по професия "Търговски представител" с код по СППОО-341040, специалност "Търговия на едро и дребно" с код 3410401 и обучение по професия "Монтьор на транспортна техника" с код по СППОО-525020, специалност "Автотранспортна техника" с код 5250201 по договор за предоставяне на БФП BG05M9OP001-1.003-0316-C01, спазвайки изискванията на ЗУСЕСИФ и ПМС 160/01.07.2016 г.
    Contractor: Association European Centre in Support of Business
    Contract total funded value: 1 125.00

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN