Identification

UMIS Number BG05M9OP001-1.003-0405-C01
Project Name Creating employment through creation of new jobs in order to increase productivity of "Telecom" LTD .
Beneficiary 103221784 TELECOM LTD
Funding ESF ==> Human Resources Development
Date of the Contract/Order 01.07.2016
Start Date 01.07.2016
End Date 01.09.2017
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Северна и югоизточна България, Североизточен, Варна

Description

Brief description
Настоящото проектно предложение е свързано с разкриване на нови работни места в „ТЕЛЕКОМ“ ООД, осигуряващи трудова реализация и заетост за срок от 12 месеца на лица от следните целеви групи:  безработни младежи до 29г. вкл.–на 4-ма; безработни лица с ниска степен на образование (под средното - ISCED 3)–на 1 лице; продължително безработни и неактивни лица на възраст между 30 и 54г. –на 2-ма. 
Дейността на дружеството е продажба и сервиз на фискални устройства, производство на домофонни системи, обработка на метали. Производствената дейност на дружеството се осъществява в собствена производствена база в с. Приселци, общ.Аврен
Дейностите по проекта включват:
1. Дейности за организация и управление на проекта;
2. Подбор на безработни и неактивни лица за участие в проекта;
3. Наемане на безработни и/или неактивни лица за период от 12 месеца. Организиране на субсидирана заетост за срок от 12 месеца.
4. Закупуване на оборудване, обзавеждане и стопански инвентар, свързани със създаването на нови работни места;
5. Дейности по информиране и публичност;
6. Отчитане на проекта.
Очакваните резултати от реализацията на проекта са:
- осигуряване на трудова заетост на 7 лица за срок от 12 месеца  за времето на изпълнение на проекта.
- осигуряване на трудова заетост на минимум 5 лица след напускане на операцията и приключване на субсидираната заетост от групите:  безработни младежи до 29г. вкл.; безработни лица с ниска степен на образование (под средното - ISCED 3); продължително безработни и неактивни лица на възраст между 30 и 54г. ;
- осигуряване на подходящо оборудване и  работна среда, необходими за създаването на новите работни места;
- приобщаване на различни целеви групи към активно участие в проекта;
- осигуряване на публичност и информиране по проекта;
- прозрачност при изпълнението на проекта.
Продължителността на проекта се предвижда да бъде 14 месеца.
Activities
  • Activity: Дейности за организация и управление на проекта: Дейностите за организация и управление имат за цел: • установяването на система за добро управление на проекта, както и междинни дейности за гарантиране на успешната му реали­зация и постигане на заложените цели. • ефективно и ефикасно управление, организация и координация на дейностите по проекта. За целта ще се създаде екип за организация и управление на проекта /ЕОУП/, чийто членове разполагат с опит и квалификация, отговарящи на нуждите на проекта. Екипът се състои от ръководител, координатор и счетоводител. Екипът за организация и управление на проекта ще: • Ръководи, организира и контролира изпълнението на дейностите по проекта и отговаря за постигане на заложените цели; • Отговаря за целесъобразното изразходване на средствата по проекта и осъществява текущ мониторинг; • Изготвя, поддържа и съхранява необходимата документация по проекта, в съответствие с изискванията на договарящия орган; • Изготвя и представя отчети по изпълнение на дейностите на проекта и предоставя информация на договарящия орган; • Контролира провеждането на процедурите за избор на изпълнител за целите на проекта; • Изготви финалния доклад за отчитане на проекта. Всеки от екипа на проекта ще има следните задължения и отговорности: Ръководител - 3200.00 лв. • Изготвя подробен цялостен план график (времеви) за реализирането на дейностите по проекта; • Планира и изработва оперативни графици и планове; • Разпределя отговорностите по изпълнение на задачите по съставения план и следи за точното им изпълнение; • Участва активно в информационната кампания за разгласяване на проекта сред целевите групи; • Осъществява връзката между екипа на проекта и Ръководствтото на кандидата; • Изготвя длъжностните характеристики съвместно с Ръководството на дружеството; • Подготвя оценъчните формуляри и участва в организацията и провеждането на оценките от работата на новонаетите съвместно с Ръководството на дружеството; • Изготвя ежемесечни отчети към Ръководството на дружеството за етапите на изпълнение на проекта. Координатор - 1760.00 лв. • Организира дейността на екипа; изготвя протоколи от заседанията на екипа; съхранява оригиналите; поддържа документацията в надлежен вид; • Участва активно в информационната кампания за разгласяване на проекта сред целевите групи; • Съдейства за изработването на длъжностните характеристики; • Съвместно с ръководителите на звената разработва система за адаптация на новите служители, която се провежда в рамките на изпитателния период на служителя; • Участва в планирането, изработването и реализирането на оперативни графици и планове; • Изпълнява и други задължения, възложени от ръководителя на проекта, свързани с цялостната дейност за реализиране на проекта; • Организира разпространяването на резултатите от проекта Счетоводител - 1020.00 лв. • Приема и подготвя необходимите документи, свързани с възникването, протичането и прекратяването на трудовите правоотношения в съответствие с разпоредбите на трудовото законодателство; • Изготвя и поддържа трудовите досиета на персонала, в съответствие с установените изисквания; • Обработва първични трудови документи – отпуски, болнични, присъствени форми; • Съвместно с ръководителите на звената разработва система за адаптация на новите служители, която се провежда в рамките на изпитателния период на служителя; • Изпълнява и други задължения, възложени от ръководителя на проекта, свързани с цялостната дейност за реализиране на проекта., Contracted Amount: 6 580.00 , Reported Amount: 5 782.06
  • Activity: Подбор на безработни и неактивни лица за участие в проекта: Дейността ще включва следните поддейности: 1.Създаване на ясни условия за избор на кандидатите, чрез изработване на ясни правила и критерии за първоначален подбор на персонал; 2. Определяне на необходимостта от работните места и разписване на ясни Длъжностни характеристки за всяка длъжност: 2.1.Понастоящем "ТЕЛЕКОМ" произвежда продукти, които са внедрявани поетапно през годините. Дружеството непрекъснато обновява съществуващите продукти, разработва и произвежда нови такива. От началото на 2015г. фирмата има разработени няколко нови продукта: цифрова домофонна система; ново входно звънчево табло от неръждаема стомана; кодова брава; модулни пощенски кутии и други. Тези разработки са на ниво електроника. За да придобият завършен вид, тези платки трябва да бъдат монтирани в подходящи панели (кутии). За целта трябва да се проектират и изработят матрици за различните пластмасови детайли, както и щанци за различните елементи, съставляващи новите продукти. Това ще се извършва от новоназначения ИНЖЕНЕР, ИНСТРУМЕНТАЛНА ЕКИПИРОВКА. В неговите задължения влиза също и проектиране на нови матрици, поддръжка и ремонт на наличната инструментална екипировка, което в момента се осъществява от външни фирми, шлайфане и полиране на нови и налични матрици, благодарение на което те стават годни за използване. 2.2.ИНЖЕНЕРЪТ ПРОИЗВОДСТВО ще работи с новозакупената SMD-линия. Основното му задължение е свързано с обслужването на SMD-машината и проверката на вече наситените печатни платки, като при необходимост ще коригира неправилно запоените SMD-елементи, като ръчно ги разпоява, а след това ги запоява. 2.3.С годините продуктите на „ТЕЛЕКОМ“ се утвърдиха като висококачествени стоки, с добър дизайн и на добра цена. За момента дружеството разчита предимно на стари клиенти, които познават добре продуктите му, както и на клиенти, на които са препоръчани или сами са стигнали до техните продукти. С увеличаването на износа през последните месеци, нарастването на обема на производство и планираното внедряване на нови продукти, дружеството ще има необходимост от по-агресивна маркетингова и рекламна политика. Ето защо фирмата има необходимост от разкриване на работно място за МЕНИДЖЪР, КЛЮЧОВИ КЛИЕНТИ, който ще разработва рекламната кампания и политика на фирмата; ще търси нови пазари и ще поддържа тесни контакти с клиентите. 2.4.Разработването на новата продуктова гама на фирмата - изработка на метални звънчеви табла, производство на цифрови домофонни системи (входното табло на цифровите системи се изработва от неръждаема стомана) и изработка на метални пощенски кутии и входни врати - обуславя необходимостта от разкриването на работно място за РАБОТНИК ПРОИЗВОДСТВО МЕТАЛНИ КОНСТРУКЦИИ (Работник, ПМК). 2.5.Произвежданите от фирмата нови продукти - входни врати и пощенски кутии пораждат необходимостта от разкриване на работно място за МОНТАЖНИК МЕТАЛНИ КОНСТРУКЦИИ (Монтажник, МК). 2.6.Внедряването на нови продукти, разширяването на обхвата на фирмената дейност, намирането на нови пазари и клиенти, повишеното търсене на вече съществуващите продукти, увеличения износ определят необходимостта от наемането на 2-ма РАБОТБИКА, СГЛОБЯВАНЕ НА ДЕТАЙЛИ (Работник, СД). 3. Предоставяне на информация на Бюрото по труда–гр.Варна за проекта и обявяване на свободните работни места по него 4. Публикуване на информация на електронната страница на дружеството за проекта; 5. Публикуване на обява в местен вестник за набиране на работници и служители по проекта; 6. Публикуване на свободните работни места по проекта на електронната страница на дружеството и на електронната търсачка за работа jobs.bg; 7. Подбор на 7 безработни и неактивни лица от следните целеви групи: безработни младежи до 29г. вкл.–4-ма работника; безработни лица с ниска степен на образование (под средното - ISCED 3)–1 лице; продължително безработни и неактивни лица на възраст между 30 и 54г. – 2-ма работника - за участие в проекта., Contracted Amount: 0.00 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Наемане на безработни и/или неактивни лица за период от 12 месеца. : Дейността включва организиране на субсидирана заетост за срок от 12 месеца. Дейността се разделя на следните поддейности: 2.1. Наемане на безработни и/или неактивни лица за период от 12 месеца Поддейност 2.1 включва: - сключване на Трудов договор и оформяне на всички документи за назначение, съгласно изискванията на КТ; - сключване на договор с трудова медицина за новоназначените лица; - сключване на договор за застраховка за трудова злополука; - първоначален инструктаж и запознаване с правилника за вътрешния ред; - изработване на присъствени графици за новоназначените; - определяне на супервайзори за наблюдаване изпълнението на трудовите задължения на новонаетите както следва – дейността на Работник сглобяване детайли и Инженер производство ще се наблюдава от Инженер, организатор производство; дейността на Инженер, инструментална екипировка, Работник ПМК, Монтажник МК и Мениджър, ключови клиенти – ще се наблюдава от Управителя на дружеството. - запознаване и въвеждане в естеството на работа на новопостъпилите работници от техните супервайзори; - ежемесечни оценки от страна на Ръководството на дружеството съвместно с Ръководителя на проекта за работата на новозначените по проекта работници. Целта е да се измерва степента, в която работникът се справя или не с поставените му задължения. - създаване на файл за всеки работник и архивиране на цялата информация за работника за времето на изпитателния срок. 2.2. Подбор на 5 работники и назначаването им на работа в „ТЕЛЕКОМ“ ООД след приключване на субсидираната заетост. Дейността включва: - Оформяне на крайна оценка на степента, в която всеки работник се е справил с поставените му задължения. Оценката се формира на база месечните оценки, наблюдението на супервайзорите, личното наблюдене от страна на Ръководителя на дружеството за професионалните качества, умения и мотивация на всеки работник. - Избор на тези работници, които ще бъдат назначени след приключване на субсидираната заетост. Изборът ще се основава на горепосочената оценка, цялостното поведение и умение за вписване на работника в работната среда, икономическата ситуация в страната. , Contracted Amount: 45 843.51 , Reported Amount: 45 171.57
  • Activity: Закупуване на оборудване, обзавеждане и стопански инвентар, свързани със създаването на нови работни места.: Целта на тази дейност е осигуряване на подходяща работна среда и на необходимия инструментариум за осъществяване на професионалните задължения на новонаетите. Към момента собствената база в с. Преселци разполага с: - помещение 1- от 130кв.м., където е разположено машинното отделение на фирмата. То разполага с шприц-автомати ; хидравлична щанцова преса, колонна бормашина; отрезен циркуляр; електро-механична гилотина; електро-механичен абкант; фрезови център; ерозийна машина. - помещение 2 - от 12кв.м., където е разположен офисът на управителя; - помещение 3 - от 16кв.м., в него е монтирана новозакупена машина за SMD-насищане и - помощение 4 - от 16кв.м., в него към момента работят Инженер, организатор производство и Работникът, сглобяване на детайли. За разкриването на новите работни места е необходимо да се дооборудва с: 1.за Инженер, инструментална екипировка – бюро; стол; шкаф-етажерка; лентоотрезна машина, лентова шлайф машина и ЛПС. 2.за Инженер, производство – бюро; стол; шкаф-етажерка; станция за запояване (поялник); станция за запояване-горещ въздух; локална система за вентилация на въздуха. 3.за Мениджъра ключови клиенти – бюро; стол и лаптоп. 4. за Работника, производство на метални конструкции е необходимо да се закупи - апарат за точкова заварка; ъглошлайф; MIC MAG-заваръчен апарат и ЛПС . 5. за Монтажник, метални конструкции – електрожен; дрелка; ъглошлайф; куфар с инструмети; монтажна алуминиева стълба и ЛПС. 6. за Работниците, сглобяване на детайли – 2 броя – станция за запояване (поялник).; лампа с лупа – 2 бр. Работните места на работниците ще бъдат обособени в помещение 4, където и към момента се извършва тази дейност, тъй като то вече е оборудвано с голяма маса-плот, върху която могат да се нареждат елемнтите за серийно производство. На всички работници и служители с изключение на Мениджъра ключови клиенти ще им бъде закупено в съответствие с изискванията на трудовата медицина, работно облекло (гащеризон, яке, тениск,обувки) и ЛПС за длъжностите, за които се изисква. 7. Закупуване на ОФИС-ФУРГОН (ОФИС-КОНТЕЙНЕР) Разкриването на новите 7 работни места е пряко свързано с осигуряване на работно помещение за новите работници. В съществуващата производствена база на дружеството могат да бъдат настанени само 4-ма от новонаетите: - Инженерът, производство - в помещение 2, където е разположена SMD-линията и където няма възможност за настаняване на други работници, защото SMD-машината е обемна и заема значителна част от помещението; - Работникът ПМК - в помещение 1, където са разположени машините и където няма място, а и не е подходящо да се настаняват други работници; - Работниците СД - в помещение 4, където в момента работят Организаторът-производство и наличния Работник, сглобяване на детайли. С оглед оптимизация на производствения процес 2-та нови работника, сглобяване на детайли ще заемат мястото на работещия в момента Организатор-производство, в резултат на което за същия трябва да се обособи ново работно място. Целта е процесът по ръчно насищане на елементите, сглобяване, тестване и окомплектоване да се осъществява в едно помещение. Така на практика за 4-ма от работниците: - Мениджър, ключови клиенти - новооткрито; - Инженер, инструментална екипировка - новооткрито; - Монтажник МК (за времето в което не е на монтаж) - новооткрито; - Организатор-производство - работещ в момента във фирмата, но ще остане без работно място поради настаняване на неговото място на Работниците, СД; НЯМА място в наличната производствена база на фирмата. Това изисква да се обособи ново помещение, в което да се настанят изброените по-горе 4-ма служители. Това налага закупуването на ОФИС-ФУРГОН (контейнер), в който в две самостоятелно обособени помещения ще бъдат настанени тези 4-ма работници. В ОФИС-ФУРГОНА ще бъде разположен и шкаф, в който „Монтажника МК“ и „Работникът ПМК“ ще могат да си оставят личните вещи, инструменти и да се преобличат., Contracted Amount: 21 904.81 , Reported Amount: 21 789.84
  • Activity: Дейности по информиране и публичност : Целта е да се осигури прозрачност в изпълнението на проектното предложение и да се отговори на изискванията, залегнали в Ръководството за изпълнение на дейностите за информиране и публичност по ОП РЧР, във връзка с което осигуряването на информиране и публичност е изведено като самостоятелна дейност. Да се популяризира проекта и финансиращата програма, на основните изисквания и цели на програмата и самото проектно предложение, неговата полза и благоприятен ефект върху целевите групи . Цели се максимален ефект и въздействие върху целевите групи и заинтересованите страни. Дейността по информиране и публичност ще бъде изцяло съобразена с Единния наръчник на бенефициента за прилагане правилата за информация и комуникация 2014-2020 и ще включва: - публикуване на 2 броя съобщения в местен вестник - едно съобщение за старта на проекта, с поставените цели и срока на изпълнение и второ съобщение за приключването на проекта и отразяване на постигнатите резултати. - публикуване на информация за проекта на електронната страница на дружеството. - изготвяне на брошури за дейността на дружеството с информация за постигнатото от изпълнението на проекта., Contracted Amount: 1 087.00 , Reported Amount: 1 087.00
  • Activity: Отчитане на проекта: Дейността включва подготовка на разходооправдателните документи, окончателните доклади и подаване на доклада и документите за изплащане на одобреното финансиране., Contracted Amount: 0.00 , Reported Amount: 0.00

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: Polina, Contracted Amount*: 1 020.00 , Reported Amount**: 1 108.16
  • Contractor: ELIMEX ENGINEERING LTD, Contracted Amount*: 512.00 , Reported Amount**: 512.08
  • Contractor: Vyara, Contracted Amount*: 1 760.00 , Reported Amount**: 880.00
  • Contractor: Intralink, Contracted Amount*: 5 200.00 , Reported Amount**: 5 200.00
  • Contractor: SKAYL-H, Contracted Amount*: 593.90 , Reported Amount**: 593.90
  • Contractor: ARDES INFORMACIONNI TEHNOLOGIY, Contracted Amount*: 607.50 , Reported Amount**: 607.50
  • Contractor: MILDIMA TREID, Contracted Amount*: 386.48 , Reported Amount**: 386.48
  • Contractor: REDCO OOD, Contracted Amount*: 4 475.00 , Reported Amount**: 4 475.00
  • Contractor: Nikolinka, Contracted Amount*: 3 200.00 , Reported Amount**: 3 200.00
  • Contractor: NOVIS BROKET OOD, Contracted Amount*: 160.28 , Reported Amount**: 160.28
  • Contractor: PARTNERS, Contracted Amount*: 7 320.00 , Reported Amount**: 7 320.00
  • Contractor: DEA, Contracted Amount*: 645.00 , Reported Amount**: 747.90
  • Contractor: DIOR SOFIA, Contracted Amount*: 1 503.35 , Reported Amount**: 1 503.35
  • Contractor: MARINY 2, Contracted Amount*: 140.00 , Reported Amount**: 140.00
  • Contractor: ALTO CLIMA LTD, Contracted Amount*: 877.25 , Reported Amount**: 877.25
  • Contractor: Delta - Tzeno Kirilov, Contracted Amount*: 1 087.00 , Reported Amount**: 1 087.00
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Безработни и неактивни участници, Measure Unit: Number, Base Value: 0.00 , Target amount: 7.00 , Reached amount: 9.00
Indicator 2 Безработни и неактивни участници, които при напускане на операцията имат работа, Measure Unit: Number, Base Value: 0.00 , Target amount: 5.00 , Reached amount: 5.00

Financial Information

Total Project cost 75 415.32 BGN
Grant 75 415.32 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 69 358.77 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

Reason % of financial
correction
Financial corrections amounts1,2 Contract
Grant Self-financing Total
Конфликт на интереси 100.00 502.86 0.00 502.86 Вяра Маринова Попова
Конфликт на интереси 100.00 377.14 0.00 377.14 Вяра Маринова Попова

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: Oсигуряване на публичност и изработка на рекламни материали, Estimated Amount: 1 380.00
Procedure 2 Subject to due process: Доставка на канцеларски материали, Estimated Amount: 600.00
Procedure 3 Subject to due process: Избор на изпълнител – Координатор проект, Estimated Amount: 1 760.00
Procedure 4 Subject to due process: Избор на изпълнител – Счетоводител проект, Estimated Amount: 1 020.00
Procedure 5 Subject to due process: Съобщение за набиране на ценови предложения съгласно чл. 2, ал. 7 от ПМС № 160 от 01.07.2016 г. за осигуряване на изпълнител за позицията: Координатор проект, Estimated Amount: 1 760.00
  • Differentiated position 1: Съобщение за набиране на ценови предложения съгласно чл. 2, ал. 7 от ПМС № 160 от 01.07.2016 г. за осигуряване на изпълнител за позицията: Координатор проект
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 6 Subject to due process: Съобщение за набиране на ценови предложения съгласно чл. 2, ал. 7 от ПМС № 160 от 01.07.2016 г. за доставка на канцеларски материали , Estimated Amount: 600.00
  • Differentiated position 1: Съобщение за набиране на ценови предложения съгласно чл. 2, ал. 7 от ПМС № 160 от 01.07.2016 г. за доставка на канцеларски материали
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 7 Subject to due process: Съобщение за набиране на ценови предложения съгласно чл. 2, ал. 7 от ПМС № 160 от 01.07.2016 г. за доставка на лаптоп, Estimated Amount: 850.00
  • Differentiated position 1: Съобщение за набиране на ценови предложения съгласно чл. 2, ал. 7 от ПМС № 160 от 01.07.2016 г. за доставка на лаптоп
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 8 Subject to due process: Съобщение за набиране на ценови предложения съгласно чл. 2, ал. 7 от ПМС № 160 от 01.07.2016 г. за доставка на оборудване , Estimated Amount: 645.00
  • Differentiated position 1: Съобщение за набиране на ценови предложения съгласно чл. 2, ал. 7 от ПМС № 160 от 01.07.2016 г. за доставка на оборудване
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 9 Subject to due process: Съобщение за набиране на ценови предложения съгласно чл. 2, ал. 7 от ПМС № 160 от 01.07.2016 г. за доставка на оборудване на заваръчни апарати , Estimated Amount: 5 860.00
  • Differentiated position 1: Съобщение за набиране на ценови предложения съгласно чл. 2, ал. 7 от ПМС № 160 от 01.07.2016 г. за доставка на оборудване на заваръчни апарати
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 10 Subject to due process: Съобщение за набиране на ценови предложения съгласно чл. 2, ал. 7 от ПМС № 160 от 01.07.2016 г. за доставка на оборудване за запояване, Estimated Amount: 512.00
  • Differentiated position 1: Съобщение за набиране на ценови предложения съгласно чл. 2, ал. 7 от ПМС № 160 от 01.07.2016 г. за доставка на оборудване за запояване
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 11 Subject to due process: Съобщение за набиране на ценови предложения съгласно чл. 2, ал. 7 от ПМС № 160 от 01.07.2016 г. за доставка на офис-контейнер, Estimated Amount: 4 800.00
  • Differentiated position 1: Съобщение за набиране на ценови предложения съгласно чл. 2, ал. 7 от ПМС № 160 от 01.07.2016 г. за доставка на офис-контейнер
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 12 Subject to due process: Съобщение за набиране на ценови предложения съгласно чл. 2, ал. 7 от ПМС № 160 от 01.07.2016 г. за изпълнител за доставка на работно облекло и ЛПС, Estimated Amount: 450.00
  • Differentiated position 1: Съобщение за набиране на ценови предложения съгласно чл. 2, ал. 7 от ПМС № 160 от 01.07.2016 г. за изпълнител за доставка на работно облекло и ЛПС
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 13 Subject to due process: Съобщение за набиране на ценови предложения съгласно чл. 2, ал. 7 от ПМС № 160 от 01.07.2016 г. за изпълнител за сключване на застраховка , Estimated Amount: 222.00
  • Differentiated position 1: Съобщение за набиране на ценови предложения съгласно чл. 2, ал. 7 от ПМС № 160 от 01.07.2016 г. за изпълнител за сключване на застраховка
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 14 Subject to due process: Съобщение за набиране на ценови предложения съгласно чл. 2, ал. 7 от ПМС № 160 от 01.07.2016 г. за изпълнител на доставка на комбиниран ултразвуков апарат за полиране на матрици , Estimated Amount: 6 200.00
  • Differentiated position 1: Съобщение за набиране на ценови предложения съгласно чл. 2, ал. 7 от ПМС № 160 от 01.07.2016 г. за изпълнител на доставка на комбиниран ултразвуков апарат за полиране на матрици
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 15 Subject to due process: Съобщение за набиране на ценови предложения съгласно чл. 2, ал. 7 от ПМС № 160 от 01.07.2016 г. за изпълнител на доставка на лентоотрезна машина и лентова шлайф машина, Estimated Amount: 6 200.00
  • Differentiated position 1: Съобщение за набиране на ценови предложения съгласно чл. 2, ал. 7 от ПМС № 160 от 01.07.2016 г. за изпълнител на доставка на лентоотрезна машина и лентова шлайф машина
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 16 Subject to due process: Съобщение за набиране на ценови предложения съгласно чл. 2, ал. 7 от ПМС № 160 от 01.07.2016 г. за изпълнител на доставка на на локална система за вентилация на въздуха, Estimated Amount: 1 000.00
  • Differentiated position 1: Съобщение за набиране на ценови предложения съгласно чл. 2, ал. 7 от ПМС № 160 от 01.07.2016 г. за изпълнител на доставка на на локална система за вентилация на въздуха
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 17 Subject to due process: Съобщение за набиране на ценови предложения съгласно чл. 2, ал. 7 от ПМС № 160 от 01.07.2016 г. за изпълнител на доставка на офис-обзавеждане , Estimated Amount: 1 565.00
  • Differentiated position 1: Съобщение за набиране на ценови предложения съгласно чл. 2, ал. 7 от ПМС № 160 от 01.07.2016 г. за изпълнител на доставка на офис-обзавеждане - Обособена позиция 1
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 2: Съобщение за набиране на ценови предложения съгласно чл. 2, ал. 7 от ПМС № 160 от 01.07.2016 г. за изпълнител на доставка на офис-обзавеждане - Обособена позиция 2
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 18 Subject to due process: Съобщение за набиране на ценови предложения съгласно чл. 2, ал. 7 от ПМС № 160 от 01.07.2016 г. за осигуряване на изпълнител за позицията: Счетоводител проект, Estimated Amount: 1 020.00
  • Differentiated position 1: Съобщение за набиране на ценови предложения съгласно чл. 2, ал. 7 от ПМС № 160 от 01.07.2016 г. за осигуряване на изпълнител за позицията: Счетоводител проект
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 19 Subject to due process: Съобщение за набиране на ценови предложения съгласно чл. 2, ал. 7 от ПМС № 160 от 01.07.2016 г. за осигуряване на публичност и изработка на рекламни материали, Estimated Amount: 1 380.00
  • Differentiated position 1: Съобщение за набиране на ценови предложения съгласно чл. 2, ал. 7 от ПМС № 160 от 01.07.2016 г. за осигуряване на публичност и изработка на рекламни материали
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 20 Subject to due process: Съобщение за набиране на ценови предложения съгласно чл. 2, ал. 7 от ПМС № 160 от 01.07.2016 г. за осигуряване на трудова медицина, Estimated Amount: 350.00
  • Differentiated position 1: Съобщение за набиране на ценови предложения съгласно чл. 2, ал. 7 от ПМС № 160 от 01.07.2016 г. за осигуряване на трудова медицина
    Contractor:
    Contract total funded value:

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN