Identification

UMIS Number BG05M9OP001-2.056-0019-C01
Project Name Socio-economic integration of vulnerable groups from the municipality of Vratsa
Beneficiary 000193115 Municipality of Vratsa
Funding ESF ==> Human Resources Development 2014-2020
Date of the Contract/Order 19.11.2021
Start Date 04.01.2022
End Date 01.12.2023
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Северна и югоизточна България (BG3), Северозападен (BG31), Враца (BG313), Враца

Description

Brief description
Проектното предложение представлява редица от мерки, които ще допринесат за подобряване на достъпа до заетост, образование, обучение, социални и здравни услуги за уязвими лица, живеещи в тежки социално-икономически условия в Община Враца.Партньори по проекта са: ОП "Спорт и туризъм", СНЦ „Нов път“; ОУ„Св.св.Кирил и Методий“ и ДГ„Звънче“. Проектът ще допринесе за повишаването качеството на живот,социалното включване и намаляване на бедността, както и до трайната интеграция на най-маргинализираните общности, вкл. ромите чрез реализацията на комплексни мерки и прилагането на интегриран подход.Чрез реализирането на т.нар.меки мерки  да ще се допълни изпълняваният от Община Враца проект за изграждане на общински социални жилища за настаняване на уязвими групи от населението и други групи в неравностойно положение по ОПРР 2014-2020. 
Ще бъдат изпълнени следните дейности по ОПРЧР:
Подготовка и провеждане на обществени поръчки;подобряване достъпа до заетост и включване на пазара на труда; включване в стажуване; включване в заетост на лица от целевата група по проекта;предоставяне на индивидуални консултации и социално-здравна медиация на представителите на целевите групи;повишаване информираността относно социалните и здравните права, насърчаване на семейното планиране и повишаване на здравната култура на лица от уязвими групи.
Дейностите по ОПНОИР, са насочени към мерки, които ще се изпълняват от образователните инст., партньори по проекта и СНЦ "Нов път" са: създаване на творчески клубове, допълнително обучение по български език, подкрепа на ученици от етническите малцинства,включване в празници и развлечения на деца от целевата група и др.
Очаквани резултати - ще се решат проблемите,пред които е изправена целевата група:
-Ниско ниво на семейна култура; по-ранно отпадане на децата от училище.
-Проблемите в здравеопазването са ниската хигиенна култура; липса на здравно осигуряване;  ранна възраст на раждаемост; високо ниво на безработица, ниско ниво на образование.
Activities
  • Activity: Подготовка и провеждане на обществени поръчки : Дейността включва изготвяне на документация за възлагане на обществени поръчки за избор на изпълнители, отправяне на покани към потенциални изпълнители, оценка на предложенията, избор на изпълнители и подписване на договори. Спазването на процедурите за подбор на изпълнители е необходимо за постигане на оптимално изпълнение целите на проекта. Подготовката и провеждането на необходимите процедури за възлагане на поръчки на външни изпълнители ще бъде съгласно ЗОП. Като краен резултат с определените изпълнители ще бъдат подписани съответните договори за изпълнение. Ще се подготвят документи за провеждане на процедури по ЗОП и ще се проведат съответните процедури за избор на изпълнител на следните дейности: 1.Доставка на материали и конусмативи за изпълнението на дейностите по проекта; 2.Изпълнение на дейности за информация и комуникация по проекта; 3. Осигуряване на трудова медицина на персонала; 4. Доставка на работно облекло., Contracted Amount: 0.00 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Активиране на икономически неактивни лица: За постигане на дейността ще бъдат предприети следните стъпки, свързани с активиране на икономически неактивни лица, професионално информиране и консултиране на лицата, попадащи в целевата група на проекта. За изпълнението на дейностите по активиране на икономически неактивни лица се предвижда идентифициране на лица от целевите групи по проекта. За целта ще бъдат назначени 3 бр. трудови посредници. Включването им има за цел да популяризира дейностите по проекта, както и да допринесе за повишаване на мотивацията и активно поведение на пазара на труда на лицата от целевата група. Също така, те ще организират първоначалното проучване на лица, попадащи в целевите групи, чрез работа на терен и анкетиране на същите. Обект на анкетното проучване ще бъдат лица представители на ромската общност и хора в неравностойно положение, населяващи територии на община Враца, които са в риск от бедност и социално изключване, и биха попаднали в обсега на дейностите и целевите групи, заложени за изпълнение по проекта. Анкетите ще включват въпроси от общ характер, както и такива, които биха дали допълнителна информация за определяне профила на лицето и идентифициране на неговите проблеми, довели до отпадането му от пазара на труда. На база на проведеното проучване, трудовите посредници ще имат за цел посредством професионално информиране, индивидуално и групово консултиране да привлекат, мотивират и окажат необходимото съдействие на 20 идентифицирани лица за изготвяне на необходими документи и регистрация в Дирекция „Бюро по труда” – гр. Враца, както и да насърчат лицата за включването им в заложените дейности по проекта. В процес на изпълнение на дейностите, посредниците ще контактуват с работодателя за изясняване на въпроси, свързани с изискванията за заемане на определена длъжност, както и ще изпълняват и други конкретно възложени задачи. Действията, които се предприемат за лицата от целевата група, след регистрацията им като безработни при необходимост, ще се осъществяват съвместно с асоциирания партньор Агенция по заетостта, чрез експертите на ДБТ гр. Враца (психолог и мениджър на случай). С изпълнението на дейностите ще се помогне и улесни прехода от безработица и неактивност към активно поведение на пазара на труда и започване на работа. , Contracted Amount: 10 622.50 , Reported Amount: 7 059.08
  • Activity: Включване в стажуване : Целта на дейността е придобиване на знания, умения и трудови навици в реална работна среда на безработни и неактивни лица от целевата група, участници в проекта. Партньорът по проекта ОП „Спорт и туризъм” ще осигури стажуване на 5 лица, които под надзора на определено от работодателя лице – наставник, ще изпълняват работа като работници по поддръжка на спортни съоръжения (клас по НКПД: 9 - професии, неизискващи специална квалификация и код по НКПД: 96290009). Придобитите знания, умения и компетентности са необходими за по-успешната реализация на тези лица в социално-икономическия живот на общината. Наличието на добре подготвени специалисти е решаващ фактор за икономическия растеж във всяко съвременно общество. ОП “Спорт и туризъм” стопанисва Спортен комплекс „Хр.Ботев”, в който са включени спортна зала за волейбол, стрелбище, покрита лекоатлетическа писта, три тренировъчни футболни игрища, три волейболни кортови игрища, стадион с изградени трибуни в сектори А, Б, В, Г, официален терен (футболно игрище), открита лекоатлетическа писта с шамотно покритие, детски басейн, покрит плувен басейн, медицински център за рехабилитация и спортна медицина, открит плувен басейн, покрит тенис корт, спортно игрище със седем броя открити тенис кортове с настилка шамот, два от които са с трибуни и др. Необходимостта от осигуряване на включване в стажуване се обосновава от характера на работата по поддръжка на разнообразните спортни съоръжения. Наетите стажанти ще са ангажирани с ремонтни дейности по поддържане на спортните и туристическите обекти, и с всекидневно почистване на пространствата за отдих. ОП „Спорт и туризъм” е заявило готовност да наеме стажантите след изтичане на срока на стажа им за още 4 месеца на длъжност „работници по поддръжка на спортни съоръжения”. Осигуряването на последваща заетост ще е по-успешно след предварително стажуване, което ще допринесе за усвояване на практически умения по тази професия. След като се идентифицират лицата от целевата група (потенциални наематели на новоизграждащите се социални жилища и други представители, намиращи се в сходна ситуация и попадащи в обсега на целевата група) същите ще могат да кандидатстват за заемане на 5-те стажантски длъжности, като следва да отговарят на минималните изисквания за заемане на длъжността, съгл.чл.233б, ал.1отКТ, а именно: да са на възраст до 29 години, без изискване за степен за завършено образование и да не са сключвали до този момент друг договор за стажуване по същата професия. За подбора ще се изготви обява и ще се проведе процедура от комисия, назначена от Кмета на Община Враца ,която следва да извърши подбора и да изготви протокол за дейността си Комисията ще преценява допустимостта на кандидатите-дали отговарят на минималните изисквания за заемане на длъжността и ще проведе събеседване с всеки от тях, за да се прецени степента на мотивацията им да придобият знания, умения и трудови навици за изпълнение на длъжността „Работник по поддръжка на спортни съоръжения”. Наетите стажанти ще усвояват осигуряването на надеждна и безаварийна работа, правилна експлоатация и своевременен ремонт на видовете оборудване, инсталации, комуникации, машини и приспособления, за които отговаря ОП "Спорт и туризъм". В 14-дневен срок от прекратяването на договора за стажуване работодателят ще издаде на лицата, които са стажували, препоръка, удостоверяваща резултатите от стажа, която да им послужи при кандидатстване за работа при друг работодател, съгл. чл.233в от КТ. Предвижда се стажът на лицата от целевата група да започне през девети проектен месец, след приключване на дейност 2., Contracted Amount: 28 746.64 , Reported Amount: 24 314.48
  • Activity: Включване в заетост на лица от целевата група по проекта : Целта на дейността е осигуряване на заетост на безработни и неактивни лица от целевата група, участници в проекта.Партньорът по проекта ОП Спорт и туризъм ще наеме на работа общо 20 лица от целевата група.От тях 10 лица ще бъдат назначени като общи работници,5 лица–като работници озеленяване за период от 10 месеца и други 5 лица,след изтичане на срока на стажа им-като работници поддръжка на спортни съоръжения за период от 4 месеца. Предмет на дейност на Общинско предприятие Спорт и туризъм е управление на общински спортни и туристически имоти,както и на имоти,предоставени на общината за стопанисване и управление,събиране на наеми за ползване на спортни и туристически имоти и съоръжения, предоставяне на туристическа информация,предоставяне на активен маркетинг и реклама на туристическия продукт,експониране на туристически обекти на Община Враца на национални и международни туристически изложения, организиране на туристически изложения, спортни, културни и други мероприятия в Община Враца,подпомагане на Общинска администрация Враца при категоризация на туристически обекти и при осъществяване на контрол по спазване на Закона за туризма,Закона за физическото възпитание и спорта и другите нормативни актове в тези области,както и извършване на стопанска дейност във връзка с предмета на дейност на предприятието.Щатното разписание и численият състав на ОП Спорт и туризъм се одобрява с Решение на Общински съвет-Враца.Списъчният му състав е 75 човека,като администрация са 8 лица с висше образование,специалисти-14 лица с висше образование,9 лица със средно специално и 44 служители със средно образование Необходимостта от наемане на тези лица се обосновава от големия брой площи,терени и туристически обекти,които Общинско предприятие стопанисва и управлява-5 тренировъчни спортни терена, развлекателни паркове "Леденика" и "Дъбника" ,парк за отдих в спортен комплекс Христо Ботев,покрит плувен басейн,хотел.Приблизителната площ за поддръжка е около 600-700дка.Наетите работници ще са ангажирани с ремонтни дейности по поддържане на спортните и туристически обекти, поддържане на тревните и паркови площи – почистване на храсти, затревяване, окосяване, валиране, наторяване, засаждане на цветя и храсти и поливането им, както и с всекидневно почистване на пространствата за отдих.След идентифицирането на лицата от целевата група (потенциални наематели на новоизграждащите се социални жилища и други представители, намиращи се в сходна ситуация и попадащи в обсега на целевата група) същите ще могат да кандидатстват за заемане на длъжностите „общ работник“ (НКПД: 9 –професии, неизискващи специална квалификация и код по НКПД:96220001-общи работници) и „озеленител“ (НКПД: 9 – професии, неизискващи специална квалификация и код по НКПД:92140015-работник, озеленяване), като и за двете длъжности - "общ работник" и "озеленител" не се залагат изисквания минимални изисквания по отношение на степента на завършено образование за заемането им. За да бъдат наети на работа, лицата от целевата група трябва да не са били служители на ОП Спорт и туризъм до 4 месеца преди назначаването им на работа по проекта. С допустимите кандидати ще се проведе събеседване,за да се преценят качествата,уменията и опита им,с оглед на по-точна преценка на тяхното бъдещо трудово представяне,както и степента на мотивацията им да работят. Наетите като озеленители лица ще участват в поддържането на спортната и туристическата база. Наетите като общи работници ще участват в поддържането на кътовете за отдих, мемориалните кътове и местата около паметниците по Ботевия път на територията на общината Предвижда се 15 лица от целевата група да бъдат назначени през девети проектен месец, а 5 лица (след изтичане срока на стажуването им) през петнадесети проектен месец. Назначението от работодателя ОП Спорт и туризъм не представлява нетно увеличение на броя на персонала в предприятието., Contracted Amount: 186 743.88 , Reported Amount: 119 578.18
  • Activity: Предоставяне на индивидуални консултации и социално-здравна медиация на представителите на целевите групи: Целта на тази дейност е да се подобри достъпа до социални и здравни услуги сред уязвими общности с фокус ромската на територията на oбщина Враца. Дейностите, които ще бъдат изпълнявани са определени на база досегашния опит на Община Враца по идентични проекти, както и пряката и дългогодишна работа с общността, на база на която се установява необходимост от работа именно по тези проблеми. Чрез подобряването на достъпа до социалните и здравни услуги, ще се даде възможност да бъдат очертани едновременно различните проблеми, с които се сблъсква целевата група и по този начин ще могат да се предприемат действия за посоката и начина на работа със съответните лица. Приоритетно ще се работи с лица и семейства, чрез групово и индивидуално консултиране при спазване на всички приети противоепидемични мерки въведени във връзка с пандемията от COVID-19. Дейността ще бъде насочена към широк кръг потребители на услугата, включително семейства, при които съществува трудност от приобщаване към социални и здравни услуги. Дейността ще се изпълнява от медиатор, който ще бъде нает след проведен конкурс за заемане на длъжността, като интегрираната междусекторна услуга ще се предоставя в продължение на 12 месеца, а през първия месец ще се извърши подготовка. Медиаторът, ще предоставя индивидуални консултации и социално-здравна медиация на представителите на целевите групи. Работата на медиатора ще се осъществява предимно на терен в пряк контакт с целевите групи. При теренната работа медиаторът ще предоставя защитни медицински маски и дезинфектанти с цел спазване на противоепидемичните мерки. Дейността ще се изпълнява от Община Враца, по отношение на финансовото изпълнение. , Contracted Amount: 20 539.00 , Reported Amount: 11 592.21
  • Activity: Повишаване информираността относно социалните и здравните права, насърчаване на семейното планиране и повишаване на здравната култура на лица от уязвими групи: Дейността ще се изпълнява за период от 13 месеца, като първият месец е подготвителен и 12 месеца изпълнение. Ще се ръководи от експерт административни дейности с заетост от 40 часа месечно. Експертът организационни и комуникационни дейности ще координира двете информационни кампании, ще отговаря за провеждането им, ще съставя графици, потвърждава срещи и ангажименти на лекторите, ще бъде връзката на лекторите с представителите на целевите групи. Фокус на проекта ще бъде повишаване на информираността на целевите групи в областта на социалните и икономическите права, които гарантират, че на всеки човек са предоставени условията, осигуряващи му възможността да задоволи своите основни икономически и социални потребности. Социалните и здравни права са тясно свързани с повишаването на жизнения стандарт и благополучие на населението, гарантиране задоволяването на основни потребности, преодоляване на социалната изолация и подпомагане социалното включване на уязвими общности и др. Основните социални и икономически права са: Правото на храна и вода, Правото на здраве, Правото на образование, Правото на труд, Правото на жилище и др. Целта на тази дейност е да се подобри информираността на уязвимите общности на територията на община Враца за социалните и здравните им права, да се насърчи семейното планиране и да се повиши здравната култура на включените в проекта лица. Информационните кампании в дейността, са пряко адресирани към уязвими групи от общността – хора в риск, вкл. семейства и деца в риск; хора в риск от бедност, социално изключване и маргинализация (висока безработица, ниски доходи, ограничен достъп до публични услуги, териториална сегрегация, пространствена изолация и др.), включително многодетни семейства, лица здравно и социално неосигурени и др. В дейността са планирани две информационни кампании: Информационната кампания за социалните и здравните права и Информационната кампанията за насърчаване на семейното планиране. Кампанията за насърчаване на семейното планиране ще включва осигуряване на достъп до медицинска информация и подходящи за възрастта помощ и съдействие на младите хора. Планираме срещи и беседи на младите хора с медицински специалисти в областта на репродуктивното здраве, а също и разработване на информационни материали относно предпазването от нежелана бременност, въпросите за безопасен секс, бременност и раждане, за болестите, свързани с репродуктивната система, отговорното родителство и др. Дейностите за повишаване на здравната култура на целевите групи по проекта ще включват проведат здравни беседи , ще се разработят информационни материали за предпазване от обществено-значими заболявания, диабет, Ковид 19, детски заболявания, имунизационен календар и др.; Експертите в двете информационни кампании ще бъдат наети на „граждански“ договор съгласно методологията за регламентиране на задълженията по ОП РЧР. Тези лица са външни за организацията и ще отговарят на определени изисквания: Образование: Висше образование степен „магистър“ по „Медицина“ ,„Здравен мениджмънт“, „Обществено здравеопазване“, „Социални дейности и политики“, „Социална работа и медиация“ „Финанси“ или еквивалентни съгласно Постановление № 125 на МС от 24.06.2002 за утвърждаване Класификатор на областите на висше образование и професионалните направления. Общ професионален опит: 5 години. Специфичен опит: 2 години опит в изпълнението на дейности за превенция и профилактика на заразни и/или социално-значими заболявания и работа с рискови групи. Заложените минимални изисквания предполагат специфични знания и умения за работа с целевите групи по проекта. Сдружение „ Нов път“ ще проведе процедура за избор на външни лектори за провеждане на различните срещи, лекции, беседи, ще проведе процедура за изработването и отпечатването на информационните материали и необходимите канцеларски материали за дейността.Дейността ще се изпълнява от сдружение "Нов път", по отношение на финансовото изпълнение. , Contracted Amount: 19 960.00 , Reported Amount: 16 920.08

Participating Organizations

Partners
  • Partner: Kinder garden "ZVANCHE", Contracted Amount*: 82 901.02 , Reported Amount: 0.00
  • Partner: OP "SPORT I TURIZAM", Contracted Amount*: 215 490.52 , Reported Amount: 140 043.48
  • Partner: New road, Contracted Amount*: 114 886.54 , Reported Amount: 16 920.08
  • Partner: SECONDARY SCHOOL "ST. ST. CYRIL AND METHODIUS", Contracted Amount*: 33 579.37 , Reported Amount: 0.00
Contractors
  • Contractor: MEDIKAL - KONSULT LTD, Contracted Amount*: 420.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: STEMO ltd., Contracted Amount*: 330.00 , Reported Amount**: 330.00
  • Contractor: IZDATELSKA KASHTA „SV.GEORGl POBEDONOSEC", Contracted Amount*: 840.00 , Reported Amount**: 980.00
  • Contractor: ATLAS TRAVELS LTD, Contracted Amount*: 2 133.28 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Irena, Contracted Amount*: 1 200.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Neli, Contracted Amount*: 1 200.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: MECHTAI EOOD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 3 845.92
  • Contractor: Eva, Contracted Amount*: 240.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Gancho, Contracted Amount*: 480.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Spaska, Contracted Amount*: 720.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: RONOS LTD, Contracted Amount*: 18 600.00 , Reported Amount**: 69.81
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Други хора в неравностойно положение, Measure Unit: Number, Base Value: 0.00 , Target amount: 282.00 , Reached amount: 291.00
Indicator 2 Роми, които при напускане на операцията са започнали да търсят работа, или имат работа, или са ангажирани с образование/обучение или са получили квалификация или са включени в социални и здравни услуги, Measure Unit: Number, Base Value: 0.00 , Target amount: 57.00 , Reached amount: 68.00
Indicator 3 Участници в неравностойно положение, които при напускане на операцията са започнали да търсят работа, или имат работа, или са ангажирани с образование/обучение или са получили квалификация или са включени в социални и здравни услуги., Measure Unit: Number, Base Value: 0.00 , Target amount: 84.00 , Reached amount: 94.00
Indicator 4 Роми, Measure Unit: Number, Base Value: 0.00 , Target amount: 188.00 , Reached amount: 190.00

Financial Information

Total Project cost 189 363.32 BGN
Grant 189 363.32 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 189 363.32 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

None

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: „Обслужване от Служба по трудова медицина", Estimated Amount: 20 820.00
  • Differentiated position 1: „Обслужване от Служба по трудова медицина"
    Contractor: MEDIKAL - KONSULT LTD
    Contract total funded value: 420.00
Procedure 2 Subject to due process: „ПЕРИОДИЧНА ДОСТАВКА НА КАНЦЕЛАРСКИ МАТЕРИАЛИ, ХАРТИЯ И ХАРТИЕНИ ПРОДУКТИ ЗА НУЖДИТЕ НА ПРОЕКТИ НА ОБЩИНА ВРАЦА, ФИНАНСИРАНИ ПО ОПЕРАТИВНИ ПРОГРАМИ И ДРУГИ МЕЖДУНАРОДНИ И НАЦИОНАЛНИ ПРОГРАМИ”, Estimated Amount: 69 990.00
  • Differentiated position 1: „ПЕРИОДИЧНА ДОСТАВКА НА КАНЦЕЛАРСКИ МАТЕРИАЛИ, ХАРТИЯ И ХАРТИЕНИ ПРОДУКТИ ЗА НУЖДИТЕ НА ПРОЕКТИ НА ОБЩИНА ВРАЦА, ФИНАНСИРАНИ ПО ОПЕРАТИВНИ ПРОГРАМИ И ДРУГИ МЕЖДУНАРОДНИ И НАЦИОНАЛНИ ПРОГРАМИ”
    Contractor: RONOS LTD
    Contract total funded value: 18 600.00
Procedure 3 Subject to due process: Доставка на компютърна техника, по обособени позиции/за изпълнение на обособена позиция № 1: „Доставка на таблет по Проект №BG05M9OP001-2.056-0019 „Социално - икономическа интеграция на уязвими групи от община Враца“, Estimated Amount: 9 614.08
  • Differentiated position 1: Обособена позиция № 1: „Доставка на таблет по Проект №BG05M9OP001-2.056-0019 „Социално - икономическа интеграция на уязвими групи от община Враца“
    Contractor: STEMO ltd.
    Contract total funded value: 330.00
Procedure 4 Subject to due process: Изпълнение на мерки за информация и комуникация по проект № BG05M9OP001-2.056-0019 „Социално - икономическа интеграция на уязвими групи от община Враца“, запазена за участие за специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, по реда на чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП, Estimated Amount: 5 125.00
  • Differentiated position 1: Изпълнение на мерки за информация и комуникация по проект № BG05M9OP001-2.056-0019 „Социално - икономическа интеграция на уязвими групи от община Враца“, запазена за участие за специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, по реда на чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП
    Contractor: IZDATELSKA KASHTA „SV.GEORGl POBEDONOSEC"
    Contract total funded value: 840.00
Procedure 5 Subject to due process: Услуги по логистика и провеждане на 10 тренинги, 2 дискусии, 2 информационни кампании и 2 изнесени обучения, в рамките на Проект № BG05M9OP001-2.056-0019 „Социално-икономическа интеграция на уязвими групи от община Враца“ по процедура чрез директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05M9ОP001-2.056 „Социално-икономическа интеграция на уязвими групи. Интегрирани мерки за подобряване достъпа до образование“ – Компонент 2 , Estimated Amount: 33 666.67
  • Differentiated position 1: Услуги по логистика и провеждане на 10 тренинги, 2 дискусии, 2 информационни кампании и 2 изнесени обучения, в рамките на Проект № BG05M9OP001-2.056-0019 „Социално-икономическа интеграция на уязвими групи от община Враца“ по процедура чрез директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05M9ОP001-2.056 „Социално-икономическа интеграция на уязвими групи. Интегрирани мерки за подобряване достъпа до образование“ – Компонент 2
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 2: Услуги по логистика и провеждане на 10 тренинги, 2 дискусии, 2 информационни кампании и 2 изнесени обучения, в рамките на Проект № BG05M9OP001-2.056-0019 „Социално-икономическа интеграция на уязвими групи от община Враца“ по процедура чрез директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05M9ОP001-2.056 „Социално-икономическа интеграция на уязвими групи. Интегрирани мерки за подобряване достъпа до образование“ – Компонент 2
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 6 Subject to due process: Услуги по логистика и провеждане на 10 тренинги, 2 дискусии, 2 информационни кампании и 2 изнесени обучения, в рамките на Проект № BG05M9OP001-2.056-0019 „Социално-икономическа интеграция на уязвими групи от община Враца“ по процедура чрез директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05M9ОP001-2.056 „Социално-икономическа интеграция на уязвими групи. Интегрирани мерки за подобряване достъпа до образование“ – Компонент 2, Estimated Amount: 33 666.67
  • Differentiated position 1: Услуги по логистика и провеждане на 10 тренинги, 2 дискусии, 2 информационни кампании и 2 изнесени обучения, в рамките на Проект № BG05M9OP001-2.056-0019 „Социално-икономическа интеграция на уязвими групи от община Враца“ по процедура чрез директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05M9ОP001-2.056 „Социално-икономическа интеграция на уязвими групи. Интегрирани мерки за подобряване достъпа до образование“ – Компонент 2
    Contractor: ATLAS TRAVELS LTD
    Contract total funded value: 2 133.28

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN