Identification

UMIS Number BG05SFOP001-4.001-0017-C04
Project Name Functioning of District information point - Kyustendil
Beneficiary 000261517 Municipality of Kyustendil
Funding ESF ==> Good Governance
Date of the Contract/Order 24.02.2016
Start Date 13.12.2015
End Date 31.12.2018
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Югозападна и южно-централна България, Югозападен, Кюстендил

Description

Brief description
Основната цел на настоящия проект е осигуряване на ефективното функциониране на Областен информационен център - Кюстендил. Въз основа на постигнатите до момента резултати, създадените контакти, партньорства и практики през периода 2012 - 2015 г., настоящият проект е насочен към осигуряване на лесен достъп до информация за възможностите за финансиране по програмите, съфинансирани от ЕСИФ, повишаване информираността и насърчаване на активността на потенциалните бенефициенти, повишаване на компетентността на бенефициентите при изпълнение на проекти, осигуряване на публичност и прозрачност на процеса на изпълнение на програмите, съфинасирани от ЕСИФ, популяризиране на постигнатите резултати и добри практики на местно, регионално и национално ниво.
За постигане на тези цели са заложени дейности, осигуряващи ефективното функциониране на информационния център - предоставяне на услуги на място за представители на различни социални, етнически и възрастови групи и организиране и провеждане на събития. Планирани са разнообразни инициативи, насочени към различни целеви групи - кандидати и бенефициенти по програмите, съфинансирани от ЕСИФ, обществеността. Целите на предвидените информационни срещи, тематични събития и семинари са повишаване на информираността и компетентността на заинтересованите лица по отношение на възможностите на програмите, съфинансирани от ЕСИФ през програмен период 2014-2020, както и повишаване на тяхната мотивираност за участие.  Планирани са и събития на открито, насочени към широката общественост. С изпълнението на тези масови събития се цели осигуряване на максимална прозрачност при изпълнение на програмите и повишаване на общественото доверие и подкрепа към процесите по изпълнение и управление на програмите. 
Целите и дейностите по проекта са планирани така, че да бъдат в съответствие на приоритетна ос 4 на ОП „Добро управление“, Националната комуникационна стратегия и другите национални стратегически документи за програмен период 2014-2020.
Activities
  • Activity: ТЕКУЩА ИЗДРЪЖКА НА ОИЦ И ПРЕДОСТАВЯНЕ НА УСЛУГИ НА МЯСТО: Настоящата дейност е насочена към осигуряване изпълнението на дейности, необходими за функционирането на информационния център - от осигуряване на възнаграждения на трима служители на ОИЦ (управител, експерт "Комуникация, информация и логистика” и „Информационно обслужване и услуги”) и предоставяне на услуги на място до осигуряване на необходимите материали, консумативи, режийни разходи. Една от основните функции на ОИЦ е предоставяне на услуги на място, в информационния център. Във връзка с постигане на част от целите на приоритетна ос 4 на ОП „Добро управление“ и националните стратегически документи 2014-2020, ОИЦ ще предоставят следните безплатни услуги на всички потребители – представители на всички социални, възрастови и етнически групи на територията на област Кюстендил: • Разпространение на обща информация относно политиките на ЕС, Споразумението за партньорство, управлението и изпълнението на ЕСИФ; • Предоставяне на конкретна информация на потенциалните бенефициенти за възможностите за кандидатстване по програмите, съ-финансирани от ЕСИФ; • Събиране и разпространение на информация и популяризиране на добри практики във връзка с ЕСИФ; • Разпространение на информационни и рекламни материали относно целите, начините и възможностите за финансиране от ЕСИФ в България; • Сътрудничество с управляващите органи/ междинните звена на ОП и работа с национални, регионални медии и други мрежи за информация на ЕС, във връзка с изпълнение на функциите им. Във връзка с посещение на мероприятия, организирани от ЦКЗ, МОСВ, управляващите органи/ междинни звена и други областни информационни центрове, в настоящата дейност са предвидени командировъчни (дневни, квартирни) и транспортни разходи (за макс. 10 мероприятия/годишно на служител) за служителите на ОИЦ. За осигуряване на нормалното функциониране на Центъра, в рамките на настоящата дейност са предвидени средства за: - Ел.енергия, вода, отопление; - СОТ; - Почистване на офиса; - Телефон, факс, интернет; - Абонамент за издания - планиран е абонамент за 1 бр. местен вестник (в.к Наблюдател) и 2 бр. регионални вестници (в-к Вяра и в-к Струма). Изданията са избрани въз основа на териториалното им покритие и разпространение; - Куриерски и пощенски услуги; - Материали и консумативи, необходими за обезпечаване работата на служителите в ОИЦ. Тук е предвидено закупуване на канцеларски материали за обезпечаване функционирането на ОИЦ - копирна хартия, папки и т.н. и санитарни материали. - Гаранционна и извънгаранционна поддръжка на закупеното/използваното по проекта оборудване, поддръжка на помещението, в което е ситуиран ОИЦ; - Поддръжка, ремонт и експлоатация на МПС. В рамките на предходния проект за функциониране на ОИЦ е закупен автомобил - Great Wall, Hover. В настоящата дейност се предвиждат разходи за неговата поддръжка, ремонт, консумативи и експлоатация. Предвидени са и средства за гориво във връзка с поддръжката на автомобила, изпълнение на необходими дейности, извън тези, планирани в рамките на събитията. - Брандиране на двете врати на офиса съгласно актуализираната Концепция за брандинг и визия 2014 - 2020. При планиране на настоящата дейност са спазени и хоризонталните политики на ЕС. Услугите на ОИЦ са достъпни за всички заинтересовани граждани, независимо от социална, възрастова и етническа принадлежност. Офисът, както и прилежащото санитарно помещение, са достъпни за хора с увреждания. От началото на своето създаване ОИЦ работи в партньорство с редица местни и регионални организации и институции. Спазва се и принципа на устойчивото развитие - предоставяне на преобладаваща част от информацията по имейл, оказване на съдействие за подобряване на условията за бизнес, особено за малки и средни предприятия (МСП) чрез разпространяване на актуална информация. Спазват се и правилата на ЗОП по отношение възлагане изпълнението на дейностите по проекта. , Contracted Amount: 173 752.00 , Reported Amount: 166 430.66
  • Activity: ОСИГУРЯВАНЕ НА ОБОРУДВАНЕ И ОБЗАВЕЖДАНЕ : В рамките на дейността се предвижда закупуване на следното оборудване и обзавеждане: - 1 бр. шкаф с размери: 800/400/2000Н. Шкафът е с2/5 врати, изработен от ПДЧ с меламиново покритие със следните дебелини: 18 мм. за страниците и вратите, кантирани с ABS кант с дебелина 1 и 2 мм. Шкафът е в съответствие с Концепцията за брандинг и визия. - 1 бр. офис бюро, плот ПДЧ 25 мм. с меламиново покритие, ABS кант, 2 мм., с 4 метални крака ф 60 мм с регулируема стъпка. - 1 бр. настолен компютър, монитор, мишка и клавиатура; - 1 бр. шкаф за санитарни принадлежности, подходящ за мокро помещение. - 1 бр. диспенсър за хартия за ръце - удароустойчив, негорима ABS пластмаса, вместимост: 400 - 600 кърпи, прибл. размер: 350/400 х 260/300 х 150/200 мм, Заключващ механизъм. При планиране на настоящата дейност са спазени хоризонталните политики на ЕС. Спазват се и правилата на ЗОП по отношение възлагане изпълнението на дейностите по проекта. , Contracted Amount: 2 136.00 , Reported Amount: 4 031.98
  • Activity: РАЗРАБОТВАНЕ И РАЗПРОСТРАНЕНИЕ НА ИНФОРМАЦИОННИ МАТЕРИАЛИ: За осигуряване на ефективното функциониране на ОИЦ, при предоставяне на услуги на място и по време на провеждане на предвидените по проекта информационни събития, се предвижда изготвяне и разпространение на информационни материали. Информационните материали ще бъдат раздавани по време на събитията на ОИЦ - Кюстендил и на посетители на Центъра. - 700 бр. брошури с основна информация за оперативните програми и основните нормативни документи, свързани с тях; - 450 бр. брошури с информация за оперативна програма "Развитие на човешките ресурси" 2014 - 2020 г. - 450 бр. брошури с основна информация за бизнеса (ПРСР, ОПИК, ОП РЧР) . Информацията в брошурите е определена с оглед на проявявания интерес от страна на посетителите в Центъра и по време на открити приемни и от участници в информационни срещи за периода от стартиране дейността на ОИЦ до настоящия момент. Част от посетителите в офиса и голяма част от посетителите на откритите приемни на ОИЦ имат доста оскъдна и често некоректна информация за европейките програми, за финансираните дейности и потенциални кандидати. Ето защо, една обща брошура с кратка информация за основните приоритети, финансирани дейности и потенциални бенефициенти по съответните оперативни програми би била от голяма полза в работата на ОИЦ. От друга страна, голяма част от посетителите и участниците в информационните срещи проявяват подчертан интерес към ОП РЧР и към възможности за подпомагане на стопанска дейност (ПРСР, ОПИК, ОПРЧР). Поради това, брошури с конкретна информация в тези направления, ще улесни и повиши ефективността на експертите на Центъра при предоставяне на информация по тези две програми. - 72 бр. анонси/прессъобщения в местните и регионални печатни и електронни медии Организираните събитията по проекта са отворени за всички заинтересовани лица, без ограничение по отношение на социална, етническа и възрастова принадлежност. При изготвяне на списък с поканени на събитията се използва създадената до момента база данни от заинтересовани лица и институции. За популяризиране на организираните от ОИЦ-Кюстендил събития и привличане на повече посетители на тези събития се предвижда излъчване/публикуване на анонси в местните и регионални медии. От друга страна, за допълнително популяризиране на актуална информация, която би представлявала интерес за широката общественост, както и за популяризиране дейността на ОИЦ, се предвижда и публикуване на прессъобщения, след провеждане на събитията. Във връзка с провеждане на събитията, част от общите инициативи на мрежата, се предвижда отпечатване на готови информационни материали, предоставени за конкретната инициатива. При планиране на настоящата дейност са спазени хоризонталните политики на ЕС. По отношение възлагане изпълнението на дейностите по проекта са взети под внимание разпоредбите на ЗОП. , Contracted Amount: 19 050.00 , Reported Amount: 25 467.60
  • Activity: ОРГАНИЗИРАНЕ И ПРОВЕЖДАНЕ НА ИНФОРМАЦИОННИ СЪБИТИЯ СЪГЛАСНО ПРОЦЕДУРНИЯ НАРЪЧНИК: По време на изпълнение на проекта се предвижда организиране и провеждане на минимум 54 бр. публични информационни събития съгласно изискванията на Процедурния наръчник (по две събития във всяка една от деветте общини от област Кюстендил). Информационните събития са насочени към повишаване на информираността, мотивираността и активността сред потенциалните бенефициенти от региона за използване на възможностите за финансиране на дейности, предоставяни от фондовете на ЕС, повишаване на прозрачността при изпълнение и управление на програмите за изграждане на общественото доверие и подкрепа. За тази цел ще бъдат организирани информационни срещи, които ще бъдат съобразени със специфичните нужди на областта и на потенциалните бенефициенти. По време на информационните събития ще бъде представяна обща информация за политиките на ЕС, за правила и процедури при подготовка и изпълнение на проекти, с акцент върху разясняване на актуални възможности за кандидатстване. За допълнително рекламиране услугите и дейността на ОИЦ-Кюстендил и утвърждаването му като източник на актуална и точна информация за фондовете на ЕС сред местната общественост се предвижда изготвяне на брандирани рекламни материали, които ще бъдат раздаван на участниците в информационните събитията. Информационните събития са насочени към широк кръг от потенциални и настоящи бенефициенти: представители на местната и регионална власт, неправителствения сектор, образователни институции, бизнес и т.н. , медии, заинтересовани граждани. Ролята на медиите е изключително важна в цялостния процес на популяризиране на ЕСИФ и на произтичащите от тях възможности. От степента на разбиране и познаване на процесите зависи доколко адекватно могат те да отговорят на интереса на обществеността. За целта по проекта се предвижда организиране и провеждане на минимум 6 бр.събития за периода на изпълнение на проекта, насочени изцяло към представители на местните и регионални медии. При информационен повод или отчетена необходимост от представяне на определена информация ще бъдат организирани допълнителни информационни и разяснителни срещи, в т. ч. и пресконференции. Целта на събитията за работа с медиите е посредством предоставяне на експертна и актуална информация и дискусии да се повиши степента на тяхното разбиране, познаване и точно отразяване на процесите, свързани с използване на помощта, предоставена от фондовете на ЕС и на ползите от изпълнение на отделните програми. Това от своя страна цели повишаване на общественото доверие и осъзнаването на важността и реалността на използването на ЕСИФ в България. На участниците в срещите е предвидено да бъдат раздавани информационни и брандирани рекламни материали. В рамките на проекта се предвижда организиране и провеждане на събития, като част от общи инициативи на мрежата. Събитията ще бъдат проведени на територията на общините от областта при спазване на изискванията за срок и формат, посочени в концепцията за провеждането на съответната инициатива, предоставена от ЦИКО. При планиране на настоящата дейност са спазени и хоризонталните политики на ЕС. Организираните от ОИЦ събития са отворени за всички заинтересовани граждани, независимо от социална, възрастова и етническа принадлежност. Част от събитията се провеждат в партньорство с други организации и институции, вземат се под внимание интересите на различни целеви групи - кандидати и бенефициенти по програмите, съфинансирани от ЕСИФ, обществеността страни при планиране на инициативите. Част от информационните материали за събитията се разпространяват по имейл. Спазват се и правилата на ЗОП по отношение възлагане изпълнението на дейностите по проекта., Contracted Amount: 35 825.00 , Reported Amount: 23 665.48
  • Activity: ОРГАНИЗИРАНЕ И ПРОВЕЖДАНЕ НА ГОДИШНИ ИНИЦИАТИВИ В ОБЛАСТНИЯ ЦЕНТЪР: В рамките на наст. дейност се предвижда провежд. на 3 иниц. (по една на година) в областния център. Годиш. иниц. включват провежд. на взаимосвързани д-сти, обединени под една обща тема и насочени към разл. целеви групи - кандидати и потенц. бенефициенти по програмите, съф. от ЕСИФ, широката общественост. Планира се д-стите да бъдат провежд. на терит. на обл. център, но в събитията ще бъдат канени и участници от ост. общини. Темата на иниц. ще бъде определяна в съотв. с актуална за страната или региона тема, със спецификата на региона и с темата на провежданата обща за мрежата иниц. В рамките на всяка една от тях е предвидено провежд. на: семинар, конкурс и масово събитие. Темите на семинарите ще бъдат опред. в съотв. с темата на годишната иниц. Семинарите ще бъдат предназн. за кандидати и бенеф. по прогармите, съф.от ЕСИФ. Целта на тези обучения е да бъде представена експертна инф. по съответна тема, като за целта се предв. участие на външни лектори. Предв. се на вс. един от семинарите да бъдат поканени до 50 души. Семинарите ще бъдат провежд. в специално наети за целта зали. За участниците се предв. оси. на кетъринг и рекл. м-ли. В съотв. с темата на годиш. иниц. ще бъде провеждан конкурс. Целта на конкурсите е популяр. д-стта на ОИЦ - Кюст. и на мрежата от 28 инф. центъра, на ФБ страницата на ОИЦ, както и на възмож.е на програмите, съф. от ЕСИФ. Регламентът за уч. в конкурса ще бъде разработван предв. от екипа на ОИЦ и изпращан за съгласуване. За провежд. на конкурса се предвижда нагр.фонд. Всяка иниц. ще приключва с едно масово събитие, насочено към широката общ. Целта на това събитие е попул. работата на ОИЦ и на мрежата от 28 инф. центъра, насърчаване на интереса сред обществеността, повиш. на осведомеността и доверието на гражданите по отношение на ЕСИФ. Събитието на открито ще вкл. музикална и заним. част, викторини с награди, състезания. За присъстващите са предвидени рекл. и инф. м-ли. Годиш. инициативи ще бъдат провежд. в периода май - октомври, като времето на провежд. им ще бъде съобразено с общите за мрежата иниц. Тъй като събитията са насочени към широката общественост, тяхното провежд. ще бъде широко отр. в местните и регионални медии. В края на 2018 се предвижда провеж. на още 1 иниц. за представяне на успешни проекти от региона.Целта на новата иниц. е попул. на постигнати резул. по проекти, финанс. със средства от ЕСИФ в обл. Кюстендил за 2014 – 2018 г. Краят на 2018 г. е период, в който част от сключените в началото на програмния период договори ще са към своя край. Това ще даде възм. за представяне на направените инвестиции и добри практики с евр. средства в региона. Попул. на проектите от първата половина на програмния период се предвижда да стане чрез фотоизложба, изг. и разпр. на 2 вида брошури с инф. и снимки на реализирани проекти в областта и общината, организ. на събитие за представяне на иниц. За провежд. на фотоизложбата се предв. закупуване и монтиране на 15 бр. метални инф. табла. На тях ще бъдат поставени винилни платна, на които ще бъдат отпеч. снимки и информация за проекти, финансирани в Кюстендил. Таблата са външни и ще бъдат разположени на оживено място в града. Платната с инф. за реализираните проекти ще останат на това място за по-продължителен период от време. В бъдеще инф. табла ще бъдат използвани и за други събития на ОИЦ – Кюстендил. По този начин ще се постигне по-ефект. информиране на широката общественост относно възможностите, ползите от изпълнението на Кохезионната политика на ЕС в региона. В деня на откриване на фотоизложбата се предвижда организиране на открита приемна, по време на която ОИЦ – Кюстендил ще информира заинтересовани граждани за възможностите на програмите, съфинансирани от ЕСИФ. За целта се предвижда изготвяне и разпространение на две вида брошури за проектите в област Кюстендил и брошура за проекти в община Кюстендил, както и рекламни материали – брандирани тефтери формат А5, химикалки, еко торби, малки еко тефтери. , Contracted Amount: 49 587.00 , Reported Amount: 31 035.92
  • Activity: ОСИГУРЯВАНЕ НА ПУБЛИЧНОСТ И ВИЗУАЛИЗАЦИЯ ПО ПРОЕКТА: За осведомяване на обществеността за проекта, за услугите на ОИЦ - Кюстендил и за предвидените дейности се предвиждат следните дейности: - При подписване на Договора за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ ще бъдат публикувани две прессъобщения в местни издания за осведомяване на обществеността за стартирането на проекта, финансиращата програма и фонд, както и за продължаване дейността на ОИЦ - Кюстендил. - Ще бъдат изготвени 50 бр. плакати А3, пълноцветен печат, гланцирани. Плакатите ще съдържат информация за проекта, финансиращата организация, дейността и услугите на ОИЦ. Плакатите ще бъдат поставени на видни за обществеността места в гр. Кюстендил, както и ще бъдат предоставени на останалите общини от областта. - Предвижда се и подготовката, отпечатването и разпространението през целия периода на изпълнение на проекта на 500 броя брошури - формат А 4, тройно сгъната, пълноцветен печат, гланцирана. Брошурата ще съдържа информация за проекта, финансиращата организация, за областния информационен център – местоположение, контакти, услугите, които той предоставя и т.н. Брошурите ще бъдат раздавани на посетители на Центъра, по време на събития, организирани от ОИЦ, на заинтересовани лица. - За ползване по време на провеждане на планираните по проекта информационни, обучителни и популяризационни събития се предвижда изготвянето на 2 банера. Банерите ще съдържат информация за проекта, финансиращата оперативна програма и фонд, услугите, предоставяни от ОИЦ. Банерите ще бъдат поставяни на видно място по време на планираните по проекта събития; - За служителите на ОИЦ се предвижда и изработката на 900 бр. визитки. - Изработката и разпространението на 200 бр. тефтери. , Contracted Amount: 3 150.00 , Reported Amount: 1 404.25

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: Metan LTD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: SOT - signalno ohranitelna tehnika EOOD, Contracted Amount*: 203.22 , Reported Amount**: 203.22
  • Contractor: "Largo luks" OOD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 13.42
  • Contractor: IZDATELSKA KASHTA SV. GEORGI POBEDONOSETZ, Contracted Amount*: 2 503.00 , Reported Amount**: 3 003.60
  • Contractor: NCH LOZA 1870, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 20.00
  • Contractor: Promishleno snabdiavane LTD, Contracted Amount*: 831.20 , Reported Amount**: 105.20
  • Contractor: Siyana, Contracted Amount*: 20 658.33 , Reported Amount**: 15 324.52
  • Contractor: Lyubomira, Contracted Amount*: 61 677.82 , Reported Amount**: 37 332.70
  • Contractor: Albena, Contracted Amount*: 899.97 , Reported Amount**: 2 061.00
  • Contractor: Borislava, Contracted Amount*: 4 675.76 , Reported Amount**: 4 695.41
  • Contractor: "Adika Treid" EOOD, Contracted Amount*: 300.00 , Reported Amount**: 192.40
  • Contractor: Rumyana, Contracted Amount*: 2 791.52 , Reported Amount**: 2 196.48
  • Contractor: BULGARIAN POSTS EAD, Contracted Amount*: 386.51 , Reported Amount**: 990.60
  • Contractor: Emilia, Contracted Amount*: 5 550.00 , Reported Amount**: 4 507.84
  • Contractor: Stanislava, Contracted Amount*: 2 806.92 , Reported Amount**: 1 766.03
  • Contractor: Panda, Contracted Amount*: 100.00 , Reported Amount**: 27.52
  • Contractor: DI EM AI DIVELOPMANT EOOD, Contracted Amount*: 13 580.00 , Reported Amount**: 16 296.00
  • Contractor: ET "LALKA STOEVA-ANGORA", Contracted Amount*: 1 802.27 , Reported Amount**: 1 085.28
  • Contractor: "Horeka Logistik" OOD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: YOANA, Contracted Amount*: 20 433.10 , Reported Amount**: 13 218.78
  • Contractor: AIDI - SOFT EOOD, Contracted Amount*: 600.00 , Reported Amount**: 139.80
  • Contractor: Pro Design Consult EOOD, Contracted Amount*: 45 478.20 , Reported Amount**: 45 423.60
  • Contractor: VIP sekuriti EOOD, Contracted Amount*: 280.66 , Reported Amount**: 309.56
  • Contractor: Siigrams LTD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 637.00
  • Contractor: Chitalishte Bratstvo 1869, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 4 263.14
  • Contractor: 3 S SOT Kyustendil LTD, Contracted Amount*: 417.60 , Reported Amount**: 522.00
  • Contractor: Renata, Contracted Amount*: 30 927.74 , Reported Amount**: 20 194.91
  • Contractor: " OFIS 1 PARTNER" EOOD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: 3 S SOT Kyustendil LTD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 104.40
  • Contractor: "UNI TEST 1" EOOD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 45.00
  • Contractor: STRUMA-PETROL 1 LTD, Contracted Amount*: 3 372.16 , Reported Amount**: 2 309.56
  • Contractor: BTK EAD, Contracted Amount*: 2 374.90 , Reported Amount**: 2 287.63
  • Contractor: Sdruzhenie Debut, Contracted Amount*: 15 231.32 , Reported Amount**: 15 101.32
  • Contractor: MOBILTEL EAD, Contracted Amount*: 1 316.63 , Reported Amount**: 1 301.55
  • Contractor: Radmila, Contracted Amount*: 19 873.81 , Reported Amount**: 17 020.35
  • Contractor: "Ai end di bild'' OOD, Contracted Amount*: 150.00 , Reported Amount**: 40.87
  • Contractor: Emilia, Contracted Amount*: 11 296.94 , Reported Amount**: 3 314.22
  • Contractor: Tonita Treid EOOD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 22.45
  • Contractor: ASAP EOOD, Contracted Amount*: 2 093.99 , Reported Amount**: 804.79
  • Contractor: PERUN-KKB EOOD, Contracted Amount*: 2 894.88 , Reported Amount**: 4 162.40
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Number of public information events, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 64.00 , Reached amount: 69.00
Indicator 2 Number of employees, whose remunerations are co-funded by technical assistance, Measure Unit: Брой, Base Value: 3.00 , Target amount: 3.00 , Reached amount: 6.00
Indicator 3 Information materials published by type (handbooks, guidelines, books, booklets, information flyers etc.), Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 4.00 , Reached amount: 4.00
Indicator 4 Брой консултации, предоставени по телефон, електронна поща или на място в областните информационни центрове, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 1 110.00 , Reached amount: 1 153.00

Financial Information

Total Project cost 271 517.44 BGN
Grant 271 517.44 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 271 517.44 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

Reason % of financial
correction
Financial corrections amounts1,2 Contract
Grant Self-financing Total
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 20.74 0.00 20.74 АСАП ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 6.38 0.00 6.38 "Адика Трейд" ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 6.38 0.00 6.38 "Ай енд ди билд" ООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 68.26 0.00 68.26 АСАП ЕООД

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: Доставка на горива и смазочни материали за 2016 г. за нуждите на Община Кюстендил и звената на бюджетна издръжка по обособени позиции. , Estimated Amount: 773 042.00
  • Differentiated position 1: Обособена позиция № 1 "Автомобилен бензин А95Н, дизелово моторно гориво Б6 и газ пропан бутан"
    Contractor: STRUMA-PETROL 1 LTD
    Contract total funded value: 942.16
  • Differentiated position 2: Обособена позиция № 2 "Природен газ - метан"
    Contractor: Metan LTD
    Contract total funded value: 0.00
  • Differentiated position 3: Обособена позиция № 3 "Дизелово гориво Б6 за ОП Чистота, гр. Кюстендил"
    Contractor: STRUMA-PETROL 1 LTD
    Contract total funded value: 0.00
  • Differentiated position 4: Обособена позиция № 4 "Смазочни материали"
    Contractor: Promishleno snabdiavane LTD
    Contract total funded value: 66.20
Procedure 2 Subject to due process: Доставка на горива и смазочни материали за 2017 г. за нуждите на Община Кюстендил и звената на бюджетна издръжка по обособени позиции., Estimated Amount: 780 000.00
  • Differentiated position 1: Обособена позиция № 1:"Доставка на автомобилен бензин А95Н дизелово моторно гориво Б6 и газ пропан-бутан"
    Contractor: STRUMA-PETROL 1 LTD
    Contract total funded value: 1 930.00
  • Differentiated position 2: Обособена позиция №2: "Доставка на природен газ-метан"
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 3: Обособена позиция №3: "Доставка на дизелово гориво Б6 за ОП"Чистота"
    Contractor: STRUMA-PETROL 1 LTD
    Contract total funded value: 0.00
  • Differentiated position 4: Обособена позиция №4: "Доставка на горива и смазочни материали и филтри"
    Contractor: Promishleno snabdiavane LTD
    Contract total funded value: 765.00
Procedure 3 Subject to due process: Доставка на горива и смазочни материали за 2018 г. за нуждите на Община Кюстендил и звената на бюджетна издръжка по обособени позиции., Estimated Amount: 760 000.00
  • Differentiated position 1: Обособена позиция № 1:"Доставка на автомобилен бензин А95Н дизелово моторно гориво Б6 и газ пропан-бутан"
    Contractor: STRUMA-PETROL 1 LTD
    Contract total funded value: 500.00
  • Differentiated position 2: Обособена позиция №2: "Доставка на природен газ-метан"
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 3: Обособена позиция №3: "Доставка на дизелово гориво Б6 за ОП"Чистота"
    Contractor: STRUMA-PETROL 1 LTD
    Contract total funded value: 0.00
  • Differentiated position 4: Обособена позиция №4: "Доставка на горива и смазочни материали и филтри"
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 4 Subject to due process: Доставка на канцеларски материали за нуждите на звената на бюджетна издръжка при Община Кюстендил, Estimated Amount: 66 000.00
  • Differentiated position 1: Обособена позиция 1. Доставка на канцеларски материали извън списъка по чл. 30 от ЗИХУ за нуждите на общинската администрация и звената на бюджетна издръжка при Община Кюстендил
    Contractor: ET "LALKA STOEVA-ANGORA"
    Contract total funded value: 34.27
  • Differentiated position 2: Обособена позиция 2. „Доставка на канцеларски материали включени в списъка по чл. 30 от Закона за интеграция на хората с увреждания за нуждите на общинската администрация и звената на бюджетна издръжка при Община Кюстендил“
    Contractor: " OFIS 1 PARTNER" EOOD
    Contract total funded value: 0.00
Procedure 5 Subject to due process: Доставка на канцеларски материали, консумативи и офис оборудване за нуждите на звената на бюджетна издръжка при Община Кюстендил, Estimated Amount: 72 400.00
  • Differentiated position 1: Обособена позиция 1. Канцеларски материали, консумативи и офис оборудване за нуждите на общинска администрация и звената на бюджетна издръжка при Община Кюстендил
    Contractor: ET "LALKA STOEVA-ANGORA"
    Contract total funded value: 300.00
  • Differentiated position 2: Обособена позиция 2. Канцеларски материали включени в списъка на стоките и услугите по чл.12, ал.1, т.1 от ЗОП за нуждите на общинска администрация и звената към нея
    Contractor: ET "LALKA STOEVA-ANGORA"
    Contract total funded value: 0.00
  • Differentiated position 3: Обособена позиция 3 Офис мебели
    Contractor: ET "LALKA STOEVA-ANGORA"
    Contract total funded value: 0.00
Procedure 6 Subject to due process: Доставка на канцеларски материали, консумативи и офис оборудване за нуждите на звената на бюджетна издръжка при Община Кюстендил, Estimated Amount: 84 974.15
  • Differentiated position 1: Обособена позиция 1. Канцеларски материали, консумативи и офис оборудване за нуждите на общинска администрация и звената на бюджетна издръжка при Община Кюстендил
    Contractor: ET "LALKA STOEVA-ANGORA"
    Contract total funded value: 168.00
  • Differentiated position 2: Обособена позиция 2. Канцеларски материали включени в списъка на стоките и услугите по чл.12, ал.1, т.1 от ЗОП за нуждите на общинска администрация и звената към нея
    Contractor: ET "LALKA STOEVA-ANGORA"
    Contract total funded value: 100.00
  • Differentiated position 3: Обособена позиция 3. Канцеларски материали и консумативи за нуждите на проект №BG05MOP001-2.004-0024-C01 "Услуги за ранно детско развитие в Община Кюстендил
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 4: Обособена позиция 4.Канцеларски материали включени в списъка на стоките и услугите по чл.12, ал.1, т.1 от ЗОП за нуждите на проект №BG05MOP001-2.004-0024-C01 "Услуги за ранно детско развитие в Община Кюстендил
    Contractor: "Horeka Logistik" OOD
    Contract total funded value: 0.00
  • Differentiated position 5: Обособена позиция 5.Канцеларски материали и консумативи за нуждите нуждите на проект №BG05M9OP001-2.002-0131-C001"Предоставяне на интегрирани услуги за независим живот в Община Кюстендил"
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 6: Обособена позиция 6.Канцеларски материали включени в списъка на стоките и услугите по чл.12, ал.1, т.1 от ЗОП за нуждите на проект №BG05M9OP001-2.002-0131-C001
    Contractor: "Horeka Logistik" OOD
    Contract total funded value: 0.00
Procedure 7 Subject to due process: Доставка на почистващи препарати, дезинфектанти и други хигиенизиращи средства за нуждите на Община Кюстендил и звената на бюджетна издръжка към нея за 2016 г. по обособени позиции., Estimated Amount: 66 000.00
  • Differentiated position 1: Обособена позиция № 1 "Перилни и почистващи препарати и продукти"
    Contractor: PERUN-KKB EOOD
    Contract total funded value: 170.88
  • Differentiated position 2: Обособена позиция № 2 "Дезинфектанти"
    Contractor: Panda
    Contract total funded value: 0.00
Procedure 8 Subject to due process: Доставка на почистващи препарати, дезинфектанти и други хигиенизиращи средства, по обособени позиции., Estimated Amount: 60 000.00
  • Differentiated position 1: Обособена позиция 1: "Хигиенни и почистващи средства за нуждите на общинска администрация и звената с бюджетна издръжка при Община Кюстендил
    Contractor: "Adika Treid" EOOD
    Contract total funded value: 150.00
  • Differentiated position 2: Обособена позиция 2: "Перилни и почистващи препарати, дезифектанти и хигиенни средства включени в списъка на стоките и услугите по чл.12, ал.1, т. 1. от ЗОП за нуждите на общинската администрация и звената към нея"
    Contractor: Panda
    Contract total funded value: 100.00
Procedure 9 Subject to due process: Доставка на почистващи препарати, дезинфектанти и други хигиенизиращи средства, по обособени позиции., Estimated Amount: 70 000.00
  • Differentiated position 1: Обособена позиция 1: "Хигиенни и почистващи средства за нуждите на общинска администрация и звената с бюджетна издръжка при Община Кюстендил
    Contractor: "Adika Treid" EOOD
    Contract total funded value: 150.00
  • Differentiated position 2: Обособена позиция 2: "Перилни и почистващи препарати, дезифектанти и хигиенни средства включени в списъка на стоките и услугите по чл.12, ал.1, т. 1. от ЗОП за нуждите на общинската администрация и звената с бюджетна издръжка при Община Кюстендил"
    Contractor: "Ai end di bild'' OOD
    Contract total funded value: 150.00
  • Differentiated position 3: Обособена позиция 3: Хигиенни и почистващи средства за нуждите на проект BG05M9OP001-2.002-0131-C001"Предоставяне на интегрирани услуги за независим живот в Община Кюстендил
    Contractor: "Ai end di bild'' OOD
    Contract total funded value: 0.00
  • Differentiated position 4: Обособена позиция 4: "Перилни и почистващи препарати, дезифектанти и хигиенни средства включени в списъка на стоките и услугите по чл.12, ал.1, т. 1. от ЗОП за нуждите на проект BG05M9OP001-2.002-0131-C001"Предоставяне на интегрирани услуги за независим живот в Община Кюстендил
    Contractor: "Ai end di bild'' OOD
    Contract total funded value: 0.00
Procedure 10 Subject to due process: Доставки и услуги, Estimated Amount: 26 197.34
  • Differentiated position 1: Информация и публичност по обособена позиция 1
    Contractor: DI EM AI DIVELOPMANT EOOD
    Contract total funded value: 13 580.00
  • Differentiated position 2: Информация и публичност по обособена позиция 2
    Contractor: IZDATELSKA KASHTA SV. GEORGI POBEDONOSETZ
    Contract total funded value: 2 503.00
Procedure 11 Subject to due process: Доставки и услуги за ОИЦ - Кюстендил, обособени в самостоятелни позиции , Estimated Amount: 38 400.00
  • Differentiated position 1: Обособена позиция № 1 "Информация и публичност"
    Contractor: Pro Design Consult EOOD
    Contract total funded value: 31 569.00
  • Differentiated position 2: Обособена позиция № 2 "Доставка на оборудване и обзавеждане"
    Contractor: PERUN-KKB EOOD
    Contract total funded value: 2 724.00
  • Differentiated position 3: Обособена позиция № 3 "Организиране на събития"
    Contractor: Sdruzhenie Debut
    Contract total funded value: 3 285.00
Procedure 12 Subject to due process: Поддръжка на компютърна техника и периферни устройства, собственост на Община Кюстендил и звената на бюджетна издръжка към нея., Estimated Amount: 66 000.00
  • Differentiated position 1: Поддръжка на компютърна техника и периферни устройства, собственост на Община Кюстендил и звената на бюджетна издръжка към нея.
    Contractor: ASAP EOOD
    Contract total funded value: 487.99
Procedure 13 Subject to due process: Поддръжка на компютърна техника и периферни устройства, собственост на Община Кюстендил и звената на бюджетна издръжка към нея., Estimated Amount: 70 000.00
Procedure 14 Subject to due process: Предоставяне на далекосъобщителни услуги от лицензиран оператор за нуждите на Община Кюстендил, обособени в позиции., Estimated Amount: 50 000.00
  • Differentiated position 1: Обособена позиция № 1 "Предоставяне на далесъобщителни услуги чрез фиксирана телефонна мрежа"
    Contractor: MOBILTEL EAD
    Contract total funded value: 0.00
  • Differentiated position 2: Обособена позиция № 2 "Предоставяне на далесъобщителни услуги чрез обществена далекосъобщителна подвижна клетъчна мрежа по стандарт GSM/UMTS с национално покритие"
    Contractor: MOBILTEL EAD
    Contract total funded value: 117.43
  • Differentiated position 3: Обособена позиция № 1 "Предоставяне на далесъобщителни услуги чрез фиксирана телефонна мрежа"
    Contractor: MOBILTEL EAD
    Contract total funded value: 0.00
  • Differentiated position 4: Обособена позиция № 2 "Предоставяне на далесъобщителни услуги чрез обществена далекосъобщителна подвижна клетъчна мрежа по стандарт GSM/UMTS с национално покритие"
    Contractor: MOBILTEL EAD
    Contract total funded value: 439.20
Procedure 15 Subject to due process: Предоставяне на далекосъобщителни услуги от лицензиран оператор за нуждите на Община Кюстендил, обособени в позиции., Estimated Amount: 70 000.00
  • Differentiated position 1: Обособена позиция № 2 "Предоставяне на далесъобщителни услуги чрез обществена далекосъобщителна подвижна клетъчна мрежа по стандарт GSM/UMTS с национално покритие"
    Contractor: MOBILTEL EAD
    Contract total funded value: 480.00
  • Differentiated position 2: Обособена позиция № 1 "Предоставяне на далесъобщителни услуги чрез фиксирана телефонна мрежа"
    Contractor: MOBILTEL EAD
    Contract total funded value: 0.00
  • Differentiated position 3: Обособена позиция № 2 "Предоставяне на далесъобщителни услуги чрез обществена далекосъобщителна подвижна клетъчна мрежа по стандарт GSM/UMTS с национално покритие"
    Contractor: MOBILTEL EAD
    Contract total funded value: 280.00

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN