Identification

UMIS Number BG16RFOP002-2.001-0438-C01
Project Name Implementation of new technologies for improvement of the resource efficiency and effectiveness in the production process of "LINK" Ltd.
Beneficiary 123542210 LINK Ltd.
Funding ERDF ==> Innovations and Competitiveness
Date of the Contract/Order 23.12.2015
Start Date 23.12.2015
End Date 28.02.2017
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Северна и югоизточна България, Югоизточен, Стара Загора, Стара Загора, гр.Стара Загора

Description

Brief description
„ЛИНК” ООД е основана през 1991 г.  в  Стара Загора.  Специализирана  е  в проектиране, производство и монтаж на алуминиева и пластмасова дограма.
ЛИНК работи с профилите на гръцката фирма ALUMIL, немската ALUPLAST, българската PROFILINK и собствената марка ЛИНК, произведена на каскаден принцип по австрийски лиценз от HAMMER
С цел удовлетворяване нуждите на нашите клиенти ЛИНК разшири сферите на производствени услуги. Днес фирмата има собствена база за производство на алуминиева и пластмасова (ПВЦ) дограма, стъклопакети, стъклени витрини, окачени фасади, алуминиеви парапети, външни ролетни щори и др.
Изпълнението на проект “ВНЕДРЯВАНЕ НА НОВИ ТЕХНОЛОГИИ ЗА ПОДОБРЯВАНЕ НА РЕСУРСНАТА ЕФЕКТИВНОСТ И ЕФИКАСНОСТ В ПРОИЗВОДСТВЕНИЯ ПРОЦЕС в „ЛИНК“ ООД” ще допринесе за процесите на производство на алуминиева и PVC дограма и на стъклопакети  по следния начин:
Проектът предвижда извършването на редица дейности свързани с технологичната и процесовата модернизация на фирмата. С проекта ще бъде въведено ново производствено оборудване за производството – 3 осен обработващ център, автоматичен двуглав циркуляр и CNC машина за рязане на стъкло, което освен че ще  разшири и диверсифициране производствената гама на предприятието, така и ще подобри качеството на произвежданата продукция, а също така и ще увеличи производителността на „ЛИНК“ ООД.
В резултат от изпълнението на проекта ще бъде въведена една изцяло нова производствена система – окачена фасада в производствената листа на „ЛИНК“ ООД, както и редица нови допълнителни услуги.
Изпълнението на проекта следва и стратегията на предприятието за разширяване на предлаганите продукти, което е съобразено изцяло с постъпилите запитвания от чуждестранни наши клиенти за производството, доставка и монтажа на системи окачени фасади, което ще бъде възможно с въвеждането в производството на фирмата на 3 осен обработващ център.
Activities
  • Activity: ПРОВЕЖДАНЕ НА ТРЪЖНА ПРОЦЕДУРА ЗА ИЗБОР НА ДОСТАВЧИК НА ОБОРУДВАНЕТО, ДОСТАВКА И ВЪВЕЖДАНЕ В ЕКСПЛОАТАЦИЯ НА ОБОРУДВАНЕТО.: С изпълнението на дейността ще бъде доставено следното оборудване: 1. 3 осен обработващ център - 1 бр.; 2. Автоматичен двуглав циркуляр - 1 бр.; 3. CNC машина за рязане на стъкло - 1 бр. ИЗПЪЛНЕНИЕТО НА ДЕЙНОСТТА ЩЕ БЪДЕ ОРГАНИЗИРАНО ПО СЛЕДНИЯ НАЧИН: Определяне на екип по проекта - ръководител проект и асистент по проекта – те ще сформират екипа, които ще осигури успешното изпълнение и реализиране на проекта. Двамата члена на екипа ще бъдат определени от вече назначените служители на “ЛИНК“ ООД. Ръководителят ще бъде отговорен за цялостната реализация на проекта във фирмата, в това число разработването и представянето на междинните и крайни доклади и отчети, както и за кореспонденцията и връзката с Договарящия орган по ОПИК. Асистентът по проекта ще има задължението да изготви всички тръжни досиета, които ще бъдат необходими за провеждането на съответните тръжни процедури. Подготовка на тръжно досие и съпътстваща документация - тръжното досие и съпътстваща документация по отношение на избора на фирма/и, която/ито да извършат доставката на оборудване в “ЛИНК“ ООД е базирано на проучване направено при подготовката на проектното предложение. Ще бъде изготвена документация за избор на доставчик/ци съгласно националното законодателство (ПОСТАНОВЛЕНИЕ № 118 на МС от 20.05.2014 г.) и съгласно принципите за добро финансово управление на средствата на “ЛИНК“ ООД. Тръжната документация ще описва в детайли идентифицираните необходими параметри за закупуване на оборудване, което ще отговаря и на изискванията на предоставените образци на документи от страна на Договарящия орган по ОПИК. При изпълнението на дейността ще бъде предоставена релевантна информация относно начина на доставка на оборудването, визуализацията и опаковката, което ще е съгласно правилата за информираност и визуализация в производствената база на фирмата. Във връзка с подготвената документация ще бъде стартирана тръжна процедура в съответствие с изискванията ПОСТАНОВЛЕНИЕ № 118 на МС от 20.05.2014 г., и в зависимост от нивото на финансиране за компонента. Съгласно действащото към момента на кандидатстване ПОСТАНОВЛЕНИЕ № 118 на МС от 20.05.2015 г., и във връзка с това, че предвидената за получаване безвъзмездна финансова помощ по проекта ще е по-голяма от петдесет на сто от общо допустимите разходи по проекта, то предвидената процедура е избор с публична покана. Назначената от управителя на “ЛИНК“ ООД комисия за оценка на подадените предложения за доставка на оборудването, ще избере доставчик на оборудването на база икономически най-добра оферта и с него/тях ще бъде подписан договор за доставка. Във връзка с подписаният договор за доставка на оборудването за нуждите на “ЛИНК“ ООД, доставчика ще достави оборудването, което е предмет на договора, до уговореното място. Представител на Договарящия орган ще бъде поканен да присъства по време на доставката, с цел максимална прозрачност на процедурата по доставката. След приключването на Дейността и след доставка на оборудването по проекта и към момента на финализиране на проекта, ще бъдат изготвени визуализационни материали, които ще бъдат поставени на предназначените за това места – визуализационни стикери ще бъдат поставени върху доставеното оборудване по проекта, а информационна табела ще бъде поставена на видно място в производството., Contracted Amount: 407 080.00 , Reported Amount: 406 970.00

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: MICROTEL LTD, Contracted Amount*: 48 909.00 , Reported Amount**: 69 870.00
  • Contractor: HENDEL LTD, Contracted Amount*: 65 695.00 , Reported Amount**: 93 850.00
  • Contractor: SEST LTD, Contracted Amount*: 170 275.00 , Reported Amount**: 243 250.00
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Повишаване на ефективността на производствените разходи, Measure Unit: %, Base Value: 0.00 , Target amount: 26.90 , Reached amount: 0.00
Indicator 2 Private investment matching public support to enterprises (grants), Measure Unit: евро, Base Value: 0.00 , Target amount: 122 124.00 , Reached amount: 62 425.09
Indicator 3 Number of enterprises receiving support, Measure Unit: предприятия, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 1.00
Indicator 4 Намаляване на водопотреблението на подкрепените предприятия – количества потребени води на годишна база преди/след изпълнението на проекта в кубични метра/год., Measure Unit: м3/год., Base Value: 372.00 , Target amount: 300.00 , Reached amount: 0.00
Indicator 5 Number of enterprises receiving grants, Measure Unit: предприятия, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 1.00
Indicator 6 Намаляване на количеството отпадъци, предвидени за депониране – количества генерирани отпадъци при производството на единица продукция на годишна база, преди/след изпълнение на проекта в тонове годишно., Measure Unit: т./год., Base Value: 0.08 , Target amount: 0.06 , Reached amount: 0.00
Indicator 7 Изменение на средните генерирани приходи от износ вследствие на инвестицията по проекта, Measure Unit: %, Base Value: 0.00 , Target amount: 31.30 , Reached amount: 0.00
Indicator 8 Нарастване на производителността, Measure Unit: %, Base Value: 0.00 , Target amount: 42.90 , Reached amount: 0.00
Indicator 9 Брой проекти с дейности за подобряване на ресурсната ефективност, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 1.00
Indicator 10 Намаляване на количеството отпадъци, предвидени за депониране – количества генерирани отпадъци на годишна база преди/след изпълнение на проекта в тонове годишно., Measure Unit: т./год., Base Value: 236.00 , Target amount: 178.00 , Reached amount: 0.00
Indicator 11 Вътрешна норма на възвръщаемост, Measure Unit: %, Base Value: 0.00 , Target amount: 390.00 , Reached amount: 0.00
Indicator 12 Намаляване на водопотреблението на подкрепените предприятия – количества потребени води за производството на единица продукт на годишна база, преди/след изпълнение на проекта в кубични метра/год., Measure Unit: м3/год., Base Value: 0.13 , Target amount: 0.10 , Reached amount: 0.00

Financial Information

Total Project cost 407 080.00 BGN
Grant 284 956.00 BGN
Self amount 122 124.00 BGN
Total actual amounts paid 284 879.00 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

None

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: Доставка на оборудване за производствените нужди на "ЛИНК", Estimated Amount: 407 080.00
  • Differentiated position 1: Обособена позиция 1: Доставка на 3 осен обработващ център - 1 бр.
    Contractor: SEST LTD
    Contract total funded value: 170 275.00
  • Differentiated position 2: Обособена позиция 2: Доставка на автоматичен двуглав циркуляр - 1 бр.
    Contractor: HENDEL LTD
    Contract total funded value: 65 695.00
  • Differentiated position 3: Обособена позиция 3: Доставка на CNC машина за рязане на стъкло - 1 бр.
    Contractor: MICROTEL LTD
    Contract total funded value: 48 909.00

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN