Identification

UMIS Number BG06RDNP001-6.003-0164-C01
Project Name Purchase of specialized equipment for the needs of a cardiology office in a health facility
Beneficiary 202377863 "AMBULATORY FOR SPECIALIZED MEDICAL ASSISTANCE - INDIVIDUAL PRACTICE OF CARDIOLOGY - DR. RUMYANA KOYUCHAROVA-TROYAN" LTD
Funding EZFRSR ==> Rural Development Programme
Date of the Contract/Order 09.03.2021
Start Date 09.03.2021
End Date 09.03.2023
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Contracted
Location of Performance
  • България, Северна и югоизточна България (BG3), Северозападен (BG31), Ловеч (BG315), Троян, гр.Троян

Description

Brief description
С настоящото проектно предложение "АСМП ИПК  д-р Румяна Кожухарова - Троян" ЕООД кандидатства за закупуването на 1 бр. ехограф и 6 бр. холтер - ЕКГ устройство. Инвестицията е продиктувана от една страна въз основа на  дългогодишната практика на д-р Румяна Кожухарова, като специалист по специализирана извънболнична помощ по кардиология чрез извършване на диагностика, лечение, рехабилитация и наблюдение на болни, а от друга на  страна на  нарастналите нужди от страна на населението в град Троян. Инвестицията е на стойност от 108 060 лв. В полза на пациентите и на извършваните дейности новозакупените машини ще дадат възможност за извършване на прецизни и точни прегледи. Ехографът позволява ултразвуково изследване, известно още като ехографско изследване, потребно за медицината и широко използвано от нея, което дава много превантивни възможности на лекарите да откриват и лекуват болести. При този тип дейности е жизненоважно осигуряването на висококвалифицирана диагностика, прогнозиране на хода на болестта и прилагане на качествено специфично терапевтично поведение и лечение при пациентите със сърдечно-съдови заболявания. Чрез възможността, която дава холтер - ЕКГ устройството, за продължително мониториране на елетрическата дейност на сърцето, се анализират нереводните сърдъчни аритмии, които трудно могат да бъдат идентифицирани с изследвания за по-кратки интервали от време.
Activities
  • Activity: Закупуване на специализирано оборудване за нуждите на кардиологичен кабинет в сграда за здравно заведение.: Основната цел на дейността е закупуването на специализирано оборудване за нуждите на кардиологичния кабинет, който предоставя професионални кардиологични услуги. В по-широк смисъл услугите включват: помощ по кардиология чрез извършване на първични кардиологични прегледи, вторични кардиологични прегледи, високоспециализирана ехокардиография, високоспециализирано холтер мониториране и сърдечно-съдов тест с натоварване. За реализация на поставената цел, дейността вкюлчва закупуване на машини, както следва: 1. 1 бр. Ехогарфски апарат vivid s60 2. 6 бр. Холтер - ЕКГ устройство dms 300-3 a Новозакупените машини обезпечават необходимостта от ясна и изчерпателна диагноза, която е жизненоважна при въпроси от сърдечно-съдово естество, за да може да се осигурят в полза на здравето на пациентите, адекватни превантиви и/или последващи мерки. , Contracted Amount: 108 060.00 , Reported Amount: 108 060.00
  • Activity: Подготовка и управление на проектно предложение „Закупуване на специализирано оборудване за нуждите на кардиологичен кабинет в сграда за здравно заведение“. : Основната цел на дейността е да се подготви и управлява проектното предложени въз основа на Условия за кандидатстване за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по подмярка 6.4.1 „Инвестиции в подкрепа на неземеделски дейности" от ПРСР 2014-2020 г. Дейността включва два етапа за нейното изпълнение. Етап 1 е Подготовка на проектното предложения, а етап 2 е Управление на проекта. Етап 1 обхваща процесите по консултиране за предоставените възможности по съответната мярка на програмата, подготовка на списък на необходимите документи, разписване на формуляр за кандидатстване /основна информация/, подготовка на бюджет на проекта, проверка на предоставените придружителни документи, пълно окомплектоване на проекта и входирането му в системата ИСУН 2020, подготовка и входиране на допълнителни документи - при поискване, подготовка на документи за подписване на договор за БФП. Етап 2 обхваща провеждане на работна среща за сформиране на екип за изпълнение на проекта, разписване и възлагане на отговорности между отделните членове, водене на кореспондения с УО, проследяване на изпълнението на подписаните договори с изпълнители, подготовка на приемно-предавателни протоколи за отчитане на отделните дейности по проекта, събиране и окомплектоване на документация за финално отчитане на проекта, подготовка и входиране на заявка за окончателно плащане., Contracted Amount: 6 483.60 , Reported Amount: 6 483.60

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: ET Harry Weller - 09, Contracted Amount*: 21 000.00 , Reported Amount**: 21 000.00
  • Contractor: Sopharma Trading AD, Contracted Amount*: 87 060.00 , Reported Amount**: 87 060.00
  • Contractor: Inter Consult Agro Ltd., Contracted Amount*: 6 483.60 , Reported Amount**: 6 483.60
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

None

Financial Information

Total Project cost 113 463.00 BGN
Grant 56 731.50 BGN
Self amount 56 731.50 BGN
Total actual amounts paid 56 731.50 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

None

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

There are no tender procedures

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN