Identification

UMIS Number BG05M2OP001-2.004-0004-C04
Project Name Development of the students’ abilities and raising their motivation for learning through activities building specific knowledge, skills and competences (Your class) – Phase 1
Beneficiary 000695114 Ministry of education and science
Funding ESF ==> Science and Education for Smart Growth
Date of the Contract/Order 29.07.2016
Start Date 29.07.2016
End Date 18.03.2020
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България

Description

Brief description
Проектът е насочен към индивидуалните потребности на учениците и развитието на заложбите и способностите им в избрани от тях области и за повишаване на успеваемостта им и задържането им в образователната система. 
Разработен е механизъм за диференцирано финансиране на училищните програми въз основа на водещи и допълнителни показатели по обособени групи: общообразователни; профилирани и професионални; специални. Те ще получат различно финансиране и съотношение на извънкласните дейности (ИД). Механизмът е неразделна част от проектното предложение.
По проекта ще бъдат създадени училищни механизми за идентифициране на: (1) индивидуалните интереси на учениците за включването им в предпочитани от тях ИД; (2) образователните дефицити на учениците и задължителните дейности, по които срещат затруднение в образованието си; и (3) междуучилищни инициативи и изяви, спомагащи за развитие и представяне на придобити знания и умения и повишаване на самочувствието. В резултат се очаква организирането и провеждането на три групи ИД: (1) по интереси; (2) за преодоляване на образователните дефицити; и (3) междуучилищни дейности.
ИД училищата ще бъдат подкрепени от съвместни дейности с представители на родителската общност, общините, неправителствените организации, висшите училища и др. заинтересовани страни. Така ще се повиши мотивация на учениците за участие в образователния процес и ще се гарантира прозрачност при избора на ИД. 
Организирането на публичните прояви осигурява на учениците възможност за изявя на способностите и уменията им, за представяне и популяризиране на постигнатото в ИД.
Изборът и изпълнението ИД се извършват чрез модел за обществен мониторинг, осигуряващ прозрачност и публичност при взимането на решения. Реализирането му включва създаване на: (1) електронна платформа, подпомагаща избора на ИД, и (2) съвети за обществен мониторинг към училищата – Съвети „Твоят час“.
Резултатите от проекта ще бъдат популяризирани чрез дейности за информираност и публичност.
Activities
  • Activity: Дейност 1: Организация и управление на проекта: Тази дейност обезпечава успешното управление и изпълнение на проекта. Включва следните поддейности: Д1.1 Сформиране на екип по проекта Екипът за организация и управление на проекта (ЕОУП) изпълнява следните функции: • Разпределение на задълженията на членовете на екипа, изготвяне на заповеди, сключване на договори • Провеждане на процедура по избор на външни експерти; • Провеждане на обучение за оценка и управление на риска и качеството и семинари за обмяна на добри практики. Д.1.2 Сформиране на Комитет за наблюдение на проекта В комитета ще бъдат включени по един представител на НСОРБ, синдикални организации, МОН, НПО. Д1.3 Разработване на Инструкция за регламентиране на механизмите за изпълнение на дейностите като част от механизма за осигуряване на вътрешно наблюдение и контрол • В инструкцията се регламентират правата и задълженията на участниците в изпълнението на проекта, примерни форми и изискванията към училищата, начина на кандидатстване, изисквания към прилагане на училищните механизми за идентифициране на потребностите и образователните дефицити на учениците, финансирането, документооборота, отчетността и др. , както и Вътрешните правила за работа; • Разработване на рамкови годишни програми за извънкласните дейности; Д1.4 Провеждане на процедури за избор на изпълнители, съгласно ЗОП Предметът на процедурите е за цялостното изпълнение на проекта и включват избор на изпълнител за реализиране на дейностите по проекта, изискващи обществени поръчки по ЗОП. Д.1.5 Процедури за избор на изпълнители за дейности, изпълнявани от училищата За организиране и провеждане на дейностите училищата, участници в проекта, могат да бъдат възложители на обществени поръчки, съгласно ЗОП. Д1.6 Разработване на модули за информационната система по проекта и поддръжка За нуждите на управление на проекта ще се използва информационна система за отчитане на дейностите по проекта. Системата ще обслужва управлението на проекта и всички страни, участващи пряко в процеса на техническото и финансово му изпълнение. Д1.7 Счетоводното обслужване на проекта Счетоводното обслужвана на проекта включва: • Финансово и счетоводно обслужване на бенефициента; • Финансово и счетоводно обслужване на училищата, участници в проекта и РИО. Д.1.8 Мониторинг и контрол на дейностите в училищата от експерти от РИО Експертите по мониторинг и контрол от РИО координират и контролират изпълнението на дейностите в училищата, включително и наблюдение на извършените разходи. Д1.9 Извършване на текущ контрол през цялата продължителност на проекта за нуждите на ЕОУП Дейността включва извършването на проверки на дейностите, изпълнявани от училищата и от РИО, от членове на ЕОУП през цялата продължителност на проекта. Целта е да се осигури допълнителна увереност за обхвата и качеството на дейностите и извършените разходи. Д1.10 Техническото и финансово отчитане по проекта Техническите доклади служат за проследяване на напредъка на проекта, начина на неговото изпълнение и съответствието на дейностите с правилата, утвърдени в Инструкцията. За проследяване на разходите по проектните дейности ще се разработват финансови отчети. Д1.11 Външен одит на изпълнение на проекта Дейността включва извършване на външен одит на изпълнението на проекта. Д1.12. Осигуряване на канцеларски материали, консумативи, електронни подписи и мобилен интернет за ЕОУП и РИО Необходимите канцеларски материали и консумативи за администриране на проекта, за мониторинг и контрол и за архивиране на документацията ще се осигурят за сметка на непреките разходи. За ЕОУП ще се закупят електронни подписи и мобилен интернет, необходими за работа с Информационната система на проекта и ИСУН 2020., Contracted Amount: 3 235 905.00 , Reported Amount: 2 598 328.20
  • Activity: Дейност 2: Училищни програми „Твоят час“ Целта на училищните програми е повишаване на образователните постижения, развитие на творческите способности и преодоляване на образователните дефицити на учениците. Извънкласните дейности в училищните програми могат да бъда провеждани от учители и други специалисти от училищата и от външни за училищата физически и юридически лица.: Д2.1 Създаване на механизъм за идентифициране на ИД Допустимите ИД са диференцирани между училищата с различен профил на учениците въз основа на система от показатели, които идентифицират концентрацията на ученици с образователни дефицити и в риск от преждевременно напускане на образователната система. По изключение началниците на РИО могат да правят мотивирани предложения до ръководителя на ЕОУП за промяна в разпределението на училищата в групите. Училищата съвместно със Съвета „Твоят час“ разработват училищни механизми за идентифициране на индивидуалните интереси и образователни дефицити на учениците. В резултат ще бъдат определени конкретните ИД, броят и съставът на групите в училището и ръководителите им. Д2.2 Организиране и провеждане на ИД Училищните програми могат да включват организирането и провеждането на три групи от ИД: 1) ИД по интереси за развитие на творческите способности на учениците ИД по интереси не дублират съдържателните характеристики на учебните предмети. Предлаганото съдържание на ИД по интереси трябва да отговаря на интересите, способностите и възрастовата специфика на учениците в следните тематични области: Наука, техника и технологии; Здравно образование и здравословен начин на живот; Спорт; Изкуства и култура; Гражданско образование; Предприемачество; Програмиране, дигитални умения, креативност и иновативно мислене. Предлаганите тематични направления трябва да обхващат различни области. 2) ИД за преодоляване на образователните дефицити на учениците включва обучението на учениците с образователни дефицити е насочено към преодоляване на пропуските им в учебния материал и включва предмети от задължителната общообразователна подготовка от I клас до XII клас, както следва: • Начален етап – БЕЛ и математика; • Прогимназиален етап – приоритетно по БЕЛ и математика, допустимо е обучение и по др. учебни предмети с изключение на музика, изобразително изкуство, технологии и предприемачество, физическо възпитание и спорт; • Гимназиален етап – приоритетно по БЕЛ, допустимо е обучение и по др. и учебни предмети с изключение на музика, изобразително изкуство, физическо възпитание и спорт. За целите на ИД за преодоляване на образователните дефицити ще се осигурят обучителни помагала. 3) Междуучилищни ИД Междуучилищните ИД могат да бъдат за развитие на творческите способности на учениците, за работа с родители и за организиране на изяви на учениците. При разработването на училищни програми за тях участват неограничен брой училища, изпълняващи една или няколко дейности. Всяко училище прилага механизъм за идентифициране на интересите на учениците. ИД в трите групи се провеждат извън задължителното учебното време през учебната година, почивните дни и ваканциите, и по времена заниманията по интереси и/или организиран отдих и спорт при целодневна организация на учебния ден. Организират се в училището и/или извън него и/или с неговото педагогическо и организационно посредничество. Ръководители на ИД могат да бъдат педагогически и непедагогически специалисти от училището и/или външни физически и юридически лица. Д2.3 Работа с родители и настойници на ученици Дейностите за работа с родители се организират индивидуално, групово в/извън училище. Те могат да се възлагат на външни физически и/или юридически лица. Работата с родителите включва организиране на дискусионни срещи и открити уроци, осигуряване на материали за преодоляване на пропуските в образованието на учениците и задържането им в училище. Д2.4 Организиране на публични изяви на учениците Организирането и провеждането на публични прояви включва: 1) Организиране на концерти, тържества, състезания, изложби, конкурси, годишни продукции и др.; 2) Закупуване на необходимите за провеждане на публичните прояви материали, продукти и др. Д2.5. Проучване и анализ на резултатите относно повишаване на мотивацията за учене и намаляване на дела на отпадналите от образователната система., Contracted Amount: 101 216 757.00 , Reported Amount: 100 918 257.71
  • Activity: Дейност 3: Създаване на модел на обществен мониторинг с участието на родителите на учениците: Цел на дейността е създаване на модел за обществен мониторинг за училищата, чрез който се осъществява, проследява и контролира избора и провеждането на дейности, включени в училищните програми и работата с родителите на учениците, застрашени от отпадане. В модела за обществен мониторинг ще включва участие на родителите и др. заинтересовани страни, с което ще се гарантира правилно прилагане на механизма за оценка на желанията и потребностите на учениците за участието им в ИД. Осигурява се точно изпълнение на механизма за диагностика на образователните резултати и обезпечава качеството на реализираните от училищата ИД. Прилагането на модела за обществен мониторинг допринася за адекватността на дейностите по отношение на конкретните потребности на учениците и ефективното изразходване на средствата. Реализирането и прилагането на модела за обществен мониторинг е свързано с: (1) разработването на електронна платформа, подпомагаща училищата в избора на извънкласни дейности, и (2) сформиране на съвет за обществен мониторинг на ИД към всяко училище – Съвет „Твоят час“. Електронната платформа подпомага: (1) Механизмите за идентифициране на образователните дефицити и на интересите на учениците; (2) Участието на общността, на НПО и др. в дейностите на училищата; (3) Осигуряването на прозрачност и публичност в избора на ИД; (4) Обединяването на образователните ресурси на повече училища; и (5) Оценката на ефективността на изпълнение на модела за мониторинг. Електронната платформа ще предоставя възможност за публикуване на информация за: (1) предлагани ИД и електронни продукти за тях от външни за училищата физически и юридически лица, и (2) необходими ИД и електронни продукти на училищата. От въведената информация тя автоматично ще открива съответствия между предлаганите и необходимите ИД и електронни продукти. Така училищата ще се подпомогнат при взимането на решение относно избора на ИД и електронни продукти за тях. В резултат се очаква постигане на адекватност при удовлетворяването на интересите и потребностите на учениците и преодоляването на образователните дефицити, както и създаването на условия за придобиване на знания в по-привлекателна училищна среда, която да повиши мотивацията за учене. В допълнение платформата ще осигури провеждането на електронни анкети за идентифициране на интересите на учениците и образователните дефицити, както и за установяване на удовлетвореността на учениците от ИД и използваните електронни продукти. Цел на съвета „Твоят час“ е включването на повече заинтересовани страни в избора на ИД – родители, представители на извънучилищните звена, общините, висши училища, общественици, бивши учители и др. Така ще се гарантира информиран избор на ИД и ефективност на тяхното провеждане като предпоставка за повишаване на мотивацията за учене. Създаването на съвета „Твоят час“ се инициира и създава по инициатива на директора на училището. Той включва до 7 родители, определени от училищните настоятелства или обществените съвети, представител на общината и представители на педагогическите специалисти, избрани на заседание на педагогическия съвет на училището. Могат да участват и до 3 представители и на др. заинтересовани лица и организации с нестопанска цел, осъществяващи дейност, свързана с училищното образование. Включва се представител на общината по покана на директора на училището. Броят на участниците в съвета „Твоят час“ е нечетен и всеки участник в него има право на един глас. Директорът на училището участва в заседанията на съвета с право на съвещателен глас. Степента на приложимост и ефективност на модела е предмет на периодично анализи и проучвания., Contracted Amount: 245 600.00 , Reported Amount: 131 777.42
  • Activity: Дейност 4: Информиране и публичност: Дейностите за информиране и публичност са съобразени с правилата на Приложение XII на Регламент (ЕС) № 1303/2013 Чрез тях се цели осигуряването на прозрачност, публичност и информиране за финансовия принос на Европейския съюз за реализирането на Проекта. Информационните материали и мерките за публичност по проекта ще бъдат реализирани съобразно целите на проекта при съблюдаване на изискванията. С цел информиране на обществеността, заинтересованите страни и медиите се предвиждат следните дейности: Д4.1. Медийно запознаване с целите на Проекта Целта е фокусиране върху значимостта на проекта на следните заинтересовани страни: • ученици; • родители на ученици; • учители, възпитатели, външни физически и юридически лица, провеждащи извънкласни дейности; • висши учебни заведения; • общински администрации и др. Д4.2. Провеждане на информационна кампания при стартиране на Проекта Дейността е фокусирана върху запознаване на обществеността с целите и дейностите на Проекта. Чрез нея ще се осигури популяризиране модела за обществен мониторинг за постигане на прозрачност при избора на ИД. Кампанията трябва да осигури за кратко време информация за условията и възможностите за предлагане и избор на ИД от страна на външните за училището заинтересовани страни и самите училища. Тя е свързана с подготовката на училищните програми. Д4.3. Изработване на информационни материали Дейността включва изработване и разпространение на информационни материали, представящи проектните дейности и резултатите от него по време на изпълнение на проекта. Д4.4. Публикации в печатните и електронните медии Целта е да повиши информираността на обществото по отношение възможностите, които предоставят дейностите по проекта за повишаване на мотивацията за учене. Д4.5. Провеждане на регионални и национални пресконференции Целта на дейността е информиране на обществеността с целите на проекта, с очакваните резултати и с предвидените дейности за тяхното постигане, както и подпомагане на училищата. Д4.6. Провеждане на кръгли маси „Твоят час“ за обмяна на училищни практики и опит При стартирането на проекта и ежегодно в началото на учебната година ще се организират и провеждат регионални кръгли маси с участието на директорите на училищата, експерти от РИО, педагогически специалисти и представителите на Съветите „Твоят час“. Целта на кръглите маси е да се дискутират въпроси свързани с организацията, съдържанието и качеството на провежданите ИД и популяризиране на резултатите и постиженията на учениците и обмяна на училищни практики. Д4.7. Провеждане на информационни дни „Твоят час” Информационните дни осигуряват възможности за изява на учениците, обхванати от ИД в училищата и обмяна на добри практики и популяризиране на резултатите и постиженията на учениците в общността. Д4.8. Национална заключителна конференция „Твоят час” Конференцията е свързана с отчитане на резултатите и изпълнението на целите на проекта. Д4.9 Изработване на грамоти, сертификати и специфични предметни награди Грамотите, сертификатите и специфичните предметни награди са предназначени за изявите на учениците и целят повишаване на мотивацията за участие в ИД., Contracted Amount: 538 920.00 , Reported Amount: 482 805.40

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: COMPANY FOR INTERNATIONAL CONGRESSES, Contracted Amount*: 1 193.28 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Obrazovanie i nauka , Contracted Amount*: 94 051.44 , Reported Amount**: 81 871.20
  • Contractor: Q ELECTONIC, Contracted Amount*: 996 240.00 , Reported Amount**: 996 240.00
  • Contractor: BUSINESS MANAGEMENT COMPANY , Contracted Amount*: 85 668.00 , Reported Amount**: 67 399.10
  • Contractor: KONTRAX, Contracted Amount*: 4 074 567.60 , Reported Amount**: 4 074 567.60
  • Contractor: Obedinenie "Praim Evroprint", Contracted Amount*: 739 314.00 , Reported Amount**: 739 314.00
  • Contractor: PANDA, Contracted Amount*: 1 780 852.00 , Reported Amount**: 1 780 852.00
  • Contractor: The Technical University – Sofia, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Sofia University “St. Kliment Ohridski”, Contracted Amount*: 36 000.00 , Reported Amount**: 30 000.00
  • Contractor: STEMO, Contracted Amount*: 775 092.80 , Reported Amount**: 755 092.80
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Share of schools offering activities to increase the motivation to learn through development of specific knowledge, skills and competences, Measure Unit: %, Base Value: 0.00 , Target amount: 70.00 , Reached amount: 91.81
Indicator 2 Decrease in the share of early school leavers (ESL) among those involved in actions under the OP (persons aged 18-24), Measure Unit: %, Base Value: 12.50 , Target amount: 11.00 , Reached amount: 0.00
Indicator 3 School students involved in activities aiming to increase motivation for learning through the development of specific knowledge, skills and competencies, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 320 000.00 , Reached amount: 451 498.00

Financial Information

Total Project cost 105 237 182.00 BGN
Grant 105 237 182.00 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 98 315 092.90 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

Reason % of financial
correction
Financial corrections amounts1,2 Contract
Grant Self-financing Total
Липса на адекватна одитна следа 42 517.23 0.00 42 517.23 Project-level financial correction
Липса на адекватна одитна следа 26 954.98 0.00 26 954.98 Project-level financial correction
Липса на адекватна одитна следа 43 929.75 0.00 43 929.75 Project-level financial correction
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 4 702.57 0.00 4 702.57 ОБРАЗОВАНИЕ И НАУКА ЕАД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 59.66 0.00 59.66 КОМПАНИЯ ЗА МЕЖДУНАРОДНИ КОНГРЕСИ ООД
Липса на адекватна одитна следа 15 554.19 0.00 15 554.19 Project-level financial correction
Липса на адекватна одитна следа 20 430.31 0.00 20 430.31 Project-level financial correction
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 89 042.60 0.00 89 042.60 Кооперация "ПАНДА"
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 4 283.40 0.00 4 283.40 КОМПАНИЯ ЗА УПРАВЛЕНИЕ НА БИЗНЕСА ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 10.00 75 509.28 0.00 75 509.28 Стемо ООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 10.00 309 080.40 0.00 309 080.40 КОНТАРКС АД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 10.00 65 804.40 0.00 65 804.40 Обединение "Прайм Европринт"
Нарушения в документацията за обществени поръчки 10.00 8 127.00 0.00 8 127.00 Обединение "Прайм Европринт"
Нарушения в документацията за обществени поръчки 10.00 99 624.00 0.00 99 624.00 КЮ ЕЛЕКТРОНИК ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 10.00 29 079.84 0.00 29 079.84 КОНТАРКС АД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 10.00 42 159.00 0.00 42 159.00 КОНТАРКС АД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 10.00 22 740.48 0.00 22 740.48 КОНТАРКС АД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 10.00 4 397.04 0.00 4 397.04 КОНТАРКС АД

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: Процедура 13: Доставка и гаранционен сервиз на компютърна и периферна техника и системи за нуждите на проекта, Estimated Amount: 6 000 000.00
  • Differentiated position 1: Доставка и гаранционен сервиз на компютърна и периферна техника и системи за нуждите на проекта по втора обособена позиция
    Contractor: STEMO
    Contract total funded value: 775 092.80
  • Differentiated position 2: Доставка и гаранционен сервиз на компютърна и периферна техника и системи за нуждите на проекта по втора обособена позиция
    Contractor: KONTRAX
    Contract total funded value: 3 090 804.00
  • Differentiated position 3: Доставка и гаранционен сервиз на компютърна и периферна техника и системи за нуждите на проекта по пета обособена позиция
    Contractor: KONTRAX
    Contract total funded value: 227 404.80
  • Differentiated position 4: Доставка и гаранционен сервиз на компютърна и периферна техника и системи за нуждите на проекта по пета обособена позиция
    Contractor: KONTRAX
    Contract total funded value: 421 590.00
  • Differentiated position 5: Доставка и гаранционен сервиз на компютърна и периферна техника и системи за нуждите на проекта по пета обособена позиция
    Contractor: KONTRAX
    Contract total funded value: 290 798.40
  • Differentiated position 6: Доставка и гаранционен сервиз на компютърна и периферна техника и системи за нуждите на проекта по пета обособена позиция
    Contractor: KONTRAX
    Contract total funded value: 43 970.40
  • Differentiated position 7: Доставка и гаранционен сервиз на компютърна и периферна техника и системи за нуждите на проекта по пета обособена позиция
    Contractor: Q ELECTONIC
    Contract total funded value: 996 240.00
  • Differentiated position 8: Доставка и гаранционен сервиз на компютърна и периферна техника и системи за нуждите на проекта по пета обособена позиция
    Contractor: Obedinenie "Praim Evroprint"
    Contract total funded value: 658 044.00
  • Differentiated position 9: Доставка и гаранционен сервиз на компютърна и периферна техника и системи за нуждите на проекта по пета обособена позиция
    Contractor: Obedinenie "Praim Evroprint"
    Contract total funded value: 81 270.00
Procedure 2 Subject to due process: Процедура 16: Доставка на учебни пособия и материали за подобряване на образователната среда във финансираните с бюджетни средства звена училища. Осигуряване на оборудване със спортна насоченост, необходимо за ефективно провеждане на извънкласните дейности., Estimated Amount: 1 500 000.00
  • Differentiated position 1: доставка на учебни материали със спортна насоченост за подобряване на образователната среда във финансираните с бюджетни средства звена на системата на народната просвета
    Contractor: PANDA
    Contract total funded value: 1 780 852.00
Procedure 3 Subject to due process: Процедура 2: Разработване на модули за информационна система за отчитане на документите и резултатите от проекта и поддръжка, Estimated Amount: 72 576.00
Procedure 4 Subject to due process: Процедура 3: Актуализация на електронна платформа за реализиране на модела за обществен мониторинг, Estimated Amount: 30 000.00
  • Differentiated position 1: Актуализация на електронна платформа - модел за обществен мониторинг
    Contractor: Sofia University “St. Kliment Ohridski”
    Contract total funded value: 36 000.00
Procedure 5 Subject to due process: Процедура 4: Организиране на работни срещи, събития за информираност и публичност и мониторинг на проектните дейности от страна на екипа за управление, Estimated Amount: 42 850.00
  • Differentiated position 1: Осигуряване услуги на туроператор за организиране на мероприятия и пътувания за нуждатите на МОН и проекти
    Contractor: COMPANY FOR INTERNATIONAL CONGRESSES
    Contract total funded value: 1 193.28
Procedure 6 Subject to due process: Процедура 5: Осигуряване на рекламни и информационни материали , свързани с дейностите по проекта, Estimated Amount: 584 100.00
  • Differentiated position 1: „Предпечатна подготовка, отпечатване, довършителни процеси и доставка на материали за нуждите на Министерството на образованието и науката, включително по проекти, финансирани напълно или частично със средства от европейските фондове”
    Contractor: Obrazovanie i nauka
    Contract total funded value: 94 051.44
Procedure 7 Subject to due process: Процедура 6: Осигуряване счетоводното обслужване на проекта, Estimated Amount: 200 000.00
  • Differentiated position 1: „Предоставяне на специализирани счетоводни услуги на Министерството на образованието и науката в качеството му на бенефициент по проекти, финансирани със средства по Оперативна програма „Наука и образование за интелигентен растеж” 2014-2020 г. и Оперативна програма „Региони в растеж“ 2014-2020 г.” за нуждите на проект BG05M2OP001-2.004-0004 „Развитие на способностите на учениците и повишаване на мотивацията им за учене чрез дейности, развиващи специфични знания, умения и компетентности (Твоят час)“ – фаза 1, ОП НОИР 2014-2020 г.
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 2: Предоставяне на специализирани счетоводни услуги на Министерството на образованието и науката в качеството му на бенефициент по проекти, финансирани със средства по Оперативна програма „Наука и образование за интелигентен растеж” 2014-2020 г. и Оперативна програма „Региони в растеж“ 2014-2020 г.” за нуждите на проект BG05M2OP001-2.004-0004 „Развитие на способностите на учениците и повишаване на мотивацията им за учене чрез дейности, развиващи специфични знания, умения и компетентности (Твоят час)“ – фаза 1, ОП НОИР 2014-2020 г.
    Contractor: BUSINESS MANAGEMENT COMPANY
    Contract total funded value: 85 668.00

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN