Identification

UMIS Number BG05M9OP001-1.003-0518-C02
Project Name Creating new jobs in Riton-R Ltd - Varna
Beneficiary 148073240 RITON-R LTD
Funding ESF ==> Human Resources Development
Date of the Contract/Order 29.08.2016
Start Date 29.08.2016
End Date 29.11.2018
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Северна и югоизточна България, Североизточен, Варна, Варна, гр.Варна

Description

Brief description
"РИТОН-Р" ЕООД е рекламна агенция, създадена в град Варна.Към момента компанията е сред лидерите в производството на обемни и магнитни стикери.По своята същност обемните стикери са популярен начин за брандиране на продуктите и отличаване на марката сред конкуренцията.Фирмата е специализирана в производството на гъвкави обемни стикери–3D с нестандартни форми, размери и цветове по желание на клиента.Смолата, която използваме за изработката им осигурява твърдо, устойчиво на драскане покритие, за максимална защита и добър естетичен вид на логото.Рекламните магнити са един от най-ефективните промоционални продукти.Това е рекламен продукт в различни форми и цветове,който винаги се забелязва и е функционален.
Настоящото проектно предложение предвижда разкриването на 4 нови работни места за експертни служители.От особен интерес за нас са младежите до 29 години,които са и основна целева група по проекта.Предвиждаме 75 % от новосъздадените работни места да бъдат заети от тях. 
Ще бъде извършена доставка на режещо-печатащ плотер,който ще увеличи скоростта на производство с 4 пъти.С новозакупеното оборудване ще оперира графичният дизайнер,който ще разработва проектите.Чрез инсталирането на плотера ще се създаде възможност за обслужване на по-голям брой поръчки едновременно,т.е. ще се създаде необходимост от намирането на нови клиенти и в тази връзка ще бъде назначен мениджър,ключови клиенти.За да може производствения процес да бъде контролиран в условията на разширен обем на производство и увеличени поръчки ще бъде назначен ръководител,производствени технологии.С цел засилване на интернет рекламата и подобряване на своето собствено интернет представяне и позициониране, ще бъде назначен програмист,уеб сайтове. 
Фирмата е идентифицирала пазарна ниша с голям потенциал за развитие.Назначението на 4 нови служители по конкретното проектно предложение е много навременно действие и ще създаде условия за трайна заетост на минимум 2 от заетите по проекта лица,а защо не и на всички.
Activities
  • Activity: Наемане на 4 броя безработни и неактивни лица за период от 12 месеца.: Целта на дейността е да бъдат подбрани кандидати и сключени договори с 4 безработни и неактивни лица, на 50 % от които ще бъде предоставена възможност за трайна заетост за допълнителен период от минимум 12 месеца. Безработните и неактивни лица ще бъдат и от двете области на интервенция - целеви групи над 30 години и безработни младежи до 29 години. Тяхното разпределение ще бъде следното - 1 лице от код 102 и 3 лица от код 103. След реализирането на дейността ще бъдат създадени следните 4 работни места: - 1 работно място за длъжност ръководител, производствени технологии, код 2141 7005; - 1 работно място за длъжност графичен дизайнер, код 2166 3008; - 1 работно място за длъжност мениджър, ключови клиенти, код 2421 5025; - 1 работно място за длъжност програмист, уеб сайтове, код 2513 6002. Етапите на изпълнение на дейността ще бъдат следните: 1. Подбор на безработни и неактивни лица - ще бъдат подадени заявки в различни трудови борси за наемане на персонал - държавни и частни. Ще бъдат потърсени неактивни лица; 2. Сключване на договор с одобрените 6 лица. 3. Запознаване на новонаетите лица с естеството на работа и провеждане на инструктажи. За периода на реализация на проекта ще бъде избрана служба по трудова медицина, с която ще бъде сключен договор съгласно изискванията на чл. 25 ал. 1 от Закона за здравословните и безопасни условия на труд. Службата по трудова медицина ще обслужва новонаетите 4 броя служители за периода от назначаването им до приключването на проектните дейности. СТМ ще бъде задължена да обслужва работниците на фирмата съгласно изискванията на Наредба № 3 от 25,01,2008 г. , Contracted Amount: 34 571.84 , Reported Amount: 33 047.14
  • Activity: Закупуване на оборудване и инвентар, свързани със създаването на новите работни места.: Ще бъде извършена доставка на следното оборудване: режещо - печатащ плотер, при който полагането и печатът с лак в различни режими създава специални и уникални дизайни с гланцов ефект, матов ефект, ефект с водни знаци , полугланцов ефект, както и обемно контурно лакиране, за да спестите време за ламиниране на отпечатъка и той да има специален 3D ефект с релеф. Плотерът ще увеличи скоростта на изработване приблизително с 4 пъти и по този начин подобри производствения капацитет на предприятието. С него ще работи графичният дизайнер. По този начин ще се създаде възможност за обслужване на по-голям брой поръчки едновременно, т.е. от намирането на нови клиенти и в тази връзка ще бъде назначен и мениджър, ключови клиенти. За да може производствения процес да бъде контролиран в условията на разширен обем на производство и увеличени поръчки от клиенти ще бъде назначен ръководител, производствени технологии. С цел реализация на повече проекти в областта на интернет рекламата и подобряване на своето собствено интернет представяне и позициониране ще бъде назначен програмист, уеб сайтове. Той ще бъде отговорен за разрастването на дяла на услугите в областта на рекламата. И четирите планирани за създаване работни места са за длъжности, които не са съществували до момента във фирмата. Прогнозираме режещо-печатащият плотер да бъде на стойност от 18 125,00 лева. Ще бъде направена застраховка на оборудването след неговата доставка за периода на реализация на проекта за всички възможни застрахователни рискове на прогнозна стойност от 948,00 лева. , Contracted Amount: 19 073.00 , Reported Amount: 18 277.42
  • Activity: Дейности по организация и управление на проекта.: Ще бъде създаден екип по проекта, който ще се състои от ръководител на проекта с богат опит в управлението на проекти, финансирани по европейски и други фондове, както и координатор, който също притежава опит във финансовото управление на безвъзмездна помощ. Заетостта на екипа ще бъде в рамките на реализацията на проекта, а именно 13 месеца. Работата на екипа ще бъде отчитана на база на отработените часове като ръководителя на проекта предвиждаме да бъде зает в рамките на 310 часа, а координаторът - счетоводител - 300 часа. Часовите ставки за изплащане на възнагражденията по отработените часове са съгласно публикуваната Методология за определяне на възнагражденията, т.е. за ръководител проект - 10 лева/час, за координатор - счетоводител - 8 лева/час. Предвиждаме сумата от 5500,00 лева за възнаграждения на екипа по проекта. Изборът на координатор на проекта ще бъде обект на ПМС 118 и Ръководството за изпълнение на проекти по схема "Ново работно място 2015" и ще се извърши след стартирането на проекта. Координаторът ще участва пряко в реализацията на проекта и в изпълнението на проектните дейности. Ще подпомага ръководителя при изготвянето на месечните отчети. Ще изготвя самостоятелно всички финансови справки и отчети. Ще отговаря за правилното разходване на средствата по бюджета и тяхната целесъобразност. Ще взема участие в събития и ще осъществява връзка с представителите на управляващия орган на местно ниво. За да бъде обезпечено управлението на проекта ще бъдат необходими и канцеларски материали и консумативи на обща стойност - 500,00 лева. Ще бъдат доставени следните материали и консумативи: - копирна хартия - 8 кашона х 30,00 лева - 240,00 лева; - папки с перфорация - 1 опаковка х 51,00 лева - 51,00 лева; - класьори - 20 броя х 3,00 лева - 60,00 лева; - тонер касета - 2 броя х 61,00 лева - 122,00 лева; - джобове - 2 опаковки х 6 лева - 12,00 лева; - химикали - 10 броя х 1,50 лева - 15,00 лева. , Contracted Amount: 6 000.00 , Reported Amount: 6 712.00
  • Activity: Дейности по информиране и публичност: С цел популяризиране на проекта сред обществеността ще бъдат реализирани следните услуги от външна фирма: - изработване на информационна табела - 1 брой на стойност 350,00 лева. Тя ще съдържа информация за фондовете, които финансират Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси", логото на ЕС и Република България, процедурата, по която се реализира проекта, както и неговото наименование. - изработване на 1 самозалепващ се стикер на стойност 150,00 лева, който ще бъде поставен върху доставеното оборудване. Той ще съдържа информация за фондовете, които финансират Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси", логото на ЕС и Република България, процедурата, по която се реализира проекта, както и неговото наименование; - публикуване на две информационни карета в местен вестник в началото и в края на проекта на стойност 500,00 лева., Contracted Amount: 1 000.00 , Reported Amount: 1 250.00

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: HEALTH and SAFETY, Contracted Amount*: 80.00 , Reported Amount**: 160.00
  • Contractor: COPY COMPLEX , Contracted Amount*: 500.00 , Reported Amount**: 500.00
  • Contractor: One stop shop, Contracted Amount*: 1 000.00 , Reported Amount**: 1 250.00
  • Contractor: TANYA, Contracted Amount*: 3 100.00 , Reported Amount**: 1 920.00
  • Contractor: MISTER PLOTTER BG, Contracted Amount*: 18 125.00 , Reported Amount**: 18 125.00
  • Contractor: Margarita, Contracted Amount*: 2 400.00 , Reported Amount**: 2 945.16
  • Contractor: DZI - GENERAL INSURANCE, Contracted Amount*: 152.42 , Reported Amount**: 152.42
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Безработни и неактивни участници, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 4.00 , Reached amount: 6.00
Indicator 2 Безработни и неактивни участници, които при напускане на операцията имат работа, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 2.00 , Reached amount: 2.00

Financial Information

Total Project cost 60 644.84 BGN
Grant 60 644.84 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 57 339.88 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

None

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: Дейности свързани с осигуряване на информираност и публичност, Estimated Amount: 1 000.00
  • Differentiated position 1: Дейности свързани с осигуряване на информираност и публичност
    Contractor: One stop shop
    Contract total funded value: 1 000.00
Procedure 2 Subject to due process: Доставка на канцеларски материали, Estimated Amount: 500.00
  • Differentiated position 1: Доставка на канцеларски материали
    Contractor: COPY COMPLEX
    Contract total funded value: 500.00
Procedure 3 Subject to due process: Доставка на оборудване - режещо-печатащ плотер, Estimated Amount: 18 125.00
  • Differentiated position 1: Доставка на оборудване - режещо-печатащ плотер
    Contractor: MISTER PLOTTER BG
    Contract total funded value: 18 125.00
Procedure 4 Subject to due process: Застраховане на оборудване, Estimated Amount: 948.00
  • Differentiated position 1: Застраховане на оборудване
    Contractor: DZI - GENERAL INSURANCE
    Contract total funded value: 152.42
Procedure 5 Subject to due process: Предоставяне на комплексно обслужване от Служба по трудова медицина , Estimated Amount: 80.00
  • Differentiated position 1: Предоставяне на комплексно обслужване от Служба по трудова медицина
    Contractor: HEALTH and SAFETY
    Contract total funded value: 80.00
Procedure 6 Subject to due process: Услуги по управление на проекта – наемане на координатор-счетоводител, Estimated Amount: 2 400.00
  • Differentiated position 1: Услуги по управление на проекта – наемане на координатор-счетоводител
    Contractor: Margarita
    Contract total funded value: 2 400.00

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN