Identification

UMIS Number BG05M9OP001-1.003-1106-C01
Project Name Creating new jobs in "PROSPERITY VARNA - 1" LTD.
Beneficiary 201754233 PROSPERITY VARNA - 1 LTD.
Funding ESF ==> Human Resources Development
Date of the Contract/Order 23.08.2016
Start Date 23.08.2016
End Date 22.12.2017
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Северна и югоизточна България, Североизточен, Варна, Варна, гр.Варна

Description

Brief description
"ПРОСПЕРИТИ ВАРНА - 1" ООД е дружество управляващо Частна детска кухня „ВИП БЕБЕ“, която, с производството си на храни за бебета, е алтернатива на общинската услуга „Детска кухня“. През 2014 г. дружеството започна разширение на бизнеса, включвайки нов производствен процес - приготовление на храна за частни детски градини и центрове. Разширението на дейността, увеличението на времето, нужно за техническа поддръжка на оборудването, както и фактът, че производствените процеси се различават като технология и изисквания на РЗИ, налагат наемането на допълнителен персонал. В изпълнение на стратегическите си бизнес цели и в съзвучие с целите на ОПРЧР, дружеството ще реализира настоящия проект, който предвижда наемането на 14 безработни или неактивни лица от целевите групи (7 бр. младежи на възраст до 29 г., със завършено средно или висше образование, търсещи работа или неактивни и 7 бр. безработни или неактивни лица на възраст между 30 и 54 г.) на позициите "Готвач", "Главен готвач", "Помощник готвач", "Мияч на съдове", "Работник, изпълняващ доставки по домовете", "Технолог", "Техник-механик, хранително-вкусова промишленост", "Техник-механик, двигатели с вътрешно горене" и „Шофьор на лек автомобил до 9 места“, осигуряването на заетост и трудови възнаграждения за срок от 12 месеца и създаването на подходящи условия за извършването на професионалните задължения на новонаетите лица чрез оборудването на 14 нови работни места. След приключването на изпълнението на проекта "ПРОСПЕРИТИ ВАРНА - 1" ООД ще поеме ангажимент да запази най-малко 7 работни места за минимален срок от още 12 месеца, като по този начин осигури заетост за срок от 24 месеца. Реализацията на проектното предложение ще има изцяло положително въздействие върху представителите на целевата група. В резултат на професионалния опит, който ще получат, наетите лица ще придобият нови умения, които ще ги направят по-адаптивни към пазара на труда и в дългосрочен план ще бъдат полезни за по-активното им участие на него.
Activities
  • Activity: Дейности за организация и управление на проекта: Екип от 3 души (ръководител, координатор и счетоводител) ще отговаря за цялостната организация и координация на дейностите по проекта. С оглед точното и своевременно изпълнение на всички дейности предвидени за осъществяване по проекта, екипът по управление включва лица, които са теоретично и практически подготвени в областта на управление на проекти. Основните под-дейности включват: 1.1. Подготовка на индивидуалните ангажименти на членовете на екипа. 1.2. Провеждане на регулярни месечни срещи на екипа с цел разпределение на текущите за месеца задачи, решаване на оперативни въпроси, планиране на предстоящото и отчитане на направеното. 1.3. Провеждане на разширени екипни срещи с участието на всички заинтересовани и пряко ангажирани с изпълнението на проекта лица. 1.4. Непрекъсната комуникация между представителите на екипа с цел ефективно планиране, организация и управление на проектните дейности. 1.5. Избор на изпълнители съгласно ПМС 118 ОТ 20 май 2014 г. 1.6. Текущо обработване и поддържане на документацията. , Contracted Amount: 17 000.00 , Reported Amount: 15 240.00
  • Activity: Закупуване на оборудване, свързано със създаването на нови работни места: С цел постигане на максимална функционалност на работната среда, отговаряща на изискванията за безопасни и здравословни условия на труд, ще бъде закупено оборудване и работно облекло, изцяло съобразени със спецификата на конкретната трудова дейност на новонаетите служители и пряко необходими за изпълнение на задълженията им. За всяка позиция ще бъде закупено съответното работно облекло и лични предпазни средства, които са абсолютно необходими за извършване на професионалните задължения при безопасни условия на труд и съгласно санитарните норми. За 10 бр. от служителите, на които се налага да се преобличат преди да започнат работа ще бъде закупен по един гардероб за съхранение на работното облекло. Ще бъдат закупени и следните уреди и инструменти, които са съобразени със спецификата на всяко работно място и без които новонаетите лица не биха могли да изпълняват пълноценно професионалните си задължения при наличната техническа обезпеченост в предприятието: За Главен готвач: конвектомат работна маса хладилник среднотемпературен тенджера 50л. – 2бр. тава – 10 бр. готварски нож - 2 бр. черпак – 2бр. кухненска везна термосонда термоказан за пренасяне на храна 20л. – 4бр. За Готвач 1 работна маса хладилник среднотемпературен тенджера 50л. – 2бр. готварски нож - 2 бр. черпак – 2бр. кухненска везна термосонда термоказан за пренасяне на храна 20л. – 4бр. За Готвач 2 работна маса скара професионален пасатор обръщателен тиган готварски нож - 2 бр. черпак – 2бр. кухненска везна кухненска количка термосонда тестомесачка За Помощник Готвач работна маса хладилник среднотемпературен зеленчукорезачка картофобелачка готварски нож - 2 бр. кухненска везна отварачка за косерви кухненска количка За Мияч, съдове количка за пренос на инвентар стирка с кофа перо за подсушаване на под Работник изпълняващ доставка – 5 бр. термокутия – 3бр. количка за превоз на термокутии За Технолог бюро стол компютър принтер шкаф за документи За Техник-механик, хранително-вкусова промишленост куфар за инструменти комплект инструменти ъглошлайф акумулаторна бормашина стълба За Техник-механик, двигатели с вътрешно горене куфар за инструменти комплект инструменти , Contracted Amount: 49 982.00 , Reported Amount: 49 932.00
  • Activity: Наемане на безработни и/или неактивни лица за период до 12 месеца: "ПРОСПЕРИТИ ВАРНА - 1" ООД е дружеството управляващо Частна детска кухня „ВИП БЕБЕ“, която, с производството си на храни за бебета, е алтернатива на общинската услуга „Детска кухня“. През 2014 г. дружеството започна разширение на бизнеса си, включвайки нов производствен процес на приготовление на храна за детски столове и училища. Разширението на дейността, увеличението на времето, нужно за техническа поддръжка на оборудването, както и фактът, че производствените процеси се различават като технология и изисквания на РЗИ, налагат наемането на допълнителен персонал. В изпълнение на стратегическите си бизнес цели и в съзвучие с целите на ОПРЧР, дружеството ще реализира настоящия проект, който предвижда наемането на 14 безработни или неактивни лица от целевите групи (7 бр. младежи на възраст до 29 г., със завършено средно или висше образование, търсещи работа или неактивни и 7 бр. безработни или неактивни лица на възраст между 30 и 54 г.) на позициите "Готвач", "Главен готвач", "Помощник готвач", "Мияч на съдове", "Работник, изпълняващ доставки по домовете", "Технолог", "Техник-механик, хранително-вкусова промишленост", "Техник-механик, двигатели с вътрешно горене" и „Шофьор на лек автомобил до 9 места“, осигуряването на заетост и трудови възнаграждения за срок от 12 месеца. Ще бъдат подбрани най-подходящите кандидати, представители на целевата група на проекта, ще бъдат назначени на трудови договори, за което ще получават възнаграждение за периода на изпълнение на проекта (12 месеца). , Contracted Amount: 107 292.24 , Reported Amount: 104 877.38
  • Activity: Дейности по информиране и публичност: Общата цел на дейността е повишаване на прозрачността при изпълнението на проекта. Специфичните й цели са информиране на обществеността за ролята на ОПРЧР за съфинансирането на проекта и повишаване на информираността на широката общественост и медиите относно проекта, дейностите и резултатите от него и голямата социална полза от изпълнението му. Дейностите по публичност и визуализация ще бъдат стриктно изпълнени съгласно Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020. Дейността ще бъде ръководена от Кандидата в лицето на екипа за управление и възложена на външен изпълнител., Contracted Amount: 2 000.00 , Reported Amount: 2 000.00
  • Activity: Застраховане на закупеното оборудване: Оборудването, закупено със средства по проекта, ще бъде застраховано за периода на изпълнение на проекта., Contracted Amount: 999.64 , Reported Amount: 452.21

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: Jordan, Contracted Amount*: 5 600.00 , Reported Amount**: 3 840.00
  • Contractor: Todor, Contracted Amount*: 7 000.00 , Reported Amount**: 7 000.00
  • Contractor: MARGIT, Contracted Amount*: 41 530.00 , Reported Amount**: 49 932.00
  • Contractor: BIZNESCONSULTANT, Contracted Amount*: 4 400.00 , Reported Amount**: 4 400.00
  • Contractor: Roket Web Ltd, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 2 000.00
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Безработни и неактивни участници, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 14.00 , Reached amount: 28.00
Indicator 2 Безработни и неактивни участници, които при напускане на операцията имат работа, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 7.00 , Reached amount: 13.00

Financial Information

Total Project cost 177 273.88 BGN
Grant 177 273.88 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 164 208.36 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

Reason % of financial
correction
Financial corrections amounts1,2 Contract
Grant Self-financing Total
Конфликт на интереси 100.00 1 920.00 0.00 1 920.00 Йордан Йорданов Йорданов
Конфликт на интереси 100.00 1 920.00 0.00 1 920.00 Йордан Йорданов Йорданов

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: Избор на изпълнител за доставка на работно облекло и лични предпазни средства BG05M9OP001-1.003-1106-C01 Създаване на нови работни места в "ПРОСПЕРИТИ ВАРНА - 1" ООД, Estimated Amount: 5 442.00
  • Differentiated position 1: Доставка на работно облекло и лични предпазни средства
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 2 Subject to due process: Избор на изпълнител за доставка на инструменти , Estimated Amount: 700.00
  • Differentiated position 1: Доставка на инструменти
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 3 Subject to due process: Избор на изпълнител за доставка на офис техника и оборудване по проект BG05M9OP001-1.003-1106-C01 Създаване на нови работни места в "ПРОСПЕРИТИ ВАРНА - 1" ООД, Estimated Amount: 2 260.00
  • Differentiated position 1: Доставка на офис техника и оборудване по проект BG05M9OP001-1.003-1106-C01 Създаване на нови работни места в "ПРОСПЕРИТИ ВАРНА - 1" ООД
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 4 Subject to due process: Извършване на услуга „Застраховане на закупеното оборудване” по проект BG05M9OP001-1.003-1106-C01 Създаване на нови работни места в "ПРОСПЕРИТИ ВАРНА - 1" ООД, Estimated Amount: 999.64
  • Differentiated position 1: Извършване на услуга „Застраховане на закупеното оборудване”
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 5 Subject to due process: Извършване на услуга „Изработване и организация на събития и материали за информация и комуникация” по проект BG05M9OP001-1.003-1106-C01 Създаване на нови работни места в "ПРОСПЕРИТИ ВАРНА - 1" ООД, Estimated Amount: 2 000.00
  • Differentiated position 1: Извършване на услуга „Изработване и организация на събития и материали за информация и комуникация”
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 6 Subject to due process: Извършване на услуга „Организация и управление на проекта oт счетоводител” по проект BG05M9OP001-1.003-1106-C01 Създаване на нови работни места в "ПРОСПЕРИТИ ВАРНА - 1" ООД, Estimated Amount: 4 400.00
  • Differentiated position 1: Организация и управление на проекта oт счетоводител
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 7 Subject to due process: Извършване на услуга „Организация и управление на проекта от технически координатор” бенефициент по проект BG05M9OP001-1.003-1106-C01 Създаване на нови работни места в "ПРОСПЕРИТИ ВАРНА - 1" ООД, Estimated Amount: 5 600.00
  • Differentiated position 1: Организация и управление на проекта от технически координатор
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 8 Subject to due process: ПУБЛИЧНА ПОКАНА Номер 01 / 23.11.2016 Доставка на оборудване за приготвяне и съхранение на храна , Estimated Amount: 41 530.00
  • Differentiated position 1: Доставка на оборудване за приготвяне и съхранение на храна
    Contractor:
    Contract total funded value:

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN