Identification

UMIS Number BG05M9OP001-2.004-0021-C07
Project Name Equal opportunities to all children from municipality Dobrichka.
Beneficiary 000852188 Municipality Dobrichka
Funding ESF ==> Human Resources Development
Date of the Contract/Order 10.08.2016
Start Date 10.08.2016
End Date 29.12.2023
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Северна и югоизточна България, Североизточен, Добрич, Добрич

Description

Brief description
Детското развитие е комплексен и динамичен процес, който се влияе от условията на материалната и социална среда, в която детето расте. За да могат да получат най-добро начало на своя живот и да реализират своите възможности, бебетата и малките деца се нуждаят както от пълноценно хранене, така и от достъп до качествени здравни грижи, сигурна, подкрепяща и стимулираща семейна среда. Фокусът на настоящото проектно предложение е насочен към повишаване на разбирането за ранното детство като изключително важен период за осигуряване на благополучието на детето, чрез предоставянето на интегрирани услуги за ранно детско развитие на деца до 7 годишна възраст от уязвими групи, включително деца с увреждания и техните семейства, както и бъдещи родители. Усилията ни в сферата на ранното детско развитие са насочени към подкрепа на деца в ранна детска възраст и техните семейства за подобряване на достъпа до здравна грижа, формиране и развитие на родителски умения, за да могат успешно да се справят със своите отговорности и грижи за децата, подобряване на семейната среда, повишаване на училищната готовност на децата за включване в образователната система, както и предотвратяване на настаняването на деца в специализирани институции.
Activities
  • Activity: Дейност 1: Организация и управление на проекта: Сформиране на професионален административен екип, гаранция за успешното протичане на дейностите по проекта. Осигуряване на най-подходящите в качествено и икономическо отношение изпълнители на доставки и услуги. Управление на проектните дейности, насочено към ефективно изпълнение на заложените индикатори. Наблюдение на навременното и в пълнота изпълнение на планираните дейности по проекта и качеството на предоставяната услуга. Редовна отчетност за удостоверяване на административните, технически и физически аспекти на дейностите по проекта. Лесно идентифициране и проследяване на разходите, следене за документалната обоснованост на всяка счетоводна операция, законосъобразност и целесъобразност на изразходените средства и избягване на всякакви финансови злоупотреби. В дейността се включва:Създаване на организация за протичане на дейностите по проекта, подбор на административния екип за управление– ръководител проект, координатор, счетоводител, назначаване на подбраните лица- проектен месец 1. Ще бъде изготвен График за възлагане на обществени поръчки по ЗОП, и съобразно заложените в него срокове ще бъдат разработени тръжни документации и проведени тръжни процедури за избор на изпълнители на доставки и услуги. Ще бъде назначена тръжна комисия, която да определи най-подходящите изпълнители от гледна точка на качество на извършваните дейности и икономическа ефективност на разходите, като това ще бъде осигурено чрез изискванията и критериите, заложени в тръжните документации- проектен месец 1. Ще се провеждат редовни месечни заседания на административния екип, на които ще бъдат разпределяни задачите за следващия месец – за целта ще бъдат изготвяни „Месечни планове за действия” и „Протоколи от заседания”. При необходимост ще се провеждат и извънредни заседания. Ще бъде разработена система за вътрешен мониторинг, чрез която се оценява напредъка на дейностите по проекта и се сигурява качеството на предлаганите услуги на потребителите- проектен месец 1. В месечен „План за мониторинг” ще се извършват периодични оценки от екипа за управление на степента на изпълнение на дейностите съобразно графика, като при евентуални несъответствия ще се назначават коригиращи действия и ще се следи за резултата от тях. Ще се следи за съответствие на доставките със заложените технически спецификации, за отговорното в качествено и количествено отношение извършване на услугите от изпълнители в Центъра, ежемесечно. С цел контрол качеството на предоставяните услуги ръководителят на проекта назначава в График за мониторингови посещения дати за извършване на мониторингови посещения в домовете на потребителите: ежемесечно и при възникнали потребности и рискове, и назначава отговорни за това лица, като посещенията се осъществяват от ръководителя и координатора, които изготвят Формуляри за посещение на място. Резултатите от проведените мониторингови посещения се обобщават в месечни доклади, съдържащи оценка и предложения. Ще бъде оказвано съдействие на представителите на Управляващия орган при документални и проверки на място. Ще бъде създадено Проектно досие, включващо всички договори, анекси, тръжна документация, доклади, разходооправдателни документи, приемо-предавателни протоколи за извършени дейности от изпълнителите, искания за плащане и приложения, доклади от проверките на място, данни за предприетите мерки за публичност, кореспонденция с Управляващия орган. Ще се изготвят месечни отчети от отделните членове на екипа за управление и персонала и експертите към Центъра за проследяване спазването на разработените планове за действие. Ще бъдат изготвяни прецизни и редовни междинни отчети с необходимите приложения към Управляващия орган- 8, 12, 18, 24,30 проектни месеци. Ще бъде изготвен окончателен отчет относно изпълнението на целите на проекта, постигнатите резултати и реални стойности на заложените индикатори, срещнатите трудности и тяхното преодоляване. Дейността се изпълнява през целия период на проекта- 83 месеца. , Contracted Amount: 156 244.42 , Reported Amount: 114 108.20
  • Activity: Дейност 2: Информиране и публичност: Осигуряване на прозрачност и разгласа в публичното пространство на целите и резултатите на проекта и на настоящата схема за безвъзмездно финансиране, популяризиране на подкрепата от ЕСФ. В дейността се включва: През месец 1 на проекта ще бъде разработен “План за информация и публичност”, който има следните задачи: - Определяне на реда и средствата за информиране на заинтересованите лица и институции; -Разработване на необходимите информационни материали и организиране на информационните събития; - Осигуряване на публичност на дейностите по проект чрез разпространение на информационните материали и провеждане на информационните събития и срещи; - Осигуряване на активно съдействие от страна на заинтересованите страни за постигане целите на проекта. Информирането на обществото за целите на проекта, настоящата схема за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ "Услуи за ранно детско развитие" и ОП „Развитие на човешките ресурси” 2014-2020, както и за процесите на реализация на проектните дейности и постигнатите резултати ще се осъществява чрез използване на различни инструменти като: - провеждане на пресконференции - поради продължителността на проекта- 83 месеца, ще бъдат организирани и проведени 5 пресконференции - 1 в началото на проекта за запознаване на обществеността с целите на проекта- през проектен месец 3, и други в процеса на изпълнение за информиране относно хода на проектните дейности, през 2020 година ще бъдат организирани 1 пресконференция за напредука на проекта и 1 заключителна среща. Ше бъдат изготвени и разпространени 1000 брошури, 70 плаката, 2500 флаера и 2 ролбанера. -изготвяне и разпространяване на 700 брошури свързани с описание на дейностите по проекта в населените места в община Добричка и 70 плаката – по 1 във всяко населено място, за информиране на потенциалните потребители, през месеци 3, 4, 29 и 35 на проекта. -изработване и поставяне на 4 ролбанер - винил- 2 в сградата на общината, и 2 където се помещава Центъра, през месец 3 и 33 на проекта. -изготвяне и разпространяване на 500 брошури за оповестяване на постигнатите резултати по проекта в община Добричка, през месец 53 на проекта. -изготвяне и разпространение на 2900 флаери с описание на социалните услуги за ранното детско развитие; -провеждане на 1 заключителна среща с участието на потребители, персонал, доставчиците на социалните услуги,медии, административния екип за управление, представители на общинска администрация на община Добричка, представители на НПО. Комбинирането на различните инструменти има за цел да осигури желаното информационно покритие на целевата аудитория, като едновременно се осигурява нужната информация чрез подходящ брой единични актове на въздействие върху публиката при паралелен стремеж за точна ориентация на посланията към заинтересованите страни. Дейностите по информиране и публичност ще допринесат за поддържане на перманентна обратна връзка с общинската администрация, гражданското общество, като се разчита на инициатива и активно участие от страна на всички заинтересовани страни в проекта. Всички информационни материали и събития ще бъдат съобразени с „Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г.” Дейността ще се изпълнява в 53 месеца, съобразно посочените по-горе етапи., Contracted Amount: 7 839.81 , Reported Amount: 7 326.35
  • Activity: Дейност 3: Ранна интервенция на уврежданията и Индивидуална педагогическа подкрепа за деца с увреждания: Цели:Предотвратяване на изоставянето на децата с увреждания от техните родители и тяхното институционализиране.Инд. педагогическа подкрепа за деца с увреждания за успешна интеграция в образователната система.Тези цели ще се постигнат чрез:1.посещения на майката или друг член на семейството,заедно с детето в Центъра за ранна интервенция на уврежданията,създаден по Проект„Социално включване",които включват работа с кинезитерапевт или друг специалист в областта на рехабилитацията с оглед увреждането и проблемите на детето.Работата се състои в инд. дейности за детето с участието на родителя.В съответствие с оценката на екипа от специалисти на Центъра,детето ще се включва в група от негови връстници,при достигането на определен етап от развитието му.Фокусът на дейността е и консултиране относно съществуващата мрежа от услуги и достъпната за родителите и за детето финансова подкрепа,консултация по проблеми,които възникват при ежедневната грижа за детето,родителските отговорности,семейните трудности,свързани с необходимостта от осигуряване на грижи за дете с увреждане и др.В зависимост от степента на увреждане и проблемите на детето посещенията в центъра ще бъдат 2 до 3 пъти седмично.2.Веднъж месечно мобилен екип от специалисти ще посещава потребителите в домовете на семействата–тези посещения/работа на терен целят мониторинг на грижите за децата,осигуряване на подкрепа за формиране и подобряване на уменията за грижа за децата;предоставяне на консултация относно съществуващата мрежа от услуги;достъпната за родителите и за детето финансова подкрепа; консултация по проблеми,които възникват при ежедневната грижа за детето;родителските отговорности;семейните трудности,свързани с необходимостта от осигуряване на грижи за дете с увреждане.3.Специалният педагог ще посещава децата по домовете им и ще прави оценка колко от деца с увреждания подлежащи на записване в първи клас в масовото училище ще имат нужда от инд. педагогическа подкрепа.След оценката,усилията ще се фокусират върху инд. работа по няколко пъти седмично за оказване на помощ на децата при усвояването на знанията и уменията,необходими за първи клас.Важен акцент ще бъде и работата с родителите на децата с увреждания,на които предстои интегриране в масово училище,целяща развиване на умения за подкрепа на децата през учебната година.Дейността ще се допълни и със занимания в група за децата в детската градина и/или ущилището по местоживеене,за да може да им се помогне да се запознаят със соц-ната среда и да изградят соц. умения. Потребители на услугите ще бъдат деца с увреждания и техните родители и деца с увреждания подлежащи на записване в първи клас с капацитет 30 деца и 50 родители за "Ранна интервенция на уврежданията" и 30 деца за "Индивидуална педагогическа подкрепа".Посещенията в Центъра за ранна интервенция на уврежданията и в домовете на семействата,ще се извършват по установен график,след съгласуване както със специалистите,така и с потребителите на услугата.Посещенията в домовете на семействата ще се извършва от мобилен екип,в който ще се включат специалисти от екипа в Центъра.За достъп и ползване на услугите ще се прилага утвърденото Методическо ръководство за предоставяне на услугите в Центъра създадено по Проект„Социално включване".Родителите на децата от целевите групи подават заявления по образец и придружаващи документи,въз основа на които се извършва оценка на потребностите.С подбраните лица се сключват договори.На база оценка на потребностите се изготвят инд. планове за потребителите.Ще се изготви регистър на подбраните потребители. Необходим персонал: 1социален работник,1логопед,1рехабилитатор/кинезетерапевт,1психолог,1медиатор,1социален педагог.Предвидени са в дейността разходи за материали. В т.ч. - дидактични и обучителни материали, детски столчета и масички /комплект/, килим, диспенсър за вода, батут, стилажи, огледала-логопед, годишна застраховка за деца. , Contracted Amount: 493 646.96 , Reported Amount: 490 314.89
  • Activity: Дейност 4: Предоставяне на психологическа подкрепа на бъдещи и настоящи родители за формиране и развитие на родителски умения, семейно консултиране и подкрепа: Цели:Формиране на родителски умения,изграждане на връзката родител-дете,повишаване на самочувствието на родителите и оказване на подкрепа.Дейностите поставят в центъра семейството като едно неделимо цяло.За реализиране на целите и предоставянето на качествена интегрирана услуга ще се формира постоянен екип от специалисти.Дейностите,включени в реализацията на услугата са: -Групи за консултация и подкрепа на бъдещи родители-в групите ще се формират знанията и уменията на бъдещите родители във връзка с особеностите на раждането,нуждите на новороденото,необходимата подходяща семейна среда за отглеждане на детето.Консултациите ще бъдат в периода преди и непосредствено след раждането.Насочени са към бременни момичета и жени, които ще отглеждат своите деца сами или в семейство от уязвимите етнически групи. -Групи за консултация и подкрепа на родители с бебета и деца на възраст от 0до3 г-в групите ще се повишат познанията и подобрят уменията на родителите с оглед способностите и особеностите на бебетата и малките деца в етапа на ранното им развитие;родителите ще се консултират относно мрежата от социални,здравни,заетост и др.услуги. -Групи за родители и бъдещи родители-родители и бъдещи родители ще споделят мнения и опит в отглеждането на децата;ще се създаде среда в която всички притеснения и въпроси на бъдещите и младите родители да бъдат изказани и споделени.Родителите ще участват заедно с децата си, за да могат да разберат по-добре интересите и способностите на техните деца. -Индивидуална работа с бъдещи родители и родители на деца от 0до3 г.-дейността е насочена към родителите, които отговарят на критериите за включване в групите, но не могат да участват по обективни причини. Дейностите ще бъдат допълнени с подготовка и разпространение на подходящи материали. Семейно консултиране и подкрепа се предлага с цел разширяване на възможностите за социално вграждане на рисковите групи,в т.ч.маргинализирани семейства,младежи от рискови общности,родители на деца с увреждания,родители,които неглижират потребностите на децата си и деца жертви на насилие,чрез развиване на социални умения–общуване,бюджетиране,търсене на работа и родителстване;улесняване на достъпа на уязвими групи хора до различни услуги и институции;повишаване на мотивацията сред високо рискови общности относно семейно планиране чрез предоставяне на информация за репродуктивно здраве,контрацептивни методи,полово-предавани болести;преодоляване на неглижирането и насилието над деца. Целта е подкрепа на семействата в отглеждането на децата им, преодоляване на семейни затруднения и развиване на умения и ресурси за пълноценна социална интеграция и реализация. Дейностите, включени в реализацията на услугата са: -Групови и индивидуални сесии за семейно планиране-консултиране и подкрепа на родители, които не полагат достатъчно грижа за своите деца. -Групи за консултация и подкрепа на родители на деца от 3 до 7 г;-Консултиране и подкрепа (инд. или групово).-Консултация на деца,живеещи в рискова семейна среда.Честотата и формата на срещите ще се определят в зависимост от индивидуалните потребности на детето и семейството. За децата от 3до7 г. услугите основно са насочени към интеграция в детските градини и подобряване на училищната готовност.Ще се осигурява транспорт за децата,чиито семейства не могат да осигурят придвижването им до детската градина.За реализиране на целите и предоставянето на качествена интегрирана услуга се формира постоянен екип от специалисти,към който да могат да се включват при необходимост и експерти от други области.Дейностите ще се реализират в Центъра за предоставяне на социални услуги за деца в риск и техните родители създаден по ПСВ,както и на мобилен принцип в сградите на Кметства,Детски градини и домовета на семействата по населени места на общината.Предвидени са в дейността разходи за материали. В т.ч. материали и консумативи, детски храни, детски дрехи, диспенсър за вода и др., Contracted Amount: 456 734.86 , Reported Amount: 437 416.00
  • Activity: Дейност 5: Подобряване достъпа до здравеопазване и промоция на здравето чрез подкрепа за осигуряване на здравна детска консултация и дейности по превенция на заболяванията.: Цели:Редовно наблюдение на здравния статус, физическото и психомоторното развитие на децата; превенция на детската заболеваемост, смъртност, не полагане на достатъчна грижа в семейството и други рискове в ранната детска възраст. Потребители на услугата ще са уязвими семейства и техните деца, в т.ч родители на новородени и на малки деца, които са уязвими, изолирани и/или не са регистрирани при общопрактикуващ лекар или не го посещават. Основното в тази дейност е предотвратяване на заболявания, а не лекуване на децата. С оглед на това акцентът тук е , чрез предоставят се следните услуги: - Измерване на височината и теглото на детето, главата, гръдния кош, проверяване на здравното състояние, следене на графика за имунизации и прегледи; - Преглед и диагностика на психомоторното развитие - ежемесечно през първата година, на тримесечие през втората година, на полугодие през третата година; - Консултации за смущения в храненето: насърчаване на кърменето, измерване на бебето с цел установяване на количеството кърма, което бебето приема при хранене и др. Обучение по здравословно хранене, съответстващо на възрастта и индивидуалните нужди на детето; - Консултации по отношение на съня – информация по отношение на физико-психологичните страни на съня на бебетата, консултиране при проблеми със съня, водене на график на спане и др.; - Обучение за масажи, упражнения, стимулация и основни грижи за бебето, практики за подобряване на здравето; - Предотвратяване на детски заболявания; - Съдействие за регистрация при общопрактикуващ лекар. Услугите предвиждаме да се предоставят в Центъра за предоставяне на социални услуги за деца в риск и техните родители създаден по ПСВ, както и в близост до уязвимите групи в специално оборудвани здравни кабинети в населените места на общината и на мобилен принцип в домовете на бебетата и децата. Услугата има и мобилен аспект – посещения в домовете на родителите, работа в общността за превенция на заболяванията, информиране и консултиране. Предвидени са в дейността разходи за материали.В т.ч.-стоматологични консумативи, теглилка, медикаменти и др., Contracted Amount: 178 822.19 , Reported Amount: 175 064.48
  • Activity: Дейност 6: Допълнителна педагогическа подготовка за повишаване на училищната готовност на децата за равен старт в училище.: Цел: Увеличаване на готовността на децата от уязвими семейства от затворени общности и децата с увреждания, на които предстои да постъпят в първи клас; увеличаване мотивацията им за равен старт с техните връстници при постъпването им в първи клас; преодоляване на затрудненията в изучаване на български език. Потребители на услугата/дейността са деца на 5, 6 или 7 годишна възраст (след завършване на предучилищната подготовка) от семейства от уязвими групи; деца, чийто майчин език не е български и които срещат затруднения при общуването на български език; родителите на децата, посещаващи летни групи/училища с оглед поддържане на тяхната мотивация за записване на децата в училище. Чрез посещаването на лятно училище, децата ще имат възможност да доразвият или да съхранят придобитите когнитивни и социални умения преди да постъпят в училище. В летните училища образователните елементи ще се комбинират с игри и дейности, обогатяващи познанията на децата за обкръжаващия свят. Летните училища предоставят дейности за подобряване на предучилищната подготовка като: - Преодоляване на затруднения в изучаването на български език, осигуряване на възможност за равен старт в първи клас в смесени училища. Децата се разделят на групи в зависимост от техните нужди; - Игри в съответствие с предпочитанията на децата; - Кратки екскурзии в или в околностите на града или селото; - Включване на родителите в екскурзиите като придружители; - Организиране и провеждане на състезания, викторини и др. в края на летните училища; - Ежемесечни срещи с родителите. Мотивация за равен старт на техните деца при постъпване в първи клас; - Включване на родителите в подготвителната работа; - Закупуване на книги и материали за първи клас, като стойността им се разделя с родителите; - Създаване на групи от деца от рисковите общности за преодоляване на изоставянето по отношение на придобиването на социални умения и свободното владеене на български език. Ще бъдат ангажирани учители с подготовка по предучилищна и начална училищна педагогика, преминали допълнително обучение за работа в мултикултурна среда и с двуезични деца. Потенциалните потребители ще се информират чрез срещи с екипа за управление на проекта, експертния екип към центъра, специалистите – педагози в детските градини, заинтересованите страни и чрез дипляни, пресконференции, чрез неформални контакти в самите рискови общности. Образователните услуги ще се получават по местоживеене на потребителите в детските градини на населените места в общината. От населените места, където не функционират детски градини до населените места с функциониращи такива ще се извозват децата желаещи да получат образователната услуга придружавани от помощник – отговорници – придружители от общността. В рамките на периода за предоставянето на услугата ще бъдат извършени разходи за материали, консумативи и храна, свързани с пряката работа с потребителите на услугата. , Contracted Amount: 47 862.80 , Reported Amount: 47 561.89
  • Activity: Дейност 7: Управление и функциониране на услугите: Общностният център в с.Стефаново е създаден в изпълнение на Проект„Равен шанс за всички деца в община Добричка”.Община Добричка изпълнява проекта съгласно Споразумение за финансиране № РД09-53 от 15.06.2011г. между МТСП и община Добричка.С оглед мисията на Центъра за преодоляване на социалната изолация,поради бедност или увреждане,повишаване на родителския капацитет,овластяване на родителите,превенция на отпадането от училище и целите на настоящия проект,спецификата на услугите изисква внимателен подход при разпределението на отговорностите по управление,реализиране и супервизия на предоставяне на услугите.За по-голяма ефективност при предоставянето на услугите и постигане на максимално точни резултати ще се създаде постоянен екип от специалисти,който включва следните длъжности: 1.Ръководител на центъра-той е отговорен за цялостната дейност на Центъра чрез навременно изпълняване на дейностите за предоставяне на комплексните услуги на идентифицираните потребители,които са планирани според одобрения бюджет на проекта.Ръководителят има лидерска позиция и линейно управление на дейностите и резултатите, които екипа постига.Той е отговорен за качественото управление на социалните услуги в съответствие с методическото ръководство за предоставяне на услугите в Центъра.В допълнение на това Ръководителят е отговорен за създаване и поддържане на ефективни работни контакти с други ведомства и външни организации,създаване на мрежа и партньорства.Позицията Ръководител изисква способност за приспособяване,умения да носи отговорност за вземане на решения и изпълнението им,висока степен на умения за управление на екип, както и за решаване на проблеми.Избраният човек трябва да бъде способен да улеснява извършването на промяна и управлява работата правилно като делегира отговорности на членовете на екипа. 2.Домакин-Домакинът има помощна позиция по отношение организацията на цялостната дейност на Центъра и отговаря за снабдяването,съхраняването и отпускането на стоки и материали,инвентар,обзавеждане,работни облекла, както и води картотека на същите; отчита месечно разхода на материали и консумативи, които не са дълготрайни материални активи; контролира качеството на доставените материални ценности и оформя съпровождащата документация. Длъжността Домакин изисква способност добре да работи на вътрешно ниво с колегите си от екипа, както и с клиентите на Центъра, с общността, партньорите и други. 3. Шофьор - Шофьор има помощна позиция по отношение организацията на цялостната дейност на Центъра и отговаря за поверения му микробус и извършва определените му от ръководителя задачи;Отговаря за безопасния превоз на пътниците от и до определеното населено място;Носи отговорност за настъпили вреди от виновно причинени автопроизшествия или неспазване безопасността при движение;Длъжността шофьор изисква способност добре да работи на вътрешно ниво с колегите си от екипа, както и с клиентите на Центъра, с общността, партньорите и други. 4. Хигиенист - Хигиенистът има помощна позиция по отношение организацията на цялостната дейност на Центъра и отговаря за поддържане на хигиенните норми. Длъжността Хигиенист изисква способност добре да работи на вътрешно ниво с колегите си от екипа, както и с клиентите на Центъра, с общността, партньорите и други. Във връзка с управлението и функционирането на услугите ще бъдат извършени разходи за: персонал; материали(материали и консумативи, свързани с пряката работа с потребителите на услугите, разходи за мобилна работа, в т.ч. гориво за автомобил, ремонти, винетки, застраховки, разходи за работно облекло); услуги(режийни разходи, за застраховки на персонала и поддръжка на транспортното средство). Оборудването на центъра е недостатъчно и се налага закупуване на 1 преносим компютър, 1 скенер и 1 лазарен принтер за отчетността на специалистите - документация за всяко проектно досие на потребителите, както и за визуализиране на образователни филми при провеждане на груповите сесии., Contracted Amount: 377 537.49 , Reported Amount: 354 999.53

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: BULSATKOM EAD, Contracted Amount*: 423.20 , Reported Amount**: 787.93
  • Contractor: Trast 92 EOOD, Contracted Amount*: 3 680.00 , Reported Amount**: 1 199.33
  • Contractor: "SKORPION BROCERS" EOOD, Contracted Amount*: 21 621.60 , Reported Amount**: 12 945.00
  • Contractor: BENT OIL AD, Contracted Amount*: 29 421.60 , Reported Amount**: 21 879.48
  • Contractor: Maia, Contracted Amount*: 17 160.00 , Reported Amount**: 6 900.00
  • Contractor: Darena, Contracted Amount*: 25 000.00 , Reported Amount**: 21 480.00
  • Contractor: "FSB-Dobrich" OOD, Contracted Amount*: 1 200.00 , Reported Amount**: 3 888.00
  • Contractor: "Angel Raykovski" EOOD, Contracted Amount*: 2 379.70 , Reported Amount**: 348.16
  • Contractor: OREL BROKERIDJ EOOD, Contracted Amount*: 21 621.60 , Reported Amount**: 6 714.37
  • Contractor: DIDJITEK OOD, Contracted Amount*: 154.80 , Reported Amount**: 154.80
  • Contractor: VALI KOMPUTARS OOD, Contracted Amount*: 863.40 , Reported Amount**: 863.40
  • Contractor: "ATC-BALGARIA" OOD, Contracted Amount*: 1 050.00 , Reported Amount**: 1 050.00
  • Contractor: Trifon, Contracted Amount*: 6 240.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: "KAZAKOV 65" OOD, Contracted Amount*: 1 200.00 , Reported Amount**: 1 200.00
  • Contractor: "Zona ArtPrint" EOOD, Contracted Amount*: 4 800.00 , Reported Amount**: 2 856.23
  • Contractor: Triada GD OOD, Contracted Amount*: 6 360.00 , Reported Amount**: 1 805.06
  • Contractor: Borislav, Contracted Amount*: 1 800.00 , Reported Amount**: 1 792.08
  • Contractor: Mariana, Contracted Amount*: 5 577.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: "Dezinfekzionna stancia Dobrich" EOOD, Contracted Amount*: 120.00 , Reported Amount**: 63.00
  • Contractor: "Yordan Yordanov PB Dobrich" EOOD, Contracted Amount*: 1 200.00 , Reported Amount**: 312.51
  • Contractor: Stefan, Contracted Amount*: 35 940.00 , Reported Amount**: 31 844.36
  • Contractor: Lachezara, Contracted Amount*: 18 232.50 , Reported Amount**: 18 226.11
  • Contractor: Penka, Contracted Amount*: 66 640.00 , Reported Amount**: 66 155.55
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Providers of services for social inclusion, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 1.00
Indicator 2 Number of providers of services for social inclusion with extended coverage of their activity., Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 1.00
Indicator 3 Брой деца, получили подкрепа чрез услугите, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 350.00 , Reached amount: 864.00

Financial Information

Total Project cost 1 626 413.21 BGN
Grant 1 626 413.21 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 1 626 337.53 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

None

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: Доставка на гориво за моторни превозни средства, собственост на община Добричка., Estimated Amount: 290 000.00
  • Differentiated position 1: Доставка на гориво за служебните автомобили на община Добричка, чрез борсов посредник
    Contractor: BENT OIL AD
    Contract total funded value: 21 621.60
Procedure 2 Subject to due process: Доставка на гориво за служебните автомобили на община Добричка, чрез използване на карти за безналично плащане. , Estimated Amount: 180 000.00
  • Differentiated position 1: Доставка на гориво за служебните автомобили на община Добричка, чрез борсов посредник
    Contractor: OREL BROKERIDJ EOOD
    Contract total funded value: 21 621.60
Procedure 3 Subject to due process: Доставка на гориво за служебните автомобили на община Добричка, чрез използване на карти за безналично плащане. , Estimated Amount: 230 000.00
  • Differentiated position 1: Доставка на гориво за служебните автомобили на община Добричка, чрез борсов посредник
    Contractor: "SKORPION BROCERS" EOOD
    Contract total funded value: 21 621.60
Procedure 4 Subject to due process: Доставка на компютърни конфигурации и офис техника за нуждите на община Добричка., Estimated Amount: 8 000.00
  • Differentiated position 1: "Вали Компютърс" ООД
    Contractor: VALI KOMPUTARS OOD
    Contract total funded value: 863.40
  • Differentiated position 2: "Диджитек"ООД
    Contractor: DIDJITEK OOD
    Contract total funded value: 154.80
Procedure 5 Subject to due process: Доставка на хранителни продукти за нуждите на детски градини, домашен социален патронаж, ДПЛД, на потребители по проект Топъл обяд в ощина Добричка по обособени позиции. Правно основание чл.18, ал.1, т.1 от ЗОП - открита процедура за период от три години., Estimated Amount: 2 050 000.00
  • Differentiated position 1: Доставка на хранителни продукти за нуждите на детски градини, домашен социален патронаж, ДПЛД, на потребители по проект Топъл обяд в ощина Добричка по обособени позиции.
    Contractor: Triada GD OOD
    Contract total funded value: 1 200.00
  • Differentiated position 2: Доставка на хранителни продукти за нуждите на детски градини, домашен социален патронаж, ДПЛД, на потребители по проект Топъл обяд в ощина Добричка по обособени позиции.
    Contractor: Triada GD OOD
    Contract total funded value: 1 200.00
Procedure 6 Subject to due process: Доставка на хранителни продукти за нуждите на ДСП, Обществена трапезария, ДГ, ДПЛД в община Добричка. Правно основание чл.16, ал.4 от ЗОП - открита процедура за период от три години 2015г.-2018г., Estimated Amount: 855 000.00
  • Differentiated position 1: Трета позиция "мляко и млечни продукти"
    Contractor: Triada GD OOD
    Contract total funded value: 1 200.00
  • Differentiated position 2: Четвърта позиция "Пакетирани стоки и други"
    Contractor: Triada GD OOD
    Contract total funded value: 1 200.00
  • Differentiated position 3: Шеста позиция "пресни и замразени плодове и зеленчуци"
    Contractor: Trast 92 EOOD
    Contract total funded value: 1 200.00
Procedure 7 Subject to due process: Доставка на хранителни продукти за нуждите на ДСП, Обществена трапезария, ДГ, ДПЛД в община Добричка. Правно основание чл.73, ал.1 от ЗОП - открита процедура за период от три години 2018г.-2021г., Estimated Amount: 1 000 000.00
  • Differentiated position 1: 1.Позиция-хляб, тестени и пресни сладкарски изделия.
    Contractor: Triada GD OOD
    Contract total funded value: 1 200.00
  • Differentiated position 2: 5.Позиция-мляко и млечни продукти.
    Contractor: Triada GD OOD
    Contract total funded value: 1 200.00
  • Differentiated position 3: 6.Позиция-безалкохолни напитки и бутилирани води.
    Contractor: Triada GD OOD
    Contract total funded value: 360.00
  • Differentiated position 4: 2.Позиция-месо и местни продукти.
    Contractor: Trast 92 EOOD
    Contract total funded value: 360.00
  • Differentiated position 5: 9.Позиция-плодове - пресни, замразени, изсушени, консервиране, под формата на нектари и плодови сокове, конфитюри, мармалади, желета и компоти.
    Contractor: Trast 92 EOOD
    Contract total funded value: 1 200.00
  • Differentiated position 6: 10.Позиция - масла и мазнини.
    Contractor: Trast 92 EOOD
    Contract total funded value: 120.00
  • Differentiated position 7: 11.Позиция-захар, захарни и др.изделия.
    Contractor: Trast 92 EOOD
    Contract total funded value: 600.00
  • Differentiated position 8: 8 Позиция-зеленчуци- сурови, сготвени, консервирани, замразени, изсушени, ферментирали зеленчукови сокове.
    Contractor: Trast 92 EOOD
    Contract total funded value: 200.00
Procedure 8 Subject to due process: Изборът на процедура договаряне без предварително обявление на основание чл.79, ал.1, т.7 от ЗОП се обуславя от обстоятелството, че предметът на настоящата поръчка е доставка на бензин и дизел, които се търгуват на стокова борса, съгласно ПМС №347 от 08.12.2016г., Estimated Amount: 344 394.00
  • Differentiated position 1: Доставка на гориво за служебните автомобили на община Добричка, чрез борсов посредник
    Contractor: BENT OIL AD
    Contract total funded value: 7 800.00
Procedure 9 Subject to due process: Проведена обществена поръчка чрез побликуване на обява за събиране на оферти за възлагане на обществена поръчка с предмет "Доставка на лазерен принтер, документен скенер и преносим компютър" в две обособени позиции., Estimated Amount: 2 000.00
  • Differentiated position 1: Доставка на лазерен принтер, документен скенер и преносим компютър
    Contractor: "ATC-BALGARIA" OOD
    Contract total funded value: 1 050.00
Procedure 10 Subject to due process: Проведена процедура с обява, събиране на оферти за възлагане на обществена поръчка с предмет "Доставка и монтаж на климатици за нуждите на община Добричка" по две обособени позиции по реда на чл.187 от ЗОП., Estimated Amount: 9 625.01
  • Differentiated position 1: Доставка и монтаж на климатици за нуждите на община Добричка
    Contractor: "KAZAKOV 65" OOD
    Contract total funded value: 1 200.00

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN