Identification

UMIS Number BG05M9OP001-2.002-0015-C03
Project Name Sustainable development of the social economy for social inclusion of people with disabilities in the Lovech municipality
Beneficiary 000291591 Municipality of Lovech
Funding ESF ==> Human Resources Development
Date of the Contract/Order 17.09.2015
Start Date 01.11.2015
End Date 01.08.2017
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Северна и югоизточна България, Северозападен, Ловеч, Ловеч

Description

Brief description
По Проекта ще бъде надградена дейността на съществуващото и функциониращо "Звено за социални услуги в домашна среда". Ще се предоставят три почасови услуги в домашна среда-личен асистент,социален асистент и домашенпомощник.Чрез дейностите ще постигнем общата цел на проекта за надграждане и устойчивост на резултатите по проект "Развитие на социалната икономика в община Ловеч", финансиран по операция "Помощ в дома" на  ОП РЧР 2007-2013. Целевите групи: Безработни лица, в трудоспособна възраст, които не са придобили право на пенсия за осигурителен стаж и възраст-100 лица; Лица и деца с трайни увреждания с ограничения или невъзможност за самообслужване-60 лица и деца; Възрастни хора над 65 год. с граничения или невъзможност за самообслужване-20 лица. Потребители на услуги по процедура "Нови алтернативи"-120 лица и деца с увреждания и възрастни с ограничения или невъзможност за самообслужване, които ползват услуги по тази процедура и одобрени и оценени кандидат потребители, но не включени в проекта поради недостиг на финансов ресурс. За постигане на целите ще се изпълняват следните основни дейности: Дейност 1: Организация и управление на проекта, провеждане на процедури по ЗОП; Дейност 2: Осигуряване на публичност и провеждане на информационна кампания; Дейност 3: Набиране на заявления, извършване на оценка на потребностите, подбор на потребители и персонал за „Звеното за социални услуги в домашна среда“ и провеждане на въвеждащо обучение; Дейност 4: Разработване на Методология за дейността на Звеното за почасово предоставяне на услуги за социално включване в общността или в домашна среда; Дейност 5: Функциониране на „Звено за социални услуги в домашна среда“  към Домашен социален патронаж- Ловеч и предоставяне почасови социални услуги на лица с трайни увреждания /включително деца/ и на възрасти хора с ограничения или невъзможност за самообслужване; Дейност 6: Предоставяне на здравни услуги, психологическа и мотивационна подкрепа на персонала и потребителите на услугите.
Activities
  • Activity: Дейност 1: Организация и управление на проекта, провеждане на процедури по ЗОП: Целта на дейност 1 е обезпечаване добро управление на проекта на принципа на законност и прозрачност при вземането на решения и гарантиране ефикасност и ефективност при постигане на заложените цели. Екипът за организация и управление ще отговаря за организиране дейности за подбор и наемане на персонал на „Звеното за социални услуги“ към Домашен социален патронаж, оборудване и обзавеждане на работните места на персонала на Звеното; координиране дейностите по провеждане на процедури по ЗОП и обезпечаване с материали и консумативи останалите дейности по проекта; организиране дейности за извършване на вътрешен мониторинг по проекта. Екипът за организация и управление ще извършва ежемесечен вътрешен мониторинг за недопускане на двойно финансиране- чрез попълване на чек- листове и протоколи за резултатите от проверката. Членовете на екипа ще извършват 3 пъти в годината посещения в домовете на потребителите. Екипът за организация и управление осигурява възможност за подаване на жалби и сигнали, като същите ще се приемат от координатор проект и ще се завеждат в Дневник за жалби и сигнали по проекта. Комисия за жалби и сигнали ще разглежда всяка постъпила жалба в 7 дневен срок от постъпването й. За резултатите от заседанието на Комисията, жалбоподателя ще бъде уведомяван писмено. За обезпечаване работата на екипа е предвидено закупуването на следните канцеларски материали по реда на ЗОП: - Класьори А4 - 20 бр.; - папки пластмасови с машинка А4 - 50 бр.; - папка "джоб" А4 - 5 опаковки по 100 бр.; -DVD - 20 бр.; - флаш памет 4 ГБ -5 бр.; - тонер касета - 1 бр.; - хартия А4 - 5 бр. кашони; - химикалки - 5 бр. , Contracted Amount: 33 607.24 , Reported Amount: 31 432.02
  • Activity: Дейност 2:Осигуряване на публичност и провеждане на информационна кампания: Целта на дейност 2 е: - Информиране на крайните потребители, заинтересованите страни и обществеността за Програмата, донора, проекта - целите му, дейностите, които ще се развиват, очакваните и постигнатите резултати, местоположението на офиса - Осигуряване на прозрачност в процеса на реализация на етапите и дейностите по Проекта. - Постигане на поетапна промяна в обществените нагласи, относно същността на социалните услуги, предоставяни в домашна среда и извеждането им от тесния кръг на семейството , Contracted Amount: 3 672.00 , Reported Amount: 2 582.00
  • Activity: Набиране на заявления, извършване на оценка на потребностите, подбор на потребители и персонал за „Звеното за социални услуги в домашна среда“ и провеждане на въвеждащо обучение: Целта на Дейност 3 е идентифициране на конкретни кандидат- потребители и кандидати за персонал на „Звеното“ , оценяване на индивидуални нужди от социални услуги и провеждане на въвеждащо обучение на персонала., Contracted Amount: 2 338.00 , Reported Amount: 2 054.34
  • Activity: Дейност 4 предвижда разработване на Методология за дейността на Звеното за почасово предоставяне на услуги за социално включване в общността или в домашна среда.: Целта на Дейност 4 е да се разработят детайлни правила и изисквания за комплекса от услуги, които се предоставят в Звеното. По този начин, ще се гарантира тяхното качество и мултидисциплинарен подход., Contracted Amount: 1 485.30 , Reported Amount: 1 485.15
  • Activity: Функциониране на „Звено за социални услуги в домашна среда“ към Домашен социален патронаж- Ловеч и предоставяне почасови социални услуги на лица с трайни увреждания /включително деца/ и на възрасти хора с ограничения или невъзможност за самообслужване: Целта на Дейност 5 е надграждане на дейността на Домашен социален патронаж- Ловеч, чрез функциониране на Звено за социални услуги в домашна среда с цел задоволяване потребностите на целевата група посредством предоставяне на почасови дейности за лична помощ, социална подкрепа и за помощ при комунално-битови дейности в домашна среда. Дейността ще бъде извършена от лицата, подбрани и назначени за следните услуги: - ръководител звено за социални услуги в домашна среда - 1 бр. за период от 20 месеца; - социален работник - 1 бр. за период от 19 месеца; - личен асистент - 19 бр. за период от 18 месеца и личен асистент - 23 бр. за период от 10 месеца; - социален асистент - 17 бр. за период от 18 месеца - домашен помощник - 29 бр. за период от 18 месеца и домашен помощник - 10 бр. за период от 10 месеца;“ За обезпечаване работата на наетите лица са предвидени разходи за материали и консумативи както следва: - канцеларски материали - 3634,55 лв.; - работно облекло и лични предпазни средства - 6671,95 лв.; - командировки - 3000,00 лв. , Contracted Amount: 742 403.62 , Reported Amount: 720 863.22
  • Activity: Предоставяне на здравни услуги, психологическа и мотивационна подкрепа на персонала и потребителите на услугите: Целта на Дейност 6 е осигуряване на достъп до интегрирани услуги според специфичните потребности на потребителите въз основа на тяхната индивидуална оценка на потребностите. По този начин ще се подобри качеството на живот на възрастните и лицата с увреждания, чрез създаване на условия и подкрепа за ефективно упражняване правото им на независим живот и социално включване, при зачитане на правата им, съобразяване с техните възможности и специфични потребности., Contracted Amount: 3 960.60 , Reported Amount: 4 098.81

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: Miglena, Contracted Amount*: 377.60 , Reported Amount**: 377.50
  • Contractor: KARIS GRUP LTD, Contracted Amount*: 4 136.99 , Reported Amount**: 4 136.98
  • Contractor: Anna, Contracted Amount*: 225.00 , Reported Amount**: 225.00
  • Contractor: Valeria, Contracted Amount*: 495.10 , Reported Amount**: 495.05
  • Contractor: Katya, Contracted Amount*: 225.00 , Reported Amount**: 225.00
  • Contractor: Maya, Contracted Amount*: 495.10 , Reported Amount**: 495.05
  • Contractor: ""MARKAR PROGRES" LTD, Contracted Amount*: 6 671.95 , Reported Amount**: 6 671.95
  • Contractor: Raia, Contracted Amount*: 1 963.51 , Reported Amount**: 1 924.23
  • Contractor: Mariana, Contracted Amount*: 756.00 , Reported Amount**: 122.84
  • Contractor: "KARIS GRUP"LTD, Contracted Amount*: 2 358.00 , Reported Amount**: 2 142.00
  • Contractor: Ralica, Contracted Amount*: 1 063.80 , Reported Amount**: 1 241.23
  • Contractor: Tanya, Contracted Amount*: 377.60 , Reported Amount**: 283.12
  • Contractor: Nadejda, Contracted Amount*: 495.10 , Reported Amount**: 495.05
  • Contractor: Parvoleta, Contracted Amount*: 377.60 , Reported Amount**: 377.48
  • Contractor: Ivajlo, Contracted Amount*: 377.60 , Reported Amount**: 283.12
  • Contractor: "TRANSLINGVA PLUS" LTD, Contracted Amount*: 480.00 , Reported Amount**: 440.00
  • Contractor: Svetlin, Contracted Amount*: 377.60 , Reported Amount**: 283.12
  • Contractor: Simeon, Contracted Amount*: 633.15 , Reported Amount**: 633.22
  • Contractor: Todor, Contracted Amount*: 1 063.80 , Reported Amount**: 177.29
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Participants with disabilities and participants over 65 incapable of self-care, Measure Unit: Брой, Base Value: 120.00 , Target amount: 200.00 , Reached amount: 375.00
Indicator 2 Participants with disabilities and participants over 65, unable to take care of themselves, with improved access to services, Measure Unit: Брой, Base Value: 120.00 , Target amount: 171.00 , Reached amount: 255.00

Financial Information

Total Project cost 787 466.76 BGN
Grant 787 466.76 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 760 174.32 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

None

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: Изготвяне и доставка на материали за информация и публичност, Estimated Amount: 12 060.00
  • Differentiated position 1: Изготвяне и доставка на рекламни папки и информационни дипляни по проекта
    Contractor: "TRANSLINGVA PLUS" LTD
    Contract total funded value: 480.00
  • Differentiated position 2: Изготвяне и доставка на информоционно-рекламни материали, организиране на пресконференции и изготване на публикации по проекта
    Contractor: "KARIS GRUP"LTD
    Contract total funded value: 2 358.00

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN